Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Erfahrungsaustausch: SPL Transient Designer

dela
16.07.2004, 15:59
Hoi zäme

Arbeitet öpper mit em Transient Designer vo SPL und chan mir über sini Erfahrige erzelle? Oder gönd er lieber über s'Recycle? Aber ich überleg mir ebe dä SPL znee und dänn die
einzelne Drumspure via Insert mit em SPL zbearbeite...

I.C.S.
17.07.2004, 03:04
da (http://www.amazona.de/content/musictools/hardware/dynamik/SPLTransient/transient.htm) hez en test über das teil.. als wenn ich de stutz hetti wöris chaufe, ich ha bis jetzt überal nur wahri lobpreisige gläse.. ich will au so eis :(

Pump
17.07.2004, 04:25
Chasch no huure viel ushole mit dem ding...ich würs mol go teschte imä gschäft..oder doch software ?!

dela
02.08.2004, 11:09
hmm..software sicher au. aber ich denke ich spaare uf das teil und loope dänn wänns arrangement staat direkt ei drumspur (ein ton) dur dä spl

young gotti
02.08.2004, 11:15
yo, vielleicht hilft euch das weiter:

www.tfl-suckaz.ch.vu

newcomer-crew, bald semmer kings!

peace out

EphToDaRhyme
02.08.2004, 11:49
Original geschrieben von young gotti
yo, vielleicht hilft euch das weiter:

www.tfl-suckaz.ch.vu

newcomer-crew, bald semmer kings!

peace out

Hey du Hobbyspasti ich han nüüt degege wenn chli din Spass im Papierchorb häsch, aber wenn du s'Beatsforum vollspamsch, denn isch nix mer guuuud! Also lah de Scheiss!!

young gotti
02.08.2004, 11:51
hey emphy!!
chasch ned en beat-sektion i oisem forum installiere? dän chönntemer öber beats diskutiere....
peace

EphToDaRhyme
02.08.2004, 11:55
Lern zerscht mal wie das funktioniert und denn bechunsch dis Forum! Also etz wotti da ine kein Itrag meh gseh wo nöd würkli mit em Thema ztue hät.. Und kein neue Thread wo nöd e ernschti Frag über s'Produziere beinhaltet