Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wieviu Platte

Hook
16.07.2004, 17:15
Auso mi nimmts mau wunder wieviu platte dir
scho heit, und wieviu dir öppe im monat choufet??

Beatnik
16.07.2004, 17:25
Also, ich han dÜbersicht würklich nüme, mues mal nach-zähle;)

http://www.villagemusic.com/images/pcard-south.jpg

Beatnik
16.07.2004, 17:28
Das isch dä 2ti Stock, det sind grad es paar Homies chli am sortiere:D One 4 All:no: http://www.trip-hop.net/images/jacquettes/big/235.jpg

dscheims
16.07.2004, 17:29
ich han um die 500 plattene. ich bin mega zfriede mit dere sammlig! vor allem will nume (minere meinig noch) quality-shit isch! ich weis es git lüt die hend sicher die vil derber sammlig. aber ich schaffe nid! ich ha 90% vo dem gäld won ich jemols gha han id platte gsteckt!!!

Beatnik
16.07.2004, 17:32
Ah ja, du hesch ja no wellä wüsse wie vill im Monat und so:D
Ich schicke da immer mini Lüüt los zum Records digge, da gsesch grad dä Herby...geile Siäch...chunt amigs 1-2000 Dollar über und söll eifach spaar schiibä zieh, mer gseht wiä er sich freut:cool:

http://xi.tep.org/alums/rawhide/rawhide-cash.jpg

Tante Dagmar
16.07.2004, 17:36
@beatnik

he he woher hast Du das? bzw wo steht dieser Laden? Ich hab mir für mein Zimmer schon immer Vinyltapeten gewünscht...

Beatnik
16.07.2004, 17:37
Nei mal im Ernst;)

Ich han mini Vinyl no niä zählt, aber es sind sicher so a diä 200 inzwüsche....evtl. au 100 meh, aber ebe, ich weis es nöd genau...uf jedefall mega wenig, im Verhälniss zu dä würklich krankä Siäche!

Und im Monat isch das underschidlich, ich han dVinyl hald sehr günstig, gibe ca. 200.- im Monat uus däfür:rolleyes:

Beatnik
16.07.2004, 17:38
Original geschrieben von Tante Dagmar
@beatnik

he he woher hast Du das? bzw wo steht dieser Laden? Ich hab mir für mein Zimmer schon immer Vinyltapeten gewünscht...

He he, im Brockiland, chasch där alli "Russische Weihnachten" LPS innezieh, das langet für diä ganzi Wand;) Und diä chunsch spottbillig über:D

Soulclap
16.07.2004, 17:40
1000+ wott meh meh meh meh meh

Tante Dagmar
16.07.2004, 17:42
Lieber die Rocker-Legenden mit den langen, fettigen Schweiss-haaren ... ich steh drauf.

Nahhh egal, fertig mit Thread-spamen..

weekend`s comin`up und ein köstliches BBQ wartet auf mich!

Soulclap
16.07.2004, 17:44
DA HETS PLATTESAMMLIGE!!!

http://www.beatdawg.com/images/dvd_cover.jpg

http://www.beatdawg.com/gallery/movie_stills/diamond3.jpg

Beatnik
16.07.2004, 17:46
@Soulclap

He He, krasse DVD, gitts sogar scho movies über sDigge:eek:

Wo chunsch das teil über?

:rolleyes:

sly saloon
16.07.2004, 17:50
hans grad letzti zellt:

han genau 350 momentan, dezue no öppe 30 7inches...

bin au zfride, het paar ganz gueti sache, aber au paar flohmii sache...vorallem nöd nur rap, sondern au es paar rock, punk, dnb, und anders undefinierbars züg.

Beatnik
16.07.2004, 17:54
Original geschrieben von sly saloon

bin au zfride, het paar ganz gueti sache, aber au paar flohmii sache...

He He, Flohmarkt Vinyls sind eh geil, det findsch amigs Züüg, so richtig zum scratche, juggle oder sample oder what ever, so Billig züüg zum spielä:blingblin

Hmm 7" mues ich au mal wider chli go umeluege, det hetts amigs au geile stuff ume, so rock'n'roll shit:cool:

sly saloon
16.07.2004, 18:11
Original geschrieben von Beatnik
He He, Flohmarkt Vinyls sind eh geil, det findsch amigs Züüg, so richtig zum scratche, juggle oder sample oder what ever, so Billig züüg zum spielä:blingblin

Hmm 7" mues ich au mal wider chli go umeluege, det hetts amigs au geile stuff ume, so rock'n'roll shit:cool:

true! für ragga und rocknroll reglet 7" ebe schono! die best adresse isch vo mir us gseh de 16 tons ad awandstross...

und jo flohmi züg reglet. ich säg nur kasperli, cheech & chong, peach weber oder ebe die legendär schlüssellochplatte ("nimm ihn in den mund, renate!"):D

gianchi
16.07.2004, 18:17
Gueti Frog ...... ui, siit Johre nömme durezählt ....

3000er Marke setti langsam aber sicher öberschritte ha!

Plattegstell wird andurend aghängt ....IKEA-Like :D
Imene viereckli passed ebe gueti 100 Stk. ine .......

Usgabe pro Monet ....... ganz wenig bis gar nüt!
Vor einige Johre hani no öppe 200-300 CHF lo ligge För Vinyl!

Früher hets au viel meh dope Sache geh, höt eher viel Bullshit (minere meinig no)!

sly saloon
16.07.2004, 18:21
Original geschrieben von gianchi

Früher hets au viel meh dope Sache geh, höt eher viel Bullshit (minere meinig no)!

wörd... guet vilicht simmer au eifach alti nostalgischi sieche...;)

aber bi mir ishc der grösst teil au stuff zwüsched sägemer mol 1990 und 1999... neuis züg chaufi nur wenns ganzganz geil isch...

Stubaehocker
22.07.2004, 12:47
also be mer belauft sich mini platte biig uf 180 stück.. plus minus 3... guet am 5i gsehts eh wiider anderst us!!!!

usgabe: mhmh pro monät öpe 100 stutz! aber es isch so schwär zsäge wie de aktiekurs.. :D

Beatnik
22.07.2004, 12:51
true! für ragga und rocknroll reglet 7" ebe schono! die best adresse isch vo mir us gseh de 16 tons ad awandstross...

Zero Zero hett amigs au Stuff wo ich mues säge:

"Ich wär so gerne Millionär, dann bräucht ich ne Plattenkiste mehr" :D

sagmäu
22.07.2004, 12:56
ca. 200 schwarzi schibene.... und pro monet... soviu wi müglech!!:D

@gianchi
3000! aues nume rap????????:bluepunk:

Aurel
22.07.2004, 12:57
han wohl afe so geg die 500 schiibe dehei, per monat chömet so ca. 20-50 dezue, ganz unterschedlech...

gianchi
22.07.2004, 13:02
Original geschrieben von sagmäu
ca. 200 schwarzi schibene.... und pro monet... soviu wi müglech!!:D

@gianchi
3000! aues nume rap????????:bluepunk:

@Sagmäu
Fascht Alles RAP (Ca. 75 %) de räschte Funk, Soul, R&B Classics.

Bin au scho sitem 1991 dra am Vinyl chaufe .......

Biggie
22.07.2004, 13:50
aso i ha äuä öpis über 200 schibenä.. bi sitem februar dran...
im monet chömä drzuä, hmm.. chunnt druf ah wie viu gäud das gad so umä isch bezw. wies mit dä ufträg usgseht..
zwüschä 15 und 40 plattä.. chunnt o immer druf ah obi grossbstellig vo Germany machä...

Hook
22.07.2004, 14:05
Original geschrieben von Aurel
han wohl afe so geg die 500 schiibe dehei, per monat chömet so ca. 20-50 dezue, ganz unterschedlech...
Isch nid grad wenig hä??!!:rolleyes: :D

Aurel
22.07.2004, 14:07
Original geschrieben von Hook
Isch nid grad wenig hä??!!:rolleyes: :D

ja es gohd. defür hani nie cash und so... hehe... hed au sini nachteil, wenn es tüürs hobby hesch...

trOimer
22.07.2004, 14:08
ich han öppe 200.

popel
22.07.2004, 15:01
:D ...yo, endlich en fred für mich, he he he .... :D

...han gäge di 20'000 lp's und maxis, däzue es paar tuusig 7" und vo mim lieblingsformat, dä 10" auno knapp 1'000...

...nei, natürlich nöd alles nur hip hop, git ja au no jehnschtes anderä geilä sound, uknow?!...

..chauff allerdings hütt nümä so viel wie früehner, aber so 500 bis 1'000.- stutz gibi scho no us fürs schwarze gold..

Hook
22.07.2004, 17:33
Original geschrieben von Aurel
ja es gohd. defür hani nie cash und so... hehe... hed au sini nachteil, wenn es tüürs hobby hesch...
drfür hesch d money für öppis sinnvous usgäh...:D

Aurel
22.07.2004, 17:38
drfür hesch d money für öppis sinnvous usgäh...:D

han denn aber natürlich scho chli für sinnlosi sache gspart, hehe...
und han natürlich viel schiibe, woni hött nie meh wördi chaufe...

Mano
22.07.2004, 17:44
Original geschrieben von popel

...han gäge di 20'000 lp's und maxis, däzue es paar tuusig 7" und vo mim lieblingsformat, dä 10" auno knapp 1'000...

...nei, natürlich nöd alles nur hip hop, git ja au no jehnschtes anderä geilä sound, uknow?!...

..chauff allerdings hütt nümä so viel wie früehner, aber so 500 bis 1'000.- stutz gibi scho no us fürs schwarze gold..

wuuaaat??!!! chränke siech, wiä lang isch das gange? wo verstausch nur scho diä 20'000 ??

Tante Dagmar
22.07.2004, 17:49
wuuaaat??!!! chränke siech, wiä lang isch das gange? wo verstausch nur scho diä 20'000 ??

In seinem Arsch, wo sonst.

PHREAK!! Immerhin ziemlich dramatisch-aufblähend beschrieben.

robbin' rood
22.07.2004, 17:50
ca 600 stk.

vorm me joor sind villicht 50zig xi...ich freu mi scho uf mini ersti bstellig us de usa von ich noch 5 monat reise wieder zrugg chum in d´schwiiz. ich freu mi au abartig uf min erst bsuech im platte laade...booooaaa. ich bin am 2 letsche daag vor miner abreis sogar no im plattelaade ummeghange. resultat: 8 million stories instr....:p

Beatnik
22.07.2004, 18:02

He He, also ich würd säge du hesch zimlich di gröschti Privat Sammlig i dä Schwiiz und sicher au eini vo dä gröschte in Europa, nur zum mal schätze....ich hoffe du hesch e gueti Huusratversicherig:D

Chan ich mal verbi cho das go aluege cho, mues ich doch grad mal Fotis mache;)

Psychos braucht die Welt:blingblin

sly saloon
22.07.2004, 18:07
ou jo popel, aso anere gfüherte besichtigung wäri also au interessiert!!! do müend jo schätz umelige bi dir...

guet eigentlcih doch lieber nöd, sus werdi grad depressiv..woni doch so stolz gsi bi mit mine 350..:(

peace:D

Mano
22.07.2004, 18:09
bin eigentlich dra chli dAlltime Classics zämezammle, im moment sins ersch adi 160 stk., but i'm still diggin

Beatnik
22.07.2004, 18:11
ou jo popel, aso anere gfüherte besichtigung wäri also au interessiert!!! do müend jo schätz umelige bi dir...

guet eigentlcih doch lieber nöd, sus werdi grad depressiv..woni doch so stolz gsi bi mit mine 350..:(

peace:D

Nei, das wär scho geil...miin Schwager hett ja au so a di 5000 Vinyls, und jedesmal wänn ich das gseh find ichs eifach nur geil!

Aber 20'000!!!!! Das sich abartig, und dänn no i dä Schwiiz:D Ich meine dä Pete Rock hett ja "nur" dopplet so vill, und das isch immerhin eine vo dä gröschte Sammlige i dä Wält:eek:

So es Zimmer volle Vinyl (oder 2 oder 3 Zimmer), das hett en spezielle Flavour....

sly saloon
22.07.2004, 18:24
Nei, das wär scho geil...miin Schwager hett ja au so a di 5000 Vinyls, und jedesmal wänn ich das gseh find ichs eifach nur geil!

Aber 20'000!!!!! Das sich abartig, und dänn no i dä Schwiiz:D Ich meine dä Pete Rock hett ja "nur" dopplet so vill, und das isch immerhin eine vo dä gröschte Sammlige i dä Wält:eek:

So es Zimmer volle Vinyl (oder 2 oder 3 Zimmer), das hett en spezielle Flavour....

stop it! wo isch mis prozac...

nei schoso, do würi au gern go ineluege...und am sschluss no di eint oder ander mitlaufe loh;) meinshc er würs merke?:D

nei platte sammlig isch untouchable wie de elliot ness...

aber genau do chunt mer öppiis in sinn:
sind eu au scho platte wegcho? aso mir sind mindestens zwei gmugget worde, entweder us de stube oder sus döt woni ufgleit ha...han nie usegfunde wer oder wie, aber i find da so denaäbed, :gun: ....die söttmer gradd a d wand anestelle...

rm
22.07.2004, 18:25
naja bin eigentlich nonig richtig junkie mässig in platteläde underwegs, han gsamthaft ca. 200 schwarzi schiebene und pro monat, ähm chaufi öppe naja 6, han ebbe au no en cede player wo gfüetered werde muss!

Beatnik
22.07.2004, 18:29

nei platte sammlig isch untouchable wie de elliot ness...

sind eu au scho platte wegcho? aso mir sind mindestens zwei gmugget worde, entweder us de stube oder sus döt woni ufgleit ha...han nie usegfunde wer oder wie, aber i find da so denaäbed, :gun: ....die söttmer gradd a d wand anestelle...

1: Elliot Ness, hätt so nöd en Dj gheisse wo mal am DMC WM 88 oder 89 mitgmacht hett??:rolleyes:

2: Also, CD's han ich scho vermisst, aber Vinyls....det lueg ich guet druff, und jedem uf dFinger wänn ich ihn nöd känne!!!:no:

popel
22.07.2004, 18:30
@beatnik: ...nei, glaubs mer, ich känne no viel grösseri sammligä da i dä schwiiz, und einigi vo dä geilä ami-produzätä wie dä dre und co. händ meischtens au so viel wänn nöd no viel meh (immer am diggä, uknow!)....öb mer wäge sones paar plattä gad en psycho isch?? isch glaub me e frag vo dä prioritätä, ;) ....

@mano: ...chrank sind ja alli sammler (zumindäscht wänn en nichtsammlerIn fraegsch), gitt schlimmers und tuet fascht nöd weh, :D ...
...und ja, isch natürli lang gangä, säg jetzt aber nöd wie lang, nur so viel: z.b. die erscht BDP han ich kaufft, wo sie usächo isch, :) ...
...und natürli han ich die nöd dihäi im zimmer, sondern i mim grossä büro in massive >tip!< "errex"-gstell, ich schaff halt mit musig und drum hät mis umfäld au chli verständnis....

@dante dagmar: bisch chli niidig oder was isch dies problem? >..dramatisch-aufblähend..< :hmmm:

........grüess a alli vinyl-lovers da ussä..........

sly saloon
22.07.2004, 18:31
1: Elliot Ness, hätt so nöd en Dj gheisse wo mal am DMC WM 88 oder 89 mitgmacht hett??:rolleyes:

2: Also, CD's han ich scho vermisst, aber Vinyls....det lueg ich guet druff, und jedem uf dFinger wänn ich ihn nöd känne!!!:no:

1. elliott ness isch son korrupte bull imne mafia film oder so frog mi aber nöd, chunt i vilne rhymes vor...

2. wohrschinli hesch eifach so gschäbigi platte wo niemer z wett mugge:D :bluepunk:

muahahha

Beatnik
22.07.2004, 18:35
@beatnik: ...nei, glaubs mer, ich känne no viel grösseri sammligä da i dä schwiiz, und einigi vo dä geilä ami-produzätä wie dä dre und co. händ meischtens au so viel wänn nöd no viel meh (immer am diggä, uknow!)....öb mer wäge sones paar plattä gad en psycho isch?? isch glaub me e frag vo dä prioritätä, ;) ....

Hmm, aber mit 20^000 hesch sicher iene vo dä gröschte i dä Schwiiz und Europa, so i dä TOP 100 bisch sicher:D

Und das mit em Psycho, he he, you know...das han ich nöd so gmeint...ich finds eifach geil....und ich bin hald kein "Psycho" i dem Sinn das ich voll am digge bin etc.

RESPECT

sagmäu
22.07.2004, 21:02
hey popel!
tuä mau es paar biuder inä vo dirä schatzhöli!!!:blingblin
hesch scho mau uusgrächnet wiviu dass dä dri inveschtiert hesch?!:D

tschou

popel
22.07.2004, 22:05
...du häsch es so wöllä, jetzt aber nöd göifferä ... ;)

popel
22.07.2004, 22:07
... und das isch dä hip hop ....

popel
22.07.2004, 22:08
...da isch no meh ...

sagmäu
22.07.2004, 22:11
eis wort:

"SURREALISTISCH"

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

popel
22.07.2004, 22:20
..ja ja, isch ja jetzt au gnueg, gäll? :D
s'hät no me gstell, aber ebä, stönd au no überall so biigenä und chischtä umä....

@sagmäu: kei aahnig was mi das koschtet hät, z'vill ...
...und uf diis pm gib der morn antwort, ok?! ...

bin duus..................................................

Beatnik
23.07.2004, 00:11
Also zu dere Vinylsammlig chan ich nur folgendes säge:

:eek: :bluepunk: :blingblin :dance:

UND

:yourock: :wixer3: :beten:

UND

:respect: :respect:

Tante Dagmar
23.07.2004, 00:22
In seinem Arsch, wo sonst.

:wtf:

Verdammt, das nimm ich zurück. Hab ernsthaft gedacht, Du machst Witze ...

köbi
23.07.2004, 00:24
hesch nid angscht das sones gsteu mau umgheit udi erschlat, gseh chli instabiu u überfült us. (voraum ds 3te)
ha so öpe 50 plattene dahei (im rümli heimer no öpe 100, abr die ghöre niemerem oder aune), tue aber ersch sit emne hoube jahr vinyls chloufe, gibe so 100-200.- pro monet drfür us, chunt drufah wini finanzieu dastah

Hook
23.07.2004, 10:48
Original geschrieben von köbi
hesch nid angscht das sones gsteu mau umgheit udi erschlat
welä tod isch geiler aus vo plattä erschlagä zwärde??:)
Muess doch äs geils gfüu si wen am bode lisch und uf dir si 10`000 plattänä.
Häti vou nid dänkt!!
das isch ja ä huärä sammlig!!
Du hesch meh platte aus jede plattäladä z bärn.:)
Hesch du da d orientierig no wen ä beschtimmti platte
suechsch??

Beatnik
23.07.2004, 11:07

Hesch du da d orientierig no wen ä beschtimmti platte
suechsch??

Glaub mer, so Lüüt hend meh Übersicht als vill Type mit chliine Sammlige!!

Da bin ich sicher.....;)

popel
23.07.2004, 11:50
...weiss nöd, han scho en plan, was mini platte abelangt, aber übersicht isch scho en relative begriff....

...also, wänn ich e schiibä such, dänn weiss ich ja au das ich sie han, und dänn find ich sie au in no time, weil ich habe ordnung in der sammlung, uknow?!...s'problem liit eher bi denä schiibä, wo ni gar nöd (besser: nummä) weiss dass ich sie han....so eini chasch grad so guet nöd ha, isch fascht s'glich...han au scho es paar mal en schiibä doppelt kauft, scho so.....

@köbi: ...nei, umkeiä chönd die gstell nöd, sie sind au ohni inhalt scho rächt stabil und wänn sie mit plattä gfüllt sind, dänn chan nüt meh passierä...bim gstell nr.3 sowieso nöd, det hätts nämli nomal s'glich gstell hindedra, die stützet sich also gegäsiitig, ;) .....

@hook: also mir chömed spontan so 35 arte vo besseräm stärbe in sinn... vo so vill platte erschlage wärde, also ich weiss ned, bi aller liebi zu vinyl ... :hmmm:

kevp
23.07.2004, 12:19
anscheinend hat z.b. questlove von den roots ca. 70-80 tausend platten... wer seine sets kennt, weiss, dass er ziemlich jede funk und soul scheibe hat, die es gibt!

Beatnik
23.07.2004, 12:20
Also falls da niemert mit enere grössere Sammlig achunt, wird dä Mister Popel offizielle Vinylking vo Aight:D

Mich nimmt wunder wer bi dir amigs go Samples digge chunt, he he! Bi dä Type vom Mono Records göhnd ja amigs au Internationali Stars go Samples sueche, du hesch sicher amigs au dBude voll mit Produzänte;)

Also ich finds voll geil, da chönd sich alli mit ihrne Scheiss CD Sammlige (ich han 500 cds) grad mal Chrüützwiis fickä...und diä mit 2000 mp3s uf dä festplatte sowiso:p

popel
23.07.2004, 13:11
@beatnik:
...du sprichsch da es interessants thema a...isch immer mini meinig gsieh, dass e sammlig wie mini au vo gwüssä anderä lüüt söll chönä brucht werdä, ebä genau für samples diggä...han au scho mengä produzänte sones aagebot gmacht, aber würklich gebruch händ bis jetzt no sehr wenig gmacht, s'isch eifach es biz zviel material für die meischte, si füüled sich no schnäll uberforderäd ab de schierä mängi...

... und nur so näbed bi, ich han natürlich au no es "paar" cd's (da han ich eifach nöd so nä beziehig däzu, i'm a vinyl lover!), aber die hani im vinyl-fred nöd wöllä erwähne, genau so wie mini tape-sammlig, :D ...

LAN
27.07.2004, 14:25
argh... nur 1850 mp3 hiphop. itz müessti no wüsse wie das chrützwis genau geit :D

platte: im momänt x-akt 42 und alles hiphop (1/3 CH, 1/3 D, 1/3 US). pro monet gibi so ca. 100-150 derfür us. aber jaaa i fröie mi uf berlin (maturreis). dert chöme sicher no mindeschtens 20 hh-schibe + vilech 10 anderi (metal, dnb, house) derzue *freu*.

Beatnik
27.07.2004, 14:32
Original geschrieben von LAN
argh... nur 1850 mp3 hiphop. itz müessti no wüsse wie das chrützwis genau geit :D

Bring mer dini HD, ich zeig därs;)

Aber bis froh, falls mal sFinal Scratch hesch:D

Zrugg zum Thema!

Gitts öpper wo meh Vinyls hätt als dä Popel da inne?:p

Beatnik
27.07.2004, 14:33
@beatnik:
...du sprichsch da es interessants thema a...isch immer mini meinig gsieh, dass e sammlig wie mini au vo gwüssä anderä lüüt söll chönä brucht werdä, ebä genau für samples diggä...han au scho mengä produzänte sones aagebot gmacht, aber würklich gebruch händ bis jetzt no sehr wenig gmacht, s'isch eifach es biz zviel material für die meischte, si füüled sich no schnäll uberforderäd ab de schierä mängi...

Also, ich chume gern mal verbii, aber nöd zum Sample, sondern um bi dir chli Platz zmache, ich zahle au guet:D :D

LAN
27.07.2004, 14:39
Bring mer dini HD, ich zeig därs;)

Aber bis froh, falls mal sFinal Scratch hesch:D

Zrugg zum Thema!

Gitts öpper wo meh Vinyls hätt als dä Popel da inne?:p

ja was meinsch wiso nimi aui mini platte uf -> mp3

aber i finde platte scho rächt viu geiler irgendwie. weni mau zviu gäud ha, de choufis mer. oder i choufemer 100 platte :D

Cyclone
27.07.2004, 14:41
*schwig+geniess* :D

Pleschen
27.07.2004, 15:11
mini sammlig, alles ca.

HipHop : ca. 400
Jazz/Blues/Funk... : ca. 200
Oldieschiibe us allne mögliche Quelle, Verwante, Dady, Flohmärt... : ca. 300

bi au immer am luege das mini sammlig kontinuierlich wachst, ca. 200 - 300Fr. im monat!

piis Pleschen

@pöpel: also wennt mer dini samlig fürs sampels etc. zurverfügig stellsch muesch mer aber au 2 jahr zit gä zum alli platte dure losse *g*! ach so en traum, säg wo wonsch ich raub di us :)

popel
27.07.2004, 20:15
....he he he, ok, dänn söll aber zerscht dä beatnik cho go poschtä und dänn cha dä pleschen de rescht go raube ......

.........proooops a alli vinyl-täter .........

:dj:

Beatnik
27.07.2004, 20:25
....he he he, ok, dänn söll aber zerscht dä beatnik cho go poschtä

Das han ich aber ghört (oder gläse), he he;)

Early80s
27.07.2004, 21:55
Biz Markie hat nach eigenen Angaben rund 80'000 Platten.
Will man Jazzy Jay glauben dann hat er noch bedeutend viel mehr...Scratching the Movie schauen...!

20'000 ist für Schweizer Verhältnisse schon Oberliga..Respect Popel !
Vitamin S hat auch etwa 20'000 nach seinen Angaben...

Ich geh mit langsamen Schritten auf die 1500 zu...viele Raritäten drunter...

Qualität ist wichtiger als die Anzahl ! :D

JayJay
28.07.2004, 11:38
respekt, du mit denä 20000 !!! verdammt vieu! wo hesch du dini platte alli kouft? du kennsch äs ja sicher chli!
Oder grad d'frag a aui!

Wo zieht dir öii plattene? Internet?? Platteläde? Wo gits di billigschte?

thx

ig ha so gägä 250... dervo:

Soul/Jazz/Funk: 200
Hip-Hop: 50

popel
28.07.2004, 12:30
@early80s: oh ja, qualität isch definitiv wichtiger als quantität...wetsch mer jetzt aber nöd unterstellä, das ichs meh mit de mängi han, oder? :hmmm:
wenn ich no alli platte hetti, woni jemals kaufft han, denn het ich jetzt sicher gäg die 40'000, scho so...ich han au viel raritäte, aber de deal isch, du musch das züügs chaufe, wenns nonig raritäte sind, sondern normali neuheitä...will numä mit raritäte chauffe chunsch nöd zu sonnerä sammlig (kohle, uknow?!)...wenn so luegsch, was d'homies für priise zaaled für dä real oldschool shit, da chömed mir fascht träne......

@jayjay: chaufe muesch überall wot chasch,, bi diim plattedealer deines vertrauens, uf jedäm flohmi uf derä wält wot dra anelaufsch, im internet ... aber eis muess mer a derä stell scho au no säge, so eifach wie da im chreis vier in tsüri isches fascht nienäd uf dä wält, zum a geils vinyl anne zcho, s'hät soviel guet bestückti vinylläde bi eus, s'isch so krass......

ei liebi................

Beatnik
28.07.2004, 14:00
s'hät soviel guet bestückti vinylläde bi eus, s'isch so krass......

Aight, aber si verlanged mängisch au verdammt guet bestückti Priisä:D

Nei, Stimmt scho, bi eus findsch "fascht" alles....he he

Aber ebe, chume gliich gern mal verbi, falls Früeligsputzete machsch;)

popel
28.07.2004, 15:14
....wird dich nöd vergässe, wänns so wiit isch,
dänn wie ja a dä föteli a gsesch, sind mini gstell guet gfüellt und mängisch muess mer uusmischtä, platz schaffe für neus und no wichtigers material....:D

und tschüss, gange jetzt dänn go töff fahre ... :blingblin

Early80s
28.07.2004, 23:39
@early80s: oh ja, qualität isch definitiv wichtiger als quantität...wetsch mer jetzt aber nöd unterstellä, das ichs meh mit de mängi han, oder? :hmmm:

Nei nei...eine wo i dä Achziger agfange hät mit sammle, hät sicher dopes Züüg i de Sammlig...Wünscht ich wär au scho so lang am Sammle...;)

20000 isch eifach brutal viel...einzeln uf Ebay verchauft, chönsch der mit äm Cash äs Eifamiliehuus oder en Lamborghini zieh...damn
zumindest im Moment wo'd Priise zum Teil extrem höch sind bi Raritäte...

Wenn ä Führig durch dini Hütte abütisch oder ebe än Teil loswerde wetsch...let me know !!! :)

Und ja Zürich isch es guets Pflaster zum a nice Records cho...än Grund isch au das es zwar viel Sammler / Hobby DJ's da hät ,aber vieli kein Blasse händ was gueti Musig isch...hehe

SCREWD
28.07.2004, 23:48
ich ha mr hyt e platte kauft........

ha 1 Platte............so what???? ;-)

spenzasequenza
29.07.2004, 01:40
gopf, da bini ja mit miinä knap 800 plattä än uhüäre rookie... hmm... naja, wännd mal das enorm plattebsitz-gefälle willt üsgliiche - ich chöife gäre platte! *g

Beatnik
29.07.2004, 01:56
Original geschrieben von Early80s

Und ja Zürich isch es guets Pflaster zum a nice Records cho...än Grund isch au das es zwar viel Sammler / Hobby DJ's da hät ,aber vieli kein Blasse händ was gueti Musig isch...hehe

Han i au grad letschti wider dänkt wo i im Mono gsi bin! Det hetts amisg Lüüt wo gwüssi 1A Plattene eifach Links ligge löhnd, däfür chaufeds dänn so 0815 Züüg, he he! Na ja, mir sölls rächt sii :D

smooth
29.07.2004, 09:19
Zero Zero hett amigs au Stuff wo ich mues säge:

"Ich wär so gerne Millionär, dann bräucht ich ne Plattenkiste mehr" :D

neeee zero zero esch nüm so guet wie au scho..und eifach verdammt tür fuck that..

Beatnik
29.07.2004, 10:52
Original geschrieben von smooth
neeee zero zero esch nüm so guet wie au scho..und eifach verdammt tür fuck that..

Ebe, drum wär ich ja gern Millionär:D

Aber ich mues säge, bi Zero Zero findsch amigs scho Sache wo huere geil sind, muesch där hald Ziit näh!

JayJay
29.07.2004, 11:35
hey popel hesch eigäntlech ke lischtä mit au dinä hip-hop plattenä...

gits ja sicher bi dir, schüsch hesch ja ke übersicht!?

popel
29.07.2004, 12:43
..nei, han leider kei lischtä, und wie scho mal gseit, übersicht isch relativ......wetsch cho go lischtä schriibä, hä, he he he?.......weiss scho ungefähr was ii han ...

bi öpä dä erschtä 15jahr hip hop han ich s'meischt vo bedüütig, aber die letschte paar jahr wo dä hop so groos (und au sehr kommerziell, uknow?!)wordä isch, beschränk ich mich uf die ganz bedütende platte und artists...meint die, wo dä hh in bereich musig oder text wiiterbringed (also vereifacht gseit, dizzy rascal ja, g-unit nei).... muess nach so viellnä jahr mit hh nümme jedi maxi mitemenä premier oder dre beat ha, aber vo so englischem hammer sound, so chranke projekt wie madvillain oder aber au erfolgrichs züüg wie missy&timby oder outkast chan nöd gnueg ha und da im land gits ja zum glück au gnueg geile shit! z.b. hanich grad s'demo vo dä elpi vom ämoh nomal glost vorhär, yeah, s'chunt no viel geils züüg uf eus zu.....

gnüüseds wätter und bliibed schmuuuuuf......

JayJay
29.07.2004, 16:37
>>>>>>>>>>>>
meint die, wo dä hh in bereich musig oder text wiiterbringed (also vereifacht gseit, dizzy rascal ja, g-unit nei)....
>>>>>>>>>>>>

scho mau z'neue album vom young buck glost? het no easy lyrics druffä...
ghetto storys from tha south, u know?

Freeze
30.07.2004, 00:16
Was mi würd interessiere ob's hie bi Aightgenossen irgendwelchi Ärnschthafte Funk diggers het? Es paar vo min gröschte Raritäte si z.B. House Guest - my mind set me free 7" oder Sundia - stand up an be a man 7" oder Madeline Bell - The Voice of Soul LP also wenn das öpper kennt den würds mi interessiere was bi euch so umesteit?

spenzasequenza
30.07.2004, 00:33
wo isch dasss?? maaahn..

höö, iähr platteschpinner, het jemand va eiw irgend en schibe vom nino nardini, oder en schiibe wo vom quincy jones "monney runner" druff isch? isch nämlich grad im momänt miine liäbling der track und ich süäche scho äs momänji nach dem..???

ooh, und wänn ne jemand het, will der jemand dene loswärde?? hehe..

Freeze
30.07.2004, 01:36
I finde dr Zero Zero und vorallem dr Hans dr Bsitzer extrem cool. Wäg de Prise cha mi nid aschliesse finde ender dr Monorecords z tür mit de Prise zum Teil. I ha dert mau e Originali 24 Carat Black - Ghetto Misfortunes Wealth LP gse für 260.- SFr. die hani mer für 5.- kouft :D
Okay 5.- isch derb unter em Pris gsi da die uf ebay ou um die 100-150$ ghandlet wird aber 260.- SFr. isch doch way-too-much. So ähndlech hets ou mit de andere Prise usgseh was di Rare Sache betroffe het, nume Reprints oder Neuerschinige si okay gsi.

Es git natürelch ou anderi wi dr Delane z Bärn wo em Stevie Wonder sini Songs in the Key of Life LP aus Rare aprise und se für ne 50er verchoufe obwohl die ire Millioneuflag usecho isch und die a jedem Egge für 5.- chasch choufe...

No zu dire Frag dr Track Money Runner isch uf dr Quincy Jones - Dollar (OST) LP. Di steit bi mir ou ume aber verchoufe wot se nid. I chönt allerdings no eini uftribe wenn se unbedingt wotsch. Faus interässe hesch schrib mer es email.

ROYAL OPENAIR 20.& 21.8.04 www.royalopenair.ch (http://www.royalopenair.ch/)
Don't miss this one: D.I.T.C., James Taylor, Curse & Band, Afu-ra, Seven, international & national Graffiti Artists and much more

Freeze
eric@royalopenair.ch
http://www.royalopenair.ch/

samaz
30.07.2004, 01:51
ääh... popel? häsh du eigentlich nur en töff oder au goofä? wür sush mis ruedi tape gäge en vermerk vo mim namä i dim teshtamänt tuushe...:p
http://www.black-book.ch/class-of-2004/images/smilies/06.gif

mo'
30.07.2004, 03:06
Original geschrieben von Freeze

Es git natürelch ou anderi wi dr Delane z Bärn wo em Stevie Wonder sini Songs in the Key of Life LP aus Rare aprise und se für ne 50er verchoufe obwohl die ire Millioneuflag usecho isch und die a jedem Egge für 5.- chasch choufe...

dr delan isch eh meh aus nume fragwürdig. klar hets i sine "raritäte-chischte" teilwiis grossi zückerli (zu erwähnte spinner-priise), aber alles in allem GÄÄÄHN

sagmäu
30.07.2004, 11:22
Original geschrieben von mo'
dr delan isch eh meh aus nume fragwürdig. klar hets i sine "raritäte-chischte" teilwiis grossi zückerli (zu erwähnte spinner-priise), aber alles in allem GÄÄÄHN

@mo'
hami mi scho öfters la lingge:( , wägä däm luegi itz i jedem platteladä zwöimau öb's sä nid biuiger git... aber z.b. z' erschtä mc solaar aubum isch gloub's vernünftig wemä 50 derfür verlangt... aber äbä, hami o scho huerä gfragt

Hook
10.08.2004, 18:15
Original geschrieben von JayJay
respekt, du mit denä 20000 !!! verdammt vieu! wo hesch du dini platte alli kouft? du kennsch äs ja sicher chli!
Oder grad d'frag a aui!

Wo zieht dir öii plattene? Internet?? Platteläde? Wo gits di billigschte?

thx

ig ha so gägä 250... dervo:

Soul/Jazz/Funk: 200
Hip-Hop: 50
Auso wend würklech billigi wosch geisch z bärn i chop rec.
dä het zwar ke grossi uswau isch aber billig.
i gangä mini plattä meischtäns i ace rec. go ziäh.

LAN
10.08.2004, 19:15
u wedes no massiv billiger wosch geisch uf
www.undergroundhiphop.com

tschegg id audd!

Dämon
10.08.2004, 19:26
ca. 450

s nöschte stüück

1 LORDS OF THE UNDERGROUND ALBUM (original)

mc rassko
10.08.2004, 19:39
naja plattene hani nöd vil ca. 150, dafür hani ca.400 cd's

scope
10.08.2004, 20:08
Auso wend würklech billigi wosch geisch z bärn i chop rec.
dä het zwar ke grossi uswau isch aber billig.
i gangä mini plattä meischtäns i ace rec. go ziäh.

auso billiger aus lolly u ace ischer nid. töuwiis si im lolly maxis 18.- und albums si chli türer. aber chop het öbbe cracksüchtigi verchöifer... und freunde der sonne LP 34.- wo im lolly 26.- isch gsi isch ou nid würkli billiger..

mr.brown
11.08.2004, 02:58
ich war in mekka! geili sach :banana:

popel
12.08.2004, 16:13
..tuen doch bitte din post erchläre ... mekka ...:confused:

Stubaehocker
12.08.2004, 16:32
also jo was ich gmerkt han isch in london findsch geili sache zume günstige priis so wie in düütschland dete isches au chli billiger!!! min favorit isch aber de exlibris gsi.... doch leider hend die plattevercchauf igstellt :mad: han dete plattene für 7 stutz kauft und bin amigs usgraschted wenn ich ime platte lade 15 für en single han müesse zahle...:D leider leider sind die ziite verbi!!!!:no: :no: :no:

MacKah
12.08.2004, 16:44
He Screwd, weisch öppe wievill de hesch? sin jo wohl au um die 1000 oder?

Mora
12.08.2004, 17:03
mensch, popel!
*staun*

ech han zwar nur öppe 50 platte, derfür hani rund 750 cds diheime.
(früener hani kes problem demit gha 300-500.- pro monet uszgäh, leider bini etz studentin/praktikantin) und han mer vorgno nur no 1 cd pro wuche.

allne wo mich für verrückt haltet, säg ech ab jetzt, dass es no en viel verrücktere typ git, nämlich de popel.

cutastrov
12.08.2004, 17:06
ich ha 1793 Schiebe, excl. doppelti gschichte...

aight! jetzt weiss ich wo mi Geld ahne isch... hm, hät ich das nit besser in e Lady inveschtiert? :hmmm:

Neeeeeeeee!

popel
12.08.2004, 17:08
:D :D :D ..s'gitt no viel söttig chranki buebä.. :D :D :D

MacKah
12.08.2004, 17:12
Original geschrieben von cutastrov
ich ha 1793 Schiebe, excl. doppelti gschichte...

aight! jetzt weiss ich wo mi Geld ahne isch... hm, hät ich das nit besser in e Lady inveschtiert? :hmmm:

Neeeeeeeee!

was fraue agoht, operisch jo scho gnueg närve, do muesch nit no mit cash afo :D ;)

cutastrov
12.08.2004, 17:13
Checket doch mol dr Spot-Records in Basel.

Ich ha do e chlini Lischte, was ich so alles gfunde ha.
Drzue hani no dr Priis ahnegschriebe... (alles Originale)

Pete Rock - Soul Survivor LP - 45.-
Artifacts - Dynamite Soul 12" - 30.-
Rob Swift - The ablist 12" - 28.-
Rob Swift - Dope on plastic 12" - 28.-

Sunscht hets jenschti Sache... vom Nine Album - nine livez über die diverse anderi alti Klassiker bis hin zum neuschte shit.

Cheers

cutastrov
12.08.2004, 17:14
Original geschrieben von McKah
was fraue agoht, operisch jo scho gnueg närve, do muesch nit no mit cash afo :D ;)

Das mein ich jo.... bi uns in BS isch e hopfe und malz bi ne verlore..... Truurig! :bluepunk:

MacKah
12.08.2004, 17:16
Das mein ich jo.... bi uns in BS isch e hopfe und malz bi ne verlore..... Truurig! :bluepunk:
hmmmm jo chunnt druf a, au nit bi jedere.
oder uf welli gruppierig hesch es bezoge?

cutastrov
12.08.2004, 17:33
ja es git sicher usnahme... aber vo dene kenn ich leider keini...:-)

Aber im grosse ganze isch es scho chli bitter....

MacKah
12.08.2004, 17:36
ja es git sicher usnahme... aber vo dene kenn ich leider keini...:-)

Aber im grosse ganze isch es scho chli bitter....

jo vorallem hets eifach immer wie meh nike airmax biatchez. eifach billig tja, villicht werdets jo mol erwachse

mr.brown
12.08.2004, 17:45
..tuen doch bitte din post erchläre ... mekka ...:confused:

mekka = dis büro, ha ebe woni d'fotis gseh han gmerkt dassi mal bi dir gsi bin, nöd so wie vill anderi wos gern wellted :brille: :D hett aber nie denkt dasses so mad vill sind!

cutastrov
12.08.2004, 17:49
jo vorallem hets eifach immer wie meh nike airmax biatchez. eifach billig tja, villicht werdets jo mol erwachse

Freu dich druf! denn chasch si no weniger bruche, denn hän Sie nämmlich s'Gfühl, dass si als emanzipierti Fraue eh immer Recht händ....

d Regle isch ganz eifach: wenn eini kunnt hesch 10 min. zyt zum checke ob si voggle will, oder öb Sie bi Dir eifach alli ihri Problem ablade will.

Machsch es Dir eifach: einmol dri hebe und denn vor d Tür stelle. Alles andere bringt eh nüt....

diskutiere kasch au bliebe loh, will Sie Dir eh nur das verzelle wo Du höre willsch... au wenn Sie's bi Ihre Muetter schwöre... agloge wirdsch eh...

peicen

cutastrov
12.08.2004, 17:50
also Type: inveschtieret euri Kohle in lohnendi Sache!

Kaufet Vinyl, kaufet CD's kaufet Games und verauchet euer Geld.... das bringts mehr:D

Mora
12.08.2004, 17:54

hey, ich han au airmax a. sind mini liebste schueh.
bin ech etz au en bitch?

scope
12.08.2004, 17:58
Original geschrieben von Mora
bin ech etz au en bitch?

äuä scho.... :rolleyes:

LAN
12.08.2004, 18:45
bin ech etz au en bitch?

lut nobra scho ;)

aber ischmer o scho ugfalle, sit beginn vom neue schueljahr loufe SEHR viu mit airmax ume (froue)... aber ja, mir ja glich... söue si.

Mora
12.08.2004, 18:51
jaja, de nobra, der heilige massstab aller dinge.

so schnell isch mer also en bitch.

mann, und ech han immer dänkt, ech mües mich no sehr astrenge zum en richtigi bitch werde und jetzt langets wenni airmax ahan.

aber etz glich, was isch falsch an airmax?
die schue sind himmlisch bequem, gsehnd aständig us, sid ned so eifach kaputt zmache.

MacKah
12.08.2004, 19:15
Freu dich druf! denn chasch si no weniger bruche, denn hän Sie nämmlich s'Gfühl, dass si als emanzipierti Fraue eh immer Recht händ....

d Regle isch ganz eifach: wenn eini kunnt hesch 10 min. zyt zum checke ob si voggle will, oder öb Sie bi Dir eifach alli ihri Problem ablade will.

Machsch es Dir eifach: einmol dri hebe und denn vor d Tür stelle. Alles andere bringt eh nüt....

diskutiere kasch au bliebe loh, will Sie Dir eh nur das verzelle wo Du höre willsch... au wenn Sie's bi Ihre Muetter schwöre... agloge wirdsch eh...

peicen

hmmm das mit em diskutiere ha ich grad letschti festgstellt.
Ich wider mol am samschtig voll dicht gsi, d.h. mis diskussion niveau erreicht nit grad smaximum, aaabbberr,
ich ha denn mit irgend sonere bitch über s'schwizer dütsch diskutiert (hmmm si isch tschechin gsi und het gfunde: scheiss schwizer dütschi sproch :rolleyes: )
und genau noch zwei minute luegt si mi a und meint: ich chum nümm drus und lauft devo. :rolleyes:
hmmm mängisch ischs scho trurig wievill fraue langsam verblöde, git sicher au gnueg männer, aber bi fraue fallts mer eifach immer wie meh uf sorry.

drum dini asicht mit em dri hebe isch guet bi de einte gruppe vo fraue (IQ <100) und mit de anderne isch es eifach easy zum rede und so....

MacKah
12.08.2004, 19:18
bin ech etz au en bitch?

neee sicher nit :D isch nur sone übername für gwüssi mädels wo halt soooo krass sin, wenn de mol am samschtig zobe über dr barfiesserplatz in basel laufsch, weisch was ich mein. mi beschte koleg het au airmax a, obwohl ich find ihn eh e bitch :rolleyes: :D nei seich, ich mein jo wege dem nit alli. du notürlich sowieso nit
:rolleyes: :D nei take it easy, isch kei agriff gsi.

hmm und scope muesch nit arschkriechend dmora unterstriche, es löngt wenn sis postet ;)

LAN
12.08.2004, 21:52
jaja, de nobra, der heilige massstab aller dinge.

so schnell isch mer also en bitch.

mann, und ech han immer dänkt, ech mües mich no sehr astrenge zum en richtigi bitch werde und jetzt langets wenni airmax ahan.

aber etz glich, was isch falsch an airmax?
die schue sind himmlisch bequem, gsehnd aständig us, sid ned so eifach kaputt zmache.
:D

het öpper gseit, öppis sig fausch a airmax? afaik isch nur festgstellt worde, dases in letschter zit uffallend viu bitches het wo airmax annehei. nix weitah, nix meah.

airmax si cool, aber si passe (leider) nid zu mir, aber wayne ;)

Beatnik
12.08.2004, 23:02
Mir chömed vom Thema ab....söll ich dä Thread schlüsse:D

scope
12.08.2004, 23:29
i würd ou säge zuetue. :rolleyes:

Beatnik
13.08.2004, 00:47
Stimmt ab, zu oder offen?

Bis jetzt 2 Stimmen für zu!;)

Early80s
13.08.2004, 01:20
Offtopic

zue mache...

Mora
13.08.2004, 10:28
ech bin für folgendi lösig:

- thread offe lah
- disskussion über im popel sini sammlig witerfüehre
- oder witerhin sini sammlig poste
- neue thread über airmax eröffne

:-)

@mcKah
ech glaub ech weiss was du meinsch, das sind den die mit em dicke farbige liedstrich und de künstliche wimpere. hehe.

MacKah
13.08.2004, 10:51
ech bin für folgendi lösig:

- thread offe lah
- disskussion über im popel sini sammlig witerfüehre
- oder witerhin sini sammlig poste
- neue thread über airmax eröffne

:-)

@mcKah
ech glaub ech weiss was du meinsch, das sind den die mit em dicke farbige liedstrich und de künstliche wimpere. hehe.
exact ;-)

LAN
13.08.2004, 17:54
chouft öpper vo euch gezielt platte, sprich söttigi, woner dänkt, dass si mau zure rarität wärde? und wenn ja, wiviu?

Beatnik
15.08.2004, 14:04
chouft öpper vo euch gezielt platte, sprich söttigi, woner dänkt, dass si mau zure rarität wärde? und wenn ja, wiviu?

Also ich chaufe, wenn ich gnueg Cash han und dPlatte würklich dä Hammer isch, meischtens 2! Aber nöd wäge Rarität oder so.......

drosselbart
28.08.2004, 22:47
bescheideni 250, wo drfür handerleseni specialuswau mit paar übrraschigä a raritätä.. aber wärdä immer wiä meh, obwous ir letschi chli nochägloh het, wöu dr nöi shiat niä meh so geil isch wiä dr aut...:D

Tante Dagmar
29.08.2004, 01:11
Ich such ORIGINAL FLAVOR'S "BEYOND FLAVOR" vom 93/94.

(gibt bestimmt auch einen eigenen thread, sorry adminateur)

Hab sie 1x gesehen (ebay wonsonst) aber irgend ein Spacko war cleverer und hat sie mir in letzter Sekune weggeschnappt. Phuccjufromdabottomofmazzcheeeeeks!! Hab sie seitdem nirgendswo mehr entdeckt..

Kennt sie jemand?Hat sie vielleicht jemand-verkauft/schenkt sie mir jemand??

wax-resources
29.08.2004, 19:02
yup hab sie, ist aber sehr selten mit bild cover auf vinyl...öfters die promo version mit sticker ist grad eine auf ebayayo...peep this

yuppie!! (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=306&item=4033031726&rd=1&ssPageName=WDVW)

Tante Dagmar
29.08.2004, 19:09
@wax recources

Danke Dir. Ebay hab ich seit langem wieder nach diesem Eintrag besucht... auf yahoo wär da auch eine für 23$ mit PC ! aber da hab ich betreffend bestellung etc. noch nie durchgeblickt ..

LAN
13.11.2004, 17:50
hm ds wäre de 151 im momänt:
26 Breakbeat
1 Disco
3 DJ-Tool
1 Musical
17 Oldschool-HipHop
1 Pop
101 Rap
1 RnB

und 2 neui Rap-Singles si no ufem wäg. ds züg isch eifach viu ztüür :(

Stinkyfingaz
13.11.2004, 17:55
ICh hett um 40ig erscht :rolleyes:

LAN
13.11.2004, 19:13
Original geschrieben von Stinkyfingaz
ICh hett um 40ig erscht :rolleyes:
scheeeerz oder scratching only?

Soulclap
23.02.2005, 17:29
http://www.fatpockets.ch/Pictures/DSC00216.JPG
http://www.fatpockets.ch/Pictures/wildchild.JPG
http://www.fatpockets.ch/Pictures/micpager.JPG

Das Topic darf nid undergah... ; )

LAN
23.02.2005, 18:17
hm im momänt wäres de 202 x-akt.

wala hier aui ussert die woni gd vori ufgleit ha:

http://www.16punktfett.ch/LAN/Pics/Plattenklein.jpg

Vinyl rockt

Beatnik
24.02.2005, 15:47
He He, han dä Thread ja ganz vergässe, hr hr hr

Han mini Vinyls scho lang nüme zählt, mues mal luege...

Aber ich schätze es sind nöd grad Krass vill, im Gägesatz zu Sammler oder Freaks, dänke mal so, ca. 400 - 500 Stuck....bin aber nöd sicher...

Da en chline Film vom Studio mit minä Vinyls (http://www.needletrashers.ch/ram/studio1.ram)

Mues diä Dinge rmal ordentlich Sortiere...aber schiist mich ah eifach nach Alphabet, das isch doch langwiilig!

Wie hend ihrs Sortiert? Alphabetisch?

Ich glaub ich mach sie Chronologisch, d.h nach erschiinigs jahr vo dä Original Schiibä, so lernt mer au no grad was, und nöd jede Vogel chunt druus ;) Oder hend er High Fidelity gseh, dä Typ machts grad Auobiographisch, ha ha ha ha, zu krass:D

poetical
24.02.2005, 15:52
Oder hend er High Fidelity gseh, dä Typ machts grad Auobiographisch, ha ha ha ha, zu krass:D

he,he dä Fium isch too much...

Cyclone
24.02.2005, 15:52
müssted langsam so um die 500, 600 sii.

Shidda
24.02.2005, 15:58
sind zwar käh platte, aber wenigstens lad i nöd abe ! Han no meh... isch nur en teil us minere hiphop collection (alts pic) !

Beatnik
24.02.2005, 16:10
Original geschrieben von Shidda
sind zwar käh platte, aber wenigstens lad i nöd abe ! Han no meh... isch nur en teil us minere hiphop collection (alts pic) !

CDs sucket, he he...aber han au no ca. 400 Stuck dihei....diä müesst ich scho lang mal dureläse, uf HD kopiere und verticke:D

FlinkerFinke
24.02.2005, 16:49
CDs sucket, he he...aber han au no ca. 400 Stuck dihei....diä müesst ich scho lang mal dureläse, uf HD kopiere und verticke:D
isch scho öppis ganz anders, aber immer no besser als alles abelade.
ich han au nöd viil Plattä, defür meh CD's. Ich froi mi au huere wänni eh noii CD kauft han. Isch Asichtssach. Han öppe 300 CD's oder so. Je nach finanzieller Lag chömed im Monet mal meh mal weniger noii dezue.

Wännd es paar geili CD's zum verchauffe hesch denn guck i susch au mal ;)

Beatnik
24.02.2005, 17:15
Original geschrieben von FlinkerFinke
isch scho öppis ganz anders, aber immer no besser als alles abelade.
ich han au nöd viil Plattä, defür meh CD's. Ich froi mi au huere wänni eh noii CD kauft han. Isch Asichtssach. Han öppe 300 CD's oder so. Je nach finanzieller Lag chömed im Monet mal meh mal weniger noii dezue.

Wännd es paar geili CD's zum verchauffe hesch denn guck i susch au mal ;)

Scho klarr, han ja nüüt gäge CDs, isch au Music druff ;) Aber da im Dj Board und speziell i dem Thread sucket CDs hald eifach:D

Ja ich mues mer mal 2-3 Täg Ziit näh zum alles durelosä und diä Sache wo ich geil Finde uf mini HD save. Hett sicher was Interessants drunder, smeischte isch Sound zwüsched 90 - 1999, hauptsächlich USA Stuff, ca. 50 Düütschi CDs (au alles chli älters Züüg), und paar Schwiizer Sache (au alles eher älters Züüg)
Ich schmeiss das dänn is Ricardo.ch und gibe da inne no bscheid wenn alles drinn isch....aber ebe, bruucht Ziit:cool:

So, und jetzt fertig Off Topic und Digital Schnick Schnack, he he, Back to the Vinyl:D

Mora
24.02.2005, 17:36
ich wär imfall au no en begeistereti abnehmeri vo altem stuff uf cede.

für platte hani leider z früeh mit cds anfange. tja.

Platte: ca. 40
CDs: ca. 800

Beatnik
24.02.2005, 17:47
ich wär imfall au no en begeistereti abnehmeri vo altem stuff uf cede.

Ja ebe, ich schriibs dänn in "Ich Verkaufe" Thread innä!

LAN
24.02.2005, 20:22
hm aso i ha mini sortiert nach:
Stil, när nach Härkunftsland (und evtl. no Gebiet), när Künschtlername und am Schluss no nach Plattename

woni nöime bi 80 platte ume gsi bi, hani mau aus indexiert und ds bis itz geng witergfüehrt, isch no gäbig weme so e lischte het wo aus druf steit :D

He He, han dä Thread ja ganz vergässe, hr hr hr

Han mini Vinyls scho lang nüme zählt, mues mal luege...

Aber ich schätze es sind nöd grad Krass vill, im Gägesatz zu Sammler oder Freaks, dänke mal so, ca. 400 - 500 Stuck....bin aber nöd sicher...

Da en chline Film vom Studio mit minä Vinyls (http://www.needletrashers.ch/ram/studio1.ram)

Mues diä Dinge rmal ordentlich Sortiere...aber schiist mich ah eifach nach Alphabet, das isch doch langwiilig!

Wie hend ihrs Sortiert? Alphabetisch?

Ich glaub ich mach sie Chronologisch, d.h nach erschiinigs jahr vo dä Original Schiibä, so lernt mer au no grad was, und nöd jede Vogel chunt druus ;) Oder hend er High Fidelity gseh, dä Typ machts grad Auobiographisch, ha ha ha ha, zu krass:D

Stubaehocker
28.02.2005, 18:27
also es isch zsäge das bild isch in so im herbst ufgno worde gseht jetzte schochli andest us aber iisi!!!

Stubaehocker
28.02.2005, 18:31
no so dinfo am rand.. das isch mis alte set... jetzte han i es neus!!!

LAN
28.02.2005, 18:53
Original geschrieben von Stubaehocker
no so dinfo am rand.. das isch mis alte set... jetzte han i es neus!!!
fächtisch du? oder hesch ds teil nur so aus Deko?

Stubaehocker
01.03.2005, 11:01
fächtisch du? oder hesch ds teil nur so aus Deko?

das isch nur deku... euse beatbastler het sones waffeflayr!! :hippie:

LAN
01.03.2005, 17:50
Original geschrieben von Stubaehocker
das isch nur deku... euse beatbastler het sones waffeflayr!! :hippie:

hehe oke. stylebonus gits trotzdäm :D

Stubaehocker
01.03.2005, 18:00
hehe oke. stylebonus gits trotzdäm :D

danke schön werts wiiter leite!!!
und wenn ich ziit han werdi sust mol es neus theard uftue wo all eri rüümlis chönd zeige!! so en art ultimated rüümli phototheard... :hmmm:

damos
01.03.2005, 18:30
2

LAN
01.03.2005, 22:21
http://www.16punktfett.ch/LAN/Pics/PlattenNeuklein.jpg

Grad hüt acho diräkt us Greenwich, London

Nuskool-Breakbeat in your Face ;)

dr uflätig Dée
01.03.2005, 22:39
Original geschrieben von gianchi

Usgabe pro Monet ....... ganz wenig bis gar nüt!
Vor einige Johre hani no öppe 200-300 CHF lo ligge För Vinyl!

Geit mir ähnlech, grad vor ere Wuche bini insegesamt 4 stung im boogiedown, im delan, im lolipop u när no i däm unger ir autstadt z bärn gsi u ohni ei Schibe hei. :(

Ha so 300 Maxis, ca. 50 Doppu/triple/vierfach 12" u no gäg die 30 7"

I weis sch nid viu, abr nur erläsnige Shit u i bi o ''nur'' MZee u ke DJ.

bucktown
04.03.2005, 12:17
also i han noned viel (97) aber s werded immer meh :D Ok isch wohrschinli au well i ned gad viel verschideni artists mag
mal mis set up
http://img104.exs.cx/img104/7264/img04793bb.jpg (gross ;) )
vünil
http://img104.exs.cx/img104/5471/img04800qs.jpg