Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Hälfed am Bschiisär..bittebitte..

Bschiisär
17.07.2004, 00:21
plumps..

also, Probleem, Thematik und so isch folgendes:

dä Bschiisär gaht morn am elfi id Feiä..er würd sehr sehr (also würklich sehr) gern en Track vo Tempo al Tempo mitnäh..nämlich dä dritti Track vom Festamobile..

häisst: Ore Del Mio Tempo

wer wär so fründlich/nett/zuvorkommend und würd mer dä Track uf bschiiser@hispeed.ch schickä??

zähl uf oi..

piis zäme..

konfus
17.07.2004, 00:24
würi sofort...wännin hett:p

kazaa? söli mal luege für dich...

Bschiisär
17.07.2004, 00:28
ua, wär natürlich uu lieb..han ebä scho dä ganz aabig glueget..idä hoffnig, es gaht mal sonen sack online, wonen uf siim pc hät..aber näi, wänn de BSchiisär mal öppis brucht, dänn findet er's nöd..

ach ja, so näbedbii..

ä CD voll mit Konfus-Biits begleited mich au..du rocksch, sohn!

konfus
17.07.2004, 00:30
hehe, fühl mi geeehrt!

tuet mer leid...aber d´kazaa-generation lost das wohl nid...
finde ebä au nur sälte wasi suech :blingblin

Bschiisär
17.07.2004, 00:32
gäll..aber wämer emalä 50cent iitippt, dänn findet mer uf dä ganzä fucking wält versionä dävoo..

hmm..philosophierä wär aagseit..bin aber zmüäd..und will tempo al tempo..verdammt..

weisch, d'hawaiian hett sogar d'cd..aber si hät sones Puff im Zimmer, dass si d'CD garnöd gfundä hät..hmm..es gaht bergabb mit derä Jugänd..

CaLif
17.07.2004, 00:33
nit irgendwie s'lied oder so falsch gschribe? :S

emule findet nix
kazaa und limewire au nit :D

muesch halt ohni das Lied i d'Ferie, halb so schlimm
git jo no gnue lieder :hippie:

konfus
17.07.2004, 00:33
haha, tja...was wetme do mache?

wünsch der trozdämm schöni ferie!

Bschiisär
17.07.2004, 00:37
näi..hans extra vo HipHopstore.ch kopiert..sött stimmä..

ja, chamer nüüt machä..vilicht hani glück, und irgend einä/eini wo vom uusgang häichunnt und's album hätt, schicktmers na..(Nicht-Nur-Wink-mit-dem-Zaunpfahl-sondern-gleich-mit-dem-ganzen-Gartenhaag)

mässi villmal für oii Bemüähigä, Lüüt..und ebäfalls schöni Feriä..nutzes Produktiv, Konfus..und überasch mich nachdä Feriä mit noiä Biits usem Konfus.SOundsystem..

piis zäme..

Bschiisär
17.07.2004, 10:02
*PUSH*

sonix
17.07.2004, 10:19
also mir wär neu weme irgendwelche ch-stuff uf billig-kazaa wür finge odr so..., naguet wär ladet scho mit däm progi!

Bschiisär
17.07.2004, 10:32
Original geschrieben von sonix
also mir wär neu weme irgendwelche ch-stuff uf billig-kazaa wür finge odr so..., naguet wär ladet scho mit däm progi!

nöd schwätze - hälfe!

hans au über es paar Bittorrent-Quällenä versuecht..aber ebä..ch-stuff findsch fascht niened..will doch au nur de einti track..chömäd, lüüt..

sonix
17.07.2004, 10:35
heh bschiss, scho rächt ;) beste fragsch tempo al tempo grad selbr, glaub die schiebe dir das scho zuechä, u schust viel vrgnüege bim wiitr sueche :p

tisear
17.07.2004, 11:05
jo das tempo al tempo züüg.. die chasch eifach ned ufe PC lade.. genau sgliche mitem double pact album.. die hend de gliich schutz druff und wahrschinli fehlt mer deht no de crack. sorry bschissär cha der ned wiiterhälfe

Bschiisär
17.07.2004, 11:32
hehe..bruchsch nur es uuralts cd-rom-laufwerk..mit dem bring ich alles ufdä pc..oder gheimtipp..LInux & Mac..

piis..

wurschtli
17.07.2004, 12:15
... hans versuecht, doch leider ohni erfolg!

"This cd will not play on PC / Mac"

... tja ... cd boschte, bueb!

susch .. schöni ferie!!!

hoho hüt geits au weg :D :D :D

Bschiisär
17.07.2004, 12:25
glaub würklich, es füährt kän wäg draa verbii..hm..

aber weisch, es isch chli spaat, will i 2 schtund fahri..janu..jetzt han en track wonich mich nach dä feriä chan druff froiä..

piis und mässi villmal..

Bschiisär
17.07.2004, 13:26
letschtä Push vordä Feriä..

Kusi
17.07.2004, 13:30
Shit!

Wörd mini Cheschte laufe, hättsch de track!

Duet mer huere leid!

Trotzdemm schönni Ferie!

Kusi

eufgar räp
17.07.2004, 13:31
hehe.. wünsch der schöni ferie..

:cool:

Bschiisär
17.07.2004, 13:58
ey, sääm, du altä chopfnicker..wünsch ichd er au..gnüss es..und keep ya head up..diini lady isch glii wider umä..

piis..

.kerYjameS
17.07.2004, 14:16
hanen grad abgschickt kunt mit a-Post direkt i dini fresse ;)