Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : scheisse schwiizer rap MCs?

mark faloon
17.07.2004, 17:58
warum hett ufzmol jeda z gfühl er sig voll dr MC, rappt nur scheisse und macht Video uf Viva und schriebt no MC? hip hop in der schwiiz isch scho recht kaputt. alles nur lullos, fudigsichter und susch irgendwas. und je meh so arschköpf, desto meh futzgrinder, wo mainand si müassend jetz au no ihra RAP an da start(!) bringa. i han hüt sonan clip gseh,
i bin nur no gschockt. CMD irgendwas MC, wer intrssiart sich scho für so scheiss pubrtäre kinderkram, jetz mol drvo abgseh dass di 2 jungs aifach gar nüt könnd. warum machend 2 so hackfressana wia fred und punkt as liad wia sexy ladies (oder so) wo doch uf dr erscht blick klar isch, dass dia zwei nid amol an müllsack abzschleppa kämtend? man!

mhmm
17.07.2004, 18:01
jo! sowieso! unth übrhaupth!

gopf allli vrschüssa, gell.

rm
17.07.2004, 18:09
chuum isch de reezer weg chunt scho dä erscht wo meint er müess sich mal chli usteubele...

:rolleyes:

konfus
17.07.2004, 18:11
bi au nid bsunders begeischteret vom ch-räp, aber ufregä bringt en shaiz! mach lieber was dägegä...wie au immer isch mir egal:p
gross abmötzle cha jedä... für lüt wie dich giz jo auno ami-räp!;)

mark faloon
17.07.2004, 18:17
Original geschrieben von jaz-o
chuum isch de reezer weg chunt scho dä erscht wo meint er müess sich mal chli usteubele...

:rolleyes:

jo, wo isch dr reezer?
nai, alles cool: hans nomol gloost,
isch aigentlich no ganz guat ...
und so schlecht gsehnds gar nid uus.
dia andara 2.
mundartpropaganda!
i wüür au meh ami-shit loosa,
verstohn abr kai englisch.

nik
17.07.2004, 18:18
wieso mues sech jede drüber ufrege das ihm öpis ned passt anstatt sech a däm z'erfreue wo ihm gfallt? :wtf:

3st :kiffer:

rm
17.07.2004, 18:23
Original geschrieben von mark faloon
jo, wo isch dr reezer?
nai, alles cool: hans nomol gloost,
isch aigentlich no ganz guat ...
und so schlecht gsehnds gar nid uus.
dia andara 2.
mundartpropaganda!
i wüür au meh ami-shit loosa,
verstohn abr kai englisch.

reezer isch i de ferie.
chasch schwiezer rap scho scheisse finde, wür mi ja gar nöd störe. aber musch nöd extra en thread ufmache für das, s thema isch scho relativ veraltet!

scope
17.07.2004, 18:33
s'isch scho so das jede meint er sig vou der MC. jede rappt aber zviu rappe scheisse...
i säge nid ig räppe super. aber i nenne mi ou nid MastaofCeremony... see?

hüt grad s'video "summerhitz" gseh u do ischmer das grad düre chopf... s'geit irgendwie scho chli bachab mitem durchschnittsnivo.

viu viu si us mire sicht weak. aber es git natürlech ou immerno bündige shit.. aber viu "rookies" meine jede brucht e CD vo ihne, u die meine äuä mir (zuehörer) heige ke ahnig u merkä nid das der shit schlächt ish.

mark faloon
17.07.2004, 18:59
Original geschrieben von scope
s'isch scho so das jede meint er sig vou der MC. jede rappt aber zviu rappe scheisse...
i säge nid ig räppe super. aber i nenne mi ou nid MastaofCeremony... see?

hüt grad s'video "summerhitz" gseh u do ischmer das grad düre chopf... s'geit irgendwie scho chli bachab mitem durchschnittsnivo.

viu viu si us mire sicht weak. aber es git natürlech ou immerno bündige shit.. aber viu "rookies" meine jede brucht e CD vo ihne, u die meine äuä mir (zuehörer) heige ke ahnig u merkä nid das der shit schlächt ish.

word.

thieu
17.07.2004, 19:05
Original geschrieben von scope

Nei ich glöibe di heint selber kei Ahnig und merkend selber nit das ihre Shit schlecht isch! Das isch ehner z Problem, güät ich müäss zwar öi säge, dass der Durschnittskonsument (Müsikalisch gseh) kei ahnig hät!

scope
17.07.2004, 19:13
Original geschrieben von thieu
Nei ich glöibe di heint selber kei Ahnig und merkend selber nit das ihre Shit schlecht isch! Das isch ehner z Problem, güät ich müäss zwar öi säge, dass der Durschnittskonsument (Müsikalisch gseh) kei ahnig hät!

stimmt isch fausch formuliert worde vo mir.

aber obsi ahnig hei oder nid, i finges eifach fausch wenn so weaki sache im viva loufe, und viu wo guet isch haut nid mit videoclip serviert wird...

#ChRüSiMüSi#
17.07.2004, 19:15
Original geschrieben von nik
wieso mues sech jede drüber ufrege das ihm öpis ned passt anstatt sech a däm z'erfreue wo ihm gfallt? :wtf:

3st :kiffer:

Wo rächt häsch, häsch rächt.. Los doch eifach das wo dir gfallt, dä rescht cha der ja egal si.. wenn nöd gern rüebli häsch, issisch ja au eifach kei rüebli und machsch au kei thread uf wiso ez die rüebli so grusig sind=)
Gschmackssach Junge..

mark faloon
17.07.2004, 19:31
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#
... wenn nöd gern rüebli häsch, issisch ja au eifach kei rüebli und machsch au kei thread uf wiso ez die rüebli so grusig sind=)
Gschmackssach Junge..

rüebli?

#ChRüSiMüSi#
17.07.2004, 19:36
ja rüebli, karotten, möören.. du weisch scho.. isch so im überträgene sinn gmeint=) ich dänk du checksches scho.. und suscht.. schiss druf:D

Herr Gamus
18.07.2004, 04:23
also ich han huere gern rüeblitorte - esse aber au ganz gern mol en guggelhopf oder en schoggichueche. aber wenns i de vitrine nur no en alte trochne brocke nusschueche het, denn lohn ich de ligge.

en guete!

(isch imfall au nur metapherös, oder so ;) )

Cwik
18.07.2004, 11:16
i bin nur no gschockt. CMD irgendwas MC, wer intrssiart sich scho für so scheiss pubrtäre kinderkram, jetz mol drvo abgseh dass di 2 jungs aifach gar nüt könnd. warum machend 2 so hackfressana wia fred und punkt as liad wia sexy ladies (oder so) wo doch uf dr erscht blick klar isch, dass dia zwei nid amol an müllsack abzschleppa kämtend? man!

han de summerhitz video au scho gse und finds würkli voll wack. Ich bi kein hater und hett au nöds bedürfnis mini meinig zu CMD mittzteile aber wenns scho erwähnt wird dänn muess ich am mark faloon recht ge.
Crews wie CMD & Fred und punkt mached CHip-Hop eifach huere peinlich. Ich finds voll geil dass sie aktiv sind und öppis mached aber irgendwie muess mers merke wenn mer so wiit isch zum sin shit id öffentlichkeit präsentiere. Die beide crews sind definitiv no lang nöd so wiit. Ich mach siit über 7 jahre sound und bin immer no im keller und fiil a neue trax und verbessere mini beats und ryhmes ständig.
Min traum isch sicher mal e platte usesbringe und dass wird ich au 100% mache...aber erscht wenn ich mich mit de beschte cha messe. Nur so wird d'qualität vom CHip-Hop stiege. Wenn jedes bonze Chind vom Papi e platte mit video uf d'geburi überchunt, gseht d'zuekunft ziimli trurig us.
Vom dem her...jungs bliibet dra mached wiiter so aber präsentieret eu wenn er würkli gnueg wiit sind und eue sound gnueg riif isch. Es gaht nöd drum möglichscht schnell eifach irgendöppis usesbringe, sondern e platte/video s'release wo ihr s'gfühl händ alles weg burne chönt und d'konkurrenz pushe wird.

gimma
18.07.2004, 13:23

as wird eim jo leider au vorglebt, dass so scheisse funktioniart. i sägs jo nid gern, aber vilicht isch öpperem mol ufgfalla was für ch-rap videos in letschter ziit in d'rotation grutscht sind, respektive was für liader.... i säg nur 79irgendwas, f&p, cmd und wia si alli heissend.... das sind jetzt d"negativ"-biispiil. i hata niamer vo dena, eh nid - as goht mer ums gsamtbild. well das isch z'bild, wo viva im normala sende-format vo ch-rap transportiart... spraight isch was anders... aber dia liader? ussaga vo: jetzt wird gfiiret, as isch summer, gib mer as mic und weed und lohn d'schnegglis tanza? do kann jo keini vo da gruppa was dafür aber dohii werdemer gstossa...
i glauba nid dass dr "durchschnittskonsument" khai ahnig hät. i glaub daser sich nid am programm will beteiliga. wenn ma wia im netz khönt statt mit sms pro öpper vota sondern öpper wegvota, wärs um dia schnell gscheh. :D
aber zur musik muas ma säga, dass d'hemmschwella für rap-releases wirkli schwindend klii isch.
i los mer no recht viil ah aber muas feststella, dass mi sämtlichi videos im endeffekt abgstossa händ. vilicht willimer d'illusion vur musik erhalta. oder vilicht sind d'bilder z'schwach und trüabend d'musig. khai plan.

und was MC betrifft. jo, do khönder denn langsam mol höra... praktisch keina vo da weniga MC's in dr schwiiz nennt sich MC - isch das mol öpperem ufgfalla?

konfus
18.07.2004, 13:37
gimma - hät was.

schwiizer hiphop isch für di "ussestehende" eifach sone tolli sach, so am ufcho, das jedä scheiss akzeptiert wird.

videoclips ghöred für mich eigendlich eh nid zu musik, musik lost me doch? und wänn eine, dänn mueser verdammt stylish si!!!

gimma
18.07.2004, 14:07
Original geschrieben von kOnfus
gimma - hät was.

schwiizer hiphop isch für di "ussestehende" eifach sone tolli sach, so am ufcho, das jedä scheiss akzeptiert wird.

videoclips ghöred für mich eigendlich eh nid zu musik, musik lost me doch? und wänn eine, dänn mueser verdammt stylish si!!!

hörend mol uf mit dena "ussastehenda, durchschnittlicha, nix wüssenda konsumenta"... au dia schnallend ob na jadakiss besser gfallt als dj tatana. dr konsument isch nid blöd, oder tumm oder irgendwas. das ischen mensch wo sin gschmack befriedigt indem er sich öpis zuatuat wo ihm zuasait. do dra isch nüt tumm oder schlecht. back to topic.
und eins muasma jetzt hald au säga: as git jetzt in dem fall sona zweiti wella vo newcomer. vor knapp 2 johr hät nation mol krass alli newcomer usam vertrieb gstricha und denn häts boom gmacht und alli sind weg xi. denn isch irgendwia das fred und punkt ding passiart (*hui!*)und hät bös igschlaga uf irgend an art und jetzt gohts mit as bitz alauf wider vo vorna los.

was kama dagega macha? hämmer do iifluss, überhaupt?

gimma
18.07.2004, 14:10
oder anders gfrogt:

kanns si, das MIAR z'blöd sind oder z'elitär und das schlichtweg nid schnallend?

thieu
18.07.2004, 14:39
Nu en gäge Frag!

Isch es Video uberhöipt notwendig? :confused:

Ich als Walliser wo keis Viva Swiss hä, cha da so oder so nit wirklich mitrede, gseh di Clips eh nit! Also stert mi das öi nit. Aber ich hä liäber äs Album wo liäbi dri steckt und verhät als eis "güäts?/Kommerzigs" Liäd mit deme Video...

Aber ich hä z Gfüähl das wird iisch als MTV/Viva Generation e so Vorgspillt me brüächt en Clip etc... Das es Album cool isch und schich uberhöipt verchöift! :wtf:

Äs git doch aber immer nu güäti Crews Schwiizwiit ohni Videos!?! (L&T, Gimma, also wenn i dsa nit total verpasst hä!?)

gimma
18.07.2004, 14:52
jo, grundsätzlich hät mas nid bruucht. früaner bisch schu dr geilscht xi wenn mit dina 500 schiiba eimol vo chur uf bern retour bisch zu si verkaufa... denn häts denn mol cd's geh, denn mol vertrieb, denn labels, denn viva und most trarararaaaaaaaaaaa... welcome to 2004 - jeda tubbel törf mitmacha.
natürli gohts au ohni video thieu. khunnt hald drufah was du us dr macha wittsch. ma will sich jo steigera und nid zrugg entwickla und für an act isch das hald au a guati sach wenner mitam video zielpublikum gwünnt. z'problem sind denn eher d'lüüt wo nur genau DAS liad wänd khöra ;-) oder wenn z'liad quasi am zielpublikum verbii in da mainstream knallt und du plötzli luuter 15 jöhrigi maitla vor dr türa häsch. z'geilschta isch natürli wenn mitama kompromisslosa sound und ama geila video so stark daherkunnsch, dass alli das müand respektiara... aktuell zum biispiil: phoenix vom azad. das isch schlicht genial. oder au i han vor sektion kk isch sona clip xi. dä hät unendlich viel lüüt gwundrig gmacht!
tja. soviel dazua.

thieu
18.07.2004, 14:59
@Gimma Aber ich finnes immer nu besser wenn me Liit Live uberziigt als durch es Video! Nur wird me weniger schnell gibookt ohni irgend eppis in der Hand wiä en CD oder halt deme Video!
Aber das isch halt immer so en Sach was willt dü wirklich erreiche?

konfus
18.07.2004, 15:19
och...mit ussestehendä mein ich weder nichtswüssendi, no unmusikalischi. ganz eifach die wo sich nid diräkt im hiphop-chueche umetrülled. ich ha scho gnueg sprüch und meinige vo so lüt ghört, lüt wodi früener usglacht händ wännd was vo hiphop verzellt häsch. jetzt lauft halt hiphop au uf viva swizz und wie dä lauf der dinge so isch, händ au die plötzlich freud dra. und ich ha eifach freud a chli "anderem" hiphop...

dä gegä mache chame eigendlich nid viel. isch mir au scheissegal, söll doch jedä die musik mache wo er für guet empfindet, ich zwing mich jo au nid vor dä fernseh und lueg all die kack-clips nur damiti mich drüber ufregä chan.

und vowäge jadakis und tatana...hey scheisse, weisch wieviel lüt giz wo ez eifach absolut kein plan vo musik und dämm wo dähintersteckt händ? die bewärted ganz eifach nach ihre gfühl wo das was si losed uslöst. punkt. drüber strite was "gut" und was "schlächt" isch müemer wohl nid.
mini synapse vertrülled sich sälbscht bi manchem mischer oder pruduzzer...

Chraensch Lee
18.07.2004, 15:46
Ich glaub de durchschnittlich musigkonsumänt wett eifach ndi lang nach musig wonem gfallt sueche und drum ischer froh drum das radio & fernseh im e uswahl büted und sich halt denn dete bedient...

LKB
18.07.2004, 16:02
Ich glaub de durchschnittlich musigkonsumänt wett eifach ndi lang nach musig wonem gfallt sueche und drum ischer froh drum das radio & fernseh im e uswahl büted und sich halt denn dete bedient...

da gsehn i au so. drum wärs guät wenn im Radio und Fernseh chli ä grösseri uswahl botä wird.
Di Meistä kennät nur da, wo im Fernseh lauft und da isch leider meistens scheisse...

AiGhTgeNoSSiN
18.07.2004, 17:02
Original geschrieben von DJ LKB
da gsehn i au so. drum wärs guät wenn im Radio und Fernseh chli ä grösseri uswahl botä wird.
Di Meistä kennät nur da, wo im Fernseh lauft und da isch leider meistens scheisse...

Nei ebä genau das findi geil, dass im Fernseh nöd sonä grossi Uswahl bottä wird. Wiä dä Chraensch scho seit, diä eintä Leuz sind halt eifach zfuul zum go suechä und wänns das sind dänn söllezes lah. Ich gränz mich lieber ab vo denä "normale Fernsehmusigkonsumäntä" als dasi mi dänn au zu denä "muess" zelle, well jetzt mini "Gheimtipp" -wo son normalä Typ vorher nöd kännt hät- im Färnseh laufet.

sha
18.07.2004, 17:48
warum hett ufzmol jeda z gfühl er sig voll dr MC, rappt nur scheisse und macht Video uf Viva und schriebt no MC? hip hop in der schwiiz isch scho recht kaputt. alles nur lullos, fudigsichter und susch irgendwas. und je meh so arschköpf, desto meh futzgrinder, wo mainand si müassend jetz au no ihra RAP an da start(!) bringa. i han hüt sonan clip gseh,

mues i zuestemme, es ged, wie vor es paar johr in dütschland en allgemäini niveau-sänkig. es esch höt äifach z liecht, en cd usezbrenge...

die mäiste ch-rapper send wack, erstens fählts ne a stemm/flow/text/beats ond zwöitens, was genau so wechtig esch wie s erste a CHARISMA.

so lüt wie jetzt de cmd, 7962 (was i vo ne halte mues i jetzt ned säge, das chan sech jede sälber dänke) oder was wäis ech no för züg hend äifach käi charisma.

wen ech do a lüt dänke wie de spoo, shape, gimma, griot, bligg - die hend äifach charisma, si polarisiered zwar, aber si hend charisma, ond das bruchsch äifach, wenn du besto wottsch - ond wennd weder charisma no skills hesch, de settsch es am beste ganz ufgä.

aber das gsänd z vel ned...

v.e.n.y.l.
18.07.2004, 19:40
sorry wäni dä rot fadä chli verlah...aber mini muätter isch dä bescht mc :kiffer: ...
nei s'stimmt scho, sgit immer meh senig wo eifach en scheiss lallet und naher säget vowägä mir sind di doupschtä mc's und so gschmeus, aber viva und all sind ja au chli sälberschuld das de scheiss laufelönd, hauptsach si händ wider chli cash. das sind doch eifach so mc's wo churz en träck machet, einigermassä öpis halt dänn holets vodä richä eltere de cash dasen vertrag chönd usä ärntä...aber di meischte vo dä gmeinte mc's sind usem arsch usä nüünt!
ich finds jedoch au scheisse wämer über anderi abefluächt, aber mir sälber nöd besser isch, das musi au sägä. ich wür jez mundartpropoganda au nöd lächerlich darstelle, das musch au zersch pouschtä so öpis. das all devo redet undmers halt scho lost.

piiz venyl

köbi
18.07.2004, 20:09
jaja... de wird räpper u zeigs denä punks...stimmt abr scho, es nennt sech scho jedä tubu en MC

MC´Köbi is in da house:D

@sha, wi bechumi charisma? im migro?

Cerberus
18.07.2004, 20:33
:D
i hoffe doch das do inne paar lüt mou no ane Underground Jam chöme! Wo lüt rappe mit Hingergrund und liebi zur sach und de merke si de scho wie fresh schwitzer mc's chöi si! Und gloubet mer dört chöme säute whacki MC's ufd bühni!!!

sha
18.07.2004, 20:37
Original geschrieben von köbi
@sha, wi bechumi charisma? im migro?

näi, glaubs ned. han mol ghört, das entweckli sech, je länger mer läbt, mer mües aber en gwössi eignig vo gebort a ha.

aber a das glaub i ned, hans letschti em denner gse. hed aktion droff. charisma vo 2 för e priis vo äim... :D

gimma
18.07.2004, 20:49
Original geschrieben von Cerberus
i hoffe doch das do inne paar lüt mou no ane Underground Jam chöme! Wo lüt rappe mit Hingergrund und liebi zur sach und de merke si de scho wie fresh schwitzer mc's chöi si! Und gloubet mer dört chöme säute whacki MC's ufd bühni!!!

khunsch mol uf graubünda ana jam denn xehsch d'hälfti vo da punks bim freestyle vur bühni flüüga. very amusement...
genau das nervt mi eba au... nur well a paar vo da names eba nid an jedem uftritt freestylend heissts grad im untergrund gäng meh, wells hald immer wider mol was neuis git. män ih empfähl dr gern mol dr bauers.ch freestyle uf dr bühni check: do druggemer ab, dass am publikum z'hirn wegblost... bandit & shpoiz, gimma, modo und lego, vali und hyphen, rennie - booooom! uf dr nöchschta tour (wenn denn sektion mol fertig isch...:) live z'bewundera...

gruass gm... mer khunnt grad an idee!

gimma
18.07.2004, 20:51
Original geschrieben von Cerberus
de merke si de scho wie fresh schwitzer mc's chöi si! Und gloubet mer dört chöme säute whacki MC's ufd bühni!!!

i finds aber grauslig whack 30 bars no hook nur über a muater rappa... und vor allem null mc würdig. check beatstreet.

thieu
18.07.2004, 21:59
Original geschrieben von sha
wen ech do a lüt dänke wie de spoo, shape, gimma, griot, bligg - die hend äifach charisma, si polarisiered zwar,

oh oh CMD Oder die 79XX Liit polarisierend doch öi. Susch wä doch hiä niämert am Diskutiäre... Wiä me polarisiärt, dass isch der springend Punkt. Und wenn da wenigschtens nu en eigende Style oder wirklichi Skillz derhinner stähnt de gseht dich Sach de ebe annersch üs!

sha
18.07.2004, 22:08
oh oh CMD Oder die 79XX Liit polarisierend doch öi. Susch wä doch hiä niämert am Diskutiäre... Wiä me polarisiärt, dass isch der springend Punkt. Und wenn da wenigschtens nu en eigende Style oder wirklichi Skillz derhinner stähnt de gseht dich Sach de ebe annersch üs!

touché.

aber wie du scho gsäid hesch, si provoziered andersch. wel skills chansch dene won i gnännt han definitiv ned abstrite. si mached sech eher dör eri ussage etc. beliebt resp. onbeliebt.

ned so wie das wo jetzt usechond, die hend ned mol skills.

you da man...

stylebrünzlär
19.07.2004, 10:59
also mir persönlich gönd all di videoclips am arsch verbi! ich luege so oder so nöd gross viva! was mich ehner chli nervt isch, dass mit all dene videoclips ebe gnau diä 15jährige meitli agsproche werded, wo nacher umekreischet wie amne backstreet boys konzert. den gsehnnds irgendson clip und denket wow isch ja mega cool, vo dene bini jetzt fan! bispil sektion kuchikäschtli: alli findets super hip und mega coool, isches au kei frag!!! aber d helfti vo all dene kennet vilich grad mal "i han" und wens höch chunt "nur so am rand" debi sind "dorfgschichta" und "entwicklig" grad so guet oder sogar besser!

gimma bring es neus album usä :)

4132
19.07.2004, 11:16

muahahaha...e lustigi meinig hesch scho, aber öb si verhebt...

CMD findi cool, gege s Video vo fred und punkt hani nüt, glaub dr fred het scho meh füre ch-rap gmacht als du...und dini frässi möchti zerst au mol gseh...mini kash go aluege im foti thread, ich bi dä mit dr gun...gengster wuaisch...

:eek: :D

PS: aber 9762 finid au voll beschisse...

cool he???

PS2: lustige thread mit gueter ussag...aber, luege ddoch uf eure shit, wüssed dases thight isch und käcked ufe räscht, ich los jo au nit sache wo mr nit passe, au dr färnseh ka me abstelle...

out...

Pierre Légère
19.07.2004, 11:33
ha mau ghört dassme säch darf MC nennä wemi meh aus 100 Platte daheime het ...

dscheims
19.07.2004, 11:35
Demfall nänned mich MC Dscheims :D

christio
19.07.2004, 11:38
Original geschrieben von stylebrünzlär
bispil sektion kuchikäschtli: alli findets super hip und mega coool, isches au kei frag!!! aber d helfti vo all dene kennet vilich grad mal "i han" und wens höch chunt "nur so am rand" debi sind "dorfgschichta" und "entwicklig" grad so guet oder sogar besser!

aight!"nur so am rand"kennunt halt soviel wills ine charts so hoch isch chu, aber "dorfgschichta" und "entwicklig" kennunsch de nit, äbu wient dü scho seisch, finn ich di zwei nit umbedingt schlächter!"dorfgschichta" und "entwicklig" rockunt öi ab, aber "nur so am rand" isch natirli öi fett!

peace

beatniquer
19.07.2004, 11:50
Original geschrieben von Pierre Légère

du würdsch lieber chli weniger ghöre...

söttgä shit:D

strikk
19.07.2004, 12:19
ich ha eifach s gfühl, das ganze isch chli am obenabechoo...
d schwiiz isch voll vo cmd's, mundart-propagandas,
chuchichäschtlis, bliggs etc.

minerä meinig aläs irgendwiä bünzlis - so wiä ihr
alli au :D

dä eint versuecht dä härt z spillä, dä ander gitt sich
ehner lieblich und dä dritt isch stolz druff, dasser
party chan mache oder öppis verzellä, wo na gschiid tönt.

ich find mängisch en track vomnä whackä act (!) ganz
witzig oder er berüehrt mi und mängisch äs lied
vomnä hammerhart-mc eifach numä scheissä.

ich glaube s bringt null und nix dä standart vom
schwiizer-hiphop z hebä, indem drüber redt, schliesslich
tärf mer bi däm thema ja rappä, oder?

z.b.: fred und punkt.
ich find diä kritik da wiiter obä scho richtig, isch
scho chli peinlich das ganzä (ich mein jetzt gar nöd d skillz). aber wänn diä jungs so druff sind und sich so
wännd presentierä...isch doch spannend, en wiiterä aspekt
und au neu, irgendwiä (i dä schwiz).

hiphop isch doch dänn wänn jedä tärf...
aber mir wüsset ja ali wiä das usgaht, oder ;)

gimma
19.07.2004, 13:08
Original geschrieben von christio
aight!"nur so am rand"kennunt halt soviel wills ine charts so hoch isch chu, aber "dorfgschichta" und "entwicklig" kennunsch de nit, äbu wient dü scho seisch, finn ich di zwei nit umbedingt schlächter!"dorfgschichta" und "entwicklig" rockunt öi ab, aber "nur so am rand" isch natirli öi fett!

peace

was heisst do NUR wells in da charts so hoch kho isch...??? das isch jo grad weg da zwei platta vorher so kho.

@ strikk: bünzlis simmer all.

christio
19.07.2004, 13:20
Original geschrieben von gimma
was heisst do NUR wells in da charts so hoch kho isch...??? das isch jo grad weg da zwei platta vorher so kho.

ja stimmt, aber ich meinu jez eifach nummu di "fans" wa meinunt schi wisse alles uber sk und derbi heinsch "i han" eswa im fernseh gse und fertig!(so sumi 13-jährigu möchtegerns...)so di modefans gänt mer ufe sack, wenn emal epis hoch ine charts dri isch is eifach fett nummu dasch chenunt mitredu öi "in" sind... öi wenn di band mal nit ine charts eso hoch dri isch, geitsch ne am arsch verbi, setigi lit meini...

peace

heiri
19.07.2004, 13:24
Original geschrieben von sha
wen ech do a lüt dänke wie de spoo, shape, gimma, griot, bligg - die hend äifach charisma, si polarisiered zwar, aber si hend charisma, ond das bruchsch äifach, wenn du besto wottsch - ond wennd weder charisma no skills hesch, de settsch es am beste ganz ufgä.

aber das gsänd z vel ned...

häsch scho chli recht... aber nur zum teil...
stell dir mal vor: wenn ich freud ha a dem ding woni machä bruchi kei beurteilig vo öpperem wo denn entscheidet ob ich charisma han oder nöd. Vor allem machis au nöd vo dem abhängig ob ich denn wiiterrappa oder nöd. schliesslich machi immer no rap will ich irgendwenn gmerkt han das es mir spass macht, und das isch i erschter linie ä sach zwüschä rap und mir, alles andere isch zweitrangig. wer ufgitt us dem grund isch än armä siech

gimma
19.07.2004, 13:42
Original geschrieben von heiri
stell dir mal vor: wenn ich freud ha a dem ding woni machä bruchi kei beurteilig vo öpperem wo denn entscheidet ob ich charisma han oder nöd. Vor allem machis au nöd vo dem abhängig ob ich denn wiiterrappa oder nöd. schliesslich machi immer no rap will ich irgendwenn gmerkt han das es mir spass macht, und das isch i erschter linie ä sach zwüschä rap und mir, alles andere isch zweitrangig. wer ufgitt us dem grund isch än armä siech

und genau do schlüsst sich thematisch dr kreis!
heiri, i kenn di nid und falls i jetzt per zuafall was asprecha, forget about it!
dini istellig isch grundsätzlich wünschenswert und guat. klar. jeda söll das macha woner spass dra hät. aaaaaaabbbbbeeeeerrrr: miar händ do z'problem au wiiter erfasst - schwiirig wirds, wenn du di dr öffentlichkeit präsentiarsch mitama produkt wo unusgriift/piinlich/whack/liablos/etc. isch, well denn fangts a nerva....
as wird niamerem z'rappa verbotta!
aber dennoch frogt ma sich hald, wias plötzli wider zu sonara sintfluat an zwiifelhafta releases khunnt...

heiri
19.07.2004, 14:04
und genau do schlüsst sich thematisch dr kreis!
heiri, i kenn di nid und falls i jetzt per zuafall was asprecha, forget about it!
dini istellig isch grundsätzlich wünschenswert und guat. klar. jeda söll das macha woner spass dra hät. aaaaaaabbbbbeeeeerrrr: miar händ do z'problem au wiiter erfasst - schwiirig wirds, wenn du di dr öffentlichkeit präsentiarsch mitama produkt wo unusgriift/piinlich/whack/liablos/etc. isch, well denn fangts a nerva....
as wird niamerem z'rappa verbotta!
aber dennoch frogt ma sich hald, wias plötzli wider zu sonara sintfluat an zwiifelhafta releases khunnt...

stell dir vor ich stell lsd her willis so gern mach. dä konsument aber mues immer no selber wüssä was er konsumiert und was nöd, wovo ihm schlecht wird und wovo nöd.
das sind doch zwei verschiedeni perspektivä, die vom produzent und die vom konsument. dä eint versuecht sich zverwürklichä und dä ander suecht bestätigung. Da gits grundsätzlich nur ei löösig: all die wo vo natur us mit so vill charisma usw gsegnet sind müend ihri finger usem arsch zieh und zeigä das das agsprochnä niveau etc. doch ach so vill höcher liit...

4132
19.07.2004, 14:12

durch dr hype vo sk, b-härd, tafs....

isch jo klar gsi...

isch in d-land voreme joor nit anderst gsi...alli hän gmeint si könne ufe zug ufspringe...luegsch wies jetzt usgseht, alles voller aggros, i luv moneys und bassboxxers...und die andere wo villicht siit joore d szene supporte wärde vilmols übergange...

aber es isch jo in dr schwiiz jetzt nonig so wie in d-land und so wiit wirds au nit ko...

thieu
19.07.2004, 14:18
Aber eigentli heissts doch öi:

"Im tiefen Wasser lernt man schwimmen" Also warum läh wer nit eifach alli la bade, und di wo unnergähnt, sellend unnergah...

gimma
19.07.2004, 14:36
das sind doch zwei verschiedeni perspektivä, die vom produzent und die vom konsument. dä eint versuecht sich zverwürklichä und dä ander suecht bestätigung.

das triffts genau. aber das isch nid das worüber mer diskutiarend. as goht in dem thread ums warum dia "produzenta" (rap-musiker) über so wenig selbstischätzig und soviel selbstvertraua verfüagend, dass so unusgriifti gschichta überhaupt so prominent (tonträger, videos, news, etc...) ans tagesliacht khömend.

und vo wega boom sk/b-h/tafs: nai, das ischs definitiv nid. das isch no kein booooom, zumal nur eini vo dena bands wirkli umsätz gmacht hät. do "booomelets" nid so. und vorallem khönntsch tafs grad striicha. döt häts verkaufstechnisch z'gegateil vo boomet.
aber wurzel 5, sk und brandhärd händ sicherlich zeigt, was möglich isch. au wider an grund, dasi mi wundera was für spacko gschichta do immer wider an d'oberflächi trettend...

4132
19.07.2004, 14:59

und vo wega boom sk/b-h/tafs: nai, das ischs definitiv nid. das isch no kein booooom, zumal nur eini vo dena bands wirkli umsätz gmacht hät. do "booomelets" nid so. und vorallem khönntsch tafs grad striicha. döt häts verkaufstechnisch z'gegateil vo boomet.
aber wurzel 5, sk und brandhärd händ sicherlich zeigt, was möglich isch. au wider an grund, dasi mi wundera was für spacko gschichta do immer wider an d'oberflächi trettend...

ich mein boom nit vo de verkaufszahle här, sondern vo de Kiddies wo dä saund plötzlich geil finde, wo vorhär nur ami shit glost hän und jetzt meine, "yeah was die könne könne mir au" und denn kunnt ebbe so halbpatzigs züüg uuse...

die dängge denn es steggt kai arbet drhinter usw. meh könni sich alels usem ärmel schüttle...

so ha ichs ehner gmeint...und nit abschätzend gegenüber dene acts...

Chraensch Lee
19.07.2004, 15:39
Original geschrieben von 4132
die dängge denn es steggt kai arbet drhinter usw. meh könni sich alels usem ärmel schüttle...

so ha ichs ehner gmeint...und nit abschätzend gegenüber dene acts...

true. ich glaube di meiste sind chli grössewahnsinnig und zu selbstüberzoge und losed ihri eignig musig nid mit gnueg abstand... oder hend vilich hundert homes wone säged wi geil das si seged...

Hami bis ez au noni getraut irgendöppis irgendöpperem z'zeige woni kei vertraue zue han wills mi eifach nid packt wenni min eigne seich lose wie wenni z.B. SK, L&T, Tafs oder ähnlichs lose...

Ich wür gar nid welle e Platte usebringe wenni mis zeugs nid 100% geil finde, anschinend finded gwüssi das vo sich scho dass da usebringed...

4132
19.07.2004, 15:48
Original geschrieben von Chraensch Lee

Hami bis ez au noni getraut irgendöppis irgendöpperem z'zeige woni kei vertraue zue han wills mi eifach nid packt wenni min eigne seich lose wie wenni z.B. SK, L&T, Tafs oder ähnlichs lose...

Ich wür gar nid welle e Platte usebringe wenni mis zeugs nid 100% geil finde, anschinend finded gwüssi das vo sich scho dass da usebringed...

genau das isches...

ich würd nie mi eigene stuff bewärte und sage jo das isch de shit, wenn ich nit hundertpro drvo überzügt wär dases "dä shit" isch...

aber so dängge ebbe nit vil...

thieu
19.07.2004, 15:56
ich würd nie mi eigene stuff bewärte und sage jo das isch de shit, wenn ich nit hundertpro drvo überzügt wär dases "dä shit" isch...

aber so dängge ebbe nit vil...

Aber wer isch de so objektiv und cha schine eigend Stuff wirklich bewerte? Das isch va miär üs nu verdammt schwirig! Und wer vo dene Liit hiä wo ab und züä mal live e swo spiilt, hät nu niä keehrt, "öi heit ihr en CD" oder "Ihr siid besser als der Eminem" :D ! Also so in der Hinsicht...

tay
19.07.2004, 16:03
hehe...dä wievilt thread isch das jez ächt zu däm thema sit bestehe vo aight-genosse.ch..? irgendwie verstahni aber s'problem nid ganz mit däm ganze müll wo ume isch..(hehe..aso..red jez nid vom wissä ;)..ne ich mein - was schadets eu?..dases s'image vom rap/hophip zur sau macht..? isch doch scho vor jahre passiert..dases s'ch-rap-nivö tüf usgse laht..? naja..wämr so sind, däm simr halt so..hehe..
händ halt z'vil $$, z'vil eltere wo dä chind equipment in a.... stecked und jede cha hüt eigentli ohni grösseri problem e cd usebringe.. - mein au sit hardware langsam immer me ebebürtigi (neee..nöd nomal sonen thread) software überchumt wirds au immer eifachr für öpper d'mänschheit mit sim gestaggl z'beglücke ohni das vorher en glangwilte a&r dävo begeistert si mues... aber mein wäner s'bedürftnis hät, dän söler doch..bi däne erwähnte vids hami klar au an chopf müse lange aber ha dän glich schmunzelnd witerglueged..find die händ weniger en musikalische, däfür en umso unterhaltende wert!..persönlich gaz mr eigentli ähnlich wie am cwik - hehe..bi glaubs au so öppe vor sovil jahr mal bi oi uf bsuech gsi ;) (gruess@tiim) - solang ich nonig überzoge bi vo mim sound, giz kä cd dävo..aber ich ha mini vorstellig vome geile album, anderi händ halt iri...drum han ich mr bisher au ersch eis ch-rap-album kauft...aber vilich passierts da ja mal no was? ;)

aso..ga jez au en videoclip go dräiä!..hehe...

greez

aja..ps..vom gm hani glaub doch ä scho mal en clip gse..so im gondeli undso..nöd?

MikePx
19.07.2004, 16:07
Ich bin au de Meinig, dases zviel vo möchtegern MCs und so het im Moment...

Es isch überall so, wo halt en Momentane Trend isch gits au viel Poser, wo gern würdet uf de zug ufschpringe...Mich persönlich stresst das au, aber ich hans ufgeh mich über die ufzrege...
So Poser wos nöd im Griff hend und denn ihre scheiss veröffentlichet werdet sowieso grad agfickt und fertiggmacht.. Und ich glaub das isch denn au vielne e Lehr
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=5352
oder http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=5041&highlight=frische

und solangs so blibt, mach ich mir da kei sorge :kiffer:

Chraensch Lee
19.07.2004, 16:13
Original geschrieben von tay
drum han ich mr bisher au ersch eis ch-rap-album kauft...

hehe, ez muesch aber schono sege welles ;)

tay
19.07.2004, 16:44
Original geschrieben von Chraensch Lee
hehe, ez muesch aber schono sege welles ;)

hehe..okok...kollegebonus halt aber trotzdem geils album: liricas analas - analogia
cu

dVizard
19.07.2004, 16:54
stell dir vor ich stell lsd her willis so gern mach. dä konsument aber mues immer no selber wüssä was er konsumiert und was nöd, wovo ihm schlecht wird und wovo nöd.
das sind doch zwei verschiedeni perspektivä, die vom produzent und die vom konsument. dä eint versuecht sich zverwürklichä und dä ander suecht bestätigung. Da gits grundsätzlich nur ei löösig: all die wo vo natur us mit so vill charisma usw gsegnet sind müend ihri finger usem arsch zieh und zeigä das das agsprochnä niveau etc. doch ach so vill höcher liit...
Wenn eine mit enem scheiss release ad öffentlichkeit gohd denn werded lüt, wo chli öpis vom sound verstöhnd, rächt gli finde, dass es scheisse sig, und s nöd chaufe. da entscheidet de konsument was er wott. S problem lit meh bi dene, wo kei ahnig hend, und offesichtlich bi viva am stürchnüppel hocked (btw, ich ha s cmd/f&p video noni gseh, also vorersch mol kein diss a die) oder bi de labels (7962. hüt nennt sich jede AKA. minghia, was wend die eus säge?), velecht s vage gfühl hen, dass sie d szene underschtütze müend, und denn halt au beschisseni clips zeiged, wiel de video geil esch, aber raptechnisch bessers züg nöd, wiels velecht ken clip git oder de clip nöd so wahnsinnig zieht. da het de konsument kei wahl, speziell de nöd, wo susch nöd unbedingt (ch)rap lost. denn ghört er das züg, und findet, boah, ch rap het aber brutal schlechts niveau, die chönnted sich scho no chli bessere bevor ich das werd lose.

dscheims
19.07.2004, 16:58
Original geschrieben von dVizard
Wenn eine mit enem scheiss release ad öffentlichkeit gohd denn werded lüt, wo chli öpis vom sound verstöhnd, rächt gli finde, dass es scheisse sig, und s nöd chaufe. da entscheidet de konsument was er wott. S problem lit meh bi dene, wo kei ahnig hend, und offesichtlich bi viva am stürchnüppel hocked (btw, ich ha s cmd/f&p video noni gseh, also vorersch mol kein diss a die) oder bi de labels (7962. hüt nennt sich jede AKA. minghia, was wend die eus säge?), velecht s vage gfühl hen, dass sie d szene underschtütze müend, und denn halt au beschisseni clips zeiged, wiel de video geil esch, aber raptechnisch bessers züg nöd, wiels velecht ken clip git oder de clip nöd so wahnsinnig zieht. da het de konsument kei wahl, speziell de nöd, wo susch nöd unbedingt (ch)rap lost. denn ghört er das züg, und findet, boah, ch rap het aber brutal schlechts niveau, die chönnted sich scho no chli bessere bevor ich das werd lose.

bin ich de einzig wo de teggscht verwirrend findet? han ihn jez es zwoits mol müesse läse zum einigermasse checke was du demit säge willsch :kiffer:
aber easy

mark faloon
19.07.2004, 19:36
i kauf mr jetz sona kappa (lacoste)/ as paar so boxershuah, steck mr z socka in t hoosa und schriib mr ditty south uf d hacka ... bruucht öppert a sonan "landei"-huat?

bin recht emotional jetzt.

sha
19.07.2004, 22:39

klar, wen du freud dra hesch - easy, aber du settsch doch sälber gse, das dus ned zo öppis brenge chasch, wen du ned en gwösses niveau hesch. ech rap au, aber ech brenge garantiert no nüd use, bes ech 100% hender mim shit sto chan, ond ne guet fende, ond bes das au mini kollege fended. ond genau so mach is met de kollege - kritisiere wos nome god, wel nome dör kritik chansch di verbessere. ond so täil lüt wo öppis doss hend, send warschinlech i erem omfäld die äinzige mcs, rapped - all fendeds gäil, wels en kolleg vo ene esch. cool. brenged mer doch öppis use, chan jo nome guet cho, wens all so gäil fended woni könne... ond das esch denn halt em ändeffekt ned so, wel för vel lüt wo di s erst mol ghöred, tönsch wack, wel si dech ned könned ond dine sound onvorigno konsumiered. ond de geds no die 15jährige kiddies of hip hop wo äifach wel si käi änglisch chönd, alle us-rap met gangsta glichsetzed, ond dementsprächend nome ch/de-rap gäil fended. ond das esch so, ech ben au mol so ne mongo gsi...

chasch dem sowit folge? ond us dem grond verchaufed au täil lüt eri cds, obwohl si nüd chönd...

esch zwar easy för sie, ech mags ne gönne, aber de standart vo rap sänkts brutal. verstosch min standponkt so halbwägs?

ond @mark faloon: dami, du chaufsch der verdammt nomol en lacoste-trainer, lacoste-socke, lacoste-schue ond es chopftuech vo lacoste wens das ged. aber käis lacoste-cap. das esch ned real, do bruchsch no gucci zom das ganze chli ufzlockere. aber d hose i d socke god klar.

Äffli
19.07.2004, 23:24
westsidebrothers und dorfbuebe in ehre:D

köbi
19.07.2004, 23:42
Original geschrieben von Pierre Légère
nennet mi:
tripple EEEEEMMMMMMMM CEEEEEEEEEEE KÖÖÖÖÖÖÖÖBIIIIIIIII
i ha gloubs meh aus 100 pladdene dehei, nen mi abr nid Master of Ceremony, i nennt mi eifach MASTER of Evrissing:D

strikk
20.07.2004, 12:22
ihr xehnd, ich chumm nöd so is thema inä, aber easy ;)

1. ich bi froh um jedä whack release - isch sowas
wi ä dasiins-berächtigung

2. was bisher ufem schwizer märt isch, isch zwar
nöd aläs eintönig, aber vom typ/charakter mc doch
s meischt zimli glich. s gitt aber na äs paar
anderi lüüt, wo sich au wännd z wort mälde...
und diä fanget halt skillz-mässig erscht mal aa
(kännt öpper vo eui di erschti zürisläng mit
z.b. bligg-freestyles (usem 95i glaubs)...ich mein
nur, das schaffed ja wohl di meischtä da ine...

3. ich find dä ch-hiphop, so wien er sich hütt
presentiered na lang nonig komplett

4. ich würd erscht ä plattä usägäh, wänni mi chan
mit dä beschtä mässe...aber worin? lyrisch?
politisch? musikalisch?...aha :hmmm:

5. dass da sowas winen konses drüber bestaht, wer
alläs whack isch, tunkt mi sehr komisch, v.a.
willi devo usgah dass di meischtä nöd alli ch-rap-releases
känned

6. s läbe isch en fluss, ä wälle, s gaht mal ue,
mal abe, mal id breiti, mal id tüüfi...

*ICH WEISS DASS MIT JEDEM MEH WO RAPPT S GUETE SIIGT*

slang!head
20.07.2004, 12:40
warum machend 2 so hackfressana wia fred und punkt as liad wia sexy ladies (oder so) wo doch uf dr erscht blick klar isch, dass dia zwei nid amol an müllsack abzschleppa kämtend? man!

Die zwei mongos sind sowieso es thema für sich!
"zwei dureni sieche"

Tii
20.07.2004, 15:28
Original geschrieben von **slang!head**
Die zwei mongos sind sowieso es thema für sich!
"zwei dureni sieche"

so biiträg wie jetzt dä vo dir findi au zimmli mongo und förig! Wänn öpis gägs persönlich häsch easy aber interessiert sicher nöd jede da.

Kei ahnig wer scho was gschribe hät kei bock gha alles durezläse... ich persönlich finds au nöd börna, aber egal, lah mi nömm ab so züg stresse... süst chämti irgendwänn no es "herzchriesi" über willi mi die ganz ziit wür stresse ab zu villem scheiss wo momentan ufm märt isch! Ich gibs zue ich trur de alte ziite nah au wänns au positivs git i de jetztige situation.

fakt isch das scho sit längerem nüt meh würckli guets usecho isch. Demit mein ich jetzt vo sötnige wos noni lang git, tutmer leid aber mir wärs nie in sinn cho lüt mit so scheiss go z'belästige, da chas noso egal si ebs du sälber geil findsch und spass dra häsch... dänn chaschs ja so lang i dim rümli, chäller oder wo au immr lose und glich no üebe üebe bis mal alles stimmt... das gaht zwar lang aber dänn flashts vellicht au meh als numme d'masse wo die meiste eh kei ahnig händ! Hützutags meint eifach würckli jede er müess afange rappe dänn nach s'paar mönet es album usebringe, no neumets uftritt z'sha und dänn chunnt denn mal non clip egal wie guet dasmer isch...
Quantität und nöd Qualität zellt... Xehts immer wider und nöd nur i dem elemänt...

Hani jetzt eifach mal müsse loswärde.

xXel
21.07.2004, 03:39
ish no intressants thema.. aber jo frogemi wiso das sech gwüssi lüt ufrege.. i meine loset was der weit, was geitnech a was angeri lose... klar, mir passt au nit das vüu "kiddys" hiphop (oder süsh e richtig) lose und ke ahnig dervo hei.
wäg der entwikklig... ish jo der verglich mit D cho, vo wäge dass dört vüu mc's ke anerkennig hei und so.. de lueget mau uf amerika übere.. dört lauft sho lang genau s gliche (wer kennt äch no erick sermon oder was weis ig.. e minderheit).. und mir bewege üs au i die richtig.
musig säuber mache... ha au sho teggshte gshribe... aber wie die meishte do inne säge.. zersh überzügt si und denn d shnure ufdue...
naja... s gäbt äuä no vüu z shribe.. aber was söus... i ha mi mit dere lag abgfunge und es ishmer mittlerwile egau... i lose s züg wo mir gfaut und ferti

peeZ

P.S. ---->Pierre Légère

"ha mau ghört dassme säch darf MC nennä wemi meh aus 100 Platte daheime het ..."

ne das hesh faush vershtange.... das ish wenn aus 100 biträg im aightgenosse forum hesh... depp :lol:

jayRon
21.07.2004, 03:52
Original geschrieben von Lexx

P.S. ---->Pierre Légère

"ha mau ghört dassme säch darf MC nennä wemi meh aus 100 Platte daheime het ..."

ne das hesh faush vershtange.... das ish wenn aus 100 biträg im aightgenosse forum hesh... depp :lol:

:fallfromc

ich würd zwar ehner segä, ab 100 platte dööf mä sich
DJ nennä...

wasi no wott segä, isch das sich fred & punkt i däm
video selber nöd ganz ernscht nehmed und das
ganze probiered 'eigäironisch' überäzbringe...
also so chunts mir inä, und falls es nöd so isch
dänn weiss i au nüm witer...

sonix
21.07.2004, 08:29
Original geschrieben von strikk

4. ich würd erscht ä plattä usägäh, wänni mi chan
mit dä beschtä mässe...aber worin? lyrisch?
politisch? musikalisch?...aha :hmmm:

heh, mit de beste ?.. naja, i wür mau sägä s'chas jede a platte drope, ob se de öpper chauft und lost isch die ander frag.

-> monoton, isch scho zmeiste, mir gfalle eher MC's wo ihri flow's variere und e spezielli stimm hei, das macht bi mir en MC us (neb de lyrics), ...

"wotsch räp darstöuä, muesch dr zerst konsequänzä vorstöuä.."

strikk
21.07.2004, 11:10
Original geschrieben von sonix
heh, mit de beste ?.. naja, i wür mau sägä s'chas jede a platte drope, ob se de öpper chauft und lost isch die ander frag.
ja klar, was ich demit han wellä säge, isch, dass
äs verschidenschti arte gitt zum fettä scheiss droppä
und ich mängisch nöd so sicher bin, was de lüüt
undermä guetä release verstönd...;)

mark faloon
21.07.2004, 16:02
i mach gern kraftüabiga zu rap-musik.

mark faloon
21.07.2004, 16:13
rap-musik sött also guat si für kraftüabiga.
(relativ)

gimma
21.07.2004, 16:18
rap-musik sött also guat si für kraftüabiga.
(relativ)

i rap gern während da kraftüabiga (mass-stemma, stanga-klettera, kübel-werfa, wiikotza...)
wiitkotza wär übrigens an geila nama für a crew. passt so zum sound vo einiga :-)

mark faloon
21.07.2004, 16:28
i rap gern während da kraftüabiga (mass-stemma, stanga-klettera, kübel-werfa, wiikotza...)
wiitkotza wär übrigens an geila nama für a crew. passt so zum sound vo einiga :-)

yo! stanga-klettara muasch mr zaiga hüt. gmmr üüs dr punker. 19:00 und a kischta piar ... .

gimma
21.07.2004, 16:35
nö, hüt isch 5-dezi schnell-schlugga agseit... 12er aktion kkkalanda weisch?

back to topic, sorry.... :-)

mark faloon
21.07.2004, 16:44
yo : zrugg zu dem thema:

1. ich bi froh um jedä whack release - isch sowas
wi ä dasiins-berächtigung (strikk)

scho so, irgandaswia ... stell dr vor du bisch whack,
bisch au froh gits no bessers ... öhh,m

waischwasimaina . ...

strikk
24.07.2004, 11:40

waischwasimaina . ...
nei, leider nöd. aber ich bi froh häsches gschribä :D

de lüüt söll sich eifach nöd so uufregä ab so sache...

strikk
24.07.2004, 11:42

scho so, irgandaswia ... stell dr vor du bisch whack,
bisch au froh gits no bessers ... öhh,m

ich chan mir das sehr guet vorstellä ;)

Hempalizer
24.07.2004, 12:04
hier einige regeln die so dein leber verschönern könnten:

1. schaue keinen viva
2. lass die neue schweizer musikwurzel in ruhe
3. höre was dich erfreuen kann (kann leider auch den ami- pussi-hop sein)
4. sei dich selbst (5.element in hh)
5. sei dich selbst zum zweiten
6. reg dich nicht zu sehr über den scheiss (aus deiner sicht) auf dieser welt auf.
7. geniesse lieber auch dein leben
8. aufregung bringt dich auch nicht weit
9. jeder darf mit seinen talenten geld machen
10. rauch en joint und chum obe abe!!!
...
....
.....

höhö :p

nut
24.07.2004, 12:35
Dänkä mer doch bitte a die SChwiizerMc's wos würkli druf hend, und ned nur öber heissi girl rappet, userdem nimmsch der dis muul scho kli zvoll!, glaubsch wörkli, das schlächti Rapper Mc's eifach so is Tvee ine chömme?da liegsch scho am falsche platz...ja Fred& kA die met erne "heissi girls" isch i mim head au dinre meinig, aber isch das ned i jedem musicStyle so, dass mer ergend en song vou denäbä findät?ich säg eifach nume bi im SwissRap-fieber,das söll au so bliibe,ech fend de SwissRapStyle na fast geiler als de U.s obwohl ich persönlich meh uf U.s mache...was sölls,
-Go On Swiss Rappers!!!-
-Patriots of our NaTiOn-
-Devision of Music-

sim
26.07.2004, 13:28
sit wänn gitz i dä schwiiz MCees ??? *totlach*:no:

Kush
26.07.2004, 13:56
hey ihr suckerzz mir sin eh die einzig wohre mamianderschtesterzzz.... vo däm her... pffff....

isch füre arsch... wüsse mr jo scho lang... na und? was sölls fick druff ud machs besser.....

gimma
26.07.2004, 14:05
miar machends jo besser, drum motzemer. aber z'thema händ alli neuia biiträg verfehlt... gschiider nomol lesa.

4132
26.07.2004, 14:24
miar machends jo besser, drum motzemer.

das könnt au us jedem muul ko...

vo jedere tastatur tippt wärde...

gimma
26.07.2004, 17:56
das könnt au us jedem muul ko...

vo jedere tastatur tippt wärde...

bewiis es :D

CAN_2
26.07.2004, 21:58
Marc Faloon, ech känn dech!;)

:kiffer: :handclap: :clown: :clown: :clown:

köbi
26.07.2004, 23:34
Original geschrieben von Lexx - Faen

P.S. ---->Pierre Légère

gloub e MC isch e räpper wo party macht, wo dr MASTER OF CEREMONY, dr aheizer, dä wo d lüüt zum bounce/gumpe/däncä/wasoimmmer verleit, u dä titu isch höchstens em TAZ vom Tafsquad zuedsspräche, wiu geng weni dä life gseh, d post abgeit :D
sit nid ds deprimiert, i bi ganz zfridä miter schwizer szenä, isch ahut no entwikklig

Raptisel
28.07.2004, 16:00
gschmacksach

magebrot_jimmy
29.07.2004, 23:06
das problem ist, dass 99% der schweizer mcs

1) verdammt dumm sind. blöd. beschränkt. nicht gescheit. intelligenzmässige tiefflieger.

2) nicht originell und innovativ sind.

3) keine ahnung von gutem rap haben, d.h. nichts kennen ausser müll

4) trendmitläufer sind

5) rappen, weil sie angeben und/oder eine verblödete schlampe abschleppen wollen

ist euch noch nie aufgefallen, dass alles gleich tönt? das harte ist, dass viele meinen, sie machen mal was neues, dabei stimmt es gar nicht! rappen nur über müll und offenbaren sich als idioten, genau weil sie über nichts gescheites rappen können! und das ist nur noch peinlich. es macht einfach keinen sinn, noch 10'000 tonträger zu produzieren, wenn texte und die beats und die show und die kleider und alles drum und dran immer nur gleich ist, weil alle meinen, sie müssten sich an ein schema halten und sich innerhalb von irgendwelchen grenzen bewegen, die niemand jemals gelegt hat, die nur entstanden sind, weil 99% der hiphop-hörer und -macher nur noch mitläufer sind!

oder hat mir jemand eine andere theorie, warum sich in der schweiz (bis auf wenige ausnahmen) alles immer im kreis dreht, als diejenige, dass sich jeder an irgendein innovationshinderndes gesetz hält?

an alle dummen, unoriginellen mcs: hört auf. bleibt im zimmer, lest was, oder nehmt einen leuchtstift und lernt irgendwas, eigentlich egal was, von mir aus rechnungswesen, stochastik oder chinesisch...aber hört auf, zumindest solange, bis ihr mit was kommen könnt, das originell ist.

mj

manolo23
29.07.2004, 23:35
und es gibt sogar noch leute die sich diese sachen kaufen...

rm
29.07.2004, 23:38
Original geschrieben von magebrot_jimmy
das problem ist, dass 99% der schweizer mcs

1) verdammt dumm sind. blöd. beschränkt. nicht gescheit. intelligenzmässige tiefflieger.

2) nicht originell und innovativ sind.

3) keine ahnung von gutem rap haben, d.h. nichts kennen ausser müll

4) trendmitläufer sind

5) rappen, weil sie angeben und/oder eine verblödete schlampe abschleppen wollen

ist euch noch nie aufgefallen, dass alles gleich tönt? das harte ist, dass viele meinen, sie machen mal was neues, dabei stimmt es gar nicht! rappen nur über müll und offenbaren sich als idioten, genau weil sie über nichts gescheites rappen können! und das ist nur noch peinlich. es macht einfach keinen sinn, noch 10'000 tonträger zu produzieren, wenn texte und die beats und die show und die kleider und alles drum und dran immer nur gleich ist, weil alle meinen, sie müssten sich an ein schema halten und sich innerhalb von irgendwelchen grenzen bewegen, die niemand jemals gelegt hat, die nur entstanden sind, weil 99% der hiphop-hörer und -macher nur noch mitläufer sind!

oder hat mir jemand eine andere theorie, warum sich in der schweiz (bis auf wenige ausnahmen) alles immer im kreis dreht, als diejenige, dass sich jeder an irgendein innovationshinderndes gesetz hält?

an alle dummen, unoriginellen mcs: hört auf. bleibt im zimmer, lest was, oder nehmt einen leuchtstift und lernt irgendwas, eigentlich egal was, von mir aus rechnungswesen, stochastik oder chinesisch...aber hört auf, zumindest solange, bis ihr mit was kommen könnt, das originell ist.

mj

1. was hat das mit intelligenz zu tun? sind dead prez so sehr intelligent? ist nas der gescheiteste?... macht kein sinn!

2. das ist momentan fasst überall so...

3. kannst du nicht wissen...

4. zum teil ja!

5. hasst du dass schonmal irgendwo gesehen? nein!

mit 99% liegst du ziemlich falsch, man merkt dass du von schweizer hip hop keine ahnung hasst und einfach ein kleiner hater bisst, und inovativ naja manchen fehlt es schon aber sicherlich nicht 99%! sind paar@ohre nicht innovativ, ist tinguely nicht speziell, wenn ich in der usa 100000 in da club hits höre finde ich dass noch beschissener...

manolo23
29.07.2004, 23:46
@jaz-o
also wenn du schweizer rap hörst aus dem grund weil du findest dass momentan fast überall nichts innovatives und originelles produziert wird tust du mir sehr leid.

rm
29.07.2004, 23:54
Original geschrieben von manolo23
@jaz-o
also wenn du schweizer rap hörst aus dem grund weil du findest dass momentan fast überall nichts innovatives und originelles produziert wird tust du mir sehr leid.

hab ich in meinem beitrag nicht einmal erwähnt, also erzähl keine scheisse, und wenn du mich fragst ist heutzutage überall nicht viel innovatives zu finden, und wenn ich dein beileid brauche melde ich mich...

magebrot_jimmy
30.07.2004, 00:08
1) stimmt eigentlich, für leute wie dich muss rap wirklich nicht intelligent sein. aber für leute wie mich.

2) es ist nicht überall so. das sagst du einfach, weil du keine ahnung hast, was z.b. in den usa an innovativem rap abgeht.

3) ich bestreite nicht, dass es welche gibt, die eine ahnung haben von rap, aber es sind sehr wenige, aber du gehörst sicher nicht dazu, sonst hättest du mich verstanden.

4) nicht zum teil, zu 99%!

5) doch, habe ich gesehen! dass deppen nur rappen um niedrige menschliche bedürfnisse zu befriedigen!

zum rest: doch, ich habe eine ahnung von schweizer rap. ja, ich bin ein hater. aber paar@ohre finde ich originell! und ja, es sind 99%, weil ja inzwischen jeder rappt! und zu dem dings mit "in da club" hits: musst halt den us-rap nicht über das definieren, was du im mtv siehst.

mj

thieu
30.07.2004, 00:18
1)und zu dem dings mit "in da club" hits: musst halt den us-rap nicht über das definieren, was du im mtv siehst.

Aber Schwiizer Rap darf me doch öi nit nur uber das definiäre wo me halt uf Viva Swizz gseht!

Äs isch doch grundsätzlich so das in jedem Land viel scheiss git und irgend eppis güäts/ Inovativs etc...

CH wiä d Staate etc. Aber es wird immer so sii will das jede va schinem Blickwinkel üs alüägt und zum Teil Sache de nit so inovativ oder fresch findet wiä der andre...

Aber das isch eifach nur en Frag vom Gschmack. Und wiär brüäche nit afah üfzzelle wer wo güät oder schlecht isch. Aber iner schwiiz als Chliis Land isch der Output va Inovatimem Stuff ungefähr gliich gross wiä bi de Staate, eifach mal im Prozentuale Verhältnis zu de Liit!

dVizard
30.07.2004, 00:36

1. was hat das mit intelligenz zu tun? sind dead prez so sehr intelligent? ist nas der gescheiteste?... macht kein sinn!

1) stimmt eigentlich, für leute wie dich muss rap wirklich nicht intelligent sein. aber für leute wie mich.

lol, was wotsch eus demit säge?

zu de 99%, ja velecht vo de schwizer rappers überhaupt, ich mein ich nänn mich jetz nöd mc (lol), aber s get scho verdammt viel wo sich das nänned. aber nöd 99% vo de lüt wo platte usegänd. das jahr häts zwar bis jetzt kein (!) geile schwizer release geh, inklusive em züg vo de "alte hase" (sk, mc rony, esch em ek sis dini mueter scho i dem jahr gsi?), aber letzt jahr hets defür einigi fetti sache gha. sägemer 50% chunt öppe ane.
ich hoff für de rest vom jahr eifach uf dynamic duo, die chönntet die diesjährige schwizer rap-annale deftig ufezieh.
übrigens, sell din post impliziere dass jede intelligent mc en guete mc isch?

konfus
30.07.2004, 00:41
zviel gerede, z´wenig tatä...

mark faloon
30.07.2004, 20:36
Original geschrieben von Hempalizer
hier einige regeln die so dein leber verschönern könnten:

1. schaue keinen viva
2. lass die neue schweizer musikwurzel in ruhe
3. höre was dich erfreuen kann (kann leider auch den ami- pussi-hop sein)
4. sei dich selbst (5.element in hh)
5. sei dich selbst zum zweiten
6. reg dich nicht zu sehr über den scheiss (aus deiner sicht) auf dieser welt auf.
7. geniesse lieber auch dein leben
8. aufregung bringt dich auch nicht weit
9. jeder darf mit seinen talenten geld machen
10. rauch en joint und chum obe abe!!!
...
....
.....

höhö :p

yeah, mach doch selber.

bekenntnis einer "grande dame",
din futzgrind isch eh scho rot.

ps. i schaffe bim viva