Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Hüänärhut bi "I han"

FicDic
04.03.2004, 11:48
wiä findäd eigäntlich iär das liäd vo sektion kuchikäschtli i han? also ich find sowohl dä beat als au dä text eifach dä hammär, chumä immär hüänärhut übär wänn ich dä afang vom beat ghörä... findä sowiso das sektion kuchikäschtli iräs niveau extrem gschteigärät händ

poetical
04.03.2004, 11:57
Ups bi no nid so wach. Ha Shit aus positiv ufgfasst. Mi bounct "I han" natürlech o wäg. Isch ke Frag.

Jigga
04.03.2004, 12:01
alles schomal ghört! aka das thema(thread) gits scho!

Aurel
04.03.2004, 12:02
claud beat chan alles, fascht chli kanye west style, lol...
de rescht naja... han au scho bessers vom rennie ghört. werd eifach monoton met de ziit.

bätschmändoo
04.03.2004, 12:04
Original geschrieben von Jigga
alles schomal ghört! aka das thema(thread) gits scho!

:handclap:

jayRon
04.03.2004, 12:19
dä thread gits zwar scho mal
aber zum thema hühnerhut bim lose
findi dä track vom greis 'showdown' eifach dä hammer
vo dämm beat chumi immer hühnerhut über!

elyna
04.03.2004, 12:21
track 1-9 & 16 gitt hüehnerhuut!

Chraensch Lee
04.03.2004, 12:23
All Träcks gebed hüenerhuut, uf di eint oder ander art ;)

Sekl
04.03.2004, 12:25
Original geschrieben von Chraensch Lee
All Träcks gebed hüenerhuut, uf di eint oder ander art ;)

hät öppis

rm
04.03.2004, 12:25
logisch de beat isch hammer...

fresh
04.03.2004, 12:26
yeah!
schiinbar isch das äs wiiter verbräitets phänomen!
gockl-haudd-styles!
bi mir äu...äu bi andere....isch äifach hammer di sach!
ich liebe das album,ich lieeebeees!
:dance: :dance: :dance: :dance:

gunner
04.03.2004, 12:39
mich flasht meh oder weniger alles uf däm album :yourock: 'i han' das liäd glaub eifach scho chli vill glosät ufdä nation-gratis-ceedee :rolleyes:
chumä mittlerwylä bi anderä träkks hüänderhuut über... :D

snm
04.03.2004, 13:54
Da Lied goht mer scho voll uf de Sack! I mein de Beat isch abartig:beten:! Doch de RAP!? 1. scho 100xg'hört(nüt neus) 2. Sprechets mit dem Lied e viiiiiel z'grossi Masse a! 3. Es goht i richtig "Kommerz"........leider.....Zum Glück hätts no anderi dicki Tracks uf em Album.........

Aurel
04.03.2004, 13:57
Original geschrieben von snm
Da Lied goht mer scho voll uf de Sack! I mein de Beat isch abartig:beten:! Doch de RAP!? 1. scho 100xg'hört(nüt neus) 2. Sprechets mit dem Lied e viiiiiel z'grossi Masse a! 3. Es goht i richtig "Kommerz"........leider.....Zum Glück hätts no anderi dicki Tracks uf em Album.........

ja schtimmt... voll unriil de track! :wtf:

aber eis wördi gern no wösse. inwiefern sprechts en grösseri masse ah als zb damals mit "lampafiabar" oder "dorfgschichta"?

reezer
04.03.2004, 14:04

uaahhh... ja, extrem kommerz... ein pitchtä-refrain... mit pitchtä refrains hät sich sogar scho dä gölä platin gholt und d'beatles händ au scho pitchti refrains brucht... scheiss kuchikäschtli... sind scho fangs wiä popstars...

häsch einä a dä schüsslä junge?!? da däfür gits grad es :hater:

the fouler
04.03.2004, 14:07
also ich finds eifach hamma klip, text und beat alläs F.Ä.T

Jigga
04.03.2004, 14:13
:no: sogar scooter hend pitchti-refrains! bald trätets bi top of the flops uf! :stupid: :stupid: :stupid:

imer diä huerä komerzlär! :D :D :D

bätschmändoo
04.03.2004, 14:14
Klar isch dä track hammergeil. Einzigi Kritik:

Original geschrieben von chuebueb
also es chunt mer so vor, als ghörme in jedem refrain mindeschtens ei quietschendi verzogeni stimm

=Mickey-Mouse-Stimmä
Also z.B. wüschä "I Han" und "Sie" git's da sehr starchi Ähnlechkeitä. D'Beatz sind scho geil, aber eifach liecht übertribä mit däm Effekt findi. Schüsch hammer.

gunner
04.03.2004, 14:16
ez fangt das riiiiiiil-komärz-zügs wieder a... kännä glaub kein musiker vo nümä 5 lüüt wöt ahsprächä! :hmmm: schad gäll, "bisch (hützutags) känn held me wänd dä schwyzer hiphop kännsch"!? mir ischs egal. viva oder kommerz - hin oder här - hauptsach d'liäder chömäd guät inä... öbs ez 10 vollkrassreali lüüt kännäd oder di halb schwyz!

wir
04.03.2004, 14:20
muss man dieses album gut finden? sonst hat man keine ahnung? komisch. ich finde das, was ich gehört habe äusserst professionell aber auch äusserst langweilig. wahnsinnig langweilig.

Aurel
04.03.2004, 14:25
Original geschrieben von wir
muss man dieses album gut finden? sonst hat man keine ahnung? komisch. ich finde das, was ich gehört habe äusserst professionell aber auch äusserst langweilig. wahnsinnig langweilig.

ne, man muss es nicht gut finden. aber wer von "kommerz" und "es spricht grössere massen an als früher" redet, der hat wenig ahnung, würd ich mal sagen...
aber ich find rennie teilweise auch ziemlich langweilig, ehrlich gesagt. aber claud ist einfach ein genie.

snm
04.03.2004, 14:26
[QUOTE]Original geschrieben von reezer
[B]uaahhh... ja, extrem kommerz... ein pitchtä-refrain... mit pitchtä refrains hät sich sogar scho dä gölä platin gholt und d'beatles händ au scho pitchti refrains brucht... scheiss kuchikäschtli... sind scho fangs wiä popstars...

I ha nüt geg d'Beats gseit.(De pitchtä Vocal-Sample g'hört zum Beat) Es goht um de Text(de spricht e enormi Masse a). Und zum Clip muess i globs nüt segä........i mein: sicher Top-quality und so, aber da mit de Chinder(i weiss es "verstärkt d'Message" vum Track) isch nöd grad "underground-style", oder? Es goht eher i richtig Kommerz(z.B. Micheal "Kinderfigger" Jackson).......

Peeeez....

Jigga
04.03.2004, 14:32
snm: sehr schlau! i glaub das isch dä sinn wen mer en clip macht! das mer au e grösseri mengi aspricht, als wen nur ines paar klubs ufträtisch...

ob langwilig oder nöd, chani nonig beurteile, ha s album nonig übercho (huere lahme hiphopstore.ch :D :D )
aber "i han" vedammt guet

Boogieblind
04.03.2004, 14:36
@snm : Also du hesch würkli Popstars-Paranonia!!
Endli mal en guete Schwizer-Videoclip, wo nöd nur s paar Lüt so Jam-mässig im Bild umehüpfet und chli representet! Sondern mal en richtig stimmigsvolle Clip wo eifach mal guet azluege isch, und denn motzisch du no!!? Fuck that!
De Clip und de Song dezue isch definitiv öpis vum beschte was euses Rapland zur Ziit z'büte het!

gunner
04.03.2004, 14:40
:yeah:

Aurel
04.03.2004, 14:52

I ha nüt geg d'Beats gseit.(De pitchtä Vocal-Sample g'hört zum Beat) Es goht um de Text(de spricht e enormi Masse a). Und zum Clip muess i globs nüt segä........i mein: sicher Top-quality und so, aber da mit de Chinder(i weiss es "verstärkt d'Message" vum Track) isch nöd grad "underground-style", oder? Es goht eher i richtig Kommerz(z.B. Micheal "Kinderfigger" Jackson).......

Peeeez.... [/B]

lol... ordnisch du d'qualität vo musig ufgrond vom bekanntheitsgrad ih? haha... opfer!!!

köbi
04.03.2004, 14:52
dir gloubets nid, abr i ha iz grad dr tv agsteut u was chunt uf vivamat...offschpring, abr aus nächschts dr sk-clip, i füf minute schribi mini meinig da ine...wait and see

köbi
04.03.2004, 15:00
jeeeeeeeeee...
geile träck, finde abr es het besseri uf dr nöi schibä woni scho im lade bi ga lose. trotzdäm megatrack u dr clip isch o zimli gedige

guru
04.03.2004, 15:03
en absolute kracher!¨!! bruche ned meh zum säge!!!
fahrt mer nonig us!!! yeah.. das heisst denn öppis!!!!

snm
04.03.2004, 15:08
Mini Herre, Jungs und Chinder....
I ha nüt geg SK! Wa lauft!? Mer feget halt de Song chli weniger........wa solls! Isch halt nöd min Style! Hät jo no 16 anderi Tracks uf em Album! Loset diä und beruhiget eu.......PEEEZ!:rasta:

beatniquer
04.03.2004, 15:17
ja, iksch scho so, de shit fahrt ii :D

fresh
04.03.2004, 15:54
ah scho wieder das.
lueg SNM, jetzt muesch 2 lieder lose:
1. Analisation vo Paar@Ohre (uuuuundergruuuuund!)
2. Sektion Kuchikästli - Sinneswandel (Kommerz-Räp!)

Voilà! D'antwort für dich isch sogar ufem neue SK-Album!
und das vo SK diräkt! also, los das und du wäisch wie kommerz sie sind! unglaublech! die wänd sich als figure im häppymeal vom mcdonalds! ou näi hey!

...so, und jetzt fangi aa uf änglisch z'räppe! (gäll nobra! ;) )

nik
04.03.2004, 16:37
wieso isch eigentlich immer alles komerz sobald me dLüt wot mit sinnvolle texte aspräche? sorry, aber skk het rap und git dür ihn au gwüssi asichte wieter (zitat) und das findi sehr positiv, jede schwyzer set ihres album ha, vielicht foht de eint oder ander mol a drüber nochedänke was die jungs säge, i glaube a däm chame nüt schlächts finde...

also bitte...

3st :hippie:

big_samy
04.03.2004, 17:57
Original geschrieben von bätschmändoo
Klar isch dä track hammergeil. Einzigi Kritik:

=Mickey-Mouse-Stimmä
Also z.B. wüschä "I Han" und "Sie" git's da sehr starchi Ähnlechkeitä. D'Beatz sind scho geil, aber eifach liecht übertribä mit däm Effekt findi. Schüsch hammer.

naja, tönt für mi nid wie micky mouse :D ! fingä settigi beats hammer, o dr refrain...
wahrschindläch fingt dä beat jedä geil wo d cunninlynguists flashä ;) !

various
04.03.2004, 19:28
:schubidoo "i han" isch kuul...

jester
04.03.2004, 19:33
einisch meh die kewli wär-weniger-plattene-verchouft-isch-riiler-diskussion... giele, luegets eso ah... je unbekannter öie liebling, desto weniger verchoufti plattene (hoffe bis do häre chöit dr mr fouge lol ) desto weniger cash für die riile undergound headz, desto weniger produktione da jo z'gäud fäut ;)

u wie scho es paar mau gseit, mir flashts, i loses wärs nid flasht -> losts nid....

pez

danmaster
04.03.2004, 19:43
i weiss jo nöd aber paar leutz hend eifach sgfühl......wenn irgend e schwiizer gruppe mol en geile biit bringt und chli öfters uf viva lauft segs gad kommerz.....aso bitte! s'album isch eifach hammer, fertig!!!:yourock: :beten:

Mora
04.03.2004, 20:31
ech bin der meinig, das sk am wenigste komerziell isch vo dene lüt wo "erfolg" hend (mit 1 clip uf viva)
ech bin au dr meinig, das de rennie ned eifach nur textet zum chli öppis z rappe ha. vo ihm han ech s gfühl, das er sich mit dere thematik usenandsetzt, wo er drüber schribt.
au eine wo sich ned mit so chli (mal bös gseit) party rap abgit. er und sk über haupt sind halt eher die wo sich um ernschti sache gedanke mached. so en party rap würd gar ned zu ihm passe. (ok, ned im sinn vo, das er das ned chönt)

ech finde "i han" definitiv de burner, und es jagt mer immer wieder hüenerhut i.

Stinkyfingaz
04.03.2004, 20:49
hett mi grad vom stuel gschpüelt!

tisear
04.03.2004, 21:15
Original geschrieben von jayRon

do hani weder mol ein gfunde wo gliich fühlt wini.

be dem beat kriegi ächt au hüenerhuut.. e deftig geile beat.

peas

tisear
04.03.2004, 21:20
Original geschrieben von reezer
häsch einä a dä schüsslä junge?!? da däfür gits grad es :hater:

hoho.. du bisch de geilscht reezer. aber du hesch weder mol rächt. Gepitchti Refrains sind im Moment ächt in und das gfallt mer au.

peas

tisear
04.03.2004, 21:28
nei wases no dzsäge gid zu dem Lied resp. Video isch, dasses es völligs neus Image vom Schwiizer Hip Hop darstellt. Ich find dass Lied und au vorallem s'Video lood sich wörkli zeige. Es wirkt vel professioneller und zeigt e völligs anders Bild als das Umehänge und Representäh.
Da chani jetzt wörkli sääge, das isch Schwiizer Hip Hop vom feinschte und das findi eifach numme geil.

big_samy
05.03.2004, 11:16
Original geschrieben von tisear
do hani weder mol ein gfunde wo gliich fühlt wini.

be dem beat kriegi ächt au hüenerhuut.. e deftig geile beat.

peas

ja ds sich würkläch ä beat wodä hünerhut überchunsch... o dr text... einä vo dä geilschtä schwizer tracks fingi!

nik
05.03.2004, 16:43
nei wases no dzsäge gid zu dem Lied resp. Video isch, dasses es völligs neus Image vom Schwiizer Hip Hop darstellt. Ich find dass Lied und au vorallem s'Video lood sich wörkli zeige. Es wirkt vel professioneller und zeigt e völligs anders Bild als das Umehänge und Representäh.
Da chani jetzt wörkli sääge, das isch Schwiizer Hip Hop vom feinschte und das findi eifach numme geil.

word up! :kiffer:

3st :hippie:

mc rassko
05.03.2004, 17:10
ich find au sowohl de biit au de teggsch de hammer!!!:bluepunk:

like-this
05.03.2004, 19:02
i finds s'lied nöd gad s'geilste wos hend... ufem neue album gits viil besseri - bsp: lösigsvorschläg oder stell dr vor... eigentli wär dä song jo scho huere geil aber dä refrain - bitte sk! mached da nöd nomol...

Aurel
05.03.2004, 19:20
Original geschrieben von like-this
i finds s'lied nöd gad s'geilste wos hend... ufem neue album gits viil besseri - bsp: lösigsvorschläg oder stell dr vor... eigentli wär dä song jo scho huere geil aber dä refrain - bitte sk! mached da nöd nomol...

lol... d'hook esch zu geil. kanye west-style. ufepitchti stemme, ech fends genial! endlech mal chli lebe i dere bude...

bätschmändoo
05.03.2004, 19:24
Original geschrieben von Aurel
kanye west-style. ufepitchti stemme
Mir chas ou übertribä drmit. I fangä a mi z'wiederholä, drum shutti up.... :kiffer:

katensky
08.03.2004, 23:29
also ich find "i han" eifach de hammer! und die ufepitchti stimm stört mi überhaupt nöd, nei die fläsht mer sogar chräftig... genau wie bim track "sie". de tegscht vo "i han" isch au geil... also alles i allem doch nüt als en böörner-track! und de clip däzuä findi au glunge.

eimal meh fetti, fetti props ad sk!

Tibner97ner - Fän
09.03.2004, 15:07
s lied isch scho geil, doch ich find die andere lieder uf de CD zum teil 10x besser, I Han chunt mer mit em videoclip eifach chli schräg ine, userd s einte meitschi gfalt meru no :kiffer:

loaboa
09.03.2004, 15:08
e wörd säge hüenerhut bi de ganz cd...

tisear
09.03.2004, 15:32
Original geschrieben von katensky
also ich find "i han" eifach de hammer! und die ufepitchti stimm stört mi überhaupt nöd, nei die fläsht mer sogar chräftig... genau wie bim track "sie".

jo genau. im SIE de refrain de goohd ächt underd huut. de isc heifach nur no geil. peas und sk rockt damn

peas

Chillumn
09.03.2004, 15:47
jo genau. im SIE de refrain de goohd ächt underd huut. de isc heifach nur no geil. peas und sk rockt damn

peas

oh ja!das isch au eis vo mine lieblingslieder uf em album!
das lied isch es harmonischs meischterwerk!!dä beat :bigeye: , d'fraue-stimm :blingblin und d'raps:beten: ...eifach dä oberhammer!!:D

bonnes
09.03.2004, 15:59
mmh d'stimm...glaub gnau s'gliche wiä bi reakwon, nöd ?

ps, für alli wo das widr irgendwiä wönd usänandneh : i find skk geil, und so zimli s'einzig wahre i dä schwiiz uf jedä fall 1000 mol bessr als dä ganz müll wü züri produziert ! widerum, nünnt gägä d'lüüt in züri, sondern gägä dä sound.

tisear
09.03.2004, 18:45
jo aso das isch jo kei vergliich. in zöri lauft jo so wiit ich informiert bin (sorry, aber ich be ned vo blau-wiiss)
ächt ned vel. Basel, Bern, Chur das sind dPlaces to be.
(isch öbrigens gar ned so wichtig)
tschegg

peas

Early80s
09.03.2004, 20:37
In Züri lauft nöd vill ??? :wtf:

Bruchsch än Skipass? :confused:

tisear
09.03.2004, 21:47
wäär echt froh wennd mi chöntsch ufkläre digger

messi

Early80s
10.03.2004, 00:38
ja also in nöchster zukunft sind es paar releases vo bekannte Artists akündiged:

Bligg,Gleis 2,EKR mit sinnere EP Serie,Big Zis ...vilicht?
Paar@ohrä schrübled ja sicher au in ihrem Eierschachtel-Studio...;)
und vili no unbekannteri acts chönted wohl mal was droppe...
ich hoffe es chunt was...

Dä Kipfer hät i dä letsche paar Jahr me MPC's verchauft als dä Migros Budget Artikel...:D

und SK sind ja au Wahlzürcher oder...? reded eifach än üble Slang...:)

roemer
10.03.2004, 01:04
klar isch's ä hammer beat, doch grad so 100mal losä chönnt ig nä ou nid... bi gspannt uf z'concert. wird sicher abgah;)

piis

niquelapolice
10.03.2004, 01:27
Original geschrieben von like-this

jawohl! hüenerhut wennis ghör! und nit nume bi dem lied ufem neue alb. finds au s bescht lied für e videoclip. so sin doch lösigssvorschläg und stell dr vor beatmässig scho nit so hammer. und dr clip gseht jo au recht professionell us.

Aurel
10.03.2004, 09:11
de rennie hed völlig recht, wenner öbere claud seid "sini beats händ soul und ich hüahnerhuut wennis ghört". de claud esch es genie. de typ öberrascht mi emmer weder vo nöiem. leider muessi im rennie au zuestemme, wenner seid, dasser nömm vell idee heig, aber er gliich no wiitermiech, solangs d'lüüt chaufed. nüt gäg ehn, esch klar en talentierte mc, aber langsam hani ehn eifach ghört. chamer ehn uf duur echt nömme inezieh. liid wohl vorallem dra, dassi "dorfgschichta" damals werklech bis is verdomme glost han...

FicDic
10.03.2004, 10:29
äs gilt abär immär no; was guät isch, isch guät.
und was au no gilt: über geschmack lässt sich streiten.

und da ich ja eh nöd so vill swiss hip hop losä, find ich das liäd eis vo dä beschtä woni bis jetz ghört han... und äs gaht anschiinänd villnä glich wiä mir.
simmär doch froh das äs guäts züg git, au wänns andäri schlächt findäd, sölläds äs doch am allärbeschtä sälbär bessär machä, dänn händ si au no diä andär gruppä abdeckt.
abär möchäd öppis und redäd nöd nur drübär

Äffli
10.03.2004, 12:01
jo ganz defig das stück....

..wird mir das album sicher kaufe.

wurschtli
11.03.2004, 16:47
Original geschrieben von Äffli
jo ganz defig das stück....

..wird mir das album sicher kaufe.

album isch es maisterwerk und bsunders wenn d na d plan b vinyl gratis dezue bechunsch hoho :D

phiL struggLe
16.03.2004, 13:01
Original geschrieben von Aurel
leider muessi im rennie au zuestemme, wenner seid, dasser nömm vell idee heig, aber er gliich no wiitermiech, solangs d'lüüt chaufed. nüt gäg ehn, esch klar en talentierte mc, aber langsam hani ehn eifach ghört. chamer ehn uf duur echt nömme inezieh. liid wohl vorallem dra, dassi "dorfgschichta" damals werklech bis is verdomme glost han...

...bi miar ischs genau umgekehrt. woni ar plattataufi vu "dorfgschichta" gsi bin, hani miar s'album natürli zoga (dazumal no inder schellenursli-oridschinäll-uusgab :D ) i han das album vilicht 5-6mol glost und nocher wia vergessa.. also fascht, hie und da... i denk wennis glost hätti bis is verdamma wia's du tua häsch, gängs miar hüt glaubi glich...miar würs zum hals usahänga! aber jetz mit "nur so am rand" hättermi echt wieder usda socka g'haua, oh maa' goodness... i spiel das album ufa und aba, aba und ufa, dia ganz ziit, und irgendwia fahrtsmer eifach nid us... "i han" isch am claud sini seel woner üs für 3min
ufem silbertablett serviart..viela dank an dära stell..
sogar mini muater hätmiar mol axeh dassi hänahuut gha han woni dä track han lo laufa...

am fritig in rorschach ischno sehr luschtig gsi, woner noch knapp 2std. endli mol agfanga hätt, nochdem dr stimpee kutz und er gnuag lang ufda toni gwartet händ. langwiilig händs jo nid gha, sie händ jo no gmüatlich ihri pizza g'essa und as paar witzli gmacht. easy, i han nu min zug verpasst und han könna luaga woni bliib dia nacht.. macht jo nüt well en rechta bündner für SK jo alles macht oder :D :D ...dafür hätter noch sinêr intensiva 45-50minütiga lehrstund über politik, ehrlichkeit und buisness no es paar autogramm g'äh.. wenn min pc das im stand wär würi eu jetzt es paar fötali vum obig iifüaga.. miar händ sogar es böses KHURER-REPRESENT fötali gmacht, recht witztig :p :p

ach jo, chömed doch ad plattataufi uf chur, das isch immer sona geili stimmig in chur wenn dr rennie uftritt. tiggädz bim tolgga in chur... also, see ya there!!

v.e.n.y.l.
16.03.2004, 14:05
das teip isch glunge!

vorallem dtegscht sind edel, und die nobelmässige biits hauetmi ächt wäg! wiiter so SKK

stimps
16.03.2004, 14:20
Original geschrieben von phiL struggLe
.. easy, i han nu min zug verpasst und han könna luaga woni bliib dia nacht.. macht jo nüt well en rechta bündner für SK jo alles macht oder :D :D

uela.. guata tag. du bisch dä mitem bauers-pulli gsi, oder?
damn.. han doch no denkt, du hegsch miar gseit, eura zug fahri am 20 vor elfi.. und am zwölfi han di immer no gseh.. geila siach.
kasch mr dia föteli irgendaswia zuastella?

phiL struggLe
16.03.2004, 20:23
hallo stimps... jawohl, dä mim bauers pulli!!

findi jo cool dass dä immerno weisch mit minem 20vor11i zug...

leider kanni diar dia im moment nonid schicka, welli dia "digicam an pc-software" nonid han. aber sus kaschmer imna pm dini e-mail adressa schicka und denn luagi vumna andra computer us dassi das kann macha.
(bin eba nid dr mega hirsch ufem pc mit installationa und so)

aber was meinste, wäa dat 'ne meeglischkaight???

i'll be waiting your answer... und heizen wiiters ih, jetzt söttend'er jo glaub au bald wieder dra sii.. wo weissi jetzt hüt genau nid, aber heeee......

...B A U E R S R O C K S D E F I N I T L Y ! ! !
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Heiz
16.03.2004, 22:58
hey slangt
all wo "I han" soo fesht kritisiäräd:
Dä Rennie hät sicher nid im Sinn ghaa än Bouncetitel z'shriebä!
Är hät wahrshinlich eifach als Feedback übercho, är söl mal chli öpis andärs machä--iir händ so welä!
und ich finds geil (aso nid geil, ich finds shön)
iir münd eu doch nid amänä Liäd ufgeilä!
Am Aafang hät einä gshriebä är findis komerziell, und was shriebed da fasht ali? Ja stimmt und findi au!
Hey dä Rennie hät eifach Ahnig und ganz sicher au Ärfaarigä mitem Läbä! Oke, är macht oft än Lätsh-käs Wundär bi derä Wält

är ish nur Wältkritish-seer kritish-usserdem hät
är ä ziemlich änlichi meinig wi ich
und Skk und Luu&Tüütli passed perfekt zämä
all sind väshidni Räppär mit väshidnä Flows
abr sie sind (glaub) ächti Kollegä-ALSO
Komärz ish's dän, wän märs für's Gäld macht!
Und dä Videoclip im Viva ish sicher wäg "Liäbi" gmacht wordä mit dä Chindär usw. und nid wägäm Gäld
ich find vo dä Cd-Shtimig hät chamer s "nur so am Rand" mitem Greis vägliichä! Beides chli depressiv abr au beides vädammt gshiidi Siächä!
Truurig abr, dass sAlbum uf Platz 6 ish! :-l
uf ei Art
abr uf di andär au mal frishä Wind-positivi Energie
also, piis (und das Peace meini ärnsht)

Heiz

gunner
18.03.2004, 10:31
'i han' glaub meh positivi als negativi kritik gläsä :confused:

Kurios
18.03.2004, 22:57
ich finds sehr guet...dä beat, de tegscht, d flows, d atmosphäre....
er hät scho rächt soul...

aber hüenerhuut chumi eher bim "stadttiar" über....
de isch so verfluecht fett dä track!!!!

Luut und Tüütli rocket ebe halt scho au fettischtens!!

Grüess a däre stell no in zigerschliiiiiitz!!!!

Trina#2
19.03.2004, 19:50
Ihr sind doch alli :wixer3:.
Eu würi am liebste :hammer: oder/und :fuditätsc
Ah ja no öpis :dinimuätt
:lol:

bätschmändoo
19.03.2004, 20:03
Original geschrieben von Trina#2
Ihr sind doch alli :wixer3:.
Eu würi am liebste :hammer: oder/und :fuditätsc
Ah ja no öpis :dinimuätt

Mongo...

Trina#2
19.03.2004, 20:05
fang a hüle du :crackhead

:echtschwu

bätschmändoo
19.03.2004, 20:06
fang a hüle du :crackhead

Mongo...

Trina#2
19.03.2004, 20:11
Mongo...

DU SEIN SCHWULLO

bätschmändoo
19.03.2004, 20:12
Ok, Mongo oder IQ vo 4 ?

Trina#2
19.03.2004, 20:16
Ok, Mongo oder IQ vo 4 ?
:gay:

bätschmändoo
19.03.2004, 20:19
:gay:

ja i hätt dr drü ä IQ vo 1 gäh, aber de hani dänkt so blöd chasch ou nid si...
drum:
1 Punkt wöu weisch wiemr dr PC alaht
1 Punkt fürs Öffne vom Internet Explorer
1 Punkt für d'Smileys

=4

Auso, pssst...

Trina#2
19.03.2004, 20:27
ja i hätt dr drü ä IQ vo 1 gäh, aber de hani dänkt so blöd chasch ou nid si...
drum:
1 Punkt wöu weisch wiemr dr PC alaht
1 Punkt fürs Öffne vom Internet Explorer
1 Punkt für d'Smileys

=4

Auso, pssst...

:whogivesa

phiL struggLe
20.03.2004, 03:52
rennie, stimps, claud, as RIISAFÄTTS THANK U für dia hammer-plattataufi woner vor ca. 1.5std beendet händ :D

..dini "Randgruppa" isch da bomb... live jazz, live soul, live Kuchikäschtli, eifach genial.

sogar dr bänkler hätt sini hell freud gha und soviel i weiss isch da reezer au präzäähnt xii :D :D :D

abigschadauththudaBAUERSfamilyandspäschällybigaphthuSK...

rock on:no: :no: :no:

v.e.n.y.l.
25.03.2004, 22:40
jede tag chuntsmer feter dä träck...eifach büürner-mässig

Äffli
29.03.2004, 14:41
Original geschrieben von v.e.n.y.l.
jede tag chuntsmer feter dä träck...eifach büürner-mässig

jo kunnt wirgglig immr fetter

flicka
31.03.2004, 13:32
scho zimli flääshigi sach..

ROO¬M
31.03.2004, 13:44
SSK isch nöd so mis ding! Ich wot nöd säge das s`scheisse sind, aber mich dunkts es isch chli lasch!!

Aber props das es so viel verchauft wird!!

ROO¬M
31.03.2004, 13:48
Freu mi uf de suff vom Bligg, ekr und P-moos

iLL-PhiLL
31.03.2004, 21:57
[x] dä bounzt my weg!

aber "Sie" isch ou es HAMMMMER lied!!

#ChRüSiMüSi#
04.04.2004, 18:11
Hünderhuut eher bi SIE...
(yez und das wär min 300 Bitrag:)

Luusmailtli
04.04.2004, 19:30
'i han'..'sie'...aber au:'nur so am rand'goht mega unter d huut!:)

tisear
04.04.2004, 23:22
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#
Hünderhuut eher bi SIE...
(yez und das wär min 300 Bitrag:)

wöörd.-. deftig underd huut

zu schön das lied

Oishim
04.04.2004, 23:51
mi sänf...

boschte das teil!!!!
bi mir stohts scho im regal:p

auso ab zu hiphopstore.ch (http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=4605&osCsid=f98de6270e5b43024db8803c35a44b73)

danmaster
07.04.2004, 12:07
aight stimmt " sie " isch au en hammer track wo huere undär d' huut goht. Fernweh fläscht mi au immer meh dä beat isch zu heftig.
Weiter hammer tracks:
- stell dr vor
- näschtbeschmutzer
- gschätzts publikum
:handclap: :respect:

christio
08.04.2004, 12:23
ja eh der beat figgt eifach alles!!!
es lebe der schweizer hip-hop!
PEACE

Äffli
08.04.2004, 12:36
Original geschrieben von christio
ja eh der beat figgt eifach alles!!!
es lebe der schweizer hip-hop!
PEACE

:dance:

:hippie:

beatniquer
09.04.2004, 03:42
hmmm ja das lied isch scho no geil, ömu was sozialkritischi tegtschä aageit...aber ansich fingis nid so der börner, auso ja...nüt vo hüänerhuut...

eh ja, fridä he

wlliwot
10.04.2004, 17:54
ich find das lied und au susch sektion nöd geil!!("swiss date" findi no easy, uf em alte album!)

Isch lahm und de beat isch viellicht scho nöd schlecht aber zu dem chan ich wie zu de andere beats vo SSk nöd abgah!
so ich find züri het immer no die beste acts am start vo de dütsch schwiiz
z.b.gleis, oibel troibel, e.k.r., bligg, lexx etc.
dene chan niemert so schnell sWasser reiche! miner meinig nah!!

Ruedi Snare
10.04.2004, 18:21
1a täxt props is bünderland
claude claude...

RSG
11.04.2004, 13:41
es esch ächt en easy beat aber ged bessers! fends guet dasech de CH-HipHop mol vonerene feine siite zeiged!

mari-juana
15.04.2004, 11:41
de text isch voll geil!! de beat au!
isch eifach es hammer lied!

:handclap:

danmaster
18.04.2004, 14:35
@ruedi snare
wend props am claude gisch, denn gönds aber nach saint city, wil dä claude us de saint chunt:D
Hammer beat vom claude:respect:

christio
18.04.2004, 17:24
ja eh der claude schint en super produzänt zi!!!
das album isch eifach mega geil!!!

Benwick
02.02.2005, 11:34
mer seget eifach em sini meischte beats nid so zue :(

fan03
02.02.2005, 17:25
Original geschrieben von jayRon

ohhhhhh yes.....scho fascht filmriif:blingblin

schubiman
02.02.2005, 17:26
de claud isch scho en geile produzent. flashet mi paar vo sine beats ufem album. aber "i han" findi jez nöd esooo de hammer! scho schön gmacht, guet usgschmückt, fürs lied au passend, aber han jez au scho schöneri ghört... mängisch gat eim die strubi stimm uf de sack!

abr easy, sött jez denn bald mal prestige dihei becho ha, hoff chunnt geil!

dynamikee
03.02.2005, 10:13
i han isch gloub das lied womi im letschtä jahr am meischte het gnärft!!!!!
u i findä dass dr claud huerä überschätzt wird, di beats ufem prestige aubum si o nid würk fett... i verstah dä hype nid um ihn

Jimi Jones
03.02.2005, 11:01
I weiss jo nid aber dä beat hät halt schu wesentlich zum derba "erfolg" vo sk bitrait. I meina dia meischta lüt sind döt uf dä sample abgfahra. In dära zit isch es mit em Kanye au los ganga. Also i finda dr guat aber au nit oberhammer. Dia geilschta beats macht vo miar us gseh dr Just Blaze. Und in dr Schwiz isch es dr PUMP.

schubiman
03.02.2005, 11:22
Original geschrieben von dynamikee
i han isch gloub das lied womi im letschtä jahr am meischte het gnärft!!!!!
u i findä dass dr claud huerä überschätzt wird, di beats ufem prestige aubum si o nid würk fett... i verstah dä hype nid um ihn

find de claud wird nöd überschätzt. er hät halt eifach en stil i sine beats wo zurziit gad achunnt. passt für mich eigentli sehr id richtig vor "cerchauf-rap" und "chartplätz-hiphop"... nervt chli, aber wennsem öpis bringt...
chan der mängisch ufd nerve ga, ufem prestige album au. merksch gad es isch de claud dehinder... scho easy, nur muss me chli vilschichtiger sii...

Dizzo
03.02.2005, 11:28
oibel troibel sin mines wüssens eigentlich die erschte gse, wo ufepitchte stimme brucht hän und das e album lang durezoge hän. nur leider het das dört no niemer richtig begriffe!

TiDAL
03.02.2005, 13:45
naja...ich persönlich finde die "alte" kuchikäschli geiler, hend meh style gha ;)

sit em neue album chanis nüm lose... fins nid so de böörner... (vileciht 2 geili trackz, meh nid)

schubiman
04.02.2005, 10:43
ja s'gat! de inhalt ide teggscht ische iniges riifer worde bi sektion! isch alles ufwändiger produziert usw. händ definitiv gold verdient!
aber mir gfallts alte album irgendwie au besser! meh witz dehinder, nonig wükli es blatt vors muul gno, eifach chli shit druf los grappt, und das hani geil gfunde...