Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Soundtrack Pfulg... KV abgschlosse

Famous MC
17.07.2004, 18:35
Comments erwünscht.. hehe :D :D :D

Pfulg (http://www.tiscalinet.ch/famous2/Balkanexprezz_Pfulg_Dizz.mp3)

scope
17.07.2004, 18:42
gstuss am afang isch chli doof...

finge d'raps ou nid würklech dope...

duet mer leid weni destruktiv würke... aber entweder gfauts mir o der mir gfauts nid. und itz gfauts MIR haut nid.

#ChRüSiMüSi#
17.07.2004, 19:10
hmm mir gfallts au nöd, äxgüsi
Beat findi nöd guet.. (sälber gmacht?)
hmm Text findi au gschisse..hät so kei rootä Fadä, eifach nur gepouuuse:) ( isch das freestyle? )
und hää? was hät das mit em KV abgschlosse ztue?..
Ufnahme quali isch au nöd so guet.. und die stimme im Beat.. findi au eifach öpis=)

Fazit: nöd mis Ding.. aber versuechs wiiter, übung macht den Meister=)

Piis

konfus
17.07.2004, 19:16
:wc:

thieu
17.07.2004, 20:18
Hoffentlich isch das en Verarschig? Will ernschthaft cha me so Sache ja nit meine:confused:

Jesses Gott!:wtf:

#ChRüSiMüSi#
17.07.2004, 20:21
phuu guet.. ha scho dänkt ich seg zhert gsi mit mim kommentar=)

und heeee.. ich glaub du bisch kei famouuus mc, odr? :)

frenchrap
17.07.2004, 20:33
ääh sorry aber sgrööschte teil hani überhaupt nöd verstande...han lang müese checke dases überhaupt düütsh ish..
nei sorry aber ich finds nöd geil..es tönt halt voll schibi!
sorry !
aber ebe übung macht den meister!
und wenigstens schämsch dich nöd das überhaupt inezpooshtä..

piiis

Noodles
17.07.2004, 20:37
:whiteflag :confused:
Bitte ufhöre!!!!

Mir fehled echt Wort. Has aber extra no abeglade! Das due ich uf de Festplatte speichere! Wänis nögschtmal wieder chli wott lache, ziehn ichs mir wieder....:banana:

Dä Konfus häts scho agsproche. Ich dues gern nomal bestätige: = :wc:

globi S.
18.07.2004, 15:24
he du famous ws het ds mitäm kv z tüä?
i vrstah nid wükch viu sorry.
piis

v.e.n.y.l.
18.07.2004, 19:32
däääm junge...ich mein es isch schwiirig en guätä träck ufd bei zstelle wo respekt verdient, aber...
äs isch verdammt schwirig soo än shiit zpouschtä womi würkli mus frägä was du da gmacht häsch, ich weis na mis erschte mal woni smik id hand gna han, bi minä houmis...ich bi 100 proo besser durd boxä cho.
aber easy...musch rächt üäbä- oder lahsches eifach si und machsch eine uf konsumänt.

Famous MC
18.07.2004, 19:38
hey lüt denn hani ja genau das erreicht woni ha welle ;-)))) lache esch doch gsund.. :) beat selber gmacht, KV hani abgschlosse, wirtschaftslehrerin esch die gröscht bitch vode welt gse drom chline diss gmacht.. glaub ech be bsoffe oder bekifft gse woni das zämebaschtled ha :kiffer:

v.e.n.y.l.
18.07.2004, 19:43
stah doch däzuä dases villicht dini erschte versüäch sind, aber dämfall häschder nöd viil überleit, also ich finds nöd luschtig ich finds arm.
machschder nöd grad e guäts bild under dim namä wänd senigi träcks is netz bringsch...schadet dim "imitsch" glaubs nume...

piiaz

köbi
18.07.2004, 20:05
:wtf:

Famous MC
19.07.2004, 00:16
nei peoplez.. also.. etz mol en ernschte track.. ech hoffe ech cha so mis "imatsch" weder chli zwägbiege...!!!! comments erwünscht, danke

Balkanexprezz Gedankenblase (http://www.tiscalinet.ch/famous2/Balkanexprezz_Gedankeblase.mp3)

konfus
19.07.2004, 00:32
isch irgendwie speziell, cha nid säge dases schlächt isch.
hät inhaltlich gseh no äs paar gueti ussage drin! flowmässig chli schlaftablettä-style, aber voll easy.

so vom gsammtbild här triffts eifach min gschmack nid grad.

rein technisch: finde d´stimm-spur chli z´lut, findes schad wäme vom beat fascht nüt me ghört.

beat findi au voll schräg, aber irgendwie no cool.

schräg, schräg, schräg:D aber cool, zieh das so wiiter dure.
uf jedäfall chani do nid säge: "alles schomal ghört"

Famous MC
19.07.2004, 09:08
de beat hani selber gmacht... speziell si mues ja ned negativ si.....

de beat hani zerscht scho lüter gha... aber de esch d stemm ergedwie fascht undergange.. mues glaub no s rechtige mittelmass gfende

v.e.n.y.l.
19.07.2004, 12:04
also mus sägä isch besser als de letscht träck:p ...aber finden irgendwie chli komisch weis au nöd wieso, aber potential und alles das gsehni scho dähinder.

piiaz

spenzasequenza
19.07.2004, 12:14
jaaah, machäd nu kaputt... hehe...

Famous MC
19.07.2004, 12:48
Original geschrieben von spenzasequenza
jaaah, machäd nu kaputt... hehe...

ändli mol en konstruktive kommentar vom spenzasequenza.. momol..... :hmmm:

I.C.S.
19.07.2004, 13:00
de erschti isch :no:

de zweiti :hmmm: im prizip ned schlächt aber au ned wirkli guet.. mach wieter!

P.Y.R.O.
19.07.2004, 13:43
was is des? :run:

hehe :) witer so... Voll de hammer track...
vorallem so bi 2:26 wo de sample (usme film?) inechunt
wie hender de so uf de tackt chene bringe? Und hender de no mit em rest komprimiert? De hüpft so geil!! :D haha

Geile siech ej :) so go abpose was din text betrifft aber soooo billigs material ej. Alles nume heissi luft mhh?

hehe :) shiiiiiit

De zweit isch easy aber ned würkli guet. Witermache...

Aurel
19.07.2004, 13:48
haha... ech legg ab...

Aurel
19.07.2004, 13:50
hmm... de zweiti gfalltmer au ned werklech. metem beat schnuufe? naja... beat fendi au schrecklich... sorry. und was sell balkanexprezz?

Famous MC
19.07.2004, 16:23
balkanexprezz, thats ma name.. aber dä werd ned lang ahebe mues gli name change

Kush
19.07.2004, 17:38
Original geschrieben von Famous MC
balkanexprezz, thats ma name..

.....an welem ast bisch hängebliibe!!?

mit alk am exzess.....pfff balkanexprezz!!

Famous MC
19.07.2004, 18:31
öppis gäg lüt vom balkan?

Noodles
19.07.2004, 20:15
öppis gäg lüt vom balkan?

Was findet Ihr besser Vanilla Coke oder Ice Tea Himbeer?

köbi
19.07.2004, 20:22
Original geschrieben von Noodles
Was findet Ihr besser Vanilla Coke oder Ice Tea Himbeer? ´
isch des e metapher i form vore frag?

Famous MC
20.07.2004, 11:00
ja do sell mol eine drus cho.... :confused:

Brooknow
20.07.2004, 11:16
ey mann dä erst track chani fast lose!! uf ä n art findis sogar lustig, so kombination vom voll "dumme" text mit em schräge beat haha fett geil und sogar dä P.I.M.P wo inechunt isch kool!! haha aber beat gfalltmer no

bim 2 gfalltmer din flow, aber ufnahm und backs sind voll scheisse! beat isch nöd mis ding

go balkanexpress

peace

Famous MC
20.07.2004, 12:32
hehe ja han alles gä ;-)) nei es mues no vell besser wärde aber glich mol merci för de itrag.. hans nötig :D crazze name :kiffer:
song 2.. mues of jede fall de beat lüter mache, d stemm me variere es esch z monoton, de refrain esch au kei ohrworm das mues anderscht öberecho, sovell zode selbstkritik, mol luege vellecht werd de nöchscht track en spur besser :hmmm:

#ChRüSiMüSi#
20.07.2004, 12:39
so ez musi ja schier au no fiiidbääk zum zweite teil gä..
aso beat findi no kuul.. isch eifach zlislig.. und text isch eidüüütig besser als bim erschtä Track.. find das futuristische B A L K A N express Züüx no kuul =) Mer verstahts eifach nöd so guud.
Das wür no guet in Europa Park passe, det i die silbrig Chugle=)

Jep jedefalls ein Daumen nach oben, gäg das wo vorher botte häsch=) Suscht ischs halt eifach ä üebigssach.. chunt scho rächt! ;)

Famous MC
20.07.2004, 13:50
jeeeeeee chrüsimüsi, geds doch no öper wo de beat wenigschtens nor annähernd chli guet fendt :) mues mol em europapark alüte denn chömer denn mol das futuristische liedli ide silbrige chogle lose, of so ideen muesch zerscht no cho :wtf: :D

Famous MC
20.07.2004, 23:45
also hmm... ned das ech do de gross usehange wet aber ech ha inzwösche no en dritte track........ name inzwösche weder of FAMOUS gwächsled... wär easy wenner dä au no alose chöntet ond wenn möglech comments plz, merci..

Famous Lebenslauf (http://www.tiscalinet.ch/famous2/Famous_Lebenslauf.mp3)

aDidoN
21.07.2004, 00:10
:confused: shiiit sry ig weiss es isch nid eifach aber ig fingä da dr express extrem schlecht:D u dr lebenslouf isch scho besser aber ou :rolleyes: aber fürnä "hobbyrapper" isch es nid schlecht:D ig weiss isch sehr konstruktiv mi kommentar:D aber ig cha nüd drfür bi haut ä :hater:
aber so vom niveau här wäre mini texte sicher geiler:D :ätschbäts aber mach witer:) vo nüd chunt nüd :brille:
hiä no schnäu ä hure geile rhym vo mir: "ja mini finckä di stinkä...peace!" :bounce: :p

thieu
21.07.2004, 00:17
Also zum erste Track/Mp3 wond drigstellt häsch isch das jetz scho um Welte besser! Aber immer nu nit so der Wahnsinn! Di Doppel im Röfrä sind schrecklich! Warum singsch uberhöipt englisch!

Ja nu...

Famous MC
21.07.2004, 08:40
hmm weiss au ned... fende englisch geiler, weni met dütsch ond englisch ufgwachse wär, ond beidi sproche glich guet chönt wördi wahrschindli nor englisch wähle..
guet wie meinsch met "schrecklech"? em refrain muesch ned zwingend so grobi rhymes brenge de refrain mues me öppis si wo chli im chopf blibt vode melodie wens 3 mol ghört hesch, ned??

@Adidon: vo nüd chond nüd.. naja stemmt.. ABER :D => vo nüd chond en KV abschluss, yeah metemene 4.1 döreflutscht ond praktisch nüd glehrt dör die 3 johr döre.. :D :D :D

thieu
21.07.2004, 10:20
guet wie meinsch met "schrecklech"? em refrain muesch ned zwingend so grobi rhymes brenge de refrain mues me öppis si wo chli im chopf blibt vode melodie wens 3 mol ghört hesch, ned??

Nei meini mit doppel di zweit Gsang Spur im Röfrä. Sorry wäge der Verwirrig! Aber di isch irgendwiä nit so mis Ding. Di Tön stimmend nit ganz immer, irgendwiä passt das nit wirklich!

Famous MC
21.07.2004, 10:37
aha das am schloss... ja ha dänkt das wär no das "gewisse etwas"... scheisse besi die höche tön ändli gha ha, esch verdammt schwerig so "timberFake-mässig" z'senge!

aDidoN
21.07.2004, 14:44
ja so wi dr jööstin chöne zsinge ishc ou nid erstrebenswert:D

Famous MC
21.07.2004, 15:07
Original geschrieben von aDidoN
ja so wi dr jööstin chöne zsinge ishc ou nid erstrebenswert:D

schlächts bispel gse ech weiss.. ged secher gnueg ander lüt wo besser chönd senge

drümolhopdbäse
22.07.2004, 13:53
1. track hani müesse adi TiGhTi VernichtungsCruE us dütschland dänke... ;)
2. Träck chont scho einiges besser, an flow, de beat gfallt mer zemli, echli lüter oder ergendwie die einzelne tön echli usehebe....???
3. Träck gile flow, geile tegst (osser EI WONNE LIF MEI LAIF; I WONNE SEE YOUR EIS; I WONNE.....) aber am endi singt no eine met.... de söttish de refrain lo singe, de het wenigstens stimm....
machsh du freestyle? chönt mer vorstelle das d secher no en geile style chash öberebrenge, dini stimm tönt zemli guet (ämu im letschte track) wend rappsh, also i fend au d'IDee medem balkanexprezz zemli witzig, aber das esh istelligssach...=)

:beten: :jesus:

Famous MC
22.07.2004, 14:04
ciao drümolhopdbäse!
merci för din itrag, bem 3. track, i wanna live my live... usw. ded sengt am schloss ned no en andere met das ben ech nomol metere 2. tonspur nachträglech dröbergsonge.. merci demfall dasder die stemm au gfallt, sie ghört nämli au mer :)
ja balkanexprezz werd vellecht weder einisch sin isatz ha wens oms disse god aber för die andere tracks beni eigetli de famous...
ond nei ech be ned so de freestyler..

Kush
22.07.2004, 14:09
öppis gäg lüt vom balkan? $

nei eh nid, kum sälber zumenä teil vom ostblock..... trotzdem duurenä name....

nenn di lieber famous mc, kunnt besser :rolleyes:

drümolhopdbäse
22.07.2004, 14:09
demfal machsh du don müsig selber?
sooo ganz eleige dieheime am reime?
oder hesh no kollegas`^???
ay dini musig fendi würkli guet,
aber i ben ehrlech wen wörkli kritik suechsh,
also i meine ned so plunder aightgefutze
den gang a freestyle battles oder organisier dr en uftritt
wel's talent dezue hesh definitiv... au wen's amigs andersh tönt idene forene do inne, dlüt fönd afo spenne, wel'sie nüt ztue hend (jojo i be jo au nor en kv fuzzi) aber ebe, s get konsruktive (siehe bschiisär) oder ebe setigi wo sech eifach eis abeholet über musig wo ned vo ene esh, und den eri ergüss do ine müend schribe... (siehe aurel)
also blib bi dem wasd machsh, wel du's medem härz machsh...
:hippie:

VooDoo
22.07.2004, 14:11
De erschti track het mehr au net würklie zugseit, aber bim zweite findi de flow no easy und dini stimm tönt ebe au immer besser.
De dritt währ recht geil, wenn das gesinge net währ ;)
Mach witter, will bisher isch bie jedem track eh steigerig gsie, chan nur besser werde ;)

drümolhopdbäse
22.07.2004, 14:12
Original geschrieben von VooDoo
De erschti track het mehr au net würklie zugseit, aber bim zweite findi de flow no easy und dini stimm tönt ebe au immer besser.
De dritt währ recht geil, wenn das gesinge net währ ;)
Mach witter, will bisher isch bie jedem track eh steigerig gsie, chan nur besser werde ;)

correto

sly saloon
22.07.2004, 14:34
ahhha!

ich han s wort battle ufgschnappt!

am 28.8 isch battle der kantone...

famous, kei bock zum lu reppe?
hop de bäse kei bock zum de ag reppe?

do de link--> http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=3943&highlight=damndan

peace

Famous MC
22.07.2004, 16:16
merci nomol för die kommentär.. ond wie gseit ech ha freestyle ned em greff, aber ech ha en produzent ide henderhand, weni mol wörkli guets züg han werd ech mech a ehn wände chöne

ond ja ech rapp die scheisse elei dehei, ha es chlises studio fascht.. ha scho mol met anderne zäme öppis grappt aber weiss au ned, ech mach mol solo witers, chond besser glaubeds mer

milchkrug
10.08.2004, 21:24
jou scheidi.....stemmts....
ben glaub met der id schuel gange......han mer nome mole dine 2 track chönne allose....aber esch no cool....meine före afang,,,,,aber chani mi mole life öberzüüge.....idim chline studio....benere freestyle session...??? ok??
wär doch mol öpis....
was meinsch??

rüebli und ärbsli

Famous MC
11.08.2004, 16:53
ah du besch de tobi!! säg au das ;-) hesch denn au scho tracks gmacht?

milchkrug
11.08.2004, 19:35
jo de beni.....wie besch druuf choooo??
nei hani ned.....hät aber shco mol loscht.....

Famous MC
11.08.2004, 19:43
hesch du no kontakt metem arnold? heder au scho mol öpis ufgno?