Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : nba saison 05/06

the fouler
14.10.2005, 13:16
ja wiä jedes jahr... wär isch und wär isch scheisse?

ich säg das jahr chömed d nets ganz abartig! jefferson isch wieder back in track, air canada, j-kidd und mit em nenad krstic hends na en geile junge center!

mod
14.10.2005, 13:21
heat werded krass werde .. mit ihrere krasse ikaufslischte .. huiui

spurs hend sich au guet verstärkt mit em finley

schad hend mini nuggets voll verhängt ergend en geili trade z mache :/

K-Baller
14.10.2005, 13:24
jo di saison werd geil......................!!!!
scho: d'nets send di saison secher en Titelkandidat met dem Kader.
Aber Miami dömer eifach ned underschätze.........ez hend no de Gary Payton gholt ond met em Shaqster ond no em Wade ............uhhh

för d'Suns eifach hart, dass de amare för ca. 4 months verletzt esch.

De gröscht scheiss esch eifach: I be vom 7. Nov - 24. März 06 en Fucking Biére ede RS ond gseh kes spel....ganz regular season.....

Peez out

the fouler
14.10.2005, 13:35
ja dä wade isch eifach krass parat aber de rescht schetz ich nöd so krass i... dä shaqster isch eh die halb season verletzt :p

ja d nuggets werded mit em miller, carmelo und em martin versueche z rockee!

d knicks hend eifach es geils guard duo! q-rich und marbury sind eifach zuuu geil!

porops natürli a d spurs... finley wird na en titel hole bevor er abtritt! :D :rolleyes: :p

TD#7
17.10.2005, 00:06
yeah maccabi tel aviv het soäbe i de preseason gäg d'raptors 105:103 gwonne! ond wenn barca gspelt hät wärs no klarer xi... am MI spelds gäg orlando! söll no eine säge europäische basket sucks...hehe...:cool:

newunclehorse
17.10.2005, 00:12
ech frog mech wies om d celtics stoht?

TD#7
17.10.2005, 00:21
celts send max. guets mettelmaas wie emmer aber met de beide rookies greene & green (+ marcus banks & al jefferson) esch wenigschtens mol chli talent ome wo en besseri zuekonft chönt lo erwarte... pierce werd wohl nömm allzu lang z'boston blibe...no das johr ond denn werd er zomne team wächsle woner endlech mol chance het uf d'meischterschaft. de räscht vo de starting 5 esch nüd bsonderigs...trotzdem... go celtics!

TD#7
17.10.2005, 00:24
maccabi rules (http://www.nba.com/raptors/news/cp_recap_051016.html) yeah

newunclehorse
17.10.2005, 00:51
ond sett wenn spelid eigetlech NBA teams gäge europäischi ond zo welem zweck? ha mol gläse sie wegid de NBA usboue, ebe met europäische teams

the fouler
17.10.2005, 13:13
nei nei usbout wird d nba nöd! aber sie spielet als vorbereitig für d saison chli gäg euro teams... ja das isch natürli au für d fans! d nba hät rächti marketing rückschläg gha in europa...

TD#7
18.10.2005, 14:16
fuck, kei nba meh im free-tv i de kommende saison :(

Das Aus für NBA im deutschen Free-TV
Herbe Enttäuschung für alle Basketballfans in Deutschland: Das deutsche Sportfernsehen (DSF) wird nächste Saison keine Spielzusammenfassungen mehr senden. Die Sendung Inside NBA wird es in der NBA-Saison 2005/2006 nicht mehr geben.

Einzige Möglichkeit, die Big L im TV zu sehen, ist Premiere, für deren Sport-Paket man im Monat grob 25 Euro bezahlen muss.

quelle: crossover-online.de

----------------------------

vor es paar johr esch no 2x i de woche en zämefassig cho, denn s'magazin inside nba + no praktisch jede sonntig es spel in voller längi ond dezue no jedimängi live-playoffspiel...fuck that

K-Baller
18.10.2005, 14:27
Da esch klar gsi das sie das au abschaffe..........well di zämefassige wos brocht hend ........send för de arsch gsi!!!!!

schnaebey
18.10.2005, 14:31
hmm scheisse :mad: ich will endlich die volle spiel gseh. Chunt mer die spiel per cablecom über ?

K-Baller
18.10.2005, 14:36
jo det chasch so es paket chaufe wot NASN hesch.........di zeige vell ami Sport und live übertregige

Onkel_Agathe
18.10.2005, 14:44
hahaha und ich han teleclub mitem prem. sportagebot...aka live ami sports und und und

K-Baller
18.10.2005, 14:46
Original geschrieben von Onkel_Agathe
hahaha und ich han teleclub mitem prem. sportagebot...aka live ami sports und und und

YES i au...........set 3 johr.........All Star weekend ond soo live!!!!! Finals sowisoooooooooo

The Blaze
18.10.2005, 16:48
Ha über dä Summer d NBA chli versifft... weiss nöd was alles so abgangä isch... mues mi wider chli "i-informiärä"... ;)

the fouler
18.10.2005, 17:10
zum glück hani premiere... yeees! guet hans uf dsf eh nie gluegt!

Krumb Snatcha1
18.10.2005, 17:19
s' git öbrigens so n es abo womer der einisch i de wuche för 22 fr. pro monet s' schpell uuf dvd scheckt, min ex-coach het das ond die wo premiere hend---> wot au aber wörd das z wenig uusnutze wil am nöchschte tag uufschtoh muesch ergendwenn wäg de schuel oder so, ond s esch halt ned wie im fuessball wo das südafrikanische fuessballgroupie devo läbe chan dass es fuessballfan esch, emol in europa nöd

the fouler
18.10.2005, 18:32
hehe ja häsch rächt krumb! und ich weiss weles dvd züüg du meinsch! aber kein blasse wiä das heisst! und ja ich nimmä eifach viel frei oder luegs als wiederholig! hehe!

daganja
10.11.2005, 11:43
Original geschrieben von newunclehorse
ech frog mech wies om d celtics stoht?

PAUL Pierce the truth!!! de isch eifahc krass

the fouler
10.11.2005, 12:11
ach ja krumb pontel meinsch gä?

naja boston isch nöd so de oberhammer... 7 rookies us de 04 und 05 klass!

Krumb Snatcha1
14.11.2005, 09:38
Original geschrieben von the fouler
ach ja krumb pontel meinsch gä?

naja boston isch nöd so de oberhammer... 7 rookies us de 04 und 05 klass!

jo pontel

mod
06.12.2005, 23:18
yeesss mini nuggets sind back .. 3 spiel verlore und its miami gschlage :D earl boykins game winning 3er

eh-dr
06.12.2005, 23:22
wo lueget ihr öii spiel? inside nba uf dsf gits ja offäbar nüm?

Stinkyfingaz
06.12.2005, 23:34
Uf Premiere, chasch über teleclub.ch bstelle und wenn am nöchste tag go schaffe muesch und hesch en harddisc-recorder, denn ischs no herrlicher (aloha papi :D)

the fouler
08.12.2005, 08:28
WORD!

oder du nimmsch der eifach frei so wie ich... überstunden sei dank!

YouSuck
08.12.2005, 09:06
once again this year..

http://www.posters-n-prints.com/zoom/san-antonio-spurs-photos-and-posters.jpg

Krumb Snatcha1
08.12.2005, 10:59
Original geschrieben von YouSuck
once again this year..

http://www.posters-n-prints.com/zoom/san-antonio-spurs-photos-and-posters.jpg

git au neueri föteli als das vo '99, zom biischpell das vo letzscht johr ;) aber rächt häsch zwiifellos, letzscht nacht hemer miami öberrollt who want some?!

hey fouler luegemer mol zäme en match?;) :p

the fouler
08.12.2005, 11:23
ja du wieso nöd... oisäs rüümli isch momentan nume echt voll für nba! mues mal platz finde!

ja nets hend au grockt kidd 8 rebounds 11 assists! yyyes!

Krumb Snatcha1
08.12.2005, 22:24
ja du wieso nöd... oisäs rüümli isch momentan nume echt voll für nba! mues mal platz finde!

ja nets hend au grockt kidd 8 rebounds 11 assists! yyyes!

mach du das! ech cha susch au vor em fänschter schtoh ;)

the fouler
14.12.2005, 16:04
nuggets günnät! melo mit hammerhartem game! 42 pünkt, 4 assists und 8 rebounds...

und ich bin im fantasy game wieder debi!

the fouler
19.12.2005, 09:36
wua d spurs wärdät vu de hornets verrisä... chris paul mit härtem game... 17 pünkt, 12 rebounds (10 defensiv und 2 offensiv) und 9 assists... fascht es triple double gäg d spurs...:eek: :bluepunk:

Krumb Snatcha1
19.12.2005, 11:08
wua d spurs wärdät vu de hornets verrisä... chris paul mit härtem game... 17 pünkt, 12 rebounds (10 defensiv und 2 offensiv) und 9 assists... fascht es triple double gäg d spurs...:eek: :bluepunk:

verrisse?:(

esch ja nor -11 gsi am schluss
props a chris paul

the fouler
19.12.2005, 11:27
Original geschrieben von Krumb Snatcha1
verrisse?:(

ja ich nänns verrissä! dä duncan hät 4-12 gmacht... und 3 vu 4 freiwürf! nöd würkli duncan like... dä west macht aber 9 vu 13... also de duncan isch ja de bescht und dä hät mer verrissä! nesterovic hät guet troffä und vilicht na de parker mit mit 8 vu 12! ach ja de oberto mit 2-2 isch ja au starch plus na 1 rebound... :p

mod
19.12.2005, 18:34
mini gold bröckli hend geg ATL verlore .. peino

TD#7
21.12.2005, 11:40
für alle kobe 8 haters:

geschter in 29min 62 pönkt gäg dallas gmacht...elei im 3. viertel het er 30 gha...als er sin 62.ponkt gmacht het het DALLAS afix 61 gha...

:hmmm:

Krumb Snatcha1
21.12.2005, 12:00
allgemein rächti scorer night gsi: marion 29, t.d. 34, zach randolph 37, geili sach

Krumb Snatcha1
21.12.2005, 12:01
ja ich nänns verrissä! dä duncan hät 4-12 gmacht... und 3 vu 4 freiwürf! nöd würkli duncan like... dä west macht aber 9 vu 13... also de duncan isch ja de bescht und dä hät mer verrissä! nesterovic hät guet troffä und vilicht na de parker mit mit 8 vu 12! ach ja de oberto mit 2-2 isch ja au starch plus na 1 rebound... :p

gueti ond schlächti schpell....:hmmm:

Slizz
21.12.2005, 17:20
Wie gsehts met wiehnachte uus?
wer gönnt
spurs @ pistons
ond wär be
lakers @ miami?

the fouler
21.12.2005, 23:11
Original geschrieben von Slizz
Wie gsehts met wiehnachte uus?
wer gönnt
spurs @ pistons
ond wär be
lakers @ miami?

spurs werdet günnä! duncan wird de meischter zeige...

im lakers gäg heat duell wird au miami günnä! dä shaq wird es lockers spiel spiele und de wade punkte lah... de kobe wet wieder 100 pünkt mache und sich somit s spiel versaue! doch hoffä tuen ich das dä kobe checked das er passe söll und den günnäts und am schluss macht de kobe 25 pünkt, 17 assists und 10 rebounds... :p

Slizz
26.12.2005, 01:05
Spurs händ jo rächt klar verlore 70-85 Big Ben het 21 rebounds zoge. Lakers verlüüred knapp 92-97 trotz 37 pönkt ond 6 assists vom Bryant ond 16 Rebounds vom Odom ond obwohls 2 miinute vor schloss no 91-89 gfüehrt händ.(verdammt)

the fouler
26.12.2005, 13:11
also das d spurs luusät het ich nöd denkt! aber easy d pistons händ au en lauf vu 22-3 gha... da verwundäräts nöd! diä sind HOT gsi...

lakers gäg heat isch do gsi wiä ichs gseit han... kobe balleret und d heat günnät! top skorer isch de payton gsi :eek: mit 21 pünkt :rolleyes:

the fouler
12.01.2006, 12:50
so mini nets sind richtig HOT gsi... 10-1 lauf... verlorä nume vorletscht nacht gäg d spurs...:( carter wieder mit 34 points...:)

TD#7
12.01.2006, 15:15
checked mol http://bt.davka.info/ - för alli wo torrents bruched...
unzähligi nba-games zum download! meischtens guete speed! ha mer schos kobe 62pt. game zoge, cavs vs. bulls und jetzt beni grad a suns - knicks (4 OT!!) ... hehe

the fouler
17.01.2006, 11:32
ach mensch d nets verlüürät ja fascht alles! de rj isch au verletzt! ein verletzte starter und es klappt nüüt meh...:(

mod
17.01.2006, 11:44
öbrigens uf www.torrent.to chamer nba live spiel abelade !!! geili sach

nuggets sind baaaaaaaack endlich wider en rate vo 0.50 !

brää das spiel geg houston isch legendär gsi .. 3OT win meloooo

chicago sind geschter gschlage worde

melo 39 points
k-mart 22 points 14 rebounds brä

the fouler
17.01.2006, 14:06
ja das isch sehr guet gsi vum melo! hät pünkt ghä im fantasy game :D

naja etz isch den all-star brake und ich hoffe es hend sich bis den all teams wieder es bitz usgruät! sehr viel schlechti spiel gsi in letschter ziit!

übrigens wird sich das jahr diä root laterne chöne a legge? hawks? cats? raps?

mod
17.01.2006, 20:21
ich denke d'hawks .. so en schlecht start wie die gha hend..

TD#7
25.01.2006, 00:17
artest ist weg. endlich. het er jo scho die ganz saison welle. fendes glich schad. wel artest ghört irgendwie eifach zu de pacers. naja. egal.

INDIANAPOLIS -- The Indiana Pacers have agreed to trade Ron Artest to the Sacramento Kings in exchange for Peja Stojakovic pending league approval, ESPN's Jim Gray has confirmed Tuesday.

The deal closes a chapter in the Pacers' latest drama involving the volatile star forward.

Ron Artest
Small Forward
Indiana Pacers

Profile
2006 SEASON STATISTICS
GM PPG RPG APG FG% FT%
16 19.4 4.9 2.2 45.992 61.157

Artest was a key component to a team that was expected to challenge for the Eastern Conference crown. He led the league in steals and was the Pacers' second-leading scorer at 19.4 points a game before being deactivated after publicly requesting a trade in early December.

In five years with the Pacers, Artest was an All-Star once and was the NBA's defensive player of the year in 2003-04.

TD#7
25.01.2006, 12:57
hmm...

"Nachdem sich die Indiana Pacers und die Sacramento Kings schon auf einen Deal Artest für Stojakovic geeinigt hatten, funkte der Forward der Pacers auf seine unverkennbare Art dazwischen: Er lehnte es ab, für Sacramento zu spielen. Daraufhin setzten die Kings die Verhandlungen aus, es ist unklar, ob sie überhaupt noch interessiert sind, das Problemkind der Liga aufzunehmen.
Artest wollte ursprünglich nach New York getradet werden. "Ich will spielen, aber ich muss mich an meine Regeln halten. Wenn ich die Saison aussitzen muss, dann werde ich aussitzen," äußerte sich der Defense-Spezialist der Liga in einem Zeitungsartikel.
[espn.com] "

reezer
25.01.2006, 13:03
Original geschrieben von TD#7
ha mer schos kobe 62pt. game zoge

und ich hab sein 81 pts spiel (letzten sonntag... lakers vs. raptors) live im stadion mit erlebt... HAMMER!!!!!

ist die zwei höchste punktzahl die je in einem nba spiel von einem spieler gemacht wurden...

TD#7
25.01.2006, 13:06
Original geschrieben von reezer
und ich hab sein 81 pts spiel (letzten sonntag... lakers vs. raptors) live im stadion mit erlebt... HAMMER!!!!!

mann mann mann. ich bin nicht oft neidisch. aber jetzt?! phuuuu...

:bluepunk:

glück muss man haben :eek:

Slizz
31.01.2006, 14:13
Soooo regular season halbziit... wer werd champion wer chont ed playoffs? wer gönt em oschte wer em weschte? wer werd MVP wer MIP?

the fouler
31.01.2006, 14:20
MVP: ja also ich denke än lebron james isch sicher en kanditat! au de gilbert arenas hät chance aber das dänk ich weniger!

EAST: ich hoffä d nets aber ehrlich denk ich das d pistons de oschte holä wärdät!

WEST: d suprs... duncan und so sind sooo starch!

CHAMPION: d spurs... au gäg pistons d nase vorne! athletischer, fascht diä glich guet defense und vor allem tüüfer bsetzt!

Krumb Snatcha1
31.01.2006, 14:38
MIP: för mech klar de michael redd, dank ehm send d bucks guet wie scho lang nüme
MVP: mmmhhh, T.D. esch emmer en kandidat, susch kobe bryant, was wäred d lakers ohni ehn :D:D?
oste: setzed sech pistons dore, sackstarch das johr
weste: d spurs, send eifach rächt besser als mavericks ond konsorte
champion: werd knapp, hoffe mol uuf spurs, ziel :titelveteidigung, aträte, LOS!:D

Slizz
01.02.2006, 20:43
Oschte:Pistons si schlönd ali em oschte au d'heat

Weschte:Spurs beschte backup ond eifach am solidischte(gehts das wort??)

Champion: Pistons dänke si werded d'spurs schaffe nach dene zwoi begägnige die Season

MIP: Kei ahnig well ich mich so rechtig derb ersch siit dem johr met de NBA beschäftige

MVP: ich dänke näbe Lebron esch velecht au mol marion en kandidat sini stats send jedefalls heftig

http://www.nba.com/playerfile/shawn_marion/index.html?nav=page

velecht chli wenig assists

was halted er vom BAron Davis?

mod
01.02.2006, 20:46
nuggets hend en chline höheflug gha ... melo 4# scorer nba und min lil' bro earl boykins dreit uf

Krumb Snatcha1
01.02.2006, 20:57
Original geschrieben von mod
nuggets hend en chline höheflug gha ... melo 4# scorer nba und min lil' bro earl boykins dreit uf

:whogivesa

d wält esch meh als nuggets ond melo, emol d NBA :D, sorry ;)

the fouler
02.02.2006, 13:03

MVP: ich dänke näbe Lebron esch velecht au mol marion en kandidat sini stats send jedefalls heftig

http://www.nba.com/playerfile/shawn_marion/index.html?nav=page

velecht chli wenig assists

was halted er vom BAron Davis?

ja das häsch richtig! de marion hetti bitz z wenig assists!

baron davis sich starch! er isch sehr starch ufcho bi de warriors!

mich entüüschet d rockets sehr fescht... hingägä clips, lakers und mini hornets sind am rockee! yeeeeees!

Slizz
19.02.2006, 13:08
ond sender zfrede metem neue slam-dunk champion?

TD#7
19.02.2006, 23:24
ja nate robinson esch geil xi shiiit! :bluepunk: de "ander" AI de iggy escha ber au krass xi mann dä pass ad hender-siite krass...aber nate robinson...2x ball durch die beine, einmal links, einmal, rechts, ball ans brett und das alles in der luft shit obwohl - het zemli vel versüech brucht hehe aber esch ja egal...und vel hend jo de iggy als sieger welle xee...aber wörd säge de chli hets verdient. esch eifach krass xi...

DIRK for 3-point champ hehe esch au ziit worde!!

:dance:

Fab Moe
21.02.2006, 12:45
dä dunkcontes isch ja huere geil gsi
hets gloub scho lang nüm gä!
die paar letschtä contests si ja hure längwilig gsi aber DÄ wiudi sach!

:bolognais

Slizz
21.02.2006, 20:38
ja contest esch geil gsii aber de josh smith het mich schwer entüüscht het nöd vell zeiged nach dem uuftrett letscht johr

fifteen XV
24.02.2006, 02:00
big nate!!! respect 1.75 m ond real highflying!!!:bluepunk: spud webbs nachfolge.....

the fouler
28.02.2006, 15:55
nei nei nei

102 zu 104 verlorä gäg d hawks... scheisse gits das?! kidd mit 17 ass und 9 rebouns sowiä starche 19 pünkt! bin stolz kiddie... :D

The Blaze
06.03.2006, 02:18
Yessss!!!!

Los Angeles Lakers - Detroit Pistons 105:94

D Lakers gwünned gäg s stärchschte Team i derä Saison...

Es gaht also gliich! :D

The Blaze
06.03.2006, 12:00
http://www.nba.com/usabasketball/

fetti lischtä!

grosses :respect: a da diä wo no vo dä unis chömed!

Adam Morrison Gonzaga University
J.J. Redick Duke University

känns zwar nöd... :p

the fouler
09.03.2006, 12:23
Die Hornets haben heute leider gegen die Lakers verloren. Jetzt gibt es noch einen spannenden Play-Off Run der beiden ‚Strichteams’. Auf Seiten der Lakers hat Kobe mit 40 Punkten gut gespielt und auch Odom zeigte eine starke Partie. Auf der Seiten der Hornets hat Paul mit 22 Punkten, 10 Assists und 4 Rebounds rausgeragt. Topskorer war aber wiedermal David West. Hoffentlich wird West MIP. Wobei auch Diaw chancen haben dürfte.

Übrigens habe ich das Forum wiedermal ein bisschen aufgeräumt.

the fouler
09.03.2006, 12:23
Die Hornets haben heute leider gegen die Lakers verloren. Jetzt gibt es noch einen spannenden Play-Off Run der beiden ‚Strichteams’. Auf Seiten der Lakers hat Kobe mit 40 Punkten gut gespielt und auch Odom zeigte eine starke Partie. Auf der Seiten der Hornets hat Paul mit 22 Punkten, 10 Assists und 4 Rebounds rausgeragt. Topskorer war aber wiedermal David West. Hoffentlich wird West MIP. Wobei auch Diaw chancen haben dürfte.

Übrigens habe ich das Forum wiedermal ein bisschen aufgeräumt.

The Blaze
09.03.2006, 12:30
Strub... erschts Game wider in New Orleans...

The Blaze
09.03.2006, 12:30
Strub... erschts Game wider in New Orleans...

Slizz
11.03.2006, 19:03
Warriors gönned en Miami 111 106 (J-RIIICH)
dezue d'lakers en san antonio 100-90

das gfallt mer

the fouler
13.03.2006, 10:16
so um dä strich wirds extrem heiss! kings, hornets und lakers sind am kämpfe! ich bruuche eigentlich kings nöd!

beatfreak
13.03.2006, 10:30
so um dä strich wirds extrem heiss! kings, hornets und lakers sind am kämpfe! ich bruuche eigentlich kings nöd!

Momol, d kings bruchts scho. hehe Nei sie hend scho nöm so das geile team wie auscho. Weiss au ned was die sech bi erne trades so öberleit gha hend. Minere meinig no bruchts d lakers ned!:no:

the fouler
13.03.2006, 12:01
Original geschrieben von beatfreak
Momol, d kings bruchts scho. hehe Nei sie hend scho nöm so das geile team wie auscho. Weiss au ned was die sech bi erne trades so öberleit gha hend. Minere meinig no bruchts d lakers ned!:no:

Naja also en Webber wägtrade isch na Sinnvoll gsi. Ich meine was wetmer mitmä unmotivierte alte sack wo 40 Spiel i dä Saison macht und dä rest verletzt isch?! Und ja de Peja - Artest Trade... naja dä Peja hät wele wäg! Aber vilicht hetmer nöd söllä für dä Artest Trade. Nur meh hetmer au nöd becho... Vilicht en alte SG wiä dä Allen aber ebe... Darum isch halt scheisse. Solang dä Bibby nöd wegghat!

Slizz
13.03.2006, 14:15
doch lakers sölleds schaffe aber velecht händ d'rockets au no es wörtli metzrede.

Leider gsehts ned so uus als ob d'warriors e chance händ no ed Playoffs cho naja velecht nächstjohr

the fouler
13.03.2006, 14:33
Isch halt schwierig mitmä verletzte Baron Davis. Richardson isch au am schwächele und dä Troy Murphy hät i dä letschte zwei Games immer under sim Durchschnitt Rebounds gholt.

Gäg d Heat isch aber am Fritig es hammer game gsi. Richardson haut 44 Points, Murphy 12 Rebounds und Davis 6 Assists. Davis hät aber scheisse gspielt.

the fouler
16.03.2006, 16:16
Yes d Nets günnet scho s drittä Spiel in Folg. Etz ghats ap.

Und dä Dirk günnt mit sinä Mavs gäg d Rockets. Dirk wird eh MVP :dance:

the fouler
21.03.2006, 17:29
So ich versuech wiedermal chli Schwung in Basketball Thread z bringä. Darum fang ich mal a mit eim vu minä Lieblingsteams womer dringend male sött "Renoviere"!

So at the Moment gsets bi dä Knickerbocker so us:

Point Guards

1 Steve Francis
3 Stephon Marbury
4 Nate Robinson

Shooting Guards

5 Jalen Rose
6 Qyntel Woods
11 Jamal Crawford
23 Quentin Richardson

Small Forwards

13 Malik Rose
42 David Lee

Power Forwards

2 Maurice Taylor
7 Channing Frye
45 Jackie Butler

Center

31 Jerome James
34 Eddy Curry

Trades

Ich denke man sollte Marbury und Crawford nach Minnesota traden und Garnett sowie Jaric.

Der Grund?

Marbury hat nun schon in New Jersey, Phoenix und Minnesota gezeigt dass er kein Team führen kann und nicht so gut ist wie er meint. Crawford spielt zwar gut aber er spielt auch sehr unkonstant. Zudem braucht er viel Salary Cap dass er nicht richtig Ausfüllt. Für Ihn besser einen Roleplayer holen.

Garnett wäre ganz klar ein Super Fang für die Knicks. Er würde dem Jungen Channing Frye viel wertvolles mit auf den Weg geben können und das Team wäre in den Bereichen Rebounden, Punkten und Teamplay sicher besser. Jaric würde als Roleplayer auf der Spielmacher Position aufüllen und ist für ein paar Assists und Punkte gut.

New York Knicks 2006/07

PG

1 Steve Francis
4 Nate Robinson
55 Marko Jaric

SG

5 Jalen Rose
6 Qyntel Woods
23 Quentin Richardson

SF

13 Malik Rose
42 David Lee

PF

21 Kevin Garnett
2 Maurice Taylor
7 Channing Frye
45 Jackie Butler

C

31 Jerome James
34 Eddy Curry

So was meinet Ihr? Oder na Fragä umä?

Slizz
24.03.2006, 23:20
Ja hetti vorteil förd knicks si händ vell zvell eigentlichi starter ofde guard positions wo zwenig spelziit bechömed. En solide erfahrne power forward wär z'bruuche kevin garnett esch emmerno eine vo de beschte speler ede league au wenn sis team ned so erfolg het. Mer stellt sich eifach d'frog öb d'timberwolves sonen trade wörded akzeptiere. En shooting guard händs met em Ricky davis en relativ guete plus mccants als talent.Ond ohni garnett händs nachher bem chorb au kei gueti speler me.
Velecht wär marbury ond crawford of toronto för de CB4 ond mike james realistischer...allerdengs wörded draptors secher au ned allzugern oni bosh wiiterspele...

the fouler
27.03.2006, 09:27
Velecht wär marbury ond crawford of toronto för de CB4 ond mike james realistischer...allerdengs wörded draptors secher au ned allzugern oni bosh wiiterspele...

Ja dä Chris Bosh wäri optimal aber dä isch diä bis nächscht Jahr nöd z hole.

Mit äm Garnett isches nöd so schwer wil er ja sowieso en Trade forderet. Darum wäri das möglich... Aber äs isch ebe au möglich das Chicago sich dä KG schnappt für dä Ben Gordon und wiiteri Jungi Dudes...

YouSuck
27.03.2006, 14:29
Sorry für off-topic, aber villicht chan mer öpper vo eu helfe...

Ich bin leider chli uninformiert über die lokali Szene (z.B Streetball spiel, Match, Turnier, aläss etc.)

Gits irgendwo e Page oder so wo ich mich chan ufem laufenden halte?

danke

the fouler
27.03.2006, 14:36
benutz dä Thread :les meilleures du suisse streetball!

Dä TD#7 git der sicher gern uskunft är isch nämli besser infomriert über das als ich...

the fouler
28.03.2006, 11:20
Ganz Geil. Mini New Jersey Nets hauet nöd nume i dä Nacht vu Su uf dä Mä Detroit dihei abe sondern machet i dä Nacht vu Mä uf Di no d Suns verruckt. Was heisst verruckt mir händs gschlissä.

110 zu 72 Sieg für d Nets. Jede Aktuer bi dä Nets hät mind. 2 Points gmacht. Jedä. Das isch na Teambasketball. Dä letschtjährig MVP Steve Nash isch mit 0 Pünkt, 3 Rebounds und 5 Assists zimlich scheisse gsi. Ich dänkä dä Kidd hät zeigt wär dä richtig Star PG isch i dä NBA. So wärdämär i dä PO's doch na gfährlich.

2handz
28.03.2006, 12:16
Nets send die grööschte :)

vorallem d Serie ... 9 Sieg hinderenand, und ide letzte 10: 9-1

:banana:

the fouler
28.03.2006, 12:48
Original geschrieben von 2handz

Nur mä sött i denä Täg s ganze Team und nöd nume Starting 5 usähebä. Und vor allem sött mer gse, diä letschte drü Gegner sind Contender gsi. Dallas, Detroit und d Suns.

Slizz
28.03.2006, 21:05
ond wie gsend ehr d'entweckligsmöglichkeite vo de lakers? schaffedses e 2-3 Johr weder ganz nach före? Chönd sich parker brown ond odom verbessere?

the fouler
28.03.2006, 21:20
Bi dä Lakers chunts uf vili Faktorä druf a. Uf jedefall isches möglich i äs paar Jahr wieder ganz vornä z sii.

D Frag isch wiä entwickelt sich en Andrew Bynum. Är isch en 18 jährige Center wo sehr starch isch. Trainiert wird är momentan vu niemer gringerem als em Kareem Abdul-Jabbar. Spiele tuet er 7.4 min und macht i derä Ziit PPG 1.7 und REB 1.8 binere Quote vo 41.6%!

Uf dä PF Position gseni au nönd sones Problem. Mihm, Cook und Brown sind eigentlich nöd schlecht. Glich uf dä drü womer mit Odom, George, Walton und Turiaf au nöd so scheisse bsetzt isch.

Uf dä zwei isch glaubs eh scho alles klar. Bryant, Kobe, Nr. 8 und KB8 machet döt s Spiel...

Au uf PG gsehts nöd schlecht us. Alli Spieler hend Jahrgang 81 bis 85!

Fazit:

Viel Potenzial aber ebe... immer s gliichä. Kobe und dän nüüt!

Cereal Killa
28.03.2006, 22:08
7thy sixers burned

the fouler
03.04.2006, 14:52
So d Nets hauet au Miami abe und das obwohl dä Shaq gspielt hät. Nöd schlecht... ich säg nume 12 in a Row :D

Golden State luust gäg T'Wolves und dä J-Rich haut zum dritte mal in Folg dä Buzzer Beater dänäbät.

TD#7
21.04.2006, 09:06
:cool: morn gohts los...

freu mi ufen laaaangi stream-tv nacht hehe :dance:

K-Baller
21.04.2006, 09:16
Yeah.........let the Playoffs beginn ! ! !

CLE-WAS wird ganz schwer zum ischätze

aber verdammt............esch so schöns weeter aber i be krank:::::::
wär perfekts baller wetter

the fouler
21.04.2006, 15:05
So damit da alles wieder mal ufem neuschte Stand isch...

San Antonio - Sacramento 4-1
Phoenix - Lakers 4-2
Denver - Clippers 4-3
Dallas - Memphis 4-2 (wobi ich eher zu 4-3 we 4-1 tendiere)

Detroit - Milwaukee 4-0
Miami - Chicago 4-1
New Jersey - Indiana 4-1
Cleveland - Washington 4-2

the fouler
21.04.2006, 15:09
Ach ja falses öper interessiert

Memphis Grizzlies Blog (http://www.nbablog.8gates.de/grizzlies/)

Das isch en Blog wo ich füärä über d Memphis Grizzlies. Isch halt nöd mis Lieblingsteam aber mittlerwiilä hanis au ganz gern!

TD#7
21.04.2006, 15:49
So damit da alles wieder mal ufem neuschte Stand isch...

San Antonio - Sacramento 4-1
Phoenix - Lakers 4-2
Denver - Clippers 4-3
Dallas - Memphis 4-2 (wobi ich eher zu 4-3 we 4-1 tendiere)

Detroit - Milwaukee 4-0
Miami - Chicago 4-1
New Jersey - Indiana 4-1
Cleveland - Washington 4-2

mini tipps. zugegebenermassen betzli usm handglänk...

spurs - kings 4-1
Phoenix - Lakers 4-1
Denver - Clippers 3-4
Dallas - Memphis 4-1

Detroit - Bucks 4-0
Miami - Bulls 4-0
New Jersy - Indiana 4-2
Cavs - Wizards 4-3

hehe ich bin gespannt ;)

Slizz
23.04.2006, 15:35
Ben öberrascht dass er be MIAMI-CHICAGO of sone klari sach tipped. Ich fende Chicago het gäge ändi season derb uftrölled ond sletschte spiel gäge d'heat met 117-93 gone. Au geschter eschs ja relativ knapp gsii.

K-Baller
23.04.2006, 20:16
ben au öberascht das Miami so knapp goone hend..............höt obe esch Lakers-Suns....luegi uf Premiere.....werd no en harte Fight

TD#7
25.04.2006, 11:52
miami und - achtung - "s'andere" team us LA füehred bereits 2-0. hät mier öbber voreme johr gseid das d'clippers die saison chance hend i de 2. rundi zcho - ich häts öbe so glaubhaft ghalte we öber wo behauptet de michael jackson wörd uf luzern zieh ;)

The Blaze
28.04.2006, 01:37
yessss¨!

lakers - suns 1:1

ja easy, vill witer chömed wahrschinlich leider au nöd...

Slizz
28.04.2006, 20:46
hmm also ich wör säge es gseht ned bad us för dlakers. Em erschte spiel sends nach eme schreckliche erschte quarter zrogg cho ond händ ändi dretti en uusglechne spielstand anebroocht. Ond etze de Sieg hmm kobe guet (especially the play of the day, he's still highflyin') ond au odom het jetzte 2 mol öber 20 pönkt troffe. Wenns jetzte de heimvorteil chönd 2-mol nötze denne liit einiges denne, sprech: ich wär entüscht wenns es denn no verhänge wörded. Also ich hoffe si gönned höt.

mod
28.04.2006, 21:45
hopp nuggets .. ihr schaffed halbfinal

The Blaze
29.04.2006, 02:59
hmm also ich wör säge es gseht ned bad us för dlakers. Em erschte spiel sends nach eme schreckliche erschte quarter zrogg cho ond händ ändi dretti en uusglechne spielstand anebroocht. Ond etze de Sieg hmm kobe guet (especially the play of the day, he's still highflyin') ond au odom het jetzte 2 mol öber 20 pönkt troffe. Wenns jetzte de heimvorteil chönd 2-mol nötze denne liit einiges denne, sprech: ich wär entüscht wenns es denn no verhänge wörded. Also ich hoffe si gönned höt.

eh, das hoffi au, aber es isch s erschtä game gsi diä saison wos gäg d suns gwunnä händ... und a dallas oder san antonio chömed eh nöd verbi...

doch d hoffnig strib z letscht! ;)

Slizz
29.04.2006, 10:55
also si händ e de season schomol gonne allerdengs händ d'suns dete ohni nash gschpelt.
Aber wechtiger natürlich das si geschter gone händ ond was mer bsonders a dene siig gfallt si hanged nömm so derb vom kobe sine points ab. Geschter het er 17 p. met 5 boards 7 assists ond 4 steals gha. Bsonders gfalletmer die 7 assists. Ich glaube wenn si so spelled händs secher mol e gueti chance e d'conference finals z'cho well wenn si d'suns schlönd, müends gäge d'Clips oder d'nuggets was secher löösbar werd. Ond das wär ja scho en grosse erfolg nachem letschte johr. Natürlich ich dänke au dases gäge dallas oder d'spurs schwerig werd, aber si händ gäge dallas 2 vo 3 gone ede regular season (including das game wo de kobe e 3 quarters meh gmacht het als alli mavs zäme) drom wördich denne mavs bevorzuge well gäge spurs händs jo en 1-3 record. Aber ja ebe zersch mol müends natürlich luege das sie s'nächschte spiel göned ond au die semi-finals esch chli wonschdänke gsi

Slizz
01.05.2006, 12:36
Baam!!! en fascht buzzer zom uusgliich. ond nachher en buzzer for the win. King kobe the 8th. Nash stoht chli blöd do nach dem gestrige game.

monkey
01.05.2006, 15:40
ide letschte beide games hend d lakers spieler alli meh oder weniger ihri pünkt gmacht, voll nüme kobe-only, und scho werdes no besser. fändz echt hard wenns chönnte bewise dasses de shaq nöd bruched

The Blaze
02.05.2006, 18:17
word! het mi o überrascht! wär geil... :D

the fouler
04.05.2006, 12:06
So zum wiedermal diä aktuelle PO's z verfolgä stell ich mal d Scores inä!

West

Spurs - Kings 3-2
Suns - Lakers 2-3
Clippers - Nuggets 4-1
Mavericks - Grizzlies 4-0

East

Pistons - Bucks 4-1
Heat - Bulls 3-2
Nets - Pacers 3-2
Cavaliers - Wizards 3-2

West

Ich hoffä d Lakers hauet d Suns usä und au d Spurs söllät witercho. Mal luege... dä Dirk isch in Super Form und gägä d Spurs muesser diä wiiterhin chönä hebe.

East

Pistons sind au endlich durä! D Heat tüänd sich verdammt schwer gäg d Bulls, liit vor allem dra das dä Shaq müäh hät gäg dä Chandler! Nets schaffets hoffentlich gäg Pacers und d Cavs söttäts au schaffe.

The Blaze
04.05.2006, 12:12

West

Ich hoffä d Lakers hauet d Suns usä und au d Spurs söllät witercho. ...

scho... hoffemers... ;) has ab 1-1 nüm mitverfolgt, plötzlich isches 1-3 :D ganz geil...

ich hoff d lakers macheds no...

Slizz
04.05.2006, 14:02
Höt obig esch game 6 Lakers-Suns en LA
höt müends d'lakers schaffe well glaub ned dases en phoenix no e chance hettet.
Weiss öper öb de raja döf schpele? er het jo de kobe relativ grob gfoult... ou hans gsee also de bell esch suspended för game 6. gueti chachrechte för d'Lakers, wer söll jetzt de kobe bewache?
De Nash hett sich also dosche. Met sim behenderte Kommentar.

TD#7
04.05.2006, 14:14
Höt obig esch game 6 Lakers-Suns en LA
höt müends d'lakers schaffe well glaub ned dases en phoenix no e chance hettet.
Weiss öper öb de raja döf schpele? er het jo de kobe relativ grob gfoult... ou hans gsee also de bell esch suspended för game 6. gueti chachrechte för d'Lakers, wer söll jetzt de kobe bewache?
De Nash hett sich also dosche. Met sim behenderte Kommentar.

was het de nash gseid?

de radja bell esch öbrigens das johr im "allstarcamp" zofinge hehe :D

wohaa lebron geschter weder metm gamewinner. und das zum zweite mal i dere serie. mit 21gi. ajajaj...

K-Baller
04.05.2006, 14:27
Hans am Afang ned denkt dasses so vell engi serie werd ge :hmmm:

esch halt Playoff-Time....................Where heros get alive

the fouler
04.05.2006, 16:43

wohaa lebron geschter weder metm gamewinner. und das zum zweite mal i dere serie. mit 21gi. ajajaj...

Ohni sin Schrittfehler wäräts 3 gsi...:p

The Blaze
05.05.2006, 10:23
shit!

suns - lakers 3:3

in phoenix verlüüreds eh... derbii wär mal 1:3 gsi... :(

K-Baller
05.05.2006, 10:28
Andersch geil die Serie.............GANZ klar SUNS Win :o

kobe weder 50pts, nash 32

Freu mi au ufs hötige spel..............CLE-WAS, stand 3-2 CLE

denkes.......werd au usgleche ond somit enes 7ts spell laufe. ! ! !

TD#7
06.05.2006, 06:20
cavaliers i de 2. rondi! was für ein spiel...ajajaj arenas tragischer held mitm hammer 3er für d'verlängerig und denn 2 verpasste freiwörf...damon jones mitm gamewinner, sin 1. wurf im ganze spiel! lebron hets rechtig gseid nachm spiel..."unbelievable"...

:dance:

The Blaze
07.05.2006, 04:41
fuck...

gseht leid us...

halbzit lakers - suns 45:60

ez mues es wunder passsiärä... :(

Slizz
07.05.2006, 10:08
damn lakers send dossä... jetzt monich es neus team fende... hmmm...naja chan mich ned wörklech entscheide of jede fall benich ned förd suns :D

Slizz
07.05.2006, 10:45
http://www.upshizzle.com/x/whats-that-on-your-chin.gif

The Blaze
07.05.2006, 14:47
damn lakers send dossä... jetzt monich es neus team fende... hmmm...naja chan mich ned wörklech entscheide of jede fall benich ned förd suns :D

scho... isch schad, das nach 1:3...

söll detroit dä räscht wägruumä!

Slizz
07.05.2006, 14:56
ja detroit wär scho easy...

The Blaze
07.05.2006, 15:01
ja detroit wär scho easy...

word!

http://www.youtube.com/watch?v=nmeYy2v40lg&search=crazy%20basketball%20ball

fifteen XV
07.05.2006, 19:56
jo guet detroit, wär besser as san antonio, aber i wot ändli das de gary payton si championship bechont, aso go miami obwohl i de shaq ned cha usstoh...:cool:

Slizz
07.05.2006, 22:42
ICh han es shaq Jersey :D allerdengs als derbe n00b kauft hehe han kei ahnig gha vo b-ball aber er esch dete guet gsi hehe natürlich e lakers ziite. Ja jetzte fendi en au nömm so cool als speler aber ergendwie escher eifach en geile siech :D

Slizz
07.05.2006, 22:45
okeey spurs winnet das erschte ding allerdengs zemlich knapp...Stackhouse macht de letschti worf ned also 85-87

the fouler
11.05.2006, 11:52
West
Spurs - Mavericks 1:1
Suns - Clippers 1:1

East
Pistons - Cavaliers 2:0
Heat - Nets 1:1

Also d Heat händ gäg d Nets diä Nacht eigentlich gar kei müäh gha. Schaad. Wade haut 3-3 3er inä... :wtf: dä hät en Wurf vu Downtown? Gar nöd gwüsst...:D

the fouler
15.05.2006, 23:34
Dallas und Detroit haben heute die Chance um Ihren Vorsprung auf zwei Siege zu erhöhen. Jedoch können die Spurs und die Cavs mit Siegen den Ausgleich erzwingen. Naja wird spannend. Denke dass die Spurs gewinnen und die Pistons werden wohl dem König James wenig Chancen lassen...

The Blaze
16.05.2006, 00:14
suns - clipers 2:2 hät mi überrascht... würs de clippers gönnä witer z' cho...!

the fouler
16.05.2006, 08:33
Wow Cleveland - Detroit was für ein Spiel... Die Cavs gewinnen 74-72 und LeBron ist Hot... So richtig Hot!
James mit 22 Punkten, 8 Rebounds und harten 9 Assists. Tsyshaun Prince hätte 1 Sekunde vor Schluss Einwurf auf der Seite der Detroiter, 74-72 steht es für die Cavaliers doch der Ball von Prince sollte zu Billups kommen. LeBron war schneller und stealt sich den Ball... HART! Ein riesen Play-Off Game! Und LeBron spielt jetzt schon auf einem anderen Level!

Dallas konnte gegen die Spurs weiter in Führung gehen! 123 - 118 Sieg.

Slizz
18.05.2006, 12:35
meine fresse wer hetti das dänkt? ich of jede fall ned Cavs trölled das deng nach 0-2 nederlag stoht etz plötzlich 3-2. 32 pönkt vom Bron. Etz stoht plötzlich Detroit metem rogge zor Wand am Friitig mönd si en Cleveland göne falls si ned wänd usegheie. Näbedra het en sensationelle Tim Duncan d'Spurs grettet wo jetzt no 3-2 hende send. Au die werded am Friitig osswerds göne müesse zom öberläbe. Höt obig chönd d'Suns nach Miami en conference Final zie allerdengs träffed sie en LA of d'Clips.

Do Zämefassend:
Eastern:

Detroit Pistons - Cleveland Cavaliers 2:3

Miami Heat - New Jersey Nets 4:1
Western:

San Antonio Spurs - Dallas Mavericks 2:3

Phoenix Suns - Los Angeles Clippers 3:2

K-Baller
18.05.2006, 12:48
Send recht geili Playoffs bes ez..........ond werd nor besser :blingblin

D'Cavs send eifach hammer.........gege DETROIT ede Playoffs 3 mol gwünne................go James go

und das d'clippers so methalte hetti au ned denkt..........so wie de Elton Brand spellt chas no recht spannend werde.

und Spurs werdes au no usgliche und nacher emene 7e spell alles entscheide und de Ginobili werds rechte :-D

Slizz
19.05.2006, 13:58
Clippers händ s'game 6 106-118 gone. somet stoht etze 3-3. Das Heisst Showdown in Phoenix aber ersch am mentig. Leistigschträger esch eimol me Elton Brand gsi met 30 Points ond 12 Boards plus sensationelli 5 Blocks. Topscorer vode Suns esch de Marion gsi met 34 pönkt. http://www.nba.com/media/suns/elton_400_060518.jpg

Slizz
21.05.2006, 12:43
s'erscht mol siit 94 e de vieer spel vode 2. Rondi bruchts 3 game 7's. Höt esch s'entscheidende spiel zwöschäd detroit ond de cavs. Am 21:30 metteleuropäischi ziit en Detroit. Morn entscheidet sichs denn zwösched de Clips ond de Suns, ond de spurs ond de mavs.

The Blaze
22.05.2006, 00:50
detroit isch wiiter... sag ich ez mal...

staht mom 67-54 für detroit... und s game isch ez dän gli fertig...

K-Baller
22.05.2006, 12:42
Has Game au gluegt, also bes zom endi vom 3. viertel eschs recht usgleche gsi...........doch nacher hed eifach Cavs voll ufe King James gsetzt doch es esch ned grad sin tag gsi. esch klar gsi dases es sones tüfs Resultat ged. Hets de cavs doch au gönt........sie hend sech gege Detroit echt bewiese!!!

Höt werds au geil...............Dallas RAUS........(Spurs esch klar de Favorit und si spele au dehai)

ond PHX-LAC..........hmmmm....recht schwer...doch ich tendiere uf di rutinierte SUNS

Slizz
22.05.2006, 12:46
Ja Detroit hets gschafft si hend ede 2. Hälfti onglaublichi defense gschpilt. De Lebron wo ede erschte helfti no 21 pönkt erzielt het, hets ede 2. nor no of 6 brocht. Detroit hets ganze Cavs team of 23 pönkt limitiert ede 2. hälfti.
Schlossresultat 79-61.
Höt obig entscheidet sichs em weschte:
Mavs @ Spurs
Clips @ Suns

wie gohts uus? was sägeder?

Ich persönlich glaube d'spurs werded göne ond bem andere duell hoffich schwer of d'clippers.

The Blaze
23.05.2006, 04:48
Ich persönlich glaube d'spurs werded göne ond bem andere duell hoffich schwer of d'clippers.

s game isch zwar nonig fertig aber ich sött mal go penne... mues am 08.00 wider ufstah...

momentan isch 74-65 für dallas... ich hoff d spurs gwünned no...

' nacht

Slizz
23.05.2006, 15:12
Dallas hets dochno gschafft nachdem ere grossi vorsprong sich 30 sekonde vor schloss enen 3 ponkte röckschtand verwandlet het, esch de dirk zom chorb zoge het de layup verwandlet esch gfoult worde ond denne macht er de FT auno. En OT händ d'mavs denne rel. klar gone. Leider händ d'suns D'clips useghaue dank steve nash (29 p. 11 a.) ond shawn marion (30 p)

The Blaze
30.05.2006, 04:22
ich wür sägä das d heat wiiterchömed... wahrschinlich gwünneds au das game!

mom. isch 42-28... :(

TD#7
04.06.2006, 17:57
NBA Finals: Edition 2006

Dallas vs. Miami oder Dirk Nowitzki vs. Shaq, D-Wade & Co.

I de nacht uf de MI findeds 1. spiel statt. in dallas. spiel 3,4 & 5 sind denn in south beach. "we are all nowitznesses" - ich tippe und hoffe uf dallas. beidi teams zum erschte mol i de vereinsgschecht i de finals. miami stark wie nie mitm weder ufblühende shaq, em wade wo ned z'stoppe esch & em sehr, sehr tüüfe/breite support vom j-will, haslem, walker & co... dallas packts in 7 spielen. mvp der finals: ich glaub das isch allne klar... werd geil!

The Blaze
04.06.2006, 19:40
ö krass das dallas gliich no gwunnä hät... zersch sind huärä zrugg gsi...

aber ich dänk gäg miami händ dirk & co. kä grossi chance...

Slizz
04.06.2006, 19:42
mitm weder ufblühende shaq

Ja de siech mann het mi derb öberrascht ede eastern Finals wie zo Lakers ziite

Krumb Snatcha1
07.06.2006, 11:59
Original geschrieben von The Blaze
ö krass das dallas gliich no gwunnä hät... zersch sind huärä zrugg gsi...

ich befürchte leider scho,sogar sehr gueti :D,miami esch s' wort defense chli främd dünkts mi,wenns bim wade mol ned lauft,wer ziehet denn s' team mit?:)

K-Baller
07.06.2006, 12:02
Be jo ned grad de gröscht Dallas fan.....................drum hetti lieber d'Suns ede Finals gse..........aber glich

Werd secher 2-3 spannendi und knappi plays ge.............doch i tippe das Miami en 6 Games gwünnt und Wade werd MVP :blingblin

morn esch jo s'erschte game ! ! ! Big Up

nor kacke das Dallas Heimrecht het.........

the fouler
07.06.2006, 12:26
Nunja ich bin auch kein Dallas Fan und auch nicht der grösste Miami Fan. Würde es nur Gary Payton gönnen endlich einen Titel zu holen. Schade ist nur das falls die Mavs die Finals gewinnen, Dirk seine Chance als MVP vergeben hat.

The Blaze
07.06.2006, 13:50
... Würde es nur Gary Payton gönnen endlich einen Titel zu holen. ...

word!

K-Baller
07.06.2006, 14:38
Nunja ich bin auch kein Dallas Fan und auch nicht der grösste Miami Fan. Würde es nur Gary Payton gönnen endlich einen Titel zu holen. Schade ist nur das falls die Mavs die Finals gewinnen, Dirk seine Chance als MVP vergeben hat.

und natürlich auch Alonzo Mourning ! ! !

The Blaze
09.06.2006, 04:55
Momentan isch

Miami 27:36 Dallas

Heat isch zersch i füehrig gsi... mal luägä was no chunnt...

edit:

halbziit:

Miami 44:46 Dallas...

Krumb Snatcha1
09.06.2006, 07:22
Momentan isch

Miami 27:36 Dallas

Heat isch zersch i füehrig gsi... mal luägä was no chunnt...

edit:

halbziit:

Miami 44:46 Dallas...

:( d pferdeherre hends gmacht.....damn it

The Blaze
13.06.2006, 01:56
:( d pferdeherre hends gmacht.....damn it

zum 2tä. ;)

Krumb Snatcha1
13.06.2006, 02:00
zum 2tä. ;)

freu dich doch mann :(:(,alli aber ned d pferdeherre?:D
nöchscht johr müemer denn Aightgenosse NBA Finals Öbig mache,das johr gsehts nämli ergendwie scho zemli eidüütig uus :(:(

ah ond allg. ballsch du?

The Blaze
13.06.2006, 03:08
freu dich doch mann :(:(,alli aber ned d pferdeherre?:D
nöchscht johr müemer denn Aightgenosse NBA Finals Öbig mache,das johr gsehts nämli ergendwie scho zemli eidüütig uus :(:(

ah ond allg. ballsch du?

ich freu mi für d mavs... ;) au am dirk magis gönnä! mini favs sind scho lenger wäg... :( ;)

ja aber nöd imnä club... nur im summer mit kollegä... mir gönd au mängisch a turnier und sind komischerwiis nödmal so schlacht... :D

du?

K-Baller
14.06.2006, 12:52
uhh baby.............Miami is back.....................1:2

Wade mol weder einsame Spitze

TD#7
16.06.2006, 10:46
oke - 2:2 - wer hätte das gedacht. also ich nicht. aber ich blib debi - dallas holt die nöchschte 2 spiel. miami isch offebar psychisch stärker - das isch s'einzige wo sie am läbe bhaltet...dallas mit 7pt. i ein viertel. finals-negativ-rekord. d'antwort vom dirk chond am sonntig 100pro...

Krumb Snatcha1
16.06.2006, 13:08
on verra,ich hoffes schwer nöd,scheiss pferdeherre :(

Slizz
16.06.2006, 14:36
Also ich dänke am sonntig werd heat nomol gönne, die send eifach heimstarch, nie gäge detroit ond au nie gäge dallas verlore. Allerdengs esch das denn no lang ned gässe, di letschte 2 speel en dallas werded omstrette. Heftigi Finals bes jetzt:D

fifteen XV
19.06.2006, 13:10
one win away! 3:2 miami....werd aber verdammt schwär in dallas z gwönne.:clown:

K-Baller
19.06.2006, 13:42
Ganz geil.............het sech einige do.........!!!!!

Dallas werd ez no 1 Game gwönne dehai..................ond s'Final Game macht Miami klar.............4 Sho

! ! ! Wade 4 MVP ! ! !

Krumb Snatcha1
20.06.2006, 01:16
spurs hend au in dallas gunne :brille:
hoffe d heat macheds im game 6 klar

TD#7
21.06.2006, 07:02
verdammt - miami meischter.

:(

Fab Moe
21.06.2006, 07:50
verdammt - miami meischter.

:(

sehr geil - miami meischter:D

mod
21.06.2006, 07:51
YES SIR SCHEISS PFERDEHERRE HAHAHAHA FUCK NOWITZIKI FUCK EM ALL

(nechscht johr denver,melo,k-mart babyy)

K-Baller
21.06.2006, 09:03
Original geschrieben von mod
YES SIR SCHEISS PFERDEHERRE HAHAHAHA FUCK NOWITZIKI FUCK EM ALL

(nechscht johr denver,melo,k-mart babyy)

YEESSSS........................ganz verdient natürli ! ! !
de Wade het hammer finals gspellt met de Stats vo de letschte 4 games.

Next year............??????? Get vell vo das johr für überraschig ede Plaoffs gsorgt hend...........:blingblin

fifteen XV
21.06.2006, 10:56
:handclap: :banana: :bolognais :schubidoo :bounce: :clown: :dance: :dance: :dance:

The Blaze
21.06.2006, 12:53
übel... naja...

nächscht jahr lakers...! :D

K-Baller
21.06.2006, 13:32
Original geschrieben von K-Baller

Werd secher 2-3 spannendi und knappi plays ge.............doch i tippe das Miami en 6 Games gwünnt und Wade werd MVP :blingblin

:kiffer:

The Blaze
24.06.2006, 22:26

:D

the fouler
03.07.2006, 10:38
Die Saison ist bekanntlich vorbei, ich denke man kann schliessen.

-CLSD-