Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Ivo´s wackes Practice

Impossibleivo
18.07.2004, 12:21
http://www.dj-i-cut.ch/mp3/Dj_Impossiblecut.mp3

Voll wack... aber so scratch ich live! Aight! Peace

konfus
18.07.2004, 12:39
voll wack (oder wieme das au immer schriibt):D

nei, hät no s´paar luschtigi moves drunter!

Impossibleivo
18.07.2004, 13:38
Hehe... danke! :)

thieu
18.07.2004, 13:42
Güäte Morge Ivo...

So schlecht isch das de öi nit immer, also ich meine hät ganz güäti Sache drunner! Und ich müäss der leider säge das dü Live nit so schlecht teensch... Ämel so wiän ich das in Erinnerig hä! :hmmm:

Impossibleivo
18.07.2004, 18:02
Original geschrieben von thieu
Und ich müäss der leider säge das dü Live nit so schlecht teensch... Ämel so wiän ich das in Erinnerig hä! :hmmm:

:(

Thanks! ;)

köbi
18.07.2004, 19:16
ir erschte klass heimer im gstaute, bim male geng de fründe gseit "gäu i bi schlächt", u när hetme gseit "nei, du bisch höne guet, IG bi hönne schlächt, i wär gärn so guet wi du" u när "abr du bisch ömu o guet"
weischwasimein?

und aus coment zu dim thread:
nei, du bisch höne guet, IG bi hönne schlächt, i wär gärn so guet wi du

PhrazeFive
18.07.2004, 19:57
Original geschrieben von köbi
ir erschte klass heimer im gstaute, bim male geng de fründe gseit "gäu i bi schlächt", u när hetme gseit "nei, du bisch höne guet, IG bi hönne schlächt, i wär gärn so guet wi du" u när "abr du bisch ömu o guet"
weischwasimein?

und aus coment zu dim thread:
nei, du bisch höne guet, IG bi hönne schlächt, i wär gärn so guet wi du fraue wo es geils föteli postet und säget, ich bin so hässlich und tuusig type wo chömet und säget, nei du bisch geil - style :D