Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ficdic&krizi feat mope

krizi
18.07.2004, 18:23
So lüt ezt simmer alli drü mal zämeghoket und hend en beat bastlet :) Loset euch mal das demo a und postet doch paar comments und verbesserigsvorschläg...

demo (http://www.wellenwerk.ch/mp3/krizi&ficdicfeatmopedemo.mp3)

konfus
18.07.2004, 18:38
uuh, seehr geil! prooobs!

:yeah:

dizz
18.07.2004, 18:41
geili sach. echt guet zämäbaschtlet. muess de beat gad nomol losä :D
wieter so!

P.Y.R.O.
19.07.2004, 10:25
Jo mer sind mega guet druffe gsi :) :blingblin: hehe gnueg bier und weed kha und eusi ore sind fitt gsi :) :kiffer: :cheers: :jamaika:

krizi
19.07.2004, 10:40
ouh ja, voll uf em trip simmer gsi... :alk: :D

da no die neu version...

beat (http://www.wellenwerk.ch/mp3/underground.mp3)

Chillumn
19.07.2004, 10:48
aiaiaiii!!!

voll dä hammer beat!!freu mi scho uf d'lyrics!:D

peace

krizi
19.07.2004, 15:15
hey jungs... chömmed... so vil views und so wenig antworte...

schriebed doch eifach euchi meinig...

piiisss...

konfus
19.07.2004, 15:46
ez falltmer grad no öppis uf: findes fascht chli schad das d´bassline so liislig isch. die törft miner meinig nah no schüch lüüter si!

aber suscht nach wie vor: en sälte derbe beat! (fascht chli ihversüchtig):D

wiedermal eine woni wird ufd hd knalle und 1000x lose

krizi
19.07.2004, 15:59
Original geschrieben von kOnfus
ez falltmer grad no öppis uf: findes fascht chli schad das d´bassline so liislig isch. die törft miner meinig nah no schüch lüüter si!

aber suscht nach wie vor: en sälte derbe beat! (fascht chli ihversüchtig):D

wiedermal eine woni wird ufd hd knalle und 1000x lose

mechsi booku... :D
ja, mir isch au ufgfalle, dass d'bassline z'liislig isch... aber hey, de beat müemer eeeh no richtig schön abmische...

Chillumn
19.07.2004, 16:01
..stimmt scho was dä konfus gseit hät..d'bassline chönt e spuur lüüter sii!..wür en eifach no biz booste..

aber das isch wiedermal so en beat woni immer wieder chan losä!..zum ufstah,i dä pause,unterwägs & vorem iipänne..:D

muess mal gseit sii..

P.Y.R.O.
19.07.2004, 16:08
Non-penetrant aber glich punchy troz em chill faktor :D

FicDic
19.07.2004, 21:09
a derä stell müäst au ich mal für diä comments dankä... hani i dem fall guäti tön gfundä...:D

ich freu mi ebäfalls scho uf d'lyrics... ;)

thieu
19.07.2004, 22:24
Schöne Triibende Beat. Gfallt mehr recht güät. Also würdi emel da druf Rappe...:hmmm: :D

Isch so herrlich wiä schich das teil entfaltet. So Hüähnerhüt Faktor 10!

Aber eppis chroset in dem Beat, e swas isch nit süäber (Snare?). Aber verlii ligt das öi an mine PC Boxe...

Karimbo
19.07.2004, 22:24
wow, es fätzt mi grad hineuse!!!
ganz dich, mad props...ja, da hät würkli öpper die richtige tön gfunde.
hoff doch sehr da chunt na meh...:no:

props & piis

Famous MC
19.07.2004, 22:31
wörkli sehr fette beat muesi säge.. glaube das chrose isch so gewollt...

krizi
20.07.2004, 09:33
Original geschrieben von thieu
Aber eppis chroset in dem Beat, e swas isch nit süäber (Snare?). Aber verlii ligt das öi an mine PC Boxe...

das sind ibauti vinyls über die "glockene"...
de beat soll eifach so töne als wär er vo nere platte gsamplet...

P.Y.R.O.
20.07.2004, 10:21
Original geschrieben von Karimbo
wow, es fätzt mi grad hineuse!!!
ganz dich, mad props...ja, da hät würkli öpper die richtige tön gfunde.
hoff doch sehr da chunt na meh...:no:

props & piis

Hey hey hey :) Mitme teccno producer am start chunt immer meh!! :) hehehe

Original geschrieben von Famous MC
wörkli sehr fette beat muesi säge.. glaube das chrose isch so gewollt...

Jep das "chrose" isch gewollt :) Das git en wiitere deepnes faktor :) Isch en virtual amp simulator mit enre fuzz resonaz :) Das git us eim ton (vorallem vo enre glocke) 10 obertonschwingige :) Ich liebe das :) hehehe

Oder hesch würkli t plate crackels gmeint?

Brooknow
20.07.2004, 10:42
brutale beat. wür sicher uf keim album undergah!! dä 1 perfäkt beat woni sit langem da zogä han, falls überhaupt. zum verbessere giz nüt, isch genau min gschmakkk! sterbed nöd bevor er meh beats gmacht händ!!!

peace

@ficDic: isch dä no z'ha?

krizi
20.07.2004, 11:39
Original geschrieben von Hans Nötig
sterbed nöd bevor er meh beats gmacht händ!!!

Original geschrieben von mope
Hey hey hey Mitme teccno producer am start chunt immer meh!! hehehe

mir sind ja erscht am start... und die nächschte beats sind au scho am start... :-D

Kinimod
20.07.2004, 21:48
brutau de scheiss, de absoluti beat ey!!!
hhhuuuiii, de beat hani 40 min. non-stop loh laufe und isch mer immer nonig usgfahre, scheisse das bringe ned mou mini eigete beats äne!!!

!!!wOw!!!

ehrlech, tüf-derb de track und wenn mol en rap für de beat bruchsch...de chumi lieber cho über din beat rhyme aus dasi met de Josie Maran abmache zum "färnseh"-luege bi ihre dehei im Luxus-gemach uf Montecristo!!!

Fuckin' Huge Props, KiniMod

nise
20.07.2004, 22:39
öbbis vom bessere do inne.
aber haut mi nid um, soreee...
hängt irgendwie und är isch irgendwie nid richtig "voll".
kei ahnig wie me das beschriibe sött.

friede sei mit euch &
ini mini meini mooo

P.Y.R.O.
20.07.2004, 22:53
Hmmm... Ja was? ok wen du meinsch :) Sind dini boxe au so richtigi volldurchleiter? :) Nei sorry han ned so ahnig vo hiphop aber rein musikalisch gseh findi en eigentli scho recht voll aber easy...

ach mann ich hasse so unbegründeti kritike :) Aso meinsch s schlagzüg? oder de gsamtschmelz?

aDidoN
20.07.2004, 23:49
dä isch echt:handclap:

krizi
21.07.2004, 00:03
Original geschrieben von nise
öbbis vom bessere do inne.
aber haut mi nid um, soreee...
hängt irgendwie und är isch irgendwie nid richtig "voll".
kei ahnig wie me das beschriibe sött.

friede sei mit euch &
ini mini meini mooo

wäge voll oder ned... de bass isch bi dere version z'liislig... *** eifach so als kommentar a z'gseh und ned um eus irgändwiä z'rächtfertige :) ***

nei, isch voll easy...
ich meine, es cha ja ned jedem alles gfalle... oder???

piiisss...

K
29.07.2004, 01:05
mol echt en hammerbeat muss sege..
strub krizi das hätti etz so ned erwartet woni de fred ufgmacht han ;) probs...
odr am mister tecno sis wärch? :p

peace

spenzasequenza
29.07.2004, 01:19
naja, ich als vibraphon fan müäss öi hiä mal säge dass der güät gärate isch... aber, mit dene fuzz distortion sachä müäsch halt zimlich üfpassu, dass nit plötzlich klingt als ob irgendwas uberschtiirt isch... (zb. drums?)
aber gsehdär jetz, isch jetz das sooo schlimm gsi mal mit samples z schaffe? *g

krizi
29.07.2004, 01:49
isch scho ned so schlimm gsi mit samples z'schaffe :D , aber äbe... das gspröch über samples müemer ned wieder ufehole... ;)

mir spielet halt eifach mit musik.... ob samples oder synthies... es muess einem eifach freud mache... :D

thx'n piiisss...

P.Y.R.O.
29.07.2004, 10:45
@de_K ;) piis

@spenza Jo ich liebs eifach wenn de dist neui obertön zum vorschih bringt :D Isch halt chli e agwonheit vo mir... Gad bi glockene halt wo so frequenzmoduliert sind git das soooo en hammer effekt...

MacKah
29.07.2004, 11:05
dönt ansich fat, aber was mi stört isch die abghackte stück gege send, versauts irgendwie

Radical
29.07.2004, 11:30
Puah! Doch, das ziehn ich min Huet! Hammergeilä Beat, gnau min Stil.....pumpigi Drums, und schöni, eifachi Melodiä und Flächenä, so dass mer (als Rapper) drüber eigentlich richtig frii isch.....passt alles schön zämä, so guet ich das über d PC Boxä ghöre.....wie mer so hät chönne useläse händer scho öppert wo drüber spittet.....wenn er no meh Beats i dem Stil händ....ich wäri also durchus au interessiert....Cheers!