Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : azad - mein block

4132
20.07.2004, 12:01
wer hets scho ghört??

Also die 2 Tracks (Mein block und Phoenix) vom Album gfalle mr sehr guet...Dämfall freui ich mi scho ufe 2. August wenns album uusekunnt...

Mein Block isch kai bite vom Sido oder so...wenn denn vom topf, aber er het ineme Interview gfunde, er losi kai Topf, dorum heter au nit könne wüsse das si e lied gmacht hän. Aber es isch wider völlig anderst interpretiert goht aber scho meh in d Richtig vom sido sim track, wobi dä vom Sido nit kash ärnscht neh im gegesaz zu däm vom az...nit dasi dr track vom sido scheisse find, im gegeteil, mi flasht er will er lustig isch, aber bim azad kunnts ehrlicher übere..

"in meinem Block wächst man auf mit Hash und Beton...du haust lieber ab wenn die Bullen kommen"

do könnederen auch alose ud Phoenix isch als Real Video do uf dr page....

http://board.aggroberlin.de/viewtopic.php?p=269437#269437

Aurel
20.07.2004, 12:12
Original geschrieben von 4132

wenn denn vom topf, aber er het ineme Interview gfunde, er losi kai Topf, dorum heter au nit könne wüsse das si e lied gmacht hän.

haha... das esch aber en seeeehr schlechti usred. wer kennt de track scho ned? selbst wenn ned topf losisch...

Chraensch Lee
20.07.2004, 12:15
Git doch shco öpe 3-4 "Mein Block"'s vo verschidene Künstler? Sido, Blumentopf, Azad und nomal 2 sovill mer isch, weisses aber nümm so ganz... :confused:

rm
20.07.2004, 12:17
naja ich glaub zwar scho das de azad nüt vo de andere tracks gwüssd het, aber langsam wirds langwielig wenn x künschtler vo ihrem block verzelled...

rm
20.07.2004, 12:18
Original geschrieben von Chraensch Lee
Git doch shco öpe 3-4 "Mein Block"'s vo verschidene Künstler? Sido, Blumentopf, Azad und nomal 2 sovill mer isch, weisses aber nümm so ganz... :confused:

jop, hecklah & coch hend au mal en mein block track dropd, isch aber voll id hose gange minere meinig nah.

beatniquer
20.07.2004, 12:27
när gits natürlech no mein dorf, was i sehr glunge finge...

Aurel
20.07.2004, 12:29
jep, jeremy met "mein dorf" und eko het au en remix gmacht...

Gate17
20.07.2004, 12:30
vorfreud uf dä 2.august! es muss gespart werden;)

Aurel
20.07.2004, 12:47
also "mein block" vom azad fendi etz ned schlecht... ben söscht kei grosse fan vo ihm...

aber "my block" vom scarface toppt gliich keine... hehe...

4132
20.07.2004, 12:49
Original geschrieben von Aurel
haha... das esch aber en seeeehr schlechti usred. wer kennt de track scho ned? selbst wenn ned topf losisch...

doch doch das goht sehr wohl...ich kenn au kaini tracks vo Künstler wo mi nit flashe usser si sin im mainstream und am färnseh und im radio..

dr topf het vo "mein block" kai single gmacht und nüt...isch nur ufem Eins A album druf...

ich find die beide tracks, also die vom azad und vom topf am geilste....

will si ehrlich sin und will dä vom topf au lustig isch in sinere art...denn kunt dä vom sido, denn heckla und coch wo sunst eigentlich nit schlächt sin...denn kuntndr eko mit sim belsitift geschwafel...

dscheims
20.07.2004, 13:01
also "mein block" vom azad fendi etz ned schlecht... ben söscht kei grosse fan vo ihm...

My block, where everything is everything fa sheezy
My block, we probably done it all homey believe me
My block, we made the impossible look easy, fa sheezy
My block, I'd never leave my block, my niggaz need me

das sample isch de hammer! finds sogar geiler als s'MOP lied wos gliche sample gno händ. wörklich sgeilscht block-lied. ich finds eigentlich gar nid schlimm das so vil es block lied mached. es isch sogar no rächt geil zum gseh wo die lüt herchömed. ussert bim sido... det mues ich eifach säge... easy... blabla

Beatnik
20.07.2004, 13:13

Ich Aurel, ich lose au kei Blumentopf!

Aurel
20.07.2004, 13:18
ok, ehr hend gwonne...:p

beatniquer
20.07.2004, 13:18
Original geschrieben von Beatnik
Ich Aurel, ich lose au kei Blumentopf!

jaaa...aber er isch ä artist, u i finges sehr unwahrschinlech, das me das nid kennt, wenn me säuber i däm metier tätig isch...

sly saloon
20.07.2004, 13:26
Original geschrieben von beatniquer
jaaa...aber er isch ä artist, u i finges sehr unwahrschinlech, das me das nid kennt, wenn me säuber i däm metier tätig isch...

was het denn s eint bitteschön mit em andere ztue? also ich mach zum bispil au räp uf schwizertütsch (ohni mich grad grossartig welle artist znenne:)) aber i los so guet wie gar kei ch rap... findi sogar no wichtig, sus würdi mi vilicht bewusst oder unbewusst beiflusse loh vo de andere und so min eigne style verlügne!?

und beatnik: mein stock (im arsch) hesch no vergässse;)

danton
20.07.2004, 13:30
@ 4132, isch nöd uf eins a... gern geschehen!

ober isch jo au egal.

find es echt au langsam chli langwiilig mit dem block-getue...

uf em blumentopf-album isch es ober eini vo dä beschte produktionä vom album.

beatniquer
20.07.2004, 13:30
Original geschrieben von sly saloon
was het denn s eint bitteschön mit em andere ztue? also ich mach zum bispil au räp uf schwizertütsch (ohni mich grad grossartig welle artist znenne:)) aber i los so guet wie gar kei ch rap... findi sogar no wichtig, sus würdi mi vilicht bewusst oder unbewusst beiflusse loh vo de andere und so min eigne style verlügne!?

und beatnik: mein stock (im arsch) hesch no vergässse;)

hmmm...du chasch di sicher artist nenne, ds het o nid hochgstoche oder so söue töne...
naja,wie o immer, d schwizer verhäutnis si haut nid so umfangriich wie germany shit:p

beatniquer
20.07.2004, 13:34
i finge eifach wenn du aus rapper tätig bisch, e träck machsch, wo gliich heisst, ähnlech isch wie ne andere( u bi dem block scheiss isch ds itz scho ids extreme zogä wordä), de chasch när nid säge, du heigsch ds nid gwüsst, ds tönt eifach hou, wenn de ds seisch, u ungloubwürdig, cheggsch wasi meine?

eh ja, bi mau duss

thieu
20.07.2004, 13:51
Also vo wäge z Topf Block isch zwar kei Singel aber uf der Juice CD(oder wiä das Heftji heisst) druf gsii, wäge dem hät ja de öi der Sido schiis Liäd gmacht... Zmindest nach schinem Intro z schliässe...

sly saloon
20.07.2004, 13:58
at beatniquer, do gib ich der scho recht und ich glaub au nöd wük das de azad mein block nöd kennt het, das het er glaubs au nöd bhauptet (has interviu au mol glese). aber er het glaubs nur das vom sido kennt gha. naja whateva

4132
20.07.2004, 14:26
Original geschrieben von sly saloon
at beatniquer, do gib ich der scho recht und ich glaub au nöd wük das de azad mein block nöd kennt het, das het er glaubs au nöd bhauptet (has interviu au mol glese). aber er het glaubs nur das vom sido kennt gha. naja whateva

er het gfunde gha: "wer ist blumentopf? solchen sound höre ich nicht(in däm sinn heter nit diräggt gsait er kennts nit)

denn heter no gfunde: "wer ist sido? nein mal im ernst, der track gefällt mir"

aber er het si "mein block" scho vorem sido ufgnoh, eifach spöter uusegeh...

@danton: jo hesch rächt. uf gern geschehen enthalte....

don_domi
22.07.2004, 09:48
sorry, dr sido und de azad chasch beid rauche!
was die am hip hop open für en chindergarte abgloh hend, do meinsch du spinnsch! sich gegesitig uf d fresse haue will mer en diss nid mag verträge, sorry! und denn no das video wo am sido sini lüüt am drohe sind - richtig gangstermässig!

Kush
22.07.2004, 09:54
Original geschrieben von curse
sorry, dr sido und de azad chasch beid rauche!

du bisch au e spasti, seisch azad kasch rauche und nennsch die curse, obwohl curse seit azad ghört zu dä derbstä dütschä rapper und obwohl si scho diversi featurings gmacht hän...... honk...

azad ghört zu dä kingz im dütschsprochige ruum und das er sido würd verisse stoht jo wohl usser froog!

Aurel
22.07.2004, 10:53
Original geschrieben von Kush
du bisch au e spasti, seisch azad kasch rauche und nennsch die curse, obwohl curse seit azad ghört zu dä derbstä dütschä rapper und obwohl si scho diversi featurings gmacht hän...... honk...

azad ghört zu dä kingz im dütschsprochige ruum und das er sido würd verisse stoht jo wohl usser froog!

usserdem het de azad au scho füre curse beats gmacht... haha... wörklech en witzige typ de "curse"...

Kush
22.07.2004, 10:56
usserdem het de azad au scho füre curse beats gmacht... haha... wörklech en witzige typ de "curse"...

glaub mrs.... aber hey aldé, weisch du ob azad au sälber cutted? ha mol ghört das d cutz uf em erstä album vo ihm sinn und ufem zweite nur teilweis, bi mr aber nid sicher!!! weisch du beschaight?

sha
22.07.2004, 11:05
glaub mrs.... aber hey aldé, weisch du ob azad au sälber cutted? ha mol ghört das d cutz uf em erstä album vo ihm sinn und ufem zweite nur teilweis, bi mr aber nid sicher!!! weisch du beschaight?

yeah, kush s back! :D

ech ben do glich informiert wie du, aber do chan üs secher de impossibleivo hälfe (oder de nils...)

Kush
22.07.2004, 11:11
Original geschrieben von sha
yeah, kush s back! :D

ech ben do glich informiert wie du, aber do chan üs secher de impossibleivo hälfe (oder de nils...)

jo eh klar... leider leider widr worke.....

jo, warte mrs mol ab.....

sha
22.07.2004, 11:20
:D ech daf höt ond morn no schaffe aka omehange ond chli surfe ond stotz becho deför, denn en monet ferie ha ond de no s letschte schueljohr absolviere (Westside WML)... :D

sha
22.07.2004, 11:22

on my block - where everything is everything fo' sheezie

genials lied...

aber chan mer das azad-lied lose of dere page? han gester ned chönne lose...

(om no mol öppis ned spammigs z schribe)

Da Gersta
22.07.2004, 11:24

Ah ha - wer dä Curse guet findet, mues dä Azad au guet finde, wil dä Curse dä Azad guet findet und er für en Beats macht.

Logisch oder.

Aurel
22.07.2004, 11:31

jep, azad isch ned umesoscht "ein-mann-armee"... beats, raps & cuts....

Aurel
22.07.2004, 11:33
Original geschrieben von Da Gersta
Ah ha - wer dä Curse guet findet, mues dä Azad au guet finde, wil dä Curse dä Azad guet findet und er für en Beats macht.

Logisch oder.

mal chli überspitzt gseid:

ech find au ned gang starr geil, aber de premier scheisse...

Kush
22.07.2004, 11:36
jep, azad isch ned umesoscht "ein-mann-armee"... beats, raps & cuts....

@aurel: aber nit bi allne trackz, oder?

sha
22.07.2004, 11:36

wen das so wär, wörd sechs au ghöre, das mer der dis (i dem fall) ned vorhandene hern a d wand ueblost :D

es ged nüd gäilers als gang starr. ponkt

Da Gersta
22.07.2004, 11:38

heey aber dä Premier het für dä Gangstarr beats gmacht... haha... wörklech en witzige typ de "aurel"...

:D

Aurel
22.07.2004, 11:38
@aurel: aber nit bi allne trackz, oder?

da ech kein riese azad-fan ben, chan der da leider ned sooo genau uskunft geh... aber de herr nils us deutscheland werd das wohl scho wösse...

und sha... es esch es bispel gsi... nebebii muess ech wohl wieder mal betone, dass ech mech selber als gröschte gang starr bzw. premo fan bezeichne, hehe...

Aurel
22.07.2004, 11:40
Original geschrieben von Da Gersta
heey aber dä Premier het für dä Gangstarr beats gmacht... haha... wörklech en witzige typ de "aurel"...

:D

dass du lustige siech druuschonnsch, hani obe extra noh "überspitzt" anegschrebe... tja.

Da Gersta
22.07.2004, 11:42
Und ich han dä luschtig smilie no agfuegt: :D

dscheims
22.07.2004, 11:44
und mir isch eifach langwilig

:wtf:

Kush
22.07.2004, 11:46
jungz nid avo spamme, es goht immerno um azad... wenn gwüssi jungz kai ahnig hän spielt jo kai rolle.....

@aurel: und wo findet mä dr mister nils? nimmt mi brutal wunder wer fürs (hoffentlich bald mol erschiinendi$) warheit album d beats macht.....

find azad und glamolices ghöre zu dä deftigste beatbastler im nochberland!

Aurel
22.07.2004, 11:47
haha, ok jungs... vergessemer das ganze.

übrigens fend ech de azad au ned bsonders guet in sach rappe, curse gfalltmer ned schlecht. aber azad beats gönd scho unter d'huut... nur so nebedbii... hehe...

Aurel
22.07.2004, 11:48
de nils esch da au i dem forum tätig und de wird sich scho melde, sobald er nume es thema übere azad i de top 10 topic list gsehd, hehe...

Nils
22.07.2004, 12:11
...Aurel meinte, hier gebe es offene Fragen, also:

Ja, Azad macht alle Cuts selber.
Für Warheit werden er und FdA (Sezai & Bülo) produzieren.

War sonst noch was?

Ich schau' den Thread mal durch...

Edit: Ok...ich verstehe kein Wort. Stellt die Fragen auf Hochdeutsch und ich beantworte sie...

Aurel
22.07.2004, 12:13
hehe... schon zur stelle. schneller als der wind...

sha
22.07.2004, 13:35
und sha... es esch es bispel gsi... nebebii muess ech wohl wieder mal betone, dass ech mech selber als gröschte gang starr bzw. premo fan bezeichne, hehe...

wemmer drom schlegle wer de grösser esch? :D

ond hey, a dä päino wo gsäid hed, de premier heib för DE gang starr au scho beats gmacht - sterb

xXel
22.07.2004, 14:25
e chlini frog.. ish vori d red gsi vom scarface mit sim "my block"
het äch öpper ds instrumental? wär no fresh.. thx im vorus

peeZ

sha
22.07.2004, 14:27
chauf d 12"