Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : do chasch dini EIGENE chleider loh sticke!

roel
23.10.2005, 13:31
www.roelwear.ch.vu

lueget mol bi mire site verbi.dört choit der euchi eigete shirts oder so loh besticke mit euchem logo oder schriftzug wo süsch NIEMER het!und es isch gstickt ned nume billig ufdruckt wo nach paar mol wäsche fasch nümme gsehsch!uf dr site gseht der paar shirts wo ich scho für mich gmacht ha

www.roelwear.ch.vu

hobgoblin
23.10.2005, 13:36
öberzügt mi ned. gsed minermeinig no chli bellig us:(

LKB
23.10.2005, 13:53
wieso überzügts di nöd?
isch doch ä cooli sach?!
gseht au gar nöd so schlecht us! i han bloss s gfühl, dass diä logos ab und zue chli schräg ufdruckt sind...??

drAe9idius
23.10.2005, 13:54
isch mer schpontan unsymphatisch... frag mi nöd... abr guäti Idee

hobgoblin
23.10.2005, 14:01
Original geschrieben von DJ LKB
wieso überzügts di nöd?
isch doch ä cooli sach?!
gseht au gar nöd so schlecht us! i han bloss s gfühl, dass diä logos ab und zue chli schräg ufdruckt sind...??

genau wäg dem öberzügts mi ned.
d'idee esch super ond hät au enträsse gha.
chasch au grossi steckereie mache, oder nor so chlini wie of de pics? also steckerei öber s'ganze shirt

roel
23.10.2005, 14:11
nei soo gross ned dr rahme isch öppe 20 uf 15 cm grösser chani ned usser ich würd afange zemesetze und das isch es z grosses gebastel

hobgoblin
24.10.2005, 00:59
okay

roel
24.10.2005, 21:38
Original geschrieben von DJ LKB
wieso überzügts di nöd?
isch doch ä cooli sach?!

d logos sind vilich ned 100% grad aber d shirts hei au zimlich falte gha bim fötele und das macht au no öppis us. jedefalls wens anne hesch merksch emu ned wens 1 mm usem winkel isch...

schubiman
17.11.2005, 09:16
wie guet isch d'quali?
tünders eifach drüber näie resp. z.b. de pulli id neimaschine und die mache lah? oder gäbeter euch au müeh?
i meine wenn jez en pulli hesch mit halt mehrere schichtene, nid nur die üsserst, denn tünder die eifach zämesticke?
hmm auä scho...

quinton
17.11.2005, 09:24
tönt interessant, weni wieder mau öppis ds mache ha überlegi mr das.

jester
17.11.2005, 09:29
Original geschrieben von roel
www.roelwear.ch.vu

lueget mol bi mire site verbi.dört choit der euchi eigete shirts oder so loh besticke mit euchem logo oder schriftzug wo süsch NIEMER het!und es isch gstickt ned nume billig ufdruckt wo nach paar mol wäsche fasch nümme gsehsch!uf dr site gseht der paar shirts wo ich scho für mich gmacht ha

www.roelwear.ch.vu

chasch süsch mau es pic zwöi poste... zeigt mr d'page hie ir bude nid ah :(

thx scho fang :)

dr uflätig Dée
17.11.2005, 09:36
PUSH! Roelwear rulezz! Huere gueti Qualität, u we dr chli öppis überleisch hesch när es absoluts Unikat zumne Superpris!

Was wosch no meh?

schubiman
17.11.2005, 09:44
hehe mis andere problem!
wo bechumi geili sweater her? aso natürli uni-farbe, kein einzige druck druf! kaputze usw (nimme nid ah dass migros odr so gueti dinger hät, imne easy stiil, odr?)

dr uflätig Dée
17.11.2005, 09:49
Original geschrieben von schubiman
hehe mis andere problem!
wo bechumi geili sweater her? aso natürli uni-farbe, kein einzige druck druf! kaputze usw (nimme nid ah dass migros odr so gueti dinger hät, imne easy stiil, odr?)

Fruit of the Loom... check google

quinton
17.11.2005, 09:53
lueg mau im shop unter www.mzee.com

2handz
17.11.2005, 09:56
ah dasch cool :) mir hend au en Computernähmaschine...isch gratis, hehe...

jester
17.11.2005, 10:17
Original geschrieben von jester
chasch süsch mau es pic zwöi poste... zeigt mr d'page hie ir bude nid ah :(

thx scho fang :)

wär drum schono interessiert...

piranha
17.11.2005, 13:34
Original geschrieben von schubiman
hehe mis andere problem!

switcher shirts..? wär no öpis. guati quali und zgnähta hebt au druf.

finda d idee sus allgemein guat! d page isch vilcht no kli langwilig....

_dC_
17.11.2005, 13:41
Original geschrieben von piranha
switcher shirts..? wär no öpis. guati quali und zgnähta hebt au druf.

wenn churz und dick bisch chasch switcher shirts bruche, fü all andre sinds voll de shice. pullis sind defür na easy.

dr uflätig Dée
21.11.2005, 09:47
Original geschrieben von roel
www.roelwear.ch.vu

www.roelwear.ch.vu

schubiman
21.11.2005, 10:47
Original geschrieben von _dC_
wenn churz und dick bisch chasch switcher shirts bruche, fü all andre sinds voll de shice. pullis sind defür na easy.

hani mer au überleit, gang glaubs wükli mal go verbii luege...
thx!