Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Olli Banjo - Sparring

4053ler
20.07.2004, 14:38
Wär hets scho ghört? Isch glaub sit geschter dusse. Also dr Olli kunnt sehr geil und au fascht alli Features sinn top! Curse, Eizi Eiz, Savas, Ercandize, Italo Reno&Germany und so witer und so fort. Und Kasette rule eifach.

"Auf MTV läuft immer Grönemeyer / Obwohl mich seine eigenen Söhne feieren"

Äffli
20.07.2004, 15:28
jo grad gescht uf viva gseh (no immr in barca, grad vom nou camp zrugg ko.wenn öper bilder will nur sage)

isch sicher wärt zum checke, wird ych au mache...

VooDoo
21.07.2004, 21:53
het den niemert vo eu da banjo cd kauft? bin mehr schwer am überlege ebi sie sell bstelle, aber wehr halt scho geil wenn no paar wot cd hend, würdet schriebe wie sie so isch.

slang!head
21.07.2004, 22:33
was gout? het niemert das ding?

Das teil muesi mer glaub scho zokke....

4053ler
21.07.2004, 22:42
Original geschrieben von VooDoo
het den niemert vo eu da banjo cd kauft? bin mehr schwer am überlege ebi sie sell bstelle, aber wehr halt scho geil wenn no paar wot cd hend, würdet schriebe wie sie so isch.
Also, ich khas nur nomoll sage. Kauf das Ding! Es lohnt sich. Wortwitz und Flow vom beschte.

Beatnik
22.07.2004, 12:50
Ab morn chan mer da drii losä:

http://www3.cede.ch/de/music-cd/frames/right.cfm?aobj=420014

Ich find sie eigentlich nöd schlächt, shett es paar geueti Parts dinne, obwohl ich z.b vo gwüsse features rächt entüüscht bin!

Z.b dä Kool Savas isch nöd grad so dä bringer, da hend mer scho vill bessers ghört, und dä Track mit em Sido isch zwar gueti Idee, und au schöns Storytelling, aber irgendwie kotz mich am Sido sini Stimm uf dem Beat so a, und das ganze chunt huere schrääg übere.....
Ich find dä Track mit em Curse rächt geil, DAS BIZ, det han ich paar mal würklich müesse schmuntzle!

Aber ebe, urteilt sälber, cih dänke alls Ollie Banjo Fan chan mer diä ohni Problem innezieh, vor allem hend gwüssi features. nur 1 Part wärend dä olli sich grad 2 göhnt, z.b bim Eizi Eiz, isch eigentlich schaad!

VooDoo
22.07.2004, 12:56
hans mehr jetzt au müsse bstelle. bin scho en rechte fan vom olli und s'letschte album hani au scho voll geil gfunde.
han halt nur echlie zwiefled, wills halt nur features druf het.
merci no für din bricht, beatnik

4053ler
22.07.2004, 13:30
Also im grosse und ganze gib ich im Beatnik rächt. Dr Track mit em Savas find ich au nid so hammer, leider. aber s Feature mit em Sido find ich jetzt sehr gechillt. "Millionär" mit em Ercandize isch sehr geil, sie verzelle beidi über ihri Schuelziit. Ich könnt no vill uffzelle, zum Bispiel dr Italo Reno und dr Germany kömme au sehr guet.Drzue disst dr Olli grad no dr Raptile, dr EKO und dr Spax. Dr Part vom Eizi Eiz isch wider e moll Spitzeklass. Fascht mi Lieblingstrack. Und so witer und so fort...

Beatnik
22.07.2004, 13:32
Original geschrieben von 4053ler
Dr Part vom Eizi Eiz isch wider e moll Spitzeklass.

Dä Part isch scho ok, aber wiso nur 1 Part?? Dä Olli hett uf dem Track 2....ich find das eifach Schaad, will dä Eizi Eiz gfallt mer bi dem Track scho rächt guet...na ja....

4053ler
22.07.2004, 13:36
Original geschrieben von Beatnik
Dä Part isch scho ok, aber wiso nur 1 Part?? Dä Olli hett uf dem Track 2....ich find das eifach Schaad, will dä Eizi Eiz gfallt mer bi dem Track scho rächt guet...na ja....
Kai Ahnig, aber s Album isch halt immer no vom Olli, also mir isch es egal. Aber zur Abwächslig wäre zwei Parts vom Eizi scho geiler gsi, do gib dir rächt.

jaguar
22.07.2004, 14:01
ich finde olli banjo wack. man versteht kaum was er sagt und er übertreibt ständig.

habe diese interview gelesen und meine meinung wurde bestärkt:

http://www.mzee.com/forum/showthread.php?s=&threadid=85627

mdms_mo
22.07.2004, 18:07
Als ich gesehen hab wer da alles mit dabei ist wollte ich es mir sofort holen, aber dann hab ich das snippet gehört und das hat mich so garnicht überzeugt...

:(