Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rocawear.com

hotsauce
25.10.2005, 13:13
hät öpert vo eu scho mal uf rocawear.com chleider bstellt? würd gern wüssä ob das guet isch detä..so ausslieferigs mässig und priis. han nämlich vor mir diä deftigi pelz jagge zchaufä:)

thanks

Krumb Snatcha1
25.10.2005, 13:14
Original geschrieben von hotsauce
hät öpert vo eu scho mal uf rocawear.com chleider bstellt? würd gern wüssä ob das guet isch detä..so ausslieferigs mässig und priis. han nämlich vor mir diä deftigi pelz jagge zchaufä:)

thanks

nei nor agluegt, du gangster ey:D

K-Baller
25.10.2005, 13:33
han au scho mol drigluegt (aber länger her)
det mosch doch au per Kreditkarte zahle!!!!????

hotsauce
25.10.2005, 14:00
ja mini mum hät kreditcharte..aber voll zhert si lieferet innert 1-3 arbeitstäg..aber zahlsch 80 dollar..UPS express hehehehe

hät scho deftig G chleider..

Krumb Snatcha1
25.10.2005, 14:02
ja mini mum hät kreditcharte..aber voll zhert si lieferet innert 1-3 arbeitstäg..aber zahlsch 80 dollar..UPS express hehehehe

hät scho deftig G chleider..

denn muesch halt ned ups express ned ;)
losch d zöllner vo allne länder zwösche ch ond usa dini jagge aprobiere

K-Baller
25.10.2005, 14:03
hehe......mama kreditkarte :eek:

jo het scho no deftigi chleider ond soo............aber ebe.....chostet au dementrsprechend vel :blingblin

Aso wennds normal met USPS scheked gots doch au nor ca. 1 Woche:hmmm:

hotsauce
25.10.2005, 14:12
neee USPS isch bitch shit...han bi pickyourshoes mal en jordan schuä kauft..isch sicher 4wuche gange..diä akktualisieret d site voll nöd..das es nüm händ oder d grössene..voll dhurrensöhne..am schluss hani so libli über cho irgendwiä Big Pun grössi oder so..

@rocawear..

han mers jetzt bstellt..chasch nur UPS lieferig id schwiiz mache..entweder 3-7 täg 75 dollar oder so
und 1-3 täg 80 dollar..meine ich scheiss uf diä 5 dollar däfür hani ichs dopplet so schnell:)heheheh

ja es gaht so...so tüür is au nöd..gasch mal in züri in da soul oder so..en trainer 400.- und isch na gfälscht..verarsche chönt mi diä niggas neumet anderst..

Krumb Snatcha1
25.10.2005, 14:14
neee USPS isch bitch shit...han bi pickyourshoes mal en jordan schuä kauft..isch sicher 4wuche gange..diä akktualisieret d site voll nöd..das es nüm händ oder d grössene..voll dhurrensöhne..am schluss hani so libli über cho irgendwiä Big Pun grössi oder so..

@rocawear..

han mers jetzt bstellt..chasch nur UPS lieferig id schwiiz mache..entweder 3-7 täg 75 dollar oder so
und 1-3 täg 80 dollar..meine ich scheiss uf diä 5 dollar däfür hani ichs dopplet so schnell:)heheheh

ja es gaht so...so tüür is au nöd..gasch mal in züri in da soul oder so..en trainer 400.- und isch na gfälscht..verarsche chönt mi diä niggas neumet anderst..

lueg black bush@dave chapelle, we can't just trust some n***as
chauf halt nüme so g'd up chleider, aber ben au früehner nie in da soul, ech fend so g'd up shit vell z tüür :o ond muesch erscht no met vorurteil rächne :D

K-Baller
25.10.2005, 14:20
Jo de schisses e uf di 5 Bugs!!!!!!!! ond UPS esch de no sicherer........ond zahlsch de ke zoll me :o

De la soul............ :hater:

hotsauce
25.10.2005, 14:37
Original geschrieben von Krumb Snatcha1
lueg black bush@dave chapelle, we can't just trust some n***as
chauf halt nüme so g'd up chleider, aber ben au früehner nie in da soul, ech fend so g'd up shit vell z tüür :o ond muesch erscht no met vorurteil rächne :D

das mit dä vorurteil hät was..chan diä lüüt nöd ha wo mich nöd kennet und denket ich seg so eine vo dä 0815 umefigg ganxters wo arbeitslos isch..aber uf diä scheissi sowieso..find eifach d chleider geil und dä sound isch sowieso s geilstä..aber ja weni den so über 20gi bin wird sich dä style eh ändere...scho na hip hop aber nüm so mit fettä jagge und risä shirts:)heheh
mer isch nur 1x mal jung..

ja UPS rules..post etc.. chasch im arsch go suächä...uf diä hurrensöhne chasch nöd vertraue..

Krumb Snatcha1
25.10.2005, 14:45
Original geschrieben von K-Baller
Jo de schisses e uf di 5 Bugs!!!!!!!! ond UPS esch de no sicherer........ond zahlsch de ke zoll me :o

De la soul............ :hater:

ben kein hater, han ned gseit das seg scheisse, sondern s' esch eifach nöd min style :)
lieber lacoste ond so, jo ech weiss ben en spiesser :p

Krumb Snatcha1
25.10.2005, 14:47
das mit dä vorurteil hät was..chan diä lüüt nöd ha wo mich nöd kennet und denket ich seg so eine vo dä 0815 umefigg ganxters wo arbeitslos isch..aber uf diä scheissi sowieso..find eifach d chleider geil und dä sound isch sowieso s geilstä..aber ja weni den so über 20gi bin wird sich dä style eh ändere...scho na hip hop aber nüm so mit fettä jagge und risä shirts:)heheh
mer isch nur 1x mal jung..

ja UPS rules..post etc.. chasch im arsch go suächä...uf diä hurrensöhne chasch nöd vertraue..

ebe, ond wenn mol met öpperem redsch ond verzellsch was du so losisch, sägeds ech känne nor 50i ond eminem :)
ben au ned so alt, nonig 18i, aber ebe ergendwenn ben ech ab dem abcho, obwol ech emmer no air forces rocke ond polo shirts ;)

K-Baller
25.10.2005, 14:49
Original geschrieben von Krumb Snatcha1
ben kein hater, han ned gseit das seg scheisse, sondern s' esch eifach nöd min style :)
lieber lacoste ond so, jo ech weiss ben en spiesser :p

han jo ned de gmeint.............sondern mech :sorry:

Krumb Snatcha1
25.10.2005, 14:51
Original geschrieben von K-Baller
han jo ned de gmeint.............sondern mech :sorry:

mäld dech lieber uuf smallworld aa :)