Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ghetto/s ide schwiiz/dland/öland??

NA
26.10.2005, 02:00
isch mer grad chli langwillig und han denkt dasmer echli über das thema schnurre chönd...
wa meined ihr, gits ide schwiiz/dland oder öland ghetto/s??

ich persönlich finds en witz wen das eine uselat, nur scho wen eine seit das dbanlieus in frankriich richtig härti ghettos sind lachi e rundi..

aber isch ja nur mini meinig, wa meined ihr?

:dance: en wiitere geile aightgenossethread ;)

nobra
26.10.2005, 06:03
was klar isch du bisch unter 20gi und derb arschgfickt kid

Piarfründ
26.10.2005, 07:43
Original geschrieben von NA
isch mer grad chli langwillig und han denkt dasmer echli über das thema schnurre chönd...

ich persönlich finds en witz wen das eine uselat, nur scho wen eine seit das dbanlieus in frankriich richtig härti ghettos sind lachi e rundi..

frankriich het sehr wohl harti ghettos!!!a paar viertel nebe marseille sind echt struub!was d schwiiz abelangt, also ghetto wür i nid sega...aber he de thread wird eh widr a bööses umagehate...

doppelD
26.10.2005, 08:07
bisch scho mol in irgend e mä banlieu gseh???
mach ä wett würdisch nachher anders drüber denke.

NA
26.10.2005, 08:24
Original geschrieben von doppelD
bisch scho mol in irgend e mä banlieu gseh???
mach ä wett würdisch nachher anders drüber denke.

de kolleg isch brasilianer und chunt us rio, aso im vergliich banlieus vo frankriich und dfavelas in brasilie, sind dbanlieus gar nüt.

@nobra

ich bin unter 20i, und wen du das chindisch nennsch über so öpis zschnurre findis chli schrääg nöd?

isch ja öpis ernschts..

doppelD
26.10.2005, 08:25
aber bisch jetzt scho mol dört gseh???
bisch scho in brasil gseh???

oder verzellsch eifach was dä so ghörsch??

NA
26.10.2005, 08:27
aber bisch jetzt scho mol dört gseh???
bisch scho in brasil gseh???

oder verzellsch eifach was dä so ghörsch??

nei ich persönlich bin no nie in rio gsi, würd aber gern. ich seg ja au nöd das dbanlieus in frankriich nöd härt sind, eifach vergliiche mit de favelas in brasilie söts mer nöd..

doppelD
26.10.2005, 08:30

das isch doch dini ussag gseh???!!!???

NA
26.10.2005, 08:32
das isch doch dini ussag gseh???!!!???

ich han gseit, wemer dbanlieus in frankriich als RICHTIG HÄRTI GHETTOS alueget. und das isch nöd so!!

es isch nöd schön dete, wie ide sowjets in russland, aber mit brasilie döf mer das nöd vergliiche..

nobra
26.10.2005, 08:35
gsehschmann denn hät sich mini behauptig jo als korrekt lan usegstellt und so wie du über banlieus lachschlach i über die.
hey eifach so die junge sind zu dumm im kopf als das mo mit dene was rede chönt
umso ärmer sland umso härter ghettos tait was? denn döte wo zwüsched arm und rich dä grössti grabe bestoht isch au am meiste gwaltpotenzial vorhande.
und zum das usefinde muesch nöd froge welles ghetto am krasseste isch wie welle actionfilm goht am meiste ab nei du muesch dich nur mol mit em ursprung vom armuet befasse und denn logischi schlüss zieh.

doppelD
26.10.2005, 08:39
und ab wen isch den es ghetto so richtig härt???
wie definiersch du das den???

klar im verglich zu brasil stimmt das scho, aber ebe was isch härt, was isch es soft ghetto???

Krumb Snatcha1
26.10.2005, 09:14
und ab wen isch den es ghetto so richtig härt???
wie definiersch du das den???

klar im verglich zu brasil stimmt das scho, aber ebe was isch härt, was isch es soft ghetto???

sobald uuf verbräche agwiese besch zom öberläbe sägi, wil vom staat kei hilf z erwarte esch. wenn kein job chöntsch becho. sobald warmwasser ond elektrizität zo mangelwar werded.

I.C.S.
26.10.2005, 09:23
also i dem fall hetti sich d`diskussion um ghettos i de schwiz erledigt.

Original geschrieben von Krumb Snatcha1
sobald uuf verbräche agwiese besch zom öberläbe sägi, wil vom staat kei hilf z erwarte esch. wenn kein job chöntsch becho. sobald warmwasser ond elektrizität zo mangelwar werded.

doppelD
26.10.2005, 09:26
@Krumb Snatcha1

find ich ä gueti definition.
vorallem dr letzti satz seit so einiges.

Krumb Snatcha1
26.10.2005, 09:29
@Krumb Snatcha1

find ich ä gueti definition.
vorallem dr letzti satz seit so einiges.

nach dere definition wär demfall au scho ukraine s' ghetto, aber ech han doch gläse öpper heig gseit d sowjets in "russland" gsäched nor ned guet uus. ja egal. thx

Shorty
26.10.2005, 09:40
juhuu wiedermal soen fred wo's scho 5 mal git...die diskussion ändet wie alli andere au ime gehate wie alli andere au...ich chan die scheisse nüm ghöre...

:mad:

ReXuS
26.10.2005, 09:46
Mir nene Ghettos die örter, an dene di Arsch ufgrisse wird wen dich loh blicke tuech und faxe machsch, will die Type eifach kei Bock hend dini Frässi zgseh und Gäld bruche, darum wirsch au usgnoh. An örter, wo 18 19 oder 20 Jährigi im Benz, Sibner oder Porsche unterwägs sind und falls du ihne im wäg chunsch si dich ficke, kolleg. Oder psychopathe heimscheisser schwizer wo mitem Luftgwehr abeschiesse wen chinder dusse lärm mache. Oder so Drogekinder wo duredreie und zweimol hinterenenad en alte Maa am Bahnhof abesticht. Döt wo halt uf di Arsch luege muesch wen ussegohsch und echli Macht söttsch ha. Aber sunscht gseht alles schön us...

Ich weiss das nennt mer eigentli nid Ghetto aber wie wottis sunscht definiere? Wen ich so öppis als Ghetto definiere cha... den JOOO,
Prattele und Augarte RHF ghöre definitiv dezue.

BIATCH

doppelD
26.10.2005, 09:47
@Shorty

kei wunder wen öper es thema ufgrifft und eifach mol behauptet, will er halt ghört het....

easy, für mich isch die disk. over.

Refill System
26.10.2005, 10:10
so en pipimatz!

soundcheck
26.10.2005, 10:22
Original geschrieben von ReXuS
Mir nene Ghettos die örter, an dene di Arsch ufgrisse wird wen dich loh blicke tuech und faxe machsch, will die Type eifach kei Bock hend dini Frässi zgseh und Gäld bruche, darum wirsch au usgnoh. An örter, wo 18 19 oder 20 Jährigi im Benz, Sibner oder Porsche unterwägs sind und falls du ihne im wäg chunsch si dich ficke, kolleg. Oder psychopathe heimscheisser schwizer wo mitem Luftgwehr abeschiesse wen chinder dusse lärm mache. Oder so Drogekinder wo duredreie und zweimol hinterenenad en alte Maa am Bahnhof abesticht. Döt wo halt uf di Arsch luege muesch wen ussegohsch und echli Macht söttsch ha. Aber sunscht gseht alles schön us...

Ich weiss das nennt mer eigentli nid Ghetto aber wie wottis sunscht definiere? Wen ich so öppis als Ghetto definiere cha... den JOOO,

BIATCH

nur fahred ineme "ghetto" chuum 18, 19 & 20 järhigi ineme benz umä. ide schwiiz chan mer cars liecht lease.. da luegt au de staat zu dir. wie de krumba xseit hät.. bisch nöd uf verbräche aagwisä. i dä schwiiz mags vilich härt si z'basel, aber vergliche zu anderne städt gaz eus überall ide schwiiz super. wännt weisch wassi mein..

subtile
26.10.2005, 10:29
Also im mim alte Zimmer bi minre mum isch ebe scho no e deftigs ghetto... Das sötti mol go ufrume..

Wieso errinrisch mi dra vrdammt?!? :rolleyes: :eek:

:p

Aber ebe Thema usglutscht... Es git harti gegende ... aber ghetto in dr schwiz... weniger.

sly saloon
26.10.2005, 10:29
du lachsch über banlieues

lömmer die ussag mol im rum stoh

pôv' type

Mos
26.10.2005, 10:31
Gang emol uf St. Denis...(Vorort vo paris)

Mir in dr Schwiiz hän kei Ghetto..wenn kapiere dir das??
Immer das züüg welle missbruche...ewigs s gliche züüg

Ihr sind nit ganz bache wenn dir dänket dasses in dr schwiz e ghetto git..die wo würklich vo dört chömme würde euch dr Arsch ufrisse..

Scheiss Gangstergetue

toniqe77
26.10.2005, 11:04

es isch nöd schön dete, wie ide sowjets in russland

:confused:

Krumb Snatcha1
26.10.2005, 11:10
Original geschrieben von toniqe77

the fouler
26.10.2005, 11:15
wet mich nödals ober ghetto bueb usghä aber han bitz ahnig defo!

ich selber bin ein viertel brasilianer aber ebe mini grosseltere chömed usmä riichä viertel dötä! rio isch hart ganz klar!

aber marseille isch au hart uf e anderi art aber es isch döt au recht krass! mir sind es paar mal defo grennt!

frankfurt isch au ganz krass! azad gegend! und hamburg!

und ja i dä schwiiz und in austria gits nöd würkli sehr krassi gegende!

Krumb Snatcha1
26.10.2005, 11:18
Original geschrieben von the fouler

und ja i dä schwiiz und in austria gits nöd würkli sehr krassi gegende!

ben ganze ukrainer, ond de iidruck hani ergendwie au :D . aber ech dänk ned dass ukraine so übel esch wie brasilie.

BL4ZE
26.10.2005, 11:28
Hey Jungs... i bi säuber z Cabanna in Belo Horizonte (Brazil) 3 Wuche gwohnt, dert fahre ab de 10ä am abä keni Taxi meh häre u ke sou trout sich me uf d strass! Bi säuber are Schiesserei verbii glofä, und ha Ching i "Stofffätzä" uf dr Strass xe wisi mi mit trurigä abr erstuuntä Ougä hei agluegt (xeh äuä nid jedä Tag e grossä Blondä wissä)!
Aber das isch ds Ghetto xi, dFavelas wäre richtiger bezeichnet dürä Uusdruck "Slums"!
Wenn er euch chöit bim Fium "White Lines" (Belly) a di Szenä erinnerä, wo dr Jamaikaner z Kingston zum DMX seit "Das ist das Ghetto, nicht etwa die Slums, wenn du verstehst!" de wüsst dir wasi meinä!
d Banlieus z Frankrich si 100% Ghettos, ha erscht grad e Doku drüber xe! Aber was haut z Frankriich im Verhältnis es Ghetto isch isch z Brasilie no richtig schöni Wohngägend im Verhätnis äbe! Aber du muesch haut xeh wis denä Lüüt wo guet geit im Verglich zu denä wos nid guet geit! Das ganze mues mä Relativ xe, und mitem rescht verglichä!

Und gloub mir s Ghetto z Brasiliä isch shclimm gnue, d Favelas si aber no schlimmer und das verdient nid dr Namä Ghetto, das si nur no Slums!

Iz chöit dir mir verzeuä was dir weit, i has säuber xe, säuber erläbt, i weis dasi rächt ha!

Piis

PS: z Ghetto vo Bern (Siehe links unter Avater), mit däm ishc mini Wohnig gmeint!
:kiffer:

Francophon
26.10.2005, 11:35
So vo wäge Banlieus in Frankriich han ich öpis interessants gfunde:

Frankreichs Banlieues - Ghettos ähnelnde Vorstädte, die sich um alle größeren Städte ballen - kommen seit Monaten nicht zur Ruhe. Bereits seit Anfang der achtziger Jahre sind die Banlieues in regelmäßigen Abständen, meist im Frühjahr oder im Herbst, Schauplätze von Unruhen. Der Ablauf ist oft ähnlich: Am Anfang steht häufig der Tod eines Jugendlichen, der bei der Fahrt mit einem (tatsächlich oder vermeintlich) gestohlenen Auto oder bei einer Personenkontrolle durch Polizisten getötet wird. Doch in den letzten Jahren ist eine Verschärfung und Ausbreitung der Riots zu beobachten. Die letzten Monate und der Jahreswechsel markieren den bisherigen Höhepunkt der spontanen Ausbrüche in den Banlieues.

Im Roubaix, zwischen Lille und der belgischen Grenze, beginnt der "heiße Herbst" am 20. Oktober: Jugendliche, die zu einem Rap-Konzert unterwegs sind, können ohne Bezahlung nicht in den Bus einsteigen. Sie passen den von seiner Runde zurückkehrenden Bus ab, ein Molotowcocktail wird geworfen. Die Polizei nimmt zwei Jugendliche in einem "Problemviertel" fest.

In den folgenden Wochen weitet sich der Aufruhr auf mehrere Städte des Industriezentrums Nord-Pas de Calais aus. In La Seyne-sur-Mer bei Toulon werden am 11. November zwei Jugendliche auf einem Motorrad von einem Polizeifahrzeug überfahren, einer stirbt. Nur drei Nächte später kommt es in der Hochhaussiedlung Berthe zu Unruhen. Die Bereitschaftspolizei CRS trägt wesentlich zur Eskalation des Konflikts bei, ihr Einsatz ähnelt einer Strafexpedition: Tränengasgranaten fliegen, rassistische Sprüche fallen, Gummigeschosse werden eingesetzt.

Im elsässischen Mulhouse werden am 19. November drei Jugendliche festgenommen, die eine 21jährige sexuell belästigt hatten. Am nächsten Tag durchschlägt ein Geschoß ein Busfenster, die Buslinie wird mit Molotowcocktails beworfen.

Im Dezember geht's weiter: Ein junger Mann stirbt 40 Kilometer vor Paris bei einer Polizeisperre: Die Beamten hatten auf ihn geschossen, weil er nicht anhalten wollte. Er war den Polizisten persönlich bekannt, so daß diese ihn für sein Delikt - Fahren ohne Führerschein - auch am nächsten Tag hätten aufsuchen können. Zur selben Zeit tötet ein bereits zweimal wegen Dienstvergehen suspendierter Polizist in Lyon den 24jährigen Fabrice F., der kurz zuvor in einem Hochhausviertel bei Lyon verhaftet worden war. Er hatte dort einer Schlägerei zugesehen. In den folgenden Tagen kommt es in den Vorstädten von Paris und Lyon zwischen Jugendlichen und der Polizei zu einer Auseinandersetzung. In der Silversternacht schließlich werden in den Außenvierteln von Strasbourg rund 60 Autos abgebrannt, 30 Bushaltestellen und 20 Telefonkabinen zerstört. In Strasbourg waren bereits im Vorjahr insgesamt 570 Autos angezündet worden.

Die Hintergründe dieser Ausbrüche sind bekannt: soziale Perspektivlosigkeit, Fehlen gesellschaftlicher Orientierungspunkte, Ghettoisierung. Zumeist ist der Staat in den Banlieus ausschließlich in seiner repressiven Funktion anwesend, und auch dies nur in Form von Strafexpeditionen, wenn der alltägliche Krieg eines jeden gegen jeden sich verschärft. Ansonsten werden Bevölkerungsgruppen, die man an den Rand der Gesellschaft schieben möchte, sich selbst überlassen.

Wer es sich leisten kann, zieht weg, wer da bleibt, wird unter Angabe seiner richtigen Adresse keinen "vernünftigen" Job finden.

Das sind überhaupt ganz anderi verhältnis als mir si känned...s'isch e trurigi wält

Ruedi Snare
26.10.2005, 11:37
... läsäd äs buäch ...

ReXuS
26.10.2005, 11:43
Original geschrieben von Mos
Gang emol uf St. Denis...(Vorort vo paris)

Mir in dr Schwiiz hän kei Ghetto..wenn kapiere dir das??
Immer das züüg welle missbruche...ewigs s gliche züüg

Ihr sind nit ganz bache wenn dir dänket dasses in dr schwiz e ghetto git..die wo würklich vo dört chömme würde euch dr Arsch ufrisse..

Scheiss Gangstergetue
Wen die richtigi Definiton vo Ghetto aluegsch, den hesch rächt: ES GIT KEIS GHETTO IN DE SCHWIIZ! Aber alte, Gangstaz gits zimmli viel...ou jaaa...sehr viel.

@Soundcheck: Jo den säg mir ob das normal isch wen de Ha*** vo Prattele BL en CLK 320er und en Porsche Carrera fahrt und 20ig isch, aber kei Job het...isch das Leasing?? pffff ... ich kenn die jungz genau, Kolleg und was sie mache. Oder ob das leasing isch wen ich no im 2. Lehrjoor bevor ich 18 worde bin en ganz neue Cupra R geleischtet han.

nik
26.10.2005, 11:50
...wärdet erwachse

BL4ZE
26.10.2005, 11:52
Säges haut no mau!

Hey Jungs... i bi säuber z Cabanna in Belo Horizonte (Brazil) 3 Wuche gwohnt, dert fahre ab de 10ä am abä keni Taxi meh häre u ke sou trout sich me uf d strass! Bi säuber are Schiesserei verbii glofä, und ha Ching i "Stofffätzä" uf dr Strass xe wisi mi mit trurigä abr erstuuntä Ougä hei agluegt (xeh äuä nid jedä Tag e grossä Blondä wissä)!

Aber das isch ds Ghetto xi, dFavelas wäre richtiger bezeichnet dürä Uusdruck "Slums"!
Wenn er euch chöit bim Fium "White Lines" (Belly) a di Szenä erinnerä, wo dr Jamaikaner z Kingston zum DMX seit "Das ist das Ghetto, nicht etwa die Slums, wenn du verstehst!" de wüsst dir wasi meinä!

d Banlieus z Frankrich si 100% Ghettos, ha erscht grad e Doku drüber xe! Aber was haut z Frankriich im Verhältnis es Ghetto isch isch z Brasilie no richtig schöni Wohngägend im Verhätnis äbe! Aber du muesch haut xeh wis denä Lüüt wo guet geit im Verglich zu denä wos nid guet geit! Das ganze mues mä Relativ xe, und mitem rescht verglichä!

Und gloub mir s Ghetto z Brasiliä isch shclimm gnue, d Favelas si aber no schlimmer und das verdient nid dr Namä Ghetto, das si nur no Slums!

Iz chöit dir mir verzeuä was dir weit, i has säuber xe, säuber erläbt, i weis dasi rächt ha!

Piis

PS: z Ghetto vo Bern (Siehe links unter Avater), mit däm ishc mini Wohnig gmeint!

:kiffer:

Dontom
26.10.2005, 11:56
sobald uuf verbräche agwiese besch zom öberläbe sägi, wil vom staat kei hilf z erwarte esch. wenn kein job chöntsch becho.
Wo lebsch du?
Gits i de Schwiz au und nöd selte....viellicht nöd i dim Dorf..

Krumb Snatcha1
26.10.2005, 11:58
Original geschrieben von Dontom
Wo lebsch du?

sozial- & arbetsamt, begreff wo in ghettogägende völlig främd send, entweder hälfed der dert die verwandte oder du verrecksch. nor zom das klarstelle.

EphToDaRhyme
26.10.2005, 11:59
Usglutschts Thema.. Suechfunktion benütze..

I.C.S.
26.10.2005, 12:51
wo läbsch du?

wemer natürli zu stolz isch um hilf aznäh.. känne au so öper, die lüt sind denn aber würkli sälber schuld.

isch denn natürli alles en frag vo de asprüch, isch klar dasmer mit sozialhilf kei grossi sprüng chan mache. denn setmer sich aber frage warum mer überhaupt sozialhilfeempfänger worde isch und villich dete de hebel asetzte anstatt anderne lüt eventuell ihres läbe z`versaue. de simmer aber wider bim hirn und das fähl hald eifach oft..

Wo lebsch du?

casa
26.10.2005, 12:57
schön redet ihr darüber!

habt ihr nichts sinnvolleres zu tun?

Mos
26.10.2005, 12:59
Wen die richtigi Definiton vo Ghetto aluegsch, den hesch rächt: ES GIT KEIS GHETTO IN DE SCHWIIZ! Aber alte, Gangstaz gits zimmli viel...ou jaaa...sehr viel.

Ich weisses..nur d froog isch bruchts das in dr schwiz??
Dört wos richtige Gangsterz het gits au Armuet, die würde die füre gram gras ztod schloh willsi nüt zverliere hänn..aber dä chasch do nit bringe

Ruedi Snare
26.10.2005, 13:09
gönd eu gschidr mol go schlau machä, was ghetto überhaupt isch, wo d'urschprüng sind ... ich han nämlich s'gfühl dass än grossteil do gar kei ahnig hät über was sie do blablaäd ...

Dontom
26.10.2005, 13:10
Original geschrieben von I.C.S.
wo läbsch du?

wemer natürli zu stolz isch um hilf aznäh.. känne au so öper, die lüt sind denn aber würkli sälber schuld.

isch denn natürli alles en frag vo de asprüch, isch klar dasmer mit sozialhilf kei grossi sprüng chan mache. denn setmer sich aber frage warum mer überhaupt sozialhilfeempfänger worde isch und villich dete de hebel asetzte anstatt anderne lüt eventuell ihres läbe z`versaue. de simmer aber wider bim hirn und das fähl hald eifach oft..
Nur gits au Lüt wo nie werded Sozialhilf gseh...

ReXuS
26.10.2005, 13:13
Original geschrieben von Mos
Ich weisses..nur d froog isch bruchts das in dr schwiz??
Dört wos richtige Gangsterz het gits au Armuet, die würde die füre gram gras ztod schloh willsi nüt zverliere hänn..aber dä chasch do nit bringe
Du weisch nid was für kranki lüüt es do git. Wen ich dir spaar gschichte würd verzelle was eine vo minere Verwandte do in de Schwiz alles gmacht het, würsch wüsse was für Kranki lüüt es git. De Typ het das bruucht, er isch illegal do gsi, 19 joor alt, de Vater isch unte gstorbe und er het für 5 Köpf müesse luege will er de ältischt gsi isch vode gschwüschterti und d'Muetter totchrank. Dem isch alles scheiss egal gsi, nur um an Geld zcho. Es git aber no die sorte wo eifach us Fun, dich dusse gsehnd, und du gfallsch ihne nid, sie mitem Auto ahalte, dich abschlönd, portmonai klaue und wiiter fahre.

BL4ZE
26.10.2005, 13:15
sozial- & arbetsamt, begreff wo in ghettogägende völlig främd send, entweder hälfed der dert die verwandte oder du verrecksch. nor zom das klarstelle.

Wenn das d definition vom Ghetto sich de läb i drin, oder warum het mini Fründin bis jez no keni leischtigä vom RAV übercho siteme Haube jahr schaffet si wider u für das haube jahr vorher het si nüt übercho, obwohl si immer aues sofort so erlediget het wis verlangt isch worde, einzig grund , dr exarbeitgäber het es formular nid usgfüut und keni Lohnabbrechnige gmacht! u wäg däm chunnt si ke gäud? wen si nid bi mir würd wohnä weisi o nid was si hät gmacht, wenn si säuber e wohnig het gha wärsi die jez sicher los...

u jez geiz üs beidnä finanziell sehr shclecht, weil mir es haub jahr vo eim Lohn hei müessä läbe, u mind. di letscht wuche vom Monet hei mir aubä ke rappe me gha. so viu zum Thema z Schwizzersystem funktioniert guet!d Schwizzer si nur i eirä Disziplin guet: Papierverbruuch! Papierkramm genau! aber füehrä duets zu nüt!

PS: Arbeitsgricht het o nid chönnä/wöuä häufä!

zMz
26.10.2005, 13:34

... oder öland ghetto/s??

öland und ghettos??? kaum...da war ich da ists friedlich:

http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96land

http://www.skandinavien.de/Laender-Regionen/Schweden/Oeland.html

Grüsse

touriZt

NA
26.10.2005, 14:14
Original geschrieben von sly saloon
du lachsch über banlieues

lömmer die ussag mol im rum stoh

pôv' type

ich han gseit, ich lache über dbanlieus vo frankriich weni die mit brasilie vergliiche..

lueget es mag si, das das en scheissthread isch und die einte wieder meinet "oh nei, wieder so scheiss gangstergetue" aber das isch mer egal. ich han de thread wele öffne zum vo oi ghöre, obs ide schwiiz/dütschland/öschtriich ghettos git (eui meinig) ICH SEGE JA DASES NÖD SO ISCH..

en kolleg wo vo rio chunt, hät mer es paar gschichtli verzellt.. han fascht müese chotze..

"in brasilie wirsch für 1 real verschosse"
"8,9,10 jährigi wo mit knarre umelaufet und lüüt usnehmet, abstächet, verschüsset"
"ganzi strandstriich werdet usgno"
"a konzert vo baile funk konzärt (brasilianische hiphop) isches normal wen lüüt verschosse werdet und verletzti gits immer. gangs wo a so konzert sich gägesiitig verschüsset"

er hät biser 6i gsi isch dete gwohnt, zwar nöd grad imene slum aber nöd wiit devor entfernt..

mit dem wort GHETTO mues mer eifach echli ufpasse.. will wen eine mir verzellt dases in dütschland ghettos git , den häter eifach kei ahnig...
oder ebe ide schwiiz..

ide schwiiz mags härti gegende ge (geili erläbnis) aber nieeeee nieee mals ghettos..

scheinwerfer
26.10.2005, 14:38
Original geschrieben von Ruedi Snare
gönd eu gschidr mol go schlau machä, was ghetto überhaupt isch, wo d'urschprüng sind ... ich han nämlich s'gfühl dass än grossteil do gar kei ahnig hät über was sie do blablaäd ...

WORD!

ihr schnurred alli zeme puuri scheisse.

I.C.S.
26.10.2005, 14:50
so. das (http://www.dhm.de/lemo/html/wk2/holocaust/warschau/) wär denn es richtigs ghetto. für was de begriff (da ine) teilwis brucht wird.. isch eifach ned würdig für die arme lüt wo das mitgmacht händ.

sly saloon
26.10.2005, 14:51

das hesch gseit homie. also was vertreisch mi wort

BL4ZE
26.10.2005, 14:56
HHjaah! ;)

wet mau so paar hobbyschwitzergängschter uf brasiliä ids Ghetto steckä, genau so wisi hie agleit si hiphop klamottä usw. mau luege, wi langs geit bis si entweder nackt oder nackt&Tod si! ;)

i bi natürlich z cabanna o nid so umegloffä wi hie! ha es schwarzes switcher shirt angha, di eutischtä Air Force 1(ha nüt angers ;) ) wo scho löcher ide sole hei u putzt hanise xtra nid! und hose hani z brasilie kouft, noname türlich! Schmuck hani ir schwitz gla!

1isch simer abr i usgang da bini mit s par lüüt vo dert use, ha so chli shcöni hosä an gha u e Rado Fälschig, abr äbe di chleider hani aui z brasil kouft, jedä het das xe!
u de simmer eifach immer ersch am morge uf di 4-5i hei cho, den ischs nümm so gfährlich xi, abr d taxi si immer no nid häre gfahre, aus bus nä u heim loufä!

1isch si mir iz kino xi, nachem kino ca. 11i simer ufe bus, dä isch aber nid di glich route gfahre um die ziit, isch z gfährlich, därum hei mir no chli witer müessä loufä, ja da si üs haut so zwe type entgäge cho mitere knarre ir hang, u wo mir uf glicher höchi si xi, si sie ine Bar (Garage mit Getrank) mini ex (brasilianerin, isch dört ufgwachse) het grad wöue drvo rennä, wo si d knarre (automatik, weis nid was für eini, ömu e grossi! ;-) ) het xe. u i säge zu ihre so: tue eifach nüt drgliche, easy wiiterloufe ja nid i panik grate, de simer obe i di nächshct gass ine und heis ghörä chlepfä! 3mau, u d musig isch weg xi.

dr eint het mir när verzeut das e wuche vorher e d bulle 2 "Ganschter" hei ershcosse nachdem einä e cop het erschossä.

dört louft jedä cop au cops o verkehr reglä mitere schuss sichere veschtä umä, jedä! au im Stadtzentrum!

Ja, so öppis muesch erläbt ha, und xe, vorher hesch ke ahnig o nid vo viumä oder vo erzähligä! das fahrt i!

BL4ZE
26.10.2005, 15:01
gönd eu gschidr mol go schlau machä, was ghetto überhaupt isch, wo d'urschprüng sind ... ich han nämlich s'gfühl dass än grossteil do gar kei ahnig hät über was sie do blablaäd ... .

Original geschrieben von I.C.S

so. das wär denn es richtigs ghetto. für was de begriff (da ine) teilwis brucht wird.. isch eifach ned würdig für die arme lüt wo das mitgmacht händ.

mä cha nid e tegscht läse u när weis mä was es Ghetto isch! niemer wo nid somnä ort isch xi weis was es Ghetto würklech isch! spiut ke rolle ob in frankriich oder Brasil! u wemä eis Ghetto het xe, so wi ig, chani glich nid säge wis im Ghetto z Frankriich isch!

@scheinwerfer i weis vo was dasi redä, das isch ke puuri schiesse!

Fletsch
26.10.2005, 15:07
Hey währ s krassiste Ghetto kännt hät imflall de längsti Penis!! Jeahjeah

Dasch wieder sonen "ha vom Kolleg vom Kolleg ghört" Thread.

De unterschied zwüsched da und döte isch das die us de Ghetto weg wend und bi ois wird s Ghetto verherlicht! Also hämmer kei richtigi!

und tschüss

sonix
26.10.2005, 15:11
Original geschrieben von Fletsch

De unterschied zwüsched da und döte isch das die us de Ghetto weg wend und bi ois wird s Ghetto verherlicht! Also hämmer kei richtigi!

arm aber wahr.. :rolleyes:

Ruedi Snare
26.10.2005, 15:11
Original geschrieben von BL4ZE
mä cha nid e tegscht läse u när weis mä was es Ghetto isch! niemer wo nid somnä ort isch xi weis was es Ghetto würklech isch! spiut ke rolle ob in frankriich oder Brasil! u wemä eis Ghetto het xe, so wi ig, chani glich nid säge wis im Ghetto z Frankriich isch!

@scheinwerfer i weis vo was dasi redä, das isch ke puuri schiesse!
hey junge ... weisch, s'"ghetto" bzw. s'wort "ghetto" hät än urschprung ... machdi mol schlau über das

... ich han nöd behauptät dass ich weiss wiäs imnä "ghetto" isch oder so was ähnlich ...

... aber z'vil lüüt i dem thread händ überhaupt kei ahnig was do für sch¬%ss* usälönd ...

Krumb Snatcha1
26.10.2005, 15:13
hey junge ... weisch, s'"ghetto" bzw. s'wort "ghetto" hät än urschprung ... machdi mol schlau über das

... ich han nöd behauptät dass ich weiss wiäs imnä "ghetto" isch oder so was ähnlich ...

... aber z'vil lüüt i dem thread händ überhaupt kei ahnig was do für sch¬%ss* usälönd ...

klär doch die onwössende uuf, o snareus!

BL4ZE
26.10.2005, 15:16

stimmt

Dasch wieder sonen "ha vom Kolleg vom Kolleg ghört" Thread.

i weis ja nid obs dir iz hirni gschneit het, oder was, abr i has nid nötig am kolleg sim kolleg sini gschicht verzeuä! i weiss scho wasi erläbt ha. und i bi froh dasis erläbt ha, es het mi veränderet!

abr was söus

sonix
26.10.2005, 15:19
stimmt

i weis ja nid obs dir iz hirni gschneit het, oder was, abr i has nid nötig am kolleg sim kolleg sini gschicht verzeuä! i weiss scho wasi erläbt ha. und i bi froh dasis erläbt ha, es het mi veränderet!

abr was söus

BL4ZE
26.10.2005, 15:20

U wen när dä tegscht hesch gläse weisch när wis im ghetto abgeit u bisch dr ghettoexperte, genau!

du weisches ershc wen dört bisch xi!

ghetto het hüt e ganz angeri bedütig aus zu SS Ziitä! und es Ghetto z Brasiliä isch sicher viu derber aus es DLand 2Weltchriegs Ghetto isch xi!

Krumb Snatcha1
26.10.2005, 15:21
Wenn das d definition vom Ghetto sich de läb i drin, oder warum het mini Fründin bis jez no keni leischtigä vom RAV übercho siteme Haube jahr schaffet si wider u für das haube jahr vorher het si nüt übercho, obwohl si immer aues sofort so erlediget het wis verlangt isch worde, einzig grund , dr exarbeitgäber het es formular nid usgfüut und keni Lohnabbrechnige gmacht! u wäg däm chunnt si ke gäud? wen si nid bi mir würd wohnä weisi o nid was si hät gmacht, wenn si säuber e wohnig het gha wärsi die jez sicher los...

u jez geiz üs beidnä finanziell sehr shclecht, weil mir es haub jahr vo eim Lohn hei müessä läbe, u mind. di letscht wuche vom Monet hei mir aubä ke rappe me gha. so viu zum Thema z Schwizzersystem funktioniert guet!d Schwizzer si nur i eirä Disziplin guet: Papierverbruuch! Papierkramm genau! aber füehrä duets zu nüt!

PS: Arbeitsgricht het o nid chönnä/wöuä häufä!

muesch min post uuf de 1.siite läse, han nie bhauptet die vo der zitierti passage seg d definition! ond das esch halt en schpezielle fall!

BL4ZE
26.10.2005, 15:21
Original geschrieben von sonix

Liis eifach mau dr ganz thread düürä bevor di senf drzue gisch, oder immerhin au mini Posts, de weisch wi das gmeint isch!

BL4ZE
26.10.2005, 15:23
muesch min post uuf de 1.siite läse, han nie bhauptet die vo der zitierti passage seg d definition! ond das esch halt en schpezielle fall!

Ja i know, ha meh mau wöuä zeigä dases o ir schwiiz nid jedem guet geit u trotzdem chunnt er ke hilf u trotzdem läbt er NID im Ghetto!

ruffneck
26.10.2005, 15:25
U wen när dä tegscht hesch gläse weisch när wis im ghetto abgeit u bisch dr ghettoexperte, genau!

du weisches ershc wen dört bisch xi!

ghetto het hüt e ganz angeri bedütig aus zu SS Ziitä! und es Ghetto z Brasiliä isch sicher viu derber aus es DLand 2Weltchriegs Ghetto isch xi!

hey
entspann dich
und denk nochmal drüber nach...

du vergleichst hier gerade brasilianische favelas und slums mit dem warschauer ghetto mein junge...

I.C.S.
26.10.2005, 15:27
er hät ja gschribe gha daser demit sini wohnig meint. vermuetli wird sie ned gad ordentli si.

Original geschrieben von sonix

@BL4ZE: demit hanich die überkrasse homies gmeint wo eine uf ghetto möched. isch eifach zimmli fähl am platz. das isch fasch so als würdsch de holocaust oder russischi gulags verharmlose.

ich bi nie i eim gsi und werdes vermuetli au nie sie, macht mi überhaupt ned a.

edit: demit sind doch meischtens eifach ned so suber, kriminelli gägende gmeint. miteme ghetto hät das nüd z`tue (i üsem land)

sonix
26.10.2005, 15:28
i bi villicht nid imne ghetto ufgwachse, oder bi je einish i eim gsi, aber mi best kolleg isch brasilianer und dert ufgwachse bis 15ni, und daher chani mir doch e biz wiit vorstelle wies dert zue u här geit, i meine, är muesses wüssä oder ?!.. meh hani u woti nid sägä, für das bini zwenig informiert, um die diskussion wiiter zfüehrä.. es thema i dem stil, chasch sowieso nid diskutiere hie!

BL4ZE
26.10.2005, 15:28
Original geschrieben von ruffneck
hey
entspann dich
und denk nochmal drüber nach...

du vergleichst hier gerade brasilianische favelas und slums mit dem warschauer ghetto mein junge...

shco wider einä wo zersch schribbt när list u wes guet chunnt när no dänkt!

liis mau au mini posts hie, ha klar u dütlich gschribbä das mes äbe nid cha vergliiche!

ruffneck
26.10.2005, 15:33
shco wider einä wo zersch schribbt när list u wes guet chunnt när no dänkt!

liis mau au mini posts hie, ha klar u dütlich gschribbä das mes äbe nid cha vergliiche!

habe alle deine posts zu diesem thema gelesen und zitiere

BL4ZE:
...............................................................
...und es Ghetto z Brasiliä isch sicher viu derber aus es DLand 2Weltchriegs Ghetto isch xi!
................................................................

also entspann dich...

Francophon
26.10.2005, 15:36

Du arme fisch, wänn das dini meinig isch, tuesch mer leid.

BL4ZE
26.10.2005, 15:36
@sonix
Ja di kolleg wirds sicher wüsse, aber du nid, wen ers dir verzeut ischs wie wend e film übernes ghetto gsesch oder e tegscht drüber lissisch, du dänksch zwar es muess sicher hert si, aber du gspürsches nid! wens säuber erläbsch den gspürsches, füehlsch wi sich di lüüt dert füehlä, xehsch aus real u 3D das isch angers! gloub mir, o we di kolleg no so viu verzeut, du weisch nüt! du weisch nur gschichtli, wie das es isch! es berührt di nid!

das isch z gliche wie wenn du no nie e tote mönsch heshc xe, und im Fernseh xesch anduurend, NAchrichte mit Tote, es berüehrt di nid so krass, du denksch es würd die nie so krass berüehrä. wen aber irgendöpper Tot vor dir ligt, egau ob verwanndt oder unbekannt, den gspürsches! ershc denn! weisch wini meinä?

scheinwerfer
26.10.2005, 15:38
de richtig uusdruck für das wo ihr meined isch slum...

so ganz nebebii...

I.C.S.
26.10.2005, 15:42
du widersprichsch dir sälber im punkt wo du verteidigsch.. :rolleyes:

woni im zivildienst gsi bin imene wohnheim isch dete eine gstorbe.. isch würkli kei tolli erfahrig gsi :(

@sonix
Ja di kolleg wirds sicher wüsse, aber du nid, wen ers dir verzeut ischs wie wend e film übernes ghetto gsesch oder e tegscht drüber lissisch, du dänksch zwar es muess sicher hert si, aber du gspürsches nid! wens säuber erläbsch den gspürsches, füehlsch wi sich di lüüt dert füehlä, xehsch aus real u 3D das isch angers! gloub mir, o we di kolleg no so viu verzeut, du weisch nüt! du weisch nur gschichtli, wie das es isch! es berührt di nid!

das isch z gliche wie wenn du no nie e tote mönsch heshc xe, und im Fernseh xesch anduurend, NAchrichte mit Tote, es berüehrt di nid so krass, du denksch es würd die nie so krass berüehrä. wen aber irgendöpper Tot vor dir ligt, egau ob verwanndt oder unbekannt, den gspürsches! ershc denn! weisch wini meinä?

BL4ZE
26.10.2005, 15:46
habe alle deine posts zu diesem thema gelesen und zitiere

BL4ZE:
...............................................................
...und es Ghetto z Brasiliä isch sicher viu derber aus es DLand 2Weltchriegs Ghetto isch xi!
................................................................

also entspann dich...

auso was isch mit däm???? hesch das o gläse? @francophon too, im u nachem 2te Weltkrieg si sicher huere derb schlimmi sache abgangä, abr d Ghettos aleini, si chum shclimmer gsi aus d Ghettos z Brasilie oder z Afrika! i ha immerhin 1 vo beidnä xe, u du?

BL4ZE
26.10.2005, 15:48
du widersprichsch dir sälber im punkt wo du verteidigsch.. :rolleyes:

woni im zivildienst gsi bin imene wohnheim isch dete eine gstorbe.. isch würkli kei tolli erfahrig gsi :(

wo widersprichi mir säuber?

ruffneck
26.10.2005, 15:51
auso was isch mit däm???? hesch das o gläse? @francophon too, im u nachem 2te Weltkrieg si sicher huere derb schlimmi sache abgangä, abr d Ghettos aleini, si chum shclimmer gsi aus d Ghettos z Brasilie oder z Afrika! i ha immerhin 1 vo beidnä xe, u du?

shit
du meinst das wirklich ernst, oder??????

BL4ZE
26.10.2005, 15:52
@schiinwärfer

das hani oscho probiert z erkläre:

BL4ZE
26.10.2005, 15:58
shit
du meinst das wirklich ernst, oder??????

100%

klar churz nachem chrieg wo aues vershcossä u zerstört isch xi, ischs sicher krasser xi, überau toti umegläge, aber das chaishc chum us Ghetto bezeichnä so xehts überall nach jedäm chrieg us! und usserdäm stärbe z brasiliä jedä Tag lüt, weg hunger, gwalt oder was o immer, ja ide Slums läbesi i "Hüttli" us wellblech meh nid! z DLand hei sicher nie soviel lüüt müesse i Wellblech hüttenä läbe!

i säge nid dases ds DLand weniger shclimm isch xi, wemä Bedänkt was fürnä Läbensstandart di Lüüt isch si gwöhnt xi, aber d Ghettos alei, eifach d umständ was d lüüt hei, isch nid z verglichä! u mir redä ja hie vo Ghettos u nid vom Chrieg!

I.C.S.
26.10.2005, 15:59
du figgsch ume vo wäge es chan niemerts urteile über ghettos wiler ned dete gsi isch. das isch korrekt. glichziitig stellsch du fescht das d`ghettos in brasilie schlimmer sind als z.b. warschau. bisch demfall scho älter, oder? oder heschs garned gseh? demfal dörfsch ned urteile.. ned so schwär, oder?

wo widersprichi mir säuber?

BL4ZE
26.10.2005, 16:01
Aja usserdem het denä öpper ghoufä, shcüsch würds ja z DLand ging no so usxe! z brasilie hiuft dir niemmer, vilich hei die au ke hoffnig me ka, aber es isch wider ufbout, z brasilie hesch ke hoffnig weils keni git wen im slum oder Ghetto bisch, wirsch zu 99.99% immer dert blibe! z Dütschland si sie irgendwie wider usecho, wi xeit schüshc wärs je jez immer no so!

I.C.S.
26.10.2005, 16:03
so junge, langsam redsch du vo sache wo du kei schimmer häsch. 3/4 vo minere verwandschaft hed de chrieg in dland 1:1 miterläbt, zerscht i de städt, nachher sind vo de russe gflüchtet. was die mir verzellt händ.. dä wärsch froh gsi wend es wällblächhüttli gha hetsch wo ned vom nägschte tüfflüger zerschosse worde isch.

langsam laberisch würkli nurno bullshit.

DLand hei sicher nie soviel lüüt müesse i Wellblech hüttenä läbe!

i säge nid dases ds DLand weniger shclimm isch xi, wemä Bedänkt was fürnä Läbensstandart di Lüüt isch si gwöhnt xi, aber d Ghettos alei, eifach d umständ was d lüüt hei, isch nid z verglichä! u mir redä ja hie vo Ghettos u nid vom Chrieg!

windoof
26.10.2005, 16:04
hmmm ja sie sind scho usem warschauer ghetto cho..... aber den witer id kz.... und ja den verrekt.... gseh da nüt schöns

BL4ZE
26.10.2005, 16:06
du figgsch ume vo wäge es chan niemerts urteile über ghettos wiler ned dete gsi isch. das isch korrekt. glichziitig stellsch du fescht das d`ghettos in brasilie schlimmer sind als z.b. warschau. bisch demfall scho älter, oder? oder heschs garned gseh? demfal dörfsch ned urteile.. ned so schwär, oder?

i figge nid ume, i probiere öpis zerkläre, ihr figget mich a!

ja hesch rächt das chamer us widerspruch bezeichnä! i weis nur nachem chrieg hets Hoffnig gä, wenn z Brasilie im Slum bisch gitz keni! auso was isch schlimmer?

ligt haut vilich o dran dasis säuber ha xe, u mir schlecht cha vorsteue dases no schlimmers cha gä aus so scheisse dran zsii u z wüsse das sich das nie ändere wird!

Francophon
26.10.2005, 16:07
100%

klar churz nachem chrieg wo aues vershcossä u zerstört isch xi, ischs sicher krasser xi, überau toti umegläge, aber das chaishc chum us Ghetto bezeichnä so xehts überall nach jedäm chrieg us! und usserdäm stärbe z brasiliä jedä Tag lüt, weg hunger, gwalt oder was o immer, ja ide Slums läbesi i "Hüttli" us wellblech meh nid! z DLand hei sicher nie soviel lüüt müesse i Wellblech hüttenä läbe!

Junge wie würsch du dich fühle wänn mer dich und dini familie deportiert, in en andere Stadtteil, de dänn mit fette muure dicht macht und seit du häsch kei rächt meh will du kein mänsch bisch?

Ich dänk in brasilie isch d'armuet für d'gwalt verantwortlich. Aber damals hät mer d'lüüt eifach arm gmacht, enträchtet , zämetribe und igschlosse. Das isch es Ghetto und wie sch gseit worde isch si das in brasilie slums und kei ghettos

I.C.S.
26.10.2005, 16:08
na ja, sägemers so: du hesch es hämmerli oder ähnlichs gno, bisch inen ruine ine und häsch vo no ganzi ziegelstei s`kaputte zügs wäggklopf. jahrelang, bis dini stadt wider einigermasse usgseh hät. klar, es hät ufbauhilf gä. aber glaub mal ja ned das die allierte soldate gross ghulfe händ oder gross für rächt und ornig gsorgt händ. eher im gägeteil. i dem punkt sind gschichtsbüecher ned würkli zueverlässig..

villich lieds ja au z.t. a de mentalität vo de lüt, kei ahnig.

Aja usserdem het denä öpper ghoufä, shcüsch würds ja z DLand ging no so usxe! z brasilie hiuft dir niemmer, vilich hei die au ke hoffnig me ka, aber es isch wider ufbout, z brasilie hesch ke hoffnig weils keni git wen im slum oder Ghetto bisch, wirsch zu 99.99% immer dert blibe! z Dütschland si sie irgendwie wider usecho, wi xeit schüshc wärs je jez immer no so!

BL4ZE
26.10.2005, 16:14
Original geschrieben von windoof
hmmm ja sie sind scho usem warschauer ghetto cho..... aber den witer id kz.... und ja den verrekt.... gseh da nüt schöns

was mit denä lüüt gmacht worde isch, u was mit ihne passiert isch isch, verdammt huere schlimm! das isch klar! da hani o nüt izwände, de brasilianer wird so öppis wahrschinlech wiitgehend erspart, eventuell wirsch vomnä gangshcter umbracht, abr nid ghängt, isch ja klar! aber z Ghetto säuber het mit de KZ um Chrieg ke ifluss! z Ghetto isch eifach nid so schlimm xi, wenns nid e Hitler hät gä, hete si e chance gha! auso isch iz da z Ghetto tschuld oder dr Hitler?

und was heisst das?

z brasiliä isch nid irgendöper spezifisch druf us di jez iiz ghetto steckä u när z umbringä, mä isch dert geborä, und mä blibt dert! für immer!

d Judä si wäg somnä Idiot (plus z Volk) hingrichtet wordä!
z Brasiliä wirsch u. U. eifach iz Ghetto geborä!

Francophon
26.10.2005, 16:18
Ghetto heisst, sie sind igsperrt worde. Sie händ nirgends chönne hi, händ kei rächt meh kah, erscht rächt wos id ghettos cho si. DAS SÖLL NÖD SO SCHLIMM SI?

BL4ZE
26.10.2005, 16:21
Original geschrieben von Francophon
Junge wie würsch du dich fühle wänn mer dich und dini familie deportiert, in en andere Stadtteil, de dänn mit fette muure dicht macht und seit du häsch kei rächt meh will du kein mänsch bisch?

Ich dänk in brasilie isch d'armuet für d'gwalt verantwortlich. Aber damals hät mer d'lüüt eifach arm gmacht, enträchtet , zämetribe und igschlosse. Das isch es Ghetto und wie sch gseit worde isch si das in brasilie slums und kei ghettos

Ajo? und z Brasilie werde d lüüt nid eifach i Siedlige bracht ohni wasser u Strom? nei gäu wärde si nid!

und no öppis hie in ischs ums Ghetto gange nid ume chrieg, vom chrieg hani ke blasse, richtig, abr es isch ja um z Ghetto gange, das ishc ja dr Punkt, mir chöi ja schüsch no dr Bürgerchrieg z Afrika mit drii nä! oder? es geit um Ghettos u Slums, nid um Chrieg!!!!

I.C.S.
26.10.2005, 16:23
mer chönt jetzt natürli säge, dass wenn sie eifach würdet ufhöre sich umzbringe, ihri lag sich ned würd verschlächtere. oder? ..villich würds läbe sogar echli läbenswärter werde und mer chönt s`problem vo de armuet aga.. nur so en gedanke.

was mit denä lüüt gmacht worde isch, u was mit ihne passiert isch isch, verdammt huere schlimm! das isch klar! da hani o nüt izwände, de brasilianer wird so öppis wahrschinlech wiitgehend erspart, eventuell wirsch vomnä gangshcter umbracht, abr nid ghängt, isch ja klar! aber z Ghetto säuber het mit de KZ um Chrieg ke ifluss! z Ghetto isch eifach nid so schlimm xi, wenns nid e Hitler hät gä, hete si e chance gha! auso isch iz da z Ghetto tschuld oder dr Hitler?

und was heisst das?

z brasiliä isch nid irgendöper spezifisch druf us di jez iiz ghetto steckä u när z umbringä, mä isch dert geborä, und mä blibt dert! für immer!

d Judä si wäg somnä Idiot (plus z Volk) hingrichtet wordä!
z Brasiliä wirsch u. U. eifach iz Ghetto geborä!

BL4ZE
26.10.2005, 16:25
Mir ischs eigentlich nur drum gange, das miteme tesgctli läse nid weisch was es Ghetto isch! ob iz das es hütigs Ghetto z Brasilie isch oder s Ursprüngliche Ghetto z DLand, spiut ke rouä!

Scheisse isch beides!

und niemer sött so müessä Läbe!

Francophon
26.10.2005, 16:26
Wos id ghettos cho sind häts ja nonig chrieg gha. In andere Länder häts ja afangs nöd gstört das Jude i Ghettos bracht werde, nationalsozialismus isch s'grössere problem gsi. Isch ja us dütscher sicht alles mit rächte dinge zue und her gange, will das eifach die noie gsetz gsi sind, sie händs sozsäge legal gamcht

I.C.S.
26.10.2005, 16:27
ghettos, armuet, gwalt, chrieg, gier, ..gad alles hand in hand unds einte chönti ned ohni s`andere.

und no öppis hie in ischs ums Ghetto gange nid ume chrieg, vom chrieg hani ke blasse, richtig, abr es isch ja um z Ghetto gange, das ishc ja dr Punkt, mir chöi ja schüsch no dr Bürgerchrieg z Afrika mit drii nä! oder? es geit um Ghettos u Slums, nid um Chrieg!!!!

s`thema wäred ja eusi "ghettos" gsi. da mir ja scho usegfunde händ dases sowas bi eus ned gid (usser mer definiert um was es ghetto isch) chan de thread eigentlich gschlosse wärde.

doppelD
26.10.2005, 16:28
... gits jetzt in dr schwitz es ghetto????:D

BL4ZE
26.10.2005, 16:28
mer chönt jetzt natürli säge, dass wenn sie eifach würdet ufhöre sich umzbringe, ihri lag sich ned würd verschlächtere. oder? ..villich würds läbe sogar echli läbenswärter werde und mer chönt s`problem vo de armuet aga.. nur so en gedanke.

Das wär möglich ja, nur, würdsch du nid wed nüt hesch vilich o mau überlegä einä umzlegä damit wieder 2 wuche länger öppis z bissä hesch? und hesch vilich no e familie z ernähre...!?

Leider geit z Problem vo dr Armuet dert niemer a, du mueshc säuber luege!!

I.C.S.
26.10.2005, 16:31

nei

BL4ZE
26.10.2005, 16:33

Ja wi xeit, mini Wohnig! :kiffer:

@Franco

ja ds Brasilie empfindets dr Staat o für richtig de onehin shco arme lüüt aues wosi no hei wäg znä usä usserhaub vor stadt i siedlige z stecke wos ke Strom u Wasser git, nur damit d Armuet ir Stadt chli zrügggeit!?!?!

Francophon
26.10.2005, 16:41
Verdammti dräcksregierig...Ich chan das eifach nöd verstah

mir isch es num drum gange dass de begriff ghetto nur i eim zämehang korräkt isch und das isch zur ziit vom NS und de Judeverfolgig

Krumb Snatcha1
26.10.2005, 16:42
Ja wi xeit, mini Wohnig! :kiffer:

@Franco

ja ds Brasilie empfindets dr Staat o für richtig de onehin shco arme lüüt aues wosi no hei wäg znä usä usserhaub vor stadt i siedlige z stecke wos ke Strom u Wasser git, nur damit d Armuet ir Stadt chli zrügggeit!?!?!

wot ja ned fronte, aber ech frog mech ob das während dim churze uufenthalt alles häsch chönne gseh

I.C.S.
26.10.2005, 16:44
isches eigentli nahvollziebar was für honks de begriff entfrämdet händ? isch das hand in hand mit de glorifizierig gange?

Original geschrieben von Francophon
Verdammti dräcksregierig...Ich chan das eifach nöd verstah

mir isch es num drum gange dass de begriff ghetto nur i eim zämehang korräkt isch und das isch zur ziit vom NS und de Judeverfolgig

I.C.S.
26.10.2005, 16:49
die praxis isch scho lang bekannt. für das muesch ned det use gsi sie..

wot ja ned fronte, aber ech frog mech ob das während dim churze uufenthalt alles häsch chönne gseh

windoof
26.10.2005, 16:49
Ghetto isch för mi wen zum Bispil ide Stadt Züri würd es gebiet vilicht ide Grössi vo 4 quadratkilometer würd umuret werde.... den würdme irgendwelchi lüt detine stecke z.b anhand de nationalität oder istellig usgsuecht.... die hetted den kei recht me.... chönted sich nur uf dem gebiet bewege..... und ja es würdet zueständ herrsche da chame sich nid vorstelle....

för mich gits hützutags nur slums..

aber ja beides isch scheisse... u ich chamer beides nid vorstelle

peace

doppelD
26.10.2005, 16:50

das ha ich mich au scho gfrogt

Krumb Snatcha1
26.10.2005, 17:01
die praxis isch scho lang bekannt. für das muesch ned det use gsi sie..

er esch ja glaub chli en ahänger vom sartre ond seit, du mueschs gseh ha bevors glaubsch. wie au emmer.

BL4ZE
26.10.2005, 17:14
Mann Mann sit dir so dumm oder düet ihr nur so???

mä brucht nid dert häre z ga für z wüsse wie

"die praxis isch scho lang bekannt. für das muesch ned det use gsi sie.. "

isch

oder das mär weiss das mä lüüt i Siedlige het gsteckt!

das hani shco vorher gwüsst,
abr gwüsst wases heisst im Ghetto z si, hani ersch woni dert bi xi! wenn ching xehsch hungerä, und life schiessereie erläbsch!
Ja i bi nur churz dert xi, und i säge o nid dasi jez e Ghetto junge bi, nie, aber i has xe i has gspürt, und ja i weis trotzdem nid wis isch wemä dert läbt, bi ja nur churrz dert chli gwohnt!
das isch das woni vo afang a ha gseit! abr ja...

z wort "Ghetto" wird shco lang überau uf dr welt brucht

Aja und @dä wo fingt die wo Ghetto hei verfrömdet si deppä...

Muurä müessä nid us Beton u stein bestah, (überleg dir das mal)
für Brasilianer si d Muure da , si chöi dert nid wäg! si si im Ghetto igsperrt, si hei ke Gäud um nöime häre z ga! si xe usem ghetto, aber chöi nie dert wäg ga!

zimlich hert!

Auso trifft dr Begriff "Ghetto" nid doch zue????

aber es het doch ke sinn mit euch... scho nur weil dir ja nie aues läset! da wird eifach grad mau vou konteret u aues stimmt nid, was dr anger seit u eui vorstellig isch di beshct, obwou ihr ja eigentlich nüt heit xe!

doppelD
26.10.2005, 17:28
yo alter.
entspannnn mol chräftig.
nimms nit z'persönlich.

BL4ZE
26.10.2005, 17:32
@doppelD

i nimes o nid persönlich, i bi o nid sauer uf einä da inä! i has eifach nid gern wemä mir z wort im muu umdräit!!!

doppelD
26.10.2005, 17:36
.... eifach entspanne :kiffer:

$Langstrass$
26.10.2005, 17:55
Original geschrieben von ReXuS

BIATCH

boah augarte isch ja bronxx!bin scho par mal det gsi!en fuck ghetoo!!was wiso?wils det 3 wohnhochhüser het od was?nur zur info wohnhochhüser sind ide schwitz türer als normali wohnige..aiaia würkli wen dlüt seged ds langstrass und zh 4 keis ghetto sind den au nöd din dorf det..wil was im kreis 4 abghat mit droge und nutene usw chash nöd mit dim dorf vergliche,ab trzdem seged mir dem nöd ''ghetto''!es ghetto isch de ehamlige LETTE gsi ds chasch sogar mit slum vergliche!

dergent
26.10.2005, 18:00
mal schauen was wikipedia dazu sagt: http://de.wikipedia.org/wiki/Ghetto

so nach wikipedia habt ihr was den begriff angeht beide etwas recht... :)

doch das warschauer ghetto mit dem ghetto in brasilien zu vergleichen. naja da schauderts mir einfach... oder willst du hier allen ernstes den gesamten holocaust verharmlosen? du kannst hier nicht einfach äpfel mit birnen vergleichen. beides ist/war brutal und menschenunwürdig... doch sollte man kein ghettoranking aufstellen und am wenigstens vergleichen im stile von: mein ghetto ist krasser als dein ghetto...

irgendwie macht doch einem dieser ganzer ghetto-glorifizierungs-boom nachdenklich ...

Dontom
26.10.2005, 18:43
Wötrer änderet halt ihri bedütig...
Ghetto isch au es Wort wo nöd nur die ursprünglich bedütig gha het.

Ghetto i de Schwiz? Nei
De Lette het mer sicher chöne als Ghetto bezeichne, aber das het sich ja jetzt alles verschobe/usgwitet/verteilt...
Ghettos gits hüt weder da, na in Dütschland oder Östrich.
Aber au da gahts halt nöd ohni Gegende wos übel lauft..Wiemer die wott nenne da döffmer jetzt strite "Problemviertel", "soziali Brennpünkt"..

NA
26.10.2005, 19:06
und wieder gat ddiskusion total i die falsch richtig, läset doch plx mal de thread name, den die erschte paar posts und den die letschte, gsender no zämähäng???

bliibet plx bim thema und chömed nöd mit chrieg und warschauer ghetto, das hät mit de hütige ghettos 1. nüt me ztue und isch 2. e beleidigung für die mänsche wo dete händ müese stärbä und dverwandte wo hüt no liidet..

L Ba
26.10.2005, 19:24
1000x gehört.

jedem sis ding. i läb nid im ne ghetto, doch mir si arm, das isch tatsach.

Knight
26.10.2005, 19:29
aber es het doch ke sinn mit euch... scho nur weil dir ja nie aues läset! da wird eifach grad mau vou konteret u aues stimmt nid, was dr anger seit u eui vorstellig isch di beshct, obwou ihr ja eigentlich nüt heit xe!
haha hammergeil wie du dich sälber beschribsch.

DU seisch mer söll nöd über ghettos urteile wämmer's nöd kännt. genau DU seisch nachher das s'ghetto in warschau nöd so derb wie brasilie isch.
s'wird dier gseit wie dumm das isch, du checksch es nöd und nachher beklagsch DU dich über lüüt wo nie alles läsed.

naja.

... läsäd äs buäch ...
bescht bitrag da.

BL4ZE
27.10.2005, 10:54
Hie bitte no mau für alli! Bitte genau düräläsä!

Original geschrieben von tm.jaruh

doch das warschauer ghetto mit dem ghetto in brasilien zu vergleichen. naja da schauderts mir einfach... oder willst du hier allen ernstes den gesamten holocaust verharmlosen? du kannst hier nicht einfach äpfel mit birnen vergleichen. beides ist/war brutal und menschenunwürdig... doch sollte man kein ghettoranking aufstellen und am wenigstens vergleichen im stile von: mein ghetto ist krasser als dein ghetto...

irgendwie macht doch einem dieser ganzer ghetto-glorifizierungs-boom nachdenklich ...

gilt o a "Knight"(Rider)

das isch ja genau z Problem, mir ischs mit mine Biiträg nie drum gange Ghettos z verglichä, i ha eifach dämlich gfunge wo dr eint het gschribbe wen itz dä Bricht vom Warschauer Ghetto lisisch, weisch när bscheid! z Ghetto z Brasilie isch öppis vöuigs angers, passt aber genau so ufe Begriff "Ghetto" weil di mönsch dert vo angere Muurä igsperrt wärdet aus vo Muurä us Stei u Beton!
Mä chas nid verglichä, aber da s lüüt git hie ine wos umbedingt hei müesse cerglichä hani eifach gfungä, das d Umständ vom Wahrschauer Ghetto chum so schlimm si wi die ide Slums z Brasilie!
Natürlich wemä d hinrichtige, dr Chrieg, die Tote und au das drzuerächent ischs bestimmt mindestens so schlimm xi, das isch ja klar! es isch nur hie um Ghettos gange u gloub nid mau ums Wahrschauer Ghetto, das isch e spezielle fau!
Vergliche chamer das sicher nid!

i Ha eifach gfungä das di disskusion völlig am Thema verbii isch gange, ursprünglich ishcs mir drum gange z zeigä das z Ghetto ir schiiz eso nid git, o z D u Öland nid, d Banlieus z Frankriich chame jedoch sehr wohl us Ghetto bezeichnä, abr natürllich ischs ke verglich zumnä Brasilianische Ghetto! u d hani us Zuesatz erwähnt das me sich das vom ghöre sägä, u dokus-läsä oder luegä, nid cha vorsteue wis im Ghetto isch, nur wemä so wi ig mau dert isch xi us säuber het xe, weis mä wis dert geit!

i glorifiziere Ghettos überhaupt nid, ha nie öpis dergleichen xeit, niemmer sött müessä imne Ghetto läbe, aber i bewundere di Lüüt wo dert si u nid wäg chöi, was si sich aues säuber ufbouä, und trotzdem schaffä, mängisch viu meh Läbesfreud zha aus mir wo "aues" hei!

I ha würklech niemer wöue beleidige weni ha xeit z wahrschauer Ghetto sig weniger krass xi aus das z Brasilie, i ha eifach denkt hie in geitz ja um Ghettos u nid ume chrieg, und bi vo de Umständ vom Ghetto usgange, nid uf d hiinrichtige etc. Das wo mit de Judä isch passiert isch öppis vom schlimmschte vo je isch passiert! das isch gloub eh klar!

Mi verglich isch nur cho, weil öppert angers, isch ja egal wär das isch xi, het mit verglichä agfange, und gmeint wemer de e tegscht liist de weis mä de was z Ghetto genau isch! mit Wörter chame das gar nid beschriibe!

Piis

Krumb Snatcha1
27.10.2005, 10:56
[QUOTE]Original geschrieben von Dontom
Wötrer änderet halt ihri bedütig...
Ghetto isch au es Wort wo nöd nur die ursprünglich bedütig gha het.

Ghetto i de Schwiz? Nei
De Lette het mer sicher chöne als Ghetto bezeichne, aber das het sich ja jetzt alles verschobe/usgwitet/verteilt...
Ghettos gits hüt weder da, na in Dütschland oder Östrich.
Aber au da gahts halt nöd ohni Gegende wos übel lauft..Wiemer die wott nenne da döffmer jetzt strite "Problemviertel", "soziali Brennpünkt"..

früehner hets no andersch tönt, aber egal :hmmm:

m.i.s_newera
27.10.2005, 11:09
der begriff ghetto hat irgendwie einen viel zu starken einfluss jeder der ghetto hört denkt an ein bild (höchstwahrscheinlich aus NY) und keiner überlegt weiter das ghetto auch eine einstellung sein kann/ist
"das ghetto lebt in all diesen jungen leuten" saad (ccn 2)
ich finde diese aussage sehr treffend und zum ghetto hype klar is das erst seit aggro berlin aber vielleicht machen die jungs auch einfach auf etwas wahres aufmerksam
ich bin der meinung wir haben also in der schweiz sehr wohl ghettos
und zwar in jeder stadt jeder von euch war schon mal inem viertel wo's nich grade einladend war und er weiss das da z.b drogen getickt werden das da die leute mit wenig bis gar kein einkommen leben und das es da vergleichsweise "anders" zu und her geht ich wette es gibt überall crews, squads, gangs wie ihr wollt die den tarif durchgeben und jeder weiss das er mit denen nicht ficken darf
und jeder weiss das das handy und die kohle weg ist wenn sie kommen

naja meine meinung

BL4ZE
27.10.2005, 12:50
@newera

Ghetto muss nicht unbedingt Gangstergetue heissen, oft führen aber Ghetto umstände zu Verbrecherischen Handlungen der Menschen die im Ghetto leben da sie nur die wahl zwischen Verbrechen ausüben oder verhungern haben!

Crews,Gangs und Drogen verticken heisst noch lange nicht das das jezt n Ghetto ist!

I.C.S.
27.10.2005, 15:54
@BL4ZE: mit dem postete link übers warschauer ghetto hanich keinesfalls welle säge dasich weis wies imene ghetto zue und härgad. ich ha dir nur welle zeige was s`ghetto ursprünglich für en bedütig hed und ichs eifacah entwürdigend finde wie mit dem begriff zitwis umgange wird. wenn du mini räschtliche biträg ganz gläse hetisch wüsstisch das au will mini meinig hanich mehrmals ufzeigt. egal.

dis brasilianische ghetto ischs hertischte ghetto wo gid, das hämmer jetzt alli gläse. guet. zum glück bisch du scho überal gsi und kännsch alles, au de widerspruch isch dir scho ufzeigt worde.

@m.i.s_newera: bisch scho mal in berlin gsi? ich bin dete nienets blöder agluegt worde als weni in züri oder luzärn am abig im usgang bin. das sind ganz "normali" gägende, hald eifach chli abgfuckt + e huufe usländer mit de logische soziale spannige. isch schlimm gnueg, aber die berliner übertriebed würkli masslos nach minere erfahrig.

und ja, lüt wo die abziend gits würkli überall. ich ha gott sei dank no nie das zwifelhafte vergnüege gha aber ich känn paar lüt wo in zug und umgäbig usgrumt worde sind, isch demfall au ghetto!?!

wird langsam eifach lächerlich.. ich wüsst gärn mal wie alt die lüt sind wo da diskutiered.

Dontom
27.10.2005, 16:06
@BL4ZE: mit dem postete link übers warschauer ghetto hanich keinesfalls welle säge dasich weis wies imene ghetto zue und härgad.
Bisch det gsi wettsch säge? :hmmm:

@m.i.s_newera: bisch scho mal in berlin gsi? ich bin dete nienets blöder agluegt worde als weni in züri oder luzärn am abig im usgang bin. das sind ganz "normali" gägende, hald eifach chli abgfuckt + e huufe usländer mit de logische soziale spannige. isch schlimm gnueg, aber die berliner übertriebed würkli masslos nach minere erfahrig.
Naja...Berlin? Viel Usländer? Im Schnitt grad mal 13% und s höchst öpe 30

burkinafaso
27.10.2005, 16:31
ghettos = gegende wo d Wohnige billig sin, abgfuckt ussehn, d Lüt nit grad e bürojob hän, d rappe e par mol mien umdreie bevor si investiere usw....

Paris, Berlin, Spanie, Italie(nit fertig bauti hüüser, wohnblockbaute usw.) - kasch nit vrgliche mit Züri kReis 4 oder Klaibasel, oder augarte oder Längi

und trotzdäm hän si sache gmeinsam...

Krumb Snatcha1
27.10.2005, 16:36
Bisch det gsi wettsch säge? :hmmm:

Naja...Berlin? Viel Usländer? Im Schnitt grad mal 13% und s höchst öpe 30

in kreuzberg send aber öppe 65% türke, füehlsch dech wie in ankara, eifach nöd so schön wie ankara halt

Jimi Jones
27.10.2005, 16:41
Ghetto hi oder her.

As git verschidani Arta vo Ghettos.

Bronx, Brooklyn: Sind halt dia wo ma am meischta kennt und au durch Rap no viel populärer worda sind.

Südafrika: Das Ghetto döt isch a völlig anderi gschicht, i meina au noch der Aphartheit gits immer no verarmti und vernochlässigti 100% vo schwarza bevölkerta viartel.

Brasilia: Do muass ma nit viel säga.

Bangkok: öt han i das mit eigana auga erlebt. Du fahrsch praktisch immer an irgend welcha slums vorbi wenn ins ikaufszentrum gosch.

Aber all dia bispill sind nur durch dverarmig und vernochlässigti so worda und deswega sait ma däna viartel GHETTO. In dr Schwiz geltet a Stadt für hobby Gangster als Ghetto wenn es a rot liacht bezirk, viel droga und es ab und mol a nochricht git wo a knarra oder as messer erwähnt wird.

Mini meinig isch in dr schwiz gits kei ghetto und au kei hoods oder so aber es git definitiv überall in dr schwiz örter wo es nit grad empfellens wert isch allei mit 18 karat gold kettali umazlaufa.

BL4ZE
27.10.2005, 17:35
@I.C.S
Nei i dänke nid das i im hertischte Ghetto z Brasilie bi xi, sgit no viu herteri, u ide Slums bini o nid xi... zur Info Slums isch z nachscht töifere nachem Ghetto!
Also, i ha aber eis würklechs Ghetto xe, i meine mit Armuet, Verbrechä das di es Taxi nid mau häre fahrt vor Angscht, Gwalt, Schiessereiä, kaputti, gruusigi Hüüser, ohni Fänschter, teilwis ke Strom, und und und.
Aber das isch keineswegs z shclimmschte Ghetto, meischtens passiere aber i Slums weniger verbräche aus i Ghettos, da ide Slums ou mit Verbräche sowieso nüt z Hole isch, aus wen dert einä Ueberfallsch bringt dir das gar nüt, weil er eh nüt het!

BL4ZE
27.10.2005, 17:38
Ajo no öppis I.C.S i gib dr vou recht, i cha mir o shclecht vorsteuä das z Berlin würklichi Ghettos het, man di ganze Aggros spilä das huere uf, weil si gern wi ihri Vorbilder vo Uebersee wettä si! Bern Bethlehem wo i wohne isch o nid grad z gälbe vom ei, d hüüser xe o shitty us, mind.80% usländer etc. trotzdäm isch das kes Ghetto! Aber mir gfauts dert, i chumä dert e 3.5 Zimmer wohnig für das Geld woni schüsch imne angere Viertu z Bern öpe e 1.5 Zimmer überchäm! easy!

Ruedi Snare
27.10.2005, 19:59
also guät ... i dem thurgauer kaff wonich här schtämm häts ziitwiis um di 70% usländeraateil gha (i dä 80er, i dä 90er häts abgnoh und wo di eint fabrik denn ihri pfortä gschlossä hät, isch dä aateil denn relativ schnäll chli abä ... mir händ abär no immer vil usländer ... prozentateil vo hüt kanni aber nöd) ... demfall han ich au im ghetto gwohnt bzw. bin im ghetto ufgwachsä?? :rolleyes:

... ich find hald immerno, dass mä begriffgschicht nöd so eifach chan uschlammärä wiä das teils lüüt machäd ... denn fangtmä ebä au aa anänand verbiizredä, verschiäbt realitätsebänä usw. ...

und leudde, i dä schwiiz git definitiv wedär gheotts, slums oder suscht no was ... wennschon "soziale brännpünkt" oder so ähnlich, aber isch mir jo scho klar, dass das denn z'wenig street isch ... ;)

Shidda
27.10.2005, 20:16

definier mal ghetto ...

NA
27.10.2005, 20:27
Original geschrieben von Shidda
definier mal ghetto ...

armi lüüt wo kei arbet händ, uf de straas läbet. fascht andauernd dsirene ghörsch, lüüt verschosse/abgstoche/usgraubt/agfiggt wärdet, junkies, dealer, bordells, nuttä.
wo chinde go bättle gönd/müend, shice hüüser, abgfickti straasä und und und...

das isch so öpe mini definition vo ghetto, aber wie scho eine gseit hät, isch ghetto es "ungnaus wort". wen ich zb emene brasilianer säge würd "langstraas isch ghetto" würd de sich id hose seiche.

dschwiiz hät 10000000% keis ghetto, sowie au dütschland und öschtriich keis hät.

so gägende wie dlangstraas, bethlehem, chliibasel sind mich eifach "schlächti gegende oder so ähnlich :D"

uf jede fall passiert au ide langstraas sehr vil shit, ich vom mo-fr de ganz tag dete. mer gset halt scho vil eländ und scheisse.. aber ebe

scheinwerfer
28.10.2005, 09:32
viele dumme leute streiten über ein dummes thema.

das nennt ihr diskussion.

sly saloon
28.10.2005, 09:36
Original geschrieben von scheinwerfer

und du hesch d weisheit mit löffle gfresse:hmmm:

NA
28.10.2005, 20:33
Original geschrieben von scheinwerfer

was isch den für dich e diskusion? :wtf:

rip_gäpper
01.11.2005, 15:20
armi lüüt wo kei arbet händ, uf de straas läbet. fascht andauernd dsirene ghörsch, lüüt verschosse/abgstoche/usgraubt/agfiggt wärdet, junkies, dealer, bordells, nuttä.
wo chinde go bättle gönd/müend, shice hüüser, abgfickti straasä und und und...

LMFAO!! zVel us ghetto felme gseh, was, ond jetzt wotsch das met de Schwiiz vergliiche ond wel grad dHärtischt definition vo "Ghetto" ufgschrebe hesch glaubsch ir schwiz gez keis. KID!

PS: erfeut beni, dass dini Definition vo Ghetto ned Land/kaff esch we die hötige Jugendliche Säged "jo min pappi hed e saufarm ergendwo im Ghetto, yo"

one8seven
01.11.2005, 16:22
mini meinig;

i dä schwiiz gits kei ghetto---->es giit sozial schwachi gegendä....in dütschland gitz au kes ghetto, aber goht denn scho no andersch ab!
zb. braunschweig---->quartier "klein istanbul"....det findsch ez kein einigä dütschä oder allgemein chemnitz wo der vorchunsch, als ob dä chriäg erscht siit 2min verbi wär....denn schöneberg in berlin, etc....isch dementsprechend au krimineller und gwalttätiger döt.

----->aber ghetto assoziär i für mi scho andersch, als das won i kenn.

aber no es stuck herber, find i denn no d'favelas!

eigentlich, sött mer froh si, dass mer "kei ghetto" hend und es guets sozialsystem hend (tüür aber kein verhungeret).

m

scheinwerfer
01.11.2005, 16:35
was isch den für dich e diskusion? :wtf:

mer chan nöd e diskussion über es thema füehre, wenn dhälfti ned mal weiss was de uusdruck im titel heisst...