Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Drei Schießereien, vier Tote

ill_uminate
27.10.2005, 10:17
SCHWEIZ

Drei Schießereien, vier Tote

Es war ein blutiger Mittwoch: In der Schweiz haben sich an einem Abend an verschiedenen Orten drei Schießereien ereignet. Dabei kamen vier Menschen ums Leben, einer wurde schwer verletzt.

Bex/Basel/Rapperswil - In Bex im Kanton Waadt eröffnete ein Autofahrer gestern Abend bei einer Polizeikontrolle das Feuer auf zwei Beamte, die zurückschossen und den Mann töteten. Einer der beiden Polizisten erlag anschließend seinen Verletzungen, sein Kollege wurde ebenfalls schwer verletzt. In Rapperswil wurde eine junge Frau im Restaurant eines Einkaufszentrums erschossen, der Täter wurde einige Stunden später festgenommen. Die Polizei geht von einer Beziehungstat aus. In Basel wurde vor einer Bar ein 65-jähriger Türke mit einem Schlagstock verprügelt und erschossen. Einer der beiden Täter wurde festgenommen. Die Hintergründe der Tat waren zunächst unklar.

http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,381886,00.html

ill_uminate
27.10.2005, 10:18
Original geschrieben von ill_uminate
Einer der beiden Polizisten erlag anschließend seinen Verletzungen, sein Kollege wurde ebenfalls schwer verletzt.

ohh arme cops!

Phôe
27.10.2005, 10:23
na ist ja langsam "alltag", auch hier.krass, doch da verwundert mich gar nichts mehr, mittlerweile.

wieder n paar neue kandidaten für mich

schubiman
27.10.2005, 10:29
Original geschrieben von Phôe
na ist ja langsam "alltag", auch hier.krass, doch da verwundert mich gar nichts mehr, mittlerweile.

wieder n paar neue kandidaten für mich

was alltag? spinnsch??? :p
isch ja zu übel, dei, wenn das alltag wirdi uswandre (hmm, wo ischs no ruhig??)
hoffe ds sind zuefäll worde, keh bock uf so fuck.

ReXuS
27.10.2005, 10:32
Türke hend immer Familiäri Problem wo sie sich am schluss eifach erschiesse. Ok bi albaner isches au viel eso..

Sit en Türk minere Kollegin mitten is Gsicht gschosse het bini ich gar nümme guet zspräche uf so sache. 16 joor alt gsi verdammt.

Phôe
27.10.2005, 10:38
Original geschrieben von schubiman
was alltag? spinnsch??? :p
isch ja zu übel, dei, wenn das alltag wirdi uswandre (hmm, wo ischs no ruhig??)
hoffe ds sind zuefäll worde, keh bock uf so fuck.

ehm luegsch au mal tagesschau oder lisisch villicht mal en zitig?villicht sinds am tag ned 4 Toti durch schüsserei, abers gad gnueg würi meine!

chasch ja zude amisch peoples uf pennsylvania det isch sicher na ruhig:p

Doc.Schiwago
27.10.2005, 10:50
Original geschrieben von ReXuS
Türke hend immer Familiäri Problem wo sie sich am schluss eifach erschiesse. Ok bi albaner isches au viel eso..

Sit en Türk minere Kollegin mitten is Gsicht gschosse het bini ich gar nümme guet zspräche uf so sache. 16 joor alt gsi verdammt.

:bluepunk: damn strub was es amigs für mänsche git.
was isch mit dem passiert?

DeeFly
27.10.2005, 10:55

come on, alltag i dä schwiiz isch nach wie vor schaffeschaffeschaffe, fluglärmgägner und hii und daa mal n Bergstiigerunfall.

aber äs wird immer me, häsch wohl rächt...

ill_uminate
27.10.2005, 11:00
Original geschrieben von DeeFly
come on, alltag i dä schwiiz isch nach wie vor schaffeschaffeschaffe, fluglärmgägner und hii und daa mal n Bergstiigerunfall.

aber äs wird immer me, häsch wohl rächt...

nit alles stoht in de ziiti oder kunt am TV! ignorant!

DeeFly
27.10.2005, 11:09

ohh yeaaahh boooyyyy, the streets ich weiss, the streets!

ich säg ja dass immer me wird, insofern bisch du ignorant vo mim post.

ill_uminate
27.10.2005, 11:11
Original geschrieben von DeeFly
ohh yeaaahh boooyyyy, the streets ich weiss, the streets!

ich säg ja dass immer me wird, insofern bisch du ignorant vo mim post.

ebe somit passiert so öbis schwiizwiit täglich! deefly uf jede!

Phôe
27.10.2005, 11:18

ebe da chund na dezue!

momentan schiints mer vorallem nachemne "mann bringt seine familie um und tötet sich anschliessend selbst" boom!

d wält isch sick, und das isch nüt nois!

ill_uminate
27.10.2005, 11:23
ebe da chund na dezue!

momentan schiints mer vorallem nachemne "mann bringt seine familie um und tötet sich anschliessend selbst" boom!

d wält isch sick, und das isch nüt nois!

und wie aber lüt sehnds anderi nit! oder ignorieres eifach...kei ahnig wenn no nie driegloffe bisch chaschs jo au nit wüsse, somit deefly bisch entschuldigt!

Phôe
27.10.2005, 11:32
@illu: ja klar, entweder sinds die wo chrankhaft autopsie uf rtl 2 lueged und bi jedem zwüschefall etc. gönd ga glotze, oder die andere wo d auge eifach zuemached.

chund mer grad en spruch in sinn woni mal füren arbet verwändet han:

i`ve seen it all
i`ve heard it all
i`ve said it all

but i`ve done........................

..........nothing.

soviel zur ignoranz vo de gsellschaft.

ReXuS
27.10.2005, 11:33
Original geschrieben von Doc.Schiwago
:bluepunk: damn strub was es amigs für mänsche git.
was isch mit dem passiert?
De hend sie irgendwo im Oschte den verwütscht, kei plan was jetz ablauft. Aber d'Yasmin isch tot...und chund nümme zrugg.

Den no de Hueresohn Jugo wo Visar erschosse het. Ja qi be piqken e nones ja qifsha!!!

Ill het recht, es passiert so viel, aber fascht niemerts bechunts mit.

schubiman
27.10.2005, 11:34
ehm luegsch au mal tagesschau oder lisisch villicht mal en zitig?villicht sinds am tag ned 4 Toti durch schüsserei, abers gad gnueg würi meine!

chasch ja zude amisch peoples uf pennsylvania det isch sicher na ruhig:p

klar gits ap und zue schüssereie, aber nöd immer staht was ide ziitig. gester isch e schüsserei gsi vome chliine chind wo sind brüeder verschosse hät, vorgester öpis imne club...
aber 4 toti a eim tag allei durch schüssereie isch abnormal deftig...

lug, hörmer uf mit streets... ich wohn au imne chliine ghetto wo's ap und zue mal chlöpft, aber alltag isches nöd! (nei, nid k4)

aber ds stimmt, ignoriere dörfmes nöd, das isch s'übelste. täter sii isch ei sach, zwüsse wer de täter isch und nüt drgäge mache isch gliich schlimm! d'wält chan eim echt truurig stimme...

DeeFly
27.10.2005, 11:42
somit deefly bisch entschuldigt!

merci gängschter!

LKB
27.10.2005, 11:43
isch definitig kei alltag i dä schwiz.
susch chömeter zu mir cho wohnä. do werdät d lüt no mit füscht bearbeitet und nöd mit schusswaffä.

usserdem, solangs familiestriit sind find is ehrlichgsait gar nöd so verheeränd. i minerä familie han i nämlich kei angst, dass sowas passiert.

ill_uminate
27.10.2005, 11:46
Original geschrieben von DJ LKB

aber uf jede! schwiiizwiiit bezoge! isch das wort so kompliziert!? sölli e zeichnig mache!?

deefly!:D

Phôe
27.10.2005, 11:54
susch chömeter zu mir cho wohnä. do werdät d lüt no mit füscht bearbeitet und nöd mit schusswaffä.

usserdem, solangs familiestriit sind find is ehrlichgsait gar nöd so verheeränd. i minerä familie han i nämlich kei angst, dass sowas passiert.

hallo was labberst denn du für ne scheisse bitte?

"dänn findis gar nöd so verheerend, bi minere familie hani da nämmli kei angscht"

soviel zum thema ignoranz.

es dreht sich eben leider gottes nicht nur alles um dich.und hast du vieleicht schon mal dran gedacht das du vielleicht mal zufälliger weise an der falschen zeit am falschen ort sein könnte?bespilesweise bei ner familie bei der das eben "passieren könnte"?? das ist die typische schweizer bünzli einstellung, und wenn cih so sachen höre schäme ich mich richtig schweizerin zu sein: "mir passierts ja eh nicht"

und klar hast du recht das vieleicht nicht genau jeden tag vier leurte erschossen werden, aber erlich gesagt finde ich es schon krass wenns nur einer ist, ab wann wird das für dich alltag?wo liegt hier die grenze zwischen "zwischenfall" und "allltag"?

das sumiert sich alles und wie ich schon mal erwähnt habe, es geht ja nicht nur um schiessereien, da gibt es acuh noch häusliche gewalt, totschlag etc...

aber eben sollange es einem ja nicht betrifft ists ja nicht weiter "verheerend" gell?!:rolleyes:

das solltest vieleicht mal noch überdenken!

LKB
27.10.2005, 11:59

"dänn findis gar nöd so verheerend, bi minere familie hani da nämmli kei angscht"

es dreht sich eben leider gottes nicht nur alles um dich.und hast du vieleicht schon mal dran gedacht das du vielleicht mal zufälliger weise an der falschen zeit am falschen ort sein könnte?bespilesweise bei ner familie bei der das eben "passieren könnte"?? das ist die typische schweizer bünzli einstellung, und wenn cih so sachen höre schäme ich mich richtig schweizerin zu sein: "mir passierts ja eh nicht"

und klar hast du recht das vieleicht nicht genau jeden tag vier leurte erschossen werden, aber erlich gesagt finde ich es schon krass wenns nur einer ist, ab wann wird das für dich alltag?wo liegt hier die grenze zwischen "zwischenfall" und "allltag"?

das sumiert sich alles und wie ich schon mal erwähnt habe, es geht ja nicht nur um schiessereien, da gibt es acuh noch häusliche gewalt, totschlag etc...

aber eben sollange es einem ja nicht betrifft ists ja nicht weiter "verheerend" gell?!:rolleyes:

das solltest vieleicht mal noch überdenken! oh gott!

es git eifach lüüt, wo alles (oder zumindescht mini ussage) viiiiiiiil z ernscht nehmät.

sorry, aber wenn sich d familiä intern verschüssät isch doch mir das scheissegal. und wenn i a dä falschä zit am falschä ort bin, isch es halt pech gsi. söll i jetzt weg däm mit paranoia durch d welt laufä oder was?
i han au scho dörfä gseh, wiä ein verschossä wird
ich bin au än gängschter und so, weisch...

ahhh, fuck that. diskutierät witer, wiä krass ghetto d schwiz wordä isch und wiä gangster ihr alli sind und was ihr alles erläbt händ, aber ohni mich!

ill_uminate
27.10.2005, 12:01
aber ohni mich!

na dann ciao!
und hesch eh noni gseh wie ein gschosse wird! viellicht im film oder game!

slang!head
27.10.2005, 12:01

mir iscihes 100000 mal lieber wenn sich sones familie-drama abspielt, als wenn öper weg z.B. 1000 Chf uf de strass verschosse wird... Das macht der nachher angscht, well du chöntsch de negscht si.... Aber bi dinere familie weisch jo öppe wie das es usgseht.... Natürli isch gar nüt guet aber aber lieber familie-dramene als wennd uf de strass für dis portmonnaie verschosse wirsch.... you know?

ill_uminate
27.10.2005, 12:05
Original geschrieben von slang!head
mir iscihes 100000 mal lieber wenn sich sones familie-drama abspielt, als wenn öper weg z.B. 1000 Chf uf de strass verschosse wird... Das macht der nachher angscht, well du chöntsch de negscht si.... Aber bi dinere familie weisch jo öppe wie das es usgseht.... Natürli isch gar nüt guet aber aber lieber familie-dramene als wennd uf de strass für dis portmonnaie verschosse wirsch.... you know?

wirsch eh nit für e portmonai gschosse! viellicht vome junkie aber de het nit mol cash für e gun!

wenn eine euchi mutter vergwaltig-denn legschen doch um? nit?-ich scho!

LKB
27.10.2005, 12:06
und hesch eh noni gseh wie ein gschosse wird! viellicht im film oder game! ah jo?
häsch angst, dass i meh gangster bin als du, wel i das scho mol gseh han, oder was?

z lausanne uf offener stross isch ein verschossä wordä jo. und i has dörfä miterläbä.
und weisch was? ich has überhaupt nöd geil gfundä. nei, im gegeteil! i han d flucht ergriffä, wel i nöd han wölä dä nöchst si.

i han au scho chönä miterläbä, wiä einä min kolleg hät wöllä mitämä drohtseil erwürgä...

aber äbä...

@slang!head: word! so isch es doch!

cel
27.10.2005, 12:08

sorry, aber wenn sich d familiä intern verschüssät isch doch mir das scheissegal. und wenn i a dä falschä zit am falschä ort bin, isch es halt pech gsi. söll i jetzt weg däm mit paranoia durch d welt laufä oder was?

sorry, aber für so en ussag...auuu..das tuet mer weh..."isch mir doch scheissegal wenn sich familiä intern verschüsset" ja gäll..was sölls...mini nachbere machet das jedi wuche....

:wtf: :mad:

Phôe
27.10.2005, 12:09
ja genau oder wenn du inner frima arbeitet wo plötzlich mal einer durchdreht und alle erschiessen will, mann erinnere sich an zug, ubs........

und ja lkb mit so sachen habe ich mühe ich erwarte ja nicht das du jedesmal nee zeremonie veranstaltest, und ich sag auch voll nich das die schweiz gheddo is, ich sag nur, das die kriminalität immer mehr zunimmt und das die hemmschwelle n menschen zu töten arg gesunken ist in den letzten jahren. und das kann mann sich duraus mal vor augen führen ohne danach paranoia zu schieben.

es geht mir hier nich drum mit jemandem zu streiten, aber für mich ist das in ner gewissen hinsicht ne charakterfrage......somit, maches wie du willst hauptsache ist für dich stimmts.für mich tut es das jedenfalls so nicht.

Kälner
27.10.2005, 12:12
Original geschrieben von slang!head

ja da hesch no huere recht.
Vor allem isch be so familiedramene ja ebe immer no liebi im spiil (wi schön das tönt:D ) und denn chammer e sone handlig vilicht nochli ehner verträte, als wenns weg 1000fr. passiert

sly saloon
27.10.2005, 12:14
drama

ich finds eifach krass wenn us motiv vo ehrä, liebi, ifersucht etc. lüt umbrocht werded...

ich mein junks oder gängsters, die wänd cash, natel oder so, sind meistens no druff...

aber so familiezügs isch eifach nur no dramatisch! und vor dem isch niemer sicher. lkb, ich weiss nöd ob e schwöster het, aber wenn eini hetsch, chas jo si das die an falsche grotet, scho bisch verwickelt. oder das du dich i eini verliebsch, und ihre brüeder oder vater findeds nöd so cool -> drama

LKB
27.10.2005, 12:18
also ich probiär nomol:
ursprünglich han i eigentlich wöllä sägä, dass es mir vil lieber isch, wenn sich lüt wäg familiärä problem verschüssät, wiä wäg such irgendwas. ihr chönd das als ignorant aluege oder was au immer, isch mir eigentlich glich.
usserdem i mein, wiä tüüf muen mer sinkä, wenn mä sini eigä familie umbringt?!?
i mein, i hett au scho gern äs paar lüüt umbrocht (ä gwehr und munition hett i jo schliesslich au gnueg), aber min gsundä menscheverstand sait mir eifach, dass mä sowas nöd macht!

wel ihr aber nocher so hart reagiert händ und ich mich durch das agfiggt gfühlt han:p han is nocher chli übertriibä mit minä ussage. i mein sicher find is hart, wenn ein sini ganz familie umloht (am liebschtä no sini chind und huustier) und nocher no sich selber. aber s isch doch vil härter, wenn ein eifach aus lust und laune chli an bahnhof oder ufd stross stoht und mit sinerä mp chli wahllos lüüt umloht. (oder im stil vo zug...)

phoe: wenn einä im büro duredrüllt und umeballeret, denn isch das jo glaubs nöd äs familiärs problem, oder?

Dontom
27.10.2005, 12:22
Ill het recht, es passiert so viel, aber fascht niemerts bechunts mit.
Ja

Bi de einte Lüt besser, dass nöd alles wüssed, aber es machts halt au eifacher alles schönzrede (so wie amigs die huere Bergpuure im Fernseh "mir i de Schwiz hends ja so schön, kei Gwalt alles friedlich" *chotz*)

ReXuS
27.10.2005, 12:27
Original geschrieben von sly saloon
]]
aber so familiezügs isch eifach nur no dramatisch! und vor dem isch niemer sicher. lkb, ich weiss nöd ob e schwöster het, aber wenn eini hetsch, chas jo si das die an falsche grotet, scho bisch verwickelt. oder das du dich i eini verliebsch, und ihre brüeder oder vater findeds nöd so cool -> drama
Genau, ich ha e Phillipinerin als Fründin emol gha. Den hani immer telefon becho:"Hey bisch du Agron? Falls mir dich in Lieschtel verwütsche bisch tot." Und scho bisch verwicklet Kolleg und den bisch froh das dini Schlägler us dim Viertel hesch wo de scheiss regle und ganz lieschtel usenander nähme.

Tja...

louis_lizzard
27.10.2005, 12:27

wenn eine euchi mutter vergwaltig-denn legschen doch um? nit?-ich scho!

Dontom
27.10.2005, 12:29
wirsch eh nit für e portmonai gschosse! viellicht vome junkie aber de het nit mol cash für e gun!
Uhh..Ich hoff für dich mal das di nie muesch vom Gegeteil überzüge la, isch alles andre als agnehm...

LKB
27.10.2005, 12:33
Original geschrieben von Dontom
Uhh..Ich hoff für dich mal das di nie muesch vom Gegeteil überzüge la, isch alles andre als agnehm... so isch es. i dänk für geld werdä no ziemlich vil lüüt umloh.
ich kenn au so äs bischpil, wo än kolleg hät dörfä miterlebä (aber in london)
aber i will jetzt nöd meh druff igoh, wel ich bin eh nur än buur und han eh kei ahnig, vo so gangsterzügs!

schubiman
27.10.2005, 12:43

das solltest vieleicht mal noch überdenken!

gwalt-delikt sind alltag, leider gottes! aber wie du gseit hesch, nöd dernig schüssereie! und ja, leider isches alltag worde dass waffe bruucht wärdet ide schwiiz und das isch verheerend und geg das söttme kämpfe! ich gseh's wie du, zvil lüüt schlüsset d'auge vor de wahrheit...
mir hends aber ebe vo 4 tote a eim tag, und das isch hoffentlich kei alltag!!!

ich stimm am lkb zue. es ischmer zwar nöd lieber wenn öper sini familie verschüsst, hell no, das isch ja wohl öpis vom beschissenschte und ich schlüss mini auge nöd vor de tatsach dass solchi scheisse passiert. aber es familiedrama git mir weniger zbedänke als wenn eine us mordgeilheit öper verschüsst...
(hoffe me verstaht mi nöd so falsch wie die lkb!)

nik
27.10.2005, 12:47
kross, voll de ghetto ide schwiiz... :rolleyes:

...üchi chance zum richtigi gangstaz wärde stiege vo johr zu johr :g-smile:

looos, chaufet gunz demit ihr euch gäge so lüüt chöit verteidige :gun:

welcome to america :rolleyes:

Ventilicious
27.10.2005, 12:51
Viel Mensche schissts doch eifach numeno a e Lösig zsueche dorum griffe sie zu de Waffe und dorum wirds leider zum Alltag was ich genau so wenig cha versto aber ich will nit wüsse wies in 10 Joohr use wird
Ich frog mi wie denn d Lüüt usem Viertel zwäg sind was denn so lüüt usmache ich mein bi uns isch es no respäggt aber wenn ich mir die entwigglig alueg wirds jo eifach immer wie primitiver me respektiert sich nüm würklich gägesitig sondern versuecht nur no enand d köpf izschlo

dorum säg ich jo relax chill mach kei stress und wenn scho bisch sälberschuld :kiffer:

aber im gsamte isch es halt scho krass was alles abgot und die meischte eigentlich gar nit mitkriege
ReXuS s beschte bispiel Visar wieviel scheisse isch umegschnurrt worde wies angäblich abgange isch und debi het d hälfti no gar nüt devo gwüsst.... jo jetzt sötti ufhöre susch regi mi nur zu derb uf

peace

Dontom
27.10.2005, 12:53
Original geschrieben von nik

Dir isch zviel in Grind pisst worde, oder?

Ruedi Snare
27.10.2005, 12:54

Krumb Snatcha1
27.10.2005, 12:54
sorry, ech wot ned säge dass lkb völlig rächt het, aber ech han bessers ond meh z tue als mer gedanke z mache öber ergendweli zwöschefäll, söll ech met ere 3km vo gedanke volle birre dor d wält laufe oder was? ond dontom het weder sis ghetto züüg dörfe poste, alte, ergendwenn chaufi der no s' one way ticket nach bronx,chasch go züri represente, besch ja der ja ghetto life gwöhnt. shit, make up your mind, people!

sly saloon
27.10.2005, 12:55

wenn schomal mitem tod bedroht worde bisch denksch vilicht au dra dir e gat zuezlege. lächerlich mache cchas jede, ich wünsch der nöd das das mol nötig hesch aber bisch shcneller i sonere situation als der lieb isch. das het nüt mit gangster ztue.

Ruedi Snare
27.10.2005, 12:57
Original geschrieben von Krumb Snatcha1
sorry, ech wot ned säge dass lkb völlig rächt het, aber ech han bessers ond meh z tue als mer gedanke z mache öber ergendweli zwöschefäll, söll ech met ere 3km vo gedanke volle birre dor d wält laufe oder was? ond dontom het weder sis ghetto züüg dörfe poste, alte, ergendwenn chaufi der no s' one way ticket nach bronx,chasch go züri represente, besch ja der ja ghetto life gwöhnt. shit, make up your mind, people! jetzt häsch mich erscht grad vor 5min zum aight-common ernännt und jetzt machsch mir dä job schowidr schtriitig oder was :p

Krumb Snatcha1
27.10.2005, 13:00
Original geschrieben von Ruedi Snare
jetzt häsch mich erscht grad vor 5min zum aight-common ernännt und jetzt machsch mir dä job schowidr schtriitig oder was :p

nei de erschti teil esch ignorant wie em cam'ron "uus de fädere gflosse" höhö, wenn d weisch was ech meine, ben nor gäge s' gangster getue

Ruedi Snare
27.10.2005, 13:01
... denn fahrädmr jo doch di gliich schinä ... :D

Krumb Snatcha1
27.10.2005, 13:04
Original geschrieben von Ruedi Snare
... denn fahrädmr jo doch di gliich schinä ... :D

nei erschtens ben ech ned real :):)
ond zweitens hani nor öppis gäg das fake-gangster-getue wil ech devo gnueg han gseh i de ch, ond z vell gwalt gseh i de ukraine
ond drittens argumentier ech wenn ech öpperem sini meinig hasse :D :D , du belehrsch nor halbe, gisch sozsäge uufzgi

Dontom
27.10.2005, 13:05
Original geschrieben von Krumb Snatcha1
ond dontom het weder sis ghetto züüg dörfe poste, alte, ergendwenn chaufi der no s' one way ticket nach bronx,chasch go züri represente, besch ja der ja ghetto life gwöhnt. shit, make up your mind, people!
Shit...

Ha denkt du hegsch chli hirnmasse. So wies usgseht hani mi tosche.

Han ich was vo Ghetto gseit, irgendwo da? Nei.

Aber s lauft viel scheisse, wenn du das na nie erlebt hesch da i de ch, denn bis froh und fig nöd so gschisse ume, oder bruchsch zerst irgenden junki ufme trip wo der e knare an grind hebt, dass demit ufhörsch?

Ruedi Snare
27.10.2005, 13:08
also erschtäns bin ich au nöd real
und zweitäns nimm ich schwiizär gangschtärs öpä gliich ärscht wiä du
und drittäns hanich das numä i zwei threads gmacht und du hänksch mir jetzt aa, ich belehrä nur hälbä? hehe, ich find hald eifach, dass sich dä eint oder ander gschidär zerscht mol chli infos inäziäht bevor er/sie will mitredä und numä denn numä gequirrlte scheisse usäloht ... so à la ich weiss was ghetto isch, dä nägscht denn scho hey mir in züri oder basel mir händ au ghetto päng päng schüsserei, hey ich will au ä gun :rolleyes: :p

Ruedi Snare
27.10.2005, 13:10
... und ähm - fascht vergässä - han hunger und goh jetzt go zmittag ässä ... än guätä allersiits

LKB
27.10.2005, 13:35
Original geschrieben von schubiman

(hoffe me verstaht mi nöd so falsch wie die lkb!) vil glück!

sonix
27.10.2005, 13:38

ha gat wellä sägä, bevor albaner schiesse, brächä si dir zerst d'bei ;)

@ topic.. schlimm schlimm, aber verwundert mi ke biz!

Phôe
27.10.2005, 13:39

phoe: wenn einä im büro duredrüllt und umeballeret, denn isch das jo glaubs nöd äs familiärs problem, oder?

was tut das zur sache?es geht um gewaltdelikte/kriminalität/mord.das ist lediglich ein beispiel davon.

sonix
27.10.2005, 13:40
wenn schomal mitem tod bedroht worde bisch denksch vilicht au dra dir e gat zuezlege. lächerlich mache cchas jede, ich wünsch der nöd das das mol nötig hesch aber bisch shcneller i sonere situation als der lieb isch. das het nüt mit gangster ztue.

jerry cotton
27.10.2005, 13:52
SCHWEIZ
In Basel wurde vor einer Bar ein 65-jähriger Türke mit einem Schlagstock verprügelt und erschossen.

welli bar....

LKB
27.10.2005, 13:55
was tut das zur sache?es geht um gewaltdelikte/kriminalität/mord.das ist lediglich ein beispiel davon. doch tuet was zur sach. wel ich han gsait, dass i di familiärä sachä nöd so schlimm find. i han niä gsait, dass es kei gwaltdelikt git oder dass das nöd krass isch oder so...

wiä au immer. i däm thread wird eigentlich eh nur ghated und masslos übertribä und wenn no einä äs wort gäg mich sait, denn verschüss en:rolleyes:

sonix
27.10.2005, 13:56
doch tuet was zur sach. wel ich han gsait, dass i di familiärä sachä nöd so schlimm find. i han niä gsait, dass es kei gwaltdelikt git oder dass das nöd krass isch oder so...

wiä au immer. i däm thread wird eigentlich eh nur ghated und masslos übertribä und wenn no einä äs wort gäg mich sait, denn verschüss en:rolleyes:

dubel :D

LKB
27.10.2005, 14:01
Original geschrieben von sonix
dubel :D http://home.earthlink.net/~poreill47/gun_head-web.jpg

sonix
27.10.2005, 14:02
heh..

Krumb Snatcha1
27.10.2005, 14:03
Shit...

Ha denkt du hegsch chli hirnmasse. So wies usgseht hani mi tosche.

Han ich was vo Ghetto gseit, irgendwo da? Nei.

Aber s lauft viel scheisse, wenn du das na nie erlebt hesch da i de ch, denn bis froh und fig nöd so gschisse ume, oder bruchsch zerst irgenden junki ufme trip wo der e knare an grind hebt, dass demit ufhörsch?

sorry het sech vell fruscht agsamlet i de letzschte paar täg, müesse loswerde :rolleyes: esch ned gäg öpper gmeint, aber du kännsch mini iischtellig ech glaub s' werd z fescht öbertrebe

nik
27.10.2005, 14:16
Dir isch zviel in Grind pisst worde, oder?

:D und das vo der hahahahahahaha...

und sly, glaub mer, ich ha auscho viel scheisse gseh und erläbt,
bi auscho bedroht worde und ha müese angst um mis läbe ha, um das gohts garned. Was ich uf betont ironischi art ha wele adüte isch die idiotie z'dänke dasme gwalt mit gwalt cha bekämpfe und die no grösser idiotie das sech einigi drüber freue das so züüg passiert wells denn meh ghetto sind, die verdammti glorifizierig vo ghettos goht mer so ufd eier!!! sind genau die lüüt wo immer vo ghetto rede wo sälber no kei armuet erläbt händ, verwöhnti kiddies wo z'viel TV gluegt händ, wenn mes sälber würd kenne würd me niemert is ghetto wünsche...
scheisse passiert überall, in zh ade langstross und im chlinste dorf im appizäll, döt wo meh lüüt ufnand wohne gits logischerwies halt meh so scheiss...

und wenn du dech vo däm gangster spruch agfiggt fühle wotsch denn darfsch du das, isch zwar ned a dech grichtet gsi, aber wenn du au sone 'ich möcht gangster si' typ bisch wo e gun brucht denn isches au a dech grichtet...

so, jetzt chönder wieter drüber striete wärs krassere diheime het

sly saloon
27.10.2005, 14:18
:D und das vo der hahahahahahaha...

und sly, glaub mer, ich ha auscho viel scheisse gseh und erläbt,
bi auscho bedroht worde und ha müese angst um mis läbe ha, um das gohts garned. Was ich uf betont ironischi art ha wele adüte isch die idiotie z'dänke dasme gwalt mit gwalt cha bekämpfe und die no grösser idiotie das sech einigi drüber freue das so züüg passiert wells denn meh ghetto sind, die verdammti glorifizierig vo ghettos goht mer so ufd eier!!! sind genau die lüüt wo immer vo ghetto rede wo sälber no kei armuet erläbt händ, verwöhnti kiddies wo z'viel TV gluegt händ, wenn mes sälber würd kenne würd me niemert is ghetto wünsche...
scheisse passiert überall, in zh ade langstross und im chlinste dorf im appizäll, döt wo meh lüüt ufnand wohne gits logischerwies halt meh so scheiss...

und wenn du dech vo däm gangster spruch agfiggt fühle wotsch denn darfsch du das, isch zwar ned a dech grichtet gsi, aber wenn du au sone 'ich möcht gangster si' typ bisch wo e gun brucht denn isches au a dech grichtet...

so, jetzt chönder wieter drüber striete wärs krassere diheime het

bruchsch problem oder was?

ne ok has gschnallt:D

ill_uminate
27.10.2005, 14:19
ihr händ alli so viel gseh und erläbt! kollege kei ahnig händer!

ciao
und @lkb in dir hami au tosche! du bisch de gröscht vogel!

nik
27.10.2005, 14:25

ciao
und @lkb in dir hami au tosche! du bisch de gröscht vogel!

stimmt, aber zum glück gits jo dech oh allwissende allmächtige oberheld, könig vo de strosse und prinzässin vo de matrose :rolleyes:

mann, ich bi so krass das sech de spiegel umdreit weni driluege :p

s'schlimme isch das 4 Lüüt tot sind, aber das intressiert euch garned würklich, hauptsach me cha sis ghetto represente. Aber egal ob ZH Langstross oder s'hinterletschte Alpekaff, so guet wie ide schwiez het mes schüsch nienet...wenns euch ned gfallt do denn gönd doch nöimet häre wos besser isch, nähmt mi jo wunder wie da würd usecho...

LKB
27.10.2005, 14:27

ciao
und @lkb in dir hami au tosche! du bisch de gröscht vogel! whateva man. i weiss zwor nöd vo was du redsch, aber wenn du meinsch...

was han i denn gmacht?

Hauptsach i han au mol Haters und so. Tuet mir leid, dass i nöd Street bin und so... Tuet mir au leid, dass i Gwalt nöd verherrlichä und so. Tuet mir au Leid, dass i trotzdem scho paar Sachä miterlebt han und so. Tuet mir au Leid, dass i inerä Scheinwelt leb und so. Tuet mir au Leid, dass i niä wird ein umlegä und so. Es tuet mir jo alles soo leid! Wiä chan i das nur wieder guet machä??

Wieso chönd uf Aight so viel Lüüt eifach nöd verstoh, dass Lüüt verschiedeni Meinige händ?
Wieso wird mä agfiggt, sobald mä mol usem Producer-Forum usegoht und sini eigä (wenn au chli übertribä dargstellti) meinig priisgit?

I gang jetzt wieder zrug uf min Buurehof mini Chüä go melchä und freu mi, dass für mich Gwalt ä Fremdwort isch...

dä nik hät soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo krass recht. ernsthaft!

ill_uminate
27.10.2005, 14:29
stimmt, aber zum glück gits jo dech oh allwissende allmächtige oberheld, könig vo de strosse und prinzässin vo de matrose :rolleyes:

idiot!

nik
27.10.2005, 14:34
idiot!

nach langer, rieflicher überleggig chumi au zu däm ergäbnis - aber hey, was sells, hauptsach gsund und glücklich...

schänksch mer es lache? :)

:hippie:

Pride
28.10.2005, 22:42
Rexus hett rächt!!S passiert vil shit nur ghörsch ni drvo. D behörde luege sho dass d bevölkerig ni beunruhigt wird!!!Nur das wo z viu lüüt ghört u gseh hei bringe si use. U mir rede hie ni nur vo absteche, schiesse odr z tot prügle!!Vergwautigung usw ghört o zu gwautdelikt!!ignorierets chöit dirs no lang abr drmit verlügnet dr d realität.

rip_gäpper
01.11.2005, 14:58
Danger Timez, har!

Das werd no verstärkt wemmer no meh, vo Kriegs Drama, hassgladni Asylante ufnähmed. Grad letschti hani dok dröber gse, beängschtigend.
Ond dass mech jetzt jo niemert rassischt nennt aber esch doch wohr.

Kälner
01.11.2005, 15:28
Original geschrieben von rip_gäpper
Danger Timez, har!

Das werd no verstärkt wemmer no meh, vo Kriegs Drama, hassgladni Asylante ufnähmed. Grad letschti hani dok dröber gse, beängschtigend.
Ond dass mech jetzt jo niemert rassischt nennt aber esch doch wohr.

wennd das aber so schribsch muemer di ja fast rassischt nänne:hmmm:

doppelD
01.11.2005, 15:44
Original geschrieben von rip_gäpper
Grad letschti hani dok dröber gse, beängschtigend.

und was verzellt dr tv schüsst no so???

rip_gäpper
01.11.2005, 17:34
Original geschrieben von doppelD
und was verzellt dr tv schüsst no so???

hesch käne deheim du buur?

doppelD
01.11.2005, 17:41
@r.i.p

doch, aber glaub ihm ebe nit alles.

und wie chunsch druf das ich en buur bin??
händ die den keini???

samee
01.11.2005, 17:44

mainsch das mitem G....?
dä summer? rhyacker...?

samee
01.11.2005, 17:49
Original geschrieben von jerry cotton
welli bar....

sichtBAR unsichtBAR

odr so was...

L Ba
01.11.2005, 17:52

frauen an die macht! tschie! huere geile biitrag. spricht mr usem härze - ussert das i nid schwizer sondern albaner bi.

was söu i säge, jede vo üs (shipis) het di pubertäri phase ka woners het luschtig gfunde mit homies umenand z'zieh u lüüt uusnäh u verprügle. itz si mr voujährig und heis o nümm nötig.
mir machts angst das immer meh handfüürwaffe hei, ds find i FEIG U BESCHISSE. egal, zum schutz u bla bla, isch eifach ni nötig. u früächär oder speter passiert was.

Akkema
01.11.2005, 17:57
Damn, das chan jedem und überall passiere!
Bi ois im gschäft isch geschtr en typ usem faischter gsprunge...tot!
es isch doch recht schockierend, wemer xeht wie gschnell sowas chan passiere i sonere ussichtslose situation!

LKB
01.11.2005, 18:04
hey, ich bin än bünzli-schwizer, wo vorigs geld hät.
ich bin mega arrogant und eifach äs arschloch.
ich kümmerä mich um nünt, ussert um mich.
ich bin än ultra egoischt...
mir passiert so was sicher niä!
i han so was au no niä erläbt und au i mim kollegäkreis
isch so was no niä passiert.
ich kennä kei usländer, wel i mit dänä prinzipiell nünt
will ztue ha (so wiä au mit schwarzä)
ich konsumierä kei drogä und han no niä mit drogä dealt,
so wie ich no niä mit em gsetz in konflikt grotä bin.

usw....

L Ba
01.11.2005, 18:08
hey, ich bin än bünzli-schwizer, wo vorigs geld hät.
ich bin mega arrogant und eifach äs arschloch.
ich kümmerä mich um nünt, ussert um mich.
ich bin än ultra egoischt...
mir passiert so was sicher niä!
i han so was au no niä erläbt und au i mim kollegäkreis
isch so was no niä passiert.
ich kennä kei usländer, wel i mit dänä prinzipiell nünt
will ztue ha (so wiä au mit schwarzä)
ich konsumierä kei drogä und han no niä mit drogä dealt,
so wie ich no niä mit em gsetz in konflikt grotä bin.

usw....

de chasch froh si! ussert dä mit de usländer u schwarzi, aber ds sött pseudo-lustig si. egau, schön für di läbsch ire fridleche wäut.

"punks meine i dr schwiz gitz kai street.."

LKB
01.11.2005, 18:24
Original geschrieben von L Ba
de chasch froh si! ussert dä mit de usländer u schwarzi, aber ds sött pseudo-lustig si. egau, schön für di läbsch ire fridleche wäut.

"punks meine i dr schwiz gitz kai street.." das sött überhaupt nöd lustig si. aber s isch au alles nöd ernst gmeint gsi. i finds eifach frech, wenn lüüt über mich urteilät, wo mich gar nöd kennät. vo wägä bünzli-schwizer und so...

und jo, äs git strossä i dä schwiz, i bin au äs paar johr uf dä strossä umeglungerät. aber so hart isch es nöd do ussä, susch hett ichs nämlich nöd überlebt!

und no gschnell zu däm: "punks meine i dr schiz gitz kai street.."
überleg mol, wo d punks läbet ?!?

LAN
01.11.2005, 18:50

knarre si ds einzige mittu um sech z verteidige... i gloub zwar flashbangs oder pfäfferspray si effektiver, aso emu weme Effektivität nid mit Frags glichsetzt, aber äbä.

cheers