Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Hit the Road JAck Beat

SickJacken
21.07.2004, 12:26
Han mal wele fröge ob öpper vo euch en beat kännt wo so zimlich ähnlich zu de Hit the road Jack Melodie passt. Has drum geschter irgendwo uufgschnappt und es hed mi voll gflasht.....de siech wo das im ghetto gha hed lost im prinzip nur düütsche Hip Hip, also dänk ich es mues fasch vomne DE artist si und det weisi voll nüüt. Ich hätt en ja sälber welle fröge, aber er isch scho abghaue woni ha welle...:(

...also han i dänkt....da im Forum heds ja sooo vill lüüt, da kännt sicher öpper sonen beat.....:hmmm:

EphToDaRhyme
21.07.2004, 12:35
Es isch genau de Hit the Road Jack Beat sogar.. Aber minere Meinig nah isch das glaub eher en Ami Track gsii.. Han de au mal gseh, aber weiss nümm wo, wie und vorallem vo wem.. Ich glaub sie säged au Hit the Road aber denn en andere Name und nöd Jack..

flaboflash
24.07.2004, 01:38
soviell ich weiss isch de vo g-unit, wie track heisst ... weis ned!

BigBoon
24.07.2004, 01:42
dä träck lauft am ziehmlich am afang vo "Schlimmer gehts immer"
isch en Ami-Track, weiss aber nöd vo wäm. Wür aber no zu G-Unit passe so vom stiel här.

PaX
Booney

SickJacken
24.07.2004, 13:36
merci..................hoffentlich isch es aber ned vo G-Unit:D ........susch niemert ume wo en ahaltspunkt hed???

flaboflash
25.07.2004, 13:56
track esch vo g-unit, heisst "g-unit anthem"...

D-D
25.07.2004, 14:05
Es git en remix vo G-Unit, dä gliich Beat, ab3r en ander text.

SickJacken
25.07.2004, 18:51
ja merci...........es isch aber en andere gsi wo ich ghört han,minere meinig no besser, eine wo ned eis zu eis gliich tönt hed.....aber wer weis vilicht hed de typ de ja au sälber gmacht gha