Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : MIDI-Steuerung im Cubase

cobbez
30.10.2005, 19:18
ich stüre de mixer vom cubase über regler a mim midi-keyboard, was sowit au tiptop funktioniert, mid einre ischränkig: wen ich en beliebige kanal uf-/abtreie a mim keyboard und glichzitig en midikanal im cubase usgwählt ha wo as in ebefalls s'midikeyboard hed (zum melodie ispile etc) denn regleds mär nid eifach nur de per "generischer controller" igstellti kanal zrugg woni eigentlich wot, sondern au de grad usgwählti midi-kanal. hoffentli nid zkompliziert beschribe :) . lahd sich das irgendwie usschalte? odr muesi eifach druf achte, das ebe käi sörnige kanal agwählt isch wäretdäm ich was ummische? wil imr s'midi-thru bide optione guge usschalte isch de da numal en rundi ufwändiger.

cobbez
30.10.2005, 20:29
danke für di vile antworte :p has ez nach zimlich langem sueche glich nu usegfunde:dance:
für die wo vilich au mal sones problem hend: bide programmistellige bi midi-filter>thru s'chäschtli controller aktiviere, de wärdet d'controllerdate usegfilteret