Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : tonarmteil im arsch

fleex
21.07.2004, 14:25
hallo
ich han gad vorher s teil wo s abnehmersystem dratuesch gschlisse(das ringli zum azieh) und zwar chan ich s abnehmersystem nüm azieh! chli schwierig zum erchräre, aber es schisst mi echt total ah, well ich bis morn no es set zum uflegä söt zämästelle!!!:bluepunk:
chamer echt öper helfe? peez

Beatnik
21.07.2004, 14:32
Original geschrieben von fleex
hallo
ich han gad vorher s teil wo s abnehmersystem dratuesch gschlisse(das ringli zum azieh) und zwar chan ich s abnehmersystem nüm azieh! chli schwierig zum erchräre, aber es schisst mi echt total ah, well ich bis morn no es set zum uflegä söt zämästelle!!!:bluepunk:
chamer echt öper helfe? peez

Wie hesch dänn das gschafft abzriisä?? Han ich jetzt au no nie ghört, he he...du meinsch ja sGwind am Tonarm wod dNadle sozäge "aneschruubsch".....

Also ich würd für dä Notfall mal versueche mit eneme Klebeband wo kei Rückständ hinderlöhnd dini Nadle zbefeschtigä, und dänn eifach luege das sGwicht wider stimmt, will ja dä Kleber sicher 1-2 Gramm hett!

Aber ich dänke wänn das Teili nüme sälber anebringsch, muesch diin Turni id Reparatur bringe oder versueche en Tonarm irgendwo überzcho, das isch glaub nöd mal so e sach dä Sälber wegznäh, gitt im Netz sicher Tutorials oder Workshops zum aluege, oder uf em Tony_Flare sinere Siitä!

fleex
21.07.2004, 14:37
Original geschrieben von Beatnik
Wie hesch dänn das gschafft abzriisä?? Han ich jetzt au no nie ghört, he he...

s abnehmersystem het nöd richtig ghebt und denn han ichs wele azieh, bin susch eigentlich nöd so n' rowdie!:hippie:
ja guet probiers mal mit em klebeband:brille: merci für d hilf, wär na verzwiflet adem shit!
peez

fleex
21.07.2004, 14:40
sorry na schnell e anderi frag: weg de reperatur chan ich das eifach inen lade bringe, wo turns verchauft oder döt wonen kauft han?:hmmm:
schöne

köbi
25.07.2004, 03:49
würd zersch dert häre ga wode das tail hesch gkouft, hesch d garanti u dr ichoufszettu no, de sötme ufbewahre zum bewise, dases dert hesch kouft, we d garanti isch abgloffe muesch eifach bläche, odr o wedä dä schin nüm hesch. was isch de das fürnä ladä gsi?