dä hugetobler
21.07.2004, 19:58
Ich han eigentlich sis Video "Yall Smoke Weed Overthere?" gsucht und was findi dä E.K.R verkauft für 20 Franken i dä Stund Weed :kiffer: Dä Aschuligung (http://kiffer.net/kommune/persoenlich/musik/ekr/)
|
Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page! dä hugetobler 21.07.2004, 19:58 Ich han eigentlich sis Video "Yall Smoke Weed Overthere?" gsucht und was findi dä E.K.R verkauft für 20 Franken i dä Stund Weed :kiffer: Dä Aschuligung (http://kiffer.net/kommune/persoenlich/musik/ekr/) scope 21.07.2004, 20:11 soso... y'all smoke weed over there isch burner. aber i weiss jo nid ob das super zueverlässegi quelle isch wo du agisch. aber der EKR wär när wenigstens street wener uf der stross dro' hustlet dä hugetobler 21.07.2004, 20:19 Das das kei zuverlässige Quelle isch immer klar. Ich han eifach hure müsse grööle, da frühner z. b a dä partys i dä kanzle hätter immer bimbos umsich gah wo fürnen go bier hole sind...und jetzt isch er en Agstellte für 20 Franke i dää Stund. _dC_ 21.07.2004, 20:31 Original geschrieben von scope aber der EKR wär när wenigstens street wener uf der stross dro' hustlet :D :D paberotti 22.07.2004, 07:57 SORRY ABER WAS SCHRIEBSCH FÜR SCHEISSE DA INNE? WIEDER AM GRÜCHTLI SPRAYE? UND VOR ALLEM AU WENN DAS E SO WÄR... DE E.K.R. HÄTT FAMILIE DAS HEISST DE CASH MUSS INNECHO! BIG RESPECT FÜR DE E.K.R. ER LUEGT WENIGSTENS UF SINI FAMILY! UND DAS MIT DE BIMBOS VO BIER HOLET? MANN GASCH DU AB UND ZUE AU ES BIER GO HOLE FÜR DIN HOMIE? BISCH DESHALB GRAD EN BIMBO?? :hmmm: :wtf: :kiffer: paberotti "HASTA LA VICTORIA SIEMPRE" dscheims 22.07.2004, 08:44 Original geschrieben von paberotti SORRY ABER WAS SCHRIEBSCH FÜR SCHEISSE DA INNE? WIEDER AM GRÜCHTLI SPRAYE? UND VOR ALLEM AU WENN DAS E SO WÄR... DE E.K.R. HÄTT FAMILIE DAS HEISST DE CASH MUSS INNECHO! BIG RESPECT FÜR DE E.K.R. ER LUEGT WENIGSTENS UF SINI FAMILY! UND DAS MIT DE BIMBOS VO BIER HOLET? MANN GASCH DU AB UND ZUE AU ES BIER GO HOLE FÜR DIN HOMIE? BISCH DESHALB GRAD EN BIMBO?? :hmmm: :wtf: :kiffer: paberotti "HASTA LA VICTORIA SIEMPRE" EKR? bisch dus? :D don_domi 22.07.2004, 09:06 lönd doch de EKR läbä! ich glaubs zwar au voll nid dass die gschicht söll wahr si, aber egal. selbst wenns denn so wär, wieso au nöd?! rm 22.07.2004, 13:26 was isch den das für en beschissene thread, de eki isch en dealer, ja chan scho sie und? gossip talk! slang!head 22.07.2004, 13:35 :wtf: lol ihrengdöper macht ja für jede scheiss en thread uf!!!!! young gotti 23.07.2004, 12:08 ich habe gehört, bligg war früher gabber-dj bevor er zum rymen kam sonix 23.07.2004, 12:27 mann sollte es mit beiden augen sehn, bevor man was behauptet, trifft wohl nicht gerade zu, oder hast du handfeste beweise.. ? und naja ekr und dealer, na und ? heutzutage dealen viel wo nebenbei geld verdienen wollen, das ist in der schweiz nix neues.. globi S. 23.07.2004, 12:39 :whogivesa weisch nidmau obs schtimmt jedm sini sach.. und übrhoupt :topicsuck Kush 23.07.2004, 12:56 ihr sind witzig..... ...jedä weiss doch das dr eki mit rhymez dealt..... scope 23.07.2004, 13:00 wie machtme liechter gäud aus mit hustle? und isch nidmau so es grosses risiko aus wissä... polizei figgt eh immer zersch die schwarze (STOPP: i möcht das nid so schribe aus würdis guet finge, im gägeteu!!!) aber ja.. und obs stimmt oder nid ischmer eigentläch glich. s'git eh viu rappers (u o angeri lüt) wo deale... für mi kes problem. meine wele vo öich het nonie gäud verdient mit öbbisem wo verbotte isch? cds brönne u verchoufe isch ou illegal. und ob brönnti cds verchoufe oder indoor macht für mi ke ungerschid dscheims 23.07.2004, 13:17 Original geschrieben von young gotti ich habe gehört, bligg war früher gabber-dj bevor er zum rymen kam I got a Noob-question: what's a "gabber-dj"??? sha 23.07.2004, 13:20 Original geschrieben von young gotti ich habe gehört, bligg war früher gabber-dj bevor er zum rymen kam logisch. ond de tupac hed früecher of de blüemlisalp de lüte d zuekonft us de onderhose gläse... aber mol ehrlech, wer enteressierts öb de eknathon dealt? editiert wel de kush en mamischieber esch... :D Kush 23.07.2004, 13:23 Original geschrieben von sha aber mol ehrlech, wer enteressierts öb de bligg dealt? geile siech...:D jez dealt dr bligg auno... villicht isch jo au dr eki gabber-dj und dr bligg dealer.... und ich bi gabber dealer....:eek: sha 23.07.2004, 13:30 Original geschrieben von Kush geile siech...:D jez dealt dr bligg auno... villicht isch jo au dr eki gabber-dj und dr bligg dealer.... und ich bi gabber dealer....:eek: arschloch, ech han höt de letscht tag schaffe, ech daf au mol öppis verwächsle... :D Kush 23.07.2004, 13:39 Original geschrieben von sha arschloch, ech han höt de letscht tag schaffe, ech daf au mol öppis verwächsle... :D easy men, no prob(lem)z :D nei scho guet! du sucker hesch eifac hferiä, wenn ich mol sell vrbi cho wie abgmacht gisch bschaight?!? aight?! :p sha 23.07.2004, 13:53 ech geb bschaight, aight! voll taighti sach das! siMi 23.07.2004, 13:58 Ach de EKR isch ja so es Drogechind.. guet vorstellbar ;) gimma 23.07.2004, 16:44 da thread spottet jedwelchera vernunft. häts eui ins hirni gschissa oder was? dscheims 23.07.2004, 16:48 Original geschrieben von gimma da thread spottet jedwelchera vernunft. häts eui ins hirni gschissa oder was? nei aber in arsch brünzlät :D :dance: :banana: :crazy: :cooldance YYYYYEEEEEEESSSSSS ändlich han ich de chönne loswerde! merci gimma!!!! you my mannnnn!!!!! e riesigi lascht isch weg! dä hugetobler 23.07.2004, 16:52 Original geschrieben von paberotti SORRY ABER WAS SCHRIEBSCH FÜR SCHEISSE DA INNE? WIEDER AM GRÜCHTLI SPRAYE? UND DAS MIT DE BIMBOS VO BIER HOLET? Punkt 1. Ich bin nöd dä Verfasser vo däm Grücht. Punkt 2. Häsch scho mal en König ohni Bimbo's gsäh Punkt 3. Y'all smoke weed over there? All night, feel me Söttsch d'Augering gseh Y'all freakin bitches over there? A-ha, immer Wil ich wott no es paar Chinder Y'all gettin money over there? Ah - simmer? Häsch mi nid gseh im Beamer? Wild out in the streets over there? Hey yo yo, wo sind er? Luug mol, do simmer Was bringt er? strikk 24.07.2004, 10:30 Original geschrieben von dä hugetobler Ich han eigentlich sis Video "Yall Smoke Weed Overthere?" gsucht und was findi dä E.K.R verkauft für 20 Franken i dä Stund Weed :kiffer: Dä Aschuligung (http://kiffer.net/kommune/persoenlich/musik/ekr/) hey, das isch ja äs interessants thema, aber kriegt dä e.k.r. eigentlich immer ALLI uufmerksamkeit??? ich find das fiis, will di meischtä mc's dealed im grösserä stil und niemert kümmeret sich drum...so gemein :( ich ha jetzt gad 50 kilo agricherets uran bstellt und mit erä tonnä coci zahlt. kriegi jetzt au en thread? :wtf: ps. "ich has grücht nöd erfundä, sondern eifach wiiterverzellt..." :stupid: Kusi 24.07.2004, 12:42 Ben ich froh, goht de Link nöme.... Kusi habasch 28.07.2004, 00:55 de eki hädmal imne outdoor-lädeli gschaffed (jetzt glaub nümm) Häd hindedrinn es rüümli gha, wod häsch chöne dis züüg teste! De Brüeder isch gradmal gsi, wo sonen chline gangsta eim s neukaufte häd wele chlaue und abseckle! Dänn häder dem e fadegradi gä :kiffer: habasch 28.07.2004, 00:58 allerdings (jetzt isches vo minere siite här escho d spat), söttmer sowas ned is web stelle! Raptisel 28.07.2004, 14:45 wivil lüüt gits wo dealed??? ja gnueg vil... und wiso mached ihr da so en scheiss drum, dass dä eki anschinend diilet.. das findi voll scheisse.. öppis muessi na sägä.. ich finds understi schublade, wenn mer am ekr sache ahschüüst wenn er uf dä ¨bühni rapt.. wenn oi dä sound nöd passt dänn sind ruig und verpissed oi.. aber sicher nöd so feige sii und sache ufeschmeisse und wenn er dich dänn ufforderet zum ufecho... dich drucke... voll schwach.. PS: für die wos nöd wüssed.. am zh-fäscht isch so was passiert EKR sitzt uf em raptron danton 28.07.2004, 15:01 Original geschrieben von Raptisel wivil lüüt gits wo dealed??? ja gnueg vil... und wiso mached ihr da so en scheiss drum, dass dä eki anschinend diilet.. das findi voll scheisse.. öppis muessi na sägä.. ich finds understi schublade, wenn mer am ekr sache ahschüüst wenn er uf dä ¨bühni rapt.. wenn oi dä sound nöd passt dänn sind ruig und verpissed oi.. aber sicher nöd so feige sii und sache ufeschmeisse und wenn er dich dänn ufforderet zum ufecho... dich drucke... voll schwach.. PS: für die wos nöd wüssed.. am zh-fäscht isch so was passiert EKR sitzt uf em raptron es müesst meh mensche wie dich geh, ehrlich!!! du zeigsch dis herz no richtig! rm 28.07.2004, 15:04 Original geschrieben von habasch allerdings (jetzt isches vo minere siite här escho d spat), söttmer sowas ned is web stelle! idiot! smooth 29.07.2004, 08:10 Original geschrieben von Raptisel wivil lüüt gits wo dealed??? ja gnueg vil... und wiso mached ihr da so en scheiss drum, dass dä eki anschinend diilet.. das findi voll scheisse.. öppis muessi na sägä.. ich finds understi schublade, wenn mer am ekr sache ahschüüst wenn er uf dä ¨bühni rapt.. wenn oi dä sound nöd passt dänn sind ruig und verpissed oi.. aber sicher nöd so feige sii und sache ufeschmeisse und wenn er dich dänn ufforderet zum ufecho... dich drucke... voll schwach.. PS: für die wos nöd wüssed.. am zh-fäscht isch so was passiert EKR sitzt uf em raptron hahah..das esch doch bem seven passiert...guet meine die 2 gsänd au sehr ähnlich us...:D |