Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : stephen king

beatniquer
13.03.2004, 18:52
hmmmm....list eine vo euch büecher vo ihm?
i wett speziell uf d saga vom dunkle turm aspräche, und ob dir die büecher vo ihm kennet?

trasher
13.03.2004, 20:52
hmm, lise paar sache vo ihm! dunkle turm hani mi nie dra gmacht! finge dä typ vou düreknallt! aber genial..
bisch so imene richtige bann wenn das lisisch.
ds genialste hani bis jetz green mile gfunge..isch au nid so unrealistische horror, aber gänsehut pur!

beatniquer
13.03.2004, 20:57
hmmm j a, green mile hani o zimlech geil gfunge...
aber hey, der dunkle turm isch ächt ds empfähle ;)

trasher
13.03.2004, 20:59
oukey, merki mer! hmm, das spiel hani au amusant gfunge...;)
nume scho d vorstellig bim sex gfesslet as bett ir pampa usse und dr liebespartner bechunnt en härzkriise und stirbt:D

Beatnik
13.03.2004, 21:32
Vom Stephen King "alias" Bachmann....han i bis jetzt nur TODESMARSCH gläse!

Suscht find ich sOriginal "Tne Ring" us Japan voll GIEIL!!

Läse hald nöd so vill:D

beatniquer
13.03.2004, 21:38
Original geschrieben von trasher
oukey, merki mer! hmm, das spiel hani au amusant gfunge...;)
nume scho d vorstellig bim sex gfesslet as bett ir pampa usse und dr liebespartner bechunnt en härzkriise und stirbt:D

das buech hani mer itz nie inezoge :D aber das muess hert si...naja, abwarte u hoffe :D

mc rassko
13.03.2004, 22:05
also ich find nöd jede film vom steven king geil aber di meiste sind ganz ok!!!

beatniquer
13.03.2004, 22:07
Original geschrieben von mc rassko
also ich find nöd jede film vom steven king geil aber di meiste sind ganz ok!!!

wer luegt scho stephen king FILME?:rolleyes: d reed isch vo büecher....d filme si alli( bis uf green mile) scheisse...d büecher si guet

PsyKez
13.03.2004, 23:31
film sind ok
büecher bööööhhh ha nonie es buech friwillig gläse

Löu
14.03.2004, 10:17
abartig scheisse...läset liebr richtigi büecher :D

trasher
14.03.2004, 12:15
was heisst da richtigi büecher?:wtf:

beatniquer
14.03.2004, 14:34
hehe, die diskussion artet no uus :D

Bschiisär
14.03.2004, 14:38
Original geschrieben von Löu
abartig scheisse...läset liebr richtigi büecher :D

wiso findsches scheisse?? Verschtahsch es nööd?

Hät ebä scho huerä vill buechschtabä..:D

lif
14.03.2004, 17:11
stephen king isch hammer. der Dunkle turm chönt er ruhig chlei vorwärts mache.. sneue isch scho gläse und es wird sicher wieder es ziitli gah bis wieder es band ussächund:(

beatniquer
14.03.2004, 17:20
Original geschrieben von lif
stephen king isch hammer. der Dunkle turm chönt er ruhig chlei vorwärts mache.. sneue isch scho gläse und es wird sicher wieder es ziitli gah bis wieder es band ussächund:(

neee mann...die zwöi nöie büecher chöme no dises jahr use...wenn de aube d vorwort würsch läse wüsstisch das :wtf:

beatniquer
14.03.2004, 17:24
ah du bisch es girl, sorry :o

lif
14.03.2004, 17:28
no dieses jahr und dieses jahr het erscht agfange und wenn mer öpis sehnlichscht erwartet chan dieses jahr eifach zu lang sii :(

beatniquer
14.03.2004, 17:32
no dieses jahr und dieses jahr het erscht agfange und wenn mer öpis sehnlichscht erwartet chan dieses jahr eifach zu lang sii :(

hey, wenn die 2 fettischtä büecher no das jahr use chöme, chasch di auso nid bechlage :p aber es stimmt scho, isch huere hammer, der schluss vo wolfsmond...

_dC_
14.03.2004, 17:34
Jauw, han au scho paar King Büecher gläse.

Dunkle Turm isch wüki zimli hammer, han letschti mal agfange und ez bis Glas all gläse. Wüki fetts Gschichtli, macht Spass z'läsä.

Den hani vor einiger Ziit mal the Stand gläsä, echts Hammerteil, es Muss für jede King Fan.

Shining hani grad na gläse, findi ned sooo de bränner, recht strub und scho fet aber s'chent geiler sii.

Und ez hani grad mid Atalntis agfange, chan aber nani wüki beurteile wies isch.

beatniquer
14.03.2004, 17:38
Original geschrieben von _dC_
Jauw, han au scho paar King Büecher gläse.

Dunkle Turm isch wüki zimli hammer, han letschti mal agfange und ez bis Glas all gläse. Wüki fetts Gschichtli, macht Spass z'läsä.

Den hani vor einiger Ziit mal the Stand gläsä, echts Hammerteil, es Muss für jede King Fan.

Shining hani grad na gläse, findi ned sooo de bränner, recht strub und scho fet aber s'chent geiler sii.

Und ez hani grad mid Atalntis agfange, chan aber nani wüki beurteile wies isch.

i ha gad atlantis afa läse wo der neu turm isch usecho, ner hanis wäggleit...lieber turm-style wäder so chlini chinder wo action erläbe im hood :D

lif
14.03.2004, 17:39
han halt eifach kei geduld :o
chrieg ja scho schier kriise wenn eis vo de comics zpsat chunt und da muessi nie es jahr warte :) wolfsmond isch genial. krass findi eifach all die parallele zu sinä andere büechär.. wenn mers nid kännt chas verwirrend sii

beatniquer
14.03.2004, 17:41
han halt eifach kei geduld :o
chrieg ja scho schier kriise wenn eis vo de comics zpsat chunt und da muessi nie es jahr warte :) wolfsmond isch genial. krass findi eifach all die parallele zu sinä andere büechär.. wenn mers nid kännt chas verwirrend sii

ja, schwäär...es isch eifach hammer...aber scho chli kompliziert zum teil:wtf: aber eifach bene...

lif
14.03.2004, 17:53
hmm söt mi endlich ma zäme riissä und durch ES durä kämpfe...:( aber min letschte versuech isch bi sitä 28 kläglich gscheiteret (hettis viellicht nöd binere gwitterenacht söllä afange läse ... :bluepunk: )

nobra
14.03.2004, 20:02
weg dem scheiss huresohn hani als chline i mis bett pissed!!!!!!!!!!

:D

beatniquer
14.03.2004, 20:05
derb...aber hüt isch nüm so schlimm?:p

nobra
14.03.2004, 20:07
nei hüt pisse uf schlimendi toys wie di

beatniquer
14.03.2004, 20:08
gang hei, pussy:D

nobra
14.03.2004, 20:23
jo i gange jetzt echt es isch langwilig dini mama chan nöd ficke..

P-Flow
15.03.2004, 15:18
Ich find sini büöcher geil..
d'verfilmige sind edel, wobie bücher besser sind als filme!

nays
15.03.2004, 15:21
Desperation chan i witerempfähle...das isch soooooo geil!!!
Der Stephen King isch doch sowiso der Hammer.

Händ er scho mol der Film "In einer kleinen Stadt" gseh? Dä isch au sensationell!

:beten:

Lord Flow
15.03.2004, 15:44
"Desperation" darfsch aber fasch nid läse ohni "Regulator" o inezzieh, süsch überchunsch nur di haubi Gschicht mit;)....

I weiss leider scho fasch nümm was läse vom King, ha aui Büecher düre. Öpper no e Idee? Het öpper sini Internet-Gschichte i Buchform gfunge?? Irgendwo....wöu sini Biographie isch mr de doch fasch chli z'troch:rolleyes:

nays
15.03.2004, 15:56
Original geschrieben von Lord Flow
"Desperation" darfsch aber fasch nid läse ohni "Regulator" o inezzieh, süsch überchunsch nur di haubi Gschicht mit;)....

Han i han i... :p

I find Büecher sowiso geil will me dört eifach so sini eigeni Phantasie cha lo walte...Nur isch s blöd wenn d nochher der Film derzue luegsch will das macht der denn dini ganze Vorstellige wider kaputt.

_dC_
15.03.2004, 16:01
Jea, ich freu mi scho wider weni endli fertig gschaffet han und im Zug chillig chli King läse chan.

Lord Flow
15.03.2004, 16:09
ha äbe gester Abe Wolfsmond beändet u bi itz rächt im Seich wöu Zugfahrte ohni King fasch nid z'ertrage si...u es schisst mi itz scho wieder a wieder bis i Herbst z'warte für's nächste...

_dC_
15.03.2004, 16:40
Original geschrieben von Lord Flow
ha äbe gester Abe Wolfsmond beändet u bi itz rächt im Seich wöu Zugfahrte ohni King fasch nid z'ertrage si...

Über de Mittag id Beuchhandlig sich wider neu go ideckä mid fedde Büecher, d'Lösig vo villne Problem.

mari-juana
15.03.2004, 16:43
finde stephen king allgemein guet!! ..er schribt geili büecher, vorallem the green mile häts mer atah gha! ..aber au dolores und villi meh sind geil.. :handclap:

-> haben sie prinz charles in eine dose gesteckt?? ..geben sie's zu! sie sollten den armen kerl lieber herauslassen! hurra,hurra hurra <- (ES)

Lord Flow
15.03.2004, 16:44
danke füre Tip. ha me gmeint dasi uf d'Fortsetzig vom Dark Tower bis i Herbst muess warte. Angere Läsestoff hani scho no, chönt ja eh nid si ohni....

Chillumn
15.03.2004, 17:04
"Needfull Things-in einer kleinen Stadt" findi en hammer film vo ihm!..isch zwar scho älter,aber ich chan mer en immer wieder inäzieh und finden jedesmal wieder geil!
d'idee isch eifach brilliant!..en siech wo alli bürger vo neme chline kaff gägenenand ufhetzt bis sie sich gägesiitig ufschlitzed...:devil: voll dä psycho-film!:D

sly saloon
15.03.2004, 17:27
jep, needful things findi au ganz geil. würkli was zum nodenke... und mit sinn dehinder... am escher wyss hets übrigens so en komische lade wo u komischi öffnigszite het und mit krempel vollgstopft isch. de erinneret mit immer an needful things. han mi aber no nie inegetraut;)

Chillumn
15.03.2004, 17:33
meinsch de struub lade mit dene muslimische dekorationschleider im schaufenschter??:D wänns dä isch weissi welle,schüsch:confused:

sly saloon
15.03.2004, 17:38
nope, deseb isch zwor au gspässig, de woni mein isch aber gspänstig!!! gradezue beängstigend. isch wenn richtig wipkinge laufsch uf de rechte site grad vor de brugg...
check drs us. aber vorsicht, wer weiss ob lebig wider use chumsch...:D

Chillumn
15.03.2004, 17:44
uuuuuhhh:eek: :D hehe..ja eh,check i mal uus!..hoffendli chume nacher nöd als murdra wieder use..:auslachen

RSG
15.03.2004, 17:57
ou üchi biiträg mööched mech grad a! han scho lang vorgha es buech vo em zläse aber ben erlech gseid nie so rechtig dezue cho us nöchschts werdech mer mol eis go uslehne!

pseudonym
15.03.2004, 18:00
hmmm.. ja. stephen king hani früener au mal äs paar büecher gläse.
s erschtä isch "Shining" xi, dänn mal "Carrie" und "Desperation" hani mal agfangä... ah ja, und "Das Monstrum" odr so...

dä typ schriibt schono krass, aber ich weiss nöd... irgendwiä mues dä rächt überegheit sii... vorallem wäni dra dänk, wie usfüehrlich er so sex- szenä beschriibt... :rolleyes:

vorallem steckt bi villnä büecher ebä meh dehinder, als eifach nur ä sinnlosi, rein zu unterhaltixzwäck gschribni, gschicht.. dä maa hät sich schono rächt gedankä über gott & die welt gmacht...

Lord Flow
16.03.2004, 10:42
Ay, Gedanke gmacht hettersech sicher gnue, ds leide isch dasme anschindend so chrank muess si wie är damit eim settigi Sache i Sinn chöme.

Är seit ja vo sich o är sig e Psychopath u heig mängisch Angst vor sine eigete Gschichte wenerse fertig het. Aus Psychopath gsetersech wöuer seit, weme psychisch nid chrank sig chön me ja nid settigi Storys erfinge, ergo Psycho.

Sone Säubstkritik u Säubsterkenntnis muesch de o zersch finge;9

hobgoblin
20.03.2005, 15:24
ES hed mer sehr guet gfalle. mer cha sech eifach alles vorstelle wie das es gmeint esch. wenns chli weniger vell siite hättet wördi der turm au afo läse

cöri
21.03.2005, 12:04
also de stephen king isch sicher en fall für sich, i lise abr no viel vonem, au wenner ämel scho faschd chranki züg zeigt. die sage des dunklen turm stellt eidütig alles andere in schattä, i sött mi endlech hinders 6. buech chlämme wenni wiedrmal ziit han, es isch ufjede fall nume z’empfähle!
wasi süsch no es geils buech vonem finde isch ganz klar shinning, needful things-in einer kleinen stadt und der sturm des jahrhunderts sind eidütig au z’empfehlä.

alikes
21.03.2005, 12:32
han bisher nur ES gläse gha (de klassiker :D )

Arkez
21.03.2005, 12:37
der dunkle turm isch doch e reihe wo us 4 büecher oder so beschtaht? oder nöd? ich han das voreim oder 2 jahr mal aagfange läse.

es gaht doch um sonen cowboy oder sosowas wo so jenschtes komischi war passiert. so zum biischpil das er sich uf eimal imene gedächnis vo öppertem widerfindt und us sine auge wie usme fenschter usexeht oder so?

ich han das u huere strub gfunde und han den wider uufghört zläse. chan mich mal öppert uufklähre was das enart isch/söll? wür mi huere wunder näh. ich han so zimli null grafft i dem buech. isch mer brutal schtrub inecho.

ich bin mit de erwartig as buech ane das das ez voll horrormässig underwägs isch? s'het mi denn aber huere psychet.

was söll das buech eigentlich. ez hend er mi gad wider gluschtig gmacht zums nomal aafange läse.

???

cöri
21.03.2005, 13:00
ja also es sind schlussändlech glaub siebe (odr?) büecher. cowboy isch glaub chli de falsch usdruck, er-also de roland- isch en revolvermaa. mr chan schlicht sägä dasses umd rettig vor wält gaht, also nid nume um eini sondern um unendlich vieli. wenn der talismann und/odr das schwarze haus gläse häsch ischs chli eifacher zum verstah. de dunkli turm isch de mittelpunkt und verbindig vo all dene wältä und de wird vo 8 balkene gstützt, jedoch sind die meischde scho am arsch und nurno wenigi ganz. de scharlachroti könig probiert jez hald die letschde no z’schliesse demit er us sim zimmr im turm freichund. de roland isch jez hald unterwägs-am afang allei und spöter mit drü anderne-und wil da natürli verhindere, er isch ja schliesslech au de letschd revolvermaa.
da tönt jez ziemli kacke, abr es isch hammermässig güet gschriebe, mängisch hald schochli psychomässig abr güet.

Arkez
22.03.2005, 09:36
thx,

ich glaub, ich versuechs demfall nomal wenn ihr all so schwärmed devo. ;)

led-Steve
06.01.2008, 17:37
Yup,ech liesä King,fascht nur King.... und der dunkle turm esch äs Mäischterwärch.Woby ech mit "Glas" am mäischtä Mühe gha ha. mer het diä Liäbesgschicht ned so gfalle... "Drei" het mer am beschtä gfallä...wiä goht euch drmet???

burkinafaso
06.01.2008, 17:41
best book vom stephen: "das leben und schreiben"

2. beschte - The green mile

3. Beschte: der werwolf von tarker Mills

sin eigentlich alli uf ihri art guet - Cujo hani nit fertig gläse wills mi agschisse het - ES drfür au no geil...

led-Steve
06.01.2008, 17:43
Tja,dä gueti Maa het Huufä gschriebä.... und ech chönt ned sägä was mer am mäischtä gfallt..... uf jedä Fall lieb ech die 7 Büecher "Der dunkle Trum"

rip_gäpper
06.01.2008, 18:24
jo lese. aber be teil büecher gohd er verfluecht is detail was eim de aschiisst wiiiter zläse

Taylor Bourbon
06.01.2008, 20:11
Original geschrieben von beatniquer
wer luegt scho stephen king FILME?:rolleyes: d reed isch vo büecher....d filme si alli( bis uf green mile) scheisse...d büecher si guet

hast meiner meinung nach noch die verurteilten vergessen

Helvetia
07.01.2008, 00:34
King esch genial!

Vergessen gingen meiner Ansicht nach bisher Meistergeschichten wie:

- needful things / in einer kleinen Stadt
- the stand / das letzte Gefecht

die "Filmchen" zu den beiden kann man sich ohne grosse Nebenwirkungen auch antun ;)

- shining

die Verfilmung von Kubrik ist ebenso genial, wie das Buch...Kubrik hat aber irgendwie ne "eigene" Geschichte daraus gemacht, so hat King das ganze dann noch selber verfilmt, naja...hat mich nicht überzeugt, er ist ja aber der Schreiberling :D

& jetzt zum dunklen Turm:
King hat selber immer wieder zugegeben wie schwierig es war die Geschichte jeweils weiter zu schreiben -es war ja auch von der länge der Abstände her offensichtlich!

ich lieb das Epos, yep, aber...die letzten 2 Bücher -insbesondere das letzte- hat er wirklich nach dem Motto:

"lass es endlich enden"
geschrieben!

zwischen den Zeilen sprang mir dies immer wieder entgegen...da hätt ich doch lieber noch ein wenig länger gewartet...es ist ein Epos, endet es wie eines?
Natürlich schreibt King KEINE happy ends, dafür lieben wir ihn ja auch (& mögen so manche Verfilmung nicht, da typical Ami-happy-end z.b. "es")

Mr.King hat es sich da meiner Ansicht nach zu einfach gemacht...was bei seiner "Rolle" in "Suzannah" anfängt & in der Bemerkung "sage Gott meinen Dank" am Ende von "Turm" gipfelt...das Nachwort macht das auch nicht besser :(

ansonsten: King IST der Horrorautor schlechthin ja...aber dahinter verbirgt sich ganz viel tiefgründig/kritisches zum "Mensch sein" selber.
Nicht nur der Horror ist spannend sondern auch hadernde, innere Dialoge zwischen "Engelchen" und "Teufelchen"!

SalsaDiego
09.01.2008, 17:14
Ha nöd glese wa die andere do iegschribe hend..

Aber ich find Needful Things eher eis vode Müehsamere büecher zum lese, Friedhof der Kuscheltiere und Misery au..

den fiiri halt sini churzgschichte ab :) (Im Kabinett des Todes und 4 Jahreszeiten sind zwei büecher wo es paar devo gsammlet sind sovil mer isch..bi aber nöd sicher)

suss hm..the stand hetmi gflasht, der dunkle turm hani gad szweite mol agfange vor paar täg und sflasht mi extrem.., der Talisman mitm Peter Straub findi au sehr geil, ES halt dä Classig ;) Puls gfalltmer auno, obwohli das mit dä Handys nöd so geil find, suss danse macabre hani recht intressant gfunde obwohl das kei gschicht oder so isch.. hm..mues dihei mol luege, fallt mer gad nöd meh i im moment..

Edit:

i stimm dem über mir ehrlich gseit nöd zue.. i find szweit letschte buech isch scho sschlechtische vo allne 7, aber dä schluss isch genial und seinzig richtig woner het chönne mache!