Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Beats us Beggingen

konfus
22.07.2004, 15:06
hoi bi noi.

wänn öpper mal ziit hett zum losä.
diä sind scho vill zlang am wartä bis mal öppär ghört

bi übrigens nöd dä konfus, nu so zum sägä, gäll konfus..?
nei isch kän scherz, bi sis grossä vorbild, also laaaaaz.
sorry mini frächheit, ich muä sägä äs hät da uf derä siitä paar begabti chöpf:hippie:
DJ Screwd isch übrigens dä geilscht mann, dis walzer-cut-volksliäd, hätt mi ächt schier verrissä:D .props an Spenza, für sini Beats, ächt Profi-Styles, innovativer we vill anders züüg. chönd sich alli äs stuck ohr vo ihm abschniidä.

:wc: ich ziäh si wieder...

... ha nöd länger wellä störä, gönd wieder go wiiterschaffä...

konfus
22.07.2004, 15:09
2tä

konfus
22.07.2004, 15:11
3tä

konfus
22.07.2004, 15:17
4tä

konfus
22.07.2004, 15:21
5täää

thieu
22.07.2004, 21:15
Also di Beats gfallend mer sehr güät und ich darf ja zwischend dri Spenza Beats rappe... Also nei chunt ganz güät.

Müäss di de nacher appa mal schnell em bitz zum Freestyle missbrüäche....

@Konfus. Brüächsch Bestätigung das cooli Beats machsch oder häsch so verhängti Kollege wo nit mal wissend wiä me schich registriärt?

krizi
22.07.2004, 22:44
grille1, 2 und 3 gfalled mir...
bi de andere 2 passt mir s'drumset irgändwiä ned...

piiisss'n out...

Chillumn
23.07.2004, 12:07
boah dä grille 4 isch ja brutal!!:banana:

huere edels piano,verdammt geile bass & sdrumkit isch passend wines chüehls bier aneme heisse summertag!:D

dä rescht isch au nöd ohne aber uf dä beat chasch astossä!:cheers:

xXel
23.07.2004, 12:45
feddi tails... propZ... witer so.. chashmer öppis shikke?? :P

peeZ

Bouncinista
23.07.2004, 19:47
Respect !!!

Muen au sägä dä *grille4* isch würklich ganz ä edels teil. Also ächt, du (oder din koleg, wär au immer das gmacht het) häsches zimli im griff.

Cha nur eis sägä: witer so !!!
Mol no öpert finde, wo emol chli en geile flow het und dän chasch dodrus än mega fette track mache

Do würd sogar en J-Live sägä, öber mol drüber rappe dörf. Ächt voll gedigä

Apropo au di andere sind au nid schlecht. Sicher mol öpis vom bessere, im gegesatz zu anderem womer do i dä forum scho ghört het.

#ChRüSiMüSi#
23.07.2004, 19:54
he findi super.. mir gfalled halt allgemein Beats wo chli melodiös gstaltet sind.. suppaa :yeah:

Styliztikk
23.07.2004, 19:57
grille 2 ond grille 4 fend i ächt fett....meischtens gfallet mer aber drumz ned ond d beats send nonig ganz fertig oder....oder chömmet refrain parts ned....aber äbe, diä (obe) send ächt fett......diä paar sinthies passet mer au ned, ben halt de absoluti sample liebhaber....gschmackssach...
was mi no interessiert....met wa produziersch...schöne obig mach wiiter so...

konfus
24.07.2004, 01:54
@Konfus. Brüächsch Bestätigung das cooli Beats machsch oder häsch so verhängti Kollege wo nit mal wissend wiä me schich registriärt?

:p bestätigung brucht jedä...aber nei, min män c-real hät jo gschribe daser nid ich bi...ähm dä konfus isch oder wie au immer. (ich dänke mä sötti merke dass das kei beats vo mir sind)
er hät eigendlich nüt z´tue mit dämm internet-gespaste, drumm häter halt über mich sin shit mal welä präsentiere.:D

wichtlprinz
24.07.2004, 13:34
MIR GFALLT SDE GRILLE 4 UND S'1 GFALLED MER AM BESCHTE!

ABER MIT EM SOFABOUNCE NÖD Z'VERGLIICHE... :d

p0iz

köbi
26.07.2004, 04:02
hyperaktiv? geil

mir gfaut da ds mänli i dim avatr wo so umesecklet

konfus
26.07.2004, 06:50
hehe, mir au!

SCREWD
02.08.2004, 09:05
Original geschrieben von kOnfus
hoi bi noi.

wänn öpper mal ziit hett zum losä.
diä sind scho vill zlang am wartä bis mal öppär ghört

bi übrigens nöd dä konfus, nu so zum sägä, gäll konfus..?
nei isch kän scherz, bi sis grossä vorbild, also laaaaaz.
sorry mini frächheit, ich muä sägä äs hät da uf derä siitä paar begabti chöpf:hippie:
DJ Screwd isch übrigens dä geilscht mann, dis walzer-cut-volksliäd, hätt mi ächt schier verrissä:D .props an Spenza, für sini Beats, ächt Profi-Styles, innovativer we vill anders züüg. chönd sich alli äs stuck ohr vo ihm abschniidä.

:wc: ich ziäh si wieder...

... ha nöd länger wellä störä, gönd wieder go wiiterschaffä...

ueeeee.......hani erst jetzt gläse...heheh merci für de comment, freut mi natürlich sehr, dass es di flasht.....

di hombre macht ganz gepflegti beatz....

ps. tue dr doch e eigene nik zue, das goht paar sekunde..bi zerst au nid rächt drusscho....

peace 'n' so long

P.Y.R.O.
02.08.2004, 10:46
jaja easy.... sind aber alles recht dj tracks... platestöbererbeats aber gfalet mer.. Aber sorry bim 4 te isch s hölzli viiiiil z lut :D sicher 0.5 db abene bitte :D haha das tut ja weh i de ore :)

spenzasequenza
02.08.2004, 19:35
hey, feisti props anu c-real!

STOPP DAAS; ISCH Kän hiphop... etc..
das dinge geischtret immer mal wider hiä durch miini boxe *g
oldskoolsteyllz! hehe

konfus
06.08.2004, 10:38
nai...:D so strub, die cd hät jo e halbi ch-reis gmacht!
wie bisch dänn a das ding cho? so geil:D