Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : masta ace tritt zurück


Aurel
22.07.2004, 16:40
Traurig aber wahr, nach dem Release seines nächsten Albums „A Long Hot Summer“ wird sich Masta Ace aus dem Rap-Game zurückziehen: 'Bevor ich die Produktion für mein Album abschloss, wusste ich irgendwie, dass das mein letztes Album werden würde. Diese Entscheidung hat auch nichts mit Verkäufen zu tun. Es wird nur Zeit, dass ich hinter den Kulissen aktiv werde und unser Label M3 größer aufziehe. Das kann ich nur schwer, wenn ich ständig on Tour bin, im Studio sitze oder Interviews gebe. Ich weiss, es ist der perfekte Zeitpunkt für mich, um mein Label zu pushen.'

Während viele andere Acts ihren Rücktritt erklären und dann trotzdem wieder zurückkommen, ist es für Masta Ace definitiv: „Once I’m done, I’m done!“.

Immerhin können wir uns noch auf „A Long Hot Summer“ freuen, welches am 03. August in den Läden stehen wird und u.a. Produktionen von 9th Wonder, D.R. Period und DJ Spinna und Gastauftritte von Jean Grae, den Beatnuts, Edo G, Strick, Rahzel und Punch & Words beinhaltet.




ist sicherlich ein verlust für das rap-game... aber kauft euch das neue album, das ist absolut der hammer!

dscheims
22.07.2004, 16:45
all the old cats are retiring! :wtf: was isch los mit dene? hends plötzlich kei bock meh oder was?

Radical
22.07.2004, 16:48
Original geschrieben von dscheims
all the old cats are retiring! :wtf: was isch los mit dene? hends plötzlich kei bock meh oder was?

gnueg Gäld uf der Siitä!

@Aurel: Quelle???

Aurel
22.07.2004, 16:48
er hedsmer gseid vorher...

slang!head
22.07.2004, 16:51
würkli en grosse verlust!!!!

samee
22.07.2004, 16:52
schad.

scope
22.07.2004, 16:58
cry me a river...

aber s'album isch bombe. ha sone promo-copy abeglade wosi immer säge "don't download it" und wöu das so nervt choufis eh no. häti o süsch uf vinyl zoge...

hammersach das album. aber isch scho chli schad daser geit.

dscheims
22.07.2004, 17:01
Original geschrieben von Aurel
er hedsmer gseid vorher...

was zum geier...?!?

Beatnik
22.07.2004, 17:01
Er isch ebe Born to Roll und nöd "to rap":D

Zum Glück han ich ihn no dörfe im chline Rahme Live gseh, un dich hoffe das mal siin Born to Roll Videoclip uf DVD usechunt...:kiffer:

Aurel
22.07.2004, 17:13
Original geschrieben von dscheims
was zum geier...?!?

de masta ace denk... haha..


ne... guckst du hier (http://www.mzee.com)

dscheims
22.07.2004, 17:18
hey i dem artikel stoht das jay-z zruggträte sig und denn wider cho isch? isch er wider cho? ha gmeint sind alles nume grücht??? sorry falls :Offtopic:

Tante Dagmar
22.07.2004, 17:19
Wieso immer auf diese brutale, radikale Art?!
Wieso immer gleich "Rücktritt erklären" was soviel heisst wie endgültig vorbei mit Livegigs und solchm?!

Man kann doch auch sagen "Ich werde mich in Zukunft etwas mehr meinem Label widmen und weniger Konzerte geben...but I`m still aliiiive n stay tiuund" odaso

Naja vielleicht gibts ja trotzdem mal iirgendwann noch einen kleinen Auftritt, bevor er funfzich wird und die Stimme sich langsam um 2 Oktaven erhöht ...




Kam für mich jetzt ziemilch plötzlich (o.ich war nicht up2date) ... pfuh also mich trifft es aus mysteriösen Gründen ziemlich heftig *g

Aurel
22.07.2004, 17:21
Original geschrieben von dscheims
hey i dem artikel stoht das jay-z zruggträte sig und denn wider cho isch? isch er wider cho? ha gmeint sind alles nume grücht??? sorry falls :Offtopic:

angeblech sell er es album mitem dr. dre ufneh... eifach unterem name s. carter. aber offiziell bestätigt esch glaubs no nüt...

rm
22.07.2004, 17:22
wundert mich nicht, wer den track relentless von erick sermon kennt kann sich die gründe wahrscheinlich denken, bin mir zwar nicht sicher aber wäre sicher denkbar. hoffe das er aber weiterhin auf tracks vertreten sein wird, wusste gar nicht das er ein label hat...

DeeFly
22.07.2004, 17:22
liäbär är tritt zrugg als är enttüscht, so wiä scho vili vor ihm.

[Kampf(V)ilbe]
22.07.2004, 17:27
:lätsch: :lätsch: :lätsch: :lätsch:

oh mann de masta ace isch immer eina vo mina top favorites gsi... hoffentlich werd i's verchrafta chöna :rolleyes:

sha
22.07.2004, 17:41
schad. secher en verlost för rap. esch en hammer mc...

tbo187
22.07.2004, 18:33
das isch wüki schad!er isch ja 2mal i dä toni molkerei gsi & beidimal hani nöd chönne. het mer det ziit sölle neh!
na ja...

i'm out

tbo187

big_samy
23.07.2004, 02:50
Original geschrieben von tbo187
das isch wüki schad!er isch ja 2mal i dä toni molkerei gsi & beidimal hani nöd chönne. het mer det ziit sölle neh!
na ja...

i'm out

tbo187

geit mr glich... weni ds gwüsst hät :( !

kevp
24.07.2004, 21:25
sind eidütig zwenig lüt det gsi am 7. juli... :hmmm: schad!

köbi
25.07.2004, 09:30
i bi gsi
er wird ja nid ganz verschwinde

sonix
25.07.2004, 10:15
tja.. guet chame sich no a alti sache vo ihm hange :D


-> köbi: schoso..

poetical
26.07.2004, 19:50
Tja de bini würklech o no froh dasi am Konzärt in Biu am Start bi gsi. Hett nämlech würklech derbstens grocket. Scho lang nümm sone geile Ami Act gseh. Hett vo mir usgseh sogar Non Phixion toppt.