Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Demo gegen Jugendarbeitslosikeit in Züri

läckdumir!
05.11.2005, 19:04
zerscht han i dänkt ich chönts ja au is "usgang" tue, aber dä alass isch mer dänn shco chli z'ernst für "usgang" gsi... ;)

also: wer isch gsi?

sind zwar nur öppe 200 gsi, aber isch trotzdem easy gsi...
d'Schlusskundgebig isch dänn i dä chiile am Stauffacher gsi...
d'Hälfti hät dänn nöd welle i d'chile... :rolleyes:
det sind dänn auno chlyklass ufträte, also en teil dävo...

Aber chönd ihr mir gründ säge warum für dä Kampf gäge Jugendarbetslosigkeit nur 200 Lüüt uf d'Strass gönd?????

Topfchopf
05.11.2005, 21:11
die duble vo christe-sozis händs nödmal gschafft chli meh z mobilisiere ahand vo chlyklass...

trurig we wenig lüt sich für so öpis intressiered. abr hauptsach widr mal chli parole umegrschroue ;)

han no es textli accapella bracht vor dä st. jakobs chile. lustig gsi!

religion hät nur än zweck, dä isch undrdrückig
Lüt läbed im dräck, doch findets ihres glück drin
Na ja ebä nöd recht doch glaubeds immrhin dra
Und sinds schlimmer mal dra, dänn lits immer nur dra,

das ihre glaube z schwach isch, das di ganz taktik
gsehsch du nöd d absicht, hindr däm schwachsinn
en geist wo wach isch, merkt schnell was sach isch
blibe mr sachlich, mir wärded trännt i klasse

eini wo ade macht isch, eini wo sich schwach git
wel sie das nöd agrift, d lag eifach animmt
statt d welt z vrändre, wänds i ihrer welt verände
verblendet vom glaube, dass s schlussändlich
grächt isch

gott ja herrschi, nach em tod abrächni
isch doch hohl die rächnig, vilicht tod nur schwärzi
und ischs so dass ärsch git, die muesmä kicke
für öpis hämr vrstand, und dä tues jetz richte

$Langstrass$
05.11.2005, 21:37
sproblem isch doch ds dlüt nur dethi gönd wo randaliert wird:p

naja die lüt wo nöd id chile sind,sind nacher mit somene wage wo boxe druf kah het witer glofe kei ahnig was die den no agstellt hend,naja ich glaub eifach dwerbig für die demo isch nöd ernst gno worde,oja offene jugendarbeit und so,oder kei ahnig het au me lüt erwartet da mir lüt scho par mal gseit hend es brucht mal so e demo,ab keine vo dene det gseh hmh,sisch eifach chli scheise mobilisiert worde,het denkt chömed locke rum die 1000 lüt

Fletsch
05.11.2005, 22:07
villicht händ Lüüt gahnt das so Linksradikali denker wie de Topfchopf werded döte si ;) :p

Und wieso gönd die ine Chile? Sonen Alass mues doch religionsunabhängig si! Die meiste Arbetslose Jugendliche sind warschindlich gar kei Christe.

Komischi Organisation *g*

läckdumir!
06.11.2005, 01:56
Original geschrieben von Topfchopf
trurig we wenig lüt sich für so öpis intressiered. abr hauptsach widr mal chli parole umegrschroue ;)

han no es textli accapella bracht vor dä st. jakobs chile. lustig gsi!

da bin ich wohl scho i dä chile gsi... hett gern mal dä topfchopf live erläbt.. ;)
lustig isch no gsi, dass ich zerscht so dete gstande bin... dänn han i so eine gseh mit sonere typische greiss-chappe...und dänn lauft er zu paar lüüt...und dä eint gseht us wie dä baze..und näbed ihm stat so eine mitere jacke wie dä skoob sie immer treit... und schnäll wien ich bin han ich nach 5min gmerkt das das chlyklass isch... :D
leider han ich kein stift gha für es autogramm... däfür es kilo papier.... obwohl irgendwie han ich dänn au dänkt das ich dänn villicht als groupie abgstämpflet würdi wie das d'20min seit... :hmmm: ;)

PS: chume grad vom konzert und bin chli naja....andersch als normal...