Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : lumidee

köbi
23.07.2004, 02:43
hamer iz grad ds 'kool savas goes hollywood' usglent, u es het 3 lieder miter lumidee drufe, u i mues iz grad mau säge, das di frou zwar e biz cha tegschte (wesi iri tegschte säuber schribt), abr e richtig unagnähmi stimm het, churz -
SI ISCH SO SCHEISSE, DASES JA MUES SO SI DASI SECH UFEGFIGGET, LÄCK ISCH DIE SCHLÄCHT, HA SCHO VIU BESSERI SÄNGERINNE GHÖRT BI ÜS IM TRÄFF, ABR DI WENIGSCHTE WÄRDE MAU E PLATTEVRTRAG BECHO
:no: :no: :no: :no: :no:
-so iz isch d luft dus, sorry weni nech bim surfe störe-

Aurel
23.07.2004, 08:53
das d'lumidee ned jede ton trifft, esch nüt nöis... aber ech säg nur "uuh ooh"! hehe...

"one 4 lumi!" :D

kevp
23.07.2004, 11:12
Original geschrieben von Aurel
das d'lumidee ned jede ton trifft, esch nüt nöis... aber ech säg nur "uuh ooh"! hehe...

"one 4 lumi!" :D

ich han sie letscht jahr 'halbe live' gseh und bin nach 15min usegloffe. isch aber nöd de einzig act wo nöd cha singe...

young gotti
23.07.2004, 12:52
ich finde lumidee geil!!

ps: Meine persönliche Rangliste der geilsten "oh-ohh"-Lieder:

1. Ludacris, Saturday Night (Oh-ooooooh)
2. Lumidee, Never leave you
3. Faboulous, Holla Back
4. Beyonce, Crazy in Love
5. Jamelia, Superstar (ok, dort ists eeo-eo-eo, aber auch geil!)

tbo187
23.07.2004, 13:28
man die frau isch voll peinlich, genaugliich wie ihre x dä eamon!!! also singe cha sie nöd wüki & über s'usgseh chammer sich au striite (schmier ihre mal d'schminke us em gsicht & lueg sie dänn nomal a:D )!

peace

tbo187

sonix
23.07.2004, 13:33
i ha mau ghört das lumidee, d'lüüt aspricht mit ihrem sound will s'duet vrbinde, viel lüüt chönnge sich schiins so besser mit ihre vrgliche, genau will sie nid jede ton trifft, chöi sich anderi drmit identifiziere.. boe ?!

ich los augemein ke sound wo im teevee lauft, für das hani ke ziit! abr jede söll sich sini eiget meinig bilde..

dscheims
23.07.2004, 14:15
Original geschrieben von tbo187
man die frau isch voll peinlich, genaugliich wie ihre x dä eamon!!! also singe cha sie nöd wüki & über s'usgseh chammer sich au striite (schmier ihre mal d'schminke us em gsicht & lueg sie dänn nomal a:D )!

peace

tbo187

ich han gmeint d'frankee isch d'X vom eamon *fuckingwiseassbravoreader* :D

sonix
23.07.2004, 14:25
lol, die kenned sich gar nidmau...

en einzige fake gsi..!

Kush
23.07.2004, 14:30
Original geschrieben von sonix
lol, die kenned sich gar nidmau...

en einzige fake gsi..!

:( :( ha gmeint du luegsch kai tiivee :confused: :D

dscheims
23.07.2004, 14:30
jo eh, aber do het dplattefirma und d'handyklingelton-firmene wieder emol fett stutz gschefflet mit all dene 14 jährige kiddies

sonix
23.07.2004, 15:01
Original geschrieben von Kush
:( :( ha gmeint du luegsch kai tiivee :confused: :D

ig has o nid vom teevee..!

köbi
23.07.2004, 15:47
Original geschrieben von dscheims
jo eh, aber do het dplattefirma und d'handyklingelton-firmene wieder emol fett stutz gschefflet mit all dene 14 jährige kiddies

geits umd musig odr ums gäud? isch des eigentlech no e frag?

zum glück gits ch-räp, di aurimeischte verdiene da nüt dran, de isches ömu ehrlechi musig (o nid geng guet) oder de geits um fame

aDidoN
25.07.2004, 17:37
ig wet dlumidee mau ghör stönä :D:p

rm
25.07.2004, 18:11
Original geschrieben von aDidoN
ig wet dlumidee mau ghör stönä :D:p

besser nöd, wenn si chunt bruchsch ohreschtöpsel...

:p

[Kampf(V)ilbe]
25.07.2004, 18:13
d'lumi het mit ihrem chatzagsang garnöd so viel erfolg verdient... wer het sie eigentlich so wiit fürabrocht?

music_head
25.07.2004, 18:23
ohh ohh -- ohh ohhh

meh sicher nöd

konfus
25.07.2004, 18:36
chömed, mir legäd chli gält zäme zu im lumi-schätzli neui stimmbänder chaufe!

tbo187
15.08.2004, 18:31
Original geschrieben von dscheims
ich han gmeint d'frankee isch d'X vom eamon *fuckingwiseassbravoreader* :D

korrekt, has verwächslet! merci für d'ufmerksamkeit;) !

mc rassko
15.08.2004, 19:24
lumidee isch scheisse und scheisse isch nume de vorname

Stylefile
15.08.2004, 19:31
Händer de neue Track gseh vom Nega Featuring Lumide???

Ech fend en nedmol so schlächt!!!

rm
15.08.2004, 20:26
Original geschrieben von Stylefile
Händer de neue Track gseh vom Nega Featuring Lumide???

Ech fend en nedmol so schlächt!!!

track isch no easy, ivan beat isch hammer d lumi rappd nöd mal so scheisse und nega überzüügd.

Gate17
15.08.2004, 20:30
nega isch hammer...
wiä heisst dä track eigentli?? irgendnebis "from NY to geneva"
oder so.

http://online-shrine.net/lumidee/images/lumidee.jpg

d lumi gseht scho sehr geil us

:blingblin :blingblin :blingblin

rm
15.08.2004, 20:33
Original geschrieben von Gate17
nega isch hammer...
wiä heisst dä track eigentli?? irgendnebis "from NY to geneva"
oder so.

http://online-shrine.net/lumidee/images/lumidee.jpg

d lumi gseht scho sehr geil us

:blingblin :blingblin :blingblin

from spanish harlem to geneva

so vill i weis, d lumi gsehd scho easy uus aber lueg der d halle barry mit lange har ah!!!

:blingblin

pussyrider
17.08.2004, 18:07
Lumidee rapt in däm Lied GEIL! Wärs Album vodr Lumidee glost hät, wüsst, dass die Frau CHA RAPPE!

"Never Leave You (OH Oh)" ihre Hit vo letscht Johr het sie übrigens zerscht ufene andere Beat gsunge. E DJ het denn eifach d Vocals übere andere Riddim glegt...wäge däm schtimmts nid immer ganz...

LUMIDEE isch besser als 90% vo de CH-Rapper.

snub
17.08.2004, 18:22
:hmmm: ... ja aber ich glaub chum das si alls sälber textet...

btw, :blingblin :blingblin

MacKah
18.08.2004, 08:31
jo in dem neue track dönt si geil, find aber au anderi sache vo ihre nit schlächt

Mora
18.08.2004, 09:35
also, mir het das lied "never leave you" gfalle, zum tanze doch sehr luschstig.
ob sie chan singe oder ned, das isch doch echt nüme wichtig, oder glaubed ehr echt, d britney spears chan singe.

was mich meh wunderet isch, dassi sich europäer holt zum lieder mache, wenn wotsch erfolg ha, denn nimmsch doch amis als features.

naja, egal, aber au das neue "popstar wunder" jojo findi ned wirklich besser, tönt wie jedi anderi au.

Mora
18.08.2004, 09:36
und no öppis:

bin ech die einzig wo findet, das d lumidee de jubaira glicht?

MacKah
18.08.2004, 09:51
Original geschrieben von Mora
und no öppis:

bin ech die einzig wo findet, das d lumidee de jubaira glicht?
definitiv jä! :D

slang!head
18.08.2004, 10:32
Original geschrieben von pussyrider

:auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen

Glaub au du toy:D

Aurel
18.08.2004, 10:36
Original geschrieben von **slang!head**
:auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen

Glaub au du toy:D

ich würd da mal lieber kei voreiligi schlüss zieh...

fReEMaN
18.08.2004, 10:42
z'liäd mim nega isch no cool..
nur der typ wo da zwischu dur schnurrt miästi nit si..

üssärdäm hät lumidee zersch grappt bivor dasch gsungu hät!

und he ja, di glicht bös där jubaira - bsunders das lang haar links näbs dum ohri.. :D

slang!head
18.08.2004, 10:43
ha de scheiss mit em nega gseh und ehrlich: ich finds zimli dreckig!!

I de schwiizer szeene giits ja noed soooooo viil bullshit, usser Burebuebe! (<- odr so ähnlich)

smooth
18.08.2004, 11:02
Lumidee rapt in däm Lied GEIL! Wärs Album vodr Lumidee glost hät, wüsst, dass die Frau CHA RAPPE!

"Never Leave You (OH Oh)" ihre Hit vo letscht Johr het sie übrigens zerscht ufene andere Beat gsunge. E DJ het denn eifach d Vocals übere andere Riddim glegt...wäge däm schtimmts nid immer ganz...

dass das eine met dim name seit, verwundert mich ned...

"LUMIDEE isch besser als 90% vo de CH-Rapper. "

do hesch rächt

pussyrider
18.08.2004, 12:10
@slangchöpfli: Wenn Du nicht meiner Meinung bist, dann bin ich ein Toy? Du intolerantes Arschloch!

@smoothie: Willst Du mir irgend etwas mitteilen? Oder hast Du nicht verstanden was ich geschrieben habe?

Ich bleibe dabei: Hört Euch Lumidees Album an und Ihr werdet merken, dass die Kleine tatsächlich rappen kann.

slang!head
18.08.2004, 12:16
@pussyrida

Du bisch doch sowieso nur so en :hater: wo s gfühl het schwiizer mc's sind sowieso scheisse... Und wenn das würkli dini meinig isch den respektier ich die..... :auslachen

Du elende HUNT! :D

pussyrider
18.08.2004, 12:20
Original geschrieben von **slang!head**
@pussyrida

Du bisch doch sowieso nur so en :hater: wo s gfühl het schwiizer mc's sind sowieso scheisse... Und wenn das würkli dini meinig isch den respektier ich die..... :auslachen

Du elende HUNT! :D

Falsch! Ich finde nur sehr wenig vom CH-Rap guet, dasch alles.

ich chaufe aber alles vo:

Oibel Troibel
E.K.R
Griot
Baze

Würdmi bi dene Theme sogar als Fan bezeichne und nid als HATER!

smooth
18.08.2004, 12:22
@slangchöpfli: Wenn Du nicht meiner Meinung bist, dann bin ich ein Toy? Du intolerantes Arschloch!

@smoothie: Willst Du mir irgend etwas mitteilen? Oder hast Du nicht verstanden was ich geschrieben habe?

Ich bleibe dabei: Hört Euch Lumidees Album an und Ihr werdet merken, dass die Kleine tatsächlich rappen kann.

ne ned bestimmt...eifach nur zufall das en pussyrider lumidee guet fend...checksch ned? egal..lumidee fend ich

sonix
18.08.2004, 12:23
kritik:

beat findi, het öppis.. (akzeptiere mir ;))
nega isch au ganz ok..
lumidee het mi überascht, die chaja rappä ?! :D

erm.. naja refrain isch mit "oh,oh,oh" zvrgliche, findi lamm.. lumidee sig hübsch ? mir meinig na, het sie paar späckränder, und das gseht me au dütlich im video, abr uf das chunnts ja nid ah, nur so us näbäbemerk..

sup, latör...

tbo187
18.08.2004, 19:35

:wtf: muss ironisch gmeint sie!?