Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Frau vergewaltigt schlafenden Mann

ill_uminate
09.11.2005, 16:32
NORWEGEN

Frau vergewaltigt schlafenden Mann

Novum in der norwegischen Rechtsprechung: Eine 24-jährige Frau wurde zu acht Monaten Haft verurteilt, weil sie an ihrem schlafenden Bekannten Oralsex praktiziert hatte. Der Mann sagte vor Gericht, er habe langwierige psychische Probleme mit diesem Erlebnis gehabt.

Oslo - Das Oberlandesgericht im norwegischen Bergen bestätigte ein Urteil aus erster Instanz, senkte aber das Strafmaß um einen Monat. Es sah als erwiesen an, dass die Frau in einer Januarnacht 2004 mit ihrem 32-jährigen Bekannten ohne dessen Einverständnis oder Wissen Oralsex betrieben hatte.

Der Mann sagte aus, dass er das Treiben der Frau erst beim Erwachen erfasst habe und davon schockiert gewesen sei. Die Frau bestritt zunächst alle sexuellen Kontakte, änderte dann aber ihre Aussage und erklärte, der Mann sei mit dem Oralsex einverstanden gewesen.

Das Gericht stufte die widersprüchlichen Aussagen der Frau als nicht glaubwürdig ein. Sie wurde als erste Norwegerin überhaupt wegen einer allein von einer Frau begangenen Vergewaltigung verurteilt und muss dem Mann Schadenersatz in Höhe von 30.000 Kronen (3900 Euro) zahlen.

http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,384052,00.html

_dC_
09.11.2005, 16:36
si mus wohl brutal kakke usxe :D

botho!bonobo
09.11.2005, 16:37
ich wett meh so fraue!

Dontom
09.11.2005, 16:38
Original geschrieben von botho!bonobo
ich wett meh so fraue!
:D

nik
09.11.2005, 16:39
Original geschrieben von _dC_
si mus wohl brutal kakke usxe :D

hahahahahahahahhahahaaaaaaaaa :auslachen

...ich schmeiss mich weg :D

sell sie die 30'000 Krone ächt in 'gemeinnützigi arbeite' umtusche und döt nochli üebe

Shorty
09.11.2005, 16:40
shett de arm typ duet mer huere leid...ich hoffe er chunt drüber hinweg...:lol:

I.C.S.
09.11.2005, 16:42
muahahaha, so geil.. chunsch 30`000 krone über defür das der eini eis blast :p chönt mer schlimmers vorstelle..!

:D :D :D

veit
09.11.2005, 16:48
ich wett meh so fraue!

jester
09.11.2005, 16:49
Original geschrieben von I.C.S.
muahahaha, so geil.. chunsch 30`000 krone über defür das der eini eis blast :p chönt mer schlimmers vorstelle..!

:D :D :D

gäu säg nüd... dä siech het doch nume z'füfi UND z'weggli wöue...

Phôe
09.11.2005, 16:50
shet!! ech ha wörkli gmeint gsi das er wach esch!!:eek: ech ha gmeint d manne mache emmer d auge zue wellsech de besser chend antspanne!!:confused:

nik
09.11.2005, 16:53
Original geschrieben von Phôe
shet!! ech ha wörkli gmeint gsi das er wach esch!!:eek: ech ha gmeint d manne mache emmer d auge zue wellsech de besser chend antspanne!!:confused:

...nei, demit si di chöne asprütze und säge 'sorry, ha di garned gseh'

und de chasch du säge 'aso ich ha dech scho vo wietem gseh cho'

:wixer:

Phôe
09.11.2005, 16:59
ah soo isch da, looool

nik
09.11.2005, 17:05
ah soo isch da, looool

...jetzt sind die andere sicher sauer uf mech weli es männergheimnis usplauderet ha, i hoff du weisch da au chli z'schätze *zwinkerzwinkerblinzelblinzel*

...wär hüt gschieder diheim bliebe

Krumb Snatcha1
09.11.2005, 17:08

da redt öpper ned uus eigniger aber trotzdem erfahrig:o

clauster
09.11.2005, 17:13
Original geschrieben von jester
gäu säg nüd... dä siech het doch nume z'füfi UND z'weggli wöue...

und hets au becho!

Phôe
09.11.2005, 17:15
Original geschrieben von Krumb Snatcha1
da redt öpper ned uus eigniger aber trotzdem erfahrig:o

shet du hesh mech enttarnt:eek:

Krumb Snatcha1
09.11.2005, 17:20
shet du hesh mech enttarnt:eek:

call me sherlock holmes!wiiter im topic!

MonstA!
09.11.2005, 17:26
geniali art zum gäut vrdiänä!

ich wett meh so fraue!

StanekK
09.11.2005, 17:46
ab uf skandinaviä. diä händ eifach z wenig manne. det zahläd d frauä iitritt und dmannä kei.:D

Fletsch
09.11.2005, 17:47
Die muesi au mal ilade!!

Gast
09.11.2005, 17:50
villech het si ou eifach beschisse blase... i meine i ha ou scho froue gfragt was si da mache...

chum meitschi lah das gschider u häb dr arsch härä :cool:

Brooklyn
09.11.2005, 17:54
Also haha i muess widermau aus Moral-Appostel ahtanze :) Es tönt scho chli lächerläch und i ha ou müesse grinse- ersch rächt bi öinä kommentär :) Aber-bide Froue mache alli es huere Gschiss drum wenn si vergwaltigt wärde und bide Männer sölls eifach nur lustig sii?? Verstahni nid ganz- i gloub das cha fürne Mah genauso schlimm si wie fürnä Frou- drum si Sätz wie "wett meh so Froue" irgendwie nid ahbracht-zum Sex bzw. sexuelle Handlige, bruuchts immerno zwöi wo ihverstande si mit däm wo passiert...
Drum :asskick: für die Frou :)

Phôe
09.11.2005, 18:11
ich verstah scho was du meisnch brooky aber ich finde glich das mers ebe nid ganz cha vergliche, ich meine en bolwjob isch eifach scho öppis anders als idringe ine frau, 1. tuets nid weh (ussert si bisst), und zwoitens findi das weniger intim als GV!
s wär ez öppis anders wenn si ihm e dildo in arsch grammt het,das chöönt mer ehre vergewaltigung binere frau ehner glichstelle, aber ich glaube en frau hetti au es weniger grosses trauma wenn eine ihr muschi wür läcke als wener si figgt, oder?!

sly saloon
09.11.2005, 18:12
ich verstah scho was du meisnch brooky aber ich finde glich das mers ebe nid ganz cha vergliche, ich meine en bolwjob isch eifach scho öppis anders als idringe ine frau, 1. tuets nid weh (ussert si bisst), und zwoitens findi das weniger intim als GV!
s wär ez öppis anders wenn si ihm e dildo in arsch grammt het,das chöönt mer ehre vergewaltigung binere frau ehner glichstelle, aber ich glaube en frau hetti au es weniger grosses trauma wenn eine ihr muschi wür läcke als wener si figgt, oder?!

:yourock:

Cyclone
09.11.2005, 19:17
hät die ächt mundraub welle mache? :hmmm: :kiffer:

Pride
12.11.2005, 17:58
:D :D

PSKZ
14.11.2005, 01:34
vilicht ischer au ipennt und het sich welle räche wür de schlecht blowjob isch dänn zum gricht und hät die vergewaltigigsgschicht erfunde

MAN WEIS ES NICHT!