Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ReBirth RB-338??

LKB
09.11.2005, 19:19
Hey schafft öpert mit däm Program??

Das Programm isch im letschtä Beat gratis däbi gsi...
I has natürlich grad wöllä usprobiärä und han irgendwiä s Gfühl das Programm isch huere unusgriift. I chan irgendwiä nöd vil dämit Afangä...

Will mi einä eines besseren belehren? Chan mit däm Programm was gschids machä?
Wenn öpert das Programm benutzt, für was genau?

Schriebet eifach, was ihr dävo haltet, wenn ihr das Programm kennät ;)

Peace

StanekK
09.11.2005, 19:26
aso ich känns nöd. abä än kollega hät ma chli mit däm...so wis mä isch isch das me chli fü weiss änöd dnb techno und so stuff..bö

hobgoblin
09.11.2005, 19:39
man konnte es runterladen und jetzt ist's im beat, hab es aber bisher noch nicht ausprobieren können. SCHOOL ROCKS:rolleyes:

spenzasequenza
09.11.2005, 19:39
wännd en fan vo altä tb303 basslines bisch, oder acid machsch, chasch das ding nu güät brüüche... aber suscht, naja...
odär de eventuell no äs paar klassischi drumcomputer sounds... vil meh geit mit dem programm nit...

LKB
09.11.2005, 19:55
Original geschrieben von spenzasequenza
wännd en fan vo altä tb303 basslines bisch, oder acid machsch, chasch das ding nu güät brüüche... aber suscht, naja... jo easy, mol so ä tb303 bassline, wieso nöd? aber s problem isch: soviel ich mitübercho han, chan mä bi däm programm nöd mol mit äm midikeyboard ispillä. das isch äbä nocher ziemlich nervig, wenn i die ganz melodie "vo hand" muen igeh...

duke_one
10.11.2005, 12:10
ich glaub das würd scho irgendwie gah mit Reason <-ReWire-> ReBirth...

aber chasch di ja mal erkundige under:

The ReBirth Museum (http://www.rebirthmuseum.com/)

peace

LKB
10.11.2005, 13:08
Original geschrieben von duke_one
ich glaub das würd scho irgendwie gah mit Reason <-ReWire-> ReBirth...

aber chasch di ja mal erkundige under:

The ReBirth Museum (http://www.rebirthmuseum.com/)

peace wie meinsch das genau? i han uf mim compi im moment äbä kei reason installiert. meinsch, dass ich nocher s rebirth übers reason stüürä?

fan03
10.11.2005, 13:13
Original geschrieben von LKB
wie meinsch das genau? i han uf mim compi im moment äbä kei reason installiert. meinsch, dass ich nocher s rebirth übers reason stüürä?

im reason git irgend so en channel wo Rebirth heisst! warschinlich gaht das scho, isch ja vom gliche entwickler...

aber so ghau weiss ich au nöd...

duke_one
11.11.2005, 11:42
Original geschrieben von LKB
... dass ich nocher s rebirth übers reason stüürä?

ja sött eigentlich gah... im reason giz wie de fan03 gseit hät, en ReBirth Input oder so ähnlich.

han's sälber no nie usprobiert aber ich glaube, mit däm input chasch nachher s'rebirth über rewire mit em reason sequence und im reason chasch ja jedi spur per midi recorde bzw. stüüre...