Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Sketch Battle

Wryter24
24.07.2004, 01:38
So fertig grosses herumgelaber und herumgedisse da es eh nie zu einem Graffbattle kommen wird was teils durch grosse I-net Kiddies verursacht wird oder durch Leute die den Kampf mit den Spraydosen mit dem kampf der Fäuste verwechseln weil Sie wissen das Sie verlieren werden gibts nun den grossen Sketch Fight auf Aight. Eines ist sicher man wird nicht das gleiche Ergebnis haben wie mit Spraydosen.Also wer hier gewinnt ist nicht gleich ein guter Writer aber zumindest kann man ansätze von Style herauserkennen.
Und alle aber wirklich alle sollen sich hier anmelden oder sollen für immer ihre Schnauze halten jetzt kann jeder beweissen was er wirklich auf dem Kasten hat dumm labern könnt Ihr woanders.Und wenn das hier beendet ist hoff ich das gewisse Leute sich selbst an der Nase nehmen und üben gehn statt labern.

Regeln:
Anmelden kann sich jeder gleich welcher Altersklasse
Frauen werden nicht von Männern getrennt gleiches Recht gleiche Chancen für alle
Es gibt 4 Preisklassen:

Klasse 1 : Sketchkingz Combo(Style-Vorgabe und Charakter-Frei wählbar)

Klasse 2 : Sketchkingz Einzel (entweder Charakters nach Vorgabe oder Style nach Vorgabe

Klasse 3 : Semisketcher Style-Vorgabe oder Charakter nach Vorgabe

Klasse 4 : Amateur Style-Vorgabe oder Charakter nach Vorgabe

Als Anreiz gibts für die ersten 3 jeder Kategorie Sachpreise
welche Preise das es werden geb ich im Verlauf der Anmeldung noch bekannt.

Die Charakters oder Stylesvorgabe gebe ich erst nach Anmeldungsfristende an.

Die Anmeldung : Jeder der sich Anmelden will eifach nachfolgend ein bereits vorhanden Sketch von sich posten kann auch ein wenig älterer sein. Und das hier keine Fragereien losgeht egal was für einen es geht hierbei rein nur um das Einteilen in die Kategorien zwar kann jeder seine Wunschkategorie angeben aber ich will das alle chancen haben und deshalb werd ich ab und zu vileicht gewisse Leute in andere Klassen schieben so das auch Newcommers die Chance haben zu Gewinnen.Dieser Anmeldesketch wird nicht bewertet.

Regelverstösse werden mit Auschluss beantwortet. Dazu gehöhren Abzeichnen Styleklau mehrmalsanmeldungen unter verschiedenen Pseudos oder extra niveauschrauben bei Anmeldung. Ich kenn alli Graffsites und Graffikforen also no chance.

Anmeldungsfristende da Ferienzeit 16 August 2004
Nachanmeldungen werden nur bedingt angenommen.

sonix
24.07.2004, 08:19
bi gspannt wasi hie när für kunstwärch cha cho bestuune..! :D

freestyler
24.07.2004, 13:16
mues no luege öb mer s niveau agmessä erschint. wiu han s gfühl s het warschinlich nid so viu heads dahie wo o scho sitme johr drbi sind. was definitiv isch, isch dass dr wryter24 u ig warschinlich werded di vordre plätz belegä. hett no en aregig an wryter24 wäg dr prisä und so; das wär doch en grächti art u wiis für yardufteilig; chöntsch nid eis yard vo dr i de king-klass als pris feststetzä? nur wenns geit, aber ig fänds eigentlich agmässne pris

flaboflash
24.07.2004, 13:36
Original geschrieben von freestyler
mues no luege öb mer s niveau agmessä erschint. wiu han s gfühl s het warschinlich nid so viu heads dahie wo o scho sitme johr drbi sind. was definitiv isch, isch dass dr wryter24 u ig warschinlich werded di vordre plätz belegä. hett no en aregig an wryter24 wäg dr prisä und so; das wär doch en grächti art u wiis für yardufteilig; chöntsch nid eis yard vo dr i de king-klass als pris feststetzä? nur wenns geit, aber ig fänds eigentlich agmässne pris

zuviel geschluckt?! :confused:

di.boo
24.07.2004, 15:32
uaz bitte lösch die drü comments(free...flabo u mine), de wryter meints ernst mit dem battle da isch sone scheisse wie de free... schribt am falsche ort, merci

stylebrünzlär
24.07.2004, 17:04
läck mir freestyler chasch nöd eimal mit dinere dummä scheisse ufhörä wod lallsch? es nervt!

di.boo
24.07.2004, 17:29
i stelle e atrag dasi mod. cha werde de chani die unnötige biiträg sälber lösche, da dr uaz fasch nüm on isch

Wryter24
24.07.2004, 19:27
Wehr nett wenn sich eine um die posts do inne chönnti kümmere ich wett de scheiss suber halte eröfnet doch e frage treath zum battle bitte au keis pm a mich ich wett do ihne nur ameldige mit de dazughöhrige Graffik vonere bereits bestehende Graffik ha diskutiere chönder i allne andere schizzn und freestyler nei es git keis yard aber sicher guti sache wie copics Bücher Dvds und UAZ bitte lösche und evtl Ti Boo drecht geh zum sache zsübere

copier
24.07.2004, 19:30
so eine riesen scheisse ich glaubs kaum....

nepomuk
24.07.2004, 19:34
Original geschrieben von Wryter24
Wehr nett wenn sich eine um die posts do inne chönnti kümmere ich wett de scheiss suber halte eröfnet doch e frage treath zum battle bitte au keis pm a mich ich wett do ihne nur ameldige mit de dazughöhrige Graffik vonere bereits bestehende Graffik ha diskutiere chönder i allne andere schizzn und freestyler nei es git keis yard aber sicher guti sache wie copics Bücher Dvds und UAZ bitte lösche und evtl Ti Boo drecht geh zum sache zsübere

wer zahlt dänn die copics ond dvds? chum du sälber, oder? montana?

#ChRüSiMüSi#
24.07.2004, 20:52
..so voila bin eifach mal däbi.
ich will id Amateur klass, wär no nett... ja. Meh hani däzue eigentli nöd zsägä usser das d'French au söll mitmache:)

Wryter24
24.07.2004, 21:04
goht klar chrüsi

freestyler
24.07.2004, 21:18
also hie isch mal mini skizze, also eigentlich kei skizze , sondern es graff abr rockt no rächt. weis nid , isch halt charakter u style beides

Wryter24
24.07.2004, 21:20
Freestyler gute versuch aber nope würdsch mer no skizze zu dem piece poste danke

freestyler
24.07.2004, 21:21
han ebe mit kolleg gmacht u er hät d skizze vrsifft. aber zellts trotzdem? weli klass?

#ChRüSiMüSi#
24.07.2004, 21:23
..Nüüt als Usreda! Chuum verspüürt ma an Druck,
schwindlet ma z Blaua vum Himmel und foht a lüüga wia druckt.
1) Miis Handy isch kaputt! – 2) I han miis in dr Buuda vergässa!
3) I han dr Zug verpasst! – 4) Miin Hund hät miini Ufgaba gfrässa!
1) Chann nid us privata Gründ! – 2) Miini Fründin isch krank!
3) I channs dr hüt leider nid geh, bin ebba scho wiider blank!
4) Nai, Schatz, i han nüüt mitra kha; han ra nur dr Backstage zeigt!
(Simmer ehrlich?) – Jo eh!

konfus
24.07.2004, 21:24
chame dä siech nid banne...

freestyler
24.07.2004, 21:29
Original geschrieben von kOnfus
chame dä siech nid banne...

tue doch nid so schwirig. 1. isch de thread nid zum diskutiere und 2. wend es problem hesch muesch ja nid hie is forum go pöble

konfus
24.07.2004, 23:57
ach, was sölls. ich mach au mit wänns schomal sowas git uf aight. hoffe nur dases klappet, um die zyt ume muesi zügle und sowiiter wien blöde und wirde nachher wahrschindlich mal kei internet me ha...aber klappt glaub scho.

do mini referänze: skizZzen (http://beatz.webspace4free.biz/index.html)

dänk mal, nimms mit dä 1.liga uf...(useforderig ish immer guet:D )

#ChRüSiMüSi#
25.07.2004, 00:29
K0nf.. cha dis züüg übrigens nöd aluege!

PervertedMonk
25.07.2004, 00:32
hier fehlt etwas ganz wichtiges: wer ist die jury???????

köbi
25.07.2004, 01:16
jury ist aightgenossen.ch (aui wo i däm forum agmäudet si, u bschisse chame nid, usser me het mehreri ports) für frage hets e eigtä thred

nepomuk
25.07.2004, 01:30
min style. hani no chle nachbesrbeitet. i wellere klass chan ech mitmache?

di.boo
25.07.2004, 02:24
ach, was sölls. ich mach au mit wänns schomal sowas git uf aight. hoffe nur dases klappet, um die zyt ume muesi zügle und sowiiter wien blöde und wirde nachher wahrschindlich mal kei internet me ha...aber klappt glaub scho.

:hmmm: hmm für mi isch das eidütig 1 liga;)

nafackler
25.07.2004, 03:09
Original geschrieben von nepomuk
min style. hani no chle nachbesrbeitet. i wellere klass chan ech mitmache?

no comment

nepo for president !!!!:dance: :dance: :dance:

Wryter24
25.07.2004, 05:20
Konfus do mümer ned lang drum umme rede 1 Liga combo wenns gnug lüüt het wo mitmachet

Nepomuk bi dir bin mir nonig ganz sicher entweder amateur oder 2 Liga muss mir no die andere stylez vo de anderer bewerber aluege:D

sonix
25.07.2004, 10:24

hrhr... brännt gwaltig.. zumteil sehr schön häräbecho.. props!

freestyler
25.07.2004, 14:09
Konfus do mümer ned lang drum umme rede 1 Liga combo wenns gnug lüüt het wo mitmachet

:D

bin voll üchere meinig. konfus het ja gwaltig öpis vorgleit. zum teil isch s mer fascht chli wild (eifach schwirig zum läse), aber gsamtidruck findi voll hiphop-mässig. isch bis jetz sicher awärter uf dä thron.

nepomuk findi eigentlech au s gliche, entweder mit mir i dä amateur oder halt 2.liga.

freestyler
25.07.2004, 14:24
ait. han hie no en style gfungä, will s andri isch ja voneme graff gsi u gloub nid akzeptiert worde. bini itzig definitiv drbi?

stylebrünzlär
25.07.2004, 16:21
bannet de siäch doch mal. mich stresst er huere! schnäbichätscher du

samee
25.07.2004, 17:28
ait. han hie no en style gfungä, will s andri isch ja voneme graff gsi u gloub nid akzeptiert worde. bini itzig definitiv drbi?

willsch es battle? he he

sry.

stylebrünzlär
25.07.2004, 17:34
bitte jungs! de thread isch ernst gmeint postet sache wens eu ernst isch, susch lönders sie!

de bitrag chasch lösche vo mir us und di anere au

UAZ
25.07.2004, 18:19
Original geschrieben von samee
willsch es battle? he he

sry.

huere geil :D

Aber trotzdem, freestyler und nepo, für eu gitz dä papierkorb.

nafackler
25.07.2004, 18:59
wartet nur bis de nepo sini skillz uspackt ....

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wryter24
25.07.2004, 19:04
Ihr sellet do ned plaudere sondern amelde idiote

frenchrap
25.07.2004, 20:17
so chrüsi wills du bish machi halt au mit pic ish halt chli verschwume und nid grad aktuell..:D

sub'r'son
25.07.2004, 21:46
hey writer 24! fendi e ganz geili idee met dem battle!! - abr, i het non vorschlag: i fend prise sött me ned materiell mache! meeeei, me söts so anebecho, das die wo di ganz zit son bullshit poustet eifach nöm do ene schribe chönd! s'ziel vomenä forum wär för me, dasd met geile lüüt chasch stuff ustusche ohni di ganz ziit müese z'battle!!odr läbi enere träumwält ond dasch gar ned möglech?
dänk mol dröbr no! i fächt da no total gmüetlech!!

#ChRüSiMüSi#
25.07.2004, 21:57
findi irgendwie nöd so toll.. will ich mach ez eifach us spass mit und ich chas au nöd guet, das weissi sälber.. und wenn ich ez verlüre wür.. döfti niemeh da inä schribä? Dänn machi dänk nöd mit *hehe*

sub'r'son
25.07.2004, 23:42
om da gots jo nöd!sosch wäre do jo nor no kings em forum! da wär jo äu ned s'zil! abr so huere grossschnoris wo nöd mol zo däm chönd schtoh, wos send, met dene mosimi ned wörklech onderhalte. ond wäg dene eifach nöm do ene si fendi ä scheisse! verschtosch?ben ä ned derför, das do eifach ali useflüge wöre, wo noni ere style gfonde händ odr öpis e dere art! i mein nor das do ene nor sötte lüüt si, wod chasch vertroue ond wone s'mole äu wörklech äu öpis wärt esch em läbe! i hasse do die trendwriters wo s'gfühl händ si wered etz huere brutal! i ha drom s'gfühl das forum eschs paradies för die lüüt! velech esch min vorschlag chli heftig verschtande worde, abr so öpis e dere art wenis etz gschrebe han, wer gmeint gsi!!

nepomuk
26.07.2004, 01:22
Original geschrieben von UAZ
huere geil :D

Aber trotzdem, freestyler und nepo, für eu gitz dä papierkorb.

ok uaz, du besch zwar glaub au en king, aber bring doch gscheder au en style, als mech ond de freestyler eifach z'disse. burn mech abe ond ech geb mech gschlage...

Wryter24
26.07.2004, 12:48
Bitte schliessen aus und vorbei

Early80s
26.07.2004, 19:39
:wc: uarghhh...

UAZ
26.07.2004, 20:09
ok uaz, du besch zwar glaub au en king, aber bring doch gscheder au en style, als mech ond de freestyler eifach z'disse. burn mech abe ond ech geb mech gschlage...

P.A.P.I.E.R.K.O.R.B.

UAZ
26.07.2004, 20:10
Bitte schliessen aus und vorbei

Wryter, findz echt ä gueti Idee. Mach eifach en neue Fred uf, und alles was kei Aameldig isch, lösch ich use. Denn gsehsch au grad, öbd e gueti Aazahl anebringsch.

Deal?

Wryter24
26.07.2004, 20:13
okee Deal thanks UAZ

Wryter24
26.07.2004, 20:16
aber loh doch de grad drin und schmeiss de müll do usse isch vilicht eifach als de ganzi shizzn nomel zschriebe.

drin lassen anmeldung french chrüsi konfus und usnahmswiis neppomuk aber nume sin scetch de reste alles raus

mudSkippa
26.07.2004, 21:36
also hie isch mal mini skizze, also eigentlich kei skizze , sondern es graff abr rockt no rächt. weis nid , isch halt charakter u style beides

...s nämmt mi ja scho wunder was GENAU du a dem bild gmacht häsch? im ernscht!

nepomuk
26.07.2004, 22:00
...blablabla, während ehr über graff reded ben ech fliisig am zeichne:cool:
ech han e neui amäldigskizze gmacht. chan ech mech au mit dere amälde? peace:hippie:

CAN_2
26.07.2004, 22:01
Hey Writer 24 gämmer mal uf affoltäre ins Yard go
äs legals panel mache.
:D :D :D

freestyler
26.07.2004, 22:08
aiiiight. han doch no en kolleg gfunge wo en föteler het mit digital-funktion. also, warte uf dis feedback w24 i welrä kategorie ich bin.
u uhhhhh.

PervertedMonk
26.07.2004, 22:11
ok, aues bis uf d'amäudigä löschä!!! ga itz o chli ga male, muess mer haut de eifach no irgendwo ä scanner organisiärä... chunt scho guet!
und übrigens: em nepomuk sis züg fingä ni rächt geil! bis jitz het ds battle doch gueti uswürkigä???

sgusy
26.07.2004, 22:51
wryter, weli liga?

mudSkippa
26.07.2004, 22:51
Original geschrieben von mudSkippa
...s nämmt mi ja scho wunder was GENAU du a dem bild gmacht häsch? im ernscht!

ey freestyler,
wänn du ja scho gebannt vor em compi hocksch und uf komentär für diis bild wartisch, chasch mer ja inzwüsche e antwort uf miini frag gäh.
wie gseit, es interessiert mi schampar was du a dem besagte bild i de hall of fame in affoltere gleischtet häsch? chasch mer au per pm antworte.

mässi

Wryter24
26.07.2004, 22:52
nur no ameldige poste de reste wird vom UAZ glöscht mach kategorie am schluss vo de ameldefrist

Ps. Nepo :blingblin ganz ehrlich aber labere jetzt ned alles wieder voll

freestyler
26.07.2004, 22:54
ey freestyler,
wänn du ja scho gebannt vor em compi hocksch und uf komentär für diis bild wartisch, chasch mer ja inzwüsche e antwort uf miini frag gäh.
wie gseit, es interessiert mi schampar was du a dem besagte bild i de hall of fame in affoltere gleischtet häsch? chasch mer au per pm antworte.

mässi

flavors und second-outlinez und es paar sixsteps;)

mudSkippa
26.07.2004, 23:00
...ok, i'll check it out!

freestyler
26.07.2004, 23:02
...ok, i'll check it out!

ok, i^ll rack the scout. for the freedom i mean. and for the president, yes for the president. thanks mud

freestyler
26.07.2004, 23:13
yoyoyoyo. wär öpr drbi am wuchenend über d flamejam-wand öpis z mechä? isch eh scho rächt alt und mr chöntid es risä aightgenossen-jam mache wenn s geit vom wätter her u wenn öpr drbi wär vo üch, so de konfus odr de w24 odr so chöntid ja die fröge wo s gmacht hei

nepomuk
26.07.2004, 23:15
du hesch ja en huere schade!!! s'flamejam esch heilig!

frenchrap
26.07.2004, 23:17
hey bitte nöd da ihne shriibe zush mues nur de uaz no meh löshe aso please.

freestyler
26.07.2004, 23:18
du hesch ja en huere schade!!! s'flamejam esch heilig!

ja findes o e geili sach. abr isch scho rächt alt u wänn öpr fragt denn chöntmer sichr abstyle. u schuscht chöntmer o i de nacht ga, abr am tag wärs scho fresher

nepomuk
26.07.2004, 23:32
Original geschrieben von frenchrap
hey bitte nöd da ihne shriibe zush mues nur de uaz no meh löshe aso please.

uriella esch s sprachrohr gottes, d'frenchrap anscheenend das vom uaz...schleimschleim..aber ergendwenn triffsch of de rhoff, aber das ghört en en andere treath!!!

CAN_2
26.07.2004, 23:40
Das isch min Sketch für dä Sketch Battle!
In wälere Klass bin ich, Wryter24?

stylebrünzlär
27.07.2004, 00:11
---

CAN_2
27.07.2004, 00:13
KRASS:handclap: :banana: :cheers: :auslachen :yeah:

freestyler
27.07.2004, 00:15
yo nime s peace-agebot a. finde din style no rächt geil, het zwar element wo chli vo mir abkupfered si, aber gsamtidruck isch voll fresh.

nepomuk
27.07.2004, 00:26
Original geschrieben von stylebrünzlär
wuwuuu! hoffe alli händ sich beruigt und all händ sich lieb. sorry freestyler wenni di apisst han. ich meins nur guet mit dir ;) one love!

das isch min ameldesketsch. hüt bim schaffe gmacht, by the way kayoz ich bi au sone polygrafe-bitch wie du! :)

http://www.low-ping.ch/~nico/zeic/sketch/

also für diä wos nöd checket, han fasch alli arbetsschritt naja fasch, ufzeiget, s underschte ischs fertige. leider hani ke cam gha woni skizziert han, ersch nachem fineline.. naja lueget selber :) schöönäää

fette style, wänt wetsch, chum doch au id crew met mer, young gotti, CAN 2 (!!!!!!!!) und em freestyler?? ok?
mer heissed THE FUNKY LINEPAINTERS

stylebrünzlär
27.07.2004, 00:33
hihi mega cool ;) aber can2 isch warschinldi gfaket oder gsehn ich das falsch :hmmm:

nepomuk
27.07.2004, 00:40
hihi mega cool ;) aber can2 isch warschinldi gfaket oder gsehn ich das falsch :hmmm:

heisst das chunsch id crew??

stylebrünzlär
27.07.2004, 00:43
haarrrharr ihr sind luschtigi vögel ;) wie alt sinder eigentli? also etz mal nöd bös gmeint. ganz normali frag..

ich bi bald ma 18, junge schnufer

beatniquer
27.07.2004, 01:10
muess mi shit de no scannä, wöu de geit im momänt no gad nid...
aber ha ja no zyt, aight?

beatniquer
27.07.2004, 01:13
haarrrharr ihr sind luschtigi vögel ;) wie alt sinder eigentli? also etz mal nöd bös gmeint. ganz normali frag..

ich bi bald ma 18, junge schnufer

aber im ärnscht itz, isch tight¨! auso dis biud...

mhmm
27.07.2004, 03:37
:kiffer:

stylebrünzlär
27.07.2004, 09:03
nöd schlecht! writer meld di zwort :)

CAN_2
27.07.2004, 09:16
Ech fend d TFL günnend secher das Style Battle.
Gseht momentan danoch us.:dance: :banana: :cheers: :blowjob: :headbang: :auslachen

fonky.one
27.07.2004, 14:43
yo battle...!!

stylebrünzlär
27.07.2004, 16:14
namal

fonky.one
27.07.2004, 16:26
:dance: :dance: :dance:

fonky.one
27.07.2004, 16:31
fuck so gwünn ich jo nie *GGG*, wenn me mini styles nit mol richtig ka aluege... :(
ha kei scanner, mit dr digi isch es nit so das.:brille:

stylebrünzlär
27.07.2004, 17:40
chum etz.. so schlecht isch kei digicam, dass sie ke höcheri uflösig anebringt... und scanne isch au nöd immer das wahre....

CAN_2
27.07.2004, 17:52
eUI STYLES SIN EH NÖD SO GAIL WI DIE FU DÄ

T F L

C R E W

mudSkippa
27.07.2004, 19:45
nach eingehender betrachtung der bisherigen anmeldeskizzen zum stylebattle bestätigte sich mir der verdacht, dass sich in diesem forum meist aktiv nur toys bewegen!
erinnert mich sehr an einen jugendtreff!
machemer doch no es töggeliturnier!!!
...o...kehh!

alles scheisse ausser mutti!

young gotti
27.07.2004, 19:50
nach eingehender Betrachtung deines Avatars stelle ich fest, dass du aktiv verspasted bist. poste doch mal selbst ein sketch wenn du glaubst, so gut wie wryter24 oder uaz zu sein...

Wryter24
27.07.2004, 19:51
mudskippa zeig mal deinen scetch

freestyler
27.07.2004, 19:56
mudskippa zeig mal deinen scetch

mud müsste auch disqualifiziert werden. odr andre regeln je nachdem wie fest man dem w24-möngel in den arsch kriecht?

Wryter24
27.07.2004, 19:58
freestyler wieso ich hab ne freundin da steh ich nicht so auf arschkriecher wie dich:D :D

freestyler
27.07.2004, 20:01
freestyler wieso ich hab ne freundin da steh ich nicht so auf arschkriecher wie dich:D :D

gloub dr nid wennd us rorschach chunsch. ich bin gar ken arschkriecher. find dich eifach mega, dini art z redä, din charakter u dini art wie du chasch organisiere. gloub zwar langsam nüm das d en king bisch wie de early80, dä stylefile odr de konfus, abr hesch es sicher o fustdick hinter de orä. peace w24, mer sin doch kollegä u schlussändlich läbed mir alli nur für hiphop

PervertedMonk
27.07.2004, 22:22
oh no freestyler! we don't live for hiphop - hiphop lives for us! gwautigä ungerschied!

@mudskippa: graffiti isch kunscht u kunscht isch bekanntlech viusitig! söu heissä: wenns dr nid gfaut, heisst das no lang nid, dass es nid guet isch! und: bevor du o numä öbbis tuesch kritisiärä zeigsch vilech mau dini sachä???

konfus
27.07.2004, 22:32
hmm...ich finds chli schad das ihrs immer nonig checkt händ dasme do nöd sötti diskutiere und mehreri skizze poste.

ihr chönd euri skizzene doch unterem thread "sketches" ine tue?

aber easy. mached doch waser wänd, ihr chline anarchischtä:D

sgusy
27.07.2004, 22:34
hmm...ich finds chli schad das ihrs immer nonig checkt händ dasme do nöd sötti diskutiere und mehreri skizze poste.

ihr chönd euri skizzene doch unterem thread "sketches" ine tue?

aber easy. mached doch waser wänd, ihr chline anarchischtä:D

WORD

köbi
21.08.2004, 19:35
hanis versifft? chani abr gen no mitmache, eifach d vorgab a mi schikke u i mache ir ungerste klass mit, isch guet?

Wryter24
22.08.2004, 16:46
klar köbi chasch mitmache es git numme ei klass also ufgabestellig beachte nund afange scetche

annes-thropo
23.08.2004, 17:49
sorry, bin es wili abwesend gsi...

i stell bald mal au na en sketch vo mir inne, denn chashc mi au na iteile, writer 24...

i wird en character und en style ierüäre, aber erst afangs nächst wuche, i chum nanig zumene aständige scanner und muen min sketch erst na mache, chan ja nid scho usgliirts züüg da inne poste...

Wryter24
23.08.2004, 19:49
annes de battle het bereits agfange also wend würkli wetsch mitmache musch dich bereits de ufgabestellig i fragen zum scetchbattle widme well de ganzi battle i 2 weeks bereits vorüber isch unjd es as bewerte goht also vergüd ned ziit mit irgendwas mole