Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : streettape legal??

CASAPONE
14.11.2005, 22:21
also wot e cd mit mine reims usegah
bruche halt chli chole für en charre und prüfig und fründin zrug also wot erlichi reims kicke vill message und so...
also voll komerziell " chauf min Cd für 10.-"
aber han nur beats uf platte cha ich die ne??
cha ich au na paar acapellas feature??
wot das zeugs uf cd-r verchecke aso nid gad prese.
git doch so e regle vo 7 sekunde sample.
hey ich wot nid i knast aber au nid mini 1000 wieder a staht schiebe , please help me!!

steelo
15.11.2005, 08:57
das isch nöd legal...also grundsätzlich wärs scho möglich, aber glaub mer dä uufwand lohnt sich nöd...

d'frag isch eifach öbs öpper intressiert wänn du äs paar cd's uf dä strass verchaufsch...

hätt sicher irgendwo än älterä thread und suscht gahsch mal www.suisa.ch go uscheckä..

piis

nik
15.11.2005, 09:01
also ich weis jo ned aber i glaube ned dases öper chratzt wenn du es 'mixtape' machsch und das inere chline uflag uf de stross verchaufsch, solang mes ned imne lade oder so überchunt isch doch da glich...

dNochfrog isch es anders thema ;)

CASAPONE
15.11.2005, 20:53
ja merci fürd antworte !
was isch ned legal ? wge de ami beats ?
sgit dochg au comercielli tapes vo chrap vo uf ami beats rapped
wenn ich was uf nimm mit eigene beats sotts doch voll legal si das uf de strass z verticke ,
es kaufed scvho lüüt ha sicher scho 60-100 people wo sich das inezieh würde für en 10.- was für mich scho lohnt. das mit de suisa ha ich mir gester no inezoge , luut dem cha me kei beats verwende wos scho giit,
ich wot mich halt motiviere für chole z rappe hobbys wo nürt ibringed han ich scho gnueg und au kei gueti arbeitsmarktchance
bi 4 jahr arbeitslosigkeit . ich frog glaub mal dirtekt bi dene vo suisa a. merci namal

steelo
16.11.2005, 08:46
ja wägä dä ami beats... häsch ja nachher sälbär no gschriibä.. ;-)

wänn eigeni beats produziersch isches natürli keis problem...

und ja äs gitt au söttig "tapes" mit ami-beats aber wer hätt dänn gseit dass diä legal sind ? ;-)

und möcht dich ja nöd afiggä aber wänn du wettsch afangä rappe zum gäld verdienä....

naja, jedem das seine..aber ich glaub äs gitt besseri wäg zum a gäld z'cho als äs paar cd's uf dä strass verchaufä..

subtile
16.11.2005, 08:49
gäll verchauf lieber droge uf dr stross - bringt mehr gäld und kriegsch nid mol Problem mit dr SUISA

Pump
16.11.2005, 08:52
Original geschrieben von subtile
gäll verchauf lieber droge uf dr stross - bringt mehr gäld und kriegsch nid mol Problem mit dr SUISA

:D

jester
16.11.2005, 09:06
Original geschrieben von CASAPONE
was isch ned legal ? wge de ami beats ?

ja die frag hesch dr scho gad säuber beantwortet...

das mit de suisa ha ich mir gester no inezoge , luut dem cha me kei beats verwende wos scho giit,

sgit dochg au comercielli tapes vo chrap vo uf ami beats rappe

es isch zwar nid legal abr ir regu wirds toleriert, wüus jo für d'beats ou promo isch... wenns eifach drum geit dass mit däm när plötzlech gross gäud verdiensch isch när scho nüm so guet... (abr äbe im grosse stiu gäud verdiensch drmit...)

CASAPONE
17.11.2005, 00:11
he ja ich wott scho 100 tage x 100 tapes x 10fr = 100`000 :cool:

CASAPONE
17.11.2005, 00:18
aso nid tapes besser cds