Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Cubase Aufnahme???

Tice
17.11.2005, 17:29
Hi Leuz
Chönet dir mir echt es paar tips gä wie dir euchi ufnahme machet??Weles progi...
i machs jetzt mol mit em Cubase...ha mol ufgno aber irgendwie nit so ganz wie i mir das vorgstellt han...verwendet dir irgendwelchi filter zum ufnä oder wie hend dirs es so??
Mir nämä mit em Mic : Behringer B1
Das übere mixer und denn direkt a pc!!

Hend dir irgendwas no drzwuschä wo d ufnahm andersch wird!!
Mir aber no luege wege dr beschallig hend ebe kei separati kabine womer das ganzi chönt ufnä und so entschtot no chli e grosä hall.....

No churz zum Cubase ufnahm...Wenn i mit dem Programm ufnimm und nacher ufs Word due wechslä und s Cubase im hintergrund isch schaltets d ufnahm ab!!ha scho alli optionä duregluegt cha me das nit endere??

Merci für Tips und Antworte!!

hobgoblin
17.11.2005, 18:03
Original geschrieben von Tice

No churz zum Cubase ufnahm...Wenn i mit dem Programm ufnimm und nacher ufs Word due wechslä und s Cubase im hintergrund isch schaltets d ufnahm ab!!ha scho alli optionä duregluegt cha me das nit endere??

Merci für Tips und Antworte!!
word? s'microsoft office word? könn das problem ned, mer seid das de media player ond s'cubase ned verträged, aber ech ha beshär au met dere konbination kei problem gha. kei ahnig vo was das abhängt. sorry

Tice
17.11.2005, 18:15
ok i dues mol neu installiere...got ebe sobalb me s cubase minimiert schaltets ab und nacher wenn mes wieder öffnet playts witter!!schregi sach!tja:p

adib
18.11.2005, 09:54
guete tag!

was macht dis word währed de ufnahm? kei plan wo do s'problem esch aber ech wör usser cubase nix lo laufe was ned zwingend nötig esch...

wäg de ufnahm...
mer hend es rode ntk mic, das werd öber en "spl channel ond premium" mic-vorverstärker & via yamaha 01x soundcharte/controller ufgno. de mc stoht innere ufnahme kabine.
d'ufnahm set eigentlech möglechscht troche gmacht wärde. spricht - kei filter, kei effekt, kei dynamikproz.! du hesch immer no d'möglechkeit im cubase die ganze istellige zmache... alles was du scho bim recorde istellsch, chasch im nochhinein nömme rückgängig mache!
was ech der chann empfähle esch secher en guete mic-preamp!
anderi frog: was passt der ned a dine ufnahme?

gruss
adi

JayDee
18.11.2005, 10:19
är bruchts word äuä zum läse, mach ig uf mim mäc ömu ou =)

adib
18.11.2005, 10:28
& för was hents de drucker erfunde:p
piz
adi

JayDee
18.11.2005, 16:09
...toll, ich ha doch che drucker :D
gfiggt :D

Tice
18.11.2005, 16:31
jo mir si in userem rümli noni sowit cho um e drucker z installiere!!dorum lis i dr text im word ab!!
aber ebe das weiss wohl niemerts wieso mis programm denn plützlich ufhört recordä naja egal.
Ha glaub eifach s problemm das e z grosses echo entstoht und nacher d ufnahm nit so guet klinkt!!miesst mol es kabinli baue!!het öber grad tips drzu wos au selber gmacht het??

peace

JayDee
18.11.2005, 16:47
auso füre afang würd ig mau filter näh, das mach ig ou so, ig maches ja none professionel, u mit filter, rauschunterdrückung u so züügs chumi ömu z schlag, mi stimm hallt de ned so desume...
aber kabinli boue gitts ufem board hie e link wiemes gschid chönt asteue, wenn igne finge poust igs hie iche

Tice
18.11.2005, 17:04
wele filter nimsch du!also wegem ruschä hani ke problem!!
nimsch du au mit em cubase uf!!jo merci für postä!

JayDee
18.11.2005, 19:26
nei ig ha ches cubase ufem mac, ig nime momentan aus no mit garageband uf, isch no geil das progg

auso, hie dr link zum es kischtli zäme z baschtle:

gukkst du here... (http://kukelikki.ch/BOOTH_V2/)

Tice
18.11.2005, 22:59
ah mit dem progi spiele mir die ganz zit in dr schuel wenn mir nüt z due hend:-) isch no cool!!merci füre link wird mol abdcheckä!!

adib
21.11.2005, 08:53
för de afang wör ech mol statt en kabine baue met stellwänd probiere & so de ruum chliner mache (weniger nochhall uf de ufnahme). funktioniert au beschtens met matraze... du chasch ein egge vo dim ruum au met alte deckine abdämpfe ond im rugge versuche met stellwänd de ruum chli zbhalte. de abstand zom mic set zwösche 5 - 15cm si.

gruz

JayDee
21.11.2005, 08:58
auso i mire hütte im estrich hani sones rüümli, wo mit teppich bezoge isch, 2 näschter mit dechine u süsch haut aues houz, würd das i däm grund eich de ou gah? dr lampeschirm isch ou stoffig :D