Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : selfmade

daganja
18.11.2005, 14:31
Halo Drogenköpfe, alle anderen müssen gar nichts schreiben.

Habt ihr Erfahrung mit Eigenproduktion von hasch oder Peacemaker...???

:hippie: :kiffer:

Kälner
18.11.2005, 14:48
erfahrig nöd...ha mal welle de staub vo de bletter usesiibli und de shit denn presse...aber dbletter hani denn 2 3 täg ufm balkon verchillt und denn hanis siilah:D
was wetsch denn gnau mache?

Sewi
18.11.2005, 15:02
ich glaub hasch mache isch gar nöd so schwer. han mal i somene buech umeblättered... aber ob sich de ufwand lohnt, isch fraglich!

botho!bonobo
18.11.2005, 15:10
häsche hani au scho gmacht, mit verschiedene gschmacksrichtige. isch eifach, gasch inen coffeshop und hollsch sone siebtrummle wo die ganz nacht dreit, det stopfsch die tröchnet pflanze ine, also alles, alles.
staub chunt use, über dampf tuesch es knäte und en tropfe flüssigkeit deze. et voila!

_dC_
18.11.2005, 15:18
ich han sonen hand-hash-shaker und da schüttlisch di ztoud bis mal chli öpis duss hesch. vorm schüttle sidn harzige shizzl nachli in tüüfgfrüher haue damits harz chön abchund.

@botho!bonobo
sone siibtrummle isch abr wohl ned ganz günschtig, scho so +/- 300.- odr?

botho!bonobo
18.11.2005, 15:42
ich sägs emal so: äähm, mir händ sie usglehnt :D
Aber susch zweihundert...jep

daganja
18.11.2005, 15:47
Original geschrieben von botho!bonobo
häsche hani au scho gmacht, mit verschiedene gschmacksrichtige. isch eifach, gasch inen coffeshop und hollsch sone siebtrummle wo die ganz nacht dreit, det stopfsch die tröchnet pflanze ine, also alles, alles.
staub chunt use, über dampf tuesch es knäte und en tropfe flüssigkeit deze. et voila!

Ich han grad geschter selber ÖL hergstellt. das müend er mal probiere. Und das isch den nöd so schädliche Dreck wie das Öl wo kaufe chasch - chostspilliger aber à la bonne huere!!!

Also unter Damp und den Flüssigkeit (was eifach wasser?)

Han ebe grad mis Gwächshuus gärntet und chan nöd alles zum rauche bruche... öbe 400 gramm hani zum anderswiitig verwärte bis jetzt sind 100 für's öl druff und mit em Rest willi öbis ganz geils mache... gg*

Merci scho mal für d'Antworte.

Kälner
18.11.2005, 15:59
Original geschrieben von daganja
Ich han grad geschter selber ÖL hergstellt. das müend er mal probiere. Und das isch den nöd so schädliche Dreck wie das Öl wo kaufe chasch - chostspilliger aber à la bonne huere!!!

Also unter Damp und den Flüssigkeit (was eifach wasser?)

Han ebe grad mis Gwächshuus gärntet und chan nöd alles zum rauche bruche... öbe 400 gramm hani zum anderswiitig verwärte bis jetzt sind 100 für's öl druff und mit em Rest willi öbis ganz geils mache... gg*

Merci scho mal für d'Antworte.

400gramm...wennds ime gwächshus hesch würsch sicher 2mill mache :bluepunk: für was no öl und hasch...???:D

das mitm hasch mache, mit em staub und chli flüssigkeit kenni au nur vome buech här. gseht aber nöd so schwer us, efach de staub denn i de hand voll presse!

bonnes
18.11.2005, 16:15
verticksches au ? i würd my für ä chly öl meldä :D A-Post verstoht sich :DDD

daganja
18.11.2005, 16:16
Original geschrieben von Kälner
400gramm...wennds ime gwächshus hesch würsch sicher 2mill mache :bluepunk: für was no öl und hasch...???:D

das mitm hasch mache, mit em staub und chli flüssigkeit kenni au nur vome buech här. gseht aber nöd so schwer us, efach de staub denn i de hand voll presse!

Für zum Cash mache hani bessers und 100gr isch e mind. Bstellig... aber eazzzy egal...

Staub hani scho en mass gshaket... aber ich probiers mal us - und suscht chani immer no e heissi Schoggi trinke - isch ja so chalt dusse gg*

I wish a very nice weekend and a heavy flash this evening...:kiffer:

daganja
25.11.2005, 08:45
öl gaht nöd wiite als bis zu de Kollege... das het so en herte THC ghalt. und handel isch glich ghandet wie heroin also - pardon mec

DiViNe
30.11.2005, 14:19
öl isch geil!

xdope
30.11.2005, 15:34
und went öl hesch chönts die fascht nid figge..muschs eifach nines schnappsflaschli oder so abfülle..hehe gueti tarnig

bonnes
30.11.2005, 16:43
öl gaht nöd wiite als bis zu de Kollege... das het so en herte THC ghalt. und handel isch glich ghandet wie heroin also - pardon mec

pas d'problèmes mèc - juste questioné :)