Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : iriver h340

dscheims
18.11.2005, 19:05
Hets öbber? isch es guet? cha mer z.B. vom mischpult us is line in und so de sound vo de platte uf de player tue? konvertierts denn automatisch zu mp3? Akkulaufzit?

verchauft ihn grad zuefälligerwis öbber?

Merci

dscheims
19.11.2005, 11:08
Aaaaaah chömed scho! irgendöbber wird doch de ha! oder öbber kenne wo de het!

dscheims
21.11.2005, 22:02
Wänd ihr mich verarsche?! niemert hets oder kennts oder kennt öbber wos het? denn halt en anderi frog: kenned ihr (ussert vo iriver) no anderi mp3 player wo au en line hend wo s'züg grad in mp3 format umwandled?

scheinwerfer
24.11.2005, 15:49
ich han nur en entfernte kolleg wo de het... leider gsehn en nur so all viertel jahr. han en nur mal schnell i de händ gha... het sich na guet aagfühlt, aber weiss halt weg dem nöd öbs wüki qualität isch. han selber en iriver (nöd de gliich, und de chan kei direkt umwandlig mache, aber bin recht zfride demit (kein mangel, alles woni bruuch isch vorhande, akku isch aaständig*))

*muen en circa jede 2te abig lade, aber min musig konsum liit au wiiiiiiiiiiiiiiiiiiit über em norm (ca. 10stund am tag oder meh)

fazit: bis ez chani iriver nur empfehle.

subtile
24.11.2005, 15:56
ich ha eine

Isch zu deftig das teil!!

Chasch ufneh vo line-in, interns mic (erstunlich gueti quali), radio

ha au scho platte gsamplet mit däm... goht wunderbar.

und hesch 40 giga passt locker dini ganz soundsammlig, paar date, und samples druff

subtile
24.11.2005, 16:00
akku isch easy... chasch au via usb uflade, wenndmol dr stromadapter nid drbi hesch... ich würd eifach displayhelligkeit abeschrube, frisst rächt strom

ha no neui firmware druftoh, chasch sogar film druf luege... muesch se am pc eifach konvertiere

geili sach!!

einzig nochtel, er isch halt mit 2,5" platte und nit mit 1" wie ipods... aber hanen immer in dr jacke, mit breite hose chaschen au easy im hosesagg ha :D