Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : receycling?!

malus
26.07.2004, 14:16
chlini bitt an läser:

bitte betribät receycling! erschtens lueget mal, all die komischä wetter abarte euses ökosystem isch doch am arsch!

und zweitens würds mi tammi aschissä uf die chlinä sprite oder coki fläschli au na depot z zahle!

d schwiiz sötts sich echt mal es vorbild an dütschland näh was receycling massnahme agaht!

cha doch nöd sii dasmer da kei skrupel kennt?!

Radical
26.07.2004, 14:23
Original geschrieben von malus
chlini bitt an läser:

bitte betribät receycling! erschtens lueget mal, all die komischä wetter abarte euses ökosystem isch doch am arsch!

und zweitens würds mi tammi aschissä uf die chlinä sprite oder coki fläschli au na depot z zahle!

d schwiiz sötts sich echt mal es vorbild an dütschland näh was receycling massnahme agaht!

cha doch nöd sii dasmer da kei skrupel kennt?!

ja nöd es Biispil an Dütschland neh! Das isch ja todverschissä mitem Dosepfand! Pfuii...S Problem isch, dass die chlinä Pet-Fläschli überall verchauft werded, es aber praktisch nienets Pet-Entsorgigs-Chübel git a Bahnhöf, Kiosk, etc, etc.....und sorry, ich schlepp wenn ich irgendwo harefahre oder so au nöd mini Petfläschli jedes Mal mit hei, damit ich sie chan entsorgä im Pet-Chübel.....der Ufwand füre Depotgebühr wäri vill z vill im Vergliich zum ufstellä vo meh so Pet-Chübel!

malus
26.07.2004, 14:32
aber aber... i mein doch ebä grad NÖD de dose pfand, schlisslich simmer weltmeischter im alureceycling:banana:

ebe genau, i mein die dütsche händ im zug und idä bahnhöf mülltrennig!

aber trotzdem, zimmli egoisitsch vo dir...

[Kampf(V)ilbe]
26.07.2004, 14:32
Original geschrieben von Radical
ja nöd es Biispil an Dütschland neh! Das isch ja todverschissä mitem Dosepfand! Pfuii...S Problem isch, dass die chlinä Pet-Fläschli überall verchauft werded, es aber praktisch nienets Pet-Entsorgigs-Chübel git a Bahnhöf, Kiosk, etc, etc.....und sorry, ich schlepp wenn ich irgendwo harefahre oder so au nöd mini Petfläschli jedes Mal mit hei, damit ich sie chan entsorgä im Pet-Chübel.....der Ufwand füre Depotgebühr wäri vill z vill im Vergliich zum ufstellä vo meh so Pet-Chübel!

WORD up son :no:

Radical
26.07.2004, 14:46
aber aber... i mein doch ebä grad NÖD de dose pfand, schlisslich simmer weltmeischter im alureceycling:banana:

ebe genau, i mein die dütsche händ im zug und idä bahnhöf mülltrennig!

aber trotzdem, zimmli egoisitsch vo dir...

ja guet, was das mit de Mülltrennig betrifft gib der 100% rächt!

Ich find das nöd egoistisch vo mir. Ich trennä bi mir dihei der Müll, aber ich schleppä z.B. nöd en ganze Tag leeri Petfläschli mit mir umme....das isch es Problem vom Staat... und eifacht en Pfand druffschlah isch die bequemschti Methode¨!

sly saloon
26.07.2004, 14:47

Ich find das nöd egoistisch vo mir. Ich trennä bi mir dihei der Müll, aber ich schleppä z.B. nöd en ganze Tag leeri Petfläschli mit mir umme....das isch es Problem vom Staat... und eifacht en Pfand druffschlah isch die bequemschti Methode¨!

du bisch eifach e verdamt egoistischs arschloch, gibs endlich zue:wtf:

malus
26.07.2004, 14:48

aber schleppe isch ja liecht übertriibä, oder? :D

malus
26.07.2004, 14:52
Original geschrieben von sly saloon

södere, hä?

sly saloon
26.07.2004, 14:56
södere, hä?

het eifach müese gseit si!:p

Radical
26.07.2004, 15:09

ich han dich au gern, schnüggi...:D :hippie:

malus
26.07.2004, 15:10
ohh gott, sind ihr d schwullo brothers, verschwindet us mim thread!!!

;)

Radical
26.07.2004, 15:10
aber schleppe isch ja liecht übertriibä, oder? :D

ich bin scho en fuulä Typ....aber lueg, das isch z glichä wie mit der Legalisierig vo Gras...d Politik chan nöd eifacht der Realität verbii politisierä....ich bin kein Einzelfall:D

Radical
26.07.2004, 15:12

;)

du bisch au no en intolerante Lümmmel:p :D

sly saloon
26.07.2004, 15:15

;)

muhahah simer scho under dem name bekannt, wird zit zum bremse demfall...hihi malus, sorry wet din fred nöd ruiniere!:sorry:

peace

malus
26.07.2004, 15:16
lümmel?!:wtf:

nee aber homosexuells "getue" findi beidgschlechtlich nöd sooo kuul, hehe! defür luschtig!

Radical
26.07.2004, 15:19
muhahah simer scho under dem name bekannt, wird zit zum bremse demfall...hihi malus, sorry wet din fred nöd ruiniere!:sorry:

peace

du Latsch, würsch gschider mal was konstruktivs hinzuefüegä daa...

sly saloon
26.07.2004, 15:24
also ich find recycling schono legeri sach..musch eifach mol bedenke, mir chönd do trenne und tue wamer wönd, aber solangs riese gebiet wie USA, russland , china etc., wo nonig mal s wort recycling vo witem ghört hend, isch das halt alles chli idealismus wamir do betreibed...naja, wenigstens chömer am obig guet schlofe und näber mues jo au s vorbild si. drum findis au chli denäbed wenn jetz de bund mit em mahnfinger chunt well "nur" 78% vom pet recyclet wird...

naja mini meinig...(und arschloch, isch der da konstruktiv gnueg gsi?)

malus
26.07.2004, 15:31
ja aber was sölli mache? bi zwunge z versueche im chlinä z afange.
weiss nöd obs irgendwelchi usländischi machtinhaber und fädezieher im aightgenosse hät.. falss scho, receycle ihr schwullos! (hö hö)

aber ebe, han nur scho bi minere klass kei erfolg gha und usglachet worde...

irgendwenn wünschi mer eus alli mer hättet meh receyclet, besser wird d welt eh nüm!

[Kampf(V)ilbe]
26.07.2004, 15:36
was passiert eigentlich mit dem kriminell viela abfall vo mac donalds? döt söts minera meinig no afoh

malus
26.07.2004, 15:40
hani au immergmeint, aber die händ rüderi abfallprässene und mached dass eigentlich recht guet, tja die lüüt wo ihre frass mitnehmed händs denn halt nüm im griff!

damn was nimmi dä mc in schutz, scheiss mac, boykottieren sitt eh und jeh, die ganze tierkadaver wo tag för tag über theke gönd!

vegetarierin for life!

aber si händ max havelaar kafi!

sly saloon
26.07.2004, 15:42

vegetarierin for life!

:beten: :beten:

vegi for lieff!

meat is murder

LAN
26.07.2004, 15:46
hm bi üs am gymer heisech zwöi schüeler mit däm problem beschäftiget und ds uf ego ufzoge, itz hets überall ufem areal getrennti abfäll:
pet, papier und allg. müll

a dere steu props a Urs und di anderi.

werum gits ir stadt niene abfalltrennig?

betr. McDonalds: immerhin heisi itz verpackige us papier und nümm das andere schwule schumstoffzüg. mc isch müll, döner fo' life ;)

wed scho vegetarier bisch, de wenn schon wüume fürnes Kilo fleisch zwüsche 7 und 20 kilo pflanzlechi nährstoff (getreide zB) verbrucht. ds isch chrank.

malus
26.07.2004, 15:49
:beten: :beten:

vegi for lieff!

meat is murder

:rolleyes: dörfi di au schwullo nänne?

sly saloon
26.07.2004, 15:58
:rolleyes: dörfi di au schwullo nänne?

wenn so lieb frögsch...NEI :D

malus
26.07.2004, 16:21
oooch :(

sly saloon
26.07.2004, 16:29
oooch :(

ich wett ebe nöd mit dem habasch do i ein topf grüehrt werde, nah miin? --> http://www.hammerhead.de/pix/schwuler_hitler.jpg

:brille:

slang!head
26.07.2004, 16:29

vegetarierin for life!

aber si händ max havelaar kafi!

:wtf:

Fleisch isch eifach s beste esse wos giit.....

sly saloon
26.07.2004, 16:32
Original geschrieben von **slang!head**
:wtf:

Fleisch isch eifach s beste esse wos giit.....

na denn mahlzeit, lass dirs schmecken :rolleyes:

slang!head
26.07.2004, 16:43
wieso sind ihr vegis???

Wills so gaaar ungsund isch?

Oder weg de arme arme Tierli?

sly saloon
26.07.2004, 16:47
wieso sind ihr vegis???

Wills so gaaar ungsund isch?

Oder weg de arme arme Tierli?

genau! wege beidem.

[Kampf(V)ilbe]
26.07.2004, 17:01
jetzt fot das ah.. oh nee

vegi vs. nonvegi

round1: fight!

isch doch scheiss egal öb ma vegetarier isch oder nöd, dass isch :Offtopic:

malus
26.07.2004, 17:01
us überzügig, informier di, hinterfrög sache und denn merksch vilicht dass nöd alles so geil isch wies schinnt!

bin 2 jahr sogar veganerin gsi, leider hät mini gsundheit nöd mitgspielt, aber ebe....

wäg de arme tierli, was tönts so abschätzig, sind echt huere armi sieche oder?

slang!head
26.07.2004, 17:11

bin 2 jahr sogar veganerin gsi, leider hät mini gsundheit nöd mitgspielt, aber ebe....

wäg de arme tierli, was tönts so abschätzig, sind echt huere armi sieche oder?

Da gsesch es; mir bruched fleisch....

Die arme tierli? Ich bin gege schlächti haltige und au gege misshandlige aber suscht gits echt nüt geilers als ame heisse sunnetag mit kollege es dicks steak grilliere.... :D

malus
26.07.2004, 17:16
ja i will der au nöd driirede, es söll jedä esse was er will aber ich finde hutzutags chasch SEHR GUET ohni fleisch lebe, ohni tierischiprodukt au aber muesch halt sehr uf d ernährig luege....

aber ebe, es isch sinnlos, zwar isches asichtssach doch ich finds nöd richtig..

sly saloon
26.07.2004, 17:24
het sich erlediget

LAN
26.07.2004, 17:27
check pm

sly saloon
26.07.2004, 17:33
Original geschrieben von LAN
check pm

nei, check du pm:D

Hempalizer
26.07.2004, 17:43
aso...eigendli ghats i dem thread doch um recycling!!!

finds en riiiiiise scheiss, dass so vill chlikarrierti nöd uf üsi mutternatur achtet!!!! niemert isch zwar perfekt (ussert veleicht ebe die natur insgesamt).
es git eifach vill zvill fuuli lüüt uf dere wält, wo eifach nöd chönd de arsch lüpfä und ihren abfall sorgfältig entsorge, au wenns halt z'züri odr susch wo zwenig LITTERS verteilt hend! vill lüüt sind halt z' bqm.
ich will eifach nöd, dass es so krass wierd wie in singapur! mit dene buesse (an bode spucke 200.-; mit chaugummi 500.-;zigistümmeli an bode 1000.- etc.) es wermer au scho zmüehsam uf depots zluege, da ich die PET scho seperat sammle (wie villes andere au) ----> chammer au selber geldspare! und nödemal so wenig!!! es summiert sich alles uf!

ach ja slanghead!!! zum überlebe brucht mer kei fleisch!!! fleisch isch die eifachschti möglichkeit die nötigschte nährschtoff ufznäh und RECYCLE! :D (wemmer grad bim thema sind)
:respect: to vegis
ich choche ehrli gseit lieber es vegi-menu als was mit fleisch...eifacher schneller und, wers glaubt oder nöd, sogar feiner...mmmmmmmmmmmh!

slang!head
26.07.2004, 17:52
Original geschrieben von Hempalizer

ich will eifach nöd, dass es so krass wierd wie in singapur! mit dene buesse (an bode spucke 200.-; mit chaugummi 500.-;zigistümmeli an bode 1000.- etc.)

ja was so versager währig vo singapur oder schwiizerischi geldeinheite??? :D

Mele
26.07.2004, 17:53
ich bin au vegi! jetzt es jahr! bi miär isch aber au no en grund das ich fleisch gar niä so gern gha han...ich han mich eigäntlich nur vo pule ernährt :D und irgendwenn hani denn halt ganz ufghört! und ich han no problem! es isch zwar schono schwär gsi am afang, immer druf zluegä ...dases ja kei fleisch drinn het...aber ebä, ich han kei problem mit lüüt wo jetzt fleisch ässäd...mich nervts amigs nume wemmer mich de aber so äxtra demit ufziäh und miär fleisch vors gsicht hebet oder so :schlecht:
Also, jedem das seine! Will jedä het au sini gründ dezue!:D

Hempalizer
26.07.2004, 21:37
ja was so versager währig vo singapur oder schwiizerischi geldeinheite??? :D

ja, has denk scho für oi uf schwiizerwährig umgänderet. susch müesst i ja no de wächselkurs ahgeh und da chemtet villzvill rächnigsfehler....muesch di nöd bedanke...has gern gmacht.

@mele:
das sind doch meischtens die wo selber nöd eso starch sind zum so öpis durezieh...(velich wär i au vegi, wenns nöd eso feins grillierts fleisch git...:blingblin ) aso wiiter so!

ich has defür gschafft kei zigis meh zrauche!!!...ha mal es päckli graucht, abr vor 4-5 jahr ufghört.