Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : RB4 - The Voting


Fletsch
21.11.2005, 12:49
Insgesammt 32 Remixes vom Track "Karma" wurden eingesendet!! Nun gilt es wieder mal das Podest zu küren und dafür brauchen wir DEINE Mithilfe. VOTE NOW:

RB4 - The Remixes Zipfile (179 Mb) (http://www.artcoremusic.info/battles/rb4/rb4.allfiles.zip)
Einzelne Remixes auf der Uploadpage (http://www.artcoremusic.info/battles/mp3upload/)

Der Sieger dieses Battles wird auf dem Remix Album von Grime zu hören sein. Bedenkt also bitte beim voten auch die Öffentlichkeits-Tauglichkeit des Tracks.

Voten kann jeder User des Aightgenossen.ch Boards!
Beachtet aber bitte folgenden Regeln:

Regeln *WICHTIG*:
- Jede Person darf nur ein Mal abstimmen und nicht für sich selber!
- Es müssen pro Vote drei Plätze gewählt werden. Ein 1., 2. und 3. Platz
- Es müssen alle drei Plätze vergeben werden, und jeder Platz für einen anderen Producer. (die Dateien wurden so benannt: Rb4_Producername_Trackname.mp3).

Ein Vote sollte also so aussehen:
1. Producername (Gibt 3 Punkte)
2. Producername (Gibt 2 Punkte
3. Producername (Gibt 1 Punkt)

Das Voting läuft diesmal nur 1 Woche bis zum 28.11.2005 23:59 Uhr
(Ungültige Votes werden gelöscht.)

Danach werden die Punkte zusammen gezählt und so der Sieger des Battles bestimmt.

Wir hoffen es gewinnt der beste und möge sich Grime ab dem Remix freuen! Seine offizielle Homepage ist übrigens wieder uptodate: http://www.grimeworld.com

-----------------------------------
Kommentare: Bitte in diesem Thread nur Votes, keine Kommentare oder sonstiges posten. Kommentare in diesen Thread posten. (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=17168)
RB4 - Remix Battle IV -Info: Hier zu sehen. (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=16855)

Fragen oder Anliegen bitte per PM oder per Mail an beatbaubattle@aight-genossen.ch schicken.

Fletsch
21.11.2005, 19:55
So ich hab jetzt 1 Stunde meine Favoriten im Loop gehört und mich endlich entscheiden können ;)

1. Minable - der basht mich weg!
2. Patrock - sauber produziert!
3. Konfus - gut gemacht!

-------------
4. Rosco
5. Ed
6. MasterStream

Bin mal gespannt was andere voten..!!

DaMasta
22.11.2005, 11:19
1. Konfus
2. LKB
3. Patrock

spenza het zwar ne arschgeile beat passt mer aber nid zum text und allgmein für so ne track is unpassend

rap Junge
22.11.2005, 18:30
Also do mini "Ranglischtä":
1. Minable 3P
2. Konfus 2p
3. AL Grow 1P

@Minable:
Murda! Da isch musig!!
@Konfus:
Isch au vodammt krass! Groovät! Aber find dä Remix chli weniger abwächsligsriich als dä vom Minable.
@AL Grow:
Dis Sample fägät mor bösers!! Sus isch di Remix halt chli eifacher als Konfus und Minable.. :dance: :bluepunk: :blingblin

xdope
22.11.2005, 19:31
Mini Ranglischte:

1. Los Turntablos

2. Knight

3. Klibe... glaubs au Flow

Ruedi Snare
23.11.2005, 01:01
läck isch das jetzt schwär gsi the three to be usäzkrischtalisiärä .. puh *schweissabtupf* ... aber d'entscheidig isch gfallä ...

mit vornä mitgmischt und mir dentscheidig sehr schwär gmacht händ mir konfus, miz, lkb, minable, stanekk, rosco powder und domi ... puh ..

und ufs träppli händs gschafft:

1. ROSCO POWDER (diä schtimmig isch eifach einzigartig melancholisch)

2. KONFUS (widrmol du hehe, was söll ich do no gross sägä)

3. STANEKK (wow .. zwor nöd würklich guät abgmischt das ganzä .. leider ... aber dä beat find ich guät und passänd wiä kein andärä, aber hald ebä nöd guät gmischt)

props a alli wo mitgmacht händ

Oli_van_Oel
23.11.2005, 08:27
Die Reihenfolge ist eigentlich beliebig austauschbar, ich hab mich jetzt aber für die folgende entschieden:

Platz 1: Knight
Platz 2: Patrock
Platz 3: MasterStream

GALAGANGSTA
23.11.2005, 10:45
1. IMPULS ( reala gangsta shit, eifach härt,wiiter so,eifach nur härt
2. KONFUS (guet)
3. DOMI (easy)

Roodood
23.11.2005, 12:37
1. Konfus
2. Sickone
3. Ed

oli_mc
23.11.2005, 13:12
1. Konfus
2. Domi
3. Rosco Powder

Knapp dahinter folgen Minable, Spenza, Patrock, Knight, Ed. Auch gut gefallen haben mir LosTurntablos, MasterStream, Sickone & Tüli. Der Special-Düreknaut-Innovationspreis geht an Ruedi Snare.


Peace

*PaSh*
23.11.2005, 14:33
1. Domi
2. Rosco
3. Stanekk

Ich find, das sin eifach die Sache, wo vo dr Stimmig her am beschte zum Teggscht passe.
Es het anderi Beats, wo mir besser gfalle oder schlicht und eifach besser gmacht sind. Aber nid zu DEM Teggscht! :o

Estremo
23.11.2005, 16:23
also mini favorite send

1. Tueli
2. Xdope
3. Sperrow

Beats und texte passet voll easy zämme,
alli 3 songs zum chille :kiffer:
aber die andere hend au deftigi arbet gleistet!!

pace

UBK
23.11.2005, 19:33
1. Sickone
2. Belak
3. Patrock

Patrock
23.11.2005, 20:00
Oh Mann ich kann mich nicht entscheiden.
Es gibt viele gute Beats.
Es gibt wenige sehr gute Beats.
Es gibt ganz wenige verdammt gute Beats.
Aber die passen alle nicht.
Am liebsten würd ich die ersten beiden Plätze an Miz und Spenza verteilen, aber die passen einfach beide nicht zum Acapella... Und die Turntablos haben wieder verdammt saubere Arbeit geleistet, aber zu wenig Widerhaken dran für mich...

Hier mein Voting.
Ich weiss in 10 Minuten denk ich wieder anders.
Aber ich muss mich jetzt mal festlegen.

1. Ed
Geiler Beat, wunderschöne Stimmung, und passt perfekt zum Acapella. Aber nächstes mal gibst du dir ein bisschen mehr Mühe bei Arrangment, okay?

2. LKB
Hammer Stimmung, das Arrangement ist ein Puff, das Drum Pattern auch. Aber das Gesamtbild ist echt geil. Aber Junge, reduzier mal...

3. Miz
Ich hab beschlossen dass deiner doch zum Acapella passt. Nächstes Mal machst du dann aber ne Hihat die in den anderen Drums nicht untergeht, gell?

--- SCHLECHTES-GEWISSEN-GRENZE ---

4. Spenz
Die meiste Seele drin, rein handwerklich sicher der beste Beat hier...

5. Turntablos
Eigentlich ein geiles Stück, aber mir fast schon zu sleek. Die Stimmung hätte spannender sein können...

Ich finde meinen Beat übrigens auch viel zu harmoniesüchtig...

minable
23.11.2005, 20:09
kurz und bündig:

1. patrock
2. ed
3. impuls

clauster
23.11.2005, 20:32
1. los turntablos
2. konfus
3. domi

PSKZ
24.11.2005, 13:45
isch echt schwer. konfus sine isch traumhaft. sperrow, amos, al grow au ganz geil, rosco powder sehr geil. Los turntablos schöne beat.

hie d wertig:

1. konfus
2. al grow
3. rosco powder

StanekK
24.11.2005, 16:57
das rennen unter sich ausgemacht haben: impuls,konfus,los turtablos,patrock,rosco powder, ruedi snare und sickone, (sei)

1. impuls
2. rosco
3. konfus

ausschlaggebend war die stimmung des beats, passend zu accapella

miz
24.11.2005, 19:55
ich han jetzt die usgwählt won ich dänke dases dstimmig vom acca am beschte troffe händ.


1: konfus (acca stimmig am beschte troffe)

2: tueli (passt sehr guet)

3: minable (dstimmig au guet troffe)



mini ranglischte für best beat, wür völlig andersch usgseh. (spenza,patrock,ruedisnare)

nck
24.11.2005, 22:46
1. konfus
2. los turntablos
3. oli van oel

sonderlohrbeere vo mir: davestarr, patrock, minable und vorallem ruedi snare

LKB
24.11.2005, 23:49
Isch no schwierig gsi zum würklich di drü geilstä zfindä. I han mi fascht nöd chönä Entscheide...

1. Ed
2. Miz
3. Patrock

Bi folgende ischs mir chli schwer gfallä zum kei Pünkt geh:
Konfus, Los Turntablos, Spenza

Und äs hät echt einigi geili Beats geh.

smee
25.11.2005, 00:56
1. Rüdi Snare

2. Patrock

3. Rosco Powder

knapp dahinter: Ed, Los Turntablos, konfus, Ghost, Impuls, Spenzasequenza.

Eigentlich ist Platz 3 beliebig austauschbar, jeder der erwähnten hätte sicher den Punkt verdient..

_Ed_
25.11.2005, 12:56
1. Sickone: Nicht unbedingt der beste Beat, aber es gibt dem ganzen ne ganz andere Stimmung, die auch passt...und die kleinen Details wie das hundebellen, Sirene, das klicken der Waffe...sehr cool.
2. Los Turntablos: der beste Beat...nach mehrmaligen Hören passt es auch zur Stimmung des acapellas, aber irgendwie doch nicht...
3.Patrock: chillig einfach...cooler Beat

thieu
26.11.2005, 12:19
1. Spenza
2. Miz
3. Konfus


Also mir passt der Beat vam Spenza zer Stimmig und ich finne der Beat mit abstand der schönnscht. Und rein va der Produktion und nur scho der Schluss das cha eifach alles.

Und das hät nigs mit Walliser, sympathie oder Kollege Bonus z tüä!

bla bla
26.11.2005, 13:36
1 konfus (sehr geil abgmischt, schöne beat)

2 impuls (passt für mich fascht am bestä zum acapella)

3 knight (passt au guet)

Knight
26.11.2005, 14:38
Mein Anti-Pat Vote fehlt hier natürlich noch:
1. kOnfus - Ähm, ja genau.
2. tüli - Gibt Beats, die besser passen, dieser ist jedoch trotzdem so wunderschön perfekt.
3. Domi - Mann. Das hässlichste vo dir, das ich je gehört habe. Und trotzdem so sexy.

Auch noch relativ nah dran:
4. Patrock - Anti-Pat halt. In den so schönen, smoothen Sachen bist du am Besten, auch wenn du's nicht wahrhaben willst. Hehe.
5. impuls - Würde gerne GALAGANGSTA zitieren: "reala gangsta shit, eifach härt,wiiter so,eifach nur härt".
6. sickone - Geile Stimmung. Aber zu wenig ausgereift.

Die restlichen Top 10:
7. minable
8. Rosco Powder
9. XDOPE
10. olimc

Richtiges Feedback kommt möglicherweise noch. Sonst kann man mich per PM anfragen.

tüli
26.11.2005, 18:17
1.Ed

2.Minable

3.Domi


Liädär woni au gärn losä: Amos, Knight, Konfus, Los Truntablos, Miz, Patrock

Peace

Piarfründ
26.11.2005, 18:21
1.domi
2.konfus
3.patrock

sei
27.11.2005, 13:18
den abgabetermin hab ich verpasst. aber wenigstens das voting nicht...

1. tüli
2. ed
3. minable
-------------
4. spenza
5. patrock
6. sperrow
7. impuls
8. oli mc
9. LKB
10. smoerebroet

(merci patrock, stanekk, impuls, für euer feedback zu meinem beat!)

Klibe
27.11.2005, 13:27
1. Konfus
2. Minable
3. xdope

konfus
27.11.2005, 18:04
1. Ruedi Snare

2. Davestarr

3. Miz

------------------------------------------
Die drü händ mi eifach vodä Ideeä her fett gfläsht und finds au passend zum Accablah. Zwar am Miz sine passt nöd ganz so guet wie di andere zwei, aber dä Beat isch eifach geil!
------------------------------------------

4. Patrock (au sehr geile Beat)

5. Ed (ebefalls sehr geils Teil, eifach biz langwiilig mit dä Zyt)

6. LosTurntablos (edli Sach)

7. Spenza (eine vodä härtischte Beatz wiedermal, aber zu jazzy/friedlich für min Gschmack im Bezug ufs Accablah.

Hät no s'paar wiiteri gueti.

Für fetts Feedback zu allne fählt mer grad chli Zyt, nögscht mal wieder.

Brooklyn
27.11.2005, 18:09
Isch rächt schwär dismau wöus irgendwie huufe rächt gueti Beats derbii het aber sehr wenigi wo mire meinig nah würklech zum acapella passe. Beides am beste unger ei Huet bracht hei mire Meinig nah


1. Knight
2. konfus
3. Los Turntablos

---
4. Domi (:rolleyes: bis nid stouz druuf ;) ds isch z' schlächtiste woni vo dir je ha ghört, absgeh vo däm 50cent-Beat hüt Namitag, dä isch no schlimmer gsi;))
5. Amos
6. MastaStream

impuls
27.11.2005, 18:31
aso da denn no mis votum, befor is ganz verhäng...

1. Minable (tönt zwar wie schomal ghört aber flasht mi u huere... ebe au huere passend)

2. kOnfus (brilliant abgmischt und sehr schöne beat... di erschte beide plätz sind vo mier us ustuuschbar)

3. MasterStream (au schöne, rächt passende beat... schad nur das d bassline fählt.)

— ! uf de dritt platz chönt me no einigi tue ! —

---------


props a ali wo mitgmacht händ!

jones
27.11.2005, 22:49
mis voting:

1. konfus (passt eifach am geilschte zum beat)

2. Patrock (u huere ufwand)

3. Spenza (selber iigschpillt)

Wänn de Sei sin Beat rächtziitig postet hett, wär er für mich ufem erschte platz. de beat isch eifach zgeil. au ohni kollegäbonus!

respect an alle beatbastler!

Dehli-shoes
27.11.2005, 23:27
1. Spenza
2. Konfus
3. Miz

sickone
28.11.2005, 09:28
1. RuediSnare
2. ED
3. Patrock

es gab sehr viele gute arbeiten, RESPEKT!!! dies hat es nicht gerade einfach gemacht, den besten remix auszuwählen.
leider nehmen aus meiner sicht aber die wenigsten beats die stimmung des textes auf und unterstützen diesen entsprechend.

scheininvalide
28.11.2005, 10:31
1. knight
2. domi
3. oli mc

irdilsupafly
28.11.2005, 11:03
1. LosTurntablos
2. Oli van Oel
3. Ed

waits
28.11.2005, 12:29
1. sickone
2. oli mc
3. rusco

Domi
28.11.2005, 15:24
1. Konfus
2. Smörebröt
3. Rosco


Räschlich si no Knight, Tüli, Ed, Los Turntablos, Spenza, Patrock und Miz ir Uswahl gsi....

Het äs paar geili Remixes gä!!!! Z'Accapella hani chli lahm gfunde, aber i findes geil, dases äs paar het gä wo wüük was hei usegholt!!!

Pablo Escobar
28.11.2005, 15:30
1. LOS TURNTABLOS
2. KONFUS
3. KNIGHT

katensky
28.11.2005, 18:02
has verdammt schwer gfunde di beschte 3 uszwähle. sind würkli paar ganz geili sache usecho. respekt!

1. Minable
das teil häts mer eifach vo aafang aa voll aatah, ich stah halt immer no voll uf gitarresound. schad dass das ganze bitzli komischi abgmischt isch. ich chum aber trotzdem nöd drum ume dä remix uf platz 1 z'setzä.

2. MasterStream
finde dä beat an sich geil und au d'stimmig sehr passend. dass kei bassline ume isch, stört mich eigentlich gar nöd würkli. gueti arbet!

3. Konfus
passt für mich vode stimmig här voll und ganz. dä grund wieso's "nur" 1 punkt gitt: ich find, dä beat chönt no bitzli meh zug verträge.


uf dä wiiterä plätz:

Patrock
dä beat an sich findi eine vode geilschte, mer gspürt au würkli d'arbet use wo du driigsteckt häsch. gfallt mer guet, aber passt nöd würkli zum accapella.

Tüli
findi hammer, dä beat. vor allem das pfiife! aber ebä, ich find en nöd so passend wie die erschte 3.

s'gliiche gilt für dä Spenza und dä Ed .

EphToDaRhyme
28.11.2005, 20:40
Also zunächscht mal Propz a alli wo mitgmacht händ.. Hät es paar easy Beats drunder ghaa.. Producer technisch hetted sich einigi nochli meh in Arsch chlüübe chöne.. Findes schad, wenn eifach es Sample 1 zu 1 übernah wird..

1. Patrock

Finde eifach technisch sehr brilliant und chunnt gschmeidig is Ohr! Ich han d'Stimmig vom Acca eher aggressiv ufgfasst.. Aber die cha eh jede andersch interpretiere..

2. Konfus

Tja was willsch na säge.. Guet gmischt, guet produziert und passt super..

3. Master

Riist mer fasch s'Härz use.. Im positive Sinn.. Damn wenn s'Acca als Resignation verstahsch, passts eifach so krass.. Nur wo bliibt dä Bass! Mit Bass wärsch erschtä worde.. Zume guete Beat ghört meischtens au en guetä Bass!

Dä Rescht chan nach Feedback frage, wenns öpper wunder nimmt.. Han leider im Moment kei Ziit zum detailiert allne Feedie geh!

bööö?!_mädel
28.11.2005, 22:00
i chume o mau no;)

1-> Los Turntablos

2-> Domi

3-> Konfus

Knight
29.11.2005, 08:33
Hmm, sieht nach einem gaaanz knappen kOnfus Sieg aus. Outcome kommt spätestens heute mittag.

Freiwillige Zählungen bitte nicht posten, sondern mir, Fletsch oder Patrock schicken. Danke.

Thread geschlossen.

ms-lyric
29.11.2005, 12:51
1. Dj Lkb
2. Konfus
3. sprenza


i love pitch vocals :D


aber au pianos,

Knight
29.11.2005, 13:11
Whoops han en ja s'letschtmal gar nöd gschlosse. Sorry ms-lyric, bisch z'spat.