Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : THE FUNKY LINEPAINTERS

nepomuk
27.07.2004, 00:05
yo aight-heads, eusi crew
THE FUNKY LINEPAINTERS
isch soebe gründet worde!!! de treath söll fürd crewmitglieder stah, mer chönd da aktione bespräche oder beef mit andere crews diskutiere oder fürs write4gold sache bespräche

d'crewmembers send bis jetzt:
YOUNG GOTTI, CAN 2, FREESTYLER, STYLEBRüNZLER, NEPOMUK

ech freue mich uf di gmeinsami crew ziit ond of eventuelli neui bewerbige?? bitte nor mit style oder foto? peace...

beatniquer
27.07.2004, 00:15
:(

nepomuk
27.07.2004, 00:19
sorry, entweder konstruktivi kritik, ooder bitte eusem crew-forum fern bleebe. wänt wetsch crewmember werde, bitte style oder foto (wie gseit) ond dänn entscheidemer, obd ad muetprob zueglah wersch....ok? danke

beatniquer
27.07.2004, 00:29
shit ey...:D

so spätabendlächi unterhautig isch haut scho geil...:cool:
i lache mi hie fasch ds tod vor mim screen...:rolleyes:

ok, hie mini kritik:

"mer chönd da aktione bespräche"

sorry aber, wirsch du dehei gschlage oder so i dere richtig?
wer bespricht "sini aktione" i däm forum hiä?

"beef mit andere crews diskutiere"

weli crew xeht i euch o nur asatzwiis ä chliinä bitz konkuränzfähigkeit? ussert mir(i bi nid sehr stouz druf, aber mir isch längwilig), beschäftigt sech eh ke sou mit euch...

"oder fürs write4gold sache bespräche":wtf:

auso...

nafackler
27.07.2004, 00:35
de nepo isch eifach de geilsti kei frag :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: ...

freestyler
27.07.2004, 00:39
bin mega froh dass das klappt het. wenns geil chunt chöi mer hie o wines writer-mag ufziä u d yards poste u so. geil wär natürlech o wänn mer chönte hie so öpis mache wienes write for platinum- ok, wil i gloub allei bringe i das nid z stand. THE FUNKY LINEPAINTERS. yeah.

nepomuk
27.07.2004, 00:47
Original geschrieben von nafackler
de nepo isch eifach de geilsti kei frag :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: ...

genau so hanes gmeint met konstruktever kritik!! so biiträg hämmer gern e eusem crew-treath!! wänt wetsch, nafackler chasch prüefigsfrei i eusi crew cho., well du ja glaub vo züri besch. mer send ebä all chle vo usserhalb. dänn chömmer amel be dir go penne, wämmer crew-mässig a hiphop-events gönd, aight?
besch debi? ech fühl mech grad chle wie neu gebore, jetzt met crew, esch huere geil. mer würded eus nie verrate, ossert wänn eine alles mues zahle, aber dänn vellecht au nöd, wänn mer eus ned unabsichtlich bi de bulle verschwätzed. ech mäld eus für s' nächscht write4gold a, das chont so fett!!!

mr.brown
27.07.2004, 01:06
voll geil! gratulation, findi super dasser das mached! gits au e crewhomepage wommer chan gseh waser mached?
big up!
:bouncecro

Djerba
27.07.2004, 01:12
Er send jo ächt zchärt münd de schomol es paar Beldli pouste wener mit euchere super Crew öbis zustande brocht händ!!;) ;)

nepomuk
27.07.2004, 01:14
müend mal luege, das ganze stoht halt no ganz am afang. mer wüssed au noneg wer kasier macht. crewchef werd wahrschinli de CAN 2 willer en king esch oder de YOUNG GOTTI, will er de name usegfunde hät. glaub mer werded rächt wälle mache...
homepage-mässig esch öpis en planig, aber ech verrate noneg zviel. wänt wetsch mitmache, seisch mers, chan es guets wort bi de LINEPAINTERS för dech iilege...peace in the name of THE FUNKY LINEPAINTERS

LAN
27.07.2004, 01:25
hei i weiss nid.... äntwäder meinet dir ds aui ironisch oder wie?
wüu wenn NID:
EL O EL und zwar massiv-FETT bis dr chäuerbode kracht.

nepomuk
27.07.2004, 01:46
Original geschrieben von Djerba
Er send jo ächt zchärt münd de schomol es paar Beldli pouste wener mit euchere super Crew öbis zustande brocht händ!!;) ;)

yeeah, han no en crewstyle gmacht. chan ned iischlofe, welli so nervös ben, wäg de neue crew. zum glück hane ferie...

köbi
27.07.2004, 01:55
i gloub zwart geng no das dir fakes sit, abr es isch luschtig, nur... dir tribets scho langsam ds wiit

köbi
27.07.2004, 01:58
no vergässe: darfi o i öiri crew, finde nech huere geil, i gloub mis avatar zeigt scho, dasi öich würdig bi.
mir chönte ja mau i mis yard, weisch, ads bundeshuus ga bombe, würd sägä am 3te ouguscht so am 8i ufem bundeshuusplatz

LAN
27.07.2004, 02:05
verstah i hie öppis grundsätzlech miss...?

KLÄRT MICH AUF! (i bi allergisch uf Bieni, und ds isch itz ke Witz)

ehja, whatever.
njoyt.

nafackler
27.07.2004, 02:36
Original geschrieben von nepomuk
genau so hanes gmeint met konstruktever kritik!! so biiträg hämmer gern e eusem crew-treath!! wänt wetsch, nafackler chasch prüefigsfrei i eusi crew cho., well du ja glaub vo züri besch. mer send ebä all chle vo usserhalb. dänn chömmer amel be dir go penne, wämmer crew-mässig a hiphop-events gönd, aight?
besch debi? ech fühl mech grad chle wie neu gebore, jetzt met crew, esch huere geil. mer würded eus nie verrate, ossert wänn eine alles mues zahle, aber dänn vellecht au nöd, wänn mer eus ned unabsichtlich bi de bulle verschwätzed. ech mäld eus für s' nächscht write4gold a, das chont so fett!!! ei sicher machich mit... aber nur wemmers richtig dureziehnd , weisch so mit händsche und so und mit maske. Ihr chöntet ja bi mir im hof es zeltlager ufstelle mit füüür und bradwurst und so. Ja nachher chömer immer adi geile awardhiphop shows ... FETTt:blingblin :D :dance: :dance: :dance: ...

Moruk_one
27.07.2004, 03:45
So da wär min erschte Bitrag.

Bin eigentlich überhaupt nöd so de Internethääd, abe finds no e geili Idee, so als Sprungbrätt für id Szene. Ich sälber bin nonig solang debii, aber s hät mi ebe voll packt.

De Biitrag ischmer grad als erschtz Ufgfalle, will ich finds ä aiti Idee mit dere Crew. Einigi Lüüt schined daa ja voll abzgaa so vo wäge eigenem Magaziin und writer-battel und soo. propz

wird i nächschter ziit warschinli au mal es paar skize vo mir pooste und denn mal wiiterluege...

phaltez real und hip hop forever

Moruk_one
27.07.2004, 03:49
The Funky Linepainters findi übrigens en voll geile Name.

Chönntmer scho fetti TFL Holecars vorstelle, so in züri oder so.

peace

stylebrünzlär
27.07.2004, 08:00
HALLO??? ich bin nöd i euere mongo crew.. läck mir... ha gmeint es göngi wieder einigermasse normal zuä da ine..

strich min name us dinere supa duupa crew

poetical
27.07.2004, 08:04
:auslachen :nutkick:

stylebrünzlär
27.07.2004, 08:06
nei würkli so lächerlich! wie chunsch druff dasi i euere mongo crew debi söt si? gahts na? han kes wort gseit.

:confused: idiote

CAN_2
27.07.2004, 08:10
Häää, niemer nennt The Funky Linepainters ää mongo crew!!!
Mier heben all zämä wie ä richtigi crew, und wotsch mit allne zämä ä Hiphop-Schleggi?

stylebrünzlär
27.07.2004, 08:13
bua ey wie lächerlich

CAN_2
27.07.2004, 08:36
Felecht mact dä WRYTER24 OND DÄ UAZ o met...wär ohh hüere gail...den semmer e rechtege crew

jayRon
27.07.2004, 08:38
Original geschrieben von CAN_2
Felecht mact dä WRYTER24 OND DÄ UAZ o met...wär ohh hüere gail...den semmer e rechtege crew

wänt jez dämit wotsch seg das ihr ohni diä kei
'richtige' crew sind, dänn müend ihr gar nöd erscht
afange...

CAN_2
27.07.2004, 08:42
ech mein eifäch so rechteg met KINGS ond soo

AlohiM
27.07.2004, 09:05
sorry, das goht eidütig zwit do inne!!!:no: :no:

Wryter24
27.07.2004, 09:44
ich bin im ruhestand aber danke de nochfrog sobald das dhöhrli afanget spriese am schwanz unne isch vorbi mit wild zsi :D :D :D :D :D :D :D

CAN_2
27.07.2004, 09:47
WAS, DR WRYTER MOLET GAR NÜMME? VOLL SCHAD,
ER HÄT HUERE TALENT CHA.:confused:

PervertedMonk
27.07.2004, 11:22
i gibes uf... wartä jitz mau ab, was da vo euch so chunnt! auso, flissig sketches postä!!!

CAN_2
27.07.2004, 11:49
vu eusre siite wird no einiges go das johr

NEPOMUK, FREESTYLA, CAN 2,

MIER SIND AM START UND ES WIRD FEEEETTTTTTT

freestyler
27.07.2004, 11:50
han hie o no e yard-skizze gmacht. es isch eine vo mine erstä illegale stylez, u ich hoffe s tuet ne niemerd bitä.
finges voll fresh dass dr stylebrünzler eventuell o i üsi crew chunt, han ne eifach mal drzue gschribä:rolleyes:

CAN_2
27.07.2004, 11:52
HEY FREESY, VOLL FETT!
ABER ILLEGAL...MIER HÄN DOCH GSEIT, MIER MACHEN NURNO LEGAL?

nepomuk
27.07.2004, 11:58
yo LINEPAINTERS, mer müend e crewsitzig mache!! mer hend 2 neui bewerbige für TFL. de nafackler ond de köbi. ech ben defür, dass mer de nafackler prüefigsfrei ufnähmed, wieni gseit han, well er im grosse züri wohnt. was meined er? für de köbi müendmer eus e prüefig usdänke...de freestyler hät öpis vo abwäschmittel trinke gseit, fende no cool, aber style poste wär natürli au fresh...also was meineder?

no a dich stylebrünzler, du häsch gseit, du welsch id crew, jetzt besch derbi ond chasch eus nor no im liege verloh...weisch wieni mein...? peace to da crew

ps: mer bruched mal no crewbitchez

[kayoz]
27.07.2004, 12:00
de crewname esch no s'beschte a dere ganze sach ond dä esch scho übelscht behenderet :auslachen

slang!head
27.07.2004, 12:01
hmm.... was chönt mer zu däm Thread schribe? gitts da keis passends smilie? doch wart emal:

:auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen
du NOoB

:dinimuätt

LAN
27.07.2004, 12:02
muahahahahaaaaaaaaaaaa zuu geil

bitches fürne "writer"-crew, i cha ja nümm vor lache

nepo hesch mau fieber gmässe?

jayRon
27.07.2004, 12:08
also am afang hani ja drah zwiefelt das sie's
ernscht meined, aber jez... :bluepunk:

...das muess eifach ä verarschig si, bitte!?

[kayoz]
27.07.2004, 12:10
ech chom kriise öber :et: :crazy: :fallfromc

das cha eifach ned wohr sii...no way... das esch onmöglech... för so dämlech halt ech niemer uf dere ganze wiite wält :gay:

CAN_2
27.07.2004, 12:12
ECH SEG NOMME

:hater:

SEND ER NIEDESCH OF EUS?:cool: :cool: :cool:

LAN
27.07.2004, 12:15

jaaaaaaa

jayRon
27.07.2004, 12:15
ECH SEG NOMME

ja das simmer!
ich möcht au mitmache, als istiegstest würd min willy
abschniedä und als cap für d'dose bruche
so ä phätti line häsch vorher no niä gseh...

ich weiss nöd öb i lache oder brüellä söll....

köbi
27.07.2004, 12:20
Original geschrieben von stylebrünzlär
nei würkli so lächerlich! wie chunsch druff dasi i euere mongo crew debi söt si? gahts na? han kes wort gseit.

:confused: idiote
tja, es git geng unschudigi opfer, bisch iz haut eis vo denä, chame nüt mache, i würd di scho gärn rettä, abr i wages mi nid mi gäge di crew ds steuä, di si soooo gfährlech, di chöntemer es mail uf mini 2. adrässä schigge, u i müessts när lösche

[kayoz]
27.07.2004, 12:21
ECH SEG NOMME

shit, är heds gmerkt :run:

köbi
27.07.2004, 12:24
:auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen
i gloub geng no das dir aus fakes sit, abr da erloubt sech öper e scherz mit zimlech krassem ufwand, izey

stefano3000
27.07.2004, 12:39
jungs ir sitts zheftig für mi...

:D :D :no: :no:

Moruk_one
27.07.2004, 12:41
Hallo, hät niemerd min biitrag gesee?

wer issch jetzt eigentlich de chef von dere crew?

ich han eigentli welle frööge, ob ich au ddärf mitmache und so, aber im moment zwifli gard heftig, wills sovill negativi Reaktione git.

ISCH ES JETZT ERNSCHT GMEINT ODER NOED???

Wenn ja, antwortet doch bitte. ich würd vill mache fürd crew.

und susch muesi no afüege: dont be hating.

mached doch lieber selber öppis anstatt immer nur anderi z kritisierä.

peace und ich bi dus.

slang!head
27.07.2004, 13:03
sim mer doch ehrlich... Mir wen all i dini geil crew!!!!

CAN_2
27.07.2004, 13:05
HOI moruk, en richtigä scheff hämmr nöt, nu so biz dä
NEPOMUK, will er rächt dr durchblick hät im gräff.
Mach mit bim Scetch-battel, wennd günnsch, chasch mitmochäää.
Viel glück

und nöd zvill:
:kiffer:

Moruk_one
27.07.2004, 13:10
HOI moruk, en richtigä scheff hämmr nöt, nu so biz dä
NEPOMUK, will er rächt dr durchblick hät im gräff.
Mach mit bim Scetch-battel, wennd günnsch, chasch mitmochäää.
Viel glück

und nöd zvill:
:kiffer:

ja, glaubsch ich han e chance gäg all die kings da???:(
booa, das wirdi eh nie schaffe. shiiiit!!!

weisch ich mal nonig so lang. chönnteter nöd e anderi prob mache??? und wiso därfsch du das entscheide, wennde nepomuk am meischte druus chunnt?

P:S: eine wo scho lang ide szene isch hät mir mal gsait, dasses im hiphop zvill hater und beniider gitt, de biitrag isch s beschtä bischpiil defüür.

peace

LAN
27.07.2004, 13:12
laaaaaa lalalalaaa lalalalaaa lalalaaa lalalaaaaa mir si so blöööööd.

btw. kennt eine ds lied? i sueches scho ewig und findes nid und weiss leider onid wis heisst. nur ds intro zum refrain (äbä das obe, ohni ds "mir si so blöd" ;)) weissi no. isch öppe usem 97i dänki mau, denn hanis emu z erscht mau ghört.

i möcht de cho luege weder di erschti wand machet.

[kayoz]
27.07.2004, 13:21
de konfus werd im sketch battle öpe chli einsam sii i de king-class... :D

hermanndes
27.07.2004, 13:29
dörf ich au in crew? ha zwor nit wirklich viel ahnig in dem gebiet, aber do wäri jo in gueter gsellschaft!!!

ich würd als muet-prob mol noch de 2ä znacht im mami abhauä, ok? :handclap:

so viel zu dem thread: :wixer2:

Moruk_one
27.07.2004, 13:30
Original geschrieben von LAN
laaaaaa lalalalaaa lalalalaaa lalalaaa lalalaaaaa mir si so blöööööd.

btw. kennt eine ds lied? i sueches scho ewig und findes nid und weiss leider onid wis heisst. nur ds intro zum refrain (äbä das obe, ohni ds "mir si so blöd" ;)) weissi no. isch öppe usem 97i dänki mau, denn hanis emu z erscht mau ghört.

Moruk, was tuet etz das zur Sach i dem Crew Thema???

Gwüssi Lüt schnalled de zämehang glaub scho nööd?!!

CAN_2
27.07.2004, 13:34
Original geschrieben von hermanndes
dörf ich au in crew? ha zwor nit wirklich viel ahnig in dem gebiet, aber do wäri jo in gueter gsellschaft!!!

ich würd als muet-prob mol noch de 2ä znacht im mami abhauä, ok? :handclap:

so viel zu dem thread: :wixer2:

Wotsch ös disse ond denn in ösi crew???
Mier send doch ned bleeed!!!!:wtf:

du besch glob en:

LAN
27.07.2004, 13:38
Original geschrieben von Moruk_one
Moruk, was tuet etz das zur Sach i dem Crew Thema???

Gwüssi Lüt schnalled de zämehang glaub scho nööd?!!

was möchtsch genau säge?

[kayoz]
27.07.2004, 13:40
Wotsch ös disse ond denn in ösi crew???
Mier send doch ned bleeed!!!!:wtf:

du besch glob en:

etz ben i definitiv öberzügt, dass en verarsche esch

hermanndes
27.07.2004, 13:41
dämfall bini e hater?!:hater:

ok, denn freu ich mi mol drüber!

i bin e hater, juheee! i bin e hater,
juheee! i bin e hater, juheee! i bin
e hater, juheee! i bin e hater,
juheee!:blingblin:D

CAN_2
27.07.2004, 13:46
heeeeeeeeeee, fendsch das öppe lustig,
wenn dr eine vo dä TFL hater seit`?
Pass off, mir send meh als du:charhit:

CAN_2
27.07.2004, 13:51
aight, TFL rappet etz o:

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=134832#post134832

checketz os

round_square
27.07.2004, 14:10
:beten: :beten: :beten: :beten: :beten: :beten: :beten:

bitte, bitte, bitte, säget dass da nid wahr isch. ich fleh euch an. da muess ja ä verarschig sii......und wenn nid :bluepunk: freaky, scary ppl da ine :p

CAN_2
27.07.2004, 14:12
wISO VERARSCHIG??????????????
cHECK ECH ETZ NED?
WOTSCH O MEDMOCHÄ?

stefano3000
27.07.2004, 14:18
tfl - dir sit e witz...

no nie öppis gschiids gmalt u scho soooo ne klappe..
tüet nech chli zrügghalte u gschiider chli ga sünnele...

übrigens plichlektüre für öich: odem - on the run.

young gotti
27.07.2004, 14:19
holla at you partnerzzz!!

An alle Haterz: F*** U! An die crewmembaz (ma homies): Es wird soo geil! Wir werden den alteingesessenen schon zeigen, was newcomerz so draufhaben!! Und die dinge, die wir gestern im rrüümli besprochen haben: psssst! kein wort darüber im forum!

@nepone: r.e.s.p.e.c.t. an deinen stylescetch fürs battle! hast du im simpelstyle ausgeführt oder? kommt extrem geil...da sollen die anderen erstmal nachlegen...TFL brennt!
ob wir köbi und stylebrünzler aufnehmen sollen? hmm, sie sollen mal die stifte sprechen lassen! (hehehe...)

fride n rock on

round_square
27.07.2004, 14:20
wISO VERARSCHIG??????????????
cHECK ECH ETZ NED?
WOTSCH O MEDMOCHÄ?

isch glaub nid s'einzig wo'd im läbe nid checksch

jaaaa, will unbedingt au dezue ghöre. ich schick dr no mini paint by numbers büecher.....langet da als bewerbig?!? :p

CAN_2
27.07.2004, 14:37
Original geschrieben von stefano3000
tfl - dir sit e witz...

no nie öppis gschiids gmalt u scho soooo ne klappe..
tüet nech chli zrügghalte u gschiider chli ga sünnele...

übrigens plichlektüre für öich: odem - on the run.

MER SEND BALD KENGS VO DÄ AIGHT-HEADS, DENN LUEGETER DENN BLEED.

ODEM HAN ECH SCH GLESE...KRASS, DÄ HÄT ALL VERSCHLAGE, SOGÄR DÄ TORCH

stefano3000
27.07.2004, 14:44
das isch guet... :rolleyes: aber muesch mi nid ASCHREIE!

CAN_2
27.07.2004, 15:02
BESCH DU DÄ VOM HEFLI? KASCH MOL EN PANEL-SKETCH VO MIR
INECHLEUPE? ZOM BESPEL DÄ WURST STYLE VOM BATTEL?
KOOL:kiffer:

stefano3000
27.07.2004, 15:05
nei sorry... :( kenne die jungs nume flüchtig.

sartan
27.07.2004, 15:17
EY JUNGZ

ICH WILL UNBEDINGT IN EURE KINGZZZ-CREW!!!!!

ich bin cope aus der bronx. die vandal squad hat mich am arsch, aber die können mich mal. nehmt mich bitte bitte auf, dann könnte ich endlich KD/TFL schreiben, was meinen fame um einiges erhöhen würde. was meint ihr??

ich mache throwups über alle eure haterzzz.
ich werde legale yards für euch checken
ich besorg euch cracksüchtige bitches
usw usf

will alles machen um in eure crew aufgenommen zu werden!!!

@ can2: du bist ja voll bekannt!!!! hast aber deine alte crew suk aufgegeben, um bei tfl beizutreten, oder?? muss ich kd jetzt auch verlassen???

big up tfl guys
most respect from the bronx

one of the most brutal bombers-cope

CAN_2
27.07.2004, 15:36
hey sarty, wotsch mech verarsche?
weso besch do vo de bronks ond redisch ch-släng?
TFL verarscht niemer...
abr mach mol en panel-sketch, do besch mer ergendwie sümpatisch, hetsch no en schans zum in ösi crew z`cho...
AIght?

sartan
27.07.2004, 15:52
mein namen ist nicht sarty.
das ist nur eine decknamen. i am cope from the bronx. the most brutal and most vicious bomber ever.

ich habe in bronx eine schnell kurs in deutsch besucht. what the fuck ist ch-släng?? meinst du slang??

ich will member von eure crew sein!!!! tfl for life man. haben ihr crew-tatoos??

[kayoz]
27.07.2004, 15:53
hey sarty, wotsch mech verarsche?
weso besch do vo de bronks ond redisch ch-släng?
TFL verarscht niemer...
abr mach mol en panel-sketch, do besch mer ergendwie sümpatisch, hetsch no en schans zum in ösi crew z`cho...
AIght?

hehe :auslachen
wenn du wösstisch, met wem dus do z'tue hesch :p

CAN_2
27.07.2004, 16:01
Han mol so biz in dr szene nogforschet und usegfunde,
dass dr SARTAN en King esch on ös verarsche wot...voll fies.

Aber möchsch ös mol en TFL sketch liebe SARTAN, wär voll:kiffer: aight...

[kayoz]
27.07.2004, 16:04
Han mol so biz in dr szene nogforschet und usegfunde,
dass dr SARTAN en King esch on ös verarsche wot...voll fies.

Aber möchsch ös mol en TFL sketch liebe SARTAN, wär voll:kiffer: aight...

en crew, wo en andere wryter frogt, ob är en sketch för sie macht :hmmm:

klingt komisch? is aber so! :lol:

young gotti
27.07.2004, 16:08
kayoz :kotz:

wenn DU wüsstest mit wem es du zu tun hast! TFL ist vielleicht nicht nur graph-mässig sondern auch in anderen hiphop-disziplinen aktiv! TFL hat membaz im ausland, einer aus der bretagne, der breakt, ist auch TFL. Also hör endlich auf zu haten, du regst mich langsam auf!
Du hast schon fast wryters scetchbattle kaputgemacht, was hast du eigentlich das gefühl?
Ich finde es langsam nicht mehr lustig, alles wird immer kaputgemacht...habe letzhin mit nepomuk darüber ge pm t, wir finden einfach das solche sachen nicht im sinne von hiphop sind!!! frag doch uaz oder wryter, die werden dir dasselbe sagen...sorry aber jetzt hast du mich gerade voll aufgeregt....

CAN_2
27.07.2004, 16:10
Das esch normal...mech het o mol dr UC gröget, öb ech em en scetch möche.
Den han ich en fette semi-wild-simpel.new-and-oldschool-scetch kmacht.

er esch glob zfride gseh:kiffer:

Kush
27.07.2004, 16:17
Häää, niemer nennt The Funky Linepainters ää mongo crew!!!

MONGO CREW!!!!!!!!!!!!!!!!!

ABER MOL IM ERNST, WIE ALT SIND IHR? IHR HARTE NEWCOMERZZZ

Chillumn
27.07.2004, 16:23
ich lach mich kaputt ab dem thread!:D scho lang nüms so was amüsants gläse...

sha
27.07.2004, 16:25
aight, TFL rappet etz o:

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=134832#post134832

checketz os

schäisse mann, si rapped - ond wie burner! verdammt, er hed en fucking 7-zäiler gschrebe!!!! verdamnt, hey, ech mole zwar ned, aber han emmerhe au scho es paar lieder gschrebe, daf i au i eui crew?

han jo chli ghated am afang, aber ech wett au debi si, daf i bitte? de hend er äifach no en mc dezue...

ond das met de connecz is osland, voll gäil - ond wen de cope no metmiech, de wäred tfl jo die totale könige mann, dä chan huere guet breake...

:D

ah jo, kush, du siech gosch abe wie glacé

Kush
27.07.2004, 16:26
Original geschrieben von sartan
EY JUNGZ

ICH WILL UNBEDINGT IN EURE KINGZZZ-CREW!!!!!

ich bin cope aus der bronx. die vandal squad hat mich am arsch, aber die können mich mal. nehmt mich bitte bitte auf, dann könnte ich endlich KD/TFL schreiben, was meinen fame um einiges erhöhen würde. was meint ihr??

ich mache throwups über alle eure haterzzz.
ich werde legale yards für euch checken
ich besorg euch cracksüchtige bitches
usw usf

will alles machen um in eure crew aufgenommen zu werden!!!

@ can2: du bist ja voll bekannt!!!! hast aber deine alte crew suk aufgegeben, um bei tfl beizutreten, oder?? muss ich kd jetzt auch verlassen???

big up tfl guys
most respect from the bronx

one of the most brutal bombers-cope

:blingblin :D :respect:

wie siehts aus, kannst du mir auch nohc ein paar crackbitchezz besorgen.... :blingblin :blingblin

[kayoz]
27.07.2004, 16:32
Original geschrieben von young gotti

wenn DU wüsstest mit wem es du zu tun hast! TFL ist vielleicht nicht nur graph-mässig sondern auch in anderen hiphop-disziplinen aktiv! TFL hat membaz im ausland, einer aus der bretagne, der breakt, ist auch TFL. Also hör endlich auf zu haten, du regst mich langsam auf!
Du hast schon fast wryters scetchbattle kaputgemacht, was hast du eigentlich das gefühl?
Ich finde es langsam nicht mehr lustig, alles wird immer kaputgemacht...habe letzhin mit nepomuk darüber ge pm t, wir finden einfach das solche sachen nicht im sinne von hiphop sind!!! frag doch uaz oder wryter, die werden dir dasselbe sagen...sorry aber jetzt hast du mich gerade voll aufgeregt....

ech ha eifach chli müeh demet, dass mer met settig sketches wie vom nepomuk, vom can_2 ond vom freestyler s'gfühl hed, mer cha de ton i dem forum agä ond die ganz ziit vo king-class rede.

ehr händ glöck, dass es ned no en schlächteri klass ged als amateure bi euchem battle...

CAN_2
27.07.2004, 16:32

Ech fends bald o nöm lustig, etz möched üs eifach all
aight-heads voll abe...huere lustig ha:hmmm:
Immer die Headz, wo öpis ufd bei stelle wönd, werden bi aight voll abekmacht...

Ich seg nur:

:hater: :hater: :hater: :hater: :hater: :hater: :hater: :hater:
sender nidisch????????????????????

CAN_2
27.07.2004, 16:34
Original geschrieben von [kayoz]
ech ha eifach chli müeh demet, dass mer met settig sketches wie vom nepomuk, vom can_2 ond vom freestyler s'gfühl hed, mer cha de ton i dem forum agä ond die ganz ziit vo king-class rede.

ehr händ glöck, dass es ned no en schlächteri klass ged als amateure bi euchem battle...

Mach doch eifäch bim scetch bettel mit, den gsehn mer,
öb besser bisch als TFL

Kush
27.07.2004, 16:46
Ech fends bald o nöm lustig, etz möched üs eifach all
aight-heads voll abe...huere lustig ha:hmmm:
Immer die Headz, wo öpis ufd bei stelle wönd, werden bi aight voll abekmacht...

hey suckerli, s problem ligt glaub nit drbi das ihr wäbnd öppiz ufstelle (das isch jo schön und recht) sondern uf die art und wiis wie ihrs mached.... ä crew stellt mä nid eifach im internet zäme... das sin (oder sötte us minerä sicht) alles amigoz si, wo gliich dängge dr gliich scheiss duurezoge hän und sich halt wie briedere kennä... jo das mol zu däm!!!!

nur so als kleins statement, denn langsam hani wirggli s gfühl du meinsch das ernst!!

CAN_2
27.07.2004, 16:54
Original geschrieben von Kush
hey suckerli, s problem ligt glaub nit drbi das ihr wäbnd öppiz ufstelle (das isch jo schön und recht) sondern uf die art und wiis wie ihrs mached.... ä crew stellt mä nid eifach im internet zäme... das sin (oder sötte us minerä sicht) alles amigoz si, wo gliich dängge dr gliich scheiss duurezoge hän und sich halt wie briedere kennä... jo das mol zu däm!!!!

nur so als kleins statement, denn langsam hani wirggli s gfühl du meinsch das ernst!!

MEINSCH SEGSCH DÄ GAILST, GELL!!!

BESCH ABER NET-----------------TFL

LAN
27.07.2004, 19:55
"ich frög mich wer isch de star da?" rookie/rokator

aso einersits isch ds ganze ja eifach e abartige witz, aber wär weiss, vilech bringe si ja tatsächlech öppis zstand, usschliesse sött me ds nid. d art und wis isch vilech chli unkonventionell..

di.boo
27.07.2004, 20:26
can2 i ha langsam dschnurre vou
u vo dem ganze züüg mitem freestyler u dere ganze crew.
i has echt satt...
die schribe überall scheisse dri u närve
wenn en admin so lieb chenti sii u die endlich mal banne chent...
die type versaue das ganze forum u lustig isches onüm...
u jetzt säget ned wenns di närvt de luegs ned ah, wie sölis de ned aluege wenn überall die biiträg drinne si wo niemer cha wahrneh

konker
27.07.2004, 23:22
ihr tfl sind ja villich doofer als es wiisbrot...
erschtens mal an can_2: du bisch do de gröbschti depp! wie chasch dir nur de name geh? säg etz ned dass du de richtig cantwo bisch du lampi
denn an friischteiler: du hesch j wohl am wenigschte ahnig in sache mahle... bi dim erschte sketch han i mi fasch todglacht well i gmaint han das seg en geile witz, aber bim 2te sketch han i muesse brüele well i gmerkt han es isch doch ke witz...
nepo: bisch halt so wie bisch...
all andere: ihr chönd au nu "ihr arschlöcher mir si di geilschte" schriibe...

aahh, nach dem disse bin i etz richtig erliechteret, das het etz eifach mal vom herz müesse...

Tussenspiele Für Luschen

Early80s
27.07.2004, 23:32
Ich blick da nicht mehr durch...das ist so peinlich was die da schreiben...wenn ich aber Nepomuks Sketch anschaue, sieht das aber nicht nach Newjack aus...Über Style lässt sich streiten...aber so was kann nicht von einem Anfänger sein...was meint Ihr...Wryter24,Sartan,Uaz,Kayoz...!??

VErdammt Ihr seid entweder voll bescheuert oder ziemlich schlau hahaha :hmmm:

Ich will auch eine Crackbitch, wer Backpulver/Cola raucht kann sicher auch kochen..oder!? :D

konker
28.07.2004, 00:14
zu style seg in nu: Scotty, Blackbooksessions*2
(det hets au en biitrag über stylekopierer... gell freesteiler...)

PervertedMonk
28.07.2004, 00:14
Original geschrieben von Early80s
wenn ich aber Nepomuks Sketch anschaue, sieht das aber nicht nach Newjack aus...Über Style lässt sich streiten...aber so was kann nicht von einem Anfänger sein...

ja, mir gefallen die sketches auch sehr gut! nicht typisch "hiphopstyle", was ich sehr begrüsse...

@tfl: auf was wartet ihr noch? ihr habt die schweiz zu erobern (sei es jetzt mit bildern oder mit einem komikerauftritt)... lasst die katze endlich aus dem sack und sagt uns, was ihr wirklich vorhabt! oder ist genau das der trick, dass ihr eben tatsächlich nichts vorhabt? naja, ein ziel habt ihr auf jeden fall erreicht: man wird noch lange von euch reden....

UAZ
28.07.2004, 00:19
Ich blick da nicht mehr durch...das ist so peinlich was die da schreiben...wenn ich aber Nepomuks Sketch anschaue, sieht das aber nicht nach Newjack aus...Über Style lässt sich streiten...aber so was kann nicht von einem Anfänger sein...was meint Ihr...Wryter24,Sartan,Uaz,Kayoz...!??

Ich will auch eine Crackbitch, wer Backpulver/Cola raucht kann sicher auch kochen..oder!? :D

Einsami Chinder, wo niemert demit wot spiele. Und sie händ Summerferie... :rolleyes:

PS: Im Forum gitz ä "Ignorier-Funktion", echt frisch.

PervertedMonk
28.07.2004, 00:20

ABER ILLEGAL...MIER HÄN DOCH GSEIT, MIER MACHEN NURNO LEGAL? was heisst hiä "nurno"? :hmmm:
.... sit dir luusbuäbä öbbä scho mau illegal ga male???? :crazy: das isch im fall de verbotä! :bulläsau:

frenchrap
28.07.2004, 00:21
Original geschrieben von UAZ
Einsami Chinder, wo niemert demit wot spiele. Und sie händ Summerferie... :rolleyes:

PS: Im Forum gitz ä "Ignorier-Funktion", echt frisch.

ja findi au..es ish eifach nümm normal was da ablauft..

[kayoz]
28.07.2004, 07:49
Mach doch eifäch bim scetch bettel mit, den gsehn mer,
öb besser bisch als TFL

mol ganz ehrlech, esch mer ächt niveaumässig z'tüüf, det metz'mache ond ech muess der, mer ond allne aightler nüd bewiise!!!

de kOnf wörd euch all wägpotze, aber leider schaffts jo niemer vo euch i sini class.
Demno gsehts för mech bis etz so us, dass euch all d'frenchrap burnt...

aber jo, ech zieh mer dä gspass mol us em hendergrond ine ond das esch au min letscht biitrag gseh zo dem thema.

@Early
ech ha mol versuecht im nepo sini sketches "z'studiere" ond was mer erkönnt, d'technik ond liniefüehrig esch ned allzu schlächt, aber mines erachtens 0 ahnig vo gar nüd... vor allem muess mer au ned zo jedem sketch, wo mer postet "TFL send die beschte" (or stuff like this) schriibe...

Wryter24
28.07.2004, 08:07
naja Early ich denkes au nümme das de nepomuk so neu i dem metier isch ahand vo sine styles isches en Streetbomber zimlich kurz zogeni linie kei grossi Styleelement drin sehr schnelles filling möglich trotzdem liebi zum Detail sowas isch unmöglich für en toy

hermanndes
28.07.2004, 08:10
Original geschrieben von konker
ihr tfl sind ja villich doofer als es wiisbrot...
erschtens mal an can_2: du bisch do de gröbschti depp! wie chasch dir nur de name geh? säg etz ned dass du de richtig cantwo bisch du lampi
denn an friischteiler: du hesch j wohl am wenigschte ahnig in sache mahle... bi dim erschte sketch han i mi fasch todglacht well i gmaint han das seg en geile witz, aber bim 2te sketch han i muesse brüele well i gmerkt han es isch doch ke witz...
nepo: bisch halt so wie bisch...
all andere: ihr chönd au nu "ihr arschlöcher mir si di geilschte" schriibe...

aahh, nach dem disse bin i etz richtig erliechteret, das het etz eifach mal vom herz müesse...

Tussenspiele Für Luschen

:yourock: :iloveyou: :respect:
soooo ne geile siech

CAN_2
28.07.2004, 08:46
Original geschrieben von Wryter24
naja Early ich denkes au nümme das de nepomuk so neu i dem metier isch ahand vo sine styles isches en Streetbomber zimlich kurz zogeni linie kei grossi Styleelement drin sehr schnelles filling möglich trotzdem liebi zum Detail sowas isch unmöglich für en toy

DAS GSEHSCH DO GANZ RECHTEG, DE NEPO ESCH NED GANZ NEU I DÄM METIER, ER ESCH WE DE WRYTER24 OND DÄ EARLY OND DE UAZ
EN OLDSKOOL. DAS WAS DÄ NEPO OND SINE TFL MÖCHID ESCH FÖR TOYS ABSOLUT ONMÖGLECH...SO KORZI LINES OND STYLEELEMENT OND SO...

...BALD SEMMER KINGS WI DÄ WRYTER24 OND DÄ EARLY...YEA

I BEN DOSS

EphToDaRhyme
28.07.2004, 11:02
Haha also ich han de Thread etz eifach au mal möse durelache.. ähhh dureläse.. Und ich finds en riese Witz! Zum Glück isch de Shit scho im Papierchorb

Und @Can_2: Wenn du id Kingsclass wottsch, denn stell di mal hinterem Konfus, de Frenchie und em Kayoz id Reihe.. Vo dene hani scho 20 mal geileri Sache gseh als vo dir..

CAN_2
28.07.2004, 11:05
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Haha also ich han de Thread etz eifach au mal möse durelache.. ähhh dureläse.. Und ich finds en riese Witz! Zum Glück isch de Shit scho im Papierchorb

Und @Can_2: Wenn du id Kingsclass wottsch, denn stell di mal hinterem Konfus, de Frenchie und em Kayoz id Reihe.. Vo dene hani scho 20 mal geileri Sache gseh als vo dir..
die hän denks a scho richtigi jards wos könn üebe...
abr bald hämmer die ihkolt, und denn semmer d kings:)

EphToDaRhyme
28.07.2004, 11:07
die hän denks a scho richtigi jards wos könn üebe...
abr bald hämmer die ihkolt, und denn semmer d kings:)

Tüend eu zerscht mal en königlichere Name zue ;)

konker
28.07.2004, 11:11
forallem @ can_2: aso wenn mal wetsch king werde, denn würdi schnell en andere name sueche, well de wott hesch isch leider scho vergriffe...

CAN_2
28.07.2004, 11:14
Original geschrieben von konker
forallem @ can_2: aso wenn mal wetsch king werde, denn würdi schnell en andere name sueche, well de wott hesch isch leider scho vergriffe...

glaub ech ned...vo mener crew han nomme ech dä name

EphToDaRhyme
28.07.2004, 11:17
glaub ech ned...vo mener crew han nomme ech dä name

Oh man.. :stupid:

hermanndes
28.07.2004, 12:01
ich will au: :stupid:

und wills so schön isch grad nomol: :stupid::hammer:

und weisch was de könntsch machä: :wc:
ich :beten: in derä zit, für dä Thread,
sooo geil!

frenchrap
28.07.2004, 12:22
oooo maaann drum regii mi uuf,will die lüüt das nöd checket!!oder hät das e witz sölle sii?!?!!?

jayRon
28.07.2004, 12:23
ich weiss ja nöd, aber nachd em thread
und äm 'tip und tricks' glaub ich
das es ä verarschig isch
au wänn www.loeblich.tk einiges eifacher zum entlarfe
isch...und für das gits sogar no RESPECT -> siehe thread 'Fragen zum Scetch Battle'

und wänn's keini isch, würi gern mal s'alter vom
CAN_2 wüssä...

NACHTRAG: okay, nach äm thread 'autospreye' döffti wohl allnä klar si das das alles ä verarschig isch...

LAN
28.07.2004, 12:41
und wenn schon.

massiv beschränkt das ganze.

CAN_2
28.07.2004, 12:57
höred of met disse...esch nömm lostig

mer möchid wenigstenz epis, im gegesatz zo dä andere aightz, wo numme Internet-toy send

LAN
28.07.2004, 17:58
hehehe haut giu. ig bi nid irgendes internet-toy

ig bi DAS Internet-Toy und usserdäm es Chäuerchind, wenn schon denn schon, capische?

slang!head
28.07.2004, 18:04
höred of met disse...esch nömm lostig

mer möchid wenigstenz epis, im gegesatz zo dä andere aightz, wo numme Internet-toy send

Wär so threads ufmacht und e so ne signatur het:

THE FUNKY LINEPAINTERS
BALD SEMMER KINGS

muen mer eifach disse!!!:topicsuck :topicsuck :topicsuck

round_square
28.07.2004, 18:24
Ich möcht mich einfach noch herzlich bei TFL für die herrliche Unterhaltung bedanken, aber ES LANGET

See ya

stefano3000
28.07.2004, 23:18
ich bin ein gast von stefano
und im gegensatz von euch male ich wirklich.

ihr seit meine feinde.

nepomuk
29.07.2004, 01:02
YO, gute neuigkeiten von der king-front...
STYLEBRüNZLäR IST JETZT DEFINITIF MEMBER BEI TFL!!!
mer hend per pm de ganz shit usdiskutiert ond er macht jetzt au mit be eus!!! fett, würdi säge! met em can 2 besch ned jede tag ide crew!!! peace to the members!!!
CAN 2 du besch de intelligentischt ond geilscht vo eusere crew! ech wet dech gern als chef! ok?

Phôe
29.07.2004, 01:23
mer hend per pm de ganz shit usdiskutiert ond er macht jetzt au mit be eus!!! fett, würdi säge! met em can 2 besch ned jede tag ide crew!!! peace to the members!!!
CAN 2 du besch de intelligentischt ond geilscht vo eusere crew! ech wet dech gern als chef! ok?

sorry men, aber das esch ächt voll de chendergarte am afang hanis ja wörkli na rächt lustig gfonde, aber langsam gönder mer so rächt uf de sack!anderi ga stresse vo wäge si send etz "member" bi üchere "crew"...so en BULLSHIT! langsam chönder ächt höre ech glaub ned das üch no ergendwer da enne abnemt das ehr wörklech so dumm send und das geposte da ärnscht mäined!

lueg bueb die headz da hend froid a graff und tüend sech halt da ustusche und gägesitigi kritik, lob etc. gäh! ws störti adem das da so behendered muesch abgah?das das nur show esch was ehr da abziehnd esch ja langsam jedem klar!

also webmasta/oder froum-masta mach doch irgend was die spasstis da hende eifach ergend es problem und lueg was debi usechnd, nor na gehate und weaki disses(wo uf üchbezoge werklech berächtigt send well ehr die threads dane werkli voll zurnichte mached, de ursprung esch etz nämmli voll verlore gange au vo dene members wo s "ärnscht" meined well alli da sech ab üch nor no chönd ufregge!!) das froit üch warschinli o well genau das hender demit warschinlech au welle erreiche!bravo !

also bitte tüend mer de gfalle und lönd graffiti in rueh!s hed üch nämlech nüd zleid ta und s esch eifach nur en schand för das ganze game!

slang!head
29.07.2004, 08:30

:D :D Muen mer das no echt kommentiere? LOL

CAN_2
29.07.2004, 08:36

ech glob zwor net, das ech dere verantworteg gwachse be, dä ceo vonere enternationale king crew z see, aber da du mech ja vorgschlage häsch, moss i das ämtli fascht öbernä. well do besch jo we de WRYTER24 gseit hät, en streetbombking, ond dä törf scho bez befehle ondso.

BEN EZ OFFIZIELLE CHEF FO DÄ TLF, AIGHT

Dirty Fifty
29.07.2004, 08:46
muahahahaha so eine muess ja us embrach cho.. hahahahaha

geisch iz internationau ga chue-stäu bombe?? Hahaha

hermanndes
29.07.2004, 09:00
wenn ich gang go studiere, dörf ich
denn au eure crew leiter sie? so de
chief, i bi jo denn au mega intelligent!
so wie dr CAN_2!!!

biiiiiiiiiiiiiiiitte!:no: :no:

Map
29.07.2004, 09:01
also ech male au nüme. han früener mal gmalt, bis me gfigged hend i minere hood. ich han viel gseh und viel erläbt, schöni und schlimmi sache, wäge graff...aber ech bi froh en schlussstrech chöne z zieh. sobald ech 16ni ben bechumi es mofa vo mene eltere, dänn fangi vielecht wieder a mit graff, well dänn bini mobil und chan au go trains mache...mol luege, velecht höri au uf, oder ech gange eifach immer a chli verschideni orte, dasses easy bliibt...ich känn das gfühl genau vom wryter24 und em early80, wämmer eifach es ziitli debii esch. bi mir chunt derzue, dass ech erst siteme jahr in bertschikon wohne und vorher ime chline kaff in uri gwohnt han, woni di lokal hiphop szene supportet han...das sind ziite gsi!!!!!! chille, siffe, freestyle, tagge, style, geili klamotte azieh, snowboarde...eifach hiphop for life...

Irgendwenn im März 2004 vom Nemo-Pumuckel. Kuuuhl wie är d "Szene" "supportet". Kuhl, kuhl.

[kayoz]
29.07.2004, 09:04
vo 3'964 Members (Stand: 29.07.04, 9.03 Uhr) uf dere Sitte fendet euch glaub alle käcke behenderet ond bescheuert :auslachen

notürli semmer alli nor niidisch ond bruefs-:hater:

CAN_2
29.07.2004, 09:30
Original geschrieben von hermanndes
wenn ich gang go studiere, dörf ich
denn au eure crew leiter sie? so de
chief, i bi jo denn au mega intelligent!
so wie dr CAN_2!!!

biiiiiiiiiiiiiiiitte!:no: :no:

EUSE CHEF MOSS NED NOR ENTELLEGENT SE OND STYLE HA,
ER MOSS AU HUMOR HA, OND DASS HÄSCH DO DEFFINITIV NED.

EphToDaRhyme
29.07.2004, 09:41
Jungs mached mer en gfalle und ingnoriered die TFL Toys.. Denn verlüüreds de Spass draa..

Chillumn
29.07.2004, 09:41
ich gseh scho dä triid i 2 wuche mit ungfähr 15 siite sinnloses gelabere!:rolleyes: nei ächt!..das muess doch alles e riise verarschig sii!!!wenn nöd,würs mi ä no wunder nä, wi alt die verschupfte goofe sind...

[kayoz]
29.07.2004, 09:52
EUSE CHEF MOSS NED NOR ENTELLEGENT SE OND STYLE HA,
ER MOSS AU HUMOR HA

muahahaa...de händs aber bi de ernännig vo euchem chef es schlächts händli bewese...:hmmm:

EphToDaRhyme
29.07.2004, 10:26
So und jetzt rueh!

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=5539

young gotti
29.07.2004, 10:31
cool, jetzt werden schon extra foren für uns gemacht!!! P.H.E.T.T.!!! (oder ist das für unsere groupies?)
ABER es geht nicht!!

ps. es gibt ein missverständnis: wir sind keine suckaz!! Ok, vielleicht noch keine Kings, aber sicher keine suckaz!!

better watch out

CAN_2
29.07.2004, 10:34
cool, jetzt werden schon extra foren für uns gemacht!!! P.H.E.T.T.!!! (oder ist das für unsere groupies?)
ABER es geht nicht!!

ps. es gibt ein missverständnis: wir sind keine suckaz!! Ok, vielleicht noch keine Kings, aber sicher keine suckaz!!

better watch out

doch, es gooot...ech han o scho ine taggt...voll geilo:blingblin

das met dä suckaz esch globs en messverständness gsi, kanns jo mol gä

danke eph

esch huere cool be öch aights, mer hebed all zäme, gelled...

Kush
29.07.2004, 10:53

yoyo men, na klar uf immer und ewig...yoyo, andersch krass man.. du waisch ei liebi.... meinsch dörf ich au no in euri crew.... bitte man... mit hebe odch zäme....

wenn isch hogg?
:p

tbo187
29.07.2004, 10:54
:D !

i'm out

tbo187

slang!head
29.07.2004, 11:18
doch, es gooot...ech han o scho ine taggt...voll geilo:blingblin

das met dä suckaz esch globs en messverständness gsi, kanns jo mol gä

danke eph

S härte isch, ihr merked noed mal wenner disst werdet!!!

:stupid:

jayRon
29.07.2004, 11:22
Original geschrieben von **slang!head**
S härte isch, ihr merked noed mal wenner disst werdet!!!

:stupid:

sicher merkeds das, numä sie schiessed druff
und mached mit ihrer show munter witer....:no:

young gotti
29.07.2004, 11:22
yo eph to da ryme

ich habe noch ein verbesserungs-vorschlag: Wär noch tight wenn es ein TFL-chat gäbe, wo wir so spontane aktionen und beefs besprechen könnten!!! meinst du, das liesse sich einrichten??

duss

EphToDaRhyme
29.07.2004, 11:29
Ich weiss wo ihr eui Sache am beschtä bespräched..

http://www.durchblick.ch/

Da chönd au ihr no was lärne ;)

Vorallem häts e grossi Datebank mit scho vorhandene Tipps und Tricks :cool:

CAN_2
29.07.2004, 13:00
mer tüen denn o rappe, check dä raim:

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=135853#post135853

Chillumn
29.07.2004, 13:14
mer tüen denn o rappe, check dä raim:

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=135853#post135853

hey shit!!du chasch sogar reimli schiebe?!?!din text fägt ja alles wäg,wo bis jetz postet worde isch!:respect:

effi,wa meinsch?..wür doch no uf cede passe?:D

EphToDaRhyme
29.07.2004, 13:19
Original geschrieben von Chillumn
hey shit!!du chasch sogar reimli schiebe?!?!din text fägt ja alles wäg,wo bis jetz postet worde isch!:respect:

effi,wa meinsch?..wür doch no uf cede passe?:D

Ja ee aber denn sch grad mit Videoclip :)

köbi
29.07.2004, 16:33
big respect dir loser, i ga ads splash u zwar gratis, machts gut ihr trottel

tbo187
29.07.2004, 16:53
Original geschrieben von köbi
big respect dir loser, i ga ads splash u zwar gratis, machts gut ihr trottel

respect 2, my friend:D !

tbo187

young gotti
29.07.2004, 16:59
wenn tfl nächstes jahr beim write4gold mitmachen gehen wir dann auch ans splash, also chill....unsere zeit kommt noch

hermanndes
29.07.2004, 18:52
muess es eifacht noml sagä;
ihr sind voll scheisse und voll
scheisse und no bits voll verschissener!

eifacht das ichs gseit ha!!

:gun: TFL:wtf:

freestyler
29.07.2004, 19:05
TFL isch scho mega kingsize. es gaht öis vor allem da drum , ufzzeige , was alles möglich isch im hiphop. zum bispil händ mir no rächt soul. bald mal söts es TFL - träffe gä, da tüemer skizzene mache und öfä rauche. wird voll fett, und wär au no geil wänn mer en beatboxer debi hetät. zum bispil dä w24 wär no geil will en king het eh alles druf warschinlich. dä uaz wär no chli geiler, aber isch warschinlich eh z tüür zum engagiere.

[Kampf(V)ilbe]
29.07.2004, 20:37
sorry TFL dia pussy-crew chan i eifach nöd ernscht neh

:motz2:

konfus
29.07.2004, 20:43
SO, EZ CHÖNDER DÄNN ÖPPE LANGSAHM HÖÖÖRE MIT DÄRE VERARSCH-TOUR!!! LANGSAHM ISCHS NÜME LUSCHTIG...eigendlich sötti eu eifach ignoriere, aber mir machts spass mich ufregä, also:

gönd zrugg zu eunä mamis!!!

...sowas cha jo nöd ernscht gmeint sii...
mir läbed für hiphop, mir händ soul, mir sind kings, mir do, mir dett, mir geil, mir lifestyle...tsss

frenchrap
30.07.2004, 01:05
parlez a mon cul,ma tete est malade...a cause de vous...:devil:

nepomuk
30.07.2004, 02:31

beb besser polygraph, ond lan s'style, du fläsche!!! TFL RULES!!!
TFL BLOCKLETTERS vs KAYOZ-SCHWULO-HALBRADIERUNGEN

nepomuk
30.07.2004, 02:41

was mann, frag de sartan,
ech ben de käptn nepo,
new to da jack, direkt osem ghetto
ech schaffe tagelang e de fabrek für es par rappe
gang of de hafe vom päde met eme schlappe,
de nepo esch king vo TFL eis
er kickt de swing ond rocked de scheiss,
gang bem üse of d rutschbahn grad deete bem yard
vo zöri bes bülach de erst zug wo fahrt.
bertschikon style rocked so fett,
am nepo sen schwanz esch das won ech wet...

nepomuk
30.07.2004, 02:52
muahahaa...de händs aber bi de ernännig vo euchem chef es schlächts händli bewese...:hmmm:

euse scheff esch de geilscht, scheiss polygraf!!
TFL fronting forever, kayoz bleistift geschmier never...

jayRon
30.07.2004, 06:35
was mann, frag de sartan,
ech ben de käptn nepo,
new to da jack, direkt osem ghetto
ech schaffe tagelang e de fabrek für es par rappe
gang of de hafe vom päde met eme schlappe,
de nepo esch king vo TFL eis
er kickt de swing ond rocked de scheiss,
gang bem üse of d rutschbahn grad deete bem yard
vo zöri bes bülach de erst zug wo fahrt.
bertschikon style rocked so fett,
am nepo sen schwanz esch das won ech wet...

:no: :no: :no: :no: :no:

aaaaahhhhh, es langet
ich wott dä nobra zruck ha
lieber ihn als diä
jez fangets dänn no a breake
und gebed es mix-tape usä

:no: :no: :no: :no: :no:¨

aber iergändwiä isch's scho no witzig,
für so 2-3 täg....
aber länger....

[kayoz]
30.07.2004, 07:30
TFL BLOCKLETTERS vs KAYOZ-SCHWULO-HALBRADIERUNGEN

:auslachen :lol:

du wettsch aber ned, dass ech dech ärnscht nehme?
hehe, no kei hoor am sack aber muess do scho fett go omepose ond omefegge.

raver geds nor, wäge hiphoper wie der :auslachen

jayRon
30.07.2004, 07:32

raver geds nor, wäge hiphoper wie der :auslachen

ha mär shco überleit, öbs echt raver sind wo sich über
eusi subkltur lsuchtig mached!?

[kayoz]
30.07.2004, 07:36
Original geschrieben von frenchrap
parlez a mon cul,ma tete est malade...a cause de vous...:devil:

genau!!! :D

hehe, nei loschtig fend is scho lang nömme, eher nävend...

jo jayRon, dä verdacht han ech au scho mol gha. han ne sogar ergendwo postet.
so strange pellefrässer raverli uf emene abgspaceti trip wo a dem game en schiisfreud händ :p :rolleyes:

slang!head
30.07.2004, 08:44
Original geschrieben von freestyler
bald mal söts es TFL - träffe gä, da tüemer skizzene mache und öfä rauche. wird voll fett, und wär au no geil wänn mer en beatboxer debi hetät.

ihr hend oi no nie troffe?! geili crew!
ihr tüend rauche? hets mami scho erlaubt?

sonix
30.07.2004, 09:28
euse scheff esch de geilscht, scheiss polygraf!!
TFL fronting forever, kayoz bleistift geschmier never...

lol, würed liebr es stück vo ihm abschniede, kayoz aka bläistift-legändä, är rubbled eu can's rot, ... eländs pack, grossi sprüch nix dehindr, blaaa

CAN_2
30.07.2004, 09:37
genau!!! :D

hehe, nei loschtig fend is scho lang nömme, eher nävend...

jo jayRon, dä verdacht han ech au scho mol gha. han ne sogar ergendwo postet.
so strange pellefrässer raverli uf emene abgspaceti trip wo a dem game en schiisfreud händ :p :rolleyes:

KAYOZ, LERN ENDLECH SKETCH, DENN, WENNT WÜKLECH RECHTEG GUET BESCH, CHASCH AU ZU EUS ID CREW.

[kayoz]
30.07.2004, 09:40
KAYOZ, LERN ENDLECH SKETCH, DENN, WENNT WÜKLECH RECHTEG GUET BESCH, CHASCH AU ZU EUS ID CREW.

:auslachen hehe, oje...naja, denn gang ech doch mol grad chli go üebe :rolleyes: *seufz*

hoffentlech werd das au öpis, so es agebot bechonnt mer ned all tag...

Phôe
30.07.2004, 10:08
Original geschrieben von freestyler
TFL isch scho mega kingsize. es gaht öis vor allem da drum , ufzzeige , was alles möglich isch im hiphop. zum bispil händ mir no rächt soul. bald mal söts es TFL - träffe gä, da tüemer skizzene mache und öfä rauche. wird voll fett, und wär au no geil wänn mer en beatboxer debi hetät. zum bispil dä w24 wär no geil will en king het eh alles druf warschinlich. dä uaz wär no chli geiler, aber isch warschinlich eh z tüür zum engagiere.

also ech geb halt anomol min sänf dezue:
vor ca. 2 täg heds agfange, dasi ganz ganz fest ha müesse lache woni das da s erst mal gläse han...ich hans wörkli sehr amüsant gfunde,! ech han au gester no glachet und eigentlech lachi höt emmer no also mini arbetskolege froged sech langsam worem ech emer so de computer a lache..egal! wasi eigentlech demit wett säge es esch werlklech en schöni ziit gsi und ech has gnossse!

aber WHAT THE FUCK?????!!!!!!! zersch hani ja au gmeint das die "Tutti Flutschi Lutschi"-boys ergend wie geistig gstört, mal grob verschlage oder eifach nor fotzdumm send....aber(und etz chunts): merked er eigentlech ned wie er(mer?) da uf de arm gno wärdet??? ech glaub die händ meh ahnig als einigi da enne, stelled sech aber so tumm(siehe aufzählung der bez. wörter oben) well sis warschinlech gschesse fendet so graff im netz und so...und das esch ehri art das z disse!

well also so en biitrag (hammer öbrigens, freestyler!) vom zitat obe chan kei mönsch ärnst meine, ned mall en 14jährige mammischieber-mongo wör uf so öppis cho-ond wörd ned so provokativ met den (szene)usdrück umgah!

ja so mal en neui secht vo mer...also laugh on...aber öber ned nur öber si!

P.S freestyler: hesch scho mal dra dänkt so es-gangsta writer story buech z schribe so genau idem style (so wie s odem-on the run...eifach met dine erfahrige und dim erzähl-charme(wott da de odem da ja ned in dräck zieh!hammer buech!)....wer glaubs rächt lustig! :-)))

young gotti
30.07.2004, 11:20
Original geschrieben von Phôe
ned mall en 14jährige mammischieber-mongo wör uf so öppis cho-ond wörd ned so provokativ met den (szene)usdrück umgah!

Check den szene-wörter-thread aus!!!!

ps. wir von tfl haben auch nie behauptet, toys zu sein!! Kings schon auch noch nicht, aber wir bringen mal frischen wind in die szene!

young gotti
30.07.2004, 11:21
und: sicher haben wir mehr ahnung als andere hier drin!!!! freestyler ist schon über ein jahr dabei, can2 ist eh der masta-styler und ich weiss langsam einiges über yards!! also....

[kayoz]
30.07.2004, 11:27
also ech geb halt anomol min sänf dezue:
vor ca. 2 täg heds agfange, dasi ganz ganz fest ha müesse lache woni das da s erst mal gläse han...ich hans wörkli sehr amüsant gfunde,! ech han au gester no glachet und eigentlech lachi höt emmer no also mini arbetskolege froged sech langsam worem ech emer so de computer a lache..egal! wasi eigentlech demit wett säge es esch werlklech en schöni ziit gsi und ech has gnossse!

aber WHAT THE FUCK?????!!!!!!! zersch hani ja au gmeint das die "Tutti Flutschi Lutschi"-boys ergend wie geistig gstört, mal grob verschlage oder eifach nor fotzdumm send....aber(und etz chunts): merked er eigentlech ned wie er(mer?) da uf de arm gno wärdet??? ech glaub die händ meh ahnig als einigi da enne, stelled sech aber so tumm(siehe aufzählung der bez. wörter oben) well sis warschinlech gschesse fendet so graff im netz und so...und das esch ehri art das z disse!

well also so en biitrag (hammer öbrigens, freestyler!) vom zitat obe chan kei mönsch ärnst meine, ned mall en 14jährige mammischieber-mongo wör uf so öppis cho-ond wörd ned so provokativ met den (szene)usdrück umgah!

ja so mal en neui secht vo mer...also laugh on...aber öber ned nur öber si!

P.S freestyler: hesch scho mal dra dänkt so es-gangsta writer story buech z schribe so genau idem style (so wie s odem-on the run...eifach met dine erfahrige und dim erzähl-charme(wott da de odem da ja ned in dräck zieh!hammer buech!)....wer glaubs rächt lustig! :-)))

ech be langsam au zemlech öberzügt, dass en verarsche esch.

aber wenns wörklech pro-wryter (om ned emmer vo kingz z'rede :D) send, dänn händs en gwösse hang zom chendische. has jo au loschtig gfonde ond alles ond es wär au en glongne scherz gseh, zwiifelsohni; aber langsam werds eifach nor no dämlech...

BIONIC BOUNCER
30.07.2004, 11:38
1 JOHR DÄBI.....supi

CAN_2
30.07.2004, 11:45
Original geschrieben von BIONIC BOUNCER
1 JOHR DÄBI.....supi

WÖR MECH ENTERESSIERE WE LANG DO SCHO DEBI BESCH OND WAS SO OFD BEI GSTELLT HÄSCH VÖR DÄ HIPHOPP?
ECH BE JETZT 1 WOCHE BE AIGHT OND SCHO GEMEINDERAT, MACH DAS MOL NA DO TOY

young gotti
30.07.2004, 11:47
Aaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiigggggggggghhhhhhhhhhhtttttttttt!!!

BEN AU GMEINDERAT!!!!!!!!!!!!!

CAN_2
30.07.2004, 11:49
Aaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiigggggggggghhhhhhhhhhhtttttttttt!!!

BEN AU GMEINDERAT!!!!!!!!!!!!!

GRATULIERE, ECH GEB HÖT EM RÖÖMLI EN:kiffer: US,
AIGHT

CAN_2
30.07.2004, 13:26
dä nepo hät no gfreget, wer alles be dä TFL esch:

NEPOMUK
YOUNG GOTTI
FREESTYLER
SARTAN (NEU)
CAN 2

ECH glob das send all

konker
30.07.2004, 15:18
hallo zäme.
wie ihr viellich scho minere sig aagseh hend bin ich de neu könig vo TfL. also nämed mich gfälligscht i euri memberliste uuf!!!! übrigens sind de can2 und de freestyler ab jetzt sklave! also macheds guet homies.

PS: ah ja und de jayRon isch neu MC und Vorstadsvorsitzende i de TfL crew!

LAN
30.07.2004, 15:34
geil! wenn göter ad Börse? i wott unbedingt TFL-Aktie ha!!

njoy

sonix
31.07.2004, 06:57
ig wot dä x-klusiv "tfl-tanga", mit unterschrift vo all eu stars.. chch

-> can_2 respääkt zu däm ganze, sit ganz grossi buebe.. muaha!

mark faloon
31.07.2004, 08:02
NEU:

dr can_2 hett mr persönlich tlf-memmmberrschaft übertrait:

dem fall:

NEPOMUK
YOUNG GOTTI
FREESTYLER
SARTAN (NEU)
CAN 2
+ maark faloon, iar suckers;

.. fang grad a mit gffitti;
imno 1 machi grad gffittis.
überall und legal.

so … kein ersatz für: T F L.

paSSion
31.07.2004, 09:59
[QUOTE]Original geschrieben von Moruk_one
[B]

Chönntmer scho fetti TFL Holecars vorstelle

Hey Mongo! Das heisst Wholecar! Du Toy !

konfus
31.07.2004, 12:19
[i] ech glaub die händ meh ahnig als einigi da enne, stelled sech aber so tumm(siehe aufzählung der bez. wörter oben) well sis warschinlech gschesse fendet so graff im netz und so...und das esch ehri art das z disse![/B

si sind so oder so idiotä. das chönnti mir au vorstellä, das alls en fake isch. ich mein, wääär nännt sich scho can2???:p aber uf di ander siite muesi säge, äs isch mer eigendlich scheiss egal öb das alles show isch oder nöd. mir wärdets wohl nie usefinde.
em nepo sin rote sketch macht für mich au nöd dä ahschii vome ahfänger, aber vilicht ischs au zuefall.

wie au immer, uf jedä fall närvts langsahm, überall das tfl-gestusse i däne 10 neuä threads...

BIONIC BOUNCER
31.07.2004, 12:39
can2 du sucker.....mir chönd gern mol face 2 face rede...denn gsehmer denn scho wer wa ufd bei gstellt het und wer vo de bei gholt wird!!!! dass du noch einere wuche scho gemeinderat bisch, HÄT MIT HIPHOP REIN GAR NÜÜT Z`TUE du arschgsicht....
nochemene johr bisch noh toy as toy can be...comprende?!!
und für hiphop chasch du nüüt mache, aber hiphop evtl was für di, so gsehts uus! und dodämit sind nöd biträg im forum
gmeint, sondern handlige im lebe!!
und es goht au nöd drum wer i bi...i bi niemert, aber du bisch noh weniger!!!!

CAN_2
31.07.2004, 15:33
Original geschrieben von BIONIC BOUNCER
can2 du sucker.....mir chönd gern mol face 2 face rede...denn gsehmer denn scho wer wa ufd bei gstellt het und wer vo de bei gholt wird!!!! dass du noch einere wuche scho gemeinderat bisch, HÄT MIT HIPHOP REIN GAR NÜÜT Z`TUE du arschgsicht....
nochemene johr bisch noh toy as toy can be...comprende?!!
und für hiphop chasch du nüüt mache, aber hiphop evtl was für di, so gsehts uus! und dodämit sind nöd biträg im forum
gmeint, sondern handlige im lebe!!
und es goht au nöd drum wer i bi...i bi niemert, aber du bisch noh weniger!!!!

do besch en needischä toy, wo sech em internet wot ofspiele...
komm of dä bodä ond mer möchid en freestyle-contest, aight.
ben amfll scho setme halbe johr er szene ond kenn scho so dr ent odr andr, gell...:p

Wryter24
31.07.2004, 15:56
muahaha can2 so jezt hesch aber sicher es problem. Hesch grad de richtig zume freestyle contest usegforderet dein undergang sei dir sicher bringsch überhaupt en zweizeiler anne wend scho eine aficksch wo meh als 10 Johr reimt?

DU TOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!

Moruk_one
31.07.2004, 21:29
Original geschrieben von paSSion
[QUOTE]Original geschrieben von Moruk_one
[B]

Chönntmer scho fetti TFL Holecars vorstelle

Hey Mongo! Das heisst Wholecar! Du Toy !

Muaaaaaaahahahaha,

du häsch dich extra aagmeldet zum mir mitteile wieme holecar schriibt, debii hesch kai ahnig,

ich ha i mim läbä sicher scho 70 mal meh pennels oder ent2ents gmacht als du je mache wirsch.

also fack you und G_Unit for Rheel!!!!

Moruk_one
31.07.2004, 21:32
und zudem isch das scho min 7. (!!) Bitrag, und du häsch ersch eine DU THOJ.

konfus
31.07.2004, 21:38
han e neui theorie...do isch irgendeine mehreri:hmmm:
na´mean?
vodä sprüch/usdruckswiis här chönnt mini thesä no ufgoh.

PervertedMonk
31.07.2004, 22:54
aber(und etz chunts): merked er eigentlech ned wie er(mer?) da uf de arm gno wärdet??? ech glaub die händ meh ahnig als einigi da enne, stelled sech aber so tumm(siehe aufzählung der bez. wörter oben) well sis warschinlech gschesse fendet so graff im netz und so...und das esch ehri art das z disse!
tja, diä theorie schwirrt o scho sit äs paar täg i mim chopf umänang... abr si isch eifach nid müglech! wenns de würklech so hardcorewriters wärä, wiä chöntä diä so viu zyt für ds forum opfärä (100 biträg/wuchä?!?!)... dr tagesablouf vomnä writer wo würklech aktiv isch sowie ds drzuä notwändigä temparament lad ds eifach nid zuä! sorry! im übrigä het ä guetä writer angeri müglechkeitä, aus hiä im forum toys z'simuliärä...

PervertedMonk
31.07.2004, 22:59
Original geschrieben von kOnfus
han e neui theorie...do isch irgendeine mehreri:hmmm:
na´mean?
vodä sprüch/usdruckswiis här chönnt mini thesä no ufgoh. könnte sein! aber: I DON'T GIVE A FUCK! wenn diese person nichts besseres zu tun hat... ich amüsiere mich immernoch...

sonix
01.08.2004, 19:13
Original geschrieben von PervertedMonk
könnte sein! aber: I DON'T GIVE A FUCK! wenn diese person nichts besseres zu tun hat... ich amüsiere mich immernoch...

ich mich auch.. ;)

nepomuk
02.08.2004, 23:02
Original geschrieben von Moruk_one
Muaaaaaaahahahaha,

du häsch dich extra aagmeldet zum mir mitteile wieme holecar schriibt, debii hesch kai ahnig,

ich ha i mim läbä sicher scho 70 mal meh pennels oder ent2ents gmacht als du je mache wirsch.

also fack you und G_Unit for Rheel!!!!

khonsch au e euse crews? THE FUNKY LINEPAINTERS (TFL)
ond INTERNATIONAL SABWAY STARS (ISS)
mer werded wahrschenlech bald kengs, wär also cool au för dech..

too stoned
02.08.2004, 23:14
huere mongos...

scope
02.08.2004, 23:18
dä scheiss suckt gwautig. jungs dir heit öies forum woder nachem guetnachtgschichtli no hurti chöit drischribe. bruchet öie scheiss wöu langsam närvt dä shit gwautig. forauem wenn nid eine sprayt und dir sieche nur poset vo wäge "itz simer de kings" wäret der chli schlauer, würd sech kene CAN 2 nenne, und säge "i wirde king" wöu can 2 (the real) is a fuckin' legenden. getit?

scope
02.08.2004, 23:31
http://www.stick-up-kids.de/image/writers/cantwo/cantwo32.jpg

http://www.stick-up-kids.de/image/writers/cantwo/cantwo29.jpg

CAN_2
02.08.2004, 23:32
FETT:hmmm:

nepomuk
03.08.2004, 01:06
UHUERE GEIL!! ECH FENDE DINE PIECES UHUERE FETT,
CAN 2, ABER DU BESCH SECHER NED ERST 16NI, WELL
CAN 2 GETS JA SCHO HUERE LANG SECHER SCHO 4 JAHR ODER MEH...

CAN_2
03.08.2004, 21:58
ech ha naglueget ond the funky linepainter esch englesch ond heisst:

die funky Linie Maler

esch en ohhhh fette name, r-e-s-p-e-c-t young gotti

PervertedMonk
03.08.2004, 23:22
ach... linepainter isch äs englisches wort???? i hät jitz im fau eher latinisch dänkt... schön aber, dass dr jitz o wüsset was das dr namä vo eurä crew heisst...

/dev/null
04.08.2004, 00:24
also wenn du jetzt 16 bist warst du bei diesem interview im 93 ja erst 5 .. du bist for real a king..

BIONIC BOUNCER
04.08.2004, 01:44
man beachte vorallem welches magazin dieses interview geführt hat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nice day

$exgrü$$el_66
27.04.2005, 13:46
DU WEISCH WIES LAUFT,
SCHIESSIGEILSTYLE