Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Turkish Rap

MC_JabbaZ
27.07.2004, 03:13
aiight...

erstmal peace an alle.

hmm..also...was meint ihr zu Turkish rap ?
kennt ihr welche MCs oder Crews?
Wo habt ihr euch mal turkish Rap reingezogen?
Wie wirkt es auf euch ?

Bitte trägt hier eure Meinungen rein, es ist mir sehr wichtig..

Danke im Voraus...

sha
27.07.2004, 06:32
hmmm, also türkische rap...

es ged doch z basel en crew, makale?

de könn i no de fuat & killa hakan (rapüstad) ond de azra...

fendes allerdengs ned soooo derb, wel mer das ganze z wenig abgod, besser gsäid, wels mer z wenig flowt...

han aber au no ned werklech vel ghört...

jayRon
27.07.2004, 07:02
ich känn numä än clip vo basler
und das fläsht mi eigetli au nöd so
dä beat isch nöd so mis ding
und ich muess halt dä text verstah
wänns mi würkli fläshe sött
will ich find bimenä song wo dä fläsht
muess alles stimmä
und da ich türkisch nöd beherrschä...

D-Glay
27.07.2004, 07:16
was meint ihr zu Turkish rap?

Tönt sehr agressiv und finds daher scho recht fett , au wenn i chum was verstah..

kennt ihr welche MCs oder Crews?

No Remorze, Das Cartell, Asiatic warriors.. Sind wohl di bekannteschte gsi.. Us Istanbul no de Jesa!

Wo habt ihr euch mal turkish Rap reingezogen?

Ab cd... New stuff Chischte.. :D

Wie wirkt es auf euch ?

Agressiv! :no: :blingblin :blingblin Tönt uf all Fäll fett! Ebe.. s'gröschte handycap isch das is nöd verstahn.. :D

sonix
27.07.2004, 07:44
mhh.. türkish räp ?! arg.. nidso mi fau (sprach/usdruck)..

4132
27.07.2004, 09:10
ich find es tönt guet...leider vrstandi praktisch nüt...nur arkadasch...

vorallem dr partner vom eko...dr azra flasht mi derb...uf "dünya dönyor" heter e ganz geile part

denn dr fuat usem mor umfäld isch sehr aggressiv, gfallt mr nit so, het aber uf dr MOR "NLP" e par ganz geili sache druf...

und MAKALE us basel sin au fresh...

MacKah
27.07.2004, 09:32
git sicher fetti sache, aber bi mor regts mi mehr uf wenn si wider uf türkisch dri rappe, wells minere meinig noch eifach nit passt

sly saloon
27.07.2004, 10:01
früener hets doch mol cartel geh, die sind no fresh gsi.
jetz kenni au de azra, de bringt en voll derb, findi tight.
ich find türkische rap geil!

sian
27.07.2004, 10:07
gell gell gell cartel:p

früener no mit de türke homeys vom hood ume zoge mitemne cartell tape im blaster...

war einmal...

tikk tikk tikk booooom

MC_JabbaZ
27.07.2004, 14:00
oke..

bis jetzt haben wir zum Teil verschiedene Meinungen gehört...

Ich fasse mal die CrewZ und MCs zusammen :
- makale (basel)
- fuat (Berlin)
-killa hakan (Berlin)
- Azra (Berlin)
- no remorze (Frankfurt)
- Cartel (GermanY)
- Asiatic Warriors (GermanY)
- Ceza (Istanbul - Crew : Nefret ) (und nicht Jesa ;) )

Der grösste Teil der euch bekannt ist (normal), kommt nicht aus der Türkei selbst sondern aus GermanY.
Die Szene hat sich in Deutschland begonnen auszubreiten, jeoch musste man nicht lange warten bis Türkische MCs aus Istanbul auftauchen...
Infolge dessen existiert heutzutage eine grosse Arbeit in diesem Bereich und es gibt derbe MCs...
Beats mässig find ich die aus der Türkei sogar besser weil da weniger auf orientalischen Beatz gerappt wird, es ist ja schon o.k. aber standig orientalische beatz fahrt mit der Zeit für die einen aus...

@sha : du seisch du kennsch makale fuat und azra...
guet makale find ich zimlich billig muss ich ehrlich säge, Beatz sind druff und sie chönnt nöd rappe für mich, ich als Türk cha bestaetige dass die nöd chänd Rhyme...egal, du wotsch demfall TR-Rap mit deftigem Flow?
Daenn musch reale TR-Rap glost ha...

einige tighte MCs aus TUR :

Ceza (Istanbul) Crew : Nefret
Dr. Fuchs (Istanbul)

MC Isyan (Istanbul)

Sagopa (Istanbul)Crew : Silahsiz Kuvvet
Mista Brown (Istanbul)
DJ Miccheck (Istanbul)

Yener (Izmir)
Cashflow (Izmir)

Vom Flow her ist "Ceza" richtig deftig, er überzeugt in seinem Tempo und Flowstil, es dämmert richtig .
Von den SkillZ und von den Beats her ist "Sagopa" sicher ein Genuss...auch für die die es nicht verstehen...

In der Schweiz gibt es wenige MCs die was drauf haben, aber es baut sich auch in diesem Breich was aus mit Connections. TR Rap ist Weltweit annerkant, in den Staaten besteht die Crew "Osmanli Imparatolugu" und Ceza gibt Konzerte in Holland, Belgien, GermanY, und letzmals sogar in Basel.In Paris gibt es die "Bomba".

Die meisten Tracks kann man sich im Net saugen oder aus der Türkei bestellen...eure weiteren Meinungen sind mir wichtig...

Peace

köbi
27.07.2004, 14:03
Savas :D
Azra isch so grad dr einzig woni kenn, u o nume uf däm träck mitem eko

tbo187
27.07.2004, 14:12
ou man, en türke rap wür mer gern emal inezieh. tönt sicher sauluschtig! aber ich glaub dä geilscht rap chunnt immer no us japan:D !

peace

tbo187

4132
27.07.2004, 14:34
Original geschrieben von MC_JabbaZ

du seisch du kennsch makale fuat und azra...
guet makale find ich zimlich billig muss ich ehrlich säge, Beatz sind druff und sie chönnt nöd rappe für mich, ich als Türk cha bestaetige dass die nöd chänd Rhyme...

wie findsch denn dr azra?? und dr fuat??

zu asiatic warriors...hän die mol uf türkisch beziehigswiis kurdish(azad) grappt? oder nur uf dütsch???

MC_JabbaZ
27.07.2004, 14:43
Fuat hat einige geile StyleZ, viel abwechslung...
Zum Beispiel in seinem alten Album "Hassickdir ! " der track "5:0" oder "havan topu"
Azra ist nicht so mein Ding aber einige fette Partz hat er auch...

stimmt Asiatic Warriors gehört nicht so in diese Szene..es war ehner eine Mischung... Azad rappte einige Parts auf kurdisch wen ich mich nicht täusche..

4132
27.07.2004, 14:50
Original geschrieben von MC_JabbaZ
Fuat hat einige geile StyleZ, viel abwechslung...
Zum Beispiel in seinem alten Album "Hassickdir ! " der track "5:0" oder "havan topu"
Azra ist nicht so mein Ding aber einige fette Partz hat er auch...

fuat gefällt mir auf dem MOR Album nicht so gut, aber die Solotracks auf "hassickdir" hab ich mal bei einem guten Freund gehört und die sind gut...

azra kenn ich halt vom schon erwähnten "dünya dönyor" mit eko und dort gefällt mir halt vorallem azra, auch wenn ich nur dank der übersetzung etwas verstehe...

makale kommen halt aus basel...finde ich persönlich von den flows und beats nicht schlecht, hab sie auch schon live gehört und gefielen mir dort sehr...verstehe aber wie gesagt gar nichts...

MC_JabbaZ
27.07.2004, 15:01
hmm...die texte sind zum Teil nicht schlecht aber sher öde... nichts spezielles auf jeden fall...

freestyle-girl
27.07.2004, 15:27
jedem das seine

CaLif
28.07.2004, 01:49
i kenne nur "Nefret" und diä sind nit schlecht :P

es git au kurdische Hip Hop :D
z.B. "Kine Em", diä rocke, und wie :D

sonix
28.07.2004, 07:51
Original geschrieben von tbo187
ou man, en türke rap wür mer gern emal inezieh. tönt sicher sauluschtig! aber ich glaub dä geilscht rap chunnt immer no us japan:D !

peace

tbo187

yea japanese-släng.. hrhr.. das möchti au mau z'ohr becho.. :D

Fletsch
28.07.2004, 10:44
ich han au mal die Basler Crew ghört und s isch mer rächt schräg inecho! S Problem isch halt ebe türkisch absolut nöd verstah und drum findis au nöd würklich interessant im Gägesatz zu amerikanische, dütsche und schwiizer Sache!

ich chan mer na guet vorstelle das türke s gliche über schwiizer Rap denked?! pötätre

MC_JabbaZ
28.07.2004, 13:55
Original geschrieben von Fletsch

ich chan mer na guet vorstelle das türke s gliche über schwiizer Rap denked?! pötätre

ich weiss nöd wieso ihr immer dertgi Argument bringed, ich mein das isch je nach person andersch...

Zum Bispeil ich lose viel CH-Rap, ich respektiers au über alles...mini "favourite MCs" sind Bandit, E.K.R. , Gimma...
weisch wieni mein ? Bandit isch für mich so öppis wie Heilig...
Guet wägem verstah vom Türkische, das isch verständlich...aber wenn du öpis nöd verstahsch losisch primär uf de style und dänn uf de Beat.
Ich ha viel Schwitzer Kollege wo jede Tag Turkish Rap losed, es sind au neue LPs usecho wo sie sich 100% ineziehnd...

Es Doppelalbum vo "Sagopa Kajmer", e Neui LP vo
"Erci-E"(ex Cartel mitglied), und i 2 wuche isch das neue Album vo "Ceza aka. Fatalrhymer"..Also es gaht scho fett ab...

Im CH-Rap freu ich mich ufds neue "Dynamic Duo" Album...

Also ich hoff Ihr verstönd jetzt was ich mein...Peace