Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Topfchopf - Schlönd dä mongi abe

crackalicious
24.11.2005, 08:19
banned die dummi missge****

untersti

SCREWD
24.11.2005, 08:33
DONE

crackalicious
24.11.2005, 08:41
wär nur alles so gerächt wie aightgenossen-forum ;)

nei isch jo ächt untersti.pfui

SCREWD 4 PRESIDENT

..::Slash::,,
24.11.2005, 08:43
Aber send das nöd alles verschednigi tracks gsi woner posted het:confused:

subtile
24.11.2005, 08:44
jo aber die heter scho länger posted, und jetzt het er gfunde er muess bi allne sine threads e push ineschribe...

24.11.2005, 08:47
Original geschrieben von subtile
jo aber die heter scho länger posted, und jetzt het er gfunde er muess bi allne sine threads e push ineschribe...
achso....mongo:P

jester
24.11.2005, 08:55

muhahahaha, de chömeter jo gar nümme noche mit lüt banne?!?!

subtile
24.11.2005, 09:00
Jo ich finds au nid so schlimm pushe... und muesch jo nid grad 'push'schribe, chasch jo irgendwie grad was aktuells poste oder so...aber ich mein das grad bi 10 threads go mache isch scho bitz bireweich

Aurel
24.11.2005, 09:03
Jo ich finds au nid so schlimm pushe... und muesch jo nid grad 'push'schribe, chasch jo irgendwie grad was aktuells poste oder so...aber ich mein das grad bi 10 threads go mache isch scho bitz bireweich

ist halt laut forumregeln verboten. und wenn am morgen dann die ganze "aktuelle themen"-liste voll mit topfchopf-tracks ist, kommt das nicht so geschmeidig.

subtile
24.11.2005, 09:04
mich schaudert schon nur der gedanke daran... :bluepunk:

:p

24.11.2005, 09:08
Original geschrieben von Aurel
ist halt laut forumregeln verboten.

Scho?
Wo sind die Regle? jede zwoiti pusht jo(han au scho 2 mol:bluepunk:

crackalicious
24.11.2005, 09:08
ist halt laut forumregeln verboten. und wenn am morgen dann die ganze "aktuelle themen"-liste voll mit topfchopf-tracks ist, kommt das nicht so geschmeidig.

wirklich unterste schublade

a.k.a

Aufmerksamkeitsdefizitsyndrom!

crackalicious
24.11.2005, 09:10
Original geschrieben von ..::Slash::,,
Scho?
Wo sind die Regle? jede zwoiti pusht jo(han au scho 2 mol:bluepunk:

hi und wieder pushe isch doch ok (?) aber nit
DIE GANZE "AKTUELLE THEMEN"-LISTE voller topchopf tracks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SCREWD
24.11.2005, 09:11
wenn emol 1!!!! thread pushish wo 10 tag alt isch oder so, denn seit kei schwein öbbis, aber das wo är gmacht hett isch nid legitim...

Aurel
24.11.2005, 09:11
guckst du ´hier (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=6895) und schäm dich. :D

schubiman
24.11.2005, 11:43
haha de isch widr mal banned worde?
janu... hettmi au chli gstresst aber de wird schnell widr zrugg cho!

und ja, musch ja nid gad persönlich werde bueb!

botho!bonobo
24.11.2005, 12:04
Original geschrieben von crackalicious
banned die dummi missge****

untersti

haha! super idee! du! bisch du de herr sittewächter oder ghörsch zude hiphop bürgerwehr?

crackalicious
24.11.2005, 12:12
Original geschrieben von botho!bonobo
haha! super idee! du! bisch du de herr sittewächter oder ghörsch zude hiphop bürgerwehr?

botho!kei ahnig hesch, wie meistens

oder bisch do gsi am 7.45 hüt am morge?

denn wärsch au keit!!!

nei mann nit sittewächter...nur crackalicious

alles het si grund bothobiatch

drAe9idius
24.11.2005, 12:19
etz düänd doch nöd so! erschtens isch dr Topfchopf nur halb so schlimm, wiä behaupted wird (han zum Bischpil no niä gseh, dass er übermässig abfällig wordä wer, also fürs Aight-niveau zumindescht...) und zwäitens gits so Lüt immer widr. Mä chan sich weder sini Internet plattform noch sini Wält "häilbannä". Usserdem macheds gwüssi mit so Threads nur no schlimmer.

Mini Mäinig widr mal.

subtile
24.11.2005, 12:22
hüled doch... 10freds glichzitig pushe machtme nid... und vo wege nie usfällig worde... pfff dä typ het mit verklage droht und so scheiss... guschti

drAe9idius
24.11.2005, 12:30
hüled doch... 10freds glichzitig pushe machtme nid... und vo wege nie usfällig worde... pfff dä typ het mit verklage droht und so scheiss... guschti

han gschribä, ich heg no niä gseh, wiä er usfällig wordä seg... und ja, scho möglich, abr ich wäiss nöd, für mich chunt er am Durchschnitts-Aight user nöcher als anerä bedrohlichä Problematik... und das wägem Chlagä chani nöd beurtäilä, bin nöd drbi gsi.

FoS
24.11.2005, 12:35
haha woni de threadname gläsä han hani dänkt "Ou nei, ned schowieder en track vo dem....:D"

Dontom
24.11.2005, 12:37
Original geschrieben von FoS
haha woni de threadname gläsä han hani dänkt "Ou nei, ned schowieder en track vo dem....:D" Und ich ha denkt "komische Tracktitle wird ja na schlechter si als de Rest" :p

dynamikee
24.11.2005, 12:49
sorry aber chotzkopf het bis uf das hüt no nie irgendä scheiss gschribe. weme ihn sperrt söttme au di users wo bim griot thread sit 50 site nume scheiss ineschribe o sperrä. punkt

nik
24.11.2005, 12:51
Original geschrieben von Dontom
Und ich ha denkt "komische Tracktitle wird ja na schlechter si als de Rest" :p

hahaha yeah das hani au öpe dänkt

aber schüsch...
http://webb.informatik.gu.se/~s03danee/skoj/cares.jpg

ReXuS
24.11.2005, 12:57
Original geschrieben von dynamikee
sorry aber chotzkopf het bis uf das hüt no nie irgendä scheiss gschribe. weme ihn sperrt söttme au di users wo bim griot thread sit 50 nume scheiss ineschribe o sperrä. punkt
Fick dich , kolleg!

dynamikee
24.11.2005, 12:59
Original geschrieben von ReXuS
Fick dich , kolleg!

isch aber so. meines für haters und fans

Mahatma Ganja
24.11.2005, 13:04
sorry aber chotzkopf het bis uf das hüt no nie irgendä scheiss gschribe. weme ihn sperrt söttme au di users wo bim griot thread sit 50 nume scheiss ineschribe o sperrä. punkt

Aurel
24.11.2005, 13:30
sorry aber chotzkopf het bis uf das hüt no nie irgendä scheiss gschribe. weme ihn sperrt söttme au di users wo bim griot thread sit 50 site nume scheiss ineschribe o sperrä. punkt

geht halt vorallem um heute morgen. war echt penetrant.

Mahatma Ganja
24.11.2005, 13:49
geht halt vorallem um heute morgen. war echt penetrant.

jepp, glaub ich dir sofort, scheissaktion von ihm, ist auch verständlich ihn dafür zu sperren oder zumindest zu verwarnen. meiner meinung nach gibt es hier aber einige user die das "sinnlose-scheisse-schreiben" aka spammen noch viel übertriebener und vor allem aggressiver (siehe zb beitrag von rexus ein wenig über mir oder griot-fred) betreiben als der gute alte topfchopf, welcher uns einfach mit ein wenig akustischer umweltverschmutzung zumüllt... ist klar, kann nerven, aber wenigstens sehe ich bei ihm noch einen anständigen beweggrund für seinen spam, nämlich den die leute dazu bringen seinen sound zu hören. bei den "kollegen" rexus oder illuminate (nur 2 beispiele von vielen) sehe ich in ihrem gelaber nur den sinn andere leute doof anzumachen die nicht ihrer meinung sind, und/oder ihre homies zu verteidigen...

doppelD
24.11.2005, 13:55
homies verdeidige isch nit unbedingt notwendig, doch find ich jetzt no verständlich. (chunt immer uf d'art und wies ah)

ReXuS
24.11.2005, 14:28
Original geschrieben von Mahatma Ganja
bei den "kollegen" rexus oder illuminate (nur 2 beispiele von vielen) sehe ich in ihrem gelaber nur den sinn andere leute doof anzumachen die nicht ihrer meinung sind, und/oder ihre homies zu verteidigen...
Kolleg de zeig mir wo ich anderi lüüt doof agmacht han ohni en grund defür oder so... am dynimikee han FICK DICH gseit will er mich demit gmeint het "die wo im Griot Thread nur scheiss schriebe" genau wie du jetz das zu mir seisch.

Das Problem isch do inne das alli viel zu soft sind mann, ich verstoh das nid, im HipHop isches allg. das mer halt nid so liebi Wörter seit, isch das so schlimm? Wämmer do alli in Jurstischi Sproch gegenand diskutiere ?? Wen ihr das wänd kollege, den banned mich doch grad jetz!!! Ihr huere Tüpflischisser!! Brüelled doch grad wäg däm!

Me will sogar das mer Banned wird wen mer Homies verteidigt!:rolleyes:

EXPLICIT MOFUCKA!:rolleyes:

crackalicious
24.11.2005, 14:41
-

Herr Gamus
24.11.2005, 14:42
haha, das sind no problem!
scheisse, do hets doch tatsächlich eine gwooget 10 vo sine posts z'pushe! do isch jede hackversuech chindergaggi degege! und will mir jo alli monatlich so huere vill für die siite müend zahle isch es gar no verlornigs geld wemmer MÜEND uf die links klicke det i de aktuelle themene..
isch no interessant z'gseh wie öppertem e welt zemegheit wenn am morge am viertel vor achti vor de erschte zigipause uf aight foreposts oktruiert überchunnt. ich chan mir eigentlich au kein schlimmere start in tag vorstelle...

PSKZ
24.11.2005, 14:44
er het eifach das potential zum eine uf 180 und drüber z'bringe. de siech cha so nerve.

subtile
24.11.2005, 14:45
Original geschrieben von Herr Gamus
haha, das sind no problem!
scheisse, do hets doch tatsächlich eine gwooget 10 vo sine posts z'pushe! do isch jede hackversuech chindergaggi degege! und will mir jo alli monatlich so huere vill für die siite müend zahle isch es gar no verlornigs geld wemmer MÜEND uf die links klicke det i de aktuelle themene..
isch no interessant z'gseh wie öppertem e welt zemegheit wenn am morge am viertel vor achti vor de erschte zigipause uf aight foreposts oktruiert überchunnt. ich chan mir eigentlich au kein schlimmere start in tag vorstelle...

o doch...

no schlimmer wär wenn mi ad- und flashblocker würd usfalle und plötzlich würd e fette Topfchopf-Debut-Album-Flashbanner MIT INTEGRIERTEM SOUND OHNI "SCHLIESSEN"-BUTTON ufpoppe

denn würdi glaub usem fänster gumpe...

Dontom
24.11.2005, 14:49
o doch...

no schlimmer wär wenn mi ad- und flashblocker würd usfalle und plötzlich würd e fette Topfchopf-Debut-Album-Flashbanner MIT INTEGRIERTEM SOUND OHNI "SCHLIESSEN"-BUTTON ufpoppe

denn würdi glaub usem fänster gumpe... :lol:

_dC_
24.11.2005, 14:52
hehe, er hed hald kei kollege gha und di meischte hendn eh scho lang wele loswäre. wohl scho fasch chli druf gwarted daser mal öpis falsch macht dasmrn chan usehaue. me chent aber au en masse anderi aightuser usehaue mid so begründige, nur isch bi denen hald schinbar niemrt so scharf druf. naja ich vemissn ned.

marx attack
24.11.2005, 14:56
für meine hater: fanged ah hüüle. odr besser: mached mal sound, wo d lüt ganz eifach meh flasht we min, so das er die huere komplexchrieg da inne nüme müend usfechte.

ihr sind sooo arm.

die mods da ebeso...

crackalicious
24.11.2005, 15:00
Original geschrieben von _dC_
... naja ich vemissn ned.

und topfchopf/marxattack närv mi nit über pm verdammt

selber schuld bisch eifach ... *mirfehlendieworte*

SCREWD
24.11.2005, 15:01
Original geschrieben von marx attack
für meine hater: fanged ah hüüle. odr besser: mached mal sound, wo d lüt ganz eifach meh flasht we min, so das er die huere komplexchrieg da inne nüme müend usfechte.

ihr sind sooo arm.

die mods da ebeso...

CHECK MEIN STUFF

die leute finden mein shit fresh....

wer is jetzt arm?

Ineed$
24.11.2005, 15:02
Original geschrieben von FoS
haha woni de threadname gläsä han hani dänkt "Ou nei, ned schowieder en track vo dem....:D"

spinas_lexx
24.11.2005, 15:04
Original geschrieben von SCREWD
wer is jetzt arm?

ICH :D

so etz willi verwarnt werde wege spamme :D

:kiffer:

reezer
24.11.2005, 15:04
genug... *close*