Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : SPLASH-TICKET Z'VERCHAUFE

Chillumn
27.07.2004, 14:19
für alli spliffer & spatzünder wo d'hoffnig scho ufgä händ...

Hett no en 3üü-tages-pass für as splash 04 zum verchaufe!

koschtepunkt isch 125.--, aber verhandelbar!

bi interesse --> pm schriibä!

peace

Chillumn
27.07.2004, 14:45
VERCHAUFT!

juju
27.07.2004, 14:52
I het au no äs ticket für as splah mit äm most car z'verkaufe!!!!!

bi interässe --> pm schicke!!!

mIkRoFiL
27.07.2004, 14:54
wie chrank muesme si oder was mues passiere dass me es splash-ticket verkauft???

Chillumn
27.07.2004, 14:59
Original geschrieben von mIkRoFiL
wie chrank muesme si oder was mues passiere dass me es splash-ticket verkauft???

glaub mers...das hät sini gründ..:rolleyes: isch e zimli härti entscheidig gsi,aber wänn s'gschäft und din bruef uf em spiil staht,verzichtisch glaub lieber druff..

malus
27.07.2004, 15:00
Original geschrieben von Chillumn
glaub mers...das hät sini gründ..:rolleyes: isch e zimli härti entscheidig gsi,aber wänn s'gschäft und din bruef uf em spiil staht,verzichtisch glaub lieber druff..

word! genau wie bi mir, chillum? stasch glich dah?

juju
27.07.2004, 15:01
Original geschrieben von mIkRoFiL

da hät gueti gründ! so freiwillig macht da glaub känne....

mIkRoFiL
27.07.2004, 15:21
ok,denn wönschi oich vell glöck...

ha scho dänkt dass cha ned si,dassme sis ticket eifach so verkauft...

piis

Chillumn
27.07.2004, 15:30
Original geschrieben von malus
word! genau wie bi mir, chillum? stasch glich dah?

ja verdammt!!..hehe wenigschtens hani no s'paar liidensgenosse...:D naja,ich tuen ez eifach mal soo,als wärs es stinknormals openair mit s'paar bekannte acts :rolleyes:

marcoke
27.07.2004, 15:40
ich verchauf au no es splash ticket für nur 120 stutz

han eigentli scho en thread drfür: und zwar da! (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=5482)

aso los, es brucht sicher no öpper eis

malus
27.07.2004, 16:00
ja verdammt!!..hehe wenigschtens hani no s'paar liidensgenosse...:D naja,ich tuen ez eifach mal soo,als wärs es stinknormals openair mit s'paar bekannte acts :rolleyes:

oder es isch d streetparade, oder es haglet und git en windhos, söll ja schiinz vorcho in dütschland und ich freu mi uf es entspannends weekend!

gott, das deprimiert mi na meh!

AiGhTgeNoSSiN
27.07.2004, 16:04

ouuu damn han sgliche Problem au mal gha. Das isch voll scheisse, abr schlussendlich häsch sonä schlächz GWüssä dass glich sGschäft/din Job und somit dini Zuäkunft unterstützisch. Abr mit mä sauuuuuu grosssssäää Süfzger!

Chillumn
27.07.2004, 16:13
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
ouuu damn han sgliche Problem au mal gha. Das isch voll scheisse, abr schlussendlich häsch sonä schlächz GWüssä dass glich sGschäft/din Job und somit dini Zuäkunft unterstützisch. Abr mit mä sauuuuuu grosssssäää Süfzger!

genau!...wür mi au figge,wänni mitme schlächte gwüssi as splash müesst..und ebe..as splash chasch alle jahre wieder..aber dä job chasch der nöd eifach mitme ticket chaufe..