Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : KOKS

NA
28.11.2005, 20:27
in basel werdet täglich 18700 lines koks gschnupft und in züri sogar 30000..

usem 20min.ch

härti sach man..

händ ihr oi schomal e line ge?

Stinkyfingaz
28.11.2005, 20:38
wird niemals rupfe eidütig

$Langstrass$
28.11.2005, 20:49
Koks-Studie ist «erschreckend»

Der «Schnee» liegt in Zürich nicht nur auf der Strasse, sondern schwimmt auch im Wasser. Die Studie eines Nürnberger Instituts zeigt, dass in der Limmatstadt täglich 39 000 Linien Kokain geschnupft werden.

Getestet wurde der Benzoylecgonin-Gehalt, der nach dem Koks-Konsum durch den Urin ausgeschieden wird und durch die Kläranlagen in Flüsse und Seen gelangt.

Für SVP-Stadtratskandidat Roger Liebi ist das Resultat erschreckend. Er prüft nun einen Vorstoss im Gemeinderat, in dem er mehr Prävention in Schulen und Banken fordern will.

Basler koksen 1 Kilo pro Tag

In der Schweiz werden jährlich fast zwei Tonnen Kokain konsumiert.

Diese Zahl basiert auf Proben von Flusswasser in Basel, Bern und Zürich, in denen das Kokain-Abfallprodukt Benzoylecgonin nachgewiesen wurde. Es landet via Kanalisationen und Kläranlagen in Gewässern. Laut «Blick» konnten Forscher so die ursprünglich konsumierte Kokain-Menge berechnen: In Basel würden täglich 18 700 Linien oder ein Kilo reines Koks

NA
28.11.2005, 20:51
Original geschrieben von $Langstrass$
Koks-Studie ist «erschreckend»

Der «Schnee» liegt in Zürich nicht nur auf der Strasse, sondern schwimmt auch im Wasser. Die Studie eines Nürnberger Instituts zeigt, dass in der Limmatstadt täglich 39 000 Linien Kokain geschnupft werden.

Getestet wurde der Benzoylecgonin-Gehalt, der nach dem Koks-Konsum durch den Urin ausgeschieden wird und durch die Kläranlagen in Flüsse und Seen gelangt.

Für SVP-Stadtratskandidat Roger Liebi ist das Resultat erschreckend. Er prüft nun einen Vorstoss im Gemeinderat, in dem er mehr Prävention in Schulen und Banken fordern will.

Basler koksen 1 Kilo pro Tag

In der Schweiz werden jährlich fast zwei Tonnen Kokain konsumiert.

Diese Zahl basiert auf Proben von Flusswasser in Basel, Bern und Zürich, in denen das Kokain-Abfallprodukt Benzoylecgonin nachgewiesen wurde. Es landet via Kanalisationen und Kläranlagen in Gewässern. Laut «Blick» konnten Forscher so die ursprünglich konsumierte Kokain-Menge berechnen: In Basel würden täglich 18 700 Linien oder ein Kilo reines Koks

oh ja 39000 sry zämä :D

mäzy alte ;)

Dontom
28.11.2005, 20:56
Original geschrieben von NA
oh ja 39000 sry zämä :D

mäzy alte ;)
39'000 = 30'000 Bankagstellti und 9'000 Bonzechinde vo de Goldküste? :confused:

;)

Piarfründ
28.11.2005, 20:57
Original geschrieben von Dontom

;)

word hehe

NA
28.11.2005, 20:58

;)

hehe

daganja
29.11.2005, 08:10
Han au scho grupft, aber sollang dass nur bi sehr spezielle ahläss machsch und de Kollegechreis nöd gross am rupfe isch - den hani da scho kei angst.
Wie chasch das i Lines mässe? es line isch nöd immer es line ? aber isch ja nöd wichtig, wird eh vill zvill gschnupft und bi eus im Gscheft risst de Chef au... naja

xdope
29.11.2005, 08:13
Original geschrieben von daganja
bi eus im Gscheft risst de Chef au... naja uuuuhh nei ..wo schaffsch den du??
hmm...

Pablo Escobar
29.11.2005, 08:50

;)

als würde nur die spezies kokse...hahaha schwiizer du...

kum uff d'wält

subtile
29.11.2005, 08:57
basel rupft statistisch mehr...

Basel: 188k Iwohner - 18700 Lines
Züri: 390k Iwohner - 39000 Lines

knapp aber gwunne
:p

Haha und BL wahrschinlich nid mol drzuezellt... geschweige denn züri agglo :eek:

daganja
29.11.2005, 09:01
Original geschrieben von xdope
uuuuhh nei ..wo schaffsch den du??
hmm...

Versicherig, er isch eifach voll de Workaholic am morge isch de chare am 7ni spötischtens da und vorem 8ti ischer nöd dihei

Kälner
29.11.2005, 09:21
Versicherig, er isch eifach voll de Workaholic am morge isch de chare am 7ni spötischtens da und vorem 8ti ischer nöd dihei

gnau so machsch di andersch kaputt....denn lieber mal am wuchenend efach so us spass...

Ineed$
29.11.2005, 09:23
Original geschrieben von Kälner
gnau so machsch di andersch kaputt....denn lieber mal am wuchenend efach so us spass...

wenn scho denn scho

Sewi
29.11.2005, 09:34
Koks sugt Schwänz und wers nöd checkt isch bald im Arsch!!!

Usserdem sind Kokser sowieso armi Sieche wo eifach absolut keis Selbstwertgfühl meh händ und sowieso niä sehr selbstsicher händ chönne dur s Läbe gah. Eigentlich trurig...

Aber wasi no truriger finde, sind all diä Fraue wo koksed. So chicki-micki Bitches wo vo Selbstzwiefel zerrfrässe sind und wos dänn aber au huere geil findet wänn ihri Type (uf Koks) plötzlich soviel Sicherheit händ... tzzz... eifach arm...

casa
29.11.2005, 09:39
isch extrem krass wer alles scho am rupfe isch. es sind ebe scho lang nüm nur banker und bonzechind. s wird lengers wie meh zur en alltagsdroge. schlimm...

Ineed$
29.11.2005, 09:41
jedem das seine

@sewi: vorurteil z'ha isch nit immer the best way...kasch nit immer alli in gliche topf keihe..das isch so ne verdammti
schwizer krankheit verdammt...

aber ich gib dir rächt:

alkohol fickt di
kiffe fickt di
koks fickt di
hero fickt di
crack fickt di
pille ficke di
e's ficke di
speed fickt di
meth fickt di
sogar schnupftabak fickt di....

doch weisch was:

was am meiste fickt isch immer no s'läbe

Sewi
29.11.2005, 09:48
Original geschrieben von Ineed$

@sewi: vorurteil z'ha isch nit immer the best way...kasch nit immer alli in gliche topf keihe..das isch so ne verdammti
schwizer krankheit verdammt...

Klar chammer d Lüt nöd all in gliche Topf rüere. Amel nöd wänns mit kokse afanget. Aber schlussendlich gahts allne Koks-Süchtige glich also setzed sie sich ja freiwillig is gliche boot. Ich mein wäg de Stimmigskurve wänn der das was seit...

daganja
29.11.2005, 10:37
Original geschrieben von Kälner

Ja schwär ich wandere e bald uus... de chan mer di ganz huere hektik am arsch verbii ga

Dontom
29.11.2005, 10:42
Original geschrieben von Pablo Escobar
als würde nur die spezies kokse...hahaha schwiizer du...

kum uff d'wält Lern läse und smilies interpretiere, denn chömer witerrede...:rolleyes:

YouSuck
29.11.2005, 11:26
Das wird die neui droge..
Es fangt ez scho a wies kiffe.. einzelni im fründeschreis fanget a, und denn verteilt sich das langsam..

Das hanich ez gad während de Arbeit usegfunde

http://re2.mm-c1.yimg.com/image/1216678515

Kälner
29.11.2005, 11:32
Original geschrieben von YouSuck
Das hanich ez gad während de Arbeit usegfunde

:bluepunk: jetzt aber...nüme nüt hä:p

nik
29.11.2005, 11:36
sorry zäme, aber mer isch eifach e tonne vo däm scheiss id aare gheit und da hets jetzt halt zu euch gschwemmt :eek:

isch doch geil, eifach en fluss limmatwasser und ab is oxa :D

Avenger
29.11.2005, 11:52
Als wär kokain erst im cho...s isch scho lang ziemlich populär. Ha no nie s verlange danach gha und wo ich so mini kollege beobachtet han wo demit agfange händ wott ichs no weniger.

Jedem das seine, momentan hani öpis ganz neus entdeckt und nach sitt jahrzehnte kiffe demit ufghört...nüchternheit fahrt au no gei ii :D

Snob
29.11.2005, 11:56

HAHAHA min chef rupft au:D

Snob
29.11.2005, 11:57
Original geschrieben von Sewi
Koks sugt Schwänz und wers nöd checkt isch bald im Arsch!!!

Usserdem sind Kokser sowieso armi Sieche wo eifach absolut keis Selbstwertgfühl meh händ und sowieso niä sehr selbstsicher händ chönne dur s Läbe gah. Eigentlich trurig...

Aber wasi no truriger finde, sind all diä Fraue wo koksed. So chicki-micki Bitches wo vo Selbstzwiefel zerrfrässe sind und wos dänn aber au huere geil findet wänn ihri Type (uf Koks) plötzlich soviel Sicherheit händ... tzzz... eifach arm...

*!!WORD!!*

piranha
29.11.2005, 13:45
ne han no nia werda au nia!
git gnuag kokinasana! muass nit au no eini si!
bliba liaber bim :kiffer:

daganja
29.11.2005, 13:48
Original geschrieben von Snob
HAHAHA min chef rupft au:D

Isch huere hert irgendwie, het sogar zwei chind und laht einiges cash für schnee lige.
Aber ich seg lieber nüt solangi de Lohn no schön überchum.

Rucka
29.11.2005, 19:38
Original geschrieben von Ineed$

alkohol fickt di
kiffe fickt di
koks fickt di
hero fickt di
crack fickt di
pille ficke di
e's ficke di
speed fickt di
meth fickt di
sogar schnupftabak fickt di....

doch weisch was:

was am meiste fickt isch immer no s'läbe

Aiiight

dr uflätig Dée
29.11.2005, 19:43
________________________________________sniff...:blingblin

FreddieFuxx
29.11.2005, 19:55
Han au scho grupft, aber sollang dass nur bi sehr spezielle ahläss machsch und de Kollegechreis nöd gross am rupfe isch - den hani da scho kei angst.
Wie chasch das i Lines mässe? es line isch nöd immer es line ? aber isch ja nöd wichtig, wird eh vill zvill gschnupft und bi eus im Gscheft risst de Chef au... naja

irgendwenn bisch süchtig und chunnsch nümm wäg vo demm scheiss

alkoholl sowieso

aber wenn denn lieber schööns indoor :kiffer::D als koks

beatniquer
29.11.2005, 19:57
naja itz schneits ja sogar in ächt - auso scheiss uf kunschtschnee!

Dontom
29.11.2005, 22:30
En Trend ischs ja würkli scho länger, nur griffts immer meh um sich...

Git leider au immer meh Agglo-Ört wo die 13-15 jährige nöd eifach nur suffed oder kiffed, sondern scho fast all koksed...

smut
29.11.2005, 22:45

Git leider au immer meh Agglo-Ört wo die 13-15 jährige nöd eifach nur suffed oder kiffed, sondern scho fast all koksed...

jänu denn gits halt bald nümm soviel unbruchbari kidz.
trurig...

ich ha no nie zoge ich bi au so scho arrogannt gnueg

DiViNe
30.11.2005, 13:50
I find d wirkig vo cola nit speziell, do gitz 1000 droge wo besser sin.

Jede seit au, es sig rein. Ich dänk das isches so guet wiä niä...

scope
30.11.2005, 13:58
Original geschrieben von smut

ich ha no nie zoge ich bi au so scho arrogannt gnueg

daganja
30.11.2005, 19:15
Original geschrieben von DiViNe
I find d wirkig vo cola nit speziell, do gitz 1000 droge wo besser sin.

Jede seit au, es sig rein. Ich dänk das isches so guet wiä niä...

Also nemet lieber mal es filzli oder es pilzli....
Schnee isch scho nöd sgeilscht...

CarloGangsta
01.12.2005, 08:21
yeyeah...

Carlo Kokaiin Rap, Danach musst du fliehen du Keck!

ich programiere meine beats mit der nase voller schnee und ner nutte auf dem schos! yea

Zigi
01.12.2005, 08:46
Original geschrieben von CarloGangsta
yeyeah...

Carlo Kokaiin Rap, Danach musst du fliehen du Keck!

ich programiere meine beats mit der nase voller schnee und ner nutte auf dem schos! yea dude, quit the whack crap and learn: drugs ain't no good for you!

na wägem thema: finds ja scho zimli arm, aber minre meinig na spillts jetz kei rolle öb kiffe, alk, coke oder suscht was -aberä gwüssä mängi schadts dim körper und je nach stoff wirsch früener odr spöter abhängig. und das isch definitiv nöd geil...

wers macht, söller doch -aber nöd nachane go brüelä vo wäge kabutti schliimhüüt, kei cäsh, psychischi probs.
wännd so shizzle nimmsch muesches au chöne verantworte!

Snob
01.12.2005, 08:52
Isch huere hert irgendwie, het sogar zwei chind und laht einiges cash für schnee lige.
Aber ich seg lieber nüt solangi de Lohn no schön überchum.

Min Chef het au es chind..tja eifach en verantwortigs lose daddy..

daganja
01.12.2005, 09:40
Chönt mer so usdrucke.....

NA
03.12.2005, 18:25
han gar nöd gwüsst das züri koksstadt nr.1 isch uf de welt? stimmt das..

han vor churzem emale ghört vo eim??!!

$Langstrass$
03.12.2005, 18:39
vilich %tual uf diwohner od so,,ab nie im lebe uf de welt wivil wird spanie, italie grupft?od dütschland?od süd amerika:eek: aber stimt scho zh isch no vor 6 jahre od so de gröst drogeumschlag platz europas gsi,und eine vo de gröst drehschibene isches imerno