Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : min erschtä tegscht

MChamster
27.07.2004, 20:26
ich han di gseh serscht mal voreme jahr/und s`erscht wommär ufgfallä isch sind dini haar/du hesch mi afangs nie beachted däfür ich dich/und so händ d`ding ihrä lauf gna huerä siech/zerscht nur flüchtigä blickkontakt hät sich schnäll zu gschpräch entwicklet/und du hesch mi-villicht ungwollt-um dä fingär gwicklät/ich han mer hoffnige gmacht und plän konschtruiert/wiän ich där chönt nöchr cho und ich han mich värirrt/i minä gfül für dich/du bisch wines liecht/i mim grossä härz/doch bi liebi chunt au alzuoft dä schmärz/äs halbs jahr schpötär bini id`ferie mit mä kolleg go boardä/aber was het söllä ärhollend si isch schnäll zurä qual wordä/abig für abig hend ihr eu SMS gschribä/und ich bin vor schmärz schier usem läbe gschidä/was so schön het chönä wärdä/isch zunrä lawinä us schmärzä wordä/anrä party hani dänn bis zum ruuschzuäschtand trunkä/mini gfül händ sich det immer meh värdunklet/a dem abig isch är so nöch bi dir glägä wiän ich das gärn gsi wär/und mit där ziit hani s`gfül gha mis läbä sig etz extrem lär/

ja s`läbä isch nöd immer fair/und sis schicksal wellä aznä fallt eim oft schwär/au ich han so ziitä ärläbt/doch hani mini zärschlagni seel immer wider mit chläbschtoff zämäkläbt/und irgendwänn isch s`glück au dä glücklosä hold/und schlat diä immerglücklichä mit küülä us holz/

ich han värsuecht si z`värgässä/doch hani au ändli wellä mini värdiäntä frücht vom baum abläsä/ä so vill jahr bin ich dä loser gsi/und ich han mi gfrögt-wiä lang das läbe na mues si/ja ich bin go trinkä um sie z`värgässä/drum han ich agfangä mit mine gfül z`fightä und mich mit ihnä z`mässä/aber momentan ischäs widär so dass ich nach dir schtrebä/wiänä haftbombä duen ich a dir hebä/dur mini fucking alkohol ärfahrigä hani langsam gnueg vo denä pseudo-paranoidä bad boys/wo sich a partys betrinkäd und so umechäschperled wiä ä schaar värchrüpläti puppä-samichleus/doch irgendwänn wärdäds au die märkä/dass au na andärs git als weed und alk nämmli schmärzä/undär dä wuchä verzelleds wiä krass sie sind/doch wärdäds än nie findä dä läbenssinn/vo dä bad boys wider zrugg zu mim liidä/ich weiss nöd wiän ichs andersch söll beschribä/äs isch eifach än risä värdammtä fuck/und langsam gib ich uf alles da än fettä gagg/erst gad han där wider äs SMS gschickt/früener niä gantwortät häsch mär jetzt doch zimmli schnällgschribä das hät d`hoffnig imär gweckt/dass äs jetzt villicht besser chönt laufä/ich han wider mit minä gfül afangä raufä/han hoffnig gha und wellä dis härz gwünnä/immär höchäri gfül sind abrupt wider abgschtürzt wiä schtei i ziäbrünnä/gfülsschwankigä wiä turbulänzä vo flugzüg im monsumrägä/das het mi gschtresst und ich han agfangä mich därbschtens ufzregä/fascht jedä abig uustusch vo SMS-ziilä z`zweitä/doch hani mi nä getraut dir mini wahrä gfül z`zeigä/

ja s`läbä isch nöd immer fair/und sis schicksal wellä aznä fallt eim oft schwär/au ich han so ziitä ärläbt/doch hani mini zärschlagni seel immer wider mit chläbschtoff zämäkläbt/und irgendwänn isch s`glück au dä glücklosä hold/und schlat diä immerglücklichä mit küülä us holz/

MacKah
28.07.2004, 09:37
nit schlecht vom tegschtliche ufbau,
als gedicht isch es ok, aber als rap würd ichs nit unbedingt ufneh. und wie goht die gschicht witer?

dizz
28.07.2004, 10:02
geile text muess i scho sägä. isch sehr guet usecho, nur als rap wird er halt verdammt schwierig (vo de ussproch her und dass sich immer alles schön rhymt).. aber sus würd i au sägä als gedicht eifach nur schön ;)
witer so
peace

MChamster
28.07.2004, 13:37
märssi!!:kiffer:

das isch motivation!ich weiss scho, dass äs eher äs gedicht isch, aber mini dazumaligi gfühlslag isch halt däfür värantwortlich gsi, dass dä tegscht entschtandä isch!ich persönlich schtan eher uf tegscht wo flowed und burned
:devilburn
aber ich han zwüsched dure scho gärn au chli souligeri sachä

original geschrieben von:McKah

und wie goht die gschicht witer?

ja die gschicht gat so wiiter, dass sich alles klärt het und mir etzt reinä tisch gmacht hend.isch halt leider nüt meh wordä druus...

dizz
28.07.2004, 13:56
also i find de text enart scho guet.. aber diä einzelne parts sind halt verschiede lang und meischtens chli zlang, und drum wird das ganze schwierig zum überebringe. aber sus de inhalt isch enart e gueti grundlag. au wenns nöd so burnt und flowt wiäs du nennsch, chas trotzdem brune wenn de richtig flow inebringsch.
:blingblin

MacKah
28.07.2004, 14:01
Original geschrieben von dizz
also i find de text enart scho guet.. aber diä einzelne parts sind halt verschiede lang und meischtens chli zlang, und drum wird das ganze schwierig zum überebringe. aber sus de inhalt isch enart e gueti grundlag. au wenns nöd so burnt und flowt wiäs du nennsch, chas trotzdem brune wenn de richtig flow inebringsch.
:blingblin

hmmm aber din flu diss oder was das au sött si, isch scho chli peinlich findsch nit?:rolleyes:

dizz
28.07.2004, 14:03
doch wenn is mir so recht überleg find i en scho recht peinlich. aber was willsch? mir hend alli mol agfange... oder nöd? und es isch mini page und dete chan i jo schliesslich druftue was i will :D
han sie sowieso scho 3mönät nüme agluegt... hehe

MacKah
28.07.2004, 14:12
hätt au kei afick sötte si, aber ha halt glich mi senf miesse dezue geh ;)

dizz
28.07.2004, 14:20
scho guet, ha mi jo au ned agfiggt gfüllt.. i gib jo selber zue dass i kei ahnig han :D

Dirty Fifty
28.07.2004, 14:32
das isch ke kritik sondern mini meinig zur person woni nid kenne u drum genau das biud dervo ha...

z höch für öich?

huere poschtpubertierende gaga das... :D

MacKah
28.07.2004, 14:40
Original geschrieben von Dirty Fifty
das isch ke kritik sondern mini meinig zur person woni nid kenne u drum genau das biud dervo ha...

z höch für öich?

huere poschtpubertierende gaga das... :D

jä das isch zhoch für mi und zwar usem grund, dass ich dr zämme hang vo dinere ussag und minere meinig zu sim gedicht nit seh, aber villicht bringsch es jo mit dim nögschte bitrag uf e punkt.

ach und no öpis, jede erwachsene isch postpubertierend,
well anschinend hesch das wörtli irgendwo in dinere umgebig ufgschnappt und gfunde, de chasch dr dick markiere mit dem. doch leider "zooonkkk" well du glaub das wort nit verstohsch. :D

e kleinie erlüterig post=nach/danach => nach der pupertät, deshalb wär jede wo nümm in dr pubertät isch postpubertierend, ju andestand wat i sei??

Raptisel
28.07.2004, 15:36
not bad for your first rap

Irgendeis
29.07.2004, 14:25
Also ich find din Text guet, für än erschtä sogar sehr guet. Wänn i di wär würd i nomal dra sitzä und das ganzi chli überarbeitä, dass dä TExt "rapbar" wird. Du chasch immer Wörter ustuschä, weg nä oder däzuä tue das äs mit dä Zeilä längi besser gaht! Eifach än Beat laufä lah und das ganzi schritt für schritt apassä!
Klar chönti dä Text reimtechnisch besser cho, aber muss au nöd immer si! Inhaltlich gfallt er mir super und wi gseiht für än erschtä bisch immer schön bim Thema blibä, häsch nüt unnötigs gschribä sprich häsch dä rot Fadä vo a-z duräzogä!

Eifach dra blibä!

Irgendeis
29.07.2004, 14:48
Ah nomal öpis!

Versuech so sachä z'vermiidä:
wiänä haftbombä duen ich a dir hebä

So tuesch du 100 pro nöd redä!!!

bi so Sachä bin i pingelig...schrib so wi du redsch!

stressfaktor_w
29.07.2004, 15:13
Hey hämsti!
Echt nöd schlecht.... Grad wil ich dich kenn chan ichs mer besser vorstelle. Aber wer isch das meitli?! Kenn ichs?! Finds schön das du dini gfühl so verarbeite chasch... Söts vilicht au versueche :cool:

Machs no guet, greezhs(weisch scho wer)

MacKah
29.07.2004, 15:22
Original geschrieben von stressfaktor_w
Hey hämsti!
Echt nöd schlecht.... Grad wil ich dich kenn chan ichs mer besser vorstelle. Aber wer isch das meitli?! Kenn ichs?! Finds schön das du dini gfühl so verarbeite chasch... Söts vilicht au versueche :cool:

Machs no guet, greezhs(weisch scho wer)

wow e frau wo äntlich mol stoht zu dem wo ihr sind. look at your name :D :p

stressfaktor_w
29.07.2004, 16:34
ich cha aber au nett si ;)
@ McKah

P.Y.R.O.
29.07.2004, 18:01
Ich chent der sonen schnulze-hiphop-rnb-soul beat für dich mache went bock hesch... Chan mi recht guet mit dir identifiziere mit em unterschie das die frau wo so a mim herz grisse het 4 jahr mit mir zäme gsi isch :S

MChamster
29.07.2004, 19:37
hey das wär ä tighti sach vo dir!!!fändi huerä geil!

:yeah: :kiffer:

PEACE

MacKah
30.07.2004, 08:31
ich cha aber au nett si ;)
@ McKah

glaub ich gärn, aber wie gseit, ihr fraue sind eifach scho immer e stressfaktor. uf die eint site wie das bischbil vom mchamschter und uf die ander, well de ame weg de fraue ghetto mit kolege oder anderne type bechunsch. aber komischerwiis chömmer jo glich nit ohni euch :p

P.Y.R.O.
30.07.2004, 11:14
ja würi wüki gern mache...

das weret den

22 Bars
6 Bars refrain
28 Bars
6 Bars refrain

Oder?

denn machi no

4 Bars Intro und 8 oder 4 outro

MChamster
30.07.2004, 13:26
yop!das wär ächt hammer!!:yeah: chöntemer ächt mal na persönliche konntakt chnüpfe???:telefon:
:krass:

P.Y.R.O.
30.07.2004, 14:09
gan uf http://www.mope.ch det hets ä nummere näbed em name Gion Kunz... Das bi ich... =o)

stressfaktor_w
30.07.2004, 23:55
glaub ich gärn, aber wie gseit, ihr fraue sind eifach scho immer e stressfaktor. uf die eint site wie das bischbil vom mchamschter und uf die ander, well de ame weg de fraue ghetto mit kolege oder anderne type bechunsch. aber komischerwiis chömmer jo glich nit ohni euch

Ussert mä isch schwul... ;-)
Glaub mers, buebe sind nöd unschuldiger!
Strittes natürli nöd ab das fraue au zimlichi bischter chönd si...

MChamster
02.08.2004, 16:43
.....wie dä lülü:kiffer::dinimuätt

MacKah
02.08.2004, 16:53
Glaub mers, buebe sind nöd unschuldiger!
Strittes natürli nöd ab das fraue au zimlichi bischter chönd si...

chunnt amigs au chli ufs alter druf, aber stimmt scho, es sin beidi parteie nit immer ganz smooth.
wie alt bisch denn? :D

köbi
02.08.2004, 16:56
jaja, würdi abr nid räppe, abr mach was wotsch
wür me trikks dribringe

köbi
02.08.2004, 17:00
Original geschrieben von Irgendeis
Ah nomal öpis!

Versuech so sachä z'vermiidä:

So tuesch du 100 pro nöd redä!!!

bi so Sachä bin i pingelig...schrib so wi du redsch!
das ist DAS kriterium, paar@ohre si di luschtigschte wortumdreher, abr di dörfe das, des si Pionierä odr so

stressfaktor_w
02.08.2004, 20:45
MChamster zitat:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

.....wie dä lülü

Hey Hamster! schnurrt mä öpä so über kollege?! tzz...
übrigens isch das au ä beleidigung für mich

:devil: :charhit: da häsch was d'verdiensch...

@McKah bi 15, wird i em halbä jahr 16, du?

MChamster
03.08.2004, 02:06
hehe!!ich han doch scho immer gseit, dass dä lülü uf transä schtat:echtschwu !!!haha!:D aber ich gang etzt zerscht mal go:greenkiff !!!und go:shooter:!!!!:lol:

PS:bisch ja ä richtigi blitzmärkerin, wännd merksch, dass das au en diss geg dich isch:handclap:aber ich gang etzt lieber go:sleep: aight?

PEACE

MacKah
03.08.2004, 09:38
Hey Hamster! schnurrt mä öpä so über kollege?! tzz...
übrigens isch das au ä beleidigung für mich

:devil: :charhit: da häsch was d'verdiensch...

@McKah bi 15, wird i em halbä jahr 16, du?

demfall 4 jöhrli älter wie du.
Sehsch demfall wärde sich dini asichte au no chli ändere mit de zyt, wirsch gseh :D

stressfaktor_w
04.08.2004, 01:33
@ hamster!

Du bisch doch nur grün vor neid will du keini häsch zum poope und dir immer selber eini musch :wixer3:
ha gmeint :kiffer: ghört zu dere möchtegernkrassesiechattitude wo du überhaupt nöd schätzisch? genau so wenig wie :cheers: oder häts sich das jetzt plötzlich alles gändert?!

stressfaktor_w
04.08.2004, 01:39
demfall 4 jöhrli älter wie du.
Sehsch demfall wärde sich dini asichte au no chli ändere mit de zyt, wirsch gseh

Was isch den a minä asichte so schlecht?

MacKah
04.08.2004, 09:46
Was isch den a minä asichte so schlecht?
nüt das isch eifach sone dumme *ich bi älter* klugscheissersatz gsi :D

stressfaktor_w
04.08.2004, 13:27
nüt das isch eifach sone dumme *ich bi älter* klugscheissersatz gsi

Hani mer irgendwie scho denkt....

MacKah
04.08.2004, 14:11
Hani mer irgendwie scho denkt....
mhm klar :D bisch jo richtig diskussions geil ha ich gmerkt (queen bitch thread)

stressfaktor_w
04.08.2004, 16:17
mhm klar bisch jo richtig diskussions geil ha ich gmerkt (queen bitch thread)
diskussionsgeil, wie mäs nimt...
Wöt lieber nöd dra denke dä thread det wird immer peinlicher...

MChamster
04.08.2004, 18:33
hey jasi du machsch dim name alli ehr!!!:D :D bisch würkli en stressfaktor!!!!

stressfaktor_w
04.08.2004, 18:37
säg mer nöd du häschen au glese hamsti! Wenn ja, keis wort zum lulu und dä andere wo mich kenned.
Please.... :beten:

MChamster
04.08.2004, 19:15
hey wänn, mär bemärkä dörf isch das kei diskusionsrundi über altersuntärschiid oder ähnlichs!!!!!!!!!!:D :D :D
ich het gärn konschtruktivi rükmäldigä zu mim tegscht!!!!!:cool:
oder gäbed eues:bierher:

stressfaktor_w
04.08.2004, 20:59
Okay, wötsch ä "konstruktivi" kritik ghöre?!
Din text isch so scheisse, ich würs mit em reime grad ufgäh... keis wunder häts sich das girl nöd für dich intressiert! So än vollidiot wie d'bisch...
Hoffe wirsch nie berühmt! Wenn ich nur dra denk wie d'mal chöntisch uf dä buhne vor mir stah und sinnlos druflos texschte, mit dinä hamschterzäh und dim bschissenä chleidigstyl, krieg i grad gänsehut!

Ok, konstruktiv gnueg?!
;-) isch natürli alles nur än scherz...
wa wötsch das ich säg?!

MChamster
05.08.2004, 00:09
haha!!heb d`frässi:still:du schtinksch usem arsch!!:devil:

nei!das isch natürli au nur en witz gsi!!!:D:D
also was ich natürli am liebschtä wür ghörä isch, dass dä tegscht dir soooo gfallt, dass du dä gad müsstisch uf CD ha oder eifach suscht ghöre!!!!:cool:
:bouncecro
was ich aber au chan bruchä isch ärnscht gmeinti kritik, was du besser mache würsch, was`d scheisse findsch oder suschtigi värbessärigsvorschläg.Aber s`bescht sind immer wider sache, wo motivation schpänded!!!!!
:banana:
so jetzt weisches!!

PEACE

stressfaktor_w
05.08.2004, 02:23
Wie söt ich dir i äm gebiet ratschläg gäh won ich mich so guet wie gar nöd uskenne?!?
Da bruchsch du würkli d'hielf vo andere...
sorry, weisch ja das ich ä fläsche bin! :p

MacKah
05.08.2004, 08:37
Original geschrieben von MChamster
haha!!heb d`frässi:still:du schtinksch usem arsch!!:devil:

nei!das isch natürli au nur en witz gsi!!!:D:D
also was ich natürli am liebschtä wür ghörä isch, dass dä tegscht dir soooo gfallt, dass du dä gad müsstisch uf CD ha oder eifach suscht ghöre!!!!:cool:
:bouncecro
was ich aber au chan bruchä isch ärnscht gmeinti kritik, was du besser mache würsch, was`d scheisse findsch oder suschtigi värbessärigsvorschläg.Aber s`bescht sind immer wider sache, wo motivation schpänded!!!!!
:banana:
so jetzt weisches!!

PEACE

stinksch du nit us em arsch?:hmmm:

ilfuror
05.08.2004, 09:42
Okay, wötsch ä "konstruktivi" kritik ghöre?!
Din text isch so scheisse, ich würs mit em reime grad ufgäh... keis wunder häts sich das girl nöd für dich intressiert! So än vollidiot wie d'bisch...
Hoffe wirsch nie berühmt! Wenn ich nur dra denk wie d'mal chöntisch uf dä buhne vor mir stah und sinnlos druflos texschte, mit dinä hamschterzäh und dim bschissenä chleidigstyl, krieg i grad gänsehut!

Ok, konstruktiv gnueg?!
;-) isch natürli alles nur än scherz...
wa wötsch das ich säg?!

konstruktiv heisst noed zwingend schlecht....aber ich wett noed mit dier diskutiere scho guet.han dis niveau mittlerwile au mituebercho durch dini biitraeg:brille:

stressfaktor_w
05.08.2004, 14:35
Original geschrieben von ilfuror
konstruktiv heisst noed zwingend schlecht....aber ich wett noed mit dier diskutiere scho guet.han dis niveau mittlerwile au mituebercho durch dini biitraeg:brille:

Was söt denn das scho wieder heisse?!
weiss scho das konstruktiv nöd unbedingt schlecht heisst, nur ich kenn dä hamster halt persönlich und mached eus gern gegesitig fertig...

Nörgler
05.08.2004, 15:40
hamster:
also zu dir buäb... es isch immer wider sgliche, dfrag öb mer sin erschtä text sötti da inä poste.. es chann sie das mer sehr härti feedbacks bechunnt...
in erschtär liniä isches klar... üäbä üäbä üäbä... abr ebä, wiä gseit häsch z.b. sthema schön duräzoge... was villich eifach no eifacher isch, isch wenn nach dinä / i dä text amigs en absatz machsch... isch vill übersichtlicher und somit chasch denn au drufluägä das d'bars glichlang wärdet...

stressfaktor:
hm... ich finds huärä süäss wiä ihr eui fertig machäd und so... es git anderi i däm forum wo sich au immer aafigged unds uusgseht als hassed sie sich, nur händ diä im real life zwenig ziit zum enand aazfigge will sie sich nüd würkli gsehnd.. wenner eui scho gnuäg gsend dänn figged doch dete umä und nüd da ihnä.. ahja aproppos figgä... es git da sonen spruch...
was sich liebt das neckt sich...
(gäll radi und sly)

dä piis
nörgler

stressfaktor_w
05.08.2004, 19:15
stressfaktor:
hm... ich finds huärä süäss wiä ihr eui fertig machäd und so... es git anderi i däm forum wo sich au immer aafigged unds uusgseht als hassed sie sich, nur händ diä im real life zwenig ziit zum enand aazfigge will sie sich nüd würkli gsehnd.. wenner eui scho gnuäg gsend dänn figged doch dete umä und nüd da ihnä.. ahja aproppos figgä... es git da sonen spruch...
was sich liebt das neckt sich...
(gäll radi und sly)

Isch ja lles schön und guet, aber ich ha imfall än fründ, und zwar sin kolleg.... Also passt dä spruch irgendwie überhaupt nöd dahi!

MChamster
06.08.2004, 02:16
und wänn ich min sänf au no dörf bimischä, dänn find ich, dass ich eigentlich nöd so uf aafigg-style schtan, äs aber immer wider lüüt git, wo ihrnä verschtecktä aggressionä und/oder psychischä problem müend ablass gwärä, aber nöd wüssed wie und drum mal chli is i-net gönd go blöd umefigge.
:echtschwu

im wiiterä wäri ächt froh um so feedbacks wie das vom mope, em Nörgler, em köbi, em dizz, em Irgendeis oder em Raptisel.

PEACE