Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : pütää sch'eehm la bö

spenzasequenza
29.07.2004, 01:08
güäte tag.

alli paar schaltjahr mal gits widär eppis usär schtuba.
hiitu is mal widär so wiit

check ça!

www.gantlihof.ch/SOUND/jaimelab.mp3

ha zwar wedär z dävi nu z willi gfreegt obis darf online schtellu, abär isch ja nu nit fertig... also di chöifunt de eiwi zede gliich alli nu fär d vollversion hehe..

im momänt fehlt nu d sensationell dritt schtrophu vam chupa capra.

feedbacks und soo weri wiä immer fein...

thieu
29.07.2004, 01:11
Also ich finne der Track voll der Hammer aber wend der Link nu zwäg bringsch de kehrend ne d andre öi!

spenzasequenza
29.07.2004, 01:13
der link geit de woll du schtressa!! jaja, immär di cheibu öö's

thieu
29.07.2004, 01:13
Bi gat z schnell gsii!!!!

Aber ebe Hammer Teil. Gottseidank häni der hiite scho der ganz Abend chänne lose! 45' rockt mal wider wiä Sau und z Dävi git öi verdammt numal alles.

Thiagi chum cho üfnäh, will der ganze kehre!!!!!:bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

fReEMaN
29.07.2004, 02:00
gopfärdammi äs hammer teil!!

45 und davido rockunt mal widär!! pull uuuuppp!

:bouncecro

K
29.07.2004, 02:37
valais...
ohne worte :) :bouncecro

Edit: aja spenza, wie stads eig. mit de accapellas? hed sich was mache la? greez

lou
29.07.2004, 15:44
jo diggi sach!!!
sehr fresh, au inhaltlich, will ich mag das bööh halt au wiä sau!!!
dä didge beat isch schomoll noimä cho i däm forum oder?????är chunnt mir uff all fäll bekannt vor!!!

jo, wuätet witter

"mach oi porte üff"-slang bürnt!!!!

slü

Irgendeis
29.07.2004, 15:50
GGGEEEEIIIIILLLLL!!!!!

Tonik
29.07.2004, 18:52
ääääh..ja..cha nümm säge. Dr Chifer isch am Bode bim Ufschlag verbroche....

Luusmailtli
29.07.2004, 20:05
hammer!das rockt total!hitverdächtig!

ha echt keini wort me..ehm..ich glaub ich mues es mir grad nomol inezieh!:D

konfus
29.07.2004, 21:10
frääsch! finde zwar das "ich kiffe und mues allne verzellä" voll abglutscht, aber wenigschtens flowts:D

gschmacks-edit: finde dä beat chli z´lislig, schad. aber ebä, häsch jo gseit isch nonig fertig und so...

geile beat, bouncet dä shait!

.kerYjameS
29.07.2004, 21:32
schlecht produziert.....
und verdammt schlechti qualität.

fReEMaN
29.07.2004, 21:41
Original geschrieben von .kerYjameS
schlecht produziert.....

mann du häsch wol immär äpis z'motzu.. :wtf:

Mele
29.07.2004, 21:52
:yeah: isch mega hammer! :D
mais...de tegscht findi nöd sooooooo toll, aber es passt ;)

spenzasequenza
29.07.2004, 23:22
schlecht produziert.....
genauär bitteeE??
de chanis z neegscht mal bessär mache....
merci..

asteriscsme
29.07.2004, 23:49
schlecht produziert.....
vas-y mon gars!!!
aaaaah.....ça c'est mon .kery
je t':love:
:D

David
30.07.2004, 10:44
Müös eu säge, dass das eigentli en ältere Track isch, abr jetzt mal mime Hammer-Beat, MERCI Spenzi...
Dr Track soll nit säge was ver derbi Kiffer wier sige, heuptsach en bitz freit und vor allem es rockt!!!!!

P.Y.R.O.
30.07.2004, 13:02
ej spenza :) ganz wie ichs vo dir erwarted han mann... Fat Broad Raw Analog Power :D rocht de shit... Voll natürlich... De beatbox chent mer no angersch vorstelle :D und was ich no mache wür... will ich halt sonen progressive technofutzi bin :D hehehe Ich wür no bimne teil wo t vocals es neus pump level erzüged de release vo dem 'plastikröhre' synth ufezie.... denn fäzts meeeega ine... :D hehe geil gmacht

P.Y.R.O.
30.07.2004, 13:06
@kerYjameS isches ned! Isch ganz geil gmacht spenza! Huere Natürliche Raw Analog shit mann de kerYjameS het doch e meise.... Oder drück di mal chli begründeter us kerYjameS...

marcoke
30.07.2004, 13:33
finds au en verdammt geilä song... aber für mich isch dr biit au fascht chli zlislig, mr gschpürt dä bass no nöd so richtig, sust würs no meh inähauä...

PS: isch pull up no uf irgendemä server? ich has nümmä...

spenzasequenza
30.07.2004, 14:19
www.gantlihof.ch/SOUND/tracks/pullup.mp3

und jaa, de beat isch z liislig... ha aber es chleis problem, das ding passiärt vorallem so bi 100 härz umenand..
da bisch halt hüüüäre schnäll uberpeglet, und naja, ich glöibe ich miässti da no en low cut vor de expander (meinsch da d release ziit verlängre?) chlepfu, suscht ziähts mer immer d vocals voll nitschi, immer wänn so en sauteifä hund chunt...
abär äbe, isch ja nu nit fertig... chunt no en mc, und jede menge umenandgehebel...

merci scho mal

P.Y.R.O.
30.07.2004, 14:31
Nei han ned de comp gmeint... Ich han gmeint t release ziit vom amp envelopment vom 'plastikröhre' synth bime härte teil so 8 lines ufeschüsse. Denn gits sone schöni fülli... Chasch ja no so wie ezt die gsamti hüllkurve vom ton usgseht de Filter enveloment istelle und de cutoff bim LPF fasch ganz abene. Aber nur fasch ganz will denn chunt s AMP release ned dure will s filter env das verhinderet (det hesch kei release ziit) Aber ghörsch es ebe schono chli willt de filter cutoff ja no bizli über null isch. Weisch wasi mein? :D sorry isch huere schwirig über text erchläre wasi meine...

spenzasequenza
30.07.2004, 14:52
das isch kei synthie!
di plastikröhrä=ich uf eme didscheridoo umenand hammere... *g nur di bassline isch en synth alles andra sind sache wani irgendwiä sälbsch üfgno ha mit allem mögliche plunder wa so umenand liggt... vo dem her wirds schweer an dem "plastikröhre"sound no irgendwas z verändere, aber ich weiss glöibi wasd meinsch, und das chemi no güät..

Fletsch
30.07.2004, 14:59
Jaaaau Spenza & Co. händ wieder mal ganz öpis geils anezauberet!!! Aber na fasch fresher find ich dä gantihof *g* Isch das eue Familiebetrieb?

Dem sälber gmachte Bass wo so ume pingpongt würd ich nachli de Hall und evtl. die höche Frequenze wegnäh plus n chorus ibaue! ...isch glaub de glich Ton wie dä Mope gmeint hät?

aber allemal fett das Teil!

P.Y.R.O.
30.07.2004, 15:20
Aso ich weiss ja ned mit was für mittel du arbeitisch aber ich wür ezt volgendes mache zum das ganze no chli increese :) Ich wür de groove vom ditschi trace aso erchäne (sind ja klaari usschläg) und denn das als gate signal in filter ENV für de (sampler?!?) ineneh das wenigstens no mit em filter env chasch game wie wens en synth wär.... Denn würi en LPF mit viellll resonanz nä und de ganz track dure chli umespiele mit em ENV amount :D huiuiui das chämt no fräsh :D aber wüki probs ;) Bounced ab de shit

@Fletsch
Di höche frequenze würi ned weg ned will de part halt so viel vom rhytmus usmacht und de song ja i de tüffe frequenze eh scho am limit isch... Hall chämt vilicht no wüki no geil :) Chorus au will de sound praktisch für das gschaffe isch. Acid like. FM und so...

K
30.07.2004, 17:18
Original geschrieben von Fletsch
Jaaaau Spenza & Co. händ wieder mal ganz öpis geils anezauberet!!! Aber na fasch fresher find ich dä gantihof *g* Isch das eue Familiebetrieb?

Dem sälber gmachte Bass wo so ume pingpongt würd ich nachli de Hall und evtl. die höche Frequenze wegnäh plus n chorus ibaue! ...isch glaub de glich Ton wie dä Mope gmeint hät?

aber allemal fett das Teil!

lool fletsch... nüd gege de gantlihof :D
hiphop goes burehof :) aight? ;)

krizi
30.07.2004, 17:45
geili sach... ;)

mach aber de kick chli lüüter... ich ha's äbe gärn, wänn de kick schön luut isch und mich richtig mitnimmt... :D

und wiä scho gseit... bim refrain no öpis...

piiisss...

45°
31.07.2004, 14:29
merci spenza nomal fer der geil beat! no der chupa druf und de hei wers! wie der davodoo scho gseit het, der track soll nit zeige was wier fer derbi siffera wier si(si wer eigentli eü nit):D , äs soll nur en party track si wa rockt meh nit! machet cha gfass uf der brasilianische teufel wa no müess cha üfnäh! Das wird der hammere! peace

xXel
01.08.2004, 14:01
ish ächt geile track... hmm.. am afang... dünkt mi das nume oder ish der afang (wo der teggsht afot) chlei komish?
aber süsh fingis hammer... witer so

peeZ:yourock:

I.C.S.
01.08.2004, 20:28
da franzos isch hammer, de ch tüp cha aber leider sniveau ned halte (macht aber ned allzuvil).

..gwüssi sounds töned nochli billig, isch aber süsch hammer!!

nachem 2te durelose fallt mir uf, das evtl. no en dezänti synthi hook wör fett cho (isch bizeli eitönig) irgend so öpis richtig schön kaputs.

dizz
01.08.2004, 20:45
geile beat

R E S P E C T

isch echt fett worde und qualität find i enart guet, i weiss ned was de kanY uszetzte hät.

I.C.S.
01.08.2004, 21:18
Original geschrieben von dizz
isch echt fett worde und qualität find i enart guet, i weiss ned was de kanY uszetzte hät.

nieder :confused:

christio
01.08.2004, 21:41
also ich finnu der track der hammer!en hammer-beat vam spenza und d'mc's gfallunt mer öi!also öi fetti props va natersch!

peace

spenzasequenza
04.08.2004, 17:49
fiiiaaaaa!!!!

so me go sa den