Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Himutruurig

bätschmändoo
17.03.2004, 15:33
Ich hätte ne Bitte. Könnte mir jemand eine "Baze - Himutruurig.mp3" schicken? Wäre sehr nett. Ich hab nur die Vynil-EP und wenn ich auf den Compi laden will, hab ich ne Kackqualität. Will eben meine Best-Compilation (für Privatgebrauch!) auf CD fertigstellen... Wäre verdammt nett... Als "Beweis" hab ich unten noch ein Pic von der Scheibe... Ich hab beim Einkaufen nicht viel überlegt...
Oder kann mir jemand sagen, wie ich es möglichst ohne Qualitätsverlust auf den PC kriege?
Wenn jemand so gütig wäre, einfach PM schicken für Email-Adresse...
Thanks
Gruz Bätsch

P.S.: 1. Gegenleistung = Bier :D
2. Ist doch legal oder? Ich mein, ich hab die Platte ja...

Aurel
17.03.2004, 15:37
kann ich bei gelegenheit mal schicken, habe irgendwo noch die promo-cd.

schick mir pm mit e-mail adresse... du scheiss musik-industrie-ausbeuter du... :D

Chraensch Lee
17.03.2004, 15:56
Ich has ab de Platte ufgno zum uf de iPod haue, isch eich no easy Quali, nid grad überbrenner aber gnueg guet zum lose.

bätschmändoo
17.03.2004, 16:00
Original geschrieben von Chraensch Lee
Ich has ab de Platte ufgno zum uf de iPod haue, isch eich no easy Quali, nid grad überbrenner aber gnueg guet zum lose.

Äbä, irgendwie müessts ja au mügläch si Vynil-Plattä mit akzeptabler qualität ufä PC z'lädä wenn's ufäm ipod ok isch. Wahrschinläch hani ä huerä scheiss-souncard, onboard ufäm Motherboard, das cha ja nüt sii...

Äffli
17.03.2004, 16:19
odr ganz eifach du kaufsch cd no?! :hmmm:

bätschmändoo
17.03.2004, 16:34
Original geschrieben von Äffli
odr ganz eifach du kaufsch cd no?! :hmmm:

Ha! Genau!!! Läck bin i dumm! :rolleyes:

bätschmändoo
05.05.2004, 10:09
I chume nomau druf zrügg. Bis jetz isch no nüt gange, wär ev. öpper so nätt? (PM 4 Email)
Piis
Bätsch

Äffli
05.05.2004, 10:16
Original geschrieben von bätschmändoo
Ha! Genau!!! Läck bin i dumm! :rolleyes:

:wtf:

bätschmändoo
05.05.2004, 10:18
:wtf:

Ironisch gmeint... ;)

Tante Dagmar
05.05.2004, 10:24
Ist eine Aussage überhaupt noch ironisch, wenn man im Nachhinein sagt, es sei ironisch gemeint?

und überhaupt, dieses Wort wird hier drin viel zu oft gebraucht.

Äffli
05.05.2004, 10:26
Ironisch gmeint... ;)

jo dämfall

@td

kai ahnig...

wämr afo diskutiere?;)

bätschmändoo
05.05.2004, 10:35
Bitte wiched nid vom Thema ab. D'Diskussion über Ironie füehrt sowiso niäne härä. Und isch doch irgendwiä ou scheissegal oder nid?

Äffli
05.05.2004, 10:40
Bitte wiched nid vom Thema ab. D'Diskussion über Ironie füehrt sowiso niäne härä. Und isch doch irgendwiä ou scheissegal oder nid?

jo eigentlich scho...

zum thema ych ka dir nid hälfe

bätschmändoo
05.05.2004, 11:23
jo eigentlich scho...

zum thema ych ka dir nid hälfe

scho isi :kiffer:

Tante Dagmar
05.05.2004, 11:56
Ist ja auch nicht nötig eine Diskussion über IRONIE anzukurbeln. Es geht lediglich darum, dass hier drin so vieles "ironisch gemeint" ist und der Betreffende im Endeffekt sowieso zu blöd ist oder einfach nicht sofort sieht, dass es ironisch war. Wozu die Mühe die ironische Pointe zu erklären, wenn diese sowieso im Arsch ist, sobald das Gegenüber den Witzl nicht gleich geschluckt hat?

Ironie ist geil wenn man sich gegenübersteht, mit den dazugehörenden Gesichtsausdrücken und Betonungen oder nicht?

Aber genug zur Ironie und mir ist langweilig. Fahrt weiter mit eurem himuutruurige Thread.... .. . . .

bätschmändoo
05.05.2004, 12:04
Original geschrieben von Tante Dagmar
Ist ja auch nicht nötig eine Diskussion über IRONIE anzukurbeln. Es geht lediglich darum, dass hier drin so vieles "ironisch gemeint" ist und der Betreffende im Endeffekt sowieso zu blöd ist oder einfach nicht sofort sieht, dass es ironisch war. Wozu die Mühe die ironische Pointe zu erklären, wenn diese sowieso im Arsch ist, sobald das Gegenüber den Witzl nicht gleich geschluckt hat?

Ironie ist geil wenn man sich gegenübersteht, mit den dazugehörenden Gesichtsausdrücken und Betonungen oder nicht?

Aber genug zur Ironie und mir ist langweilig. Fahrt weiter mit eurem himuutruurige Thread.... .. . . .

Gib dr rächt. 100%. Ironie rulz live, aber sie suckt online, wöu viu falsch verstande wird und vieles au nid verstande wird mangels IQ-Pünkt...

Tante Dagmar
05.05.2004, 12:17
für die Pralinen.

bätschmändoo
25.12.2004, 15:07
Ok, i starte no einisch ä Umfrag. Ich sött unbedingt s'MP3 ha ab CD. Diräkt ab Phono chunnt's bi mir nur Schissi use. Wer wär auso so nätt ds mir z'schicke? Mag nid äxtra no d'CD wäg 1 File chouffe... S'isch Wiehnachte :D

marcoke
25.12.2004, 15:21
chan leidr au nöd hälfä...

abr, apropos baze, hät irgendöpper es programm wos gschafft hät "item" z rippä?
ich find das eifach sletscht wämmer d cd womer sälber kauft hät nöd mal me chan uf sin eignä ipod tuä.

ez mosi mini eignig cd au no abäladä... diä scheiss kopiärschütz sind ächt zum chotzä. mos sich niämer wunderä wänn das züüg gad vu afang a abegladä wird.

Domi
25.12.2004, 15:33
i hätts:D

aber isch das soooooo legau?

Hempalizer
25.12.2004, 15:38
Original geschrieben von Domi
i hätts:D

aber isch das soooooo legau?

legal im sinn vomene aug zuedrücke...
aso ageblich darf mer e cd 7x bränne (we zellt das scho?) und denn nur VERSCHNÄKE!
so was i ghört han...mer darf eifach kei gelöd drus mache!
und bi dier isch das no legaler... aso

meinsch d'FBI chund id schwiitz...hahaha!

Grüeni
25.12.2004, 15:53
Häsch de Träck jetzt schu? Falls nai, i hans eh ufem PC und schickna diar schu...:jaja:

Domi
25.12.2004, 15:55
i hätt da schüsch no ä Link: http://www.mp3shitter.com/info.php?id=94761

Faus usefindsch wiä mäs abelad ischs cool (i has irgendwie nid usegfunde)!

Schüsch luegi de no!

bätschmändoo
25.12.2004, 17:16
Auso bittesehr, ha ja d'Vynil scho kouft... Mr cha ja o äs Gschiiss ablah so vo wäge illegal u so...

bätschmändoo
25.12.2004, 17:54
Grüeni hesch di verabschiidät? Hmmm.... Schüsch öpper?

Grüeni
25.12.2004, 18:00
Grüeni hesch di verabschiidät? Hmmm.... Schüsch öpper?

Isch jo schu dura :D

bätschmändoo
25.12.2004, 18:06
Tsch'äbe ä geilä Siech... Merci Grüeni!
Admin, close topic please.

Grüeni
25.12.2004, 18:13
Tsch'äbe ä geilä Siech... Merci Grüeni!
Admin, close topic please.

Gära gscheh, isch jo Wiahnachta ;)

Piiis

LAN
25.12.2004, 19:14
Original geschrieben von Hempalizer
legal im sinn vomene aug zuedrücke...
aso ageblich darf mer e cd 7x bränne (we zellt das scho?) und denn nur VERSCHNÄKE!
so was i ghört han...mer darf eifach kei gelöd drus mache!
und bi dier isch das no legaler... aso

meinsch d'FBI chund id schwiitz...hahaha!

soooone dräck. sibe mau...lol ja u vomne sample darfsch o maximau 7 sekunde oder 13 täkt bruche.. wär erfindet bloss au di zahle? und werum näme si nie füf? füf isch doch di allmächtigi zahl.

nei fertig ironie, ärnschthaft:
e CD darfsch du brönne für di säuber soviu mau wi du luscht hesch. (stichwort: sicherheitskopie aka backup) und när chame die sicherheitskopie verteile a kollege ZUR UFBEWAHRIG (stichwort: dezentral gelagerte Sicherheitskopien ;)) aber du darfsch se NID verschänke, ds wär verstoss gäge z urheberrächt (witerverbreitig vo urheberrächtlech gschützem material). isch genau z gliche wi bi P2P: abelade isch nach itzigem CH-rächt nid strafbar, strafbar macht sech nur dä wo ds züg bereitstellt zum abelade bzw. es dir schickt.

ds isch mi wüssensstand, korrigieret mi bitte weni fausch lige.

Hempalizer
26.12.2004, 19:11
ebe es isch ja en blödsinn.
aber mer will irgend ei regle ufstelle, dass s'FBI nöd so scheisse usgseht, weil eh niemert a de scheiss haltet...aso macheds ja au e limite.
ich het au nür gäge 5...es chund bi mier eh nöd druf ah :D

grz