Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Boflower

MacKah
29.07.2004, 10:30
Kennt öper vo euch Boflower?
isch voll dr deepi sound. flasht ächt.
Unter http://www.boflower.de/ cha me sis ganze album abelade,
do er kei geld het, het ers eifach ins net gstellt, well sis zügs sunscht nie würd zu de lüt cho. ziehnds euch mol ine

MacKah
29.07.2004, 14:56
nit allzu zahlrichi kommentär, ich chum gar nümm noch mit läse :rolleyes:

Aurel
29.07.2004, 18:37
han grad s'ganze album (34 mb) im zip-paket suuge, esch aber bi 99% nömme wiitergange und hans lang gloh, bisi abbroche han... gohd leider ned. probiers denn no einisch...

Mele
29.07.2004, 20:25
hey McKah! Merci vill mal für de tipp! ich hans scho abeglade und bins fliissig am losä :)
isch eigäntlich no mega tragisch das so einä ken vertrag becho het...also ich chans nöd verstah...ich finds super!:)

V-Tee
29.07.2004, 20:49
hmm....

tönt interessant... bins grad am zieh!

meh schpöter...

ciao

V-Tee
29.07.2004, 21:01
Boah! intro tönt schomol sehr villverschprechend! burnt glaub scho!

gang mol no s ganzä go losä!

...i`m out:run:

MacKah
30.07.2004, 08:15
Original geschrieben von Aurel
han grad s'ganze album (34 mb) im zip-paket suuge, esch aber bi 99% nömme wiitergange und hans lang gloh, bisi abbroche han... gohd leider ned. probiers denn no einisch...
versuech dtracks einzeln zlade, ha zerscht au chli problem ka

MacKah
30.07.2004, 08:16
Original geschrieben von Mele_#22
hey McKah! Merci vill mal für de tipp! ich hans scho abeglade und bins fliissig am losä :)
isch eigäntlich no mega tragisch das so einä ken vertrag becho het...also ich chans nöd verstah...ich finds super!:)

:D bisch du die wo im ultimate foto thread softball föteli dinne het? :p

el`echo
30.07.2004, 15:15
:wtf:

bo flower bzw. flo bauer is der hammer, der junge hat echt krasse lyrik, krasse beats, geile stimme, und alles selbst gemacht, wieso kriegt so ein talent keinen vertrag... irgendwas scheint auf unsrer welt echt schief zu laufen!

also meine unterstützung hat der junge auf jeden fall... keep on rappin....

peace el`echo

Mele
30.07.2004, 20:20
ja McKah! diä bin ich :D han halt kes anders gha....oder hesch öppis gegä das bild?! :p

oli_mc
02.08.2004, 20:21
öuteri Kommentär zu BoFlower mit Umfrog zur Internet LP:

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=3595

Peace

xXel
02.08.2004, 21:04
boah:blingblin
ish jo geil... thx füre link... und so öpper bechunt ke vertrag... naja... d wäut ish jo shreg aber so öppis.....
aber propZ a dä typ... wot no meeeee:D

peeZ

p.s. ish haut hamburg....;);) phaaaat

hobgoblin
05.08.2004, 20:19
hey wenn so vell de siech geil fendet, geds denn kei verastalter wo sech chönt dezu entschliesse de typ id schwiiz, am beste id ennerschwiiz:p, zhole?!

wär doch öpis

:dance:

too stoned
05.08.2004, 20:31
Original geschrieben von hobgoblin
hey wenn so vell de siech geil fendet, geds denn kei verastalter wo sech chönt dezu entschliesse de typ id schwiiz, am beste id ennerschwiiz:p, zhole?!

wär doch öpis

wär ächt no en geili idee... :yeah:

mIkRoFiL
05.08.2004, 20:32
hehe,also ich wär de erscht wones ticket hätt!

piis

MacKah
06.08.2004, 08:10
Original geschrieben von hobgoblin

wär doch öpis

hmmm wär villicht no öpis. ich frog ihn mol was er meint. ha scho chli mit em mail gschribe und so.

hobgoblin
06.08.2004, 12:04
super! wiiter so:yourock:

MacKah
13.08.2004, 09:49
also ich ha ihn gfrogt, er würdi cho, aber ebbe an welli party?

momo
19.08.2004, 18:07
Original geschrieben von McKah
also ich ha ihn gfrogt, er würdi cho, aber ebbe an welli party?

Es ged doch scho bereits bestehendi Hip Hop Party's bzw. Labels (z.B. i de Schüür (Lu): det esch letscht mol onderanderem de Gimma ufträtte (wär eigentlech de MC Rony vorgseh gsi).
Wemmer a so chlinere Locals (aber metemene guete Ruef) omluegt ond lost, gfend mer secher en passende Alass.
Vell Glöck :bouncecro