Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Beats?


staub
08.12.2005, 22:43
Meyho!

Bi zfuul und dLust fehlt au, um jetzt mich do schlau zsueche^^

Also wie chan ich e Track für mi ufneh?
bzw. wo wie und mit was am beste (Programm?).

Wäre nett, wennd ihr euri Empfehlige do ihne schriebe würdet :cool:


da staub

snub
08.12.2005, 22:45
mikrofon + windows audiorecorder?

K
08.12.2005, 22:53
und ich bi z fuul und mier fehlt grad d luscht dezue, dier da tipps z gä...
whut da fuck.. wieso musmer immer alles zweimal schribe?

nacher gits unne sicher no so soziali lüüt wo sogar de link usesueched nur weil du z fuul bisch...

hiphophiphop

mo'fo

staub
08.12.2005, 22:57
Original geschrieben von snub
mikrofon + windows audiorecorder?

thx, seit mr abr nüt. wie genau, chöntsch mr das chli detaillierter erkläre.
texte isch jo okay, aber das ganze ufneh begriff hinde und vorne nit.


zu Mister K:
*hust*, zSUECHE isch jo kei Problem gsii, SINNVOLLS hani abr nit gfunde, zumindest über google und e kurzüberblick in theme het au nüt gnützt. Do ischs für mich bessr, wänni mol do nochfrog. Wänn du dini Hilf nit abietisch --> hettisch di Kommentar au nit abgeh müesse.

Bringt nämli nierdm, zumindest mir nüt :o
... zumal, es Forum isch jo au zum schriebe do.
Abr dorum gohts nit - i bruch jetzt euri Hilfs homies^^

adib
09.12.2005, 08:46
dini frog esch aber so allgemein gstellt, dass es ned grad amacht sich de a... ufzriese: well...

- es existiert kei bedienigsaleitig...
- es git keis "beschts" program...
- was hesch för vorkenntnis/equipment?
- wetsch nor för dech track ufnäh oder ärnschter produziere?
??????????????????????????????????????????????????????????????

sobald du mol sälber dehinder sitztisch und afosch probiere, merksch wieviellsiitig das thema esch und wievell froge uftauched. wenn d'frogestellig konkreter wär, wörsch wohl au uf vernünftigi antworte stosse - so eschs aber chli schwär...

surry - will dich nicht treten...

ps: ein chline tip;
du bruchscht:
computer, software (sequenzer), mic & viel ziit...

I.C.S.
09.12.2005, 09:06
Original geschrieben von staub
Wäre nett, wennd ihr euri Empfehlige do ihne schriebe würdet :cool:
mini empfehlig: dich uf din arsch setzte und dir de schizzle sälber bibringe. brucht vill ziit & geduld. im netz gitz würkli alles womer brucht, ich zumindest has gschaft ohni vorkänntnis, ohni das mir öper tips gä hed UND ohni dumm imene forum zfrage mir alli grundlage sälber azeigne. also schaffsches du au. :rolleyes:


LOS!


edit: wieso heist de thread überhaupt "beatz" wenns ums recorde gad :confused:

staub
09.12.2005, 09:10
Original geschrieben von adib
dini frog esch aber so allgemein gstellt, dass es ned grad amacht sich de a... ufzriese: well...

rischdig

- es existiert kei bedienigsaleitig...
- es git keis "beschts" program...
- was hesch för vorkenntnis/equipment?

Das es kei "beschts" Programm git isch mir klar. Dorum heissts au "Empfehlig" = bestmögliches us dr Sicht jedes Einzelnen.

- wetsch nor för dech track ufnäh oder ärnschter produziere?
??????????????????????????????????????????????????????????????
Mol zuerst teste, track ufneh, beats ibau, standard.
No nüt ernsthafters, - mol nur so als "i wan't a feedback!"-aktion.
Sust chönti jo gadsoguet es Tonstudio kaufe=)

sobald du mol sälber dehinder sitztisch und afosch probiere, merksch wieviellsiitig das thema esch und wievell froge uftauched. wenn d'frogestellig konkreter wär, wörsch wohl au uf vernünftigi antworte stosse - so eschs aber chli schwär...
Dorum frogi jo ;)

surry - will dich nicht treten...
Het gar nit weh gmacht :)

ps: ein chline tip;
du bruchscht:
computer, software (sequenzer), mic & viel ziit...

thx!



Original geschrieben von I.C.S.
mini empfehlig: dich uf din arsch setzte und dir de schizzle sälber bibringe. brucht vill ziit & geduld. im netz gitz würkli alles womer brucht, ich zumindest has gschaft ohni vorkänntnis, ohni das mir öper tips gä hed UND ohni dumm imene forum zfrage mir alli grundlage sälber azeigne. also schaffsches du au. :rolleyes:


LOS!


edit: wieso heist de thread überhaupt "beatz" wenns ums recorde gad :confused:

Nüt uszsetze, hesch natürli Recht, doch dini letscht Frog wirblet das ganze wiedr um:
Jetzt weisch, wie wenig Ahnig ich han - und wie schwierig ischs, mich durch mini begrenzti Ziit do ihnezarbeite.

Trotzdem messi für dTipps:)



staub



p.s. füre besseri darstellig/korrekti schriibwiis fehlt mir leidr gad au ziit *arbeit*
byebye=)

clauster
09.12.2005, 09:12
wenn du schon zu faul bist und dir die lust fehlt, etwas hier raus zu suchen. bezweifle ich auch, dass du genug "pfupf" im arsch hast um überhaupt etwas zu recorde. vergiss es und wird hier doch einfach ein forum-hater. dies ist viel einfacher!

I.C.S.
09.12.2005, 09:17
Original geschrieben von staub
Jetzt weisch, wie wenig Ahnig ich han - und wie schwierig ischs, mich durch mini begrenzti Ziit do ihnezarbeite.
wend nur wenig ziit hesch...





..denn nimm dir ziit! beatz mache, texte, recorde, mische, mastere.. da isch jedi disziplin für sich en wüsseschaft. ohni vill ziit wirds ned klappe.

staub
09.12.2005, 09:20
Original geschrieben von clauster
wenn du schon zu faul bist und dir die lust fehlt, etwas hier raus zu suchen. bezweifle ich auch, dass du genug "pfupf" im arsch hast um überhaupt etwas zu recorde. vergiss es und wird hier doch einfach ein forum-hater. dies ist viel einfacher!

*augen roll*
Sonst geht's noch?

Nur weil ich mal hier für ein paar Tipps anständig und unvoreingenommen nachfrage, heisst es nicht, dass ich gleich ein Abstemplungsmanöver bin, sowohl "Forum-Hater", als auch "Nichtsnutz für ein Recording".

Wenn die Frage schräg rüberkommt, muss man ja nicht antworten.

Ich habe dies eigentlich im guten Sinne getan, weder um euch zu ärgern, zu stören oder zu nerven.
Aber irgendwo hört doch bei mir die Toleranz auf .. sorry, aber das hat auch wenig mit dem Thema zu tun :/


Wie dem auch sei:
Für mich ist die Frage erledigt, ich weiss, was zu tun ist und danke abschliessend für eure Tipps :)


Für diejenige, wo mich als Person gleich abstempfeln, wegen einer für sie unangebrachte Frage, gibt es immer noch die PN-Funktion.

Also von dem her - hatte nichts böses vor und:
in dubio pro reo - hoff ich mal.


Aber danke für die, die mir versucht haben zu helfen, auch wenn die Frage - das geb ich nach den Antworten freilich zu - nicht zweifelsohne war.


staub



P.S. Find den Schliess-Button nicht? Hach, ich sollte wohl mal Zeit einplanen, mich hier einzuarbeiten ... und in die records-dings-bums.
Wenns als User nicht geht: Bitte clösen:)


P.P.S. Fragt nicht ,warum ich jetzt auf Hochdeutsch antworte ... --- so, im grossen und ganzen bin ich eigl. ganz nett :)
bis per PM ;)

PhrazeFive
09.12.2005, 09:24
benutz die suchaktion, die reaktion hat dir ja gezeigt wie so was ankommt...