Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Alesis Vocal Zapper

soko
09.12.2005, 12:51
Hey

Link (http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=1_35&products_id=21787)

Kennt öpper das grät, oder het scho erfahrige dermit gmacht?

Wöu i troue däm nid rächt, vo wäge eifach so d vocals usemne track chönne usefiltere.
Oder gits so öppis o software mässig?

thxxx

adib
09.12.2005, 13:19
hallo!

kenne dieses gerät nicht persönlich aber ich würde diesem auch nicht trauen! du wirst wohl im maximum die stimme reduzieren können aber ich glaube nicht, dass du sie ganz zum verschwinden bringen kannst. jede stimme hat so seine eigenschaften und mit diesen 16 einstellungen wirst du wohl nicht weit kommen...

vielleicht irre ich mich aber ich denke es ist nicht möglich!

gruss
adi

spenzasequenza
09.12.2005, 17:28
nneh... du willt nacher eifach nur no di beats ha, oder?

vergiss ne...
öi wänn jetz no genau d eq ischtellige, und d phase üslöschig schtimmt, nimmsch trotzdem no zimlich vil vom beat mit wäg...

das ding da funktioniärt anschiinend vorallem mit phase üslöschig. also zum wänn ime track d "gsangs"-stimm iner mitti isch und alles andra isch irgendwo liächt links & rächts värpant.
also bi üfnahme, wo d schtimm nit genau iner mitti isch: vergissne.
bi ünahme, wo no irgendwas anners als nur d schtimm iner mitti isch:
vergiss ne...

also am gschiidschte holsch der d beträffendi single, und da wird denn der beat wod süächsch öi zimlich sicher druf sii...

spenzasequenza
09.12.2005, 17:30
oh... ha nu grad gseh, dassd ja bi denä ischtelligä nit nur eq-ischtelligä chasch heble...

also ok... in demfall klappts öi, wänn d schtimm liächt rächts, odär links isch..
aber genau chunts bi einem parameter pro siite eh nit, wil chasch nit ischtelle wiä wiit rächts, oder links jetz d schtimm isch...

liisliger kriägsch d schtimm zimlich sichär... abär där beat klingt denn nacher im normalfall öi zimlich schreeg...

soko
09.12.2005, 23:56
ah ok, so i däm stieu hamers öppe o vorgschteut.

thx fürd antworte.

Aber was gäbtis de no für anderi möglechkeite vocals use dz "cutte"? evtl. anderi grät, oder software mässig?

hobgoblin
11.12.2005, 23:57
Original geschrieben von soko
ah ok, so i däm stieu hamers öppe o vorgschteut.

thx fürd antworte.

Aber was gäbtis de no für anderi möglechkeite vocals use dz "cutte"? evtl. anderi grät, oder software mässig?
wies de spenza scho gseid hed. es god scho aber of choschte vom beat, tönt den rächt kabutt, em negative senn. bem goldwave geds sone funktion "remove vocals", je noch stück gods oder ebe ned, aber ebe d'quali vom beat esch en anderi gschecht

soko
12.12.2005, 12:21
es würd houptsächlech brucht für vocals bi samples useznäh.
Auso nid zum bsp. fürne ganze track.