Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : szenewörter

nepomuk
30.07.2004, 03:09
ech han denkt, es wär no cool, en treath zeröffne, wo mer eifach so geili släng wörter os de szene chönti poste. mer esch nämlech ufgfalle, dass viel headz ganz verschedene hiphop-strasseslangwörter benutzed. also ech stelle mer das so vor, dass mer jewiils s'slangword schriibt, ond dänn erklärt, was es esch. ok?

PS:bitte UAZ, lösch ned eifach os prinzip all treaths vo eus. lan de treaths doch wenigstens e chance. chasch se ja denn lösche, wenn kei lüüt droffgönd, ok. zom bespel euse crewtreath "THE FUNKY LINEPAINTERS" het innert kürzester ziit uhuere vell hits gha, das mosch zuegeh, ond das heisst, dasses d'lüüt interessiert. aightgenosse werd doch met bannerwerbeg supportet, also send doch froh, wenns treaths met viel hits git!!!!

mein wort:
"tight" meint sovell wie sehr geil (heisst eigentech of engl. "eng"). en tighte style esch eifach en sehr geile style, met enge, schlanke letters.

K
30.07.2004, 03:42
toy heisst sovill we spilzüg vo dim schnäbi... :wtf:

LAN
30.07.2004, 04:06
bündig = selbsterklärend

G-arsht! haha

Dirty Fifty
30.07.2004, 07:00
FUTZDUMM = TFL

MacKah
30.07.2004, 07:41
Spast= nepomuk
POS Kranke= nepomuk
tight= di arschloch
beef= unseri zwüschemenschlichi beziehig
zibby= dini churze 2 cm

hüppnoss
30.07.2004, 07:44
sozialhilf= jede bitrag da drin

MacKah
30.07.2004, 07:54
Original geschrieben von hüppnoss
sozialhilf= jede bitrag da drin

nei soziali usbütig wär do eher korekt :D

hüppnoss
30.07.2004, 07:58
Original geschrieben von McKah
nei soziali usbütig wär do eher korekt :D

aber er freut sich doch über jedi minute wo dä thread überlebt...

MacKah
30.07.2004, 08:01
jo das stimmt au wider

Mano
30.07.2004, 08:24
Original geschrieben von nepomuk

en tighte style esch eifach en sehr geile style, met enge, schlanke letters.

folgt uf tight zwingend än "engä,schlanke style"?????????
:hmmm:

MacKah
30.07.2004, 08:34
damn wie chunsch du uf schlanki letters?

Mano
30.07.2004, 08:39
fräg dä nepomuk!

MacKah
30.07.2004, 09:02
nepomuk du pussy
http://www.rum.cz/galery/eur/cz/jencik/img/cz13.jpg

Phôe
30.07.2004, 09:19

er meint dänk well "tight" wortwörtlechübersetzt "eng" bedüted das en tighte style engi letters mues ha....stemmts nepo?

LOL ha ha ha!!!!

ech glaub aber au ned das er das würkli ärnst meint sondern eher das er sech öber so szene-wörter lustig macht!

cha ja fasch nur so si: entweder uf s gröbschte extrem behenderet oder en mega riise öppe 5 threads lange joke!

Chillumn
30.07.2004, 09:22
Original geschrieben von Phôe
cha ja fasch nur so si: entweder uf s gröbschte extrem behenderet oder en mega riise öppe 5 threads lange joke!

ich tipp uf nr. 1!:rolleyes:

MacKah
30.07.2004, 09:22
halt eifach e topmongol

Chillumn
30.07.2004, 09:24
shit..dä reezer wird überegheie wänn er vo dä ferie zrugg chunt...

EphToDaRhyme
30.07.2004, 09:28
Ich glaub ich gib em es Phone, dass er nochli länger söll bliibe ;) Bis d'Schuelferie dure sind *g*

MacKah
30.07.2004, 09:28
tja. obwohl wenn de so überlegsch, au wo dr reezer do gsi isch, hets attackene geh vo so topmongole, oder gits fascht jede dag, drum fallt das schlusswendlich nit uf. dr einzig unterschid bi dene isch, dass es langsam zume GAU wird

Mano
30.07.2004, 09:34
Original geschrieben von Chillumn
ich tipp uf nr. 1!:rolleyes:
ich ebä au!
:p

Chillumn
30.07.2004, 09:37
tja. obwohl wenn de so überlegsch, au wo dr reezer do gsi isch, hets attackene geh vo so topmongole, oder gits fascht jede dag, drum fallt das schlusswendlich nit uf. dr einzig unterschid bi dene isch, dass es langsam zume GAU wird

sorry...die vollidiote vo tfl sind ja wohl a dä spitze vo dä mongoelite!!was die eis für sinnlose threads ufgmacht händ...aiaiai..und si gäbed nöd uuf!...chunt mer vor wie en schwarm flüüge wo nüm loswirsch...

MacKah
30.07.2004, 09:40
sorry...die vollidiote vo tfl sind ja wohl a dä spitze vo dä mongoelite!!was die eis für sinnlose threads ufgmacht händ...aiaiai..und si gäbed nöd uuf!...chunt mer vor wie en schwarm flüüge wo nüm loswirsch...

ebbe e GAU :D

Chillumn
30.07.2004, 10:02
ebbe e GAU :D

sorry,nöd bis zum schluss gläse!;)

MacKah
30.07.2004, 10:05
sorry,nöd bis zum schluss gläse!;)

du hesch nit bis zum schluss gläse, oder meinsch mi??
bi grad chli verwirrt :D :kiffer:

Chillumn
30.07.2004, 10:11
du hesch nit bis zum schluss gläse, oder meinsch mi??
bi grad chli verwirrt :D :kiffer:

nöd bis zum schluss vo dim post!:) chli z'übermüetig gsi..

ach...und ich han dänkt mit dä tfl-suckaz-page isches getan...denkste...ich han sgfühl es wird nur no schlimmer da ihne..

MacKah
30.07.2004, 10:28
jo es git immer wider neui sache vodene vollidiotas. würd mi aber wunder neh wär dehinter steckt

LAN
30.07.2004, 11:07
egau wärs isch, me sött se permanänt banne, wüu o wenns e "joke" isch, si düe eifach z ganze forum zuespamme und ds het bestraft zwärde :devil:

mau abgseh dervo isches nümm luschtig. i rege mi ja viu und gärn über dämlechi Lüt uf, aber i ma mi nid jede tag vo neuem über di gliche Deppe ufrege. -> Sinnkrise einer Verarschung

*spam* (srz ;))

Map
30.07.2004, 11:11
Drby isch jo dr REEZER gar num furt... Isch jo wieder do. Banne, lösche, verbrönne. Irgendöppis. Die 1. paar Tag ischs luschtig gsi, jetzt isch wie e dämleche Running Gag wo scho lang num luschtig isch.

young gotti
30.07.2004, 11:14
ihr haterz seid so was von BEHENDERED!!
in diesem Thread geht es um szene-wörter!!!!
Müsst ihr immer alles verarschen?!!!

:confused:

also:

head: englisch für kopf, im hiphopslang allgemein dafür gebraucht, einen "dög", also einen hiphop hörenden head zu beschreiben. Einen Einfluss auf die bezeichnung hatte wahrscheinlich die tatsache, dass headz häufig mit dem head zu beats nicken.

MacKah
30.07.2004, 11:18
schnauze bitch

[kayoz]
30.07.2004, 11:21
hood: bezeichnung für einen bezirk, in dem man sein unwesen treibt (taggen, kinder denn lolli klauen usw.) kommt aus dem englischen hood von robin hood. jener wurde seines hutes wegen so genannt. robin hood hat nen hut auf...gecheckt? des weiteren hat der sein unwesen (also gold von reichen mackern klauen und jungfrauen entjungfern) in einem bestimmten gebiet getätigt, nämlich dem sherwood forest. is ja eigentlich egal wo...

(nice to know: was viele nicht wissen, aber die oberkingz in nem hood, tragen auch strumpfhosen wie der robin hood. hüte kann ja jeder tragen...)

slang!head
Original geschrieben von young gotti
head: englisch für kopf, im hiphopslang allgemein dafür gebraucht, einen "dög", also einen hiphop hörenden head zu beschreiben. Einen Einfluss auf die bezeichnung hatte wahrscheinlich die tatsache, dass headz häufig mit dem head zu beats nicken.

was wäred mir ohni dich? Wir wüssten nicht mal die "grundbegriffe" des hiphops ohne dich....

Also ich druck mir jetzt de ganzi thread aus und fange a lerne...

also en head... head... was isch jetz das scho wider?

tight..... u kei ahnig, das heisst doch irgendwie lässig oder?

CAN_2
ihr haterz seid so was von BEHENDERED!!
in diesem Thread geht es um szene-wörter!!!!
Müsst ihr immer alles verarschen?!!!

:confused:

also:

KOOL GOTTI, ETZ ESCH MER GAD EN LIECH OFGANGE:aha:

jayRon
30.07.2004, 11:25

was isch dän än 'dög'?
und döff ich jez euä mc si?
bittiibittiiii

CAN_2
30.07.2004, 11:27
Original geschrieben von jayRon
was isch dän än 'dög'?
und döff ich jez euä mc si?
bittiibittiiii

MEINSCH MER NEMEN EN TOY OF, WO NED MAL WEISS, WES EN DÖG ESCH.

MOSCH NO BEZ ÖBE, BES OF ÖSEM LEVEL BESCH, SORRY

young gotti
30.07.2004, 11:30
mckah: :echtschwu

dög: Ein dög ist eigentlich einfach ein dög. Weiss auch nicht wie das genau gemeint ist. Manchmal sagen rapper an konzerten "wo sind die dögs" und dann muss man yeah schreien, oder pfeifen. Vielleicht heisst es so etwas wie "thugs" also pimps, einfach auf schweizerdeutsch...weiss jemand genaueres?

CAN_2
30.07.2004, 11:51
WAS HEISST AIGHT AIGHENTELCH?:hmmm:

jayRon
30.07.2004, 11:54
Original geschrieben von CAN_2
MEINSCH MER NEMEN EN TOY OF, WO NED MAL WEISS, WES EN DÖG ESCH.

MOSCH NO BEZ ÖBE, BES OF ÖSEM LEVEL BESCH, SORRY

bisch das nöd du gsi wo mal gförgt hät was es 'cap' isch?
dänn simer ja uf äm glichä level
du als sprayer und ich als mc

ich würd mich ebä dänn FUnK-aeR MC nennä
oder TFL MC, weisch wiä, dänn chönd ihr d'yard eroberä
und ich d'bühnenä vo dä welt
ich würd dänn au numä legal räppe,
bitte!!!

hermanndes
30.07.2004, 13:38
mckah: :echtschwu

dög: Ein dög ist eigentlich einfach ein dög. Weiss auch nicht wie das genau gemeint ist. Manchmal sagen rapper an konzerten "wo sind die dögs" und dann muss man yeah schreien, oder pfeifen. Vielleicht heisst es so etwas wie "thugs" also pimps, einfach auf schweizerdeutsch...weiss jemand genaueres?

ühhhhhhhhhh, dämfall bisch schomol ammenä hiphop konzert gsi, hey, respect, das isch jo super!

und ihr händs jo die ganz zit vom suuge:kiffer: , hesch gwüsst dass das au ilegal isch??? würd villicht ufhörä wenn i di wär!!!

PervertedMonk
01.08.2004, 19:28
Spast= nepomuk
POS Kranke= nepomuk
tight= di arschloch
beef= unseri zwüschemenschlichi beziehig
zibby= dini churze 2 cm
:bolognais

und dä mit em konzert: auso diä änglischä rapper diä sägä immer "make some noiiis" odr so ähnlech u de kreischä aui im züg des umä... was heisst de da satz eigentlech "make some noiiis"??? ha sogar im duden nachäglugt u 'noiiis' gfungä: nose = die nase. dr satz heisst auso "machet nasä!" ok, tönt chli komisch für üs abr äbä ir szenä geits haut crazy (dä begriff sött mä mir de o mau no erklärä) zuä und här... :kiffer:

sonix
01.08.2004, 19:55
-> mofo

[Kampf(V)ilbe]
01.08.2004, 20:43
Original geschrieben von PervertedMonk
:bolognais

und dä mit em konzert: auso diä änglischä rapper diä sägä immer "make some noiiis" odr so ähnlech u de kreischä aui im züg des umä... was heisst de da satz eigentlech "make some noiiis"??? ha sogar im duden nachäglugt u 'noiiis' gfungä: nose = die nase. dr satz heisst auso "machet nasä!" ok, tönt chli komisch für üs abr äbä ir szenä geits haut crazy (dä begriff sött mä mir de o mau no erklärä) zuä und här... :kiffer:

noise = geräusche, lärm

das chasch also intepretiere mit "mached mol chli lärm"

BigBoon
01.08.2004, 21:01
:topicsuck

Tja und wiedermal äs Thema wos nöd bringt.

PaX

Ziehmutter ZH
01.08.2004, 23:07
e schand fürs Züri Oberland....ab hüt erklärti persona non grata.....RAUS