Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Yardaufteilung

Fish
10.10.2003, 23:58
s letschte thema mitem bünderland het mi druf bracht mal eu welle zu dem befräge, will ich gsehn das ganz andersch als de bündner.

hend ihr es problem demit wenns i euem yard was neues git?

ich genau umgekehrt. ich weiss genau wo dases was hät i mim yard und findes dope wenn plötzlich es neus geils piece uftaucht. entweder s isch e grossi crew und ich han respäkt oder irgend en neuä taucht uf. ich finde das voll spannend wenn au anderi writer im yard uf mis züg reagiered und ihres denäbed mached.

ich bin ned writer zum es yard z verteidige, susch wäri ja glich wied lalü :bulläsau:

robbin' rood
11.10.2003, 13:18
wiä chammä äs yard bsitzä?

Fish
11.10.2003, 16:07
Original geschrieben von dj roo-de
wiä chammä äs yard bsitzä?
... schafft ja ned mal d :bulläsau:

UAZ
12.10.2003, 01:31
...ich warte immerno uf Antworte vo dä VTO-Boyz und Kompanie... :hippie:

Rey
12.10.2003, 19:00
aber es esch doch wake wenn so toys chömed ond ergend wie ehres LA oder 2Pac psydoTAG of es fett bild setzed nor well si meined met demm send si cool
so öbbis MUES meh crosse

wenn öbber öbbis fetts macht oder e berühmti crew öbbis molt werds natürlech gloh

öber het i miner omgäbig es Rey piece gmacht ond das esch wäder schön, no hets style.
do säg ech mer: DO HELFT NOR BOMBE (ond zwar alles vo ehm)

[Ech spraye zwar ned onter em name REY doch alli nenned mech so ond da be eus emmer weder mol d'schmier öbber figgt (wege söschtig sache) ond zuefällig mol de name fallt denn ben esch de gfiggt]

NED??

o.j.
13.10.2003, 10:37
toys gehören gehäuted und gekreuzigt.
yards dürfen nur den kingcrews gehören, jeder andere der reingeht wird hingerichtet.
alles klar?

UAZ
13.10.2003, 11:47
Und wer entscheidet den deiner Meinung nach, wer ne "King Crew" ist, und wer nicht?

UAZ
13.10.2003, 11:54
toys gehören gehäuted und gekreuzigt.

allerdings, ganz deiner Meinung.

Fish
13.10.2003, 13:12
bin ganz eurer meinig.
toys bombe und ersticke bises nüm luschtig findet.

o.j.
13.10.2003, 13:13
kingcrews:
- NSR
- WOMD
- ATD / STR
- usw...

-> stylerpints.

UAZ
13.10.2003, 17:59
lol, ja doch. Die meischte sicher nöd schlächt.

Do chämmtemer allerdings au no es paar anderi in Sinn...

Aber mini Frog isch no offe.

robbin' rood
13.10.2003, 18:15
jäjä kingcrews...dir lästärät über toys und ihri kumpanä und zelled kingcrews uf. wen dr scho tiäf im graff-stuff drim siit (nid nid zu dä kings kööred) sötted dr wüssä das au dir toys sind. aber io, öbber wo öbber (au sich sälber!!) als king aaluägt wird sis ziel niä erreichä...alles chammä toppä.

froog am rand: wenn dir alli on the run siit, wiä oft sind er duus???

Fish
13.10.2003, 22:51
also mir gahts gar ned um de toy mänsch, isch mer völlig glich wer das macht. aber wenn so hässlichs züg i mini nachberschaft gmalet wird reggds mi eifach uf. denn sölleds dihei go üebe bises chönd und denn selleds wieder cho und mi toppe. aber so möchtegernpiecewoeigentlichestaggisch macht mis yard eifach kapputt woni mer so müeh gib dasis schön amalä und de ruef vom graff ziehts au dur de scheiss.

also ich gange under de wuche eimal (wenns ned schiffed) indem i eifach de wecker uf di drü oder so stelle und use gang go malä und wieder hei go pennä und mängisch no spontan am wuchenänd wennis no tschägg :kiffer: :hippie:

UAZ
14.10.2003, 01:10
...bin nüme würklich on the run...

o.j.
14.10.2003, 08:10
ergendwie send ehr alles TOYS. und ergendwie hend ehr alli ke ahnig. das macht das ganze allerdings um so spassiger. hihihi. MINI CREW ISCH DOPE UND MIN PINT MONSTRÖS!

UAZ
14.10.2003, 12:30
Original geschrieben von o.j.
ergendwie send ehr alles TOYS. und ergendwie hend ehr alli ke ahnig. das macht das ganze allerdings um so spassiger. hihihi. MINI CREW ISCH DOPE UND MIN PINT MONSTRÖS!

Häsch nöd meh zägä als "mir sind d´Kingz, und ich han dä gröscht Pimpel"?

Das isch echt arm..., aber irgendwänn werdet all mol Erwachsä...

Fish
14.10.2003, 18:49
denn gang doch mit dinere crew go :blowjob: und lass eus toys in rueh.

robbin' rood
14.10.2003, 20:59
what da fuck weisch du scho wäri bi???

UAZ
15.10.2003, 00:05
Original geschrieben von dj roo-de
what da fuck weisch du scho wäri bi???

fish hät wohl dä oj gmeint...:confused:

robbin' rood
15.10.2003, 00:39
...bisch dr sicher :rolleyes:

UAZ
15.10.2003, 00:47
...ööh..:rolleyes:

:hmmm: Ja also vilicht beantwortet er das sälber...

robbin' rood
15.10.2003, 01:14
(klar bi i nid gmeint xi.)

UAZ
15.10.2003, 01:17
bene

:hippie:

robbin' rood
15.10.2003, 01:21
goht doch...

Fish
15.10.2003, 14:06
ja ich han de oj gmeint
und mit dim "what da fuck weisch du scho wäri bi???" hani au gmeint meinisch du ihn.

isch ned bös gmeint gsi ruedi :blumen:

Rey
17.10.2003, 20:51
ond wo hend ehr euchi yards (kei näme)??
- grad i eucher wohngegend?
- ergendwo em ort (so zäge versetzt vo euchere wohnig)?
- im ne andere ort?
...

sbb
05.11.2003, 08:45
hhmm,ha uf cityfox.ch s'2t neuschte update agluegt.deht sind irgend welchi jungs go en zug malä,und de isch dänn komplett vo de str crew crosst worde.

finded ihr das in ordnig?ich find es yard chasch nöd bsetze.und vor allem ischs huere intollerant+egoistisch gägeüber de anderne.wo hi chämed mer wänn jedi gross crew sis yard hät??au diä händ mal chli agfange und händ sich müsse ufe schaffe,und genau die chance sött mer de hütige generation au gä!
aber andersiits verstah ichs au wänn du scho jahrelang is gliche yard gasch,alles rächt gnau kännsch,und plötzli chämed neui lüüt und versaued der alles,dass der das nöd passt.

fridä uf ärde

Fish
05.11.2003, 22:13
findi zimli denäbed vo str.
ich findes scho ok wemmer en gwüsse aspruch uf sis yard het aber denn nur im sinn das mer kei toy pieces zuelaht. und das uf dem train sind echt ke toy pieces. wenns es toy piece im yard het denn bombd mers und schriebt viellicht no ane fuck + name vode crew. aber crosse isch :stupid: und vorallem bi trains...

rösli
06.11.2003, 09:14
nei v ned aso weni es toy piece gsehn denn schribi eifach haha ond linggs äne :D das esch vell härter

sin
11.11.2003, 14:38
@ o.j. ayeah WOMD:)
aber LCN u ATD darfsch nid vergässä!

spaph
14.11.2003, 19:01
exischtiered LCN und ATD überhäupt no?

UAZ
16.11.2003, 03:24
Mäldet sich dä Schwuchti-Bert jetzt do eigentlich aumol zu Wort..??:rolleyes:

UAZ
16.11.2003, 03:32
Original geschrieben von sbb
hhmm,ha uf cityfox.ch s'2t neuschte update agluegt.deht sind irgend welchi jungs go en zug malä,und de isch dänn komplett vo de str crew crosst worde.

finded ihr das in ordnig?ich find es yard chasch nöd bsetze.und vor allem ischs huere intollerant+egoistisch gägeüber de anderne.wo hi chämed mer wänn jedi gross crew sis yard hät??au diä händ mal chli agfange und händ sich müsse ufe schaffe,und genau die chance sött mer de hütige generation au gä!
aber andersiits verstah ichs au wänn du scho jahrelang is gliche yard gasch,alles rächt gnau kännsch,und plötzli chämed neui lüüt und versaued der alles,dass der das nöd passt.

fridä uf ärde

Chasch das Pic mol poste?

graffx
16.11.2003, 12:42
http://www.cityfox.ch/images/gettin-fuckd-up.jpg

di.boo
16.11.2003, 12:50
das isch würkli shit
aber sie hetet sichs villicht chöne früener sudenke dass das so wird usecho

katensky
16.11.2003, 14:10
aso ich han ja nöd vill ahnig vo graffiti, aber ich find das schäbig.
us minerä sicht gseht das züüg no zimli akzeptabel us... und das denn alles äfach so versaue... naja.

robbin' rood
17.11.2003, 17:47
hmmm....villivht hets io au no ä grund wiä:

zimlig str aaglehnti styles aka bited?

savas
18.11.2003, 14:46
Original geschrieben von katensky
aso ich han ja nöd vill ahnig vo graffiti, aber ich find das schäbig.
us minerä sicht gseht das züüg no zimli akzeptabel us... und das denn alles äfach so versaue... naja.

WENN ICH VU ÖPISEM KEI AHNIG HAN, RED ICH AU NID DRÜBER.

HEY JUNGS, MACHEN EU NID LÄCHERLICH!!!

EURI COMMENTS ZU DEM THEMA INTERESSIEREN NIEMER, IHR HÄN KEI AHNIG

sin
18.11.2003, 15:59
würd mi ja no wunder näh wär du bisch das du sooooooooo ne grossi schnurrä hesch!!

faus ou maler bisch cha ig mers scho dänkä das dis tag nid hiä wirsch ufschribä ...aber chasch mer ja es mail schickä!

denn nur so wird ig dis scheiss post ärnst näh
capito?

Fish
23.11.2003, 17:32
naja ich find sin post eigentlich gar ned so schlächt will mir hend wüki null hintergrund informatione. trozdem, cool down junge :hippie: !

robbin' rood
23.11.2003, 19:26
er wirds wüssä...

köbi
16.01.2004, 09:35
i ha kes yard, dert wo mir si maut eifach jedä trottu, auso chamä nid sägä:hey du da, hou ab mir si zerscht gsi, wius immer no setgi git wo no eher si da gsi...
respekt

di.boo
16.01.2004, 09:49
ich finde str hets recht uf "ihres" yard.

Wryter24
16.01.2004, 15:51
naja savas din scheiss intressiert üs am meiste.

flaboflash
16.01.2004, 15:57
yard ufteilig esch för en arsch, egal wo das es esch, hauptsach es chonnt phat!
eifach en strech dröberzieh nor well's i dim yard esch, gsehni ned ganz i

donchaos
08.02.2004, 20:44
:bluepunk:
bi ja scho chli erschreckt
das ihr ächt kei ahnig händ wieso s yard ufteilige git!

hauptsächlich gahts nur darum das nöd irgendwelchi chline toyz is yard gönd go umechritzlä. und wän du am nächste tag wotsch go styles hittä - plötzlich d bulle um dä egge chömed!

its all about control!
wird zviel imene yard gmacht, stönd automatisch meh bulle ume. und wänd d controle nöd häsch wer, wänn, was macht häsch irgendwänn eifach usgschisse!

vodämher händ d str jungs au klar gmacht was im yard abgaht!

peace out

beatniquer
10.02.2004, 23:09
Original geschrieben von donchaos
:bluepunk:
bi ja scho chli erschreckt
das ihr ächt kei ahnig händ wieso s yard ufteilige git!

hauptsächlich gahts nur darum das nöd irgendwelchi chline toyz is yard gönd go umechritzlä. und wän du am nächste tag wotsch go styles hittä - plötzlich d bulle um dä egge chömed!

its all about control!
wird zviel imene yard gmacht, stönd automatisch meh bulle ume. und wänd d controle nöd häsch wer, wänn, was macht häsch irgendwänn eifach usgschisse!

vodämher händ d str jungs au klar gmacht was im yard abgaht!

peace out

haha :D du chasch e yard nid bsitze mann!
pffff...es graffi isch eh mal e kunscht, wo vergänglech isch, nid ewig hett...
was wetsch de? dert e tower ufboue, u mit em sniper au kille, w da chöme? u woher erkennsch du eim aa, ob er e toy isch? het de das gross uf sire stirn gschribe ?:rolleyes:

sin
17.02.2004, 16:51
auso ig bi ou teilwiis am donchaos sirä meinig.

Meine wär hätt scho freud wenn unbekannti uf dis land gö go jage und dr so dis z frässä wägnähmä...!?
Isch z glichä bim spotzä. für was gits yards! das nid irgendwelchi lüt druf gö go male...

und wenn epis vom ne anderä maler uf dim yard gmaut isch denn tuesches crossä, so das är weiss das är a ne anderä platz söu go male!

hawaiian
18.02.2004, 13:33
es isch eifach so, das rächt vil wo nüü ahfanget malet z'gfühl händ..si mösset grad ufen train..das isch mr schu paar mal vrzellt worde und ha natürli au gseh...was da so ummefahrt...will ja..es isch halt eifach damn schad...

yard isch yard..und logisch es kört niemerem.aber nur schu wägem respäkt...würd ich das nüd mache..

und jetz wo d'zwitter eh den bald mal abgsetzt wirdet..chame nur druf hoffe..das diä alt bewährte writers trotzdem nuch wiitermachet..sust wärs en riise verluscht..und für mich en liideschaft weniger.(nüd willi sälber male, sondern wägem fötele)

gruäss usem zigerschlitz (bhf-vto-gebiät)

nepomuk
08.03.2004, 17:16
ech han no öpis wäge yards und vorallem abschlah wellä säge. de kolleg isch noimed go spreie, er hät erscht nachher erfahre, dass deet zürcher suscht gönd. 4 täg später, händs scho usegfunde, wie min kolleg heisst und wommer s letscht mal in züri anes slangkonzert sind händ em es paar s jochbei broche und 2 zäh useghaue...isch nöd sehr geil gsi. ich han nur no chöne devoränne vor dene psychos...gang jetzt es ziitli nüme uf züri in uusgang. (dä kolleg hät müese in spital!!!) ech finde das gaht z wiit...

BIONIC BOUNCER
10.03.2004, 19:30
wa ?!!!!! din kolleg chunnt uf d`fresse über und du rennsch devo?!!!!!!! schöne kolleg!!!! und das es mol en satz prügel git, dodämit muemer rechne wenn mer sich mit rudeboystuff will schmücke....

Early80s
10.03.2004, 19:30
Ja s'Läbe isch amigs hart...

Aber als Newjack muesch au nöd go Trains bombe, sondern viel zeichne und a easy Spots bi tagesliecht go üebä...
Für Trains sind anderi zueständig...und die händ au mal chli agfange...

Step by Step...

nepomuk
16.03.2004, 21:27
han de treath mal duregläse, ech tschegge aber nöd ganz, was jetzt genau es yard esch??? sind das nur züg, oder au wänd?

hawaiian
22.03.2004, 15:59
ja isch schu chli blöd gloffe..aber wägrännä?würggli nüd grad diä feini englischi art..und sowiso..jede isch andrsch so au sini reaktion vu dem her...sicher nüd diä beschti lösig..

Early80s
22.03.2004, 18:43
@Nepomuk

Yard = Zugdepot auf offenem Gelände...

huber
23.04.2004, 17:52
auso kenä het äs arächt uf "sis" yard, so wiä ou kenä arächt het uf "sini" wang. wär ja stupid. muäsch eifach därmit rächnä dasd eis ufd schnauze übärchunsch wend i "frömdi" yards stigsch.. ussärt du bisch sterchär..

Graff_Linker
24.04.2004, 00:06
Wär kai Platz het im Moment cha zur Zyt au mit emene fette edding Stift es Wärk vollbringe...
...Check this out:

---------> Ein Ausflug der anderen Art <------ (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?threadid=3764)

:soap:

konker
13.06.2004, 10:19
????? was isch denn das für es thread???
erschtens: d'chance dass du anderne sprayer eifachso mitte i de nacht begegnisch irgendwo uf me yard isch so chli, also isch au d'chance chlii dass di verhoued...
zweitens: werdet d'sbb züüg täglich umgstellt, und wenns voll gmalt sind werdets sowieso i 24 stund greinigt
drittens: glaubet ihr str gaht täglich am morge früeh uf "ihre" yard und luegt öb irgendwer uf "ihri" züüg sprayt het?????

Hyphen
14.06.2004, 10:19
hmmm...also dä mir yardufteilig findi irgendwia au dämlich,aber i verstohn halt au ds aligga vu da "residents"döt... hät halt shu was,dasses di akackt,wenn siit ewigkeita döt molsh und würkli waish was abgoht und plötzlich funkt diar öper in da turnus inna...kann shu sheisse ussakoh...

das mim abschloh ish jo a ganz a lushtigi gshicht...

zum glück händ mi kai andri räpper zämagshlaga, willi während am texta mol ufam glicha parkbänkli gsessa bin wia sie...hehe

ma gseht,hass druckt sich nit nur in irgendwelcha billiga battletext us...

hiphop ish competition...nur kammas au übertriiba...

dumb child
14.06.2004, 10:33
@konker

vellecht esch es jo so...

but anyway, schnauze be heikle theme ond kei froge stelle, wo mer au denn ned set beantworte, wenn mer d'antwort wössti. mer hocke do ned anere writerbench met vertroute gsechter.

dumb child
14.06.2004, 10:42
Original geschrieben von Hyphen
zum glück händ mi kai andri räpper zämagshlaga, willi während am texta mol ufam glicha parkbänkli gsessa bin wia sie...hehe

onder dem parkbänkli werd au nie en horde bulle luure, wo der din arsch of halbmascht wänd prögle, well en nacht vorher paar anderi deppe om das parkbänkli gschlechä send.

oneeez
14.06.2004, 16:46
Original geschrieben von konker
????? was isch denn das für es thread???
erschtens: d'chance dass du anderne sprayer eifachso mitte i de nacht begegnisch irgendwo uf me yard isch so chli, also isch au d'chance chlii dass di verhoued...
zweitens: werdet d'sbb züüg täglich umgstellt, und wenns voll gmalt sind werdets sowieso i 24 stund greinigt
drittens: glaubet ihr str gaht täglich am morge früeh uf "ihre" yard und luegt öb irgendwer uf "ihri" züüg sprayt het?????

Also, ich glaube d Yards sind nid ufteilt, well du suscht in de Nacht ime andere Writer chöntsch begegne....

"but anyway, schnauze be heikle theme ond kei froge stelle, wo mer au denn ned set beantworte, wenn mer d'antwort wössti. mer hocke do ned anere writerbench met vertroute gsechter." --> Word

I_M_F
14.06.2004, 20:14
Also ich bi au derä Mäinig das mä Afänger sött e Chance geh. Wenn mä denn aber so gseht was für Shit und für billigi Tags wo eifach nit guet sind über schöni Bilder drübergmollt wärdet find is au nit guet.
äs isch scho ok das die würklich guete ihri Yards händ. Wenn än Chläinä viel üebt und nit eifach nur billigi Tags macht denn wird är sicher au mol guet und het ä Chnance.

konker
16.06.2004, 15:40
ich mein au ned dass sie uufteilt si weg em abschlah, aber ich mein dass du als writer ned musch angst ha dass verschlage wirsch, geschweige denn als writer i de nacht uf de yard gahsch zum öpper abschlah...
(wenns natürli grad bim crosse triffsch isches viellich chli öppis anders)
aber wenns di ned crossed isches ja ned so schlimm
...und das gseht jedi crew andersch
und ich glaub au ned dass es lüüt git wo uf en yard gönd zum bulle aalocke...

@ dumb child: und wenn du bi str oder vimoa oder vto söttisch sii, denn tuts mer natürli grauehaft leid...

und au wenn bi moa odr wo au immer bisch, wirsch wohl au ned als king uf d'welt cho sii...

edit: siehe auch I_M_F

dumb child
16.06.2004, 16:07
ich bi weder s'eint no s'ander, ond au wenn..

schnauze be heikle theme ond kei froge stelle, wo mer au denn ned set beantworte, wenn mer d'antwort wössti. mer hocke do ned anere writerbench met vertroute gsechter.

ond logisch gets kei lüüt, wo i d'yards gönd om bulle aazlocke. die chöme vo ellei, wenn irgendwelchi toys ständig innerönne ond alles an ranze mole. wenn denn en tag spöter nichtsahnend writer innegönd, wo dört scho sit 5 johr "dehei" send ond packt wärde, esch de fall klar wörom ..ond au liecht verständlech, wenn mol so'ne chline wixer paar i d'schnorre bechonnt..

konker
16.06.2004, 16:16
da verstahn di ja scho, aber s'problem isch ja dass die toys ebä meischtens no gar nüüt vo yarduufteiligä oder so wüssed, das isch ja das wo die sach so schwer macht.

dumb child
16.06.2004, 16:33
mer channs egal si, aber die, wo no rechtig aktiv send chann i verstoh, wenn's ihres yard verteidige us ebe de gnannte grönd.

ond glaub mer, die ganze aafänger ond toys wo do znacht öberall innesäckle wösse zom grosse teil scho bscheid, schiesse aber druuf, was die älter generation seit ..erwarte aber gliechzitig, dass sie vo ältere writer ergendwänn reschpektiert wärde.. :rolleyes:

konker
16.06.2004, 16:45
tja, die wos wüsse sind selber schuld

robbin' rood
16.06.2004, 17:40
bis jetzt bi ich de bekannte luet vo miner stadt offesichtlich nonig gross en dorn im aug...

...suescht het ich scholang mol es brochnigs rippi ka.

do do fast nur fuckin' zuercher und es bar berner sind, checkt de joke au nimmerts...;)

scheiss kings. so wie dir, will ich niemols werde.
toy since 7 years.

konker
16.06.2004, 17:47
wo wohnsch? im aargau? oder in winthertur ?

robbin' rood
16.06.2004, 17:55
check doch mol mi wohnort...

...und wenn nid weisch was es mit en ghetto uf sich het, den, schriib mir mol en pm.

fuckin' zuercher...vo wo choennt ich echt cho?

...von der stadt die es nicht giebt...

mhmm
16.06.2004, 18:11
chunsch vo hindergäggele?
:D

robbin' rood
16.06.2004, 18:16
nei vo hinter em mond...:brille:

konker
16.06.2004, 18:18
vo basel?? ich cheks ned

mhmm
16.06.2004, 18:26
jä booosl

odr so :D

robbin' rood
16.06.2004, 18:37
sege mir so, wenn ich stess het, het ich mit basler crews stress. also io irgendwie hend mir au stress, aber das isch en anderi gschicht...

basel het aber postleitzahl 40**...ich chum wuerklig vo hinter em mond, fuer d'basler zumindest.

nepomuk
16.06.2004, 18:40
liestal??

robbin' rood
16.06.2004, 18:52
sind mir do eigentlig bi eins, zwei oder drei?????

so what de fuck, ich schriib do nid ahne vo wo ich chumjm, usser das mit 44zig mini postleitzahle aafoht.

offtopic.

do gohts um yardufteilig und nid um irgendwelches gequatsche.

zum glueck bi ich soo gross das ich oberhalb vo alne bilder chan moole. so ha ich au ke stress mit den type wo en harrasse muesse mitschleife ins yard.:eek:

konker
21.06.2004, 20:15
ich glaub zu yarduufteilig isch alles gseit, deshalb: du hesch mal über basel gschribe we wenn vo det chämsch, deshalb: 1 Basel
2 schaffhuuse :D
3 rheinau :D

1, 2, 3 entscheidet euch schnell... und schon ist's voooorbei!...:D:D:D:D:D:D:D

oneeez
22.06.2004, 16:33
Und es stimmt immer no kei Antwort!!

So schwer chan das mit 44 wohl nid si!!!

di.boo
22.06.2004, 17:46
gahts da ine um yards oder um
de wohnort vom robbin rood
:wtf:

Stylefile
22.06.2004, 19:59
möched doch en abstemmigsthread uf,öber sin wohnort wens euch so entressiert!!!:bolognais

nepomuk
23.06.2004, 00:26
het niemert vo euch bürogummis s'twixtel? eifach bi dä postleitzahl 44** igeh und es zeigt alli ortschafte a, wo postleitzahl met 44 aafangt...oder mer chönted ja au dröber abstimme, wie öber di besti crew vo de stadt, jede chönt för die ortschaft stemme, wo er dänkt, dass de herr rood herchunt und die wo am meiste stemme het isches denn!!!:D :kiffer:

dumb child
23.06.2004, 10:49
super :rolleyes:

UAZ
23.06.2004, 12:33
:Offtopic:

robbin' rood
24.06.2004, 18:47
Original geschrieben von UAZ
:Offtopic:

wie scho xeit.

back to the truth...ich gang in das yard wo's mir passt, wenn den eine meint er will mir wege dem uf d'fraess geh, muess er luege das er das ueberhaupt schafft. ussert er isch sone pisser wo den muess mitme kolleg oder waffe sin schw*nz kuenstlich verlaengere.
und kei angst, ich verkleckere dr stahl nid.s'muesse villicht es bar no ufpasse das si nid burn werde...

...alles andere interessiert mi nid.

dumb child
28.06.2004, 13:04
mol agno, en andere writer dänkt genau glich wie du. latscht öberall eifach inne, esch ehm alles scheissegal ond du begägnisch ehm mol zuefällig, oder muesch mol übelscht säckle, well de ander vel drock gmacht het ond sech d'situation dor das erheblech erschwert het. ..esch der emmer no scheissegal? ..wohl chum.

Estor
28.06.2004, 22:16
es yard isch d'intimsphähre vo dere cru wo s'yard erarbeitet hät und das heisst das en pisser wiä du dete nüt verlore hät!!!!!!!:stonehit: :hammer: : :smashdown :shooter: :nutkick: :asskick: :wixer: :blowjob: : :charhit:

nepomuk
28.06.2004, 22:23
Original geschrieben von Estor
es yard isch d'intimsphähre vo dere cru wo s'yard erarbeitet hät und das heisst das en pisser wiä du dete nüt verlore hät!!!!!!!:stonehit: :hammer: : :smashdown :shooter: :nutkick: :asskick: :wixer: :blowjob: : :charhit:
häää, i demfall müest das yard ja de gleisarbeiter ghöre, will dies erarbeitet händ:hmmm:

samee
28.06.2004, 22:38
Original geschrieben von nepomuk
häää, i demfall müest das yard ja de gleisarbeiter ghöre, will dies erarbeitet händ:hmmm:

bisch so dum? odr duesch so dum?

dumb child
29.06.2004, 12:06
esch doch ironisch gmeint ..domm, wemer da ned kapiert :rolleyes:

robbin' rood
01.07.2004, 00:21
Original geschrieben von dumb child
mol agno, en andere writer dänkt genau glich wie du. latscht öberall eifach inne, esch ehm alles scheissegal ond du begägnisch ehm mol zuefällig, oder muesch mol übelscht säckle, well de ander vel drock gmacht het ond sech d'situation dor das erheblech erschwert het. ..esch der emmer no scheissegal? ..wohl chum.

was soelle mir den mache? dir verdammte scheiss kings (sorry...) sind so arrogant das dir nid mol en talentierte 'nochwuchskuenstler' mol wuerdet mitneh. du weisch genauso guet wievill yardz das es git und du weisch wemm die ghoere. also guet, isch io klar es sind eh all scho vergeh (an wer, das wuesse mir au!). villicht hend mir io glueck und es stoht en einsame wagon mol neume (halb) im schilf us.
meinsch mir verzichte uf yardz, uf geili plaetz en dr line und uf'd hall of fame nur will dir s'liecht vo dr welt scho 10 joor fruehner erblickt hend?
soelle mir warte bis dir sterbet?

und glaub mir, mir sind nid so dumm und seckle jeedes wucheend ins yard. mir seckle au nid ins yard wenn mir grad en neue train xeh hend. kapische?
gwuessi mensche sind au faehig gschiid z'handle, au wenn si aerosol-brains sind.

sorry, nenn mi jetzt pussy, aber ich wend kei gwalt aa. ussert notwehr das ich chan abseckle.

scheiss disskusion.
y'all

lou
01.07.2004, 00:32
wort drauf!!!
voll mini meinig, aber ä pussy bisch jetz gliich!!!:D

slü

dumb child
01.07.2004, 11:45
Original geschrieben von robbin' rood
was soelle mir den mache? dir verdammte scheiss kings (sorry...) sind so arrogant das dir nid mol en talentierte 'nochwuchskuenstler' mol wuerdet mitneh. du weisch genauso guet wievill yardz das es git und du weisch wemm die ghoere. also guet, isch io klar es sind eh all scho vergeh (an wer, das wuesse mir au!). villicht hend mir io glueck und es stoht en einsame wagon mol neume (halb) im schilf us.
meinsch mir verzichte uf yardz, uf geili plaetz en dr line und uf'd hall of fame nur will dir s'liecht vo dr welt scho 10 joor fruehner erblickt hend?
soelle mir warte bis dir sterbet?

au vor 6-8 johr hend die erschte generatione vo writer i de schwiz kei roti teppiche usgrollt ond i zeremonischer fierlechkeit es band zor yardöbergab dorschnettä. do het mer johrelang z'erscht de reschpäckt müesse verdiene, öber yards müesse verhandle ond duet härt erarbeitets au dementsprächend gäge anderi verteidige. hötzotags erscht rächt gäge serig, wo ohni z'froge eifach grad öberall innesäckle ond en dommi schnorre händ, wenn mer si drof asprecht. so à la "i be do gebore, jetz chan i do au mache, was i wott. also halt d'schnorre" ..ond sowas muess mer vo eim ghöre, wo 5 johr jönger esch. also wonderet euch ned..

und glaub mir, mir sind nid so dumm und seckle jeedes wucheend ins yard. mir seckle au nid ins yard wenn mir grad en neue train xeh hend. kapische?
gwuessi mensche sind au faehig gschiid z'handle, au wenn si aerosol-brains sind.

goht ned nor drom gschiid z'handle, sondern au taktisch. das klappet ned, wenn zweu crews onabhängig vonand ond ohni abgsproch is gliche yard gönd.

reschpäckt zeige – froge – verhandle = erspart stress, aber geht ebe en huufe arbeit

bewosst alles i de drettä person gschrebä. dischtanziere mech vo dem ganze, ..nor so chorz zom erwähne för eusi metläsende frönde in uniform. :cool:

robbin' rood
02.07.2004, 03:30
...wo 5 johr jönger esch...

ufs alter chunnts io am meiste aa. wenn du z'fest aagriffe fuehlsch vom ne juengere, nimmshc ihn villicht z'ernst...

und was isch wenn oebber kei respekt vo de 'grosse' bechunnt, will er eifach nid ins bild vo ihne passt?
ich verstand di scho, aber d'froog isch oeb du mich verstosch...:eek:

dumb child
02.07.2004, 08:43
ufs alter chunnts io am meiste aa. wenn du z'fest aagriffe fuehlsch vom ne juengere, nimmshc ihn villicht z'ernst...

und was isch wenn oebber kei respekt vo de 'grosse' bechunnt, will er eifach nid ins bild vo ihne passt?
ich verstand di scho, aber d'froog isch oeb du mich verstosch...:eek:

i glaub, du verstosch mech ned.

met 5 johr jönger mein ich, i han 5 johr meh erfahrig. do erwart ich vo afang a en gwösse reschpäkt, wie mer das z.B. gegenöber sim 5 johr ältere brüeder zeigt. i schribe ehm ned vor, was er z'tue het ond säge scho erscht rächt ned, er söll d'schnorre halte, wenn er am wocheend met sim auto in uusgang wott, aber ich's eigentlech au chönnt bruche. verstosch, was i demet wot säge?
zeig z'erscht mol reschpäkt gegenöber de 'grosse', denn chonnt de reschpäkt vo ehne automatisch. en jonge writer, wo vo afang a eifach nor en grossi, dommi schnorre het ond of scheissegal eifach macht, was er wott werd nie is beld passe.
reschpäkt chasch der ned erzwenge, dä muesch der verdiene.

eus eschs au ned andersch ergange.

robbin' rood
02.07.2004, 22:52
naja. loend mir die disskussion. scheiss internet, do chunnt nuet so uebere wie me das eigentlich wott.

easy, ich glaub mir wuerde das besser mol unter 4 auge regle...

konker
03.07.2004, 15:18
es isch halt sehr schwer für neui crews irgendwo go fröge öbs uf de yard dörfed, wenn neu bisch kennsch niemert und chasch ja au ned mit me schild is zugdepot stah "MOAs bitte melden, suche züge zum besprayen..."
di junge sölled halt zersch i de stadt e chli maale bis mers kennt, und denn uf züg umstiige

ich distanziere mich vo allne illegale graffiti, und de urheber, und wett mit dem text nur dokumentiere...:D

PervertedMonk
20.07.2004, 23:39

met 5 johr jönger mein ich, i han 5 johr meh erfahrig.
nichts geht über talent.... :D

und: i dänkä mä chunt numä witr we mä sech vor massä abhebt, äs angers macht aus di angärä... mä muess perverted si!

styler_04
22.07.2004, 14:44
erstens muesch eh druf schise was die andere vo dier dänket. zweitens desto meh du machsch desto meh fame chumsch über öbs der past oder nöd. drittens gan erst ines fetts yard ga male wenns du wie dis eigene zimmer känsch.

peace

AlohiM
22.07.2004, 14:51
Check Check, es git geili sieche und sgit vollmongos, sgit diggi crews und sgit scheiss crews, hauptsach me fühlt dr groove vom a'sol. und verarscht d sbb.....

Darum PRO YARDEIGENTUM, Dass keine Ungereimtheiten entstehen...

Wen dr es andersch yard wenn checke, kollaborieret doch mit andere wos dörfe... guete vorschlag he? ...:bluepunk: :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

styler_04
22.07.2004, 15:11
ja genau. wer beziehige hät, dä hät sich das erarbeitet und dörft chance ha ines geils yard ga bombe. mer muess die chancene eifach nütze.

peace

freestyler
22.07.2004, 15:48
aber irgendwiä sötts doch ned so schwer si. auso ig gane no hüfig eifach i die yards wo legal send und dört hesch o ke problem. wiso dases sött en zug si begrifi eh ned ganz wenss es eh gloub bald mal butzed. und grundiere chasch dört ja o ned wiu d warschinlech ned so lang zit hesch.

AlohiM
22.07.2004, 16:33
Mein Gott, die sind alli grundiert, real steel, nennt sich die Farb.:kiffer: :hippie:

mhmm
22.07.2004, 17:22
Original geschrieben von styler_04
erstens muesch eh druf schise was die andere vo dier dänket. zweitens desto meh du machsch desto meh fame chumsch über öbs der past oder nöd. drittens gan erst ines fetts yard ga male wenns du wie dis eigene zimmer känsch.
peace

hesch du diis eigne zimmer guet kennt, wo nonig drinn xsi bisch? :rolleyes: MONGO!

Original geschrieben von freestyler
aber irgendwiä sötts doch ned so schwer si. auso ig gane no hüfig eifach i die yards wo legal send und dört hesch o ke problem. wiso dases sött en zug si begrifi eh ned ganz wenss es eh gloub bald mal butzed. und grundiere chasch dört ja o ned wiu d warschinlech ned so lang zit hesch.

du gahsch inen legale yard? wo hetts das?
mache duetmes will eim s mami dezue zwingt :rolleyes:
tuesch bim citybombe au grundiere?? :rolleyes:

freestyler
22.07.2004, 17:29
wend vilicht o chli länger scho derbi wärsch denn wüsstisch dases o legali yards git. bin scho set faschteme johr aktiv ond mues dr eifach säge: mit dr zit schnallt mer immr me. tip: s git alti fabrike wott voll easy enechasch und denn hesch ja o din yard.

mhmm
22.07.2004, 17:32
wend vilicht o chli länger scho derbi wärsch denn wüsstisch dases o legali yards git. bin scho set faschteme johr aktiv ond mues dr eifach säge: mit dr zit schnallt mer immr me. tip: s git alti fabrike wott voll easy enechasch und denn hesch ja o din yard.

MUAHAHAH, scho fasch es jahr? boah krazz. denn bisch jo so foll dr oldschoooler.
weisch wenn denn mol biz lenger debii bisch, schnallsch denn filicht au mal was es yard isch :rolleyes:

robbin' rood
22.07.2004, 17:33

...gunshotz.

alte, du bisch scho es ganzes joor aktiv????

big up fi di battybwoys....

freestyler
22.07.2004, 17:40
also ech weiss dases nid so lang isch, abr han s gfühl wenig esch es o ned. mit de yards fend i eifach dass es gar kei ufteilig get und das eh alli sötted sech känne, das hani yo nur gmeint. fendes schad wen er müend mech disse nur well ihr scho kings sind, aber velecht chöntemer ja mol zäme ines yard, wär voll derbi

mhmm
22.07.2004, 17:42
also ech weiss dases nid so lang isch, abr han s gfühl wenig esch es o ned. mit de yards fend i eifach dass es gar kei ufteilig get und das eh alli sötted sech känne, das hani yo nur gmeint. fendes schad wen er müend mech disse nur well ihr scho kings sind, aber velecht chöntemer ja mol zäme ines yard, wär voll derbi

yeah mann du bisch de geilscht.
ja gömmer mal ines yard. aber ned go tschutschu bähnli malle, will des basster ja ned, odr? und nimmsch du denn farb mit zum grudiere? kchchch

robbin' rood
22.07.2004, 17:45
dumm ist der der dummes tut.

freestyler
22.07.2004, 17:46
genau ! bin o voll dergegä dass mer dummes tut.

di.boo
22.07.2004, 23:03
freestyler bitte lah nöd so züg use
wenn nöd weisch vo was dasd schnurrsch

freestyler
23.07.2004, 13:09
yo di.boo
i weis scho wo was dass der schnurred (bin scho sit eme jahr voll derbi). isch villicht e chli en gheim-mässigi frag: aber wüssd der obs irgnd es träffe git in nögschter zit womer chan mitmache bi yardufteilig? han geschtär no chli drüber nadänkt und mer vorgno o es yard z nä wenns goht.

Wryter24
23.07.2004, 13:16
hrhrhrhrhr:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

AlohiM
23.07.2004, 13:29
Also, meinsch die Yards wärde ame träffe ufteilt. nid ganz suuber he!!!! alte, die muesch dr erarbeite. pasta

freestyler
23.07.2004, 13:33
genau da wott i ja druf use alhohiM. endlich verstoht mi öpr hie drin u isch chli uf minere wällelängi. wenn mer alli zämehebed und e crew mached oder so denn chömedmer eh eis über, müesstet halt mal fröge. wenn d nett frögsch chunsch eh wiiter als wenn d mit gwalt wotsch es yard nä

stylebrünzlär
23.07.2004, 13:48
autsch ich denke etz mal das isch ironie gsi. oder hoffes zumindest.

ich als ussestehende check sogar das du scheisse lallsch, falls es ernst gmeint häsch ;)

schöönäääää

sly saloon
23.07.2004, 13:48
im migros hegs schinz en aktion: 3 yards für 2....gosch det mol go luege

freestyler
23.07.2004, 13:53
mann das isch nid es thema zum umebrünzlä. wennd ned en ussestehende wärsch wüsstisch vo wa mir hie schnurrä. es yard muesch der erarbeite !

sha
23.07.2004, 13:55
mol au öppis als ossestehende: besch du "freestyler" au scho of d idee cho, das du do met lüt redsch, wo scho zemlech länger als du dra send, ond wo au scho eres yard hend? ond das si vor allem öberhaupt käi bock ha chönnted, met der öppis z mache, wel du schäisse lallsch?

freestyler
23.07.2004, 13:57
ja das hani mer vorher o grad dänkt, mer merkt ergendwie de lüt hie a dass es de eint oder ander king drunter het. aber ihr müesst mer o e chance gä hie mis yard z erarbeite, für das gits yo s internet

sha
23.07.2004, 14:00
besch au scho mol of d idee cho, usezgo, met es paar writet kontakt ufznä ond met dene mol chli z rede? es yard erarbäite esch käi sach vomene nomitag lang em internet hocke...

styler_04
23.07.2004, 14:00
es isch eifach gschider wend dich im yard uskensch. so vo wäge abseckle und so. und du weisch dän au wo die geile spots sind.

peace

freestyler
23.07.2004, 14:03
gits dänn so clüb oder vereine womer chan sech ustuschä und abmache wäg de yards? würd scho mit mir redä la, han eifach müeh mit denä wo erscht siteme halbe johr derbi sind..

sha
23.07.2004, 14:06
oh gott, ech gebs uf, nome das no: es yard esch illegal. hesch s gfüel, do geds clubs deför?

freestyler
23.07.2004, 14:08
jetz hesch di verrate; wenn es yard öpis illegals wär dänn gebts es ja gar nid.. han s gfühl so fescht schnallsch es o nid..

mhmm
23.07.2004, 14:09
was gebeder mit em ab? hallo, de isch die buechstabe womer mit biiträg wo in betreffed bruucht ned wert!

sha
23.07.2004, 14:10
jetz hesch di verrate; wenn es yard öpis illegals wär dänn gebts es ja gar nid.. han s gfühl so fescht schnallsch es o nid..

sorry, aber ech mole ned ond han me ahnig devo als du...

dami, gras esch illegal! das geds jo au ned!

sha
23.07.2004, 14:12
Original geschrieben von mhmm
was gebeder mit em ab? hallo, de isch die buechstabe womer mit biiträg wo in betreffed bruucht ned wert!

rächt hesch äigentlech, na ja - ech schrib dem jetzt käi antwort me (entweder esch er so blöd wie er tued, ond de dued er mer läid, oder er hed s gfüel, er seg do de verarscher nomere 1 ond mer toys, wo mer jetzt verarsche mues - ond de esch er nome trurig...)

dscheims
23.07.2004, 14:13
Original geschrieben von mhmm

wer meinsch jez?

mhmm
23.07.2004, 14:18
diich :rolleyes:

styler_04
23.07.2004, 14:21
ich glaub ä paar lüt händ überhaupt kei ahnig was imene yard abgaht. isch ja gar nöd geil wens nöd ilegal isch. Bruchsch ja scho chli adrenalin und aktion. wer ja huere langwilig.

peace

scope
23.07.2004, 14:22
freestyler du geish uf d'eier wi hüener. lad der doch e Yard abe! stupidfuka

mhmm
23.07.2004, 14:26
Original geschrieben von scope
freestyler du geish uf d'eier wi hüener. lad der doch e Yard abe! stupidfuka

muahhahaahahha, ja scho, aber suug besser bi emule.
hesch weniger fakes :D

freestyler
23.07.2004, 14:37
s geit irgndwie ned din download. findi mega dass mer alli zäme chönd diskutiere, esch wi chli e crew mit öi. überlegmer mol en name. z.b. "the yard stylers" wär no geil hani dänkt

AlohiM
23.07.2004, 14:42
@freestyler.

Ich glaub nid das mir uf dr gliiche wellelängi sind. alde.
Ich verzell do inne eh nüt, was würklich ablauft. drfür muesch eifach dszene besser kenne. das lauft nid so eifach wie du dir das Vorstellsch,go froge übers indernet. ts ts

entweder machsches eifach ohni zfroge (Risk or Fun)
oder losches lo si, es brucht nid irgendwelchi wo ke ahnig hän ufem panel, i würd sage üeb emol uf GW-Freights, die fahre sowieso länger. bis denn lo die andere King-Ware überneh.

Nur so en tipp: beobacht zerscht es paar nächt emol es yard, denn merksch was goht.(NICHT MALEN --BEOBACHTEN)

freestyler
23.07.2004, 14:49
was. simmer jetz e crew AlohiM oder nid?
s isch gloub wükli ned so eifach wini dänkt han. em twixtel findsch ämel nüt unter "yard" ond i han s gfühl s het da es paar wo üs eh nur verarsched

sha
23.07.2004, 14:50
s geit irgndwie ned din download. findi mega dass mer alli zäme chönd diskutiere, esch wi chli e crew mit öi. überlegmer mol en name. z.b. "the yard stylers" wär no geil hani dänkt

guet, so blöd chan käi mönsch si - du siech besch es arschloch, ond ech mongo han au no glaubt, du segsch so blöd

freestyler
23.07.2004, 14:52
ja hans jetzt o tschägged. han zersch gmeint s seg en link mitere lischte vo yards oder so, geile joke vo dr

stylebrünzlär
23.07.2004, 14:57
merkeder eigentli nöd daser eu "verarscht"?

freestyler
23.07.2004, 15:00
hans gfühl dir sit vou nid interessiert a nöie.. wott weder umäblödlä oder schusch irgndöpis, aber chöntits ja normal säge oni irgndwelchi fluechwörter u so.. peace

AlohiM
23.07.2004, 15:00
Ne i ha mi crew, i wet ke neui krew, i stig bi niemerdsem ih.. tscheckschess jetz langsam.

DIES IST EINE HEILIGE ANGELEGENHEIT UND NICHTS FÜR
JUDAS

Stylefile
23.07.2004, 15:43
Fuck off was goth mit euch hernchranke lüt ab??:rolleyes: :bluepunk:

young gotti
23.07.2004, 16:14
ihr redet immer von "erarbeiten"...wie soll denn das gehen??? :hmmm:

@freestyler: unsere crew (The Funky Linepainters) könnte noch einen member brauchen, spezialgebiet threw-ups...interessiert???

AlohiM
23.07.2004, 16:38
Nimms locker styler, schöns week-end. peace

freestyler
23.07.2004, 16:44
vou locker. o schöns weekend, tuesch ned z wüescht

music_head
23.07.2004, 17:07
Es wär na e isi diskussion gsi am afang und DÄNN....................:wtf: am beschte gangi mal go:kiffer:

nepomuk
23.07.2004, 18:10
hans gfühl dir sit vou nid interessiert a nöie.. wott weder umäblödlä oder schusch irgndöpis, aber chöntits ja normal säge oni irgndwelchi fluechwörter u so.. peace

yo, ech fende au mer chönd doch fredlech mitenand se, d'juniti esch nämli au en beschtandteil vom hiphop.

peace und allne läbewesä es nice weekend!!

freestyler
23.07.2004, 19:29
finded er eigentlech s git e crew wo es eignigs yard het? wür mech mal wunder nä anderi meinigi z ghöre zu derä sach

robbin' rood
23.07.2004, 19:40
freestyler, du schiensch so hinter em mond z'lebe das ich scho fast glaub du bisch 'der fake' pur...

jungs gotti, mir hend au en crew, sie 'was denksch du eingentlig'....

(ich ha imer gmeint ich heg es tiefs niveau....)

music_head
23.07.2004, 19:49
häsch du überhaupt e anig vo dem ganze biz?? jetzt mal ernschthaft? weisch de underschied zwüsched skinny und fat caps? nei, wil so schisst wohl alli ah. wennd ken plan häsch vo graffiti gits sicher es paar leutz wo chli ziit hend und dir das in ruhe erchlere düend.

e frag so am rand: wie alt bisch?

freestyler
23.07.2004, 19:52
weiss nid was s alter für e rolle spilt, aber so viu chan dr säge dassi d auto-prüefig bim zwoite alouf grad letscht wuchä gschafft han.. und du?

freestyler
23.07.2004, 19:54
Original geschrieben von music_head
häsch du überhaupt e anig vo dem ganze biz?? jetzt mal ernschthaft? weisch de underschied zwüsched skinny und fat caps? nei, wil so schisst wohl alli ah. wennd ken plan häsch vo graffiti gits sicher es paar leutz wo chli ziit hend und dir das in ruhe erchlere düend.

e frag so am rand: wie alt bisch?

yo, gloub hie gits chli missverständnis. känne mich mit caps und em ganze schisch vou us und han o scho ufträg gmacht wenn das öpis sötti drzue biträgä dasder mech chli ernster nämed..

robbin' rood
23.07.2004, 19:57
...d auto-prüefig bim zwoite alouf...gschafft han...

hei was goht...du hesch scho uuftraeg gmacht???

also, los, mach mol es baar bilder vo dine uuftraeg ins netzt...
:rolleyes:

#ChRüSiMüSi#
23.07.2004, 19:58
yo, gloub hie gits chli missverständnis. känne mich mit caps und em ganze schisch vou us und han o scho ufträg gmacht wenn das öpis sötti drzue biträgä dasder mech chli ernster nämed..

..free du häsch das glaub chli falsch apackt das mir gad all chli es komischs Bild vo dir händ :D
Due mal was poste... wür mi no wunder nä was du Uftragmässig so zbiete häsch

music_head
23.07.2004, 20:00
POSTEN! POSTEN! POSTEN!

wenns hammer isch därfsch vilicht mal mit vto use....!?

Wryter24
23.07.2004, 20:02
music head das glob ich jeze eher weniger hrhr

music_head
23.07.2004, 20:04
ja ich meine i mim "yard" chamer doch sicher no öppis organisiere, au mit es paar "kings"....

PervertedMonk
24.07.2004, 00:38
hm... mir isch zum yard nomau ä gueti idee i sinn cho... mä chönti doch grad diräkt ar sbb alütä ü dert vilech afragä ob momentan grad äs yard frei wär?!?! ;) weiss öber öbis bezüglech miäti für nes yard??? odr steut eim ds d'sbb gratis zur verfüegig??? :D

di.boo
24.07.2004, 14:29
:wtf: leck cha mau öper de "freestyler" banne vo dem board

samee
24.07.2004, 15:08
Original geschrieben von di.boo
:wtf: leck cha mau öper de "freestyler" banne vo dem board

ahhaha ych find dä amüsant:D

Stylefile
24.07.2004, 15:11
Original geschrieben von PervertedMonk
hm... mir isch zum yard nomau ä gueti idee i sinn cho... mä chönti doch grad diräkt ar sbb alütä ü dert vilech afragä ob momentan grad äs yard frei wär?!?! ;) weiss öber öbis bezüglech miäti für nes yard??? odr steut eim ds d'sbb gratis zur verfüegig??? :D

Cooli idee hesch grad zuefeligerwies Teliphonnummere??:kiffer:

köbi
24.07.2004, 15:34
i gloub dr freestyler isch e fake/är isch schlimmer aus ig aus TOY

:wtf: höret uf mitdäm thread

PervertedMonk
24.07.2004, 16:29
Original geschrieben von Stylefile
nei han i nid, wiu o no nid ir szene bi... abr dr freestyler isch ja scho äs jahr drbi u kennt sicher d'numärä... :D

freestyler
24.07.2004, 19:25
ihr tribids hie ja voll is lächerliche. was heit dr gmeint, dr chöned ines yard alüte? es yard isch sicher ned hie zum frage stellä. han langsam s gfühl s het es paar hie wo s nid ganz so im griff hei wie si tüe

konfus
24.07.2004, 20:08

jo, wart...hmm, irgendwo hani si doch umelige gha...

ah, do: 052 680 35 53 dänn dä herr dampflock verlange.

music_head
24.07.2004, 20:28
Original geschrieben von kOnfus

Jetz häsches eifach nuno übertribe:D

music_head
24.07.2004, 20:31
...Konfus, wennd scho n'Nummere häsch, chöntisch ihn doch gad no fräge, ob er i dim Bahnhof am halbi drü ahalte tuet, damit du chasch go bombe gha. Am beste saischem no er söll chli länger bliebe, will für en hole car brüchsch chli meh ziit. und falls polizias chömed söll er dir s'Postrümli ufmache und so schnell wie möglich abdampfe.

keep it real:dance:

PervertedMonk
24.07.2004, 23:45
hey natürlich! so machä mers! u faus er no irgendwo ä leitärä odr so fingt, cha ner diä o grad no mitnä, damit mir o würklech überau drzuä chömä...

köbi
25.07.2004, 00:27
eifach nume :auslachen
i gloub i mach e fänclub uf füre freestyler

bi immer no überzügt, er sig en fake, abr luschtig...

Stylefile
25.07.2004, 13:41
Original geschrieben von kOnfus

Also wer lütet a??

AlohiM
26.07.2004, 10:53
du:hmmm:

CAN_2
26.07.2004, 20:49
Ën Kolleg hät im Jard in Afooltere En King
am Penel Bombä gseh. Dä hät Torch CD gloset und alles uswänig könne mitrappe. Bisch du Dä gsi, Wryter_24?

PervertedMonk
26.07.2004, 20:56
nei, scho dr freestyler! schliesslech isch är scho sit eim jahr drbi u kennt sech us... dä bechunt sicher vor sbb no dosä gschänkt, wiu er scho so lang drbi isch...
wow! de gits ä risä party i üsem yard! :schubidoo :friday: :band: :bolognais

CAN_2
26.07.2004, 21:00
Wenn ech wi dä fressy scho so lang däbi wär,
wür ech wegem fame nurno lägal go mole.

LAN
28.07.2004, 01:15
ungloublech... ächt. mi würds ja ächt wundernäh wi di diskussion verloffe wär in RL... i schnaue immer no nid öb ds Freestyler abartig beschränkt isch oder aui "verarscht".

Stylefile
28.07.2004, 03:25
Original geschrieben von LAN
ungloublech... ächt. mi würds ja ächt wundernäh wi di diskussion verloffe wär in RL... i schnaue immer no nid öb ds Freestyler abartig beschränkt isch oder aui "verarscht".

Meintsch scho Ironisch oder?:confused:
Soscht machsch mer Angst

LAN
28.07.2004, 03:36
Meintsch scho Ironisch oder?:confused:
Soscht machsch mer Angst

hööö, wiso?

i tendiere ender derzue ihn aus absolut naiv und dämlech z klassiere, aber äbä... sicher bini nid, zwüschedri si sini biträg nid so dumm. wie wenn zwöi verschideni persone würde schribe....

aber im Priiiiinzip (hahahaaa Hofer het grockt -> insider) isch ds ja:
WAYNE

Stylefile
28.07.2004, 03:42
De isch ganz klar en Fake das merksch sofort.
Er isch im Reale Läbe secher au dämlech aber stellt sech do enne no dämlecher a alls er in wörklechkeit isch!!!

Freestyler jetzt hesch di ganz klar verrote!!!
Okay min letschti poust wäge dene spastis, s werkigfolschte mitel gäg so lüt isch ganz eifach z Ignoriere!!!

Piss

PervertedMonk
28.07.2004, 09:43
Er isch im Reale Läbe secher au dämlech aber stellt sech do enne no dämlecher a alls er in wörklechkeit isch!!!

:hmmm: äs chönt abr o si, dass es ä absolutä king isch und üs vo tag zu tag verarscht... z'internet isch ja genau wäg dr anonymität (zumindescht für üs pc-konsumänte) teuwiis so reizvoll...
so odr so: mir wärdä bau wüssä was geit mit em freestyler & co. denn auzulang wöi si ds doch säuber nüm düräzieh...?

freestyler
28.07.2004, 10:43

Piss

hoi liebe stylefile. ich check voll nid was d ihr di ganz zit üs müesst aschnouze. bin vilicht scho no nid so derb erfahre wie du, abr das isch ja irgndwie logisch. sit ich weiss dass du am flamejam mal mitgmacht hesch (das föteli wot drin gha hesch vor dem yard-panel wott jetzt drin hesch), bisch du für mich eh so chli wi de mode2 us dütschland, eifach für d schwiz.
stylefile fändis mega wenn d o id "the funky linepainters" chämtisch, s goht mega ab u mir wänd öis bald mal träffe zum in en yard ga. ich gspür dich irgndwie mega intensiv hie drin, das isch gloub es guets zeiche.

CAN_2
28.07.2004, 10:46
hoi liebe stylefile. ich check voll nid was d ihr di ganz zit üs müesst aschnouze. bin vilicht scho no nid so derb erfahre wie du, abr das isch ja irgndwie logisch. sit ich weiss dass du am flamejam mal mitgmacht hesch (das föteli wot drin gha hesch vor dem yard-panel wott jetzt drin hesch), bisch du für mich eh so chli wi de mode2 us dütschland, eifach für d schwiz.
stylefile fändis mega wenn d o id "the funky linepainters" chämtisch, s goht mega ab u mir wänd öis bald mal träffe zum in en yard ga. ich gspür dich irgndwie mega intensiv hie drin, das isch gloub es guets zeiche.

aber ech fend mer dörfed net zfell lüt id TFL ofneh,
suss meint nöcher jede toy, er könni zu üs id crew cho,
see me?

konker
28.07.2004, 10:51
ich glaub langsam dass es sich wükli um e verarschi handlet, chönnt mir guet vorstelle dass de uaz, w24, kayoz etc. sich en spass druus mache hier e chli "läbä" is forum ine z'bringe...
(de allergröschti sepp wer denn natürli de nepomuk...)

freestyler
28.07.2004, 10:52
das stimmt. aber stylefile hets gloub im griff mit caps und het mega vill yards, drum findi ihn no en freshe mc

TFL TFL TFL TFL TFL TFL TFL TFL TFL TFL TFL TFL TFL TFL TFL

konker
28.07.2004, 10:56
etz blicki überhaupt nüm dure... "das stimmt"...
i dem fall wirds wohl doch ned so sii, und ihr type sind real... tja, denn wird i wohl demit lebe muesse...

PervertedMonk
28.07.2004, 11:35
isch doch scheissegau wär di typä o si! si ungerhautä üs emu köstlech! wär ja nüd los hiä innä ohni di paar TFLer...

young gotti
29.07.2004, 10:18
yo headz,
ich habe eine Frage im Namen der TFL-Clicc:
An Leute, die Yards besitzen oder besassen:

Ich und meine Crew möchten bald einmal im yard-game (hehehe

:cool: ) aktiv werden, da wir so richtig durchstarten wollen...gibt es leute, die und helfen könnten, ein Yard zu bekommen? Oder es zb. im Moment nicht brauchen? (per pm) Noch fresh wäre es, wenn es nicht zu weit von einem Bahnhof entfernt wäre, und es eine Tankstelle in der Nähe hätte (beer n papes;) ). Thanxx n respect

out

Radical
29.07.2004, 10:20
Also bei uns im Zigerschlitz hat's noch freie Yards, und der m2-Preis ist auch tiefer als in der Stadt Zürich, Bahnhöfe hat's auch....
könnt euch per PM melden bei Interesse...

CAN_2
29.07.2004, 10:23
Original geschrieben von Radical
Also bei uns im Zigerschlitz hat's noch freie Yards, und der m2-Preis ist auch tiefer als in der Stadt Zürich, Bahnhöfe hat's auch....
könnt euch per PM melden bei Interesse...

ech glaub dä redikel esch en king, well er so agleit esch,
we de vodä AKT Crew woni ebbe i dä stadt gseh han, dä wo gseit hät, ech mössti meh TORCH losä, zom en jart kriege on king zwerde...besch du dä gse, redikel? dä vo dä AKT

Grüess: Young Gotti

Phôe
29.07.2004, 10:28
Original geschrieben von young gotti
yo headz,
ich habe eine Frage im Namen der TFL-Clicc:
An Leute, die Yards besitzen oder besassen:

Ich und meine Crew möchten bald einmal im yard-game (hehehe

:cool: ) aktiv werden, da wir so richtig durchstarten wollen...gibt es leute, die und helfen könnten, ein Yard zu bekommen? Oder es zb. im Moment nicht brauchen? (per pm) Noch fresh wäre es, wenn es nicht zu weit von einem Bahnhof entfernt wäre, und es eine Tankstelle in der Nähe hätte (beer n papes;) ). Thanxx n respect

out

hmm..hab leider auch grad keins zur verfügung aber geh doch mal bei e-bay schauen dort findest du sicher was-und dort ists ame no recht billig!

stay tuned!

Radical
29.07.2004, 10:34
Original geschrieben von CAN_2
ech glaub dä redikel esch en king, well er so agleit esch,
we de vodä AKT Crew woni ebbe i dä stadt gseh han, dä wo gseit hät, ech mössti meh TORCH losä, zom en jart kriege on king zwerde...besch du dä gse, redikel? dä vo dä AKT

Grüess: Young Gotti

Can: ich glaub nöd das mir eus kenned, aber en King bini natürlich scho...nur nöd vo der AKT sondern vo der NAKT Crew, will mir Nudischtä sind und immer füdliblutt gönd go maale.....und ich empfehlä niemertem, meh Torch z losä, sondern höchstens meh halluzinogeni Drogä z fressä, damit d Bilder kreativer werded!

CAN_2
29.07.2004, 10:38
Original geschrieben von Radical
Can: ich glaub nöd das mir eus kenned, aber en King bini natürlich scho...nur nöd vo der AKT sondern vo der NAKT Crew, will mir Nudischtä sind und immer füdliblutt gönd go maale.....und ich empfehlä niemertem, meh Torch z losä, sondern höchstens meh halluzinogeni Drogä z fressä, damit d Bilder kreativer werded!

denn häsch eifäch z beld vo dim aviar kno, wo dä chef vo dä AKT gno, besch bez än biter, gell...
ond ech nemm secher kei drogä, ben ech en raver?

young gotti
29.07.2004, 10:39
zigerschlitz? ist das der name des yards? muss ich gleich mal nachschlagen...

peace 2: can2, tfl-style-headmasta

Radical
29.07.2004, 10:41
denn häsch eifäch z beld vo dim aviar kno, wo dä chef vo dä AKT gno, besch bez än biter, gell...
ond ech nemm secher kei drogä, ben ech en raver?

a dim Schribstil aa nimmsch du härtischti Drogä....sorry, aber han keis Wort kapiert......

Und ob du en Raver bisch weissi nöd.....was fragsch mich das?

sly saloon
29.07.2004, 13:48
achtung at all TFL playaz

de radikal isch en fake account, de wét eu in zigerschliz lotze um eu nochher bi de bulle z verpfiffe!

ein freund

Stylefile
29.07.2004, 13:48
Do ene Schwebet no rächt vel AKT Groupis ome!!!

Early80s
29.07.2004, 16:58
Ich hab ein Privat-Yard vom Opa geerbt...will es verkaufen
Mach mir ein Angebot !
Ratenzahlung ist möglich !

mhmm
29.07.2004, 17:38
Original geschrieben von Early80s
Ich hab ein Privat-Yard vom Opa geerbt...will es verkaufen
Mach mir ein Angebot !
Ratenzahlung ist möglich !

mit odr ohni tschutschubähnli? hets seeblick? (uussicht isch wichtig!!)

<--- isch en yardspekulant:kiffer:

PervertedMonk
29.07.2004, 21:56
@can 2: du hesch öbbis wichtigs vergässä z'sägä: da tfl ja numä legals züg macht, muess mä i däm yard natürlech o legal dörfä male... und: belüchtig wär wahrschinlech o nid schlächt???

LAN
29.07.2004, 22:14
Original geschrieben von PervertedMonk
@can 2: du hesch öbbis wichtigs vergässä z'sägä: da tfl ja numä legals züg macht, muess mä i däm yard natürlech o legal dörfä male... und: belüchtig wär wahrschinlech o nid schlächt???

hahaha mues huere romantisch si:
write bi cherzeliecht ufemne yard, vilech no chli klassischi musig im hintergrund und e chäuner wo champagner serviert.

hätt Stil...

PS: hehe genau so heimers in Esta gmacht. überau krasse gängschtersound und punkrock -> mir hei mit voulutschterchi Klassik Beachvolley gspiut muahaha.

PervertedMonk
30.07.2004, 09:36
ja, DAS het stil! und für ä winter muess natürlech ä heizig härä (bodäheizig bevorzugt)...

CAN_2
30.07.2004, 09:43
WAS REDET EHR TOYS ÖBER JARTS, HÄN DOCH EH KE AHNEG.

PervertedMonk
30.07.2004, 10:51
WAS REDET EHR TOYS ÖBER JARTS, HÄN DOCH EH KE AHNEG.
aha? :flucht: ;)

konker
30.07.2004, 11:53
ja chönt siii... can 2 denn erchlär eus doch mal was en yard isch... (naaluege zell ned)

young gotti
30.07.2004, 11:56
ich sag nur:reden ist gold, schweigen ist silber, toy

konker
30.07.2004, 12:02
wer nüüt weiss chan au nüüt sege...:D :D :D

wieso nennsch mich immer toy? woher weisch dass ich ned irgend en king bin? wenn ich dich wer würd ich chli uufpasse wenns muul ufmachsch... susch hesch nacher nu unnötig puff, und wirsch immer crossed (wenn überhaupt mal illegal malsch)

Ps: din spruch hesch falsch ume bracht...:D :D :D

CAN_2
30.07.2004, 12:10
wer nüüt weiss chan au nüüt sege...:D :D :D

wieso nennsch mich immer toy? woher weisch dass ich ned irgend en king bin? wenn ich dich wer würd ich chli uufpasse wenns muul ufmachsch... susch hesch nacher nu unnötig puff, und wirsch immer crossed (wenn überhaupt mal illegal malsch)

Ps: din spruch hesch falsch ume bracht...:D :D :D

KONKER, SEI MAL EHRLICH...VON WO WISSEN WIR ECHT, DASS DU EIN TOY BIST?

MACH DIR NICHTS VOR......ÜBEN ÜBEN ÜBEN, VIELLEICHT WIRST DU JA MAL SO RICHTIG GUT, UND DANN KANST DU DICH STOLZ EINEN TFL NENEN

konker
30.07.2004, 12:14
ah ihr sind so gartezwerge... ihr riised d'klappe huere wiit uuf, ohni irgend en ahnig z'haa.

ihr hend übrigens recht, ihr sind ke toys, well wer nüt tagt oder malt chan na gar ken toy sii...

CAN_2
30.07.2004, 12:38
ihr hend übrigens recht, ihr sind ke toys, well wer nüt tagt oder malt chan na gar ken toy sii... [/B][/QUOTE]

DAS HEISST TAGGERET, NÖD TAGT

konker
30.07.2004, 12:45
1. lern mal richtig zitat mache
2. to tag = engl. kennzeichnen, unterschreiben -> he tags
-> es git kei richtigi düütschi konjugation für das verb, aber allgemein annerkannt isch "er tagt"...

CAN_2
30.07.2004, 12:47
1. lern mal richtig zitat mache
2. to tag = engl. kennzeichnen, unterschreiben -> he tags
-> es git kei richtigi düütschi konjugation für das verb, aber allgemein annerkannt isch "er tagt"...

DÄ DARE(KOLEG)SEI O EMMER TAGGERE, WENN ECH MET EM UNTERWEGS BE

konker
30.07.2004, 12:52
1. glaub ich ned dass de dare din kolleg isch
2. wenns doch so sett si, denn isch mir das eineweg egal, well tag englisch isch und englischi wörter chasch ned richtig konjugiere uf düütsch (usserdem wo chunsch her? nach dim dialekt bisch nämmli ke basler...)

[kayoz]
30.07.2004, 13:00
KONKER, SEI MAL EHRLICH...VON WO WISSEN WIR ECHT, DASS DU EIN TOY BIST?

MACH DIR NICHTS VOR......ÜBEN ÜBEN ÜBEN, VIELLEICHT WIRST DU JA MAL SO RICHTIG GUT, UND DANN KANST DU DICH STOLZ EINEN TFL NENEN

die ganz sach wär nor halb so närvend, wenn de crewname ned so gschesse wär :p

freestyler
30.07.2004, 13:20
hey konker, itzig musch ächt bremsä. TFL isch ken gschissne name, frög doch mol de w24 odr de stylefile. es isch en voll easy name und tönt au irgendwiä nach kings, odr findsch öppä nid?
tfl isch en crew wo me uf hiphop als gsamtkultur ufbout u eifach wötti fun ha.
wenn no eimal üs öpr afiggt, denn nämid mir alli yards !

konker
30.07.2004, 13:27
lies amis zersch de nic bevor DU so doof umefiggsch!! usserdem was ihr wend all yards neh????

König vo TFL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

freestyler
31.07.2004, 13:21
lies amis zersch de nic bevor DU so doof umefiggsch!! usserdem was ihr wend all yards neh????

König vo TFL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wer isch de nic? du?

konker
31.07.2004, 22:23
ich han de scheiss name ned aagfiggt

johnnyB
21.02.2005, 17:35
so juniors...

höred mal uf über diä verdammte yards zrede...s`einzig woner wüsse müend,isch das die tabu sind für oi...!!au für tfl toys wo meined si seged di gröschte!!es ischmer scheiss egal wänn mich jetz jede affigd da drin,es hät eifach mal müesse gseit si...und es isch gschider wänner das beachted...

peace

Nils&amp;Benj
21.02.2005, 23:25
Original geschrieben von johnnyB
so juniors...

höred mal uf über diä verdammte yards zrede...s`einzig woner wüsse müend,isch das die tabu sind für oi...!!au für tfl toys wo meined si seged di gröschte!!es ischmer scheiss egal wänn mich jetz jede affigd da drin,es hät eifach mal müesse gseit si...und es isch gschider wänner das beachted...

peace

yau, do sprechsch ös os de seel

Wildstyler89
23.02.2005, 11:11
aso ich gsehn das gstürm wo ihr da mached nödso.
es yard isch doch für all zuegänglich, schliesslich ischsja illegal und da chame kei aspruch druff erhebe.

aso ich bin jetzt einmal ime yard gsi zaltstette und sisch voll easy gsi, min koleg hät ä gseit ich dörf det ine seg käs problem wäg anderne är gaht amel ä döt... ich mein klar muesch scho ufpasse dasd nöd cops alocksch unds dän anderi chönt picke, musch halt eifach sälte gah und guet luege dän gsehn ich da käs problem.... ich finds ämel voll scheisse wän igend so arroganti arschlöcher meined si müset da yards für sich pachte, das gaht doch nöd und igendwie findi me sött de junge ä chli e chance gäh.... aso ja isch jetz mini meinig

fägefüür
23.02.2005, 12:32
dini meinig zellt nöd ! es git reglä und wämer die reglä nöd beachted gits eh fuuscht id frässe. so laufts
nur well din chlii homie seit dörfsch det iä heisst das ja nüüt, das cha jedä säge..
und de junge eh chance geh het nüt mit dem ztue, das isch eh anderi liga als strreeeeet.

piis

Wildstyler89
23.02.2005, 14:45
Original geschrieben von fägefüür
dini meinig zellt nöd ! es git reglä und wämer die reglä nöd beachted gits eh fuuscht id frässe. so laufts
nur well din chlii homie seit dörfsch det iä heisst das ja nüüt, das cha jedä säge..
und de junge eh chance geh het nüt mit dem ztue, das isch eh anderi liga als strreeeeet.

piis

was anderi liga???
spraye isch spraye, egal wo und was. wär will die regle ufstelle? wär schomal drinn gsi isch? dän chönt ich die ja ä mache wil ich schomal zaltstette im yard bi go tagge, aber ich machs nöd. me mus halt ufpasse und nödgad am namitag am 2 inega, vilich scho warte bis zabig und nöd lenger als 2 stund drinnbliibe, dänn passiert scho nüt. ich dänk es git uhure wenig yards da ide schwiz also söddet die ä für all zuegänglich sii.

fägefüür
23.02.2005, 19:05
wie scho gseit musch demit rächne das es uf dfrässe git ! au wenn erscht 14 bisch. Die Reglä gits scho solangs Graf ide Schwiiz git, d'Yards werdet unter de Grosse ufteilt und du ghörsch weissgott nöd zu dene. Vilicht chasch mit 20gi ja mal mitredä, wer weiss. Bisch ja no jung aber wenn dini Istellig sich mit de Ziit nöd änderet gseh ich schwarz für dich. isch mir au scheissegal was du z'altstizzo machsch solangd nöd i anderi revier iechrüüchsch.

hiphop isch bandächrieg und sogar illegals chan reglä ha. vill glück bi dinere persönliche entwicklig..

KOLSA*ONE
16.03.2005, 20:09
alli yards ghöret mir wers betritt wird vorem yard ufgspiesst als abschreckig!!

Ooorlikon
17.03.2005, 09:52
WILDstyler du hesch kei ahnig....

WEet ja nöd wüsse wie das scheiss piis usecho isch wo in Alstette gmacht hesch...

Es Yard isch wie e fründin für die lüüt.....chan au nöd eifach en andere cho und meine er figgt si vo hine mal....
hehe

dan-one
17.03.2005, 10:04
sgoht doch bi euerä gschicht nu um fame!

ssött jo eigentli ä liidäschafft si wo jedä cha usüäbe wiäner wött und dänn fangäder mit gliichgsinntä toubles ah....i väschtoh da nöd so ganz...haters everywhere

Habib
17.03.2005, 11:16
Chill dan, de gang go ski-fahre ;)

cruze
22.03.2005, 16:40
Original geschrieben von Wildstyler89
was anderi liga???
spraye isch spraye, egal wo und was. wär will die regle ufstelle? wär schomal drinn gsi isch? dän chönt ich die ja ä mache wil ich schomal zaltstette im yard bi go tagge, aber ich machs nöd. me mus halt ufpasse und nödgad am namitag am 2 inega, vilich scho warte bis zabig und nöd lenger als 2 stund drinnbliibe, dänn passiert scho nüt. ich dänk es git uhure wenig yards da ide schwiz also söddet die ä für all zuegänglich sii.

"spraye isch spraye, egal wo und was."
ja gott sei dank nööd!!!

"wär will die regle ufstelle? wär schomal drinn gsi isch? dän chönt ich die ja ä mache wil ich schomal zaltstette im yard bi go tagge, aber ich machs nöd."
wow! du gahsch i äs jard zum ä chli tagge??? lol super... genau drum gaht eim ä aktion kaputt!!!

das isch erschtens äs thema, wo mer nöd im netzt bespreche söll und zweitens sich villicht mal schlau macht, wie dä ganz chueche lauft.

GANTER
22.03.2005, 17:28
was anderi liga???

hehehehe chli go tagge is yard, das isch ja dä ärmsti siech mann!
was meinsch warum nöd jede trottel chan ines yard inejumple?
will gnau weg so idiote wie dus bisch d'gfahr bestaht dass d'bulle die yards öfters gönd go kontrolliere. und weg dem au e aktion chan id hose ga.
und ebe trains chamer nur male wennmers au verdient hät.
au backjump cha nöd eifach jede trottel ga, die sind au schön verteilt.
trains isch königsklass vo graffiti, und die söll au fürd könige da si. also verdiender zersch mal es paar jörli respekt bevor du das wort "train" wider is mul nimmsch.
jawol jezt han au ich min senf dezue ge.

Wildstyler89
23.03.2005, 13:18
Original geschrieben von UNSIN
hehehehe chli go tagge is yard, das isch ja dä ärmsti siech mann!
was meinsch warum nöd jede trottel chan ines yard inejumple?
will gnau weg so idiote wie dus bisch d'gfahr bestaht dass d'bulle die yards öfters gönd go kontrolliere. und weg dem au e aktion chan id hose ga.
und ebe trains chamer nur male wennmers au verdient hät.
au backjump cha nöd eifach jede trottel ga, die sind au schön verteilt.
trains isch königsklass vo graffiti, und die söll au fürd könige da si. also verdiender zersch mal es paar jörli respekt bevor du das wort "train" wider is mul nimmsch.
jawol jezt han au ich min senf dezue ge.

scheisse sind ihr unreal hey ihr händ ja voll kä ahnig...
klar söttme uufpasse wäme is zug-yard inegaat ischmir dänk scho klar, und natürli söpme nöd zvill ine das verstahn ich völlig mann. und was stussisch du da für gugus vowäge «verdient»?
jedes toy chan ines zug-yard inegaa und eis go spraye, und vowäge könige, ich bin etz scho es wiili debii und han äscho es paar bilder gmacht bi eus zaltstette usse, aso wiso sött ich nöd dörfe is zug-yard inegaa? isch ja schliesslich i miim hood! und wäme die hässliche grafitti-trains gseht umefaare (z.b. MOA oder AUTO:rolleyes: ), wo ja zum teil würkli vo huere toys gmacht wärdet, wieso sött ich nöd ä dörfe züg aspraye????

aha, und d backjump-zugyards wärdet «verteilt»? dänn säg mir doch bitte mal, WÄR die verteilt, büebli??? wetsch mi verarsche oder was mann?

händ ja voll kä ahnig da inne......
:mad:

ARToholic
23.03.2005, 13:24
und wäme die hässliche grafitti-trains gseht umefaare (z.b. MOA oder AUTO:rolleyes: ), wo ja zum teil würkli vo huere toys gmacht wärdet, wieso sött ich nöd ä dörfe züg aspraye????

Monsters Of Art sind Toys??????:confused:
Was bisch denn du für eine????

:stupid:

dan-one
23.03.2005, 13:31
Original geschrieben von Habib
Chill dan, de gang go ski-fahre ;)

glattä hagel ;)
aber schnall doch nöd ganz wad mer dämit wötsch sägä...und usserdem fahri ski...who cares?

GANTER
23.03.2005, 14:04
scheisse sind ihr unreal hey ihr händ ja voll kä ahnig...
klar söttme uufpasse wäme is zug-yard inegaat ischmir dänk scho klar, und natürli söpme nöd zvill ine das verstahn ich völlig mann. und was stussisch du da für gugus vowäge «verdient»?
jedes toy chan ines zug-yard inegaa und eis go spraye, und vowäge könige, ich bin etz scho es wiili debii und han äscho es paar bilder gmacht bi eus zaltstette usse, aso wiso sött ich nöd dörfe is zug-yard inegaa? isch ja schliesslich i miim hood! und wäme die hässliche grafitti-trains gseht umefaare (z.b. MOA oder AUTO:rolleyes: ), wo ja zum teil würkli vo huere toys gmacht wärdet, wieso sött ich nöd ä dörfe züg aspraye????

aha, und d backjump-zugyards wärdet «verteilt»? dänn säg mir doch bitte mal, WÄR die verteilt, büebli??? wetsch mi verarsche oder was mann?

händ ja voll kä ahnig da inne......

also du söttisch nöd nur nöd z'vill ines yard ga, sonder gar nie! chegg doch das eifach d'yards sind verteilt. die ghöred dä kings!!!
und du häsch deht gar nüt z'sueche!!! musch au gar nöd lang dra umehirne, das isch scho jahrelang so, das weis jede, und jezt chunsch du idiot da ane und häsch s'gfühl du chasch alles ändere oder was? es interessiert au niemert wievill toystyles du scho gmacht häsch in altstette. und übrigens wenn du MOA als toys darstellsch, isch der eh nüme z'helfe! MOAS SIND KINGS OF EUROPE!!!
ouuu mann du mongo. wend dänn irgendwenn im nechste jahrhunder immerno am male bisch, wirsch dänn scho erfahre wer backjumps dörf mache und wer nöd.
und jezt gib rueh du mongo!!

Wildstyler89
24.03.2005, 08:59
also du söttisch nöd nur nöd z'vill ines yard ga, sonder gar nie! chegg doch das eifach d'yards sind verteilt. die ghöred dä kings!!!
und du häsch deht gar nüt z'sueche!!! musch au gar nöd lang dra umehirne, das isch scho jahrelang so, das weis jede, und jezt chunsch du idiot da ane und häsch s'gfühl du chasch alles ändere oder was? es interessiert au niemert wievill toystyles du scho gmacht häsch in altstette. und übrigens wenn du MOA als toys darstellsch, isch der eh nüme z'helfe! MOAS SIND KINGS OF EUROPE!!!
ouuu mann du mongo. wend dänn irgendwenn im nechste jahrhunder immerno am male bisch, wirsch dänn scho erfahre wer backjumps dörf mache und wer nöd.

scheisse man digga, du häsch ja wohl kä ahnig hey.
vowo wetsch du wüsse das ich es toy bin? ich han imfall äscho rächti actions bim spraye duregää z altstette und bin imfall äschomal ufem bulleposchte ghocket, weisch, ich weiss scho wies lauft.

soso, d zug-yards und d backjump-zugyards sind verteilt? bisch en lustige, wär verteilt die? d sbb? und MOA, aso kings of europe, ich gsehn scho, du häsch ja kä ahnig. king vo europe isch doch immerno klar de DAIM, das gsehtmer doch sofort.

und diis gehate find ich ober-weich und voll nöd hiphop.
ich han ender s gfühl das du echli es toy bisch.

GANTER
24.03.2005, 09:04
scheisse man digga, du häsch ja wohl kä ahnig hey.
vowo wetsch du wüsse das ich es toy bin? ich han imfall äscho rächti actions bim spraye duregää z altstette und bin imfall äschomal ufem bulleposchte ghocket, weisch, ich weiss scho wies lauft.

soso, d zug-yards und d backjump-zugyards sind verteilt? bisch en lustige, wär verteilt die? d sbb? und MOA, aso kings of europe, ich gsehn scho, du häsch ja kä ahnig. king vo europe isch doch immerno klar de DAIM, das gsehtmer doch sofort.

und diis gehate find ich ober-weich und voll nöd hiphop.
ich han ender s gfühl das du echli es toy bisch.

scheisse mann du bisch ja en hardcore writer mann!! krass ehhh. bisch schomal ufem polizeiposte ghockt, isch ja krass ehhh, und häsch schomal es bild gmacht mit echte dose, isch ja no vill krasser hehehe du bisch eifach erbärmlich.
mer erkennt meilenweit gege dä wind dass du en riiise toy bisch. was du für scheisse uselasch. hehehe lächerlich.

mann heb dini fressi zue!!!!! d'yards sind verteilt, und wenn die crews irgendwenn mal ufhöred chömed di nechste dra mit dä yards, oder du kennsch die guet und gasch mit ine is yard, aber suscht gahtmer eifach nöd is yard, wennd du nur en funke würsch chegge vo dere szene dänn würsch nöd so scheisse fröge, will das dänn selbstverständlich isch!!!
ouu mann du bisch echt dä übelst!! graffiti spilt sich uf dä strass und nöd i irgend emene atelier wo dä daim es paar linwändli malt, er chan scho male, aber dä king ischer bei weitem nöd! will er ilegal nüt bringt!.
moas sind eifach kings of europe! und dä daim isch nur en komerzwriter!

cruze
24.03.2005, 09:26
chammer dä thread zuemache?!

da wird ja echt nur scheisse g'labberet!

$Langstrass$
24.03.2005, 09:58

ich bin vilicht kein writer..ab ich gahn so vil ines yard wie ich wot..ich shcisse pisse und figge det so vil ich wil!!ich schlahn so vil lüt zeme det wie ich will!!ich deale det so vil wie ich wil!!wotshc mer jetz sege gahn vo mim yard weg??chum und versuechs und dini nase bluetet!armes schwein..meinch ich chan sege chreis 5 isch eus?niemert döf da ine..söt ich jetz ali lüt go zemeschlah wo nöd da wohned?aiaiaiai..überleg du mal logisch..vo wo söt eine wüse wem sis scheis yard jetz das isch?gits e writer MAP?od wie?würd ich chöne write würd ich alless croseee und nebet dra neu mache extra zum eu alli provoziere!!!und mir egal ob moa 2047 str kmh od was au immer welem sim yard isch..egal wie guet si sind..keine söt mer cho und drohe wer i mim yard chumt wird zeme gschlage..!!huere bünzlis!und wen du seisch du döfsch dich nöd i fremdi yardy blicke lah den la dich nieme i fremdi quartiere blicke!!!

Edit: und ihr mit eurem KING da..alli hend en andere gshcmack!!für ali isch öpert anders de best!genau wie im hip hop!ali hend ihre gshcmack fertig!ok wen eine scho huere lang dabi isch isch ds sicher au eine vo de kingx..ab ebe jede het sin gschmack..eine staht uf str de ander uf 2047 de ander uf de und de..so chasch nie im leb eusefinde wer de king isch..wie wen ali en andere style hend od andere gschmack`chasch ja garnüt vergliche..so alsch würsch 2pac mit eminem vergliche..beidi sind huer eguett ab beidi sind anderst..jede het sin style einem gfalt de me dem andere de,..de king ishc de wo in zh(od ide schwitz) überhaupt sgraffity usebracht het gross gmacht het..ds ishc de wahre king..

GANTER
24.03.2005, 10:07
uuuh du bisch ja no krass, dä zuehälter vo dä langstrass hät gesprochen hehehe.
schnurr nöd vo sache wod ke ahnig häsch.
wend chli druschunsch im male weisch au wem weles yard ghört!
aber mach wasd wotsch interessiert mi so oder so nöd

Shakal
24.03.2005, 10:09
was lauft eigentlich mit eu aightgenossen mongis?
sinder ächt so armi sieche daser nur für es paar hits meh am tag das forum nöd schlüssed?
wie lang söll die scheisse da no wiiter ga?
viellicht bis mal öpis passiert?
irgendwelchi behindertä homos wo nüt ztue händ hocket da dä ganz tag forem pc und meined sie seged writers...
es git lüüt da use wo viel risiko uf sich nehmed und dä scheiss würkli lebed...und nur weg so paar toys wo ihri schnurre nöd chönd hebä müänd diä den schlussentli däfür zahlä?
nur wel gwüssi lüüt z schwach sind ihri konflikt ufde strass z reglä...isch ja eifacher immene forum scheiss grüchtli go verbreite und anderi schlächt z machä!
graffiti brucht kes forum...und graffiti brucht eu idiote nöd!
ihr merked ja nödmal wenn eu d lüüt da drin verarsched!!!
wahrschindli bringt dä post aunöd viel...glaub chum das dä reezi weis vo was ich red...aber ich hoff das diä lüüt das irgendwenn mal z gspüüre überchömed!

$Langstrass$
24.03.2005, 10:23
Original geschrieben von Shakal
sinder ächt so armi sieche daser nur für es paar hits meh am tag das forum nöd schlüssed?
irgendwelchi behindertä homos wo nüt ztue händ hocket da dä ganz tag forem pc und meined sie seged writers...
es git lüüt da use wo viel risiko uf sich nehmed und dä scheiss würkli lebed...und nur weg so paar toys wo ihri schnurre nöd chönd hebä müänd diä den schlussentli däfür zahlä?
nur wel gwüssi lüüt z schwach sind ihri konflikt ufde strass z reglä...isch ja eifacher immene forum scheiss grüchtli go verbreite und anderi schlächt z machä!
wahrschindli bringt dä post aunöd viel...glaub chum das dä reezi weis vo was ich red...aber ich hoff das diä lüüt das irgendwenn mal z gspüüre überchömed!

klugscheisser:brille: wem chrazt das?ich shcrib da ine wils mer langwilig isch,für was han ich mich registriert zum zueluege?udn ich schrib au was ich wot..ferttig!udn jah yoyo die lebet ds uf de strass ok chum chreis 4 und 5 den hesch din spasss!!!..junge mir sind da imer no schwitz nöd amerikaa ghetto(hesch drogeszene verpasst in zh)..jede het da es zuhause(usserd punks)und diemeiste chönd sich internet inzwische leistee!!und wer sich kei internet leiste chan chan sich au kei spraydose leiste also..udn du wotsch sege eine wo in aightgenoss schribt isch kein writer sondern nur en toy?und de chan keine gangsta si nur wil er hinterem pc sitzt?od ish kein dealer ,kein writer nur wil er hinderem pc hockt?du kennsch ihn ja garnöd?vilicht hockt en 2M und muskelgladene siech vorem pc?udn wen du seisch ali sind toys wo da schribet den bisch ja selber eineee:p und wen dich vo eus provoziert fülsch selber schuld..niemert het dini meinig dazue wele..udn wen du angst hesch vor bulle den mush ja garnüm uf dstrass..ds seisch irgend wen pasiert no wass..selber schuld mushc halt nöd drüber rede..ich seg au ich han en joint graucht..bechum ich jetz e buess wil ich ds gseit han?ich meien die bulle wo da de forum abcheked..chönd nöd eifach sege ok er het was vo dere crew gseit machemer razzia..

@ UNSIN..ja de zuehelter vo de langstrass het gsproche wetsch e bicth?zum halbe pris;)..ja es paar wüseds vilichtt..ab au nöd ali und vo dem her..udn hey ichhan erst respect voremene yard wen ich weis ds ich det ine gahn und ich erschosse wird sobald mer ab ide schwitz lebe pasiert ds ab nie also..:D

GANTER
24.03.2005, 10:31
Original geschrieben von $Langstrass$
klugscheisser:brille: wem chrazt das?ich shcrib da ine wils mer langwilig isch,für was han ich mich registriert zum zueluege?udn ich schrib au was ich wot..ferttig!udn jah yoyo die lebet ds uf de strass ok chum chreis 4 und 5 den hesch din spasss!!!..junge mir sind da imer no schwitz nöd amerikaa ghetto(hesch drogeszene verpasst in zh)..jede het da es zuhause(usserd punks)und diemeiste chönd sich internet inzwische leistee!!und wer sich kei internet leiste chan chan sich au kei spraydose leiste also..udn du wotsch sege eine wo in aightgenoss schribt isch kein writer sondern nur en toy?und de chan keine gangsta si nur wil er hinterem pc sitzt?od ish kein dealer ,kein writer nur wil er hinderem pc hockt?du kennsch ihn ja garnöd?vilicht hockt en 2M und muskelgladene siech vorem pc?udn wen du seisch ali sind toys wo da schribet den bisch ja selber eineee:p und wen dich vo eus provoziert fülsch selber schuld..niemert het dini meinig dazue wele..

@ UNSIN..ja de zuehelter vo de langstrass het gsproche wetsch e bicth?zum halbe pris;)..ja es paar wüseds vilichtt..ab au nöd ali und vo dem her..udn hey ichhan erst respect voremene yard wen ich weis ds ich det ine gahn und ich erschosse wird sobald mer ab ide schwitz lebe pasiert ds ab nie also..:D

ja sicher wirsch nöd gad verschosse wend ines yard vomene andere inejumplisch. eigentlich chamer das au mache wennmer wot mir isch das ja glich. es gaht mir eifach um dä respeckt zu dä kings und zu dene wod yards ghöred, die händ au müse kämpfe defür dass die mal a dä spitze sind und jezt iri eigete yards händ, und wenn da eifach eine inejumplet findi das eifach respektlos. und im graffiti hät respekt en sehr en höche stellewert.
es isch ja au scho vorcho dass e crew (name nicht genannt) en andere en2end völlig abgschittet händ wills eifach i ires yard sind. und dä isch dänn au gfahre.

$Langstrass$
24.03.2005, 10:34
j aok stim schooo..mit respect udn so..ab ebe wen me mal ds yaard het find ich au ds das ''zruckerobere''au dazue ghört..undd arum bruchts die möngis wo chömed go crosse udn so..den gits so richtigi chli chrieg..und ws meinsch mit dem end2end abgschitet?sory has nöd recht chekt..nei ebe am beste machemers berlin style jede schlaht jede ufem chopf bis er sin yard witer git:P

GANTER
24.03.2005, 10:37
ja dänn mach en afang und fang a die yards zrug erobere.
der kreuzzug der yards heheh

das isch eigenlti eh en scheiss tread, völlig überflüssig das ganze.
close that shit

ARToholic
24.03.2005, 10:43
Original geschrieben von Shakal
Word....
hey aightgenosse-moderatore oder was au immer....
Nämed euch da post mol zu härze!!!!
Glaubet mir, wenn ein vo uns Writers gfickt wird, nume wäge so scheiss geschnurr vo so spassteToys, den gits Toti!!!!

cruze
24.03.2005, 11:08
CLOSE und am beschte grad usselösche!!!

Stylefile
24.03.2005, 18:27
Close ond in Chöbel