Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : HipHopper = Morgenmuffel?

Radical
30.07.2004, 11:46
Um mal wieder ein interessantes Thema anzuschneiden (angeregt von Diskussionen im Chat)...

Sind HipHopper Morgenmuffel? Steht ihr schlecht auf? Seid nicht ansprechbar am Morgen? Klemmt vielleicht sogar das Schnäbi im Reisverschluss oder in der Gurtschnalle ein? Braucht Zahnstocher? Lasst es sprudeln!:D :kiffer:

EphToDaRhyme
30.07.2004, 11:49
Original geschrieben von Radical
Um mal wieder ein interessantes Thema anzuschneiden (angeregt von Diskussionen im Chat)...

Sind HipHopper Morgenmuffel? Steht ihr schlecht auf? Seid nicht ansprechbar am Morgen? Klemmt vielleicht sogar das Schnäbi im Reisverschluss oder in der Gurtschnalle ein? Braucht Zahnstocher? Lasst es sprudeln!:D :kiffer:

Hehe das liit nöd a de Hip-Hopper.. Das liit am kiffe *g*

hawaiian
30.07.2004, 11:51
ich han da so mini zwiifel ephi:hmmm:

sly saloon
30.07.2004, 11:57
opfer thread.:wtf:

Radical
30.07.2004, 12:07
Original geschrieben von sly saloon
opfer thread.:wtf:

du wirsch bald gopferet uf mim Altar...:D

Mano
30.07.2004, 12:14
Original geschrieben von EphToDaRhyme

heti genau au xeit! ich ha das problem nämli nöd!:D

EphToDaRhyme
30.07.2004, 12:16
Original geschrieben von hawaiian
ich han da so mini zwiifel ephi:hmmm:

Hawi.. Wenn bi de Stiiz bi eusem ufstehe no da gsii wärsch, hettsch es live miterläbt :D Es liit am kiffe ;)

hawaiian
30.07.2004, 13:01
ephi ich han nor scho xeh wiä es paar vo eu gschlafe händ..und das hät mr dr rescht gäh:)..und de kolleg vu eu wo dunde i de stube pennt hät dä hani xeh..ish au verwacht..aber übel andersht..huärä kiffer...eieiei

B.L.A
30.07.2004, 13:09
...sind hip hoper morgämuffel?

wa'sch n das für ä futzdummi frag?...s'git sicher ussert
üs ewigs mies gluntä hip hopser sicher kei morgämuffel
meh uf derä welt!!!!

...clack clack...

[kayoz]
30.07.2004, 13:14
Original geschrieben von Mano
heti genau au xeit! ich ha das problem nämli nöd!:D

ech kiffe ned, ha am morge aber au müeh met ufstoh...

"liebes Dr. Sommer-Team, bin ich jetz nicht normal?"

Pimpinella
30.07.2004, 13:30
Mooorgen stund hat gold im mund

"oder wie het das x gheisse!?" :brille:

wenn ich so nochedänk..
werd nur hässig wenn am morge d'milch scho eper wäg trunke vom chüelschrank und kei neui fläsche inegstellt het.. de raschti us.. :no:

Am morge ben ich eigentlich schüscht immer ganz schön fridlech :hippie:
naja dass bin ich au schüscht immer :D

bsunders jetzt wo ich FEEERIE HAN JUHUUUU

yoruba
30.07.2004, 13:34
ich und friedlich am morge????? das isch de scho e mega usnahm... mini mum und mini gschwüsterte werdet wohl ned grundlos ersch dänn ufstah wenn ich fängs usm huus bi :devilburn ... händ mer mal welle es schild a tür hänke... ACHTUNG BISSIG... is ja unerhört! :D

EphToDaRhyme
30.07.2004, 14:01
ephi ich han nor scho xeh wiä es paar vo eu gschlafe händ..und das hät mr dr rescht gäh:)..und de kolleg vu eu wo dunde i de stube pennt hät dä hani xeh..ish au verwacht..aber übel andersht..huärä kiffer...eieiei

Hehe jaja :) Voll verstriche simma umegläge :p

De Zollinger meinsch? Jaja cha mer scho vorstelle wie de ufgstande isch.. :p

poetical
30.07.2004, 14:18
Original geschrieben von yoruba
ich und friedlich am morge????? das isch de scho e mega usnahm... mini mum und mini gschwüsterte werdet wohl ned grundlos ersch dänn ufstah wenn ich fängs usm huus bi :devilburn ... händ mer mal welle es schild a tür hänke... ACHTUNG BISSIG... is ja unerhört! :D

he, he däm Fau chöi mer üs zäme tue aus Duo Infernale oder so. Zum Glück wohni itz allei, aber gloub mi Ex Mitbewohner chönt o äs Lied singe vo mine fründleche Begrüessige am Morge :devil:

Shorty
30.07.2004, 14:18
ich han kei problem mit ufstah! ich wache sogar immer e halb stund vorem wecker uf!!! so am 11i!:rolleyes: :p

malus
30.07.2004, 14:20
aso da mitem kiffe chani nöd bestätigä,müeh mit ufstah hani eher bi alkohol exzesse, aber bin fängs abghärtet! nur hani mit mensche müeh am morge, drum gangi öfters zersch ma mitm chien in wald!

rm
30.07.2004, 14:29
ja schoso mag ämmel fasch nöd usem bett use, han mal ghört wemmer sich sehr gsund ernährt bruuchd me nöd sovill schlaf, villich liets au aminere ernährig...

malus
30.07.2004, 14:32
Original geschrieben von jaz-o
ja schoso mag ämmel fasch nöd usem bett use, han mal ghört wemmer sich sehr gsund ernährt bruuchd me nöd sovill schlaf, villich liets au aminere ernährig...

neee das stimmt eh nöd! aber vilicht wemmer allgemein en gsundä lifestyle hät?! ha kei erfahrige mit sowas....

hawaiian
30.07.2004, 14:39
alles usrede!..chunnt immer drufah wiäni am morge greizt werde..wehe es stellt mr öpper en dummi frag...dän...dän isch echt nümm guät..

ephi..tsss diä usrede..

Beatnik
30.07.2004, 14:41
Original geschrieben von malus
neee das stimmt eh nöd!

Woher wetsch du das wüssä:confused:

Ernährig chan sehr vill usmache, meh alls du dänks, obwohl "gsundi" ernährig relativ isch, wichtiger isch diä richtig Ernährig, also nöd no am Abig am 10i go 2 Hamburger mit Pommes innedrucke, will ich wette mit dir das dänn verschisse schlafsch!!!

malus
30.07.2004, 14:44
Original geschrieben von Beatnik
Woher wetsch du das wüssä:confused:

Ernährig chan sehr vill usmache, meh alls du dänks, obwohl "gsundi" ernährig relativ isch, wichtiger isch diä richtig Ernährig, also nöd no am Abig am 10i go 2 Hamburger mit Pommes innedrucke, will ich wette mit dir das dänn verschisse schlafsch!!!

vo wo ich das wett wüsse? ich ernähr mi extrem gsun, ich bin so ufgwachse! isch spiessig aber ich liese genau was drinhät und ja, fleisch und tierischi produkt versuechi z vermiidä! au in verbindig mit sport! tja, leider artets halt mit alk und rrouke chli us! (so bini aber nöd ufgwachse:D )

Beatnik
30.07.2004, 14:47
vo wo ich das wett wüsse? ich ernähr mi extrem gsun, ich bin so ufgwachse! isch spiessig aber ich liese genau was drinhät und ja, fleisch und tierischi produkt versuechi z vermiidä!

Und was hett das mit gsund ztue??? Fleisch isch sogar sehr gsund, zr srichtige Ziiit!! Also.....

Und uf dä Alk han ich nöd wellä iiga, da isch ja diis Problem! Ich han nur wellä säge, dErnährig macht vill uus, nur will du gseit hesch "nei, das stimmt nöd"!

Scho klar hilft bi dir alle Sport nüüt und au diin Veganer Trip isch für en Arsch wenn trozdem Suufsch wie es Loch! :D

malus
30.07.2004, 14:51
was wöttsch mer eigentlich mitteilä?!

so extrem bini scho nöd! und vorallem, nöd scho immer?!

aber i mag eh nüm, ja voll, esset gsund und schlafet weniger!!!

oute mi als mittags und sinnlosi diskussionä muffel!

Original geschrieben von Beatnik
Und was hett das mit gsund ztue??? Fleisch isch sogar sehr gsund, zr srichtige Ziiit!! Also.....

Und uf dä Alk han ich nöd wellä iiga, da isch ja diis Problem! Ich han nur wellä säge, dErnährig macht vill uus, nur will du gseit hesch "nei, das stimmt nöd"!

Scho klar hilft bi dir alle Sport nüüt und au diin Veganer Trip isch für en Arsch wenn trozdem Suufsch wie es Loch! :D

Beatnik
30.07.2004, 14:55
was wöttsch mer eigentlich mitteilä?!

Vergiss es , entweder hend mir eus falsch verstande, oder du tscheggsch es nöd! Ciao ciao

malus
30.07.2004, 14:56
i tscheggs nöd, d hitz frisst sich dur mini schädeltäcki, tschau:(

Radical
30.07.2004, 15:00
i tscheggs nöd, d hitz frisst sich dur mini schädeltäcki, tschau:(

ihr sind mer luschtigi zwei....

also ich muess am Beatnik scho z.T. rächt geh....d Essangwohnheit an und für sich isch scho au usschlaggebend...mer seit ja, zmorgä ässe wienä Kaiser, z mittag wienä König und Znacht wienä Bettler..will der Mage dänn no z tue hät, wenn mer sötti schlafe...sprich mer schlaft schlächter....

Beatnik
30.07.2004, 15:04
ihr sind mer luschtigi zwei....

also ich muess am Beatnik scho z.T. rächt geh....d Essangwohnheit an und für sich isch scho au usschlaggebend...mer seit ja, zmorgä ässe wienä Kaiser, z mittag wienä König und Znacht wienä Bettler..will der Mage dänn no z tue hät, wenn mer sötti schlafe...sprich mer schlaft schlächter....

GENAU:D

malus
30.07.2004, 15:05
ihr händ völlig recht!:whiteflag

hawaiian
30.07.2004, 15:06
mir chömet vom thema ab:)))

sowiso söttsch nüd nur 3mal am tag ässä sondern über dr tag verteilt und immer chlini mahlziite

EphToDaRhyme
30.07.2004, 15:17
Hawi das sind übrigens kei Usrede gsii ;)

Danielsson
30.07.2004, 15:17
I bi ä Morgemuffu, ganz eifach wöu ig nid ma Ufstah!!!:p

piis

P.S. Das wägem kiffe weiss i nid, kiff nid!

hawaiian
30.07.2004, 15:19
Original geschrieben von Danielsson
I bi ä Morgemuffu, ganz eifach wöu ig nid ma Ufstah!!!:p

piis

P.S. Das wägem kiffe weiss i nid, kiff nid!

öööhh?..du morgemuffel?..naaaja

ach ja du kiffsch nöd sägs nöd..demfall han ich en anderi erinnerig an en danielsson:D

Danielsson
30.07.2004, 15:29
ach ja du kiffsch nöd sägs nöd..demfall han ich en anderi erinnerig an en danielsson:D

Sorry schnäu, ähmmm kennen wir uns???:p

hawaiian
30.07.2004, 15:36
Sorry schnäu, ähmmm kennen wir uns???:p

nöd dasi wüsst?:wtf: :asshole:

Danielsson
30.07.2004, 15:41
nöd dasi wüsst?:wtf: :asshole:

Hehe :lol:

hawaiian
30.07.2004, 15:43
Hehe :lol:

oder doch?:ätschbäts :friday:
man weisses nicht:)

Danielsson
30.07.2004, 15:57
oder doch?:ätschbäts :friday:
man weisses nicht:)

Aso hesch gwunnä, i entschuldige mi...

:blumen:

--------------------------------------------------------------

oder doch nid?!!!
:ass: hehe

hawaiian
30.07.2004, 16:01
Aso hesch gwunnä, i entschuldige mi...

:blumen:

--------------------------------------------------------------

oder doch nid?!!!
:ass: hehe

mhm.überlegg drs guät..ich chan au ungmüätlich werde

:telefon: :wixer2:

slang!head
30.07.2004, 16:01
Original geschrieben von EphToDaRhyme

word! einzig und eilei wäg däm!!!!

Radical
30.07.2004, 16:02
Original geschrieben von **slang!head**
word! einzig und eilei wäg däm!!!!

eh nöd...min Brüeder zum Biispill isch vo chlii ah en Morgämuffel gsii....guet, villicht händ em d Elterä amigs was is Essä gmischt... :p :D

Oishim
30.07.2004, 16:04
i chan gar kei morgemuffel si, wüu i am morge schlichtwäg nid ufstoh!
i wirde erscht am mittag munter...

hawaiian
30.07.2004, 16:05
eh nöd...min Brüeder zum Biispill isch vo chlii ah en Morgämuffel gsii....guet, villicht händ em d Elterä amigs was is Essä gmischt... :p :D

ich glaub nüd nume bi dim brüäder:D

Danielsson
30.07.2004, 16:07

Du hesch ja recht easy Euterä, hehe

frenchrap
30.07.2004, 16:09
naja ha etz gad müese duureläse das weg de ernährig,i weiss passt nid da ihne chönd mi denn au vershüüse aber ich muen säge da het sicher au mitem ztue..und wemer fleish und so züügs vermiidet denn ish gad gar nöd xund!körper brucht de fett,zum übrerhaupt das abzbaue..ich kenn mi zimli guet uus bi demm und wemer nur früxht und gmüess ist und mer nöd weiss wie mers isst unm weli ziit und so bringts au nöd viil...aso me cha vieles unter xundi ernährig verstah aber das e xundi ernährig nur gmües und frücht esse ish?nei voll nöd!und wegem schlafe und ufstah hehe hani au müeh am morge und es dörf mi ja niemert asprech mit "guete morge "boaaah chani echt nöd ha..hehe

naja sorry fürs gequatsche aber das het etz eifach müese sii

yoruba
30.07.2004, 16:09
Original geschrieben von poetical
he, he däm Fau chöi mer üs zäme tue aus Duo Infernale oder so. Zum Glück wohni itz allei, aber gloub mi Ex Mitbewohner chönt o äs Lied singe vo mine fründleche Begrüessige am Morge :devil:

wenn mir am morge au no unfründlich begrüesse würsch de hettisch prooooooobleeeeeeeeeeeeem junge :D... das gäbti jede morge e schlägerei....:angard: äwri badi is kung fu fightiiiiing....duturutururuuuuuuu.....:hammer: :shooter:

hawaiian
30.07.2004, 16:11
wenn mir am morge au no unfründlich begrüesse würsch de hettisch prooooooobleeeeeeeeeeeeem junge :D... das gäbti jede morge e schlägerei....:angard: äwri badi is kung fu fihgtiiiiing....duturutururuuuuuuu.....:hammer: :shooter:

ich wott dir glaub nie begägne*bibber*:run:

Danielsson
30.07.2004, 16:13
Original geschrieben von frenchrap
naja ha etz gad müese duureläse das weg de ernährig,i weiss passt nid da ihne chönd mi denn au vershüüse aber ich muen säge da het sicher au mitem ztue..und wemer fleish und so züügs vermiidet denn ish gad gar nöd xund!körper brucht de fett,zum übrerhaupt das abzbaue..ich kenn mi zimli guet uus bi demm und wemer nur früxht und gmüess ist und mer nöd weiss wie mers isst unm weli ziit und so bringts au nöd viil...aso me cha vieles unter xundi ernährig verstah aber das e xundi ernährig nur gmües und frücht esse ish?nei voll nöd!und wegem schlafe und ufstah hehe hani au müeh am morge und es dörf mi ja niemert asprech mit "guete morge "boaaah chani echt nöd ha..hehe

naja sorry fürs gequatsche aber das het etz eifach müese sii

Bi froh hesch das gschribä!!!
Druck i grad us und zeiges mim Mami, hehe!

Nei im Ärnscht, isches sehr schlimm wenn mä säute bis nie Frücht und Gmüäss zu sich nimmt???

piis

yoruba
30.07.2004, 16:13
ich wott dir glaub nie begägne*bibber*:run:

höhö.... solang mer nöd am morge über dä wäg laufsch bisch ind sicherheit... ;)

Radical
30.07.2004, 16:14
ich glaub nüd nume bi dim brüäder:D

also du bisch jetzt au noch e frechi Truggä, heilandzacknomal....ich bin alles anderä als en Morgämuffel, im Fall!

poetical
30.07.2004, 16:15
wenn mir am morge au no unfründlich begrüesse würsch de hettisch prooooooobleeeeeeeeeeeeem junge :D... das gäbti jede morge e schlägerei....:angard: äwri badi is kung fu fihgtiiiiing....duturutururuuuuuuu.....:hammer: :shooter:

Nee, Dich doch nicht, aber alle andern. Di würdi dänk so begrüesse :kuss: oder vilech :blumen: a ds Bett ;)

hawaiian
30.07.2004, 16:17
Original geschrieben von poetical
Nee, Dich doch nicht, aber alle andern. Di würdi dänk so begrüesse :kuss: oder vilech :blumen: a ds Bett ;)

oha oha.poetical.achtung schleimspuur

@radical...ja muäsch di mit de fakte abfinde..ICH han da anders ghört*lach*

@yori..ja den bini froh:alk:

danielsson..nei nei isch nöd schlimm:stups: :kotz:

frenchrap
30.07.2004, 16:23
Bi froh hesch das gschribä!!!
Druck i grad us und zeiges mim Mami, hehe!

Nei im Ärnscht, isches sehr schlimm wenn mä säute bis nie Frücht und Gmüäss zu sich nimmt???

piis
hehe, du soviel ich weiss isches scho vo vorteil,wämer frücht und gmüess ist,me seit 70 prozent muess im teller us gmüess bestah und 30 prozent us konzentrat d.h. alles was scho kochet ish wie fleisch,riis,rüebli un härtöpfel etc.

wenn so iisisch den ish din körper so guet am abbaue und d verdauig ish guet am laufe hehe weisch wini mein?du nimmsch energie zu dir und tuesch fett abbaue,anstatt sgegeteil,ja chön no vil meh schriibe aber da wird de andere stresse..hehe

poetical
30.07.2004, 16:32
oha oha.poetical.achtung schleimspuur

äs nätt versteckts Komplimänt wird doch no erloubt si. Weisch doch bisch mini Nr. 1 :knutsch:

Radical
30.07.2004, 16:32
[B]@radical...ja muäsch di mit de fakte abfinde..ICH han da anders ghört*lach*

vom köre säge lernt mä lügä....das söttisch wüsse....usserdem isch dini Quellä nöd sehr zueverlässig...und kennt mich so zimlich gar nöd (entgäge ihrem glaube)

hawaiian
30.07.2004, 16:33
vom köre säge lernt mä lügä....das söttisch wüsse....usserdem isch dini Quellä nöd sehr zueverlässig...und kennt mich so zimlich gar nöd (entgäge ihrem glaube)

poetical..aso aso..zügle dich..

radical..ah ich red nüd vu dere quelle:)aber dennoch..spass sei mir erlaubt..aso aso:nuggi:

poetical
30.07.2004, 16:41
poetical..aso aso..zügle dich..

De wott me nätt si...:(

Aber easy bi :Offtopic:

Fertig mit spame

Radical
30.07.2004, 16:41
radical..ah ich red nüd vu dere quelle:)aber dennoch..spass sei mir erlaubt..aso aso:nuggi:

du weisch, das ich en sehr ernschtä Mensch bin und kei Spass verstah....:kiffer: