Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BBB10 - Beat Bau Battle X

Knight
12.12.2005, 18:04
BBB10 - BEAT BAU BATTLE X
-> Sylvesterbattle

Der BBB10 und ein damit die nächste Weiterentwicklung des BeatBauBattles steht vor der Tür. Nach einer langen Pause, 2 Wochen, sind die aighten Produzenten wieder dazu aufgefordert, mit vorgegebenen Samples (diesmal bereitgestellt von Domi, dem Sieger des BBB9) einen möglichst guten Beat zu basteln. Dabei wird erstmals ein Anonymes System getestet, das, falls es erfolgreich ist, die Zukunft der Battles prägen könnte, womit noch differenzierte Ergebnisse erhofft werden.
Dafür wird diesmal auch auf einen Sponsor verzichtet, was sich bei den nächsten Remix Battles vielleicht wieder ändern wird.

Da die Mehrheit der Aightgenossen der Meinung zu sein scheint, dass 4 Wochen für ein Battle zu lang sind (was bei dem RB4 schön demostriert wurde), dauert der BBB10 ohne Voting nur 3 Wochen.

-------------------------------
INFOS ZUR TEILNAHME

Samples: Hier runterladen. (http://www.artcoremusic.info/battles/bbb10/bbb10_samplepack_by-domi.zip)
Letzter Abgabetermin: 01. Januar 2005, 23:59 Uhr. (In 3 Wochen)

Genauer Ablauf:
In den folgenden 3 Wochen bis zum Abgabetermin werden die einzelnen Beats mit den Samples von euch erschaffen. Eine Woche vor dem Abgabetermin, also am 26. Dezember, wird in einem extra Thread in diesem Forum bekannt gegeben, wie die fertigen Beats abgegeben werden.
Nach dem Abgabetermin wird ein Voting starten, in dem alle aightgenossen.ch User bestimmen können, wer der Sieger des Battles ist, in die Hall of Fame (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7403) aufgenommen wird und für den nächsten BBB11 die Samples zur Verfügung stellen wird. Wie das Voting ablaufen wird, wird dann noch bekannt gegeben.

Regeln:
- Es kann jeder EINEN Beat abliefern, mitmachen ist ohne Anmeldung möglich.
- Dazu sind die Samples aus dem Samplepack zu benützen, mit denen man machen kann was man will. Es müssen nicht alle verwendet werden, andere Sondquellen (wie andere Samples/Synthies/Aufnahmen) sind allerdings nicht erlaubt.
- Der Beat muss mindestens 1:30 und darf maximal 4:00 Minuten lang sein.
- Der fertige Beat muss im mp3-Format mit maximal 192 kbit Qualität kodiert sein.

Anonymität:
Da es sich um einen anonymen Battle handelt, sollten Andeutungen, wie sich eigene oder andere Beats anhören, möglichst vermieden werden. ;)
Entsprechende Posts werden gelöscht oder geändert. Ebenso ist es nicht erlaubt, wenn alle Beats zu hören sind, öffentlich zu posten welcher von wem ist.

Abgabe:
Extra Thread (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=18235)

Momentan läuft das Voting. (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=18400)

Fragen oder Anregungen können in diesem Thread gepostet, als PM mir oder Patrock oder als Mail an beatbaubattle@aight-genossen.ch geschickt werden.

Patrock
12.12.2005, 18:20
Yes yall! Ich freu mich drauf!
Kann ich mal kucken ob sich die Anschaffung meines neuen Macs gelohnt hat, hehe.

Junge Junge, 60 MB Samples? Bin ja mal gespannt wie'n Flitzbogen was da so drinsteht.

In diesem Sinne...
ROUND 10 - FIGHT!

http://www.digitaleclipse.com/live/images/738.jpg

Domi
12.12.2005, 18:46
Original geschrieben von Patrock

Junge Junge, 60 MB Samples? Bin ja mal gespannt wie'n Flitzbogen was da so drinsteht.

Si haut alles .wav-Dateiä.... 35 Stück (gloubs)!

Falls si dir niid gfalle... isch z'Ändprodukt umso spannender ;)

Röschti
12.12.2005, 18:47
WOOHOO
es goht endlich widr los!!!
scheiss rb, bbb rocks!! :p

Patrock
12.12.2005, 20:02
Geile Drums sind auf jeden Fall mal garantiert. Ein paar schöne Schmankerl sind da dabei. Und der SwissJazz is auch hammer, hehe.

Domi
12.12.2005, 20:55
Geile Drums sind auf jeden Fall mal garantiert. Ein paar schöne Schmankerl sind da dabei. Und der SwissJazz is auch hammer, hehe.

De SwissJazz isch us de 40er Jahr... :D
Hani eis mau ime Brookehuus uf Platte gfunde....
Ha dänkt das irgendöper (z.b. LKB ;) ) wird fröid ha!

LKB
12.12.2005, 23:01
Original geschrieben von Domi
De SwissJazz isch us de 40er Jahr... :D
Hani eis mau ime Brookehuus uf Platte gfunde....
Ha dänkt das irgendöper (z.b. LKB ;) ) wird fröid ha! Gedigä, cool dass a mi dänkt häsch hehe. I has no nöd ghört, aber i dänk i wird scho freud ha und bis jetzt häts no immer öpis geils bi dänä Samplepacks däbi gha ;)

I will eifach niä än BBB gwünnä, susch muen i au no so viel Samples zur Verfüegig stellä! Aber i glaub, so wiit wird eh niä cho, hehe...

peace

xdope
13.12.2005, 08:01
Let's GOoOooOoOOOoooooO!¨

es Jubiläum¨!... das sött mer fascht fiire..hehe..oder????

DaMasta
13.12.2005, 08:08
isch z pack scho online ich hä voll kei durchblick meh :D

nix verstehen dise person :wtf:

chchch

Knight
13.12.2005, 09:16
Original geschrieben von DaMasta
isch z pack scho online ich hä voll kei durchblick meh :D

nix verstehen dise person :wtf:

chchch

http://www.artcoremusic.info/battles/bbb10/bbb10_samplepack_by-domi.zip

:p

JayDee
13.12.2005, 09:42
yeah yeah, ds gartezwärg aka phuntom macht de ou mau mit, itz hani ou würk ziit, domi isch eh en geile siech :D
merci für d samples

kilar
13.12.2005, 16:25
frisch!!! bi öi derbie wennz mer mit der zit lengt!!:D

konfus
13.12.2005, 16:29
Oh geil, gohts wieder los!

spenzasequenza
13.12.2005, 16:35
junuuu! ha scho entzugserschiinige gha, und wider agfange fär stockitown beats z mache haha...

es isch heegschti ziit gsii!!

Patrock
13.12.2005, 16:37
ach ne, müsst ihr zwei auch mitmachen?
dann kann ich ja grad einpacken.
och menno.
ficken sau scheisse arsch fotze mist kack sau sau... sau.

impuls
13.12.2005, 19:19
merci für d samples!...

alkatrackz
13.12.2005, 19:28
weni ziit gfinde bini au debi.....säg jetz scho mal danke für d samples(obwohl ich si ersch am fritig wird aluege) aight

kilar
13.12.2005, 21:33
sodeli, hä doch no zit gfundu!
beat isch fertig!

FRAGE: evtl. bin ich vom 26. Dez. bis 1. Januar wäg und cha nit ins internet und folglich der beat öi nit de abgä. chäntich im fall der fälle der beat jemandum schicku wanu de fer mich onläin tüet oder so?

Peace kilar

Ruedi Snare
13.12.2005, 21:34
yeehaw

Knight
13.12.2005, 21:44
Original geschrieben von kilar
sodeli, hä doch no zit gfundu!
beat isch fertig!

FRAGE: evtl. bin ich vom 26. Dez. bis 1. Januar wäg und cha nit ins internet und folglich der beat öi nit de abgä. chäntich im fall der fälle der beat jemandum schicku wanu de fer mich onläin tüet oder so?

Peace kilar

a beatbaubattle@aightgenossen.ch schicke. nöd suscht öpperem, suscht wär's ja nüm so anonym. ;)

Domi
13.12.2005, 21:47
Original geschrieben von Knight
.....suscht wär's ja nüm so anonym. ;)

Das heisst du und dr Patrock dörfe gar niid vote....???

Patrock
13.12.2005, 21:53
Hm. Gute Frage.
Ich glaub nicht.

Knight
13.12.2005, 22:00
nö, ich, pät und fletsch dürfen nicht.

kilar
14.12.2005, 17:00
a beatbaubattle@aightgenossen.ch schicke. nöd suscht öpperem, suscht wär's ja nüm so anonym. ;)

THX Knight

Spartakus
17.12.2005, 16:09
Hola

Habe vor das erste Mal bei BBB mitzumachen. Nun, da ich die Regeln noch nicht gut kenne die vielleicht etwas dumme Frage. :hmmm: :hmmm:

Und zwar Betreffend Samples (an dieser Stelle schon mal thanks an Domi).

1.Dürfen die gesponserten Samples auseinander genommen werden, oder darf man nur mit den Original-Sampels arbeiten?

Thanks für die Infos

miz
17.12.2005, 16:12
Original geschrieben von Spartakus
Hola

Habe vor das erste Mal bei BBB mitzumachen. Nun, da ich die Regeln noch nicht gut kenne die vielleicht etwas dumme Frage. :hmmm: :hmmm:

1.Dürfen die gesponserten Samples auseinander genommen werden, oder darf man nur mit den Original-Sampels arbeiten?

Thanks für die Infos

chasch dsamples so zämeschnipsle wied wotsch. dörfsch nur nöd fremdi samples ne.

Knight
17.12.2005, 16:18
Original geschrieben von Spartakus
Hola

Thanks für die Infos

noch auf deutsch: du darfst nur die samples aus dem pack verwenden, aber was du damit machst (schnippsel, effekte, pitch, etc.) ist dir überlassen.

gut, dass mal jemand den thread ausgräbt. nicht besonders viel aktivität bis jetz?

steinway
18.12.2005, 14:44
han zwar all mini festplatte definitiv verlore (->hardware-fehler), aber defür min heiss geliebte laptop wieder. bin also au wieder mit vo de partie...

steinway
18.12.2005, 15:01
easy samples. vill synthetischs. zwar nöd so min fall, aber de swissjazz macht alles wieder wett. a dä wag ich mich mal ane...

Ruedi Snare
20.12.2005, 12:07
hmmmm irgändwiä dünkzmi dass dasmol wohl nöd so än ellälangi teilnehmerlischtä wird geh (?) aber dä ruedi isch uf jedä däbii, lad hüt obig oder so das teil mol uf dä server

Urs Schmid
20.12.2005, 15:47
Ist mir grad erst aufgefallen:

Das Mortal Kombat-Bild von Patrock ist eine schamlose Bildmontage! Als würde sich der Cage vom Sub Zero den Kopf abreissen lassen, wenn er laut seinem Energiebalken noch ein Jüngling von blühender Frische ist! Pah, kann ich da nur sagen, pah!

Und damit zurück zum Thema... :rolleyes:

big_samy
20.12.2005, 23:40
domi... bi ja eigentlech ke fan vo dine beats - aber die samples si eifach huere dr killer! thx für dä shizzle :D! ha scho 2-3 samples ids oug gfasst und wirde o mau wider mitmache! wennmr d zit längt, ha ersch iz gseh dases wider es battle git, u de bini ersch no abem 27. usser huus...

tja mau luege was da dinnligt!

schöne giele...

:hippie:

konfus
21.12.2005, 14:09
Jeppa, bin au wieder am Start. Han geschter Abig mal no was zwäggmacht...no biz fiile undso.

konfus
22.12.2005, 15:59
Original geschrieben von kOnfus
Jeppa, bin au wieder am Start. Han geschter Abig mal no was zwäggmacht...no biz fiile undso.

:rolleyes: Wahr wohl nix...Compi tot...*snief*

Patrock
22.12.2005, 16:05
http://www.coffinitup.com/coffins/ripfull.jpg

konfus
22.12.2005, 16:37
BUHUUUUUU!!!!!! ICH HASSE ALLI KOMPPIS!!!! UND WäNNIN NüM ZU DüDLE BRING MACHI NIE ME MUSIK UND ERHäNG MICH AM BAUM DUSSE VOREM BALKON!!!!!
JAWOLL.

Patrock
22.12.2005, 16:39
oder kauf dir n mac.

spinas_lexx
22.12.2005, 16:39
BUHUUUUUU!!!!!! ICH HASSE ALLI KOMPPIS!!!! UND WäNNIN NüM ZU DüDLE BRING MACHI NIE ME MUSIK UND ERHäNG MICH AM BAUM DUSSE VOREM BALKON!!!!!
JAWOLL.

:eek::eek: :eek: a dem Baum wo die ganz underwösch vo de Groupies hanged? :D

impuls
23.12.2005, 00:01
oder kauf dir n mac.

aso das votum chani nur unterschtütze...

JayDee
23.12.2005, 11:50
Original geschrieben von impuls
aso das votum chani nur unterschtütze...

wörd ap :D

cobbez
23.12.2005, 12:10
oder kauf dir n mac.

genau kauft euch alle mac's, dann gibts dort bald mehr viren als auf pc's :D

konfus
24.12.2005, 13:28
Hanen doch no fertig broocht, zwar mit müehsam regelmässige Abstürz, aber naja.

Chame dä Schitt scho neumets ufelade?

cobbez
24.12.2005, 14:15
Hanen doch no fertig broocht, zwar mit müehsam regelmässige Abstürz, aber naja.

Chame dä Schitt scho neumets ufelade?

he wenn de de pc neu ufsetze muesch, wils chum me funktioniert, denn zie der nu es "image"-progi: de dusch eifach all programm (kä sälber erstellti dateie) uf en separati festplatte oder partition. vorem erschte mal is internet etc, wenn all programm perfekt laufed erstellsch es mid disem programm es image vor programm-partition und speicherischs susch irgendwo. wenn ez mal en virus druf hesch, odr programm susch mega stocked, chasch mid de image-datei, s'ganze system i weniger as enere halbstund neu ufsetze, de virus isch wäg und din pc lauft widr wie neu...
de brüchtisch eigentlich nidmal me es vireschutz-progi...

konfus
24.12.2005, 14:20
Original geschrieben von cobbez
he wenn de de pc neu ufsetze muesch, wils chum me funktioniert, denn zie der nu es "image"-progi: de dusch eifach all programm (kä sälber erstellti dateie) uf en separati festplatte oder partition. vorem erschte mal is internet etc, wenn all programm perfekt laufed erstellsch es mid disem programm es image vor programm-partition und speicherischs susch irgendwo. wenn ez mal en virus druf hesch, odr programm susch mega stocked, chasch mid de image-datei, s'ganze system i weniger as enere halbstund neu ufsetze, de virus isch wäg und din pc lauft widr wie neu...
de brüchtisch eigentlich nidmal me es vireschutz-progi...

Merci für dä Tipp...wirdi mal usprobiere mit dämm Image-Ding, isch ä gueti Idee z'tränne. Aber am Internet bini eh nit mitm Soundcompi, äs isch nit äs Vireproblem woni han. Isch glaub wäg all däne schlächt programmierte Freeware-Sythies und Plugins?! Installiere, deinstalliere, installiere, deinstalliere... :/

minable
24.12.2005, 14:54
Merci für dä Tipp...wirdi mal usprobiere mit dämm Image-Ding, isch ä gueti Idee z'tränne. Aber am Internet bini eh nit mitm Soundcompi, äs isch nit äs Vireproblem woni han. Isch glaub wäg all däne schlächt programmierte Freeware-Sythies und Plugins?! Installiere, deinstalliere, installiere, deinstalliere... :/

Vilich hilft da en registry cleaner. dä butzt dr d windowsregistry dure.

Röschti
24.12.2005, 15:48
also i mach glaub nit mit.

kann mit da samples absolut nüt afanga :(

konfus
24.12.2005, 15:55
Original geschrieben von Röschti
also i mach glaub nit mit.

kann mit da samples absolut nüt afanga :(

Also mir sägeds voll zue...ussert d'Quali isch Teils rächt schlächt (us mp3's decodät zu wav?), aber wiä mis gröschte Vorbild so schön seit: "meh Dräck"!

Röschti
24.12.2005, 15:57
http://www.music.ch/bilder/stock/teaserbilder/von_rohr_chris_glatzi2.jpg
stimmt schu!

hehe ma guggn, vilich machi no schnell öpis

Domi
24.12.2005, 16:34
us mp3's decodät zu wav?

Nei, sötti niid si!
Bi welnä meinsch?

I ha ou no nüüt gmacht... aber i ha ja iz de Feriä :D

alkatrackz
24.12.2005, 19:04
so mini arbeit für bbb10 isch gmacht, etz muesi nurno d srb1 remixes vollende........:ätschbäts

alkatrackz
24.12.2005, 23:26
[i]Original geschrieben von kOnfus

Chame dä Schitt scho neumets ufelade? [/B]
ja uf beatbaubattle@aight-genossen.ch schicke susch wüssti ned wo.....

konfus
24.12.2005, 23:50
Original geschrieben von alkatrackz
ja uf beatbaubattle@aight-genossen.ch schicke susch wüssti ned wo.....

Äs git ja sones uploadscript...und anonüüm laufts ja dasmal au irgendwie...ma guggn.

Knight
25.12.2005, 13:53
würded die herre genau läse, würdeds gseh das da staht:

Eine Woche vor dem Abgabetermin, also am 26. Dezember, wird in einem extra Thread in diesem Forum bekannt gegeben, wie die fertigen Beats abgegeben werden.

aber okee, mach demfall hüt wohl scho sones threadli.

kilar
25.12.2005, 14:28
ja mach z threadli hittu... wär voll froh!

Knight
26.12.2005, 01:46
hmm shit isch ja jetz scho morn. :p
mach en demfall jetz mal.

Knight
26.12.2005, 02:22
ABGABE (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=18235)

big_samy
26.12.2005, 18:37
he he zum glück isch dä thread hüt no cho! ga morn id ferie, hät mi huere verarscht :D...

wieso gits eigentlech fürds BBB10 kes subboard?

cobbez
26.12.2005, 18:45

jap das ischs geile am image: wen es progi usprobiert hesch, s'dier nid gfallt hed unds widr deinstalliersch blibt imr irgend en schrott übrig: wenn widr s'image ufsetzisch isch eifach alles wäg, wo nachhär installiert/deinstalliert hesch, lauft alles widr tiptop. de einzig nachteil isch natürli eifach, das jedes mal wen es neus progi installiersch und das de bhalte wotsch d'image-datei neu erstelle muesch, demits bim neuufsetze denn aunu druf isch...

konfus
30.12.2005, 15:35
He mann, goht do was mit eu Stützstrümpf?

:D

Domi
30.12.2005, 16:30
Ich bin eine Kuh... kann ich gehen? :D

Knight.... wiä viu si scho abgä worde?

Knight
30.12.2005, 16:48
8.

du häsch dine aber nonig gschickt, oder?

Domi
30.12.2005, 16:53
8.

du häsch dine aber nonig gschickt, oder?

Nei, schüsch wüsstischs äuä :D

Erfahrt mä eigäntläch wär alles anonym derbi isch?

Knight
30.12.2005, 16:54
Nei, schüsch wüsstischs äuä :D

Erfahrt mä eigäntläch wär alles anonym derbi isch?

nö. vo es paarne weiss mers ja nach de posts da drin. aber iegentlich isch s'ziel so vil anonymität wie möglich. so das mer würkli ohni jeglechi vorurteil as lose gaht. ;)

Domi
30.12.2005, 16:56
vo es paarne weiss mers ja nach de posts da drin.

Ich ha ghört dr Domi macht niid mit :rolleyes:

Patrock
31.12.2005, 01:29
Hmm. Ich komm irgendwie nicht so klar mit den Samples. Ich hab jetzt nach langen Biegen und Würgen was hingebracht, aber ich weiss nicht recht ob ich's einschicken soll, irgendwie passt's mir nicht.

konfus
31.12.2005, 02:51
Ach komm jetzt, du bist zu selbstkritisch!

Knight
31.12.2005, 06:31
Hmm. Ich komm irgendwie nicht so klar mit den Samples. Ich hab jetzt nach langen Biegen und Würgen was hingebracht, aber ich weiss nicht recht ob ich's einschicken soll, irgendwie passt's mir nicht.

natürlich nimmst du teil. wird ja nicht mal jemand wissen dass es von dir ist. :D

Don Rapkunin
31.12.2005, 16:59
Damn ...mir geht gleich wie dem Patrock.

Gestern Nacht nach dem Ausgang bis um 7 rumgebastelt....doch wenn ich mir heute das Teil reinziehe , find ich es wieder scheeeeeeissee :o :o

Ich wünsche allen einen guten Rutsch

JayDee
31.12.2005, 17:19
Original geschrieben von Don Rapkunin

Gestern Nacht nach dem Ausgang bis um 7 rumgebastelt....doch wenn ich mir heute das Teil reinziehe , find ich es wieder scheeeeeeissee :o :o

hehe, das hanig aubs ou, zerscht baschtle aber bi mir ischs so, mir gfauts nach dems fertig isch scho nüm...

konfus
31.12.2005, 17:27

Du häsch äs scheiss Avatar

JayDee
31.12.2005, 17:31
wiso meinsch? auso ig meine nume me sött jesus ned verarsche, aber d sou säuber gseht luschtig us....

Don Rapkunin
01.01.2006, 17:53
Offtopic:

Komm schon Konfus, so schlimm isses doch auch wieder nicht..?

Hier gibts Hintergrund infos zum Bild.

http://www.punk.de/ladnak.html

Und tschüss

Knight
01.01.2006, 18:10
hmm, s'problem mit de gottesläschterig han ich nie verstande.

egal, schick den scheiss rein, sonst schaffen wir's nichtmal auf 20 beats! :D

LAN
01.01.2006, 18:19
shit itz hani shco huere stress gha dr abgabetermin sig düre.

vo mir chunnt o no öpis.

schööne :D

LAN
01.01.2006, 21:54
Original geschrieben von LAN
shit itz hani shco huere stress gha dr abgabetermin sig düre.

vo mir chunnt o no öpis.

schööne :D

is draussen.

tschaggaaaa ;)

I.C.S.
01.01.2006, 22:07
gad mer genau glich :o ha nachem motto "auge zue und dure" am fritig was baschtlet und no hüt gmischt. isch aber eher chli dürftig :rolleyes:

OT: isch d`änte guet gsi? :D

Knight
01.01.2006, 22:10
Original geschrieben von I.C.S.
gad mer genau glich :o ha nachem motto "auge zue und dure" am fritig was baschtlet und no hüt gmischt. isch aber eher chli dürftig :rolleyes:

ja shit, din beat isch würkli huere schlächt. :rolleyes:
oh shit, grad d'anonymität chli verletzt

hmm. patrock und so, no 1 beat und d'20ermarke isch knackt.
wieviel sinds s'letschtmal gsi? 40? nei, vil meh. :D

konfus
01.01.2006, 22:32
Hm...giz glich no en Post wome d'Beatz einzel chan lose, oder grad nur äs Zip?

Knight
01.01.2006, 22:34
Hm...giz glich no en Post wome d'Beatz einzel chan lose, oder grad nur äs Zip?
wänn grosses interesse a de einzelne bestaht chani das scho mache, isch eigentlich nöd plant gsi. han dänkd s'macht kein sinn, da ja niemmer weiss vo wem was isch, aber bi so lahme leitige isch's scho verständlich.

konfus
01.01.2006, 22:37
Ja, also mir isch gliich :D han grad ä gueti Leitig zur verfüegig...

smee
01.01.2006, 22:57
wänn grosses interesse a de einzelne bestaht chani das scho mache, isch eigentlich nöd plant gsi. han dänkd s'macht kein sinn, da ja niemmer weiss vo wem was isch, aber bi so lahme leitige isch's scho verständlich.

gibts das Paket noch heut nacht??:blingblin

LAN
01.01.2006, 23:05

ey ehmm.. wär no interessant wede schnäu chönntsch nachricht gä, öb di jewilige beats acho si per mail.

wär ds möglech?

Knight
02.01.2006, 00:04
sind jetz meh als 20, danke.

aber die paar fräche sieche wo's bis jetzt verhängt händ chönd au ruig bis morn morge no ischicke.
im verlauf vo morn chömed ihr unbefugte dänn zum gnuss vo dene hammerbeats.

Patrock
02.01.2006, 00:10
Falls du mich zu denen zählst, kann ich dich beruhigen. Ich habs letzten Endes doch noch fertig gebracht, und bin tatsächlich 5 Minuten vor Abgabetermin noch fertig geworden. Nur der Upload von meiner Dati ins Mail hat verdammt 12 Minuten gebraucht. Lahme Leitung hier im Studio...

LAN
02.01.2006, 00:17
Falls du mich zu denen zählst, kann ich dich beruhigen. Ich habs letzten Endes doch noch fertig gebracht, und bin tatsächlich 5 Minuten vor Abgabetermin noch fertig geworden. Nur der Upload von meiner Dati ins Mail hat verdammt 12 Minuten gebraucht. Lahme Leitung hier im Studio...

mal sehen ob ich deinen Beat raushöre ;)

Ich denke, das sollte möglich sein hehehe

Patrock
02.01.2006, 00:22
Hehe, ist das jetzt gut oder schlecht?

Ich glaub nich dass den jemand erkennt, der is sogar noch schlechter als sonst geworden...
Aber deinen sollte man doch ganz gut identifizieren können, Mister 80er-Jahre-Verfolgungsjagd-Movie-Soundtrack-Man, hehe... Freu mich drauf.

Ach ja, allen ein gutes Neues dann übrigens noch und so, ne?

Knight
02.01.2006, 00:25

und auch von mir.

du hast mein überexklusives angebot per mail erhalten? :p

LAN
02.01.2006, 00:27

Ich glaub nich dass den jemand erkennt, der is sogar noch schlechter als sonst geworden...
Aber deinen sollte man doch ganz gut identifizieren können, Mister 80er-Jahre-Verfolgungsjagd-Movie-Soundtrack-Man, hehe... Freu mich drauf.

Hm gut oder schlecht, es gibt n paar bastler, wo man einen gewissen stil raushört. Ist also insofern positiv, das du dich so weit von der Masse abhebst, dass ich deinen Stil identifizieren kann ;)

shit, du hast mich so in erinnerung? merde.. du wirst es erkennen ;)

ahja sicher doch, danke gleichfalls. wir haben um 01:00 angestossen auf die London und die GMT weil wir 24:00 verpasst hatten ;)

Patrock
02.01.2006, 00:28
und auch von mir.

du hast mein überexklusives angebot per mail erhalten? :p
Ja, vielen Dank. Werde es aber nicht in Anspruch nehmen. Und die Diqualifikation und die 50 Punkte abzug für alle kommenden Battles möchte wenn geht auch dankend ablehnen. Hehe.

spenzasequenza
02.01.2006, 00:29
jaja,ich weiss, ich bi der, wa immär blöd tüät, wänns z schpaat isch, abär darfi gliich no? hehe...

ha äbe erscht grad im elfi gseh, dass me hiite im 12i müäss abgäh... und hetz bini halt än halb schtund z schpaat...

??

ach, und öi allä äs güäts nöis

Knight
02.01.2006, 00:30
Ja, vielen Dank. Werde es aber nicht in Anspruch nehmen. Und die Diqualifikation und die 50 Punkte abzug für alle kommenden Battles möchte wenn geht auch dankend ablehnen. Hehe.

hängt ein bisschen von der jeweiligen qualität deiner kontribution ab, kann ich also momentan nicht einfach so bestimmen, als wäre ich ein gott. eben.

auch spenza darf noch abgeben, unter den gleichen bedingungen wie pat (siehe oben).

Patrock
02.01.2006, 00:32
hund,
katze,
maus.

oder frei nach goethe:
dings.

easy spenza, kein problem.

Knight
02.01.2006, 00:34
hmm ich hab das gefühl wir bbb-bosse müssten mal ein bisschen an unserer explizität arbeiten.

spenzasequenza
02.01.2006, 00:42
explizität ist ein schönes wort...

ich glaub ich nehm gleich ein ganzes dutzend davon. dankeschön.
...ja, gerne, einpacken bitteschön.

danke, und weiterhin einen gesegneten st. kathrins tag.

konfus
02.01.2006, 00:43

Hey dir auch ein gutes Neues noch, konnte dir nicht mal aufs SMS antworten, da mein Natel wieder einmal zum richtigen Zeitpunkt gesperrt wurde... :/

spenzasequenza
02.01.2006, 01:02
es ist vollbracht.

ändlich fertig guploadet.
schön, dassi öi nu darf mitmachu...

Knight
02.01.2006, 02:12
STANEKK CHECK YA MAIL

StanekK
02.01.2006, 03:09
g macht...messi

Fletsch
02.01.2006, 09:44
Nöd schlecht die beats. gueti arbet jungs!

Domi
02.01.2006, 10:18
Original geschrieben von Fletsch
Nöd schlecht die beats. gueti arbet jungs!

I wott ou lose.... :D
Wenn chunt s'Pack? :rolleyes:

..:Sat:..
02.01.2006, 12:12

I.C.S.
02.01.2006, 12:18
ja shit, din beat isch würkli huere schlächt. :rolleyes:

aha, demfal ischer acho, het jetzt gad welle frage obmer es empfangsmail bechund. :D

Ruedi Snare
02.01.2006, 12:20
Wenn chunt s'Pack?

LKB
02.01.2006, 12:29
Isch dä Abgabetermin scho dure? I han voll kei Ziit gha über d Festtäg und so. Und i bin allgemein huere busy im Moment. Aber fürs Voting han i denn natürlich scho Ziit ;)

konfus
02.01.2006, 14:01

*quängel*

impuls
02.01.2006, 14:59

:eek:

I.C.S.
02.01.2006, 15:17
so wo bliebt de schizzle :confused:

ich wot looooooose ;)

Knight
02.01.2006, 15:28
chunt hüt no. :p

WICHTIGE UMFRAGE

25 beats, 26 buechstabe. wele sölli nöd verwände? :D

I.C.S.
02.01.2006, 15:36
wie wärs mit durenummeriere :confused:

chunt hüt no. :p

WICHTIGE UMFRAGE

Domi
02.01.2006, 15:36

Haha :D

I finde dr "J" überflüssig :)

konfus
02.01.2006, 15:38
Nänn mine K wie Konfus :P

Knight
02.01.2006, 15:40
Nänn mine K wie Konfus :P

jäää vergisses. de ghört scho mier.

ok, s'k lani weg.

LAN
02.01.2006, 16:40
jäää vergisses. de ghört scho mier.

ok, s'k lani weg.

lol was louft mit dir :D

fahsch bi A a und hörsch dert uf wos äbä de ufhört.

bring it ön!

Domi
02.01.2006, 17:01
Original geschrieben von LKB
Isch dä Abgabetermin scho dure? I han voll kei Ziit gha über d Festtäg und so.

WAS????
I due äxtra äs Sample für di is Pack (Swissjazz) und när chunt niid mau ä Beat :mad:

Nene :D scho easy.... aber chasch ja glich no einä mache :D

Slope
02.01.2006, 17:20
Zähle noch mal nach, ich glaube es sind gleich viele beats wie Buchstaben...

Knight
02.01.2006, 17:26
Original geschrieben von Slope
Zähle noch mal nach, ich glaube es sind gleich viele beats wie Buchstaben...

smöre? guet, chunt au no dri.
mues eifach mit em upload nomal afange. :D

LAN
02.01.2006, 17:30
würds o meine, warte scho lang :D

Slope
02.01.2006, 17:34
COOL:kiffer:

LKB
02.01.2006, 18:15
WAS????
I due äxtra äs Sample für di is Pack (Swissjazz) und när chunt niid mau ä Beat :mad:

Nene :D scho easy.... aber chasch ja glich no einä mache :D Äs tuet mir jo leid :(
Aber i bin echt nöd däzue cho. I han jo nöd mol am SRB1 mitgmacht.

Knight
02.01.2006, 19:44
so, s'alphabet isch online.
und die ganz schlaue werded au usefinde wo.

pack und thread chömed spöter.

konfus
02.01.2006, 19:46
so, s'alphabet isch online.
und die ganz schlaue werded au usefinde wo.

pack und thread chömed spöter.

PACK, PACK, PACK, PACK!!! MIR WÄNND PACK, PACK, PACK!!!

ANÄ MITEM PACK, PACK, PACK!!! SUSCH TRÜLLI DURRÄ!!!

HILFE!

Domi
02.01.2006, 19:51

und die ganz schlaue werded au usefinde wo

Blah... :D
I bis gad am abelade :p

96M :bluepunk:

Juhu :D

smut
02.01.2006, 20:04
jup pack ist fertig. bitte :D
cheers, bins grad am durchhören, tönt nett!

impuls
02.01.2006, 20:16
hehe... konfus und spenza hani glaubs scho usegfunde...

paar voll geili sache drunder!

Domi
02.01.2006, 20:18
I bi izä ou imnä Bsitz vomnä Beats-Pack vom BBB10 :D

So und izä aui Beats dürelose :D

..:Sat:..
02.01.2006, 21:21
Bi o dranne... u bis iz sis praktisch nume 1a-beats :blingblin