Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Bei Nike den eigenen Schuh "zusammenstellen"

T-MOE
19.12.2005, 14:05
Vielleicht kennen es die meisten schon. Bei Nike.de unter Nike ID kannst Du deinen eigenen Schuh gestalten. Modell auswählen und dann die verschiedenen Farben auswählen und was hinten drauf steht. Ging bei mir 2 Wochen dann war der Schuh bei mir zu Hause.

Gruss

the fouler
19.12.2005, 14:12
ja hani au scho 2 mal gmacht... ghat ab den mit somne schue!

aber därf ich glich na frögä wieso machsch du extra für das en thread uf? :confused:

piranha
19.12.2005, 15:45
kasch jo nur an runningshoe macha.kei sneaker...son shit

reezer
19.12.2005, 15:50
Original geschrieben von piranha
kasch jo nur an runningshoe macha.kei sneaker...son shit

das war früher so... scheinbar kann man jetzt auch nike dunk low selbst gestalten... und der ist noch cool!

7-Siech
19.12.2005, 15:53
schad, dass es dä air force one nöd hät...

subtile
19.12.2005, 15:56
Original geschrieben von 7-Siech
schad, dass es dä air force one nöd hät...

DEEEAAAMN wenn sie dä hätte würd dr umsatz an nikeid schue grad um s dopplete stige :D

piranha
19.12.2005, 15:57
Original geschrieben von 7-Siech
[B]schad, dass es dä air force one nöd hät... [B]

gell nu!!!!man eh!!!

subtile
19.12.2005, 16:02
Also sie hän jetzt scho rächt ufgstockt mit de modäll, aber irgendwie bi dene wo mir passe cha me nie wiss als Grundfarb uswähle.... und vo mir us gseh MUESS JEDE Schueh wiss als Grundfarb ha, das isch e chaufargument für mi :p

casa
19.12.2005, 16:10
Original geschrieben von subtile
DEEEAAAMN wenn sie dä hätte würd dr umsatz an nikeid schue grad um s dopplete stige :D

do bin ich mir au ganz sicher! ich würd mir grad mehreri paar zieh!

T-MOE
19.12.2005, 16:14
Original geschrieben von the fouler
ja hani au scho 2 mal gmacht... ghat ab den mit somne schue!

aber därf ich glich na frögä wieso machsch du extra für das en thread uf? :confused:

i ha nöd gwüsst öb da schomol öppert postet het also hani dänkt mach en thrad, wieso muesi mi do rechtfertigä füren thread? oder verstohni di falsch.

T-MOE
19.12.2005, 16:15
Original geschrieben von reezer
das war früher so... scheinbar kann man jetzt auch nike dunk low selbst gestalten... und der ist noch cool!

jo genau, dä hani au gnoh gha...

Weedy Gonzales
19.12.2005, 16:19
http://cbae.nmsu.edu/~dboje/images/nike_child_labor_big.jpg

subtile
19.12.2005, 16:23
und was leggsch du für chleider a? alles sälber gneit und usem bio-lade? :rolleyes:

the fouler
19.12.2005, 16:38
Original geschrieben von T-MOE
i ha nöd gwüsst öb da schomol öppert postet het also hani dänkt mach en thrad, wieso muesi mi do rechtfertigä füren thread? oder verstohni di falsch.

ja nei ich wet sicher nöd das du dich rechtfertigsch aber ich han eigentlich demit so wele frögä öb du jetzt ä frag häsch oder so zu dem thema... :)

ach ja und zum af1 das ghat nöd da das en absolutä kultschue isch und nume i farbe usechunt wo nike usegit... dases de ganz verchauf im überblick hend... went e selteni farb wetsch den muesch scho en räpper oder en pro baller si... (mir hend male nah gfrögt bi nike...)

Escobar
19.12.2005, 16:53
Original geschrieben von the fouler
ja nei ich wet sicher nöd das du dich rechtfertigsch aber ich han eigentlich demit so wele frögä öb du jetzt ä frag häsch oder so zu dem thema... :)

ach ja und zum af1 das ghat nöd da das en absolutä kultschue isch und nume i farbe usechunt wo nike usegit... dases de ganz verchauf im überblick hend... went e selteni farb wetsch den muesch scho en räpper oder en pro baller si... (mir hend male nah gfrögt bi nike...)

oder du nimmsch wisse und molsch ne aa:p

dunk low isch ebe scho sehr iigschränkt, scho nur wegem "low"...
aber gheimtip isch immer no air 180