Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : 11.02.2006 FCB-FCZ reloaded!

Dr Korke
22.12.2005, 14:37
...und wittr gohts:D

sly saloon
22.12.2005, 14:49
also wenner z örlike verbichömed, würd ich sus vor de schlegi grittibänz und glüehwii serviere für all wo sich zum schlegle wänd stärke, natürli zürcher und basler! :p

kEg2
22.12.2005, 14:52
@sly, nyt isch! Joggeliwurscht und Bier!!

FC Basel beginnt beim FC Zürich
Basel. Si/baz. Die zweite Saisonphase der Super League beginnt mit einem Hit: Titelverteidiger Basel trifft am 11. oder 12. Februar auf den FC Zürich, seinen ersten Verfolger und Cup-Eliminator. Das selbe Duell steht am 36. und letzten Spieltag im Programm.

Das wegen der Schweizer WM-Teilnahme äusserst straffe Programm beinhaltet fünf Runden, die an Wochentagen (Mittwoch/Donnerstag) gespielt werden. In der Planung bereits berücksichtigt sind die UEFA-Cup-Einsätze mit Schweizer Beteiligung, der Swisscom Cup sowie die Bedürfnisse des Nationalteams in der WM-Vorbereitung. Die Halbfinals des Swisscom Cups dürften an Europacup-Spieldaten ausgetragen werden, da mit Basel und Thun die im internationalen Wettbewerb engagierten Teams im nationalen Cup nicht mehr vertreten sind. Das Endspiel ist am Ostermontag, 17. April, geplant. Gemäss dem nationalen Verband (SFV) wird erst Anfang Februar entschieden, wann und insbesondere wo der Final 2006 gespielt wird.

Die abschliessende Super-League-Runde findet am Samstag, 13. Mai statt, also knapp einen Monat vor dem Beginn der WM-Endrunde.

Dr Korke
22.12.2005, 14:58
Original geschrieben von sly saloon
also wenner z örlike verbichömed, würd ich sus vor de schlegi grittibänz und glüehwii serviere für all wo sich zum schlegle wänd stärke, natürli zürcher und basler! :p

schaiss kommerzfuessball!!!! kommt die EM ghet die Fankultur!!!:D :D

sly saloon
22.12.2005, 14:58
huere cüplifrässer!

Dr Korke
22.12.2005, 15:00
"...bisch dr lachs und punch gwohnt?!? hey alte dasch e match, do wird e wurscht gholt!!!!"

Lukaz
22.12.2005, 15:12
Original geschrieben von sly saloon

hehe grittibänz :D wennscho grättimänner ;) abr scho kli spoht für das...mailänderli und brunzle wäre passender :D

Dr Korke
22.12.2005, 15:22
Original geschrieben von Lukaz
hehe grittibänz :D wennscho grättimänner ;) abr scho kli spoht für das...mailänderli und brunzle wäre passender :D

aberschono komisch...grittitbänz isch glaub dr ainzig zyyrcher ussdrugg wony regelmässig (d.h. ei zwei mol im joor) bruuche tue!!!! kei ahnig worum he...isch immer rächt baseldyddsch ynekoh!:confused:

edit: has grad abklärt! die letschte 24 joor hany im migros wiene zyrcher bschtellt! ....schaisse:(

Lukaz
22.12.2005, 15:30
Original geschrieben von Dr Korke
aberschono komisch...grittitbänz isch glaub dr ainzig zyyrcher ussdrugg wony regelmässig (d.h. ei zwei mol im joor) bruuche tue!!!! kei ahnig worum he...isch immer rächt baseldyddsch ynekoh!:confused:

edit: has grad abklärt! die letschte 24 joor hany im migros wiene zyrcher bschtellt! ....schaisse:(

hehe...scheisse korke du judas...begisch di in feindlichi raihe...:D

subtile
22.12.2005, 15:30
denn chasch jo scho langsam Faschtewaie uftische...

Lukaz
22.12.2005, 15:41
Original geschrieben von subtile

fallt euch das au immer uf? dr coop, vrkauft oschterhase zum bischpiil glaub scho im märz....faschtewaihe kaschn allwä mitti januar ha....! i mein, was willi an dr fasnacht mitme oschterhaas...

subtile
22.12.2005, 15:42
em waggis aschiesse... :p

Dr Korke
22.12.2005, 15:46
Original geschrieben von subtile

ou, gfyllti faschtewaie....:bounzi:

wäg em grittibänz...:sorry:

Pablo Escobar
22.12.2005, 15:48
fallt euch das au immer uf? dr coop, vrkauft oschterhase zum bischpiil glaub scho im märz....faschtewaihe kaschn allwä mitti januar ha....! i mein, was willi an dr fasnacht mitme oschterhaas...

fasnachtchiechli ab 1. Januar in coop und migros jo...

hermanndes
22.12.2005, 15:51
Original geschrieben von Pablo Escobar
fasnachtchiechli ab 1. Januar in coop und migros jo...

jä i bi eh drfür dass es fasnachtkiechli durchs ganzi johr git....

subtile
22.12.2005, 15:51
und ab Oschtere gits 1.August Raggeete :p

Pablo Escobar
22.12.2005, 16:40
B A S E L
B A S E L
B A S E L
B A S E L
B A S E L
B A S E L

GALAGANGSTA
22.12.2005, 16:43
ZÜRI
ZÜRI
ZÜRI
ZÜRI
ZÜRI
ZÜRI
ZÜRI

Lukaz
22.12.2005, 16:47
Original geschrieben von Pablo Escobar
B A S E L
B A S E L
B A S E L
B A S E L
B A S E L
B A S E L

yeah

http://i30.photobucket.com/albums/c303/LLinsenmann/Basilisk.jpg

Dontom
22.12.2005, 16:54
yeah

http://i30.photobucket.com/albums/c303/LLinsenmann/Basilisk.jpg Was isch das füren Chrüppel? :p

Lukaz
22.12.2005, 16:56
http://i30.photobucket.com/albums/c303/LLinsenmann/basel_skyline.jpg

hermanndes
22.12.2005, 17:05
wunderschön, das bild seh ich all morgä wenn i ins gschäft fahr;)

GALAGANGSTA
22.12.2005, 17:11
boosel det om rhiii
däte piissed mär nuuuur driii
züri od dä limmot
dos isch oisi heimmot!

spinas_lexx
22.12.2005, 17:13
Original geschrieben von Dontom
Was isch das füren Chrüppel? :p

höhö, er representiert ebe basler, wie's halt sind :D ;)

Dontom
22.12.2005, 17:15
Original geschrieben von spinna_lexx
höhö, er representiert ebe basler, wie's halt sind :D ;)
Man...Ha doch welle das en Bysler antwortet :(

Zeigt halt scho parallele das Viech...vorallem ischs e Fantasiefigur :D

hermanndes
22.12.2005, 17:19

jä mir basler sinn phantasiewäsä... d'scheen und z'geil
für die welt, definitiv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

spinas_lexx
22.12.2005, 17:22

pha :S ich bin ja eh kei zürcherin :rolleyes:

höhö, en Illusoris :D

GALAGANGSTA
22.12.2005, 17:22

... endli mal echli zürcher verstärchig i dem basler missthuufe da....:D

Dontom
22.12.2005, 17:24
Original geschrieben von hermanndes
jä mir basler sinn phantasiewäsä... d'scheen und z'geil
für die welt, definitiv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nenei

Basler hend zviel Fantasie und bildet sich i e geili und na dezue e Stadt zsi

Zürcher hend realismus und wüssed dass sie die geilste sind und die geilst Stadt hend (drum au en Leu)

I dem Sinn:
"Basel isch es Dorf, Züri e Stadt"

--out--

Dr Korke
22.12.2005, 17:25
http://www.borer-cartoon.ch/Galneu/Schweiz/basilisk.jpg

Lukaz
22.12.2005, 18:05
Nenei

Basler hend zviel Fantasie und bildet sich i e geili und na dezue e Stadt zsi

Zürcher hend realismus und wüssed dass sie die geilste sind und die geilst Stadt hend (drum au en Leu)

I dem Sinn:
"Basel isch es Dorf, Züri e Stadt"

--out--

lueg...wennde scho mit em härzige loili kunnsch, denn näme mr das doch als bischpiil!
eins gege eins...eures loili gege Unsere Mörderdrache Basilisk!

wär isch denn dr gfickti?
das bischpiil kasch so für zimlig alles übernäh! s'isch eifach David vs. Goliath...

mod
22.12.2005, 18:15
beid scheisse !

G C Z Ü R I

fuck toys südgurke
fuck gigi oehri

Dontom
22.12.2005, 18:15
lueg...wennde scho mit em härzige loili kunnsch, denn näme mr das doch als bischpiil!

das bischpiil kasch so für zimlig alles übernäh! s'isch eifach David vs. Goliath...
Jeses!

Nur schad, dass euse Chrüppeltierli nur i de Fantasie existiert gnauso wie die "geil Stadt" Basel au nur i de Fantasie existiert.

Dis Bispiel wär ja guet - nur nöd z end denkt

Gang wieder go Iris sueche du Held

Lukaz
22.12.2005, 18:17
Jeses!

Nur schad, dass euse Chrüppeltierli nur i de Fantasie existiert gnauso wie die "geil Stadt" Basel au nur i de Fantasie existiert.

Dis Bispiel wär ja guet - nur nöd z end denkt

Gang wieder go Iris sueche du Held

nene....d'iris hani leiderleider ufgäh...kame nüt mache

abr s'bischpiil isch, wie sich jede nidzürcher ka dänke, symbolisch gmeint gsi! und symbolisch gseh, entsprichts dr realität!

Lukaz
22.12.2005, 18:42
http://i30.photobucket.com/albums/c303/LLinsenmann/kppelijoch.jpg

wenn so sieche wie dr galagangster, vor hundert joor uf basel ko wäre, denn weiss i was mitne passiert wär....

Lukaz
22.12.2005, 18:49
http://i30.photobucket.com/albums/c303/LLinsenmann/boooosel.jpg

Francophon
23.12.2005, 09:08
Original geschrieben von mod
beid scheisse !

G C Z Ü R I

fuck toys südgurke
fuck gigi oehri

Haha, yeah. Aber ey, Scheiss uf de Kantönligeischt.

Forza Grasshoppers!!

GALAGANGSTA
23.12.2005, 09:34

... chum jetzt nöd drus, isch jetzt dä loi dä goliath oder dä bösi drache vo dä basler? du wiedersprichsch dich will dä david het goliath ghaue und isch chliner gsi, aso chasch mer das nomol gnauer erchläre merci,.......

... und wär ich vor hundert jahr uf basel cho, dänn hett ich es buure städtli gfunde, wo sich id hosse pisst vor angst vor ihrne direkte nazi nachbere.:bluepunk:

Dr Korke
23.12.2005, 09:40
Original geschrieben von GALAGANGSTA
[B... und wär ich vor hundert jahr uf basel cho, dänn hett ich es buure städtli gfunde, wo sich id hosse pisst vor angst vor ihrne direkte nazi nachbere.:bluepunk: [/B]

und du getrausch di ächt aine uff klugscheisser z'mache wäge david vs. Goliath?!?!?!

bi dir'sch hopfe und malz verloore junge! lehn dr wittr s'auti vo dinre mame us!!!!

GALAGANGSTA
23.12.2005, 09:48
und du getrausch di ächt aine uff klugscheisser z'mache wäge david vs. Goliath?!?!?!

bi dir'sch hopfe und malz verloore junge! lehn dr wittr s'auti vo dinre mame us!!!!

... isch schwierig richtig zitiere ? scho gäll, isch en porsche cayenne bitch

Lukaz
23.12.2005, 09:55
... isch schwierig richtig zitiere ? scho gäll, isch en porsche cayenne bitch

gangsta

Dr Korke
23.12.2005, 10:15
aber isch immer no dr porsche vo dinre mame...aberscho guet . . . intelligänzbeschtie!!!

GALAGANGSTA
23.12.2005, 10:18
aber isch immer no dr porsche vo dinre mame...aberscho guet . . . intelligänzbeschtie!!!

... behaupte nöd ich seg intelligent, nur intelligenter als du korke...

Dr Korke
23.12.2005, 10:22
bbbbrrrrrrhhhaaaa!!!! gangsta gangsta!!! hütt schone draifbai im porsche duuregeh?!?!

du bisch gschiid! ich erkenn das an dine iiträäg...also kei falschi bescheideheit...gosch sicher ins Gymi!!! gangsta gangsta...soooooo haarrrrrtt mann!!!! brha!

GALAGANGSTA
23.12.2005, 10:28
bbbbrrrrrrhhhaaaa!!!! gangsta gangsta!!! hütt schone draifbai im porsche duuregeh?!?!

du bisch gschiid! ich erkenn das an dine iiträäg...also kei falschi bescheideheit...gosch sicher ins Gymi!!! gangsta gangsta...soooooo haarrrrrtt mann!!!! brha!

.. korke bisch zfrüeh abgschosse, hesch recht, hängs tag für tag idä stunde, und schrib min shit uf aightgenosse, und hesch recht bin härt, so härt wie din dick gern mal wär...

Dr Korke
23.12.2005, 10:31
.. korke bisch zfrüeh abgschosse, hesch recht, hängs tag für tag idä stunde, und schrib min shit uf aightgenosse, und hesch recht bin härt, so härt wie din dick gern mal wär...

yeah...fresh like aaah!!!! ...porsche vo dr mamme...aaaahh!!! gangsta gangsta...we come around but we never come close to! du bisch dr herrscher!!!! gangsta gangsta!!!

GALAGANGSTA
23.12.2005, 10:35
... ab jetzt eue herrscher vom korke sälber erkohre, blased mir und ich wir ein meilestei nach ihm benänne, korke dä fake punkpussy...hehe :gun:

... wetsch mis mami mal kennä lerne? sie staht uf randständigi...

Dr Korke
23.12.2005, 10:41
yeah...freu di none chli, stand vorm bildschirm und mach 50 YO's!!!!

machsch mol di 9mm suuber und flexisch mol zrugg bimne blunt unmde 40ies...chille gangsta chille...

PS: kennsch stifflers mum???

GALAGANGSTA
23.12.2005, 10:43
... nei, verzell chum... bin gspannä wie uf wiehnachte....

Dr Korke
23.12.2005, 10:57
..ähhh...ok....dämfall doch dümmer wiene stai!!!!

so chummm...sch'guet jetzt...hesch gwunne!!! bisch dr OG^!!! the one'n'only....gruess an d'mame!

GALAGANGSTA
23.12.2005, 11:04
...korke, das staht sowieso usser frag, ich bin zürcher du bisch bisler, ich bin könig der tiere und du bisch dräck

PhrazeFive
23.12.2005, 11:09
guet voll gspamt drumm gschlosse...

galagangsta - bim nächste spam oder bi de nächste beleidigunge suechsch der en neue name...

warum? liss: